Städarna Hemänglarna AB

Välkommen till Städarna Hemänglarna AB!

På Dagvindsgatan 1 i Karlstad hittar du Städarna Hemänglarna AB. Vi hjälper dig med alla typer av städtjänster i Karlstad med omnejd. Är du trött på att lägga din fritid på städning så erbjuder vi hemstädning veckovis, månadsvis, varannan vecka osv. ska du flytta och behöver hjälp med flyttstäd så kan vi göra en engångsinsats. Du bestämmer själv i vilken utsträckning du behöver städhjälp och vi kan skräddarsy en lösning som blir bäst för dig.

Vi är ett städföretag att lita på. Våra anställda har kollektivavtal vilket gör att de har schyssta villkor och en trygg arbetsmiljö. Hos oss på Städarna Hemänglarna AB får du samma medarbetare som städar varje gång. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor.

Läs vad 66 kunder tycker om Städarna Hemänglarna AB 2

2021-11-26
    Vi har köpt olika städtjänster i sex år, varje tillfälle har överträffat våra förväntningar. Kan rekommendera till alla!
    2021-11-26
    Bemötandet är toppen oftast. Men haft otur med skit i toaletten, ostädat under sängen flera gånger, sjukdom , flyttade tider och dåligt svar på sms. Så just nu är besvikelsen stor då jag inte får städat till 1:a advent och att jag dessutom är på resande fot och kommer hem till ett ostädat hem. De kommer på måndag ist då jag är otroligt jetlagad. Så just nu är jag inte alls nöjd.
    2021-11-26
    Vi är väldigt nöjda med den städning av bostaden som vi har beställt.
    2021-11-26
    Lätta att nå! Städning av top kvalitet!
    2021-11-26
    Köpt hemstäd varannan vecka 3 tim/tillfälle samt en storstäd innan det startade. Haket ok städat överlag men badrum och kök ofta bristfälligt.
    Svårt att få svar angående förändringar ex julstädning osv. Blev inställd städ vi ett tillfälle och då kunde ingen ersättare städa samma dag.
    2021-11-26
    Då Gunvor är 97 år och inte har någon dator så får jag svara vad hon tycker. Hon tycker att allt är bra. Hon är mycket nöjd.
    2021-11-26
    Bra jobb, trevlig personal. Saknar vissa digitala tjänster som möjligheten att boka om en städ eller använda tim-pott
    2021-11-26
    Städarna har vi anlitat nu i flera år. Vi tycker att det är en pålitlig firma som är trevlig i kontakten. Firman är modern och flexibel. Aldrig haft problem med det administrativa. Städningskvaliteten är dock starkt beroende av städerska. Vi har därför varit olika nöjda genom tiden. Vi har fått en städerska ganska nyligen som har känsla för städning och kan det lilla extra, så för tillfället är vi väldigt nöjda. Är man inte nöjd, kan man fe återkoppling vilket får gehör.
    2021-11-25
    Alltid trevligt bemötande.
    Städarna städar med dammvippa, jag vill ha ordentligt rengjort med blöt trasa men det är svårt. Tror inte att lister, ovanför skåp, takfläkt osv rengörs varje gång,. Har svårt att påpeka vad som förväntas, då känns det som kritik och påhopp. Väldigt svårt att få återkoppling om man inte använder de digitala tjänsterna. Skriver på papper men får inte den respons jag förväntar mig. Har nog dålig kommunikation med företaget, min "kontakt" har slutat och då känns det inte lika bekvämt längre. Har funderat på att avbryta tjänsten, behovet är förändrat över tid. Covidåren har varit tuffa med hemarbete osv.
    2021-11-24
    Inte alltid rent som man kan förvänta sig(finns damm kvar,och smuts särskild i hörn )ej alltid ordentligt dammsög. Badrummet är inte ren speciell golvet och dusch. Men bra kontakt med Emma .Hoppas bli bättre i framtiden. Förväntningar att inte bli sämre. Köpte städ 3timmar var vecka.
    2021-11-24
    -Bra information både före och i början då vi gett dem uppdraget
    -Mycket god och enkel (via sms) dialog vid exv. förändringar eller särskilda beställningar
    -De gör ett jättebra jobb
    -De är flexibla om det behövs
    - Vi tycker väldigt mycket om "vår" Anna
    -Annan personal har också varit jättetrevliga
    -Tydliga fakturor
    2021-11-24
    Upplever att jag fått trevligt bemötande och att företaget anstränger sig för att hitta lösningar vid sjukdom o annat.
    Mycket nöjda med att samma städare kommer regelbundet och att han utför sitt jobb på ett utmärkt sätt.
    2021-11-24
    Vi har en personlig kontakt som är lätt att få tag i och som hanterar uppkomna problem snabbt och effektivt. vi köper veckovis städning av kontorsutrymmen och det fungerar så som vi förväntar oss.
    2021-11-24
    En bra upplevelse och de är flexibla med ändring av tider etc
    2021-11-24
    Jättebra dialog och kontakt genom hela processen från offertförfrågan fram till där vi nu är idag då vi har städ 2 dagar i veckan hos oss :)
    Ingela har lyssnat in från dag 1 till våra behov och Josefin som oftast städar hos oss är alltid härligt glad och trevlig.

Vi är supernöjda!!
    Med vänlig hälsning, Linda - Exsitec AB
    Veckostäd
    Tydlig information
    Alltid återkoppling om det kommer ny personal
    Bra städat och saker står på sin plats efter städ ,
    Vi bokade storstädning.
    Trevligt o professionellt bemötande vid bokningen. Tydlig checklista att beställa efter. Förtroendeingivande medarbetare som kom hem till oss och gjorde ett mycket bra arbete efter beställningen.
    När de var klara meddelade de oss och vi kommer definitivt att boka Städarna igen för samma sak.
    2021-11-23
    Städning var 4:e vecka, fönsterputs i våras. Jag är mycket nöjd med tjänsterna och har blivit bra och trevligt bemött
    2021-11-21
    Alltid trevligt bemötande och bra städ, överträffar våra förväntningar! ❤️
    2021-11-20
    Toppen!
    Suveränt!
    Jag har månads städning av Britt. Kan inte vara nöjdare❤
    Hej Bertil!
    Tack för ditt fina omdöme🌸Vad roligt att höra - det ska jag förmedla vidare! Önskar dig en fin adventshelg🎄
    2021-11-17
    Allt är städat men prydnadssaker och krukor står inte helt på sin plats efter städning. Städerskan går alltid 20 min innan avtalad tid.
    Hej Pamela!
    Tack för ditt omdöme och din feedback🌸 Det är absolut inte okej att våra städhjältar lämnar innan utsatt tid och speciellt inte då skicket inte lämnas som förväntat. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se så jag ber dig att gärna återkoppla till oss på kontoret gällande detta så att vi kan ordna upp det!🌟Önskar dig en magiskt torsdag!
    2021-11-17
    Vi har en jättebra städerska som är mycket noggrann och trevlig
    Hej Annelie!
    Vad härligt att höra att ni är nöjda med tjänsten🌸 Stort tack för ditt omdöme och ha en strålande torsdag!
    Mvh, Jenny på Städarna☀️
    2021-11-17
    Svarar snabbt och försöker möta ens behov.
    Sen har vi haft några olika städare här och haft lite olika upplevelser av dom.
    Har hemstäd
    Hej Sandra!
    Stort tack för ditt omdöme och vad roligt att höra att ni är nöjda överlag🌸Vi vill såklart att du alltid ska känna dig 100% nöjd och därför får du gärna återkoppla till oss om det är något som du tycker att vikarierna missar i ditt hem. Det kan vara så att vi behöver uppdatera din städbeskrivning för att inte missa viktiga detaljer i just ditt hem🌷Önskar dig en fin torsdag!
    2021-11-16
    En ren fröjd att komma hem till ett ordentligt stadat hem som luktar fräscht av såpa.
    Hej Inger!
    Stort tack för ditt omdöme☀️ Ja visst är det en magisk känsla! Jag brukar tveka lite om man verkligen ska släppa in barnen i huset efter en städning😂Önskar dig en fin torsdag!
    2021-11-16
    Bra bemötande men lite rörigt med många olika kontaktpersoner på kontoret. Det går oftast snabbt att på svar på olika saker.

Mycket bra person som städar hos oss idag. Periodvis har det varit mycket byten av personer men nu har vi haft samma under en ganska lång tid.
    Hej Kathrine!
    Stort tack för ditt omdöme🌸Ibland blir även städhjältar sjuka eller behöver semester - och pandemin har inte gjort det lättare där! Vi strävar alltid efter att det ska vara samma person som kommer hem till dig! Det viktigaste är dock att du alltid får samma kvalitet som du förväntar dig - och får du inte det vid medarbetarbyten så får du gärna återkoppla till oss så att vi kan se över om vi eventuellt behöver uppdatera städinstruktionen i just ditt hem för att inte missa viktiga delar! Önskar dig en fin dag🌟
    2021-11-16
    Har alltid bemötts på ett bra sätt. Våra förväntningar var att
    få ett välstädat hus, vilket har skett vid varje städtillfälle dessutom är dom som har varit hos oss mycket trevliga.
    Hej Inga-Lill!
    Stort tack för ditt fina omdöme🌹 Önskar dig en fin dag!
    Mycket bra bemötande.

