Salong whyNot

Salong whyNot

Ring 031-24 80 70 www.salongwhynot.se
3.3

Här på Salong WhyNot hittar du en frisörsalong med lång historia och bred kompetens som finns i centrala Linné i Göteborg. Vi frisörer här på salongen brinner verkligen för vårt yrke och håller oss ständigt uppdaterade på allt som innefattar hår, färg och form. Är du intresserad av att få expresstyling inför ett event? Vi erbjuder...

55 omdömen om Salong whyNot

Marie O
Skrev om Salong whyNot

Melanie som utförde behandlingen har ingen svensk sjuksköterskelegitimation fick jag reda på i efterhand . Hon sa till mig att hon var sjuksköterska men det är inte sant! Gynna inte kliniker som fuskar!

Nadia Asp Z
Skrev om Salong whyNot

BEDRAGLIG FRISÖR. Oerhört dåligt bemötande och ansvarslöst. Fick fel hårfärg, frisören sa till mig att jag skulle boka in en ny tid på bokadirekt för att fixa till hårfärgen. De tog betalt på en gång trots att jag valt Klarna vid bokning. När jag senare på kvällen gick in för att boka ny tid var alla datum överstrykna. Det fanns alltså inga tider att boka den veckan eller någon vecka framöver på hela året . Jag testar boka igen efter några dagar då jag tänkte att det kanske var något tekniskt fel men inga datum då heller....

Jannicke B
Skrev om Salong whyNot

Varning! I särklass den värsta upplevelse jag haft hos en frisör. Har fått mitt hår totalförstört på denna salong och ägaren tar ingen ansvar överhuvudtaget. Misstänker fejkade recensioner hos Bokadirekt.

Tamara V
Skrev om Salong whyNot

Bästa Maya som gjorde mitt hår idag! Det blev en otrolig förvandling. Hon gjorde massor av slingor, nyansering och bottenfärg och resultatet blev magiskt! Jag är såå nöjd!! Är ni ute efter perfektion då ska ni boka in en tid hos bästa Maya 😍😍 servicen var även på topp, både Maya och Melanie är otroligt trevliga o glada o tog väl hand om mig!

Agnes R
Skrev om Salong whyNot

Bokade tid för konsultation inför läppförstoring. Blev rekommenderad en tömning först för att uppnå bra resultat. Kände direkt att jag kunde känna tillit och ha förtroende till behandlaren. Jag hsr sett många salonger som överfyller och struntar fullständigt i att kunden ser ut som en babianr@v i ansiktet. Efter tömningen fyllde jag läpparna dock så var jag inte nöjd med resultatet. Behandlaren erbjöd en kostnadsfri tömning utan tjafs och lyssnade på mig som kund. Hittills gjort två tömningar och ska snart fylla igen....

SHOHREH K
Skrev om Salong whyNot

Aldrig varit så nöjd med mina läppar, rekommenderar till alllaaa!!!!!

Selin G
Skrev om Salong whyNot

Blev super nöjd med mitt hår jätte trevliga personal Omar gjorde ett grymt jobb med mitt hår rekommenderar starkt

IRYNA C
Skrev om Salong whyNot

Gjorde Plasma pen behandling på salong Why Not. Tusen tack, Melanie, för det bästa bemötandet och väldigt professionell behandlin Melanie är väldigt trevligt, lugn och säker person och mycket professionell. Det känns på lång väg att hon brinner för sitt yrke, vet vad hon gör och det inge förtroendet. Hon tog god tid på mig, lyssnade noga på mina önskemål och kom med råd och tips om själva behandlingen, förklarade hur behandlingen ska gå till och även om hur man ska sköta behandlat område hemma för att uppnå den bästa...

VICTORIA T
Skrev om Salong whyNot

Gjorde plasma pen hos Melanie. Hon är kunnig och lyssnar på ens önskemål. Är jättenöjd med allt 🌸

JOYIE K
Skrev om Salong whyNot

Trevlig och seriös som lyssnar på ens önskemål

Matilda E
Skrev om Salong whyNot

Alltid Väldigt duktig och trevlig!

LEONEL E
Skrev om Salong whyNot

SKIT DÅLIGT !!! fanns ingen läkare på plats och hon som har gjort behandlingen på min tjej är varken läkare eller sköterska så hon bröt mot den nya lagen !? jag fick köra tjejen till akuten efter behandlingen eftersom hon som gjorde behandlingen tog sönder nålen i näsan på min tjej och hon fick en stor bula och vi var rädda att en bit av nålen satt kvar i näsan!! Rekommenderas verkligen inte!! Om ni vill ha era ansikte förstörda så är det Salong Why Not ni ska besöka! OBS varning! Om ni betalar kontant där så får ni inget kvitto heller!

