Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Södertälje SEAT Södertälje

SEAT Södertälje

Forskargatan 13, 151 36 Södertälje — Visa karta

Välkommen till SEAT-teamet i Södertälje!

Här hos oss erbjuder vi service med hög tillgänglighet till din nuvarande SEAT samt provkörning för dig som vill testa nya modeller. Här i butiken på Forskargatan 13 hittar du både försäljning av personbilar, en verkstadsmottagning och en reservdelsbutik.

Det ska vara lätt och tillgängligt att fixa bilen - det är ett av våra största motton. Därför erbjuder vi flera olika alternativ när det gäller att lämna in bilen och få dem servad. Allt från direktservice till tidsbokning.

Kontakta oss för att veta mer om ett av Europas ledande och mest moderna bilmärken!

Läs vad 60 kunder tycker om SEAT Södertälje

• Amir L skrev om SEAT Södertälje
    Riktigt uselt. Jag kom in för att konfrontera Babak för hans miss av information han gett mig och min familj. Förvånad att Babak då ville ha kontanter utav mig för att hjälpa mig ur min situation. När man ifrågasatte honom så blev han aggressiv. Han utför inte jobbet korrekt och pratar ner sina kollegor att alla bara är svartsjuka på honom. ALDRIG SEAT igen. Läs mer
  • Bengt M skrev om SEAT Södertälje
    Pålitlig försäljare (Babak) både före och EFTER bilköp. Ordnade snabbt och felet som uppstod efter köpet, och hyrbil såklart. Garanti (och ord) man kan lita på. Trygg bilaffär (ovanligt). Åker först dit vid nästa bilaffär. :). Trevligt bemötande är också värt en stjärna :) Läs mer
  • Lars-erik W skrev om SEAT Södertälje
    Reklamation som löstes genom inbyte vilket gav mig en förlust på inbytesbilen.
    Nya bilen verkar ok. Läs mer
  • Joakim G
    Joakim G skrev om SEAT Södertälje
    Vart väl omhändertagen ,Babak var kunnig o hjälpsam.Jag skulle absolut rekommendera andra att ta kontakt med SEAT Södertälje Läs mer
  • Hanna C skrev om SEAT Södertälje
    Jättebra men trisst att man inte fick en gåva när man hämtade bilen. Läs mer
  • Sture Bertil J skrev om SEAT Södertälje
    Trevligt bemötande i samband med privatleasing av bil. Olika alternativ presenterades på ett tydligt sätt. Leveransen av bilen gick också problemfritt. Läs mer
  • Patrik B skrev om SEAT Södertälje
    Mkt bra service och väldigt trevlig och hjälpsam personal.
    /nöjd kund Läs mer
  • Marie A skrev om SEAT Södertälje
    Hej
    Fått väldigt bra bemötande av personalen i Södertälje väldigt serviceinriktad.
    Hälsningar
    Marie Läs mer
  • Malin G skrev om SEAT Södertälje
    Trevlig tillmötesgående positiv Läs mer
  • Andreas B skrev om SEAT Södertälje
    Jättenöjd med hela köpet från början till slut. Trevlig, tillmötesgående säljare. Har köpt bil tidigare där och kommer troligtvis köpa även nästa bil hos SEAT Södertälje. Läs mer
  • Sebastian I
    Sebastian I skrev om SEAT Södertälje
    Bästa stället. Grym service, kunnig personal. Läs mer
  • Håkan J skrev om SEAT Södertälje
    Det fungerarde bra på alla sätt, från testkörning till att bilen levererades. Läs mer
  • Anders K skrev om SEAT Södertälje
    Blivit bra bemött,fått bra info samt har tidigare leasat Seat Leon utan anmärkning. Läs mer
  • Berit S skrev om SEAT Södertälje
    Dålig kommunikation, ingen ursäkt o ersättning för allt åkande, ska nu lämna in den för 3 gången. Läs mer
  • Axel N skrev om SEAT Södertälje
    Bra service och trevligt bemötande Läs mer
  • Philip T skrev om SEAT Södertälje
    Superbra bemötande, enkelt och en smidig bilaffär. Inga problem alls med bilen hittills. Läs mer
  • Ariba P skrev om SEAT Södertälje
    Är jättenöjd med min Seat, bra service och mycket bra bemötande av Babak på Södertälje kontoret.
    Har rekommenderat det till andra och min bror kkomme leasa på Seat nu hädanefter.
    👍👍 Läs mer
  • Björn C skrev om SEAT Södertälje
    Väl mottagen av Babak, både på telefon o i butik. Kände mig "sedd".... Läs mer
  • Doris H skrev om SEAT Södertälje
    Bra bemötande o snabb o bra service, bilen vart leveransklar omgående! Tack! Läs mer
  • Jorma V skrev om SEAT Södertälje
    Nöjd.
    Trevlig och professionell personal. Läs mer
  • Carin J skrev om SEAT Södertälje
    Bra bemötande på alla sätt! Trevlig personal😊 Läs mer
  • Rania K skrev om SEAT Södertälje
    Jag är super nöjd med servicen och kundbemötandet! Rekommenderar Seat Södertälje varmt till vänner och bekanta! Läs mer
  • Björn W skrev om SEAT Södertälje
    Bra bemötande och urval. Bra administration. Bra priser. Läs mer
  • Isabel C skrev om SEAT Södertälje
    Mycket bra bemötande, bra service ! Super nöjd Läs mer
  • Jessica L
