en del av SkandiaMäklarna Danderyd

4.6 / 5 i betyg — 28 rekommendationer

Läs vad 28 användare tycker om Kerstin Fröjdh

• Gunilla E
    Gunilla E skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin är vänlig ,tillmötesgående och det märks att hon har lång erfarenhet. Hon verkar ha ett stort kundregister att ösa ur vilket är bra. Det tog oss 14 dagar från första öppna visningstillfälle att få huset sålt vilket vi var mycket tacksamma för.
    2016-10-10 Kerstin F svarar Gunilla E
    Tack, själv, det är trevligt att hjälpa mina kunder med sitt livs största affär, bostadsbytet.
  • Fei S
    Fei S skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin har visat mig flera lähenheter innan jag köpte den lägenheten som stort renoveringsbehov från en annan mäklare som var inte ansvarig. När dags skulle sälja den anlitade jag Kerstin. Hon sköte alla steg fint, omsorgsfullt med bra strategi.
    Kan absolut rekommenderas.
    2016-10-10 Kerstin F svarar Fei S
    Tack Fei för att du anlitade mig inför din försäljning.
  • Robert W
    Robert W skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Positivt och bra bemötande. Bra information och service.
  • Ronald V
    Ronald V skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin Fröjdh fick uppdraget att sälja vår villa i norra Danderyd och gjorde ett utmärkt arbete. Hon var engagerad, effektiv och kreativ. Hon arbetade hårt för att få det bästa resultatet och höll oss fortlöpande ajour. Hon kom med många bra förslag som gjorde att vi kände oss trygga med henne. Hon sköt budgivningen på ett mycket bra sätt. Hon fick ett gott resultat, och hon tog mycket bra hand om de formella delarna i processen.
    Hennes arvodesanspråk var rimligt och hon var genomgående mycket trevlig, öppen och personlig i kontakten. Vi kan varmt rekommendera henne.
    2016-10-10 Kerstin F svarar Ronald V
    Tack själva för gott samarbete och att ni lyssnade på mina råd och erfarenheter.
  • Stigbjörn B
    Stigbjörn B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Rakt igenom bra utförd försäljning om än inte riktigt klart.
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Då vi inte avslutat köpet av lägenheten i Djursholm föredrar jag att svara på frågorna efter avslutat köp.
    Med vänlig hälsning
    Charlotta Bragée Myrberg
  • Sirkka-liisa H
    Sirkka-liisa H skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin är MKT duktig mäklare, jag har MKT stort förtroende för henne, jag rekommenderar henne å det allra varmaste!
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    jätte trevligt och bra bemötande. Stor hjälp och kunnig. Det ända som skulle kunna klagas på skulle vara sen på att svara på sms jämfört med andra mäklare men det är bara en petitess i samanhanget
  • Charlotte K
    Charlotte K skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag har fått ett mycket professionellt bemötande av Kerstin. Hon är lugn och seriös. Jag har använt Kerstins tjänster både för värdering av bostad och för köp av ny bostad. Jag är mycket nöjd och rekommenderar gärna Kerstin!
    2015-12-08 Kerstin F svarar Charlotte K
    Tack Charlotte, en rekommendation är det bästa betyg man kan få !
  • Xiaoyi L
    Xiaoyi L skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    yette god att salja hus och villa.
  • Maria A
    Maria A skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Utmäkt som person och mäklare.
  • Carl-johan W
    Carl-johan W skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Bra bemötande och proffsig service.
  • Georg A
    Georg A skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kompetent, lyhörd och mycket tillgänglig.
    2015-12-08 Kerstin F svarar Georg A
    Tack Georg. Hoppas att ni kommer att trivas i Djursholm.
  • Anette D
    Anette D skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vi anlitade Kerstin Fröjdh vid både försäljning och köp av bostad. Hon hade stor kännedom om bostadsmarknaden i vårt område och vi kände ett starkt förtroende för henne redan från start. Hon var lyhörd för våra önskemål och fanns tillgänglig för våra frågor även efter arbetsdagens slut. Bostadsaffärerna skötte hon mycket professionellt och vår upplevelse av henne som mäklare är endast positiv. Vi var mycket nöjda med henne som mäklare och kan varmt rekommendera henne.
  • Göran W