SENA M
Skrev om Salong whyNot

Jag klippte mig och gjorde slingor hos Sara. Mycket proffsig och trevlig frisör. Blev supernöjd med resultatet, servicen och bemötandet👌🏼 Rekommenderar varmt🌟🌟🌟

SANDRA J
Skrev om Salong whyNot

VARNING! Akta er för detta företag! Speciellt Melanie! Jag fick ett horriblet bemötande hon hotade mig och förolämpade mig genom att säga att det var något fel på mig! hon vägrade ta emot min lets deal kod och ville att jag skulle betala under bordet istället! Sedan försöker hon utpressa mig och debitera mig genom bokadirekt som var det enda sättet att boka behandlingen på för något som aldrig ens utfördes. Desperat sätt att tjäna pengar på om ni frågar mig.

Jane Dorothy B
Skrev om Salong whyNot

Otrevligt bemötande och giriga.

PUYAN A
Skrev om Salong whyNot

Sara var jättebra, jag blev väldigt nöjd med mitt hår och jag rekommenderar verkligen! Grym tjej och är jätte bra på sitt jobb!

JENNIFER N
Skrev om Salong whyNot

Melanie är verkligen proffsig. Snabb och skicklig. Hon skapar skönhet och jag litar på hennes idéer till 100%. Bästa bästa!👌🏻🥰

GABRIELLA K
Skrev om Salong whyNot

Alltid trevlig och go! Väldigt professionell och alltid nöjd där av varför jag alltid väljer henne. 3e året i rad och rekommenderar kliniken starkt ❤️

MELISSA K
Skrev om Salong whyNot

Så bra jobb Melanie, blev väldigt nöjd med formen & att det gick snabbt!! Väldigt professionellt!

ALISSA K
Skrev om Salong whyNot

Sååå bra jobb Melanie!! Är supernöjd men mina läppar! Kommer definitivt tillbaka!

EMA A
Skrev om Salong whyNot

Underbart! Varit här flera gånger och alltid gått ifrån supernöjd! Melanie har fantastiska händer och det blir alltid 10/10 😍 supernöjd!!

VERONICA P
Skrev om Salong whyNot

Mycket bra service och resultat. personalen är mycket professionell och vänlig. Jag skulle rekommendera denna plats. Jag bokade med Melanie.

AMANDA N
Skrev om Salong whyNot

Fantastiskt ställe!!! Jag har gått till Melanie ett tag nu och jag har aldrig gått därifrån onöjd alltid ett super bra resultat. Ingen annan kommer få röra mitt ansikte förutom Melanie. Hon är så trevlig och kunnig i de hon gör vilket är viktigt hos en injektionsbehandlare, rekommenderar henne verkligen. Salongen är också väldigt mysig, och all personal är så trevliga. Rekommenderar STARKT!

MADELEINE E
Skrev om Salong whyNot

Dåligt bemötande. Vägrar makulera en faktura på en behandling som min partner avbokade och aldrig gick på. Vi har försökt kontakta henne flera gånger men utan framgång.

SHAIEE R
Skrev om Salong whyNot

Är jätte nöjd 😍😍 det blev så fint som jag önska

GOLAN R
Skrev om Salong whyNot

Sååå nöjd över allt Melanie gör 😍 just mina läppar är dröm läppar som man kan få😍 tack bästa verkligen🙏

EVA A
Skrev om Salong whyNot

Skulle köpa via lets deal men gick som tur är in och läste omdömena och det är tyvärr ingen vacker syn. HAHAH dessutom så skriver ägaren ett eget omdöme om sin salong??!! 'Melanie F skrev om Salong whyNot Rekommenderar starkt! direkt kundbemötande när man kliver in i kliniken!väldigt mysig stämning med musik och fika att ta för sig. väntetiden är inte så lång och personalen är hur trevliga som helst .är 100% nöjd med min behandling där.väldigt proffsigaoch trevlig människor ...... älskar! allt med dem är super.'

