Servea Entreprenad AB

Servea Entreprenad AB

Llama 073-903 10 88 servea.se

About company

Välkommen till Servea Entreprenad AB! Vi på Servea Entreprenad AB har mångårig erfarenhet av byggbranschen och vi kan hjälpa dig med en rad olika byggprojekt. Behöver du renovera badrummet? Måla eller tapetsera om i vardagsrummet eller kanske bygga altan? Vi har även kompetens för alla typer av markarbeten, ombyggnationer och...

9 omdömen om Servea Entreprenad AB

Erwan L
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Renovering av en tvåa från 40 talet i Årsta. Spackling/målning av alla vägar, slipning av golv, koordinerat med ny eldragning. Mycket nöjd med resultatet: Robin och Danilo kommunicerar flitigt och informerar om allt som händer, är flexibla och måna om att få bra resultat. Har stort förtroende i dem!

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 186 omdömen 4.8 av 186 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Per H
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Utmärkt arbete och bra kommunikation under hela processen. Allt som inte blev perfekt åtgärdades snabbt och effektivt utan krångel. Mycket bra projektledning av Robin som tog stort ansvar och kontaktade oss för att stämma av så fort det uppstod frågor eller problem.

Cecilia H
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Mycket nöjd! Firman var proffsig: arbetet blev bra utfört, kontaktpersonen återkopplade löpande och höll deadlines. Jag skulle gärna anlita den igen för andra uppdrag.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 253 omdömen 4.9 av 253 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Cecilia H
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Mycket nöjd! Firman var proffsig; arbetet blev bra utfört, kontaktpersonen återkopplade löpande och höll deadlines. Jag skulle gärna anlita dem igen för andra uppdrag

Johan S
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Jag har anlitad många hantverkare tidigare och har aldrig riktigt ens tänkt på det. Det har alltid varit ett hej, lämna nycklar - sen är det klart. Ibland missar dem något och det är en djungel att få det åtgärdat. Inte med Servea! Direkt vid första Hej kände jag och min fru oss trygga. De var varma i sitt sätt att ha att göra med andra människor. De var noggranna och hade de frågor ringde de oss för att bekräfta så inget blev förhastat. Målningen av lägenheten och totalrenoveringen av badrummet blev precis som vi hade...

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Kajsa S
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Anlitade Servea för att slipa + lacka golv i vardagsrum, nytt köksgolv lades och väggarna målades i både hall och kök. Mycket nöjda med hela processen och slutresultat, snabb och smidig service! Rekommenderas varmt.

Daniel F
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Bara positivt att säga i omdömet om Servea. Kunde börja snabbt, gjorde ett bra jobb, förklarade vad de skulle göra, och blev klara i tid. Till detta mycket bra kundbemötande och trevlig ton. Arbetet gällde spackling, slipning och målning av 2 sovrum. Kan absolut rekommendera.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 175 omdömen 4.7 av 175 omdömen

Susanna H
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Jag är väldigt nöjd med Servea. Dotterns rum skulle målas om, jag bad om och fick en offert sedan gjordes jobbet samma vecka och det blev väldigt fint. Jag anlitar gärna samma företag för framtida uppdrag.

Elin B
Escribió sobre Servea Entreprenad AB

Servea Entrepenad hjälpte mig att total renovera min lägenhet. Jag fick hjälp med att ta bort allt tapet och bredspackling av väggar + tak. Dom slipade mina golv och betsade dom vita, kanon fina! Sen hjälpte dom mig även med att riva ut mitt gamla kök och installerade ett nytt Ikea kök. Mycket bra kommunikation med löpande uppföljning, kan varmt rekommendera Servea.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 247 omdömen 4.9 av 247 omdömen