Santos Auto Service AB / Bilservice

3.3

4 omdömen om Santos Auto Service AB / Bilservice

Patrik S
Skrev om Santos Auto Service AB / Bilservice

Lyckades förstöra fälgen(arna) på bilen när vi bytte däck. Dolde skadorna med "fälgfett" så vi såg det först när vi kom hem. Tog inte ansvar efteråt när vi ville ha ersättning för skadorna. De ville ta av däcket och polera fälgen som var värst drabbad,... eller not. Svårt att polera bort när halva fälgen har skrapmärken ner till aluminiumet. De tyckte även att det delvis var vårt eget fel. Hade vi kört med nitrogen i däcken innan så hade de inte slitits så fort, och vi hade inte behövt byta däck. Ja - vad säger man om det... håll er er undan från denna firma möjligtvis!!!

Rollsbo Billackering AB
4.7/5 i betyg av 585 omdömen 4.7 av 585 omdömen

Trevligt bemötande, såg också till att jag hade en bra lånebil (tror iaf. att det var dom) Till min stora och mycket positiva överraskning

Hildi Maria S Hildi Maria S
Robin Å
Skrev om Santos Auto Service AB / Bilservice

Första verkstaden jag träffat på med verkligt trevligt bemötende. Tid samma dag + lånebil.

Pelle K
Skrev om Santos Auto Service AB / Bilservice

Kanonställe, fixade bilen på en dag och åkte även och besiktigade den. Fick gratis lånebil under tiden.

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 716 omdömen 4.8 av 716 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Yeti F
Skrev om Santos Auto Service AB / Bilservice

Fixade dragkrok till min bil för bra pris. Låter nästan lite för bra på telefon typ "kom när du vill, vi fixar allt" men dom löste det bra. Dom ligger i Mölnlycke inte på Möbelgatan i M. Gammalt.