Special-T Medborgarplatsen

Special-T Medborgarplatsen

Ring 08-26 00 00 www.stenskottsreparation.se

Vindrutereparationer vid Medborgarplatsen i parkeringshuset. OBS! Nu på nedre plan, se skyltning. Drive-in utan tidsbokning vardagar 11-14 Övrig tid tidsbokning: 08-260000

4 omdömen om Special-T Medborgarplatsen

Björn H
Skrev om Special-T Medborgarplatsen

Jag har gjort många lagningar hos Special-T genom åren, dels för att jag bor i kvarteren men främst för att det blir bra och jag känner mig värdefull som kund vid Medborgarplatsen. Till skillnad från en del andra företag i branschen anstränger sig Special-T verkligen för att laga och undvika rutbyte även när sprickorna dragit iväg. Och det har ändå alltid hållit.

Speedy Bilservice Solna
4.7/5 i betyg av 1685 omdömen 4.7 av 1685 omdömen

Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Anders S
Skrev om Special-T Medborgarplatsen

Lite dyra på sk. sprickstopp men dom är bäst på det. Inte alla firmor kan laga sprickorna eller se var sprickan slutar så man får åka tillbaka igen och igen för att dom ska försöka få stopp på sprickan. Idag lördag 6/11 tog dom in min bil för att byta en (stenkastad)framruta, bilen klar imorgon, trots att dom hade egentligen stängt på helger...

Ove L
Skrev om Special-T Medborgarplatsen

Snabb och bra service. Lagade mitt stenskott snabbt. Extra plus för drive in. Kostade 200;-

Speedy Bilservice Nacka
4.6/5 i betyg av 2013 omdömen 4.6 av 2013 omdömen

Alltid bra och snabb service. Man får dock ha lite fantasi när man parkerar.

Silvia H
Skrev om Special-T Medborgarplatsen

Jätte bra service!! Jag hade haft ett stenskott i rutan i någon vecka och tänkt att det lagar jag sen ngn gång. Men så skulle jag på kundbesök på söder och parkerade i Medborgarplatsens P-hus. Jag såg skyltarna till Special-T. Körde dit för att höra när de kunde laga rutan. Det var just Drive-in tid så dom tog emot bilen på en gång:-) När mötet var över var rutan lagad