KARIN E
Skrev om Salong whyNot

Jag har letat efter en salong som är enklare att ta sig till för mig än det nuvarande stället jag går till. Tyvärr verkar Melanie på Why Not vara girig och mer intresserad av kortsiktig vinst än att skapa långsiktiga relationer med fasta kunder. Jag gjorde en filler och det var ett ok resultat. Melanie var opersonlig och var kort i tonen, men som sagt ändå ok. När jag sedan skulle jag testa trådar hos henne via letsdeal missade jag tyvärr tiden (något som bara hänt mig ett par gånger under mitt liv). Givetvis dåligt av mig,...

Anna B gillar detta
CHANELLE F
Skrev om Salong whyNot

Rekommenderar inte, Melanie är väldigt otrevlig. Dålig med sin hygien! Jag är inte nöjd med resultatet, och hon svarade irriterat att jag får vänta 2 veckor och komma tillbaka för att fixa till... ugh, är det inte menat att vara fixad direkt på första gången? Hon är sämst. Gå inte dit!

Anna B gillar detta
SOFIA B
Skrev om Salong whyNot

Melaine är själv den absolut bästa förebilden utåt för injektionsbehandlingar, då hon förutom sin profession dessutom är så magiskt snygg, söt o vacker. När man ser på henne tänker man…yes det är så man blir jag bara hälften så vacker så är det ändå fulländat. Dvs. PERFEKT👌🏼 Inte på ett konstigt sätt utan hon har bara fått mig att se minst tio år Ingre ut💃🏼 Att hon dessutom har så begåvat estetiskt sinne o perfekta handlaget o är underbart snäll, förstående o duktig lyssnare gör inte saken sämre❤️ Hon fått mig att...

JOHANNA L
Skrev om Salong whyNot

VARNING! GÅ INTE TILL MELANIE PÅ SALONG WHY NOT! Hon blåste mig på kvittot på 8000 kronor kontant betalning. Hon var otrevlig, tvättade inte händerna, spritade inte av mitt ansikte innan, RESULTATET BLEV FRUKTANSVÄRT! Har gått och fått bedömning på en seriös salong och det kommer kosta mig tusentals kronor att rätta till de felen som blev av hennes injektioner. Jag har kontaktat skatteverket och UG. Hon ska bli tvungen att stänga sin salong!!!! Hon blir både aggressiv och elak när man konfronterar henne. Ska polisanmäla henne

CHANELLE F och Heidi W gillar detta
KAZHAN K
Skrev om Salong whyNot

!!VARNING!! Otroligt dålig service och värdelöst resultat!

EMELIE O
Skrev om Salong whyNot

Rekommenderas absolut inte! Köpte en deal på lets deal för att spara in lite cash. Kommer aldrig göra om det misstaget. Beskrev för frisören vilken nyans jag ville färga min utväxt i och att jag ville nyansera resten av längderna. Det går inte var svaret, jag brukar alltid göra så hos andra frisörer, inget jag hittat på själv om man säger så. Försökte fyra gånger övertala men gick inte. Kände att det här kommer bli dåligt. Fick en röd nyans trots att jag sa att jag inte ville ha varma toner. Det är jättefint det är inte...

MIRIAM P
Skrev om Salong whyNot

Gjörde behandling for lapparna med Melanie, Hon tvätta sig inte handerna og hon gjörde en behandling for 4 minutter. Hon visar seg veldig sur och agressiv. Hon jobber som en slaktare. Jag fikk dåligt resultat på mina lapparna, nå skal drar till en riktig klinik for fixar den. Rekommenderar inte alls den plats.

Zahra F
Skrev om Salong whyNot

Rekommenderar denna salong till alla. Kunnig,hjälpsam & trevlig personal. Jag som kund uppskattade att Melanie var tillgänglig och gav snabba svar på mina frågor efter behandlingen. Detta fick mig som kund att känna mig trygg. Lämnade salongen nöjd, och är fortfarande nöjd.

Sara Margit Johanna S

Fick dåliga vibbar. Hon kom försent och bad inte om ursäkt för att jag fått vänta. Kände mig lurad till att ta dubbel dos av fettförbrännare vilket är bortkastat. Den här Melanie som verkade vara ägaren har ingen servicekänsla alls. Kamera i behandlingsrummet vilket inte känns bra och inte informeras om. Hon tar bilder som hon lägger ut på sociala medier utan att fråga. Jag har slängt 4000 kr i sjön och skulle inte rekommendera någon att gå hit!

Melanie F

Susanne Birgitta L
Skrev om Salong whyNot

köpte från lets deal botox .salong ligger bra till om man tar sig med kommunala färdmedel. billigt 🌞

Sandra-ziba S
Skrev om Salong whyNot

Bästa salongen. Melanie som äger salongen är verkligen en av de duktigaste jag har träffat inom Branchen. En perfektionist med mycket kunskap inom fillers!

