Södertälje Rörteknik AB

Södertälje Rörteknik AB

Ring 08-644 44 10 www.sodertaljerorteknik.se

Välkommen till Södertälje Rörteknik AB! Vi är företaget med det stora engagemanget. Vi åtar oss uppdrag för dig som företagare, privatperson eller bostadsrättsförening. Vårt fokus ligger främst på energisparande åtgärder. Vi installerar värmepumpar och fjärrvärmecentraler, felsöker VVS installationer i fastigheter och mycket...

7 omdömen om Södertälje Rörteknik AB

Göran R
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Bra information om vad som händer Jag köpte vi ainternet Snabb kontakt Återigen bra kommunikation med dom som var på plats Trevlig personal som försökte göra sitt bästa

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 184 omdömen 4.6 av 184 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Ulrik B
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Vi köpte en ITW värmepump med installation. Vi var mycket nöjda med allt i från offert till installation. Vi fick även bra support efter installationen med en grundlig genomgång. Jag kan varmt rekommendera detta företag till andra kunder.

Andreas B
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Bra kontakt med kunden. Snabba med att besvara frågor

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Anders U
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Vi har köpt all rörinstallation till en bergvärmevärmeanläggning på 180 kW av SRAB Föredömligt snyggt montage. Vi har även anlitat SRAB för diverse utryckningar för att åtgärda VVC och fel i värmesystemet. Ställer upp snabbt och man får ett professionellt bemötande. En utmärkt leverantör som kan rekommenderas utan förbehåll Anders Ullman Brf Stenbrottet 9

Banan B
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Bästa kund bemötande samt ärlighet och levererar exakt som de har lovat. Skulle starkt rekommendera Södertälje rörteknik, kommer själv snart att anlita de igen. Vänliga hälsningar Banan Bahjat.

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 346 omdömen 4.8 av 346 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Lukas B
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Genomförde bergvärme installation hos mig för ca 2år sedan. Mycket bra bemötande före , under och efter installationen. Dom höll va dom lovade. Dom kom i tid och utförde jobbet i tid. Priset blev vad vi kom överens om inledningsvis. Inga överraskningar alls. Rekommenderar denna firma starkt då dom är pålitliga och kompetenta.

Robert B
Skrev om Södertälje Rörteknik AB

Köpte värmepump, bra service och prisvärt

Salina Brunemalm gillar detta
Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.