SoftClean

SoftClean

Ring 08-531 868 81 www.softclean.se

SoftClean, grundades 1996 och är ett i branschen väl etablerat serviceföretag med en arbetsledning som har mångårig erfarenhet från servicebranschen. Det viktigaste för ett serviceföretags överlevnad är dess tillgångar och resurser. - Nöjda kunder är vår viktigaste tillgång. - Duktig personal är vår viktigaste resurs. - God miljö är en förutsättning.

4 omdömen om SoftClean

Caroline F
Skrev om SoftClean

Softclean erbjuder mycket bra service och kvalite. De är mycket lyhörda för våra önskemål och kommer gärna med förbättring/förändringsförslag. De håller våra lager och kontorsutrymmen rena och fräscha. Rekommenderar dem varmt.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Andreas A
Skrev om SoftClean

Mycket bra lokalvårdsföretag. Städningen utförs exemplariskt av trevlig personal.

Carin S
Skrev om SoftClean

Bemötandet är mycket bra och det tar sitt arbete på största allvar och utför alltid ett mycket bra jobb. De håller alltid en dialog med mig som kund och kollar att jag är nöjd eller om det är något som behöver justeras. Det känns väldigt tryggt och bra att ha SoftClean som städbolag.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Nils F
Skrev om SoftClean

SoftClean har utfört städuppdrag för oss i många år. Alltid till full belåtenhet. Speciellt vid jour-uppdrag på obekväm tid är SoftClean oslagbara. Våra varmaste rekommendationer