Gina A
Skrev om Salong whyNot

Gjorde en fillers behandling som jag köpte via lets deal, dum som man va tyvärr, och som i efterhand har kostat mig tio tusentals kronor för att få det justerat hos en annan klinik i Gbg pga felbehandling, när jag försökte prata med henne blev hon bara arg och skyllde ifrån sig.

Sanaz Z
Skrev om Salong whyNot

OBS! Otillåten övervakningskamera i behandlingsrummet riktad mot patienten. Ni har ingen laglig rätt att filma era patienter, detta kan ni anmälas för! Gällande behandlingen: Fick vänta i 30minuter fast jag hade bokat tid, ingen ursäkt gavs. Gjorde fillerbehandling, lämnade salongen med knölig överläpp, tjockare på höger sida än vänster och inte med den mängd filler jag betalade tusenlappar för. Talade om detta på plats men väldigt irriterat sa Melanie att det jämnar ut sig sen. Bad mig komma tillbaka om 2 veckor för...

Maria V
Skrev om Salong whyNot

Varning! Varning! Oseriöst! Gjorde en fettreducerande behandling på hakan. De filmade men påstod att de inte skulle publicera detta någonstans. Den kom upp på instagram samma kväll... Jag gjorde totalt två behandlingar utan något som helst resultat. Men ser att Melani på instagram påstår att jag gjort tre behandlingar och att jag ”är så nöjd med mitt fantastiska resultat.” Helt sjukt att ljuga om andra människor så för att lura blivande kunder.

Sanaz Z gillar detta
Sandra B
Skrev om Salong whyNot

GÅ INTE HIT!! Aldrig NÅGONSIN gått till någon mer USEL och OSERIÖS salong. Köpte en deal på Lets Deal där det var klippning/balayage samt OLAPLEXbehandling. Det var riktigt dumsnålt gjort! Det började med att jag köpte min deal och sedan fick jag dolda kostander på 900 kr på salongen... Då var jag uppe i det faktiska priset igen så bara ett sätt att lura dit kunder. Började med att träffa Adam som skulle klippa mig. Kallpratade om hur jag skulle klippa mig och hur ofta man bör göra det. När jag sa att jag gör...

Sanaz Z och Maria V gillar detta
Rebecka C
Skrev om Salong whyNot

Why? Nonchalant personal. Svåra att kontakta.

Marie
Skrev om Salong whyNot

Tyvärr undvik denna frisörsalong! Finns inte många rätt här! Oproffsig klippning, alldeles för ojämt och kort, färgen satt i för länge osv Fick gå hem och klippa/ forma de värsta hacken och besökte en annan salong ( som frågade om det elev eller var det verkligen en frisör som satt saxen i mitt hår)två dagar senare som kunde hjälpa mig att jämna till håret nu bara att vänta tills det växer ut igen...

Eva  B
Skrev om Salong whyNot

Tyvärr måste jag ge er dåligt betyg. Ville bara klippa topparna, men blev säkert av med cirka 10cm. Frisören hade två kunder samtidigt och jag var på salongen totalt 2h 45min (klippning och inpackning). Gick tillbaka till salongen någon dag senare för mitt hår var ojämt på ett oproffsigt sätt. Frisören försökte rätta till det , men det är inte som det brukar. Är inte petig med min frisyr egentligen, men detta blev inte bra. Känns inte så kunniga på hår tyvärr, inte mitt i alla fall. Får väl vänta tills jag kan klippa mig igen och rätta till det, fast på en annan salong.

Sima A
Skrev om Salong whyNot

Supertrevliga Sara fixade jättefina naglar till mig! Alltid så otroligt cool design och handmålade detaljer på naglarna! 5 av 5!

Jacob O
Skrev om Salong whyNot

Smidiga att ha att göra med, enkelt att boka.

Johan W
Skrev om Salong whyNot

Linda är den bästa frisör jag haft! Jag har bara fått vanlig herr-klippning, men jag har alltid varit väldigt nöjd och Linda klippte ur håret på ett sätt som ingen annan har kunnat göra. Dessutom väldigt trevlig! Alltid ett nöje att gå dit och jag kom dit även efter att jag flyttat från området.

Anna Karolina M
Skrev om Salong whyNot

Mycket trevlig salong. Känns fräsch oCh modern. Lätt att boka och så gillar jag Hazel, såklart!