Skruvat.se

92 omdömen om Skruvat.se

Visar 92 omdömen med 1.1 i snittbetyg
Lars-erik G
Skrev om Skruvat.se

Har haft Skruvat som leverantör ett par gånger tidigare och det har fungerat bra. Men den här gången har det verkligen krånglat. Beställde 3 l motorolja den 29 maj och betalningen drogs från mitt kort den 30 maj. Har haft mailkontakt med Skruvat utan att det hänt något. Ringde idag (15 juli) och satt i telefonkö knappt 40 min innan jag fick kontakt. Dom kunde inte säga nåt om leverans, så jag avbeställde och hoppas nu att jag får tillbaka mitt utlägg. Kan tyvärr inte rekommendera Skruvat längre! Lasse Gustafsson

Reco tipsar!
La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 472 omdömen 4.6 av 472 omdömen
BadgeThreeYears

Väldigt mysigt ställe! Personalen var tillmötesgående och försökte alltid lösa allt. Rent och fräscht. Vissa rum hade några år på nacken m

Maria Theresé B Maria Theresé B
Läs mer omdömen
Grzegorz Krzysztof S

Nej, tack. De skickar personuppgifter till annan företaget, risk för bedrägeri

Per Erik G
Skrev om Skruvat.se

Svarar inte på mail, orimliga kötider till kundtjänst, obefintlig information om leveransstatus. Felaktig information på produktsidorna. Funkar bra ibland, när allt är rätt och varan finns i lager, men vid minsta avvikelse är upplevelsen under all kritik.

Reco tipsar!
Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen
BadgeEightYears

Beställde ett Hillerstorp paviljongtak som levererades fortare än förväntat, mycket nöjd kund 🙂👍

Tommy L B
Skrev om Skruvat.se

Finns inte sämre kundtjänst i hela Sverige! Blä!

Karl Johan Mikael T

11 dagar tog det för takräckena att lämna lagret. Kundtjänsten är svår att få tag på. Var tvungen att efterlysa paketet för att få info om att det är försenat. Dom skyller på att jag bor långt upp i landet och att då går det inte att få leverans på 3 dagar. Jag bor i en stad i mitten av Sverige för kännedom, andra företag har inga problem att leverera på under 3 dagar. Kommer inte beställa från Skruvat igen.

Claes-olov P
Skrev om Skruvat.se

Totalt omöjligt att nå dom via telefon och mail. Har haft strul med detta företag förut men tänkte ge dom en chans till och la en order,har nu väntat snart 3 veckor på leverans,stod 1-3 dagars leverans och 2-4 dagar på leveranstiden och inget om att det var beställningsvara.Bara att instämma i majoriteten av recensionerna.Ett kvalificerat skitföretag!!!

Bo Ragnar K
Skrev om Skruvat.se

Beställde en del till Volvo V70 som skulle passa enligt registreringsnummer och hemsidan. Delen passade inte. Skruvat.se vägrar att ta tillbaka delen eller göra rättelse. Bedrövligt! Handla inte på skruvat.se!

Tommy B
Skrev om Skruvat.se

Sjukt dålig kundservice och skickar saker man avbeställt.

Thomas N
Skrev om Skruvat.se

Skruvat.se har det sämsta kundmottagande man kan tänka sig. Talade med en otrevlig person som heter Tobias uruselt milt sagt.

Fredrik T
Skrev om Skruvat.se

Beställde delar som var 5-8 dagars leverans nu har 18 dagar gått så man börjar fundera om det inte är någon som halkat på tangenterna och det i själva verket skulle vara 58 dagars leveranstid. Ställt fråga till deras kundtjänst för en vecka sedan men svara på mail verkar inte heller vara något de håller på med (man undrar ju om svar på mail också tar 58 dagar). Sammanfattningsvis uselt och kommer aldrig i livet beställa något via dem igen eller rekommendera någon att beställa något där om det ska fungera så här dåligt.

Khalid S
Skrev om Skruvat.se

Sämsta kundtjänst i Sverige, ingen svarar

Panagiotis S
Skrev om Skruvat.se

de säger leverans om 2-4 dagar och de kommer om 7 dagar och hälften kommer utan att veta vad som hände med resten av mina reservdelar. Jag rekommenderar det inte även om de ger bort det gratis.

Stefan D
Skrev om Skruvat.se

Kontaktade skruvat gällande en retur jag har gjort. Har aldrig blivit så dåligt bemött som jag blev av er kundtjänst (Tobias). Hoppas någon ansvarig lyssnar igenom samtalen han gör för detta är under all kritik. Han var fruktansvärt nonchalant och oproffsig under hela samtalet. Detta gör att jag aldrig mer kommer handla hos er!

