Solna Optik

20 omdömen om Solna Optik

Visar 20 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Björn K
Skrev om Solna Optik

Vid flera tillfällen har jag behövt intensiv hjälp omgående för mina problem och har då kunnat "droppa in" i butiken utan att behöva boka tid innan. Det har varit synnerligen viktigt för mig att få denna hjälp så snabbt och jag är mycket imponerad av den oslagbara service och vänligt bemötande som SOLNA OPTIK står för hälsar en tacksam Björn

Bli först att gilla detta omdöme!
KlarSynt Östermalm
4.8/5 i betyg av 519 omdömen 4.8 av 519 omdömen
BadgeSevenYears

Professional och Bra service

Luciano B Luciano B
Läs mer omdömen
Karin O
Skrev om Solna Optik

Mycket bra bemötande av kunnig och varm personal. Glasögonen passar mycket bra; de är lättare och betydligt tunnare än mina tidigare glas och jag känner mig "helt hemma" med dem. Det var länge sedan jag upplevde ett sådan lättnad med glasögon. Stort tack, Solna Optik, jag kommer definitivt tillbaka./Karin Orve

Svar från Solna Optik

Stor tack Karin för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med oss och dina nya snygga glasögon:)

Hans J
Skrev om Solna Optik

Som vanligt högsta betyg Återkommer få jag fått nya glas.

Svar från Solna Optik

Tack bästa Hans för din fina recension!

Optikboden
4.8/5 i betyg av 464 omdömen 4.8 av 464 omdömen
BadgeNineYears

Toppen bra servis snygga glasögon, duktig personal

Åke S
Skrev om Solna Optik

Kompletta glasögon. Bemötandet var vänligt. Förväntade mig ett par glasögon motsvarande mina tidigare dessvärre har det inte uppfyllts. Det viktiga var en produkt som sitter bra och inte skapar olägenheter i det dagliga livet. Det har inte uppfyllts trots ett antal återbesök.

Anne B
Skrev om Solna Optik

Synundersökning, nya glas i egen båge samt nya solglasögon. Trevlig bemötande, återkommer gärna!

Bålsta Optik AB
4.8/5 i betyg av 356 omdömen 4.8 av 356 omdömen
BadgeThreeYears

Med ypperlig yrkesskicklighet och generöst kunbemötande har jag fått genomföra min synundersökning hos Bålsta Optik AB

Jolie M
Skrev om Solna Optik

Jag beställde nya terminalglasögon. Jag blev fint bemött av samtliga i personalen och de var hjälpsamma när jag hade svårt att bestämma mig för vilka bågar som passade mig bäst. Även synundersökningen var bra iom Covid-19 var de noggranna med hygienen samt avståndet o använde visir.

Eva T
Skrev om Solna Optik

Trevlig personal och bra service.😊

City Optik Stockholm
4.9/5 i betyg av 1682 omdömen 4.9 av 1682 omdömen
BadgeSixYears

Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda,

Sören S

Bra service. Vänligt bemötande

Nina H
Skrev om Solna Optik

Köpte glasögon. Väldigt bra bemötande och känsla av professionalism. Även dotter fick glasögon därifrån och även hon är nöjd!

Barbro K
Skrev om Solna Optik

Jag köpte glasögon, vilket jag gjort flera gånger förr. Jag fick samma service som vanligt: vänligt, kunnigt och omtänksamt. Jag har inte fått glasögonen ännu p g à sjukdom, men jag utgår ifrån att de håller samma kvalitet som vanligt.

Stephani R
Skrev om Solna Optik

Jag är supernöjd igen! Det är nog 6 par inkl solglasögon med styrka, jag köpt hos Solna optik. Proffsiga, bra kvalité och trevliga. Alltid hjälpsamma 😃 Rekomenderas verkligen!!

Astrid F
Skrev om Solna Optik

Väldigt noggrant och personlig upplevelse.

Per Olof J
Skrev om Solna Optik

Mycket proffsiga och trevliga. Rekommenderas varmt!

Tulin D
Skrev om Solna Optik

Mycket trevlig & engagerad optiker! Bra urval av både sol-& glasögon. Rekommenderas varmt!

Garham M
Skrev om Solna Optik

Skickliga, kunniga och försöker inte sälja på dig onödiga småsaker. Och, jag har de bästa glasögonen jag någonsin haft och har aldrig sett bättre.

Leif B
Skrev om Solna Optik

Alltid bra bemötande❣️ Varorna jag beställt väntade på mig. Tack så mycket🤗👍❣️

James J
Skrev om Solna Optik

Köpte glasögon. På ett väldigt proffsigt och personligt sätt. Ja det gjorde det. Från första stund blev jag bemött på ett bra sätt. Mycket förtroendeingivande och tryggt. Rekommenderas varmt.

Mikael S
Skrev om Solna Optik

Köpte mitt första par glasögon på Solna Optik, sponsrat av mitt företag. Jätesmidigt och jag behövde inte blandas in i byråkratin. Paret som driver butiken är mycket proffsiga, jag fick en väldigt bra genomgång av mina resultat på synundersökningen, allmänna tips, och även hjälp med att välja ett par bågar som passade mig både estetiskt och praktiskt.

Lena L
Skrev om Solna Optik

Stort urval Personligt intresserat bemötande Realistiska rekom. Bästa arbete god kvalité på bågar och glas

Jenny W
Skrev om Solna Optik

Solna Optik har allt man kan önska av en optiker. Personalen är ytterst kunnig och har stor erfarenhet av glasögon och linser till stora som små. Servicen och bemötandet är på topp. Hela familjen går nu till Solan Optik. Finns ingen anledning att gå hos någon annan optiker.

Filtrera omdömen