Solna Optik

Ring 08-27 34 19 www.solnaoptik.se

21 omdömen om Solna Optik

Agnes B
Skrev om Solna Optik

Mycket fint och proffsigt bemötande, jag är glad att jag valde denna butik! Kan bara rekommendera!

Svar från Solna Optik

Tack så mycket för din rekommendation! Det värmer våra hjärtan:)

Bålsta Optik AB
4.8/5 i betyg av 385 omdömen 4.8 av 385 omdömen
BadgeThreeYears

Med ypperlig yrkesskicklighet och generöst kunbemötande har jag fått genomföra min synundersökning hos Bålsta Optik AB

Björn K
Skrev om Solna Optik

Vid flera tillfällen har jag behövt intensiv hjälp omgående för mina problem och har då kunnat "droppa in" i butiken utan att behöva boka tid innan. Det har varit synnerligen viktigt för mig att få denna hjälp så snabbt och jag är mycket imponerad av den oslagbara service och vänligt bemötande som SOLNA OPTIK står för hälsar en tacksam Björn

Svar från Solna Optik

Stor tack Björn för din fina ord! Vi är så glada och tacksamma att kunna hjälpa dig på på det enda och bästa sätt vi kan! Vi önskar dig en härlig dag, Björn.

Karin O
Skrev om Solna Optik

Mycket bra bemötande av kunnig och varm personal. Glasögonen passar mycket bra; de är lättare och betydligt tunnare än mina tidigare glas och jag känner mig "helt hemma" med dem. Det var länge sedan jag upplevde ett sådan lättnad med glasögon. Stort tack, Solna Optik, jag kommer definitivt tillbaka./Karin Orve

Svar från Solna Optik

Stor tack Karin för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med oss och dina nya snygga glasögon:)

City Optik Stockholm
4.9/5 i betyg av 1738 omdömen 4.9 av 1738 omdömen

Inspirerande miljö och schysst utbud som skapar ha begär. Proffsigt och personligt bemötande med hög servicegrad och kunskap. Lyhörda,

Hans J
Skrev om Solna Optik

Som vanligt högsta betyg Återkommer få jag fått nya glas.

Svar från Solna Optik

Tack bästa Hans för din fina recension!

Åke S
Skrev om Solna Optik

Kompletta glasögon. Bemötandet var vänligt. Förväntade mig ett par glasögon motsvarande mina tidigare dessvärre har det inte uppfyllts. Det viktiga var en produkt som sitter bra och inte skapar olägenheter i det dagliga livet. Det har inte uppfyllts trots ett antal återbesök.

Svar från Solna Optik

Hej Åke! Det var tråkigt att höra att du inte är nöjd med dina glasögon Åke! Du är alltid välkommen tillbaks att komma in till oss så vi hjälpa dig.

Optikboden
4.8/5 i betyg av 468 omdömen 4.8 av 468 omdömen

Toppen bra servis snygga glasögon, duktig personal

Anne B
Skrev om Solna Optik

Synundersökning, nya glas i egen båge samt nya solglasögon. Trevlig bemötande, återkommer gärna!

Svar från Solna Optik

Härligt att höra Anne! Du är alltid välkommen tillbaka :)!!

Jolie M
Skrev om Solna Optik

Jag beställde nya terminalglasögon. Jag blev fint bemött av samtliga i personalen och de var hjälpsamma när jag hade svårt att bestämma mig för vilka bågar som passade mig bäst. Även synundersökningen var bra iom Covid-19 var de noggranna med hygienen samt avståndet o använde visir.

Svar från Solna Optik

Tack Jolie för dina fina ord!

KlarSynt Östermalm
4.8/5 i betyg av 531 omdömen 4.8 av 531 omdömen

Professional och Bra service

Luciano B Luciano B
Eva T
Skrev om Solna Optik

Trevlig personal och bra service.😊

Svar från Solna Optik

Tack snälla Eva för din recension! Uppskattas enormt mycket av oss.

Sören S

Bra service. Vänligt bemötande

Svar från Solna Optik

Tack Sören för din recension! Uppskattas enormt mycket av oss.

