Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Bromma Eneby Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Enebyvägen 9, 168 59 Bromma — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

• Helena k
    Helena k skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    Helena
    Dom som har skrivit dåligt om snb innan har nog inte haft med så många byggfirmor att göra ... har haft med många att göra och bla snb ... dom har skött allt supper snyggt och lämnade ett toppen jobb !!!! Läs mer
  • Arg
    Arg skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    Tar mig emot att ens behöva fylla i EN ruta i betyg. Saker saknas i lägenheten och enligt snb ab har dom ingenting med de att göra. Svaren man får på mail samt telefon är otrevliga och allt dom egentligen gör är att skylla ifrån sig. Enligt min uppfattning har ledningen i detta företag ingen aning om (och bryr sig inte om) vad dom så kallade "hantverkarna" gör. Vi fick kämpa för att få lägenheten städad efter att dom struntat i att plasta för ingångar, som dom lovat att göra. Vi bor i en bostadsrätt där flera lägenheter fått fuktskador och alla säger samma sak: saker har försvunnit och resultatet är under all kritik. Dessutom skickar dom slutfakturan flera veckor innan att arbetet är färdigt! Efter denna mardrömsliknande upplevelse tvivlar vi på att dom ens är hantverkare. Anlita inte snb ab! Och se till att försäkringsbolaget inte är kopplat till dom. Allt man får ut är ett dåligt jobb, huvudvärk och otrevlig respons. Läs mer
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    Fick en fuktskada i köket. Försäkringsbolaget anlitade SNB.
    Vattenskada i kök;
    De rev upp golvet i köket, satte in en avfuktare.
    Kom tillbaka när det var torrt, och satte upp köket igen.
    Trevliga och duktiga hantverkare
    Allt efter avtalad tid.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Rolf K
    Rolf K skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    De betalar inte sina hantverkare... Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    Skojare. Fick inte betalt för det jobb vi gjorde. SNB bara struntar i det, Vägrar svara på telefon eller kravbrev. Vet fler som råkat ut för samma sak. Jobba inte för denna skojarfirma. Anlita heller inte då de är helt inkompetenta. Läs mer
  • Sven S
    Sven S skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    STOR varning för denna skojarfirma med usel projektledning som ljuger och försöker lura kunden. Misstänker att Johan S och Jan L jobbar på företaget! Undvik in i det sista. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    Dom bästa hantverkare jag varit i kontakt med!
    Kommer på angiven tid. Svarar när jag ringer.

Dessutom gör dom ett ordentligt arbete!
    Rekommenderas varmt!

Jag ställer upp som referens 08-6637113

/Johan Läs mer
  • jan l
    jan l skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    dom bästa hantverkarna jag har haft att göra med allt blev perfect o dom va super bra så anlita dom !!
    fick dom rekomenderade av andra Läs mer
  • Dan och Ulrika L
    Dan och Ulrika L skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB
    VARNING! Inkompetenta hantverkare och ytterst dåligt ledning. Har haft att göra med dem i över ett års tid nu och det är ännu inte klart. De har satt upp trasigt kakel i köket, byggt en sned vägg, monterat handdukstorken helt fel, elen felgjord. Kakelplattor har lossnat resp. spruckit i badrummet. Flera av hantverkarna verkar outbildade. En borrar fel och lämnar hål i taket, en spräcker kaklet, en monterar handdukstorken fel, lister sätts upp utan att försänka skruvarna, en lämnar två hål i golvet med mera. Listan kan göras otroligt lång. Ansvarig kontaktperson gör inget annat än ljuger, lovar och undviker en. Har jagat företaget i åtta månaders tid nu per mejl, telefon och brev, men blir fullständigt ignorerad. Så här sitter jag med trasigt kakel, hål i väggen, sned vägg och felmonterade grejer. Flera av företagets anlitade underentreprenörer vittnar om att de inte får betalt och att de aldrig kommer att göra jobb för detta företag igen. Så, anlita aldrig detta oseriösa företag Det är inget annat än en mardröm. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Thomas Ö Thomas Ö tycker:
“Köpte golv slipning av parkett...” Läs mer

Hammarbybacken 43, 12145, JOHANNESHOV