Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Södermalm Special-T Medborgarplatsen

Special-T Medborgarplatsen

Medborgarplatsen 1, 118 26 Stockholm — Visa karta

Vindrutereparationer vid Medborgarplatsen i parkeringshuset. OBS! Nu på nedre plan, se skyltning.
Drive-in utan tidsbokning vardagar 11-14
Övrig tid tidsbokning: 08-260000

Läs vad 4 kunder tycker om Special-T Medborgarplatsen

• Björn H
    Björn H skrev om Special-T Medborgarplatsen
    Jag har gjort många lagningar hos Special-T genom åren, dels för att jag bor i kvarteren men främst för att det blir bra och jag känner mig värdefull som kund vid Medborgarplatsen. Till skillnad från en del andra företag i branschen anstränger sig Special-T verkligen för att laga och undvika rutbyte även när sprickorna dragit iväg. Och det har ändå alltid hållit. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Special-T Medborgarplatsen
    Lite dyra på sk. sprickstopp men dom är bäst på det. Inte alla firmor kan laga sprickorna eller se var sprickan slutar så man får åka tillbaka igen och igen för att dom ska försöka få stopp på sprickan.
    Idag lördag 6/11 tog dom in min bil för att byta en (stenkastad)framruta, bilen klar imorgon, trots att dom hade egentligen stängt på helger... Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Special-T Medborgarplatsen
    Snabb och bra service. Lagade mitt stenskott snabbt. Extra plus för drive in.
    Kostade 200;- Läs mer
  • Silvia H
    Silvia H skrev om Special-T Medborgarplatsen
    Jätte bra service!! Jag hade haft ett stenskott i rutan i någon vecka och tänkt att det lagar jag sen ngn gång. Men så skulle jag på kundbesök på söder och parkerade i Medborgarplatsens P-hus. Jag såg skyltarna till Special-T. Körde dit för att höra när de kunde laga rutan. Det var just Drive-in tid så dom tog emot bilen på en gång:-) När mötet var över var rutan lagad Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Annalena S Annalena S tycker: