Skruvat.se

Skruvat.se

1.1

103 omdömen om Skruvat.se

Daniel Boychev S

Värdelös bolag, Och fick inte min leverans i tid

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Arne Viljami W
Skrev om Skruvat.se

Får inte retur besked av 4st däck jag skickade retur sedel DSV bil hämtar dessa 5 oktober 2024, Klarna vill få full betalning av dessa trots är skickade! Skruvat kundtjänst får jag ett otrevligt svar! Betala!!! Har bild på retur fraktsedeln på däck skickade.

Nicklas J
Skrev om Skruvat.se

Jag beställde 4st saker som delades upp i 2leveranser som skulle komma inom 3-4 arbetsdagar som utlovat fick jag en leverans. Efter ca 1 vecka ringer jag för att kolla efter 20 min telefonkö så svara dom en herre som ska kolla detta och återkomma 4 dagar gick och jag ringde igen samma sak telefonkö 15min en annan herre lovar att kolla upp detta och återkomma ett par dagar gick sen ringer jag upp ännu en gång för att plocka bort den leveransen och visst hjälpte dom till med det trodde jag 1 månad ifrån att jag la orden så...

Necati Ali K
Skrev om Skruvat.se

Det står att leverans ska ske inom 3-4 arbetsdagar. Det har gått 14 dagar och jag har fortfarande inte fått hela ordern. Inte hela ordern eftersom beställningen som bestod av nio delar har redan delvis kommit i två olika paket med tre dagars mellanrum. T ex bromsbelägg och skivor bak levererades i olika paket under olika dagar. Och sista fem delarna från denna beställning är fortfarande på villovägar. Detta är också mycket bekymmersamt för mig på verkstan.

Ramin K
Skrev om Skruvat.se

Otroligt dålig kundservice och tjänster Jag har beställt från detta företag två gånger och båda gångerna hittade jag senare samma produkter billigare hos en annan leverantör. Eftersom de erbjuder en prisgaranti, kontaktade jag dem för att utnyttja detta. Deras svar var dock att prisgarantin inte gäller, eftersom de påstod att deras produkter skulle bli billigare i längden. Jag hade valt att hämta mina produkter i butik, men de räknade på den andra leverantörens priser med två separata leveranskostnader, vilket gjorde...

Leif Andreas E
Skrev om Skruvat.se

Beställde ett Kamrems-kit inklusive vattenpump. Fick vänta 1 vecka, och hämtade ut paketet och kom hem.Gick ut på deras sida och såg att de hade sänkt priset med över 400 kronor för detta kit. Har skrivit till dem, men de har ännu ej svarat. Det stod att man ska få svar inom 48 timmar. Det har gått 5 dagar nu. Fruktansvärt dåligt. Kommer aldrig mer att beställa från skruvat. Bara namnet säger ju en hel del. Ett SKRUVAT företag som har mer än 1 skruv lös.

Kiarash K
Skrev om Skruvat.se

Mycket dålig med leveransen, dem skickar inte din vara på rätt tid, lång leveranstid.

Kjell Ingemar N

Jag säger då bara det " Satans Förbannade Kundservice på Skruvat.se" annuleret varorna till Kundservice och telefon pga. "dubbla beställningar av samma vara" direkt på morgonen 06.56 efter min beställning från senkvällen före. Fått mail att varorna är skickade, detta är rent sagt kriminellt betende och kommer aldrig mer inom familjen eller bekanta att göra ett köp från skruvat .se då dess kundservice eller telefonkontakt står obemannat!

Andrea C
Skrev om Skruvat.se

Skit skit skit företag. Kan inget om service, levererr inte i tid och ringt 20 gånger och ändå är det inte fixat. Usch. -0 miljarder poäng

Per Kristian N
Skrev om Skruvat.se

Orimliga bestraffningar om man skulle vara sen med att hämta ut paket. Accepterar att kostnader uppstår för leverantör, men detta stack ut mer än rimligt. Noll förståelse från skruvat.se. Aldrig mer!

Christopher Nils Inge S

Sämsta skit jag varit med om.. 3 veckor och inte kommit nåt än.. Skyller på semestrar men det är en klen ursäkt..

