Slagsta Trafikskola

Slagsta Trafikskola

4.3

About company

Slagsta Trafikskola-Enklaste vägen till körkort! Slagsta Trafikskola kan med en lång erfarenhet av branschen och med en hög kvalitet i undervisningen erbjuda en positiv resa mot ditt körkort. På Slagsta Trafikskola skräddarsys utbildningen så att den passar just dig, trafikskolans uppgift är att ge dig en så bra utbildning...

4 omdömen om Slagsta Trafikskola

Svetlana m
Wrote about Slagsta Trafikskola

trevlig receptionist dock otrevliga och psykotiska lärare

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 415 omdömen 4.9 av 415 omdömen
Badge2023

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Joni
Wrote about Slagsta Trafikskola

Super bra och trevlig personal samt bra lokal att studera i. God tillgänglighet på datorer för egna studier, samt bra lärarled personal med goda kunskaper. Om jag skulle ta mitt körkort igen, skulle jag alla dagar i veckan gå tillbaks till Slagsta Trafikskola! Super nöjd! Utbildningen som erbjuds håller hög klass, samt finns tid och utrymme för öppna diskussioner. Väldigt nyttigt inför teorin samt för övningskörningen. Toppen betyg och rekommenderas väldigt starkt! Ett stort tack till alla som arbetar på Slagsta Trafikskola för hjälpen och stödet för mitt körkort!

ingo m

Bra stämning & trevlig personal

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 465 omdömen 4.7 av 465 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Jonas S
Wrote about Slagsta Trafikskola

En jättetrevlig och pedagogisk personal! Förklarar så man förstår och behåller lugnet. toppbetyg från min sida! tack för körkortet!!