Per-Olof Rune O

Har beställt varor för leverans enligt order / ordererkännande till ett av mina företag, och betalat för detta, leverans har inte skett till vår adress, trots påtalande om detta ingen reaktion.

PÄR B
Skrev om Skruvat.se

Alldeles för långa leveranstider. Skickar med Schenker, värdelöst. Ringer man Skruvats kundtjönst får man sitta 20 min och vänta på goddag yxskaftsvar.

Carl Magnus M
Skrev om Skruvat.se

Riktigt värdelös, vet man inte exakt hur delens dimensioner etc får man fel produkt och går ej att reklamera. Deras funktion för regnummer funkar ej och man får stå för allt själv.

Rauli G
Skrev om Skruvat.se

Rekommenderar ej Skruvat.se, företaget ändrar benämning på samma artikelnummer när man reklamerar en vara som dom levererat fel. Samma artikelnummer kan ha flera olika benämningar och passa flera olika bilmodeller tydligen. ett när man köper och på order, men vid retur hänvisar dom till en annan benämning på samma artikel och nekar returen och säger att kunden beställt fel artikel. Mycket oseriöst företagande. Man kan inte heller överklaga beslut genom deras kundtjänst med klar och tydlig bild bevisning över missförhållandet,...

Thomas H
Skrev om Skruvat.se

Beställde bromsskivor till min Mazda cx3 och fick en rekommendation på typ via reg nummer. Upptäckte i helgen att skivorna var av fel typ och passar ej min bil. Kontaktade bolaget och begärde att få byta. Dom vägrade byta och rådde mig att beställa nya då det är mitt ansvar att kontrollera att delen passar innan jag beställer. Dåligt bemötande och service och råder alla att använda en annan leverantör av reservdelar. Mvh Thomas

Per mikael H
Skrev om Skruvat.se

först skickade dom en trasig blinkerssats till mig, sen har jag returnerat den och försöker promt få en ny, Kundtjänsten svarar ej, finns ett telnr som ingen svarar på, ingen chatt. Samt jag får körförbud imorgon. uppryckning skruvat.se

Thomas S
Skrev om Skruvat.se

Leveransproblem samt leveransproblem i kombination med en otrevlig kundtjänst som vägrar vara behjälpliga är ingen bra kombination. Undvik detta företag om ni vill bespara er problem.

Stefan B
Skrev om Skruvat.se

Riktiga Skojare, beställde bromsbackar till min bil i beskrivningen står det Varje bromsbeläggsats innehåller 4 stycken bromsbelägg/ backar. Komplett sats för att byta bromsbelägg/ backar fram eller bak. Fick hem endast backar ej komplettsats dvs fjädrar osv. På bild två i beskrivningen fanns fjädrar och justerskruvar med på bild. Kontakta kundtjänst "Linda" via chatten som skrev samma sak om och om igen utan att besvara mina frågor. Hon skrev att det jag har beställt det har jag fått , hon kommenter ingenting om komplettsats...

Johan viktor tommy J

Absolut sämsta servicen, inte ens ett telefonummer man kan ringa och svarar ej på mejl. 4 veckor för återbetalning som jag inte ens har fått.

André N
Skrev om Skruvat.se

Riktigt dåligt, deras leveransdatum som de torgför på hemsidan stämmer inte alls. beställde flera produkter som "fanns i lager", fick tre dagar senare ett mail att skulle få in delarna om 3 veckor. tips till Skruvat: redovisa korrekta leveransdatum.

Thor G
Skrev om Skruvat.se

Köp INTE hos skruvat, bara krångel. Efter att ha fått en leverans med mattor, varav en saknades, och samtal gjordes, ett returärende skapades dagen efter, paketet skickades tillbaks, och en MÅNAD (plus en månad hos deras transportör schenker) efter att returen togs emot, så avisades den med hänvisning att reklamationen gjorts ett par dagar försent på deras sju dagars godkända tid. Undvik!

Anna L
Skrev om Skruvat.se

Sämsta jag varit med om någonsin. Beställde 2 däck den 2/12 med en leveranstid på 1-3 dagar. Nu idag den 5/1 väntar jag fortfarande på mitt andra däck. Jag var tvungen att ha däcken innan jul och tvingades därför till ytteligare utgifter när jag fick köpa andra däck an annan firma. Dessutom har jag nu fått TRE dagars inkomstbortfall då jag tvingats vara ledig på leveransdagarna. Tre dagar eftersom vid andra utlovade och bekräftade leveransen så dök de aldrig upp :-( Jag har bett om eventuell rabatt/ kompensation för alla...

Jan L
Skrev om Skruvat.se

Oseriös handlare. Sista gången Beställde 2 reservdelar till min bil från Skruvat. Fick efter att par dagar reda på att den ena var restnoterad. Kunde ta upp till 14 dagar innan delen kom in. Ringde då och frågade om det gick att byta den restade delen mot en likvärdig, men det gick inte.Hela ordern måste makuleras. Det lovade personen att göra och jag la en ny order. Ordern kom och betalades omgående. Efter några dagar får jag notis om att även första ordern är på väg. Kom idag efter 11 dagar. Trots många kontakter med Skruvat,...

