Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

2.6

10 omdömen om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Caroline S
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Hej, nu sitter jag i samma skit. Bramdkontoret anlitade detta urusla bolag!! Hur löste ni era problem? SNB Bygg har inte utfört jobbet bra trots att de gjort om jobbet flertalet gånger. Det har nu gått ett år. Brandkontoret har garanterat en deal med de!!

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Helena k
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Helena Dom som har skrivit dåligt om snb innan har nog inte haft med så många byggfirmor att göra ... har haft med många att göra och bla snb ... dom har skött allt supper snyggt och lämnade ett toppen jobb !!!!

Arg
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Tar mig emot att ens behöva fylla i EN ruta i betyg. Saker saknas i lägenheten och enligt snb ab har dom ingenting med de att göra. Svaren man får på mail samt telefon är otrevliga och allt dom egentligen gör är att skylla ifrån sig. Enligt min uppfattning har ledningen i detta företag ingen aning om (och bryr sig inte om) vad dom så kallade "hantverkarna" gör. Vi fick kämpa för att få lägenheten städad efter att dom struntat i att plasta för ingångar, som dom lovat att göra. Vi bor i en bostadsrätt där flera lägenheter...

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Niklas F
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Fick en fuktskada i köket. Försäkringsbolaget anlitade SNB. Vattenskada i kök; De rev upp golvet i köket, satte in en avfuktare. Kom tillbaka när det var torrt, och satte upp köket igen. Trevliga och duktiga hantverkare Allt efter avtalad tid. Rekommenderas varmt!

Rolf K
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

De betalar inte sina hantverkare...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Mats E
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Skojare. Fick inte betalt för det jobb vi gjorde. SNB bara struntar i det, Vägrar svara på telefon eller kravbrev. Vet fler som råkat ut för samma sak. Jobba inte för denna skojarfirma. Anlita heller inte då de är helt inkompetenta.

Sven S
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

STOR varning för denna skojarfirma med usel projektledning som ljuger och försöker lura kunden. Misstänker att Johan S och Jan L jobbar på företaget! Undvik in i det sista.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Johan S
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

Dom bästa hantverkare jag varit i kontakt med! Kommer på angiven tid. Svarar när jag ringer. Dessutom gör dom ett ordentligt arbete! Rekommenderas varmt! Jag ställer upp som referens 08-6637113 /Johan

jan l
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

dom bästa hantverkarna jag har haft att göra med allt blev perfect o dom va super bra så anlita dom !! fick dom rekomenderade av andra

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Ulrika C
Skrev om Snb Solna-Norrorts Bygg Fir AB

VARNING! Inkompetenta hantverkare och ytterst dåligt ledning. Har haft att göra med dem i över ett års tid nu och det är ännu inte klart. De har satt upp trasigt kakel i köket, byggt en sned vägg, monterat handdukstorken helt fel, elen felgjord. Kakelplattor har lossnat resp. spruckit i badrummet. Flera av hantverkarna verkar outbildade. En borrar fel och lämnar hål i taket, en spräcker kaklet, en monterar handdukstorken fel, lister sätts upp utan att försänka skruvarna, en lämnar två hål i golvet med mera. Listan kan göras...