Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Smart Eyes

Kungsgatan 34, 111 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Smart Eyes

• Andreas E
    Andreas E skrev om Smart Eyes
    Otrevlig, spydig personal på Kungsgatan i Stockholm. Först får jag lyssna på en annan kund som har frågor om färgat glas. Han får korthuggna svar, personalen tittar hela tiden åt ett annat håll och ser sjukt uttråkad ut. Hon är närmast spydig. Kunden är jättetrevlig. Man får intrycket av att hon tycker att han är dum i huvudet. Sen är det min tur. Jag kan inte få en drop in tid men jag får komma åter 18:10. Kl 18:10 finns ingen tid för mig. Och ingen bryr sig heller om det. Det är liksom bara "ingen tid finns, kom åter." Glöm det. Läs mer
  • anna t
    anna t skrev om Smart Eyes
    Tyvärr, kundbemötande och service uselt, trots bra affärsidé. Fel på leverenser, otrevlig och osäker personal som inte inger förtroende och kan behandla kunder med respekt. Flera missnöjda kunder i butiken samtidigt skapar kaos och sprider obehag. Handla inte här! Läs mer
  • M N
    M N skrev om Smart Eyes
    Inte någon speciellt hög servicegrad i den här butiken. Personalen verkar inte intresserade av kunderna mer än nödvändigt. Utlovade presentkort har heller inte sänts till mig som kund, trots att det gått över en månad.
    Kundservice, nej, helt klart ett problem för den butikschefen. Ingen rekommendation från min sida att köpa sina glasögon här. Läs mer

Bästa optikerna i Stockholm:

Louise W Louise W tycker: