Städab

Städab

Ring 0346-826 00 www.fbg-stadab.se
4.4

Välkommen till Städab! Vi på Städab har funnits i branschen sedan 1986 och har därför lång erfarenhet inom städ. Vi håller med glädje igång verksamheten och vi består idag av så många som 27 stycken medarbetare. Vi kan hjälpa dig med allt inom städ. Allt från butiksstäd, byggstäd, flyttstädning, fönsterputs och golvvård till...

12 omdömen om Städab

Urban T
Skrev om Städab

Genomför överenskommet jobb enligt förväntan.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Andereas O
Skrev om Städab

Bodstädar samt slutstädning vid avslutande entreprenad. Kanonbra och även trevliga tjejer som städade hos oss!

Roligt att höra! // Lizette STÄDAB

Therese E
Skrev om Städab

Städab uppfyllde alla mina förväntningar!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Stefan E
Skrev om Städab

Vi tycker att Stadab gör ett bra jobb hos oss.

Eva-lotta K

Hemstädning en gång per månad och det funkar bra. Personalen är duktig och trevlig, det blir bra och de är snabba. Har det någon gång varit att jag varit missnöjd så tar de kritiken till sig och man får bra respons. Rekommenderar Städab till mina vänner!

Svar från Städab

Tack Eva-lotta! Mycket roligt att höra. Ska hälsa tjejerna som städar hos dig. // Lizette STÄDAB

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 706 omdömen 4.8 av 706 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Tanja D
Skrev om Städab

Vi har dagligstäd 5 dagar i veckan. Mycket bra bemötande, trevlig personal som är lätta att kommunicera med. Städab har alltid en lösning på de problem vi har. Jag förväntade mig städning av kvalitet och när det inte har varit 100% har man kompenserat med åtgärder omgående. Jag litar på Städab och deras personal, vi är trygga med att de utför sin uppgift korrekt.

Svar från Städab

Tack Tanja! Härligt att höra. Vi uppskattar vår goda kommunikation. Allt går att lösa:) // Lizette STÄDAB

Eva T
Skrev om Städab

Städning såväl som bemötande utmärkt.👍

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Olov N
Skrev om Städab

Bra flexibilitet och tillmötesgående. Trevligt bemötande och snabb återkoppling vid frågor

Per W
Skrev om Städab

Hemstädning varannan vecka, fungerar bra. Trevlig personal och väldigt tillmötesgående när det gäller ändringar och önskemål.

Tack för omdömet Per! Härligt att höra att ni är nöjda. // Lizette STÄDAB

AB Maid 2 Clean
4.5/5 i betyg av 265 omdömen 4.5 av 265 omdömen

Fönsterputsning, utfört effektivt, ordentligt. Gott bemötande. Fullt tillfredsställande. Supernöjd!

Helen H
Skrev om Städab

Vi upplever det som att tiden inte räcker till för en bra städning. Många moment är ofullständiga.

Svar från Städab

Tack Helen för info. Vi kommer givetvis se över lokalvården hos er och se ifall de är tiden som inte räcker till. Alla moment ska självklart va fullständigt genomförda. Vi återkopplar // Lizette STÄDAB

Marcus A
Skrev om Städab

Städtjänst. Blev mycket bra bemött. Hade relativt låga förväntningar med tanke på att priset var lågt och antog därmed att städtiden var begränsad. Den tid Städab beräknade behövas för att städa lokalerna är för kort vilket resulterar i att allt inte hinns med. Vi är ändå ganska nöjda hittills.

Svar från Städab

Tack Marcus för feedback! Vi kommer givetvis följa upp våran arbetsbeskrivning hos er och lägga till de kompletteringar som behövs för att ni ska bli nöjda med lokalvården. Vi hör av oss! // Lizette STÄDAB

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Kerstin L
Skrev om Städab

Städning kontorslokaler, alltid trevligt bemötande och ett bra jobb