SGS bilar

SGS bilar

www.sgsbilar.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till SGS bilar! Vi på SGS bilar är måna om att bygga upp ett gott rykte med många nöjda kunder runt om i Sverige. Med vår långa erfarenhet inom bilbranschen kan vi hjälpa dig att både köpa ny bil, sälja din gamla bil eller byta in din gamla bil mot en ny. Vi säljer begagnade bilar som vi har sett till att gå igenom...

84 omdömen om SGS bilar

Irene H
Skrev om SGS bilar

Smidigt. Säkert. Snabbt. Supernöjd..

Samer A
Skrev om SGS bilar

Otroligt bra bemött! Köpt 2 bilar och väldigt smidigt med båda köpen. Rekommenderar stark!

Kevin H
Skrev om SGS bilar

Proffsiga och snälla, bytet gick snabbt och enkelt! Är väldigt nöjd och kan skarpt rekommendera denna bilfirma

Amanda F
Skrev om SGS bilar

Riktigt bra service! Mötte alla mina förväntningar

Marko P
Skrev om SGS bilar

Hej. Köpte en vit Peugeot 308. Första kontakten med Anders skedde på mejl och hans bemötande fick mig att åka hela vägen från Stockholm till Strängnäs. Väl på plats tittade vi noggrant på bilen och där träffade jag Anders och chefen Simon. Efter en genomgång av bilen samt en liten provkörning fick vi info om tilläggsgarantin och jag visste att då var det dags att göra pärlan min. Allt gick i sin ordning och jag åkte därifrån med en ny bil. Jag var så nöjd att jag kramade Anders vid farväl. Anders är bäst, Simon var...

Marita H
Skrev om SGS bilar

Träffade bara en av säljarna, Anders som jag uppfattade som en väldigt trevlig o seriös person, svarade på mina frågor utan en massa svammel vilket annars är rätt vanligt på en del firmor, så kan varmt rekommendera denna bilfirma.

Stefan K
Skrev om SGS bilar

Väldigt trevligt bemötande. De uppfyllde våra förväntningar rejält. Fanns inga problem som inte kunde lösas. Rekommenderar verkligen den här firman vid bilköp.

Joakim L
Skrev om SGS bilar

Ärlig om skador samt en smidig affär rekommenderas

Robin G
Skrev om SGS bilar

Av alla 40 tal bilaffärer jag gjort så är det den absolut mest seriösa firma jag har haft med att göra

Ingrid Carina N

Otroligt trevlig säljare med ett fantastiskt tålamod fast han fick stanna efter stängningstid en fredag. //Hanna & Carina

Benjamin S
Skrev om SGS bilar

Blev bemött på bästa sätt av Anders och Simon från SGS bilar. Köpte en superfin BMW 5-klass av Anders som säljare och Simon fixade bilen från Strängnäs till Stockholm. Stort tack SGS bilar!

Kenneth R
Skrev om SGS bilar

Bilen levereras efter behandling som om den var ny.

Jimmy P
Skrev om SGS bilar

Perfekt hantering och servicenivå. Alltid trevligt bemötande och ger relevant information. Använt dem vid två affärer, och kommer anlita igen.

David E
Skrev om SGS bilar

Köpte nyligen en bil osedd på telefon, fick den väl beskriven av Simon innan affären gjordes upp. Vid hämtning av bilen så stämde skicket mer än väl med den beskrivning jag fått tidigare. Efter en kort tid uppstod en enklare garantifel. Vid kontakt med Simon så tog bilfirman kostnaden för reparation utan krångel. Mycket trevligt bemötande under hela affären. Rekommendation 10/10!

Lars Gunnar Stefan S

Bra bemötelser, Trevlig personal. Köpte bil som ägarpaprena inte va ordning på, så tog en vecka extra. Ändå va affären uppgjord innan. Annars kanon bil affär

Hans Gustaf M
Skrev om SGS bilar

Simon har sedan ett antal år då han tidigare huserade på Lidingö sålt våra firma och tjänsterbilar till stor belåtenhet, har även köpt ett par privat bilar av honom. Nu när han valt att tillbringa sin tid i Strängnäs vill vi önska honom lycka till. Fortfarande säljer och servar han våra bilar, hämtas och lämnas på Lidingö till stor belåtenhet. ComEl Hans Malm

Fredrik L
Skrev om SGS bilar

Bemötandet va Simon va 10/10 en korrekt och smidig affär blev det. Kommer definitivt ge han fler uppdrag i framtiden. Rekommenderas starkt att ni använder han ni kommer inte bli missnöjda

Carolina J
Skrev om SGS bilar

Mycket bra! Bra bemötande och god service. Sålde min bil och köpte ny av dom. Smidig affär! Rekommenderar starkt!

Carl Alexander S

Under förutsättning att jag får de fyra däcken de lovat mig är jag jättenöjd med företaget och affären. Trevliga killar!

Robin B
Skrev om SGS bilar

Smidig affär, trevlig personal och proffsigt bemötande av kunder. Kan starkt rekommendera igen. Bytte in en bil mot en annan och inga problem och allt gick smidigt och åkte iväg med nya bilen bara efter 30min.

Jessica Elizabeth L

Kontakten via telefon inledningsvis var bra, alla frågor blev besvarade och när jag väl kom och skulle provköra hade jag en ganska klar bild av bilen jag var intresserad av. Bemötandet var trevligt och proffsigt och jag kände mig både välkommen och trygg under hela bilköpet. Jag kan varmt rekommendera SGS bilar för framtida bilköp!