    Jessica L skrev om SEAT Södertälje
    Jag tycker att det har fungerat alldeles utmärkt med att ha leasat en bil via SEAT. Försäljaren har varit väldigt tydlig med förklaringen av vad som gäller samt att man fick ett trevligt bemötande som fick mig till att känna mig trygg när jag leasade en bil därifrån. :) Läs mer
  • Anjalis J skrev om SEAT Södertälje
    Jag är nöjd man som gillar bilen mycket bra, väldigt fin färg Läs mer
  • Mona-lisa H skrev om SEAT Södertälje
    Bra. Trevligt bemötande. Trångt och rörigt utanför på parkerinen. Läs mer
  • Saad N skrev om SEAT Södertälje
    Jag var mycket nöjd när jag köpte bilen under första två veckor men när fördrojning av leverans tog lång tid ca fyra veckor då kände jag mig inte så glad. Sen kom en uppdatering av bilen några dagar efter leveransen och tvingade jag att lämna bilen till verkstan.
    Undrar varför uppdaterar bilen när den var hos er? Läs mer
  • Sandra K skrev om SEAT Södertälje
    Bra kundbemötande. Trevlig försäljare. Bra avtal Läs mer
  • Bobu M skrev om SEAT Södertälje
    Var mycket nöjd. Rekommenderas varmt till mina kompisar Läs mer
  • Patrik L skrev om SEAT Södertälje
    Försäljaren kunde sina saker, lätt att prata med, han ringde och berättade vart bilen var i tillverkningen samt när den skulle komma. Mycket bra service! Läs mer
  • Aumid S skrev om SEAT Södertälje
    Super trevlig försäljare. Bilen kom på angivet leveransdatum vilket var massa plus. Funkar bra än så länge! Läs mer
  • Lena H skrev om SEAT Södertälje
    Vi har redan svarat, så sluta tjata. Annars vänds den mycket goda upplevelsen till något mindre smickrande! Läs mer
  • Andreas L skrev om SEAT Södertälje
    Grymt bra service. Babak är en riktig trevlig person Läs mer
  • Lars A skrev om SEAT Södertälje
    Mycket bra bemötande, snabb enkel affär
    Eftersom jag hade en liknande bil innan fick jag rätt mängd info om den nya Läs mer
  • Ibrahim B skrev om SEAT Södertälje
    Mycket bra, mycket god personalservice och bemötande Läs mer
  • Tobias H skrev om SEAT Södertälje
    Väldigt nöjd med all den service och hjälp jag har fått hittills Läs mer
  • Janina L skrev om SEAT Södertälje
    Min första och bästa bil! Seat är så bra älskar det märket ! Läs mer
  • Martin M skrev om SEAT Södertälje
    Glad och positiv försäljare. Tillmötesgående. Lite stressad över många försäljningar och hade inte exakta svar på alla frågor. Men överlag positivt. Läs mer
  • Johan S skrev om SEAT Södertälje
    Privatleasade en SEAT Ibiza i 3 år. Tyckte det fungerade bra och tog ut en likadan bil i ytterligare 3 år. Rekommenderas. Läs mer
  • Niklas H skrev om SEAT Södertälje
    Mycket trevligt bemötande av Krister som jag köpte min nya familjebil av i mellandagarna, och även att han ordnade så jag hade några som kunde skruva på vinterhjulen som jag kom med så vi kunde åka säkert hem i snöyran, vi är mycket nöjda med bilen. :-D Läs mer
  • Annica A
    Annica A skrev om SEAT Södertälje
    Är helnöjd med allt det är min andra SEAT. Bra bemötande alltid varit hjälpsamma Läs mer
  • Stomberg C skrev om SEAT Södertälje
    Seat Södertälje jättebra. VAG finansbolag för leasing rätt kass! Om man ser att autogiro inte funkar så är det ju jäkligt dålig service att man inte talar om det Läs mer
  • Roland O skrev om SEAT Södertälje
    Mycket snabb, bra service och snabb leverans. Helnöjd Läs mer
  • Fredrik B skrev om SEAT Södertälje
    Snabbt och smidigt, och leverans på dagen. Läs mer
  • Lars J skrev om SEAT Södertälje
    Bra okej snabbt lire stressat dock...... Läs mer
  • Jeanette W skrev om SEAT Södertälje
    Bra och snabb service, trevligt bemötande. Läs mer
  • Semiran A
    Semiran A skrev om SEAT Södertälje
    Trevlig försäljare inget omständighet togs väl om hand
    Almänt trevlig bemötande. Därav inget tvivel på köpet.
    Jag har jätte roligt med min nya bil👍 Läs mer
  • Issa A skrev om SEAT Södertälje
    Jag är mycket nöjd av min bil köp hos er! Tack och förstätt så :) Läs mer
  • Mats S skrev om SEAT Södertälje
    Skickar SMS-reklam där man ber om rekomendationer. Läs mer
    2015-10-21 Mikael A svarar Mats S
    Hej Mats.
    Tack för din feedback.
    I vår strävan att alltid bli bättre så vill vi gärna höra vad våra kunder tycker om oss. Därför använder vi oss av RECO då det är ett enkelt och smidigt sätt att ta pulsen på våra kunder och vad de tycker om oss.
    Och när kunderna svarar så ger dessutiom RECO ett bidrag till barncancerfonden vilket vi tycker är fantastiskt!

Med vänlig hälsning
    Mikael Andersson, Försäljningschef SEAT Stockholm