Höga förväntningar finns, betalar man för en tjänst, så ska det levereras också. Av och till är det mindre bra, olika nivå på olika personer som utför städningen.

Har köpt hemstäd 3h per månad.
    Hej Tomas!
    Stort tack för ditt fina omdöme och din feedback🌺 Självklart ska det levereras och upplever du att det ibland vid medarbetarbyten inte är som förväntat så återkoppla gärna till oss så vi kan se var problemet ligger! Antingen kanske vi behöver förtydliga just din städinstruktion eller stötta städhjälten i att utvecklas framåt! Önskar dig en magisk torsdag🤩
    2021-11-15
    Gott bemötande från den som kommer och städar, oftast samma person. Vi sköter all kontakt direkt med den anställde.
    En god upplevelse, alltid välstädat.
    Vi köper fyra timmars städning var fjärde vecka
    Hej Eva!
    Härligt att höra - tack för ditt omdöme! Önskar dig en fin torsdag💐
    2021-11-15
    Är nöjd med Städarna i Karlstad.
    Hej Lena!
    Tack för ditt omdöme🌼 Ha en härligt torsdag!
    2021-11-14
    vänliga och städar på ett bra sätt
    Hej Ann-Kristin!
    Tack för ditt fina omdöme🌷Väldigt roligt att höra! Önskar dig en fin torsdag🌟
    2021-11-14
    Fint bemötande.

På bästa sätt.

Precis som som jag önskat.
    Hej Gunnel!
    Tack för ditt fina omdöme🌹Ha en fantastisk torsdag!
    2021-11-13
    Bra och lyhört bemötande. Flexibilitet med tiden. Man försöker lösa det så att det passar kunden.
    Dessutom trevlig personal som kom och utförde jobbet.
    Hej Christer!
    Tack för ditt fina omdöme🌷Strålande tider - härligt att höra att tjänsten möter dina förväntningar! Önskar dig en toppenbra torsdag!
    2021-11-13
    Vi ville prova på hemstädning o har det en gång per månad. Så härligt att komma hem till ett städat o fräscht hem. Städaren presenterade sig första gången. Omsorgsfull, varsam städning. Pålitliga medarbetare, följer överenskommelser. Gott bemötande vid bokning. Handläggaren gav noggrann info om städningen o tog noggrant reda på vad vi önskade. Ett plus att företaget använder så lite kemikalier som möjligt.
    Hej Birgitta!
    Vilket fint omdöme - stort tack att du tagit dig tiden att skriva det🌷Den känslan är magisk, och vi hoppas att få ge dig den massvis med gånger även framåt🌟 Önskar dig en fin torsdag!
    2021-11-12
    Har en mycket duktig och noggrann tjej hos mig
    Hej Katrin!
    Tack för ditt omdöme🌺 Vad roligt att höra! Önskar dig en härlig torsdag!
    2021-11-12
    Proffsigt bemötande på alka nivåer
    Miljövänliga produkter
    Smidigt upplägg med att deponera hårprodukter och förbrukar
    Väl utförda uppdrag
    Trevliga och välutbildade städare
    som utför uppdraget perfekt
    Hej Ingrid!
    Tack för ditt fina omdöme🌷Att finnas där för dig som kund är A och O! Önskar dig en magisk torsdag!
    2021-11-11
    .Utmärkt bemötande o bra information fr.företaget
    .mina förväntningar har uppfyllts
    På ett utmärkt sätt ,jag är helnöjd
    .vi har upplevt vår tjänst fr företaget
    Fantastisk personal punktlig noggrann
    Flexibel trevlig i kontakt,jag är glad o mkt.nöjd.
    Hej Solweig!
    Stort tack för ditt fina omdöme☀️ Vi älskar att få göra våra kunder glada och möta era förväntningar! Ha en strålande härlig torsdag🌺
    2021-11-11
    Fungerar bra och smidigt. Trevlig personal
    Hej Maria!
    Tack för ditt fina omdöme🌟Önskar dig en jättefin torsdag!
    2021-11-11
    mycket bra service, duktig och trevlig personal.över mina förväntningar
    Hej Pia!
    Tack för ditt superfina omdöme🌼Verkligen roligt att höra att vi levererar till och med över förväntan! Det tar jag med mig till mina kollegor🌷 Önskar dig en strålande torsdag!
    2021-11-11
    Trevligt bemötande och samtal om hur arbetet läggs upp motsvarade förväntningarna. Arbetet utfördes till belåtenhet och kommer att fortsätta enligt planering. Lätt att få kontakt vid frågor Mycket nöjd
    Vi har anlitat företaget för städning
    Fönsterputs och planerar storstädning.
    Hej Gerd och Gunnar!
    Man blir alldeles varm av ert fina omdöme - tack☀️Ni är varmt välkomna så hjälper vi er självklart med en storstädning också! Önskar er en trevlig torsdag🍁
    2021-11-11
    Mycket bra städfirma! Rekommenderas varmt.
    Hej David!
    Stort tack för ditt fina omdöme🌟 Vi är glada att ha dig som kund också! Önskar dig en magisk torsdag🌹
    2021-11-11
    Gott bemötande, enkelt att ta kontakt och få svar på frågor!
    Hej Emma!
    Tack för ditt fina omdöme🌷Vi finns alltid här för dig! Ha en finfin torsdag🥳
    2021-11-11
    Jag upplever att dialogen är okomplicerad och att ni är hjälpsamma då det kör i hop sig. I det stora hela har ni bra och noggranna medarbetare.
    Hej Åsa!
    Tackar så varmt för ditt fina omdöme☀️Våra städhjältar är fantastiska och vi är superstolta över dem! Önskar dig en magisk torsdag🌸
    2021-11-11
    Vi har städning Jag har blivit bra bemött och är nöjd med städningen- 2 ggr i månaden-
    Priset är ljte högt.
    Hej Vivi-Anne!
    Tack för ditt fina omdöme💐 Önskar dig en härlig höstdag!
    Sympatiskt, vänligt....
    Höga förvöntningar som iinfriades
    För minbdel göller tjönstrn stödning
    Hej Görrel!
    Tack för ditt fina omdöme🌷Det är väldigt viktigt att möta dina förväntningar som kund och en extra utmaning med höga förväntningar - härligt att höra att du är nöjd! Önskar dig en härligt torsdag🌹
    2021-11-11
    Bra med kontinuitet, trevlig personal
    Hej Olle!
    Tack för ditt omdöme☀️ Önskar dig en finfin måndag!
    2021-11-10
    Har aldrig träffat någon på firman endast lokalvårdarna
    Hej Lars!
    Tack för ditt omdöme🌸 Under pandemin så ändrade vi våra rutiner och ställde om till digitala hemstädsmöten istället för fysiska för att följa restriktionerna och minska smittspridning. Det har fungerat väldigt bra då många kunder uppskattar att kunna vara lite mer flexibla med tider. Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men återkoppla gärna till oss på kontoret om det var något speciellt du ville förmedla till oss personligen🌷Önskar dig en fin dag!
    2021-11-09
    Trevliga. Ger alltid info om vem som kommer. Nöjd med städning.
    Hej Elina!
    Tack för ditt fina omdöme🌷Härligt att höra att allt fungera finfint! Önskar dig en magisk onsdagkväll🌟
    2021-11-09
    Bra bemötande av både städpersonal och administrationen.
    Hej Olga!
    Härligt att höra och tack för ditt omdöme🌷Bemötande är en viktig del av vår värdegrund ABK - Ansvar, Bemötande & Kvalitet. Önskar dig en fin kväll!
    Mvh, Jenny på Städarna🌺
    Bra bemötande
    Komma hem till ett städat hem. Allt är inte alla gånger som vi hoppas, men det mesta är bra
    Städning 1g./månad
    Hej Margareta!
    Tack för ditt omdöme🌷Det är magiskt att komma hem till ett städat hem🌟Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men är det något du inte tycker fungerar som förväntat så får du gärna återkoppla till oss så vi kan se till att ordna upp det! Ha en fin onsdagskväll🌼
    2021-11-09
    Dyrare än många andra, helt ok personal. Så länge det flyter på som tills nu är jag nöjd.
    Hej Suzanne!
    Tack för ditt omdöme🌷Härligt att du är nöjd som kund hos oss! Vi hoppas få ge dig den härliga känslan av att komma hem till ett rent hem många gånger även fortsättningsvis💐 Önskar dig en fin onsdagkväll!