Stabilitet AB

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

NILS JOHANNES K
Escribió sobre Stabilitet AB

Köpte en till synes och av handlarens egen utsago "bil i toppskick" som drabbats av fler problem än väntat, problem som handlaren avvisar som bilens "karaktärsdrag" och inte åtgärdar trots påtryckningar. Oseriös handlare som inte håller vad de lovar eller de garantier de ger. Ett varningens finger har lyfts mot denna handlare.

Kim A
Escribió sobre Stabilitet AB

Seriöst bilfirma, alltid blivit bemött seriöst och proffsigt av Gustav och hans personal. Både när jag köpt bil och sålt bil. +++++

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

Tibor Stefan M
Escribió sobre Stabilitet AB

Gustav är en serviceminded person ut i fingerspetsarna. Trots att han låg febrig i influensa så löste han vår bilaffär. Vi fick en superfin bil med all spec vi hade på önskelistan, dessutom till ett helt rätt pris. Vi kan verkligen rekommendera Stabilitet Bil och Gustav och Carl. Kan verkligen rekommendera dem. Första gången man inte känner sig lurad. Blir en återkommande kund.

SYED SHEHRYAR AHMED S
Escribió sobre Stabilitet AB

Gustav is a professional car dealer with welcoming and warm attitude. I bought Mercedes C200, 2017 from Gustav. He described every neccessary thing about the car, insurances and gurantee etc. Process of buying car went quiet smooth.I also got my car home delivered. After 2 weeks I ran into battery issue with the car and alarm start poping up and Gustav fixed it with brand new battery. I am happy to do business with Gustav. Nice Customer service. Recommneded

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
ANDERS G
Escribió sobre Stabilitet AB

Fantastisk service! Köpte en fin Volvo V40 D3 Och lämnade in en V70, dom hjälpte till med allt och min nya bil är super fin 😃 kan varmt rekommendera detta företag 👌

SAMUEL D
Escribió sobre Stabilitet AB

Väldigt nöjd med mitt köp samt inbytte av bil hos Stabilitet AB. Professionellt bemötande samt snabb och smidig affär. Upptäckte att det saknades en del till insynsskyddet samt att en gummilist var trasig någon vecka efter bilen hämtades. Kontaktade Gustav som utan trassel åtgärdade problemen. Rekommenderas starkt!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1335 omdömen 4.6 av 1335 omdömen

Mycket trevligt bemötandee. Jag fick svar på mina frågor, och tips m a a mina funderingar.

Raymond S Raymond S
PETER T
Escribió sobre Stabilitet AB

Har nyligen köpt en bil av Gustav på Stabiltet AB och det är sällan jag varit så nöjd med en affär. En riktigt fin bil som jag haft möjlighet att provköra flera gånger innan jag till slut bestämde mig för att köpa den. Bemötandet från Gustav och hans personal har varit suveränt hela vägen. De har kunnat svara på alla mina frågor oavsett om det gällde bilens utrustning, garantier, val av försäkring, fördelar och nackdelar med bilmodellen jämfört med andra bilar i samma storlek och prisklass etc. Proffsigt och kunnigt bemötande...

Miralem M
Escribió sobre Stabilitet AB

Köpte en XC90-18 av Gustav på Stabilitet AB. Jag och min fru fick ett mycket trevligt bemötande på plats, efter 50mil enkel resa, och hela affären gick i lås väldigt enkelt och smidigt, både inbyte av vår gamla V70 och övertagandet av den nya XC90. Ett par veckor efter övertagandet av bilen så upptäckte verkstaden ett läckage under motorhuven samt att bromsklossarna fram behövde bytas. Då garantin jag fick med bilen inte tog "slitagedelar" (kostnad på ca 10tkr), då gick Stabilitet AB in och tog samtliga av mina...

Wowto Sweden AB
4.8/5 i betyg av 1028 omdömen 4.8 av 1028 omdömen

THOMAS S
Escribió sobre Stabilitet AB

VARNING OSERIÖS BILHANDLARE. Tar ej sitt ansvar. Lovar garanti som inte är värd ett skit. Är anmäld till Arn