Nina H
Skrev om Solna Optik

Köpte glasögon. Väldigt bra bemötande och känsla av professionalism. Även dotter fick glasögon därifrån och även hon är nöjd!

Svar från Solna Optik

Hej Nina, Tack så mycket för din fina omdöme! Härligt att ni blev med med nöjda med vår service oh produkter! Önskar er en härlig dag.

Barbro K
Skrev om Solna Optik

Jag köpte glasögon, vilket jag gjort flera gånger förr. Jag fick samma service som vanligt: vänligt, kunnigt och omtänksamt. Jag har inte fått glasögonen ännu p g à sjukdom, men jag utgår ifrån att de håller samma kvalitet som vanligt.

Svar från Solna Optik

Tack Barbro för dina fina ord om oss! Ha en härlig dag!

Stephani R
Skrev om Solna Optik

Jag är supernöjd igen! Det är nog 6 par inkl solglasögon med styrka, jag köpt hos Solna optik. Proffsiga, bra kvalité och trevliga. Alltid hjälpsamma 😃 Rekomenderas verkligen!!

Svar från Solna Optik

Tack Stephani för att du väljer oss! Du är alltid välkommen till oss :)

Astrid F
Skrev om Solna Optik

Väldigt noggrant och personlig upplevelse.

Svar från Solna Optik

Hej Astrid! Tack för att du valde oss! Önskar en dig en fin dag.

Per Olof J
Skrev om Solna Optik

Mycket proffsiga och trevliga. Rekommenderas varmt!

Svar från Solna Optik

Tack Per Olof för din varma rekommendation!

Tulin D
Skrev om Solna Optik

Mycket trevlig & engagerad optiker! Bra urval av både sol-& glasögon. Rekommenderas varmt!

Svar från Solna Optik

Tack Tulin för dina varma rekommendation! Det värmer fint!

Garham M
Skrev om Solna Optik

Skickliga, kunniga och försöker inte sälja på dig onödiga småsaker. Och, jag har de bästa glasögonen jag någonsin haft och har aldrig sett bättre.

Svar från Solna Optik

Tack Garham!! Tack för ärliga och varma rekommendation.

Leif B
Skrev om Solna Optik

Alltid bra bemötande❣️ Varorna jag beställt väntade på mig. Tack så mycket🤗👍❣️

Svar från Solna Optik

Tack så hemskt mycket Leif , det är vi som ska tacka för att du väljer oss!

James J
Skrev om Solna Optik

Köpte glasögon. På ett väldigt proffsigt och personligt sätt. Ja det gjorde det. Från första stund blev jag bemött på ett bra sätt. Mycket förtroendeingivande och tryggt. Rekommenderas varmt.

Svar från Solna Optik

Stor stor tack James för din fina omdöme!!

Mikael S
Skrev om Solna Optik

Köpte mitt första par glasögon på Solna Optik, sponsrat av mitt företag. Jätesmidigt och jag behövde inte blandas in i byråkratin. Paret som driver butiken är mycket proffsiga, jag fick en väldigt bra genomgång av mina resultat på synundersökningen, allmänna tips, och även hjälp med att välja ett par bågar som passade mig både estetiskt och praktiskt.

Svar från Solna Optik

Härligt Mikael! Vi är så glada att du blev nöjd med våra kunskaper och service, Du är alltid välkommen att komma in när du behöver.

Lena L
Skrev om Solna Optik

Stort urval Personligt intresserat bemötande Realistiska rekom. Bästa arbete god kvalité på bågar och glas

Svar från Solna Optik

Tack Lena för dina recension, det gläder oss!

Jenny W
Skrev om Solna Optik

Solna Optik har allt man kan önska av en optiker. Personalen är ytterst kunnig och har stor erfarenhet av glasögon och linser till stora som små. Servicen och bemötandet är på topp. Hela familjen går nu till Solan Optik. Finns ingen anledning att gå hos någon annan optiker.

Svar från Solna Optik

Tack snälla Jenny , vi så glada att du & din familj väljer oss. Önskar er en fin dag!