Servea Entreprenad AB

Elektravägen 14, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Servea Entreprenad AB!

Vi på Servea Entreprenad AB har mångårig erfarenhet av byggbranschen och vi kan hjälpa dig med en rad olika byggprojekt. Behöver du renovera badrummet? Måla eller tapetsera om i vardagsrummet eller kanske bygga altan? Vi har även kompetens för alla typer av markarbeten, ombyggnationer och renoveringar.

Vi tror på långsiktiga kundrelationer och ett gediget arbete. Kontakta oss gärna om du har några frågor angående ditt nästa projekt eller be om en offert här ovan. Varmt välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Servea Entreprenad AB

• 2019-11-30

Erwan L skrev om Servea Entreprenad AB
    Renovering av en tvåa från 40 talet i Årsta. Spackling/målning av alla vägar, slipning av golv, koordinerat med ny eldragning. Mycket nöjd med resultatet: Robin och Danilo kommunicerar flitigt och informerar om allt som händer, är flexibla och måna om att få bra resultat. Har stort förtroende i dem! Läs mer
  • 2019-11-18

Per H skrev om Servea Entreprenad AB
    Utmärkt arbete och bra kommunikation under hela processen. Allt som inte blev perfekt åtgärdades snabbt och effektivt utan krångel. Mycket bra projektledning av Robin som tog stort ansvar och kontaktade oss för att stämma av så fort det uppstod frågor eller problem. Läs mer
  • 2019-11-07

Cecilia H skrev om Servea Entreprenad AB
    Mycket nöjd! Firman var proffsig: arbetet blev bra utfört, kontaktpersonen återkopplade löpande och höll deadlines. Jag skulle gärna anlita den igen för andra uppdrag. Läs mer
  • 2019-11-06

Cecilia H skrev om Servea Entreprenad AB
    Mycket nöjd! Firman var proffsig; arbetet blev bra utfört, kontaktpersonen återkopplade löpande och höll deadlines. Jag skulle gärna anlita dem igen för andra uppdrag Läs mer

Johan S skrev om Servea Entreprenad AB
    Jag har anlitad många hantverkare tidigare och har aldrig riktigt ens tänkt på det. Det har alltid varit ett hej, lämna nycklar - sen är det klart. Ibland missar dem något och det är en djungel att få det åtgärdat.

Inte med Servea!
    Direkt vid första Hej kände jag och min fru oss trygga. De var varma i sitt sätt att ha att göra med andra människor. De var noggranna och hade de frågor ringde de oss för att bekräfta så inget blev förhastat. Målningen av lägenheten och totalrenoveringen av badrummet blev precis som vi hade gjort upp! Vi fick till och med behålla färg efteråt om vi skulle råka komma åt och behöva lägga på snabbt. Ena killen kändes extra händig och lagade till och med vår inbyggda microvågsugn helt utan extra kostnad!

Jag kan verkligen rekommendera Servea Entrepenad och de kommer vara de första jag ringer vid större jobb! Läs mer

Kajsa S skrev om Servea Entreprenad AB
    Anlitade Servea för att slipa + lacka golv i vardagsrum, nytt köksgolv lades och väggarna målades i både hall och kök. Mycket nöjda med hela processen och slutresultat, snabb och smidig service! Rekommenderas varmt. Läs mer

Daniel F skrev om Servea Entreprenad AB
    Bara positivt att säga i omdömet om Servea. Kunde börja snabbt, gjorde ett bra jobb, förklarade vad de skulle göra, och blev klara i tid. Till detta mycket bra kundbemötande och trevlig ton. Arbetet gällde spackling, slipning och målning av 2 sovrum. Kan absolut rekommendera. Läs mer

Susanna H skrev om Servea Entreprenad AB
    Jag är väldigt nöjd med Servea. Dotterns rum skulle målas om, jag bad om och fick en offert sedan gjordes jobbet samma vecka och det blev väldigt fint.
    Jag anlitar gärna samma företag för framtida uppdrag. Läs mer
  • Elin B

2019-11-05

Elin B skrev om Servea Entreprenad AB
    Servea Entrepenad hjälpte mig att total renovera min lägenhet. Jag fick hjälp med att ta bort allt tapet och bredspackling av väggar + tak. Dom slipade mina golv och betsade dom vita, kanon fina! Sen hjälpte dom mig även med att riva ut mitt gamla kök och installerade ett nytt Ikea kök. Mycket bra kommunikation med löpande uppföljning, kan varmt rekommendera Servea. Läs mer

Elektravägen 14, 126 30 Hägersten