    Göran W skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Bemötandet var mycket professionellt och helt upp till de förväntniingar vi hade.
  • Lars N
    Lars N skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    V kommunicerade endast via telefon och E-mail, vilket fungerade bra
  • Gunnar D
    Gunnar D skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    En kunnig, proffsig, mäklare som ingav förtroende. Skötte sina åtagande på ett bra sätt och visade sin kunskap avseende hela försäljningsprocessen. Var noggrann med mötestider mm vilket uppskattades. Rekommenderar henna gärna. Hälsningar GD
    2015-09-22 Kerstin F svarar Gunnar D
    Tack för att ni uppskattar kunskapen och noggrannheten.
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Bra förståelse för uppdraget och förtroende ingivande agerande. Dessutom ett bestämt och tryggt agerande både mot oss som kund och potentiella köpare. Vi upplevde henne som en kunnig, trevlig och seriös mäklare som vi har rekommenderat till andra.
    2015-09-22 Kerstin F svarar Samuel M
    Tack för rekommendationen. Det värmer alltid med nöjda kunder.
  • Filip D
    Filip D skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kändes lojal och trygg i sin roll som mellanhand. Kunnig med koll på omgivning och förening. Rekommenderas.
  • Per N
    Per N skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin levde väl upp till mina förväntningar. Hon tog initiativ, var mycket korrekt i all hantering och såg till att vi fick en lugn, klar process för både säljare och köpare.
    Kerstin är affärsmässig och har mycket god känsla för marknaden i Danderyd.
  • Katja M
    Katja M skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Fantastiskt trevlig och otroligt hjälpsam mäklare! Skulle varmt rekommendera henne till alla som behöver hjälp med att både köpa och sälja. Hon var lätt att få tag på och hörde av sig när hon skulle. Väldigt kunnig inom branschen.
    2015-09-22 Kerstin F svarar Katja M
    Tack vad roligt att höra. Det är alltid lika roligt att hjälpa andra med en bostadsaffär.
  • Lena H
    Lena H skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Proffesionellt bemötande rakt igenom. Snabb att komma tillbaka när man söker henne. Lyhörd och idérik. Jobbar målmedvetet mot målet och får därför det allra bästa resultatet. En mäklare jag varmt rekommenderar. Har använt mig av flera olika mäklare hos skandiamaklarna pga olika områden och kan säga att energin verkligen varierar. Med Kerstin kan du känna dig trygg. Hennes vinnande sätt är övertygande.
    2015-09-22 Kerstin F svarar Lena H
    Tack Lena, vad roligt att du är nöjd.
  • Karl B
    Karl B skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, kunnig och noggrann.
  • Fatima Å
    Fatima Å skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Jag kan bara ge Kerstin Fröjdh Skandia mäklaren danderyd bästa betyg då hon på ett mycket proffsigt ärligt och engagerande sätt fick både mig och köpare att känna trygghet.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Kerstin Fröjdh har ett trevligt och professionellt bemötande som underlättade för oss som kund genom hela processen från visning av objekt till slutaffär. Det märks tidigt att Kerstin har lång och gedigen erfarenhet som kommer kunden till del.
    2015-09-22 Kerstin F svarar Gunnar H
    Tack Gunnar, för att ni uppskattar min långa erfarenhet.
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Snabb affär i och med att vi var i behov av ett boende snabbt.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Trevlig, glad, öppen, förtroendeingivande
    Valde Kerstin att representera min lägenhetsförsäljning då hon är en mäklar-personlighet jag själv skulle kunna tänka mig att köpa en lägenhet av.
    2015-09-22 Kerstin F svarar Henrik N
    Tack Henrik, hoppas att ni trivs i nya bostaden.
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Kerstin Fröjdh en del av SkandiaMäklarna Danderyd
    Vi anlitade Kerstin Fröjd när vi sålde en våning i Danderyd. Kerstin låg hela tiden steget före och var alltid anträffbar. Vi rekommenderar henne och Skandiamäklarna varmt.
    Kristina Fredholm.
    2015-09-22 Kerstin F svarar Kristina F
    Tack för rekommendationen och att ni uppskattar min planering och att ligga steget före. Då får man bäst betalt.
Ann-Cathrin Almström
Anders Martin