Snusbolaget.se

2.5

8 omdömen om Snusbolaget.se

Jenny Anna Maria R
Skrev om Snusbolaget.se

Snabb leverans och bra priser. Rekommenderar varmt!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Bo R
Skrev om Snusbolaget.se

Mycket dåligt. Ingen leverans på två veckor. Svarar inte på Mail. (Försökt fyra gånger) Däremot kom fakturan snabbt. Är detta ett blufföretag? Mycket irriterande. Bo Rundberg

Johan Rolf Gunnar S
Skrev om Snusbolaget.se

Snusbolaget har alltid fungerat felfritt för mig. Snabb leverans och har alltid varit billiga priser (ingen aning hur det ser ut i dag). Men jag fick inte min beställning nu senast innan påsk och var tvungen att kontakta kundservice FYRA gånger för den saknade beställningen. Varje gång så slutade de svara efter ett mail trots att de ställde frågor som behövde svar. Jag gav upp och bad om återbetalning för att beställa på Nettotobak.. Förhoppningsvis kommer pengarna in på kontot snart för annars får jag väl försöka en gång...

Tunby Fritid
4.7/5 i betyg av 323 omdömen 4.7 av 323 omdömen

Christoffer N
Skrev om Snusbolaget.se

Beställde snus och efter en vecka kontaktade jag kundservice och frågade vart varorna var, fraktbolaget hade tappat bort varorna blev svaret. Fick frågan om de skulle skicka ut på nytt eller betala tillbaka, ingen fråga om kompensation eller liknande. Så för att beställa några stockar snus får jag vänta ca 8 dagar.

Daniel Mattias Stefan P

Köpte 4 stockar snus i mitten av december 2022 och dem gick ut i januari , tycker inte man skickar snus som är tillverkat i augusti månad 2022 alltså 4 månader sedan snuset tillverkades alltså har jag 6 veckor på mig att nusa 4 stockar !! Kommer aldrig mera handla från dem då de inte vill skicka nytt snus de ja får till svars att dem har 2 veckors färsk garanti dvs då ska man inte sälja mer än 1 stock per kund !! Har handlat snus av dem i 10 år och väldigt mycket snus inget gör dem som goodwill ! Köp ej snus av dem köp i...

Anton J
Skrev om Snusbolaget.se

En av de bästa köpupplevelserna jag haft på nätet. Lätt-browsat bland produkterna, bra priser och blixtsnabb leverans med budbee! Dessutom färskt snus, vilket sällan är fallet när man köper till dessa priser på en random kiosk på stan. Rekommenderas verkligen!

Omar G
Skrev om Snusbolaget.se

Riktigt riktigt dåliga. Första beställningen skickas till en annan kund. Andra beställningen skickas inte på över en vecka (paketet har slarvats bort). Samtidigt sänker de priserna på produkterna. När jag ber de att skicka paketet igen - givet att de återbetalar mellanskillnaden - får jag en "kompensation" som egentligen är mellanskillnaden som kan användas på nästa köp. Alltså är det en ren lögn att det är en kompensation. Så - om ni vill ha en leverans på över 2 veckor och vill stå ut med den otrevliga kundtjänsten - handla på snusbolaget

Herman B
Skrev om Snusbolaget.se

Mycket bra priser! Oftast snabba leveranser, haft lite otur med deras kundtjänst men det löste sig till slut, ett tips kan vara att försöka bli lite bättre där. Kommer beställa från Snusbolaget.se igen!