Nazir K
Skrev om Skruvat.se

Köpte startmotor , Innan beställning ser jag på skruvat.se leverans tid 1-3 dagar Fick startmotorn efter 2 veckor Ser även på deras hemsida , NY - startmotor , men fick begagnad Som var använd , med användnings spår . Oerhört svårt få kontakt med deras kundtjänst ALDRIG i livet mer ska handla hos dom

First-Name L
Skrev om Skruvat.se

Ringer först och frågar om produkten passar och får detta konfimerat, den passar dock inte. Ringer kundtjänst som säger att de inte kommer att godkänna en retur. (Känn dig blåst) ALDRIG MER SKRUVAT.SE /Robert

Stefan Teodor R

Fick fel vara, noll ansvar från Skruvat Beställd en ny ljuddämpare till min bil. När jag fick varan levererad så visar det sig vara en ljuddämpare till en helt annan bilmodell( samt av ett helt annat fabrikat). I detta läge så hade man ju hoppats på att Skruvat är villiga att göra allt i sin makt för att underlätta samt hjälpa mig som kund med att se till att rätt vara skickas ut. Alltså den vara som jag beställt samt betalat för, men icke. Det visar sig att Skruvat "ej jobbar med ersättningsprodukter" utan jag får skapa...

Robin henrik thomas L

Handlar på skruvat för att stötta svenska företag men kommer nog sluta med det. Mina 2 senaste erfarenheter av att beställa EN drivaxel. Första försöket: Beställer en drivaxel som har leveranstid på 6-10 dagar. Får ett mejl efter några dagar att leveranstiden är 28 dagar. Jag skickar in ett ärende med deras kontaktformulär och frågar om det går att skynda på annars får jag beställa från någon annan. Får mejlsvar att "det är vad det är" och om jag vill vänta eller annullera. Jag svarar direkt, via en Gmail, att jag vill...

Arto M

2 timmar i telfonkö, hela tiden plats 10, totalt oseriöst

Elias T
Skrev om Skruvat.se

Katastrof hantering och så ljuger dom dessutom på telefon.

Hanif G
Skrev om Skruvat.se

Personalen vägra hjälpa mig att avbeställa en beställning. Skruvat lyder ej konsumentköplagens alla paragrafer genom att försvåra en retur. Jag har pratat med personalen vid flera tillfällen de kommunicerar ej med varandra och trots att jag har avbeställt varorna ändå får jag meddelande om att hämta min varor. Det skapar onödig stress och jag vet inte vad som kommer att hända. Kommer jag bli betalningsskyldig eller ej det vet jag inte eftersom Skruvat vill gärna psykisk tortera mig genom att låta saker och ting hänga i luften. Det råder mycket oklarhet om vad som kommer att hända framöver.

Sulejman M
Skrev om Skruvat.se

Helt ok priser men totalt kass mail support. Gått flera dagar utan att ha fått svar på mina frågor.

Jason Enzo D
Skrev om Skruvat.se

Ordered a new rear hatch lock for my car, and it failed just three weeks after being fitted, while we were on holiday. We had to dismantle into the rear hatch to get our stuff out, then remove the lock which had failed catastrophically internally. I would not trust any products from this company again.

Tomas N
Skrev om Skruvat.se

hej! jag beställde en produkt och fick den inom rimlig tid. Priset på den var svårt att hitta billigare någon annanstans. De skickade rätt produkt, ordentligt packat också. Vet inte om de hade den i lager eller inte, men med tanke på priset så spelade det inte någon roll. Det tog max ca 2 veckor. Svårt att hitta någon kritik. Efter köpet fick jag ett utvärderingsmail också. Kan väl bara tänka mig generellt att om man beställler via nätet speciella delar etc så brukar det vara bra att ta reda på ordentligt vad man ska ha innan man beställer så man slipper att byta etc.

Johan N
Skrev om Skruvat.se

Beställde torkarblad att ha i reserv över vintern. Öppnade dem först på försommaren. Då saknades en adapter i en av förpackningarna. De vägrade ta något ansvar för detta efter att 30 ångerdagar hade löpt ut. Det hade varit en god insats att bara skicka ett nytt och få en nöjd kund nu när levererad vara ej var komplett.

Hans Gunnar D
Skrev om Skruvat.se

De lovar mycket, men håller inte måttet. Beställer vattenpump med chassienummer och får fel ändå! Ville komplettera orden efter 10 minuter, men kommer inte fram på telefonen trots 2 försök med väntan över 30 minuter båda gångerna trots att jag är nr 1. Ett skämt. Skriver då ett mejl och ber om komplettering. får svar efter 6 dagar att jag kan cancelera orden!??? den är redan levererad. Idioterna har noll koll!