Lars-erik G
Skrev om Skruvat.se

Har haft Skruvat som leverantör ett par gånger tidigare och det har fungerat bra. Men den här gången har det verkligen krånglat. Beställde 3 l motorolja den 29 maj och betalningen drogs från mitt kort den 30 maj. Har haft mailkontakt med Skruvat utan att det hänt något. Ringde idag (15 juli) och satt i telefonkö knappt 40 min innan jag fick kontakt. Dom kunde inte säga nåt om leverans, så jag avbeställde och hoppas nu att jag får tillbaka mitt utlägg. Kan tyvärr inte rekommendera Skruvat längre! Lasse Gustafsson

Grzegorz Krzysztof S

Nej, tack. De skickar personuppgifter till annan företaget, risk för bedrägeri

Per Erik G
Skrev om Skruvat.se

Svarar inte på mail, orimliga kötider till kundtjänst, obefintlig information om leveransstatus. Felaktig information på produktsidorna. Funkar bra ibland, när allt är rätt och varan finns i lager, men vid minsta avvikelse är upplevelsen under all kritik.

Tommy L B
Skrev om Skruvat.se

Finns inte sämre kundtjänst i hela Sverige! Blä!

Karl Johan Mikael T

11 dagar tog det för takräckena att lämna lagret. Kundtjänsten är svår att få tag på. Var tvungen att efterlysa paketet för att få info om att det är försenat. Dom skyller på att jag bor långt upp i landet och att då går det inte att få leverans på 3 dagar. Jag bor i en stad i mitten av Sverige för kännedom, andra företag har inga problem att leverera på under 3 dagar. Kommer inte beställa från Skruvat igen.

Claes-olov P
Skrev om Skruvat.se

Totalt omöjligt att nå dom via telefon och mail. Har haft strul med detta företag förut men tänkte ge dom en chans till och la en order,har nu väntat snart 3 veckor på leverans,stod 1-3 dagars leverans och 2-4 dagar på leveranstiden och inget om att det var beställningsvara.Bara att instämma i majoriteten av recensionerna.Ett kvalificerat skitföretag!!!

Bo Ragnar K
Skrev om Skruvat.se

Beställde en del till Volvo V70 som skulle passa enligt registreringsnummer och hemsidan. Delen passade inte. Skruvat.se vägrar att ta tillbaka delen eller göra rättelse. Bedrövligt! Handla inte på skruvat.se!

Tommy B
Skrev om Skruvat.se

Sjukt dålig kundservice och skickar saker man avbeställt.

Thomas N
Skrev om Skruvat.se

Skruvat.se har det sämsta kundmottagande man kan tänka sig. Talade med en otrevlig person som heter Tobias uruselt milt sagt.

Fredrik T
Skrev om Skruvat.se

Beställde delar som var 5-8 dagars leverans nu har 18 dagar gått så man börjar fundera om det inte är någon som halkat på tangenterna och det i själva verket skulle vara 58 dagars leveranstid. Ställt fråga till deras kundtjänst för en vecka sedan men svara på mail verkar inte heller vara något de håller på med (man undrar ju om svar på mail också tar 58 dagar). Sammanfattningsvis uselt och kommer aldrig i livet beställa något via dem igen eller rekommendera någon att beställa något där om det ska fungera så här dåligt.

Khalid S
Skrev om Skruvat.se

Sämsta kundtjänst i Sverige, ingen svarar

Panagiotis S
Skrev om Skruvat.se

de säger leverans om 2-4 dagar och de kommer om 7 dagar och hälften kommer utan att veta vad som hände med resten av mina reservdelar. Jag rekommenderar det inte även om de ger bort det gratis.

Stefan D
Skrev om Skruvat.se

Kontaktade skruvat gällande en retur jag har gjort. Har aldrig blivit så dåligt bemött som jag blev av er kundtjänst (Tobias). Hoppas någon ansvarig lyssnar igenom samtalen han gör för detta är under all kritik. Han var fruktansvärt nonchalant och oproffsig under hela samtalet. Detta gör att jag aldrig mer kommer handla hos er!

Per-Olof Rune O

Har beställt varor för leverans enligt order / ordererkännande till ett av mina företag, och betalat för detta, leverans har inte skett till vår adress, trots påtalande om detta ingen reaktion.

PÄR B
Skrev om Skruvat.se

Alldeles för långa leveranstider. Skickar med Schenker, värdelöst. Ringer man Skruvats kundtjönst får man sitta 20 min och vänta på goddag yxskaftsvar.

Carl Magnus M
Skrev om Skruvat.se

Riktigt värdelös, vet man inte exakt hur delens dimensioner etc får man fel produkt och går ej att reklamera. Deras funktion för regnummer funkar ej och man får stå för allt själv.

Rauli G
Skrev om Skruvat.se

Rekommenderar ej Skruvat.se, företaget ändrar benämning på samma artikelnummer när man reklamerar en vara som dom levererat fel. Samma artikelnummer kan ha flera olika benämningar och passa flera olika bilmodeller tydligen. ett när man köper och på order, men vid retur hänvisar dom till en annan benämning på samma artikel och nekar returen och säger att kunden beställt fel artikel. Mycket oseriöst företagande. Man kan inte heller överklaga beslut genom deras kundtjänst med klar och tydlig bild bevisning över missförhållandet,...

