Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Sanaas hairteam

Redbergsvägen 17, 416 65 Göteborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Sanaas hairteam

• Nicole S
    Nicole S skrev om Sanaas hairteam
    Blev klippt av en person som inte verkade ha frisörutbildning. Den enda mannen jag sett i salongen. Fick ingen tvätt, jag behövde säga till honom att dela håret i mittbena för att det skulle bli jämnt på båda sidorna och utrustningen de använde verkade aldrig vart rengjord. Blev ändå inte jämnt och hade klippt mig själv bättre. När jag betalade insisterade han på kontanter och hymlade inte med att pengarna gick rakt ner i hans egen plånbok. Riktigt uselt. Läs mer
  • S
    S skrev om Sanaas hairteam
    Fruktansvärt bemötande, ingen tvätt, rent ocker. Smutsigt, mycket hår kvar på golvet som dom inte städat bort sen tidigare kunder, frisören trampade på en borste och kam på golvet och lade det sen i en korg där det låg sånt som användes till kunder. Försökte kommunicera med frisören vilket var helt meningslöst, ingen respons alls. Läs mer
  • Polina W
    Polina W skrev om Sanaas hairteam
    En stressad frisör, ingen tvätt, ingen klippning längs håret, dvs all frizz är kvar, väldigt besviken Läs mer
  • Kajsa J
    Kajsa J skrev om Sanaas hairteam
    Fruktansvärt bemötande. Varför väljer såna otrevliga människor ett serviceyrke? Man kände sig riktigt ovälkommen. Att stället var skabbigt drar också ner betyget. Hit går jag inte tillbaka! Läs mer

Bästa frisörerna i Göteborg:

Jonas E Jonas E tycker: