Städab

Åkarevägen 21, 311 32 Falkenberg — Visa karta

Välkommen till Städab!

Vi på Städab har funnits i branschen sedan 1986 och har därför lång erfarenhet inom städ. Vi håller med glädje igång verksamheten och vi består idag av så många som 27 stycken medarbetare.

Vi kan hjälpa dig med allt inom städ. Allt från butiksstäd, byggstäd, flyttstädning, fönsterputs och golvvård till sanering, storstädning, garagestädning och höghöjdsstädning. Förutom städning kan vi även erbjuda hjälp med kaffemaskiner, fruktkorgar, entrémattor samt gräsklippning.

Då kvalitet är viktigt för oss så genomför vi ständigt kvalitetskontroller. Vi har ett starkt team på plats och tror att om våra medarbetare mår bra så kommer de även utföra ett bra jobb. Varmt välkommen till oss.

Läs vad 12 kunder tycker om Städab

• 2019-11-17

Urban T skrev om Städab
    Genomför överenskommet jobb enligt förväntan. Läs mer
  • 2019-11-13

Andereas O skrev om Städab
    Bodstädar samt slutstädning vid avslutande entreprenad.

Kanonbra och även trevliga tjejer som städade hos oss! Läs mer
    2019-11-13 Städab svarar Andereas O
    Roligt att höra! // Lizette STÄDAB
  • 2019-11-12

Therese E skrev om Städab
    Städab uppfyllde alla mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-09-16

Stefan E skrev om Städab
    Vi tycker att Stadab gör ett bra jobb hos oss. Läs mer
  • 2019-09-11

Eva-lotta K skrev om Städab
    Hemstädning en gång per månad och det funkar bra.
    Personalen är duktig och trevlig, det blir bra och de är snabba.
    Har det någon gång varit att jag varit missnöjd så tar de kritiken till sig och man får bra respons.
    Rekommenderar Städab till mina vänner! Läs mer
    2019-09-11 Städab svarar Eva-lotta K
    Tack Eva-lotta!
    Mycket roligt att höra. Ska hälsa tjejerna som städar hos dig.
  • 2019-09-11

Tanja D skrev om Städab
    Vi har dagligstäd 5 dagar i veckan.
    Mycket bra bemötande, trevlig personal som är lätta att kommunicera med. Städab har alltid en lösning på de problem vi har.
    Jag förväntade mig städning av kvalitet och när det inte har varit 100% har man kompenserat med åtgärder omgående.
    Jag litar på Städab och deras personal, vi är trygga med att de utför sin uppgift korrekt. Läs mer
    2019-09-16 Städab svarar Tanja D
    Tack Tanja! Härligt att höra. Vi uppskattar vår goda kommunikation. Allt går att lösa:)

• 2019-09-10

Eva T skrev om Städab
    Städning såväl som bemötande utmärkt.👍 Läs mer
  • 2019-09-10

Olov N skrev om Städab
    Bra flexibilitet och tillmötesgående.
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling vid frågor Läs mer
  • Per W

2019-09-09

Per W skrev om Städab
    Hemstädning varannan vecka, fungerar bra. Trevlig personal och väldigt tillmötesgående när det gäller ändringar och önskemål. Läs mer
    2019-09-09 Städab svarar Per W
    Tack för omdömet Per!
    Härligt att höra att ni är nöjda.

Helen H skrev om Städab
    Vi upplever det som att tiden inte räcker till för en bra städning. Många moment är ofullständiga. Läs mer
    2019-09-09 Städab svarar Helen H
    Tack Helen för info.
    Vi kommer givetvis se över lokalvården hos er och se ifall de är tiden som inte räcker till.
    Alla moment ska självklart va fullständigt genomförda. Vi återkopplar // Lizette STÄDAB

Marcus A skrev om Städab
    Städtjänst.
    Blev mycket bra bemött. Hade relativt låga förväntningar med tanke på att priset var lågt och antog därmed att städtiden var begränsad. Den tid Städab beräknade behövas för att städa lokalerna är för kort vilket resulterar i att allt inte hinns med. Vi är ändå ganska nöjda hittills. Läs mer
    2019-09-09 Städab svarar Marcus A
    Tack Marcus för feedback! Vi kommer givetvis följa upp våran arbetsbeskrivning hos er och lägga till de kompletteringar som behövs för att ni ska bli nöjda med lokalvården. Vi hör av oss! // Lizette STÄDAB

Kerstin L skrev om Städab
    Städning kontorslokaler, alltid trevligt bemötande och ett bra jobb Läs mer

Åkarevägen 21, 311 32 Falkenberg