Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Botkyrka Slagsta Trafikskola

Slagsta Trafikskola

Forvägen 15, 145 51 Norsborg — Visa karta

Slagsta Trafikskola-Enklaste vägen till körkort!

Slagsta Trafikskola kan med en lång erfarenhet av branschen och med en hög kvalitet i undervisningen erbjuda en positiv resa mot ditt körkort.
På Slagsta Trafikskola skräddarsys utbildningen så att den passar just dig, trafikskolans uppgift är att ge dig en så bra utbildning som möjligt så att du klarar proven med goda marginaler och framförallt blir en trafiksäker förare.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Slagsta Trafikskola

• Svetlana m
    Svetlana m skrev om Slagsta Trafikskola
    trevlig receptionist dock otrevliga och psykotiska lärare Läs mer
  • Joni
    Joni skrev om Slagsta Trafikskola
    Super bra och trevlig personal samt bra lokal att studera i. God tillgänglighet på datorer för egna studier, samt bra lärarled personal med goda kunskaper.
    Om jag skulle ta mitt körkort igen, skulle jag alla dagar i veckan gå tillbaks till Slagsta Trafikskola! Super nöjd!

Utbildningen som erbjuds håller hög klass, samt finns tid och utrymme för öppna diskussioner. Väldigt nyttigt inför teorin samt för övningskörningen.
    Toppen betyg och rekommenderas väldigt starkt!
    Ett stort tack till alla som arbetar på Slagsta Trafikskola för hjälpen och stödet för mitt körkort! Läs mer
  • ingo m
    ingo m skrev om Slagsta Trafikskola
    Bra stämning & trevlig personal Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Slagsta Trafikskola
    En jättetrevlig och pedagogisk personal! Förklarar så man förstår och behåller lugnet. toppbetyg från min sida! tack för körkortet!! Läs mer
    2012-03-06 Vivianne H svarar Jonas S
    Det var trevligt och ha dig hos oss Jonas , tack och lycka till .

Bästa trafikskolorna i Botkyrka:

XYZ Mätteknik AB S XYZ Mätteknik AB S tycker:
“Jättebra lärare som med stor k...” Läs mer

Sollentunavägen 162 B, 19148, Sollentuna