Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Södertälje Södertälje Rörteknik AB

Södertälje Rörteknik AB

Viksängsvägen 11, 152 57 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Södertälje Rörteknik AB!

Vi är företaget med det stora engagemanget. Vi åtar oss uppdrag för dig som företagare, privatperson eller bostadsrättsförening. Vårt fokus ligger främst på energisparande åtgärder. Vi installerar värmepumpar och fjärrvärmecentraler, felsöker VVS installationer i fastigheter och mycket mer.

Hos oss på Södertälje Rörteknik har vi hög kompetens och lång erfarenhet inom yrket och vi tummar aldrig på kvaliteten. Vi har kollektivavtal för våra anställda och är ett auktoriserat företag genom säkervatten.

Vill du veta mer om hur vi jobbar eller är du nyfiken på vad våra tidigare kunder tycker om oss? Då kan du ta en titt här nedan. Välkommen till oss på Södertälje Rörteknik.

Läs vad 7 kunder tycker om Södertälje Rörteknik AB

• 2019-05-09

Göran R skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Bra information om vad som händer

Jag köpte vi ainternet

Snabb kontakt

Återigen bra kommunikation med dom som var på plats

Trevlig personal som försökte göra sitt bästa Läs mer
  • 2019-04-03

Ulrik B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Vi köpte en ITW värmepump med installation. Vi var mycket nöjda med allt i från offert till installation. Vi fick även bra support efter installationen med en grundlig genomgång.
    Jag kan varmt rekommendera detta företag till andra kunder. Läs mer
  • 2019-03-30

Andreas B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Bra kontakt med kunden.
    Snabba med att besvara frågor Läs mer
  • Anders U

2019-03-30

Anders U skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Vi har köpt all rörinstallation till en bergvärmevärmeanläggning på 180 kW av SRAB
    Föredömligt snyggt montage.
    Vi har även anlitat SRAB för diverse utryckningar för att åtgärda VVC och fel i värmesystemet.
    Ställer upp snabbt och man får ett professionellt bemötande.
    En utmärkt leverantör som kan rekommenderas utan förbehåll

Anders Ullman Brf Stenbrottet 9 Läs mer
  • 2019-03-27

Banan B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Bästa kund bemötande samt ärlighet och levererar exakt som de har lovat. Skulle starkt rekommendera Södertälje rörteknik, kommer själv snart att anlita de igen.

Vänliga hälsningar
    Banan Bahjat. Läs mer
  • 2018-11-14

Lukas B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Genomförde bergvärme installation hos mig för ca 2år sedan. Mycket bra bemötande före , under och efter installationen. Dom höll va dom lovade. Dom kom i tid och utförde jobbet i tid. Priset blev vad vi kom överens om inledningsvis. Inga överraskningar alls.

Rekommenderar denna firma starkt då dom är pålitliga och kompetenta. Läs mer
  • 2018-11-12

Robert B skrev om Södertälje Rörteknik AB
    Köpte värmepump, bra service och prisvärt Läs mer
    Salina Brunemalm gillar detta

Viksängsvägen 11, 152 57 Södertälje