Söderorts Körkortsakademi

Ring 08-39 09 08 www.s-k-a.se

5 omdömen om Söderorts Körkortsakademi

Tobias W
Skrev om Söderorts Körkortsakademi

Jag kontaktade S-K-A pga att de låg nära där jag bor samt att de har väldigt generösa övningsköringstider för MC. Både kvällar och helger som passar mig bäst, då jag har svårt att komma ifrån jobbet på norra sidan av stan. Jag kan verkligen rekommendera S-K-A som har väldigt professionella MC-lärare och ett riktigt bra bemötande när jag var där och pratade med dem. Tack så otroligt mycket Patrik och Sella för era tips och råd! Utan er hade det aldrig gått så bra! TACK!

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Malin T
Skrev om Söderorts Körkortsakademi

Kan varmt rekommendera Söderorts körkortsakademi. Trevlig personal och bra lärare. Tack framförallt till Göran för ditt lugn och pedagogiska bemötande!

Magge
Skrev om Söderorts Körkortsakademi

Jag vill varmt rekommendera Söderorts Körkortsakademi. Jag är väldigt glad att jag började övningsköra med Göran, han är rolig och mycket bra på att lära ut och när jag hade kluriga teorifrågor har han alltid kunnat ge mig en bra förklaring.

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Kristian K
Skrev om Söderorts Körkortsakademi

Var först på Söderorts körkortsakademi och gjorde Risk ettan och fick bra vibbar. Personalen verkade väldigt proffsiga och man märkte att dem var passionerade mc åkare. Jag bokade upp mig på några lektioner med läraren Per som jag snabbt blev vän med. Det var roligt att köra med Per då han alltid var väldigt avslappnad och pedagogisk. Efter några lektioner med Per har jag nu mitt efterlängtade mc kort. Söderorts körkortsakademi Mc rekommenderar jag starkt!

Alexander V
Skrev om Söderorts Körkortsakademi

Trevlig, hjälpsam och förstående personal. Gav tips och råd som gynnade mig vid mc uppkörningen. Mc instruktören Patrik är lätt att samarbeta med och duktig på att lära ut dem olika momenten för att klara uppkörningen. Tack så jättemycket. Tog mc körkortet på första försöket.

Söderorts Körkortsakademi AB T gillar detta
Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko