Småländska Bil AB

2.0

6 omdömen om Småländska Bil AB

Tina Berith Cecilia J
Skrev om Småländska Bil AB

Bedrövlig kundservice, nonchalant attityd och är inte måna om sina kunder. Har haft Mercedes i snart fyra år men väljer nu ett annan märke och verkstad pga bemötandet som är fruktansvärt.

Jens Patrik L
Skrev om Småländska Bil AB

Kan inte laga en bil. Det är svårt för en kund att få en tid, det är också risk att de avbokar tiden med ett sms 10 min innan man är på plats. Skakar på axlarna och säger att de ska höra av sig men det är aldrig någon som gör det. De har nästan inga reservdelar utan måste jämt beställa. 2-3 besök per gång för att få sin bil lagad. Det är svårt för en kund att få hjälp vilket det inte ska vara om man jobbar med service. Undvik dessa om du inte tror att din bil håller under hela nybilsgarantin.

Thomas A
Skrev om Småländska Bil AB

Bedrövligt kundmottagande , har ring till deras kundservice vid 3 olika tillfällen för att få ett pris på installation av motor och coupevärmatec till min ny inköpta kia xceed, men dom har inte svarat/ återkommit med pris / Tomas

Stefan E
Skrev om Småländska Bil AB

Sämsta service jag någonsin Akta er för dom

FREDRIK M
Skrev om Småländska Bil AB

Kia märkes service. Service protokollet är ifyllt. Tyvärr har dem inte utfört kontrollerna som dom skall. Varken lampan som var trasig eller brosarna är kontrollerade. Detta slutade som tur är med att vi han upptäcka att bromsarna var slut innan det hände något värre. Vid kontakt med firman skyllde dem bara ifrån sig på alla andra i stället.

Hans K
Skrev om Småländska Bil AB

Verkstan har visat ett oväntat engagemang i mitt ärende och jag har därför ändrat mitt omdöme till "neutralt" eftersom jag inte kunde plocka bort omdömet helt.

David G
Skrev om Småländska Bil AB

Här har vi killar som vet vad dom jobbar med, va inne och ville ha en rektigt schtekig MB, jag lovar er att ni kommer vrida huvudet av er när jag kommer glidandes på växjös gator. Och till er alla andra stekare där ute, se upp för jag har tagit upp kampen nu!!! //Stek 101