Anna Karolina W

Bra bemötande, fin service och de levererade bilen direkt hem!

Roland D

Trevligt och bra bemötande. Jag är mycket nöjd. Roland Dahl

Peter S
Skrev om SGS bilar

Toppenbra bemötande av säljaren - tyvärr valde jag nog fel bil! Min S80 har haft återkommande problem, styrled, generator, läckande vindruta, trasiga glödstift, och diverse felmeddelanden som fått släckas på verkstad utan egentlig anledning. Inget som sannolikt kan lastas firman eller säljaren sannolikt ren otur tyvärr. // Peter

Alissa F
Skrev om SGS bilar

Pålitliga och trevliga med bra bilar!

Alexander L
Skrev om SGS bilar

Mycket trevligt mottagande från start och jättenöjd med hela affären, rekommenderas!

Päivi A
Skrev om SGS bilar

Ja blev bemött väldigt bra! Jag köpte den bilen ja vill ha

Melina T
Skrev om SGS bilar

Super bra och mycket professionella! Simon har verkligen fått mig att känna mig trygg i min bilaffär rekommenderas starkt!! 🤩👌🏼

Lucia G
Skrev om SGS bilar

Det var den bästa hjälpen och servicen av SGS bilar när jag hade bestämt mig att köpa bil av dom.

Magnus S
Skrev om SGS bilar

SGS är ju inte en jättestora bilfirma men dom är ändå mer professionella än de stora drakarna. Ställer upp till 100% och tar ett stort ansvar för att jag skall vara nöjd, mer än vad som egentligen krävs. Jag är imponerad av deras bemötande, support och vilja till en bra totalupplevelse vid en viktig affär. Superproffs! Rekommenderas! Med vänlig hälsning, Magnus

Joakim O
Skrev om SGS bilar

Va väldigt trevliga och gick snabbt att göra en affär med dom

David Å
Skrev om SGS bilar

Allting fungerade perfekt. Väldigt trevligt bemötande och man kände verkligen att kunden var i fokus. Bara+++ En bilhandlare som jag rekomenderar varmt

Jennifer E
Skrev om SGS bilar

Trevliga och hjälpsamma säljare!

Pär Ö
Skrev om SGS bilar

Påläst personal med trevligt bemötande. Dom hjälpte mig med mina önskemål . Jag kommer absolut komma tillbaka och göra affärer med dom igen.

Jonas A
Skrev om SGS bilar

Gick snabbt att göra affär men bilen har strulat efter med tänd motorlampa båda batterierna gav upp direkt och behöver bytas strålkastare sluta fungera titt som tätt annars trevliga

Linn Matria G
Skrev om SGS bilar

Bra och ärliga! Svårt att hitta i denna bransch.

Rekar M
Skrev om SGS bilar

Fantastiska grabbar! De sålde både min och min pappas bil till bra priser och det gick fort och smidigt. Rekommenderas starkt!

Sahar K
Skrev om SGS bilar

Jag sålde min bil via Sgs, smidig affär där jag fick en otroligt bra deal jämfört med andra aktörer i branschen. Valde även att köpa min nya bil via dom och fick snabb återkoppling, hjälp med alla frågor som dök upp längs vägen och även där ett pris som matchade det jag efterfrågade. Fem av fem stjärnor, rekommenderar verkligen Sgs bilar!

Leo S

Väldigt trevliga, fick svar snabbt. Superbra service 10/10

Pernilla L
Skrev om SGS bilar

Grymt duktiga! De ser och levererar det man behöver!

Per Ove B
Skrev om SGS bilar

Allt funka mycket bra trevlig säljare så inget att klaga på

Mattias K
Skrev om SGS bilar

Snabbt smidigt och enkelt att köpa bil där.

Santa C
Skrev om SGS bilar

Bäst inom detta område! Bra service och förstår exakt kundens behov. Rekommenderar starkt.

Henrik L
Skrev om SGS bilar

Jag blev väldigt väl bemött av Simon och hans kollega i samband med försäljningen av min bil. Enkel kommunikation kring pris och skick på bilen och överenskommelse om tider. SGS överträffade mina förväntningar med råge då jag har blandad erfarenhet av andra bilföretag. Jag sålde min bil till det pris som vi hade kommit överens om och betalning, ägarbyte och kvitton gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera SGS Bilar om du ska sälja eller köpa en ny bil. Tack!

Ghela F
Skrev om SGS bilar

Så professionell personal och tack för all hjälp vid köp av bil . Utomordentligt exakt som ett bilköp ska vara tryggt säkert och kundens bästa i fokus ☀️☀️☀️☀️

Sussane S
Skrev om SGS bilar

Väldigt trevligt bemötande och serviceinriktad bilfirma. Är mycket nöjd med min upplevelse och kommer definitivt att kontakta SGS igen!

Julia J
Skrev om SGS bilar

Fick hjälp direkt när vi kom innanför dörren av trevlig säljare, kompetent personal som kunde besvara på frågor men inte för angelägen om att sälja. Vi fick tid att verkligen känna efter och titta på bilarna.

Carl G
Skrev om SGS bilar

Engagerad och intresserad säljare.

Kia K
Skrev om SGS bilar

Ha en vilja att se personen som individ och inte bara en kund är en underbar egenskap. Jag möttes av glädje, kompetens och ett vänligt och seriöst ansikte. Återkommer till samma företag och kommer att rekommendera dem för till alla jag känner. Tack för ett vänligt och trevligt bemötande.

Per Anton R
Skrev om SGS bilar

Bra kundkontakt. Jag kan rekommendera deras tjänster.