Spånga Bil & Motor AB

Ring 070-857 15 04 spangabil.se

6 omdömen om Spånga Bil & Motor AB

Axel lars gunnar E
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Bästa verkstaden! Spånga Bil och Motor har tidigare tagit hand om mina bilar (Mazda) i över 20 år. Servicen och reparationerna var alltid utmärkt, ordning och reda på allting. Kommunikationen med mig som kund var tydlig och vänlig. Chefen och medarbetarna visade alltid ett gott omdöme. Jag minns nu den här verkstaden med glädje!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4110 omdömen 4.8 av 4110 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
Levi M
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Har haft min Kia Ceed Sportswagon på årlig service här flera gånger. Trevligt och personligt bemötande när man bokar tid, trevligt när man lämnar in bilen, trevligt när man hämtar bilen. Jobbet självklart toppenbra med stämplad servicebok och så vidare. Enkelt att hitta dit, enkelt att promenera till Vällingby. Servicen har alltid varit klar samma dag när jag lämnat in bilen på morgonen. Denna verkstad rekommenderas varmt!

Tommi Markus K
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Fantastisk verkstad! Var in med min KIA Sorento för att byta bromsskivor och belägg fram. Hann med en kaffe och en kort promenad och fick ett sms att bilen var klar . Väl framme konstaterade en på verkstaden att jag hade service bara 400km bort så vi bokade ny tid för det bara några dagar efter och även den gick på några timmar . Lånebil fick man under den tiden oxå. Rekommenderar starkt

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

MONOWER I
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Snabb och professionell hantering… Super proffesionellt utfört. Rekommenderar starkt.

Erik Andreas T
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Servade min KIA hos dem. Lätt att komma i kontakt med och mycket trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 451 omdömen 4.8 av 451 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Staffan S
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Kanonbra verkstad. Kunnig personal och ett mycket bra bemötande.