Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Södertälje Södertälje Rörteknik AB

Södertälje Rörteknik AB

Viksängsvägen 11, 152 57 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Södertälje Rörteknik AB!

Vi är företaget med det stora engagemanget. Vi åtar oss uppdrag för dig som företagare, privatperson eller bostadsrättsförening. Vårt fokus ligger främst på energisparande åtgärder. Vi installerar värmepumpar och fjärrvärmecentraler, felsöker VVS installationer i fastigheter och mycket mer.

Hos oss på Södertälje Rörteknik har vi hög kompetens och lång erfarenhet inom yrket och vi tummar aldrig på kvaliteten. Vi har kollektivavtal för våra anställda och är ett auktoriserat företag genom säkervatten.

Vill du veta mer om hur vi jobbar eller är du nyfiken på vad våra tidigare kunder tycker om oss? Då kan du ta en titt här nedan. Välkommen till oss på Södertälje Rörteknik.

Läs vad 2 kunder tycker om Södertälje Rörteknik AB

• Lukas B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Genomförde bergvärme installation hos mig för ca 2år sedan. Mycket bra bemötande före , under och efter installationen. Dom höll va dom lovade. Dom kom i tid och utförde jobbet i tid. Priset blev vad vi kom överens om inledningsvis. Inga överraskningar alls.

Rekommenderar denna firma starkt då dom är pålitliga och kompetenta. Läs mer
    Niklas B gillar detta
  • Robert B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Köpte värmepump, bra service och prisvärt Läs mer
    Salina Brunemalm gillar detta

Viksängsvägen 11, 152 57 Södertälje