Thomas H
Skrev om Skruvat.se

Beställde bromsskivor till min Mazda cx3 och fick en rekommendation på typ via reg nummer. Upptäckte i helgen att skivorna var av fel typ och passar ej min bil. Kontaktade bolaget och begärde att få byta. Dom vägrade byta och rådde mig att beställa nya då det är mitt ansvar att kontrollera att delen passar innan jag beställer. Dåligt bemötande och service och råder alla att använda en annan leverantör av reservdelar. Mvh Thomas

Per mikael H
Skrev om Skruvat.se

först skickade dom en trasig blinkerssats till mig, sen har jag returnerat den och försöker promt få en ny, Kundtjänsten svarar ej, finns ett telnr som ingen svarar på, ingen chatt. Samt jag får körförbud imorgon. uppryckning skruvat.se

Thomas S
Skrev om Skruvat.se

Leveransproblem samt leveransproblem i kombination med en otrevlig kundtjänst som vägrar vara behjälpliga är ingen bra kombination. Undvik detta företag om ni vill bespara er problem.

Stefan B
Skrev om Skruvat.se

Riktiga Skojare, beställde bromsbackar till min bil i beskrivningen står det Varje bromsbeläggsats innehåller 4 stycken bromsbelägg/ backar. Komplett sats för att byta bromsbelägg/ backar fram eller bak. Fick hem endast backar ej komplettsats dvs fjädrar osv. På bild två i beskrivningen fanns fjädrar och justerskruvar med på bild. Kontakta kundtjänst "Linda" via chatten som skrev samma sak om och om igen utan att besvara mina frågor. Hon skrev att det jag har beställt det har jag fått , hon kommenter ingenting om komplettsats...

Johan viktor tommy J

Absolut sämsta servicen, inte ens ett telefonummer man kan ringa och svarar ej på mejl. 4 veckor för återbetalning som jag inte ens har fått.

André N
Skrev om Skruvat.se

Riktigt dåligt, deras leveransdatum som de torgför på hemsidan stämmer inte alls. beställde flera produkter som "fanns i lager", fick tre dagar senare ett mail att skulle få in delarna om 3 veckor. tips till Skruvat: redovisa korrekta leveransdatum.

Thor G
Skrev om Skruvat.se

Köp INTE hos skruvat, bara krångel. Efter att ha fått en leverans med mattor, varav en saknades, och samtal gjordes, ett returärende skapades dagen efter, paketet skickades tillbaks, och en MÅNAD (plus en månad hos deras transportör schenker) efter att returen togs emot, så avisades den med hänvisning att reklamationen gjorts ett par dagar försent på deras sju dagars godkända tid. Undvik!

Anna L
Skrev om Skruvat.se

Sämsta jag varit med om någonsin. Beställde 2 däck den 2/12 med en leveranstid på 1-3 dagar. Nu idag den 5/1 väntar jag fortfarande på mitt andra däck. Jag var tvungen att ha däcken innan jul och tvingades därför till ytteligare utgifter när jag fick köpa andra däck an annan firma. Dessutom har jag nu fått TRE dagars inkomstbortfall då jag tvingats vara ledig på leveransdagarna. Tre dagar eftersom vid andra utlovade och bekräftade leveransen så dök de aldrig upp :-( Jag har bett om eventuell rabatt/ kompensation för alla...

Jan L
Skrev om Skruvat.se

Oseriös handlare. Sista gången Beställde 2 reservdelar till min bil från Skruvat. Fick efter att par dagar reda på att den ena var restnoterad. Kunde ta upp till 14 dagar innan delen kom in. Ringde då och frågade om det gick att byta den restade delen mot en likvärdig, men det gick inte.Hela ordern måste makuleras. Det lovade personen att göra och jag la en ny order. Ordern kom och betalades omgående. Efter några dagar får jag notis om att även första ordern är på väg. Kom idag efter 11 dagar. Trots många kontakter med Skruvat,...

