Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm skruvat.se

Olof O:

Läs vad 9 kunder tycker om skruvat.se

• Jonas E
    Jonas E skrev om skruvat.se
    Skickar en del som är felgängad. Vägrar buda ut en ny del till verkstaden ca 4 km. Tar ett halvår för återbetalning. Gör dina köp någon annanstans.
  • Johnny  L
    Johnny L skrev om skruvat.se
    Varning för deras tjänst ”Skruvat & Klart”!
    Jag har fått betala nästan dubbelt så mycket för mitt verkstadsbesök än vad jag hade behövt göra enbart för att jag använde deras tjänst. Jag fick reda på hur mycket verkstadsbesöket
    egentligen skulle kostat mig eftersom verkstaden var ovana vid detta förfarande, att man betalar för arbetet till Skruvat, och därför bad om betalning när jag hämtade bilen.
    Gissa om jag blir förvånad när dom ber om endast hälften av summan som jag redan betalat till Skruvat!
    1600:- skulle det kostat mig egentligen om jag vänt mig direkt till verkstaden men tyvärr hade jag redan betalat 3100:- till Skruvat. Reservdelen exkluderad i båda priserna.

Jag har varit kontakt med Skruvat angående detta ett flertal gånger och dom medger att det finns ”enstaka fel” i prissättningen men dom betalar inte tillbaka någon mellanskillnad utan dom extra
    pengarna lägger dom till egen skattkammare.

Ska ni använda denna tjänsten så rekommenderar jag starkt att ringa och kolla med verkstaden att priset stämmer innan ni betalar några pengar till Skruvat.

För övrigt har jag blivit ganska märkligt bemött från deras kundtjänst i detta ärende med uppenbara lögner (som jag dock kunnat motbevisa ganska enkelt). Oproffsigt, oseriöst och småaktigt.

För er som liksom jag har haft svårt för att få kontakt med Skruvat pga att dom endast har en chatfunktion på websidan som bara fungerar ibland så kommer här mailadressen till deras kundservice:

kundservice@skruvat.se
  • Dmitry S
    Dmitry S skrev om skruvat.se
    Varning för skruvat! Värsta jag varit med om. Noll service. Skickar fel varor, mardröm att returnera (dessutom står kund för returkostnader ), åker runt i 3 dagar för att skicka tillbaka den "skit" som jag fick. Inget postombud känner till de rutiner som Skruvat beskriver på hemsidan. Omöjligt att ringa ditt. Först fick jag "dammsuga" internet riktigt ordentligt för att hitta deras nummer. Dessvärre går det inte att ringa - det är alltid upptaget, ingen växel. Förstår inte hur ett sådant företag kan existera i dagens Sverige. Skäller på mig själv att jag inte kollat Reco innan jag gjorde en beställning. Hoppas att jag ska få pengarna tillbaka. Köpte en baggagematta för 730 kronor. Med tanke på kvalitet kostar den inte mer än 200 spänn.
  • Johan G
    Johan G skrev om skruvat.se
    Jag köpte en strålkastare till min VW Golf och monterade den, allt var frid och fröjd tills den visar sig helt omöjlig att få igenom på besiktning. Jag reklamerar och är nu inne på min tredje ersättningsstrålkastare allihopa defekta och blir ej godkända på besiktningen. Nu vill jag inte längre få en fjärde strålkastare och har begärt pengar tillbaka skall bli spännade och se ifall jag får några pengar.
  • Olof S
    Olof S skrev om skruvat.se
    Skruvat.se = bluff
    Står att ajg ska tjäna 20% på delarna jag ska köpa.
    Hur kan det då vara möjligt att filtrerna är dyrare än orginalhandlarnas prislista som dom får från generalagenten. BLUFF BLUFF BLUFF!
    Jag tjänar inga % jag förlorar.
    Värsta jag varit med om, kan det ens vara lagligt att göra så?
  • Camilla E
    Camilla E skrev om skruvat.se
    Varning! Trots att de skickat en del som inte passar ( var inloggad med reg.nr.) vägrar de att betala för returkostnad. DÅLIGT!
    Jag kommer inte att gå under p.g.a detta eftersom delen kostar 156:- men returen skulle kosta minst 70:- och så läser jag på Rejta att folk inte fått pengar tillbaka trots att de returnerat. Jag vill inte förlora 70:- till.
    Dessutom har de inget tfn.nr. på hemsidan. Fick gå via Hitta.se för att få tag numret. Detta efter att de bara skickat standardsvar på mina frågor via mail.

Jag kommer aldrig att handla där igen!
  • per h
    per h skrev om skruvat.se
    Skruv löst på skruvat.se
    Delarna passar ej då de är feltillverkade.
    Kundtjänst (Peter Andersson med chef) vägrar lösa problemet trots mailväxling 6 gånger. Sunt förnuft vet man inte vad det är och inget kan dom om bildelar då de tyckte att jag skulle beställa knutkors med 28mm lagerkoppar istället för 29mm som det ska va vilket dom vet. Min kardan skulle inte ta mig ens till närmaste korsning om jag följt deras rekommendationer.
    Mycket mer idioti har jag fått höra av Skruvat som jag inte orkar skriva nu.
    Aldrig mer
  • Andreas T
    Andreas T skrev om skruvat.se
    Jag är mycket missnöjd men detta företag. De skickar felaktiga varor och vägrar ta emot en retur. De vill att jag ska stå för frakten.

Jag vill varna allla för detta företag.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om skruvat.se