Leif Roger Emanuel E

Lagersaldo stämmer inte leveranstider på 1 månad beställde ett bromsok via regnummer som endast togs upp ur kartongen och konstaterades inte passa visuellt utan provmontering. Returnerade men den godkändes inte. Blåst på över 2000 kr. Undvik detta företag till varje pris

Henrik V
Skrev om Skruvat.se

De ljuger om lagersaldo! De säger sig ha en vara i lager som jag provat beställa vid två tillfällen och ingen av gångerna har den levererats! Det värsta är att det står att den finns i lager med 2-4 dagars leveranstid! Och det står så fortfarande fast jag just fått mejl från dom där de säger att de inte kan leverera den. Det jag försökte köpa var en komplett höger backspegeln till en Toyota Aygo.

Tero N
Skrev om Skruvat.se

Riktig bluff företag. Har delar som Lagervara och leverans inom 2-4 dagar, enligt hemsidan, sen när man köper delen, får man ett mail med inte, att det tar 2 veckor att få hem det och inga andra alternativ erbjuds. Se tar det minst 4dagar att få delen från deras lager skickad. Avbokning är extremt svårt efter 1 till 2 timmar i telefonkö och sen skyller dom på Klarna, fast det är Skruvat som sålde varorna. Kan absolut avråda att handla från dom, Autodoc eller Trodo är mycket bättre.

Mikael G
Skrev om Skruvat.se

Dom skiter fullständigt i sina kunder. lovar att dom ska återkomma med besked men det händer inte och man får sitta i en halvtimme i telefonkö. Kommer aldrig handla där igen.

Mikael L
Skrev om Skruvat.se

Fullständiga fifflare. Vara finns i lager och ska komma 3-5 dagar. Tar över 2 veckor då det skickas från Tyskland. Kommer i en vanlig vitt wellpapp-kolli. Öppnar, ser jag beställt fel, tejpar igen och skickar tillbaka. Då har jag "förstört originalförpackningen" när jag tejpat igen den och de behåller därför både mina pengar och min retur. Kundsupporten är jätteotrevlig, skrattar åt mig och hänvisar mig att anmäla till ARN, samtidigt som personen hånfullt meddelar att summan är under gräsen för vad ARN hanterar och önskar mig lycka till innan han lägger på i örat.

Lars Emil L
Skrev om Skruvat.se

Levererade överhuvudtaget inte den vara jag beställde. Ingen kommunikation. Efter 3 veckor krävde jag pengarna tillbaka. Återstår att se om jag får det. Varning!

Dragan C
Skrev om Skruvat.se

Dom ljuger om leveranstider. Står det 2-4 dagar så räkna med 2 veckor, går snabbare att beställa från amazon.de eller ebay.de. Det är därifrån dom beställer

Esref H
Skrev om Skruvat.se

Riktigt uselt. Leverans 2- 4 dagar "lögn" ,, det tar 10 till 14 dagar minst . Varje gång jag beställt blev det så ,Nu är jag verkligen besviken tänker aldrig beställa hos denna företag som skriver en sak och gör en helt annan .Katastrof .

Rickard Erik Claes P

Beställde en ny grill till bilen med hjälp av regnummer och dom skickar fel. Sen är dom totalt ointresserade att hjälpa. Sämsta jag varit med om

Tim Erik Gustaf N

Totalt värdelöst företag. Sista gången jag köper härifrån Beställer med hemleverans och produkten skickas till nån jävla pickup butik i Stockholm. Står i telefonkö i nästan 2 timmar för att samtalen bryts eller personalen själva lägger på. De utlovar att åtgärda problemet och lägga en ny beställning då de inte kan göra något åt den första... Konstigt men okej tänker jag. Den andra beställningen tar 7 arbetsdagar att komma hem och jag måste fortfarande betala fraktavgift för den första, fast det är deras jävla system som...

Emil J
Skrev om Skruvat.se

Jag beställde delar som fanns på lager en måndagskväll. Nu har jag fått den beräknade leveranstiden. Torsdag nästkommande vecka! Hur kan det ta åtta fulla arbetsdagar att leverera ett paket? Katastrof!

Carlos R
Skrev om Skruvat.se

Sämsta företag! Beställde 20 mars ett par fjäderbenslager till min polo. Det stod att det skulle ta mellan 2 till 4 dagar. Det tog mer än 10 dagar och dessutom skickade de fel reservdel. Idag den 17 april har stått mer än en timme i telefon utan att kunna få kontakt. Har även ringt och mejlat tidigare utan framgång. Det verkar som att de struntar i kunderna.

Filtrera omdömen