Nazir K
Skrev om Skruvat.se

Köpte startmotor , Innan beställning ser jag på skruvat.se leverans tid 1-3 dagar Fick startmotorn efter 2 veckor Ser även på deras hemsida , NY - startmotor , men fick begagnad Som var använd , med användnings spår . Oerhört svårt få kontakt med deras kundtjänst ALDRIG i livet mer ska handla hos dom

First-Name L
Skrev om Skruvat.se

Ringer först och frågar om produkten passar och får detta konfimerat, den passar dock inte. Ringer kundtjänst som säger att de inte kommer att godkänna en retur. (Känn dig blåst) ALDRIG MER SKRUVAT.SE /Robert

Stefan Teodor R

Fick fel vara, noll ansvar från Skruvat Beställd en ny ljuddämpare till min bil. När jag fick varan levererad så visar det sig vara en ljuddämpare till en helt annan bilmodell( samt av ett helt annat fabrikat). I detta läge så hade man ju hoppats på att Skruvat är villiga att göra allt i sin makt för att underlätta samt hjälpa mig som kund med att se till att rätt vara skickas ut. Alltså den vara som jag beställt samt betalat för, men icke. Det visar sig att Skruvat "ej jobbar med ersättningsprodukter" utan jag får skapa...

Robin henrik thomas L

Handlar på skruvat för att stötta svenska företag men kommer nog sluta med det. Mina 2 senaste erfarenheter av att beställa EN drivaxel. Första försöket: Beställer en drivaxel som har leveranstid på 6-10 dagar. Får ett mejl efter några dagar att leveranstiden är 28 dagar. Jag skickar in ett ärende med deras kontaktformulär och frågar om det går att skynda på annars får jag beställa från någon annan. Får mejlsvar att "det är vad det är" och om jag vill vänta eller annullera. Jag svarar direkt, via en Gmail, att jag vill...

Arto M

2 timmar i telfonkö, hela tiden plats 10, totalt oseriöst

Elias T
Skrev om Skruvat.se

Katastrof hantering och så ljuger dom dessutom på telefon.

Hanif G
Skrev om Skruvat.se

Personalen vägra hjälpa mig att avbeställa en beställning. Skruvat lyder ej konsumentköplagens alla paragrafer genom att försvåra en retur. Jag har pratat med personalen vid flera tillfällen de kommunicerar ej med varandra och trots att jag har avbeställt varorna ändå får jag meddelande om att hämta min varor. Det skapar onödig stress och jag vet inte vad som kommer att hända. Kommer jag bli betalningsskyldig eller ej det vet jag inte eftersom Skruvat vill gärna psykisk tortera mig genom att låta saker och ting hänga i luften. Det råder mycket oklarhet om vad som kommer att hända framöver.

Sulejman M
Skrev om Skruvat.se

Helt ok priser men totalt kass mail support. Gått flera dagar utan att ha fått svar på mina frågor.

Jason Enzo D
Skrev om Skruvat.se

Ordered a new rear hatch lock for my car, and it failed just three weeks after being fitted, while we were on holiday. We had to dismantle into the rear hatch to get our stuff out, then remove the lock which had failed catastrophically internally. I would not trust any products from this company again.

Tomas N
Skrev om Skruvat.se

hej! jag beställde en produkt och fick den inom rimlig tid. Priset på den var svårt att hitta billigare någon annanstans. De skickade rätt produkt, ordentligt packat också. Vet inte om de hade den i lager eller inte, men med tanke på priset så spelade det inte någon roll. Det tog max ca 2 veckor. Svårt att hitta någon kritik. Efter köpet fick jag ett utvärderingsmail också. Kan väl bara tänka mig generellt att om man beställler via nätet speciella delar etc så brukar det vara bra att ta reda på ordentligt vad man ska ha innan man beställer så man slipper att byta etc.

Johan N
Skrev om Skruvat.se

Beställde torkarblad att ha i reserv över vintern. Öppnade dem först på försommaren. Då saknades en adapter i en av förpackningarna. De vägrade ta något ansvar för detta efter att 30 ångerdagar hade löpt ut. Det hade varit en god insats att bara skicka ett nytt och få en nöjd kund nu när levererad vara ej var komplett.

Hans Gunnar D
Skrev om Skruvat.se

De lovar mycket, men håller inte måttet. Beställer vattenpump med chassienummer och får fel ändå! Ville komplettera orden efter 10 minuter, men kommer inte fram på telefonen trots 2 försök med väntan över 30 minuter båda gångerna trots att jag är nr 1. Ett skämt. Skriver då ett mejl och ber om komplettering. får svar efter 6 dagar att jag kan cancelera orden!??? den är redan levererad. Idioterna har noll koll!

Leif Roger Emanuel E

Lagersaldo stämmer inte leveranstider på 1 månad beställde ett bromsok via regnummer som endast togs upp ur kartongen och konstaterades inte passa visuellt utan provmontering. Returnerade men den godkändes inte. Blåst på över 2000 kr. Undvik detta företag till varje pris