Spånga Bil & Motor AB

6 omdömen om Spånga Bil & Motor AB

Visar 6 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Axel lars gunnar E
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Bästa verkstaden! Spånga Bil och Motor har tidigare tagit hand om mina bilar (Mazda) i över 20 år. Servicen och reparationerna var alltid utmärkt, ordning och reda på allting. Kommunikationen med mig som kund var tydlig och vänlig. Chefen och medarbetarna visade alltid ett gott omdöme. Jag minns nu den här verkstaden med glädje!

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt proffesionellt samt kundorienterat företag/ personal! Tog hand om mig som kund från sekunden jag klev in och uppfyllde mina behov!

Levi M
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Har haft min Kia Ceed Sportswagon på årlig service här flera gånger. Trevligt och personligt bemötande när man bokar tid, trevligt när man lämnar in bilen, trevligt när man hämtar bilen. Jobbet självklart toppenbra med stämplad servicebok och så vidare. Enkelt att hitta dit, enkelt att promenera till Vällingby. Servicen har alltid varit klar samma dag när jag lämnat in bilen på morgonen. Denna verkstad rekommenderas varmt!

Tommi Markus K
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Fantastisk verkstad! Var in med min KIA Sorento för att byta bromsskivor och belägg fram. Hann med en kaffe och en kort promenad och fick ett sms att bilen var klar . Väl framme konstaterade en på verkstaden att jag hade service bara 400km bort så vi bokade ny tid för det bara några dagar efter och även den gick på några timmar . Lånebil fick man under den tiden oxå. Rekommenderar starkt

Min Bil Sollentuna
4.4/5 i betyg av 1684 omdömen 4.4 av 1684 omdömen
BadgeThreeYears

Reparationen i sig var ok. Men... Att en regskylt försvann - inte deras problem. Att bilen fick 10 st fågelskit på sig - inte deras proble

Sven Thomas K Sven Thomas K
Läs mer omdömen
MONOWER I
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Snabb och professionell hantering… Super proffesionellt utfört. Rekommenderar starkt.

Erik Andreas T
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Servade min KIA hos dem. Lätt att komma i kontakt med och mycket trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2042 omdömen 4.6 av 2042 omdömen
Badge2024

Fick proffsig och snabb hjälp med byte av lampa. och trevligt bemötande 😊 🙏🏼

Staffan S
Skrev om Spånga Bil & Motor AB

Kanonbra verkstad. Kunnig personal och ett mycket bra bemötande.

Filtrera omdömen