SoftClean

Gullrands vägen 143, 145 64 Norsborg — Visa karta

SoftClean, grundades 1996 och är ett i branschen väl etablerat serviceföretag med en arbetsledning som har mångårig erfarenhet från servicebranschen. Det viktigaste för ett serviceföretags överlevnad är dess tillgångar och resurser.

- Nöjda kunder är vår viktigaste tillgång.
- Duktig personal är vår viktigaste resurs.
- God miljö är en förutsättning.
Kungsklippan 17 B, 11225, STOCKHOLM
Stex Städexperten
Helen V:
Pålitliga och grundliga städtjänster, jättetrevlig personal!

Lokalvårdare nära SoftClean:

Pyramidbacken 6, KUNGENS KURVA
Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hu... Läs mer ›
Johan E:
Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionellt. Fantastisk servic...

Läs vad 4 kunder tycker om SoftClean

• Caroline F
    Caroline F skrev om SoftClean
    Softclean erbjuder mycket bra service och kvalite. De är mycket lyhörda för våra önskemål och kommer gärna med förbättring/förändringsförslag. De håller våra lager och kontorsutrymmen rena och fräscha. Rekommenderar dem varmt.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om SoftClean
    Mycket bra lokalvårdsföretag. Städningen utförs exemplariskt av trevlig personal.
  • Carin S
    Carin S skrev om SoftClean
    Bemötandet är mycket bra och det tar sitt arbete på största allvar och utför alltid ett mycket bra jobb. De håller alltid en dialog med mig som kund och kollar att jag är nöjd eller om det är något som behöver justeras. Det känns väldigt tryggt och bra att ha SoftClean som städbolag.
  • Nils F
    Nils F skrev om SoftClean
    SoftClean har utfört städuppdrag för oss i många år. Alltid till full belåtenhet. Speciellt vid jour-uppdrag på obekväm tid är SoftClean oslagbara.
    Våra varmaste rekommendationer

Gullrands vägen 143, 145 64 Norsborg