Städarna Hemänglarna AB

Välkommen till Städarna Hemänglarna AB!

På Dagvindsgatan 1 i Karlstad hittar du Städarna Hemänglarna AB. Vi hjälper dig med alla typer av städtjänster i Karlstad med omnejd. Är du trött på att lägga din fritid på städning så erbjuder vi hemstädning veckovis, månadsvis, varannan vecka osv. ska du flytta och behöver hjälp med flyttstäd så kan vi göra en engångsinsats. Du bestämmer själv i vilken utsträckning du behöver städhjälp och vi kan skräddarsy en lösning som blir bäst för dig.

Vi är ett städföretag att lita på. Våra anställda har kollektivavtal vilket gör att de har schyssta villkor och en trygg arbetsmiljö. Hos oss på Städarna Hemänglarna AB får du samma medarbetare som städar varje gång. Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har några frågor.

Läs vad 124 kunder tycker om Städarna Hemänglarna AB 2

2022-11-28 Verifierad kund
    Hej. I det stora hela bra,men lite dåligt dammat på samma ställen, gångerna efter varandra.
    Mvh Kerstin Törnquist
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vi hade en idé hur vi ville ha städat och Hemänglarna bemödade sig om att arrangera.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött
    Företaget levde upp till mina förväntningar att få rent och snyggt
    Ett köp av städ och fönsterputs levererat med kvalite dels att det gick så snabbt och enkelt att boka och att städet/fönsterputsen blev bra
    2022-11-16 Spontant omdöme
    Högsta betyg från första kontakt! Jättetrevliga och serviceinriktade Julia bokade in en omfattande städning med många specifika önskemål från oss. Personalen (3 personer) som kom var professionella, tillmötesgående, glada och mycket trevliga. Resultatet var verkligen utöver det vanliga och vi är otroligt nöjda!
    Vi kommer att anlita er fortlöpande för likadana uppdrag. Stort tack till alla inblandade.
    Hej Therese! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten i sin helhet, det är så det ska vara. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh Julia på Städarna 🍁 Städarna Hemänglarna AB
    2022-11-15 Verifierad kund
    Fint bemötande! Jobbade effektivt!
    Hej Yngve! Tack för ditt omdöme ⭐️ Härligt att höra att du är nöjd med tjänsten vi utförde, det är så det ska vara. Ha en fortsatt fin dag! 🍁 Mvh Julia på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-11-13 Verifierad kund
    Bra bemötande vid förfrågan om flyttstädning. Kom överens om tidpunkt, omfattning och kostnad.
    Vi hade höga förväntningar och de infriades. Städningen utfördes på överenskommen tid och var färdig enligt plan. Kostnad enligt överenskommelse.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och köpet av flyttstädning.
    Hej Råland,
    Tack för ditt fina och utförliga omdöme☀️ Så härligt att höra och precis så som vi vill att det ska vara! Hoppas att själva flytten också har gått bra! Önskar dig en fin dag🍁 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-11-09 Verifierad kund
    Nu kund som hittills är nöjd
    Månadssyädning
    Hej Eva,
    Tack för ditt omdöme☀️ Vad roligt att höra! Önskar dig en fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna🌺
    2022-11-02 Verifierad kund
    Bra service och var närvarande vid slutbesiktningen. Men framförallt bra städat.
    Hej Joacim,
    Stort tack för ditt omdöme och de fina orden🌷 Önskar dig en toppendag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och tillmötesgående i första kontakten!
    Dvs. jag fick den hjälp som behövdes i mitt fall. Jag blev lyssnad på och vi diskuterade insatserna som i mitt fall gällde städtjänst i bostaden.
    Och som utfördes med beröm godkänt!
    Hej Lena,
    Tack för ditt omdöme🌷 Roligt att höra att du fick den hjälp du behövde! Mvh, Jenny på Städarna🌟
    2022-10-30 Verifierad kund
    Bra bemötande.Att det skulle bli bra.Storstäd Fönsterputs.

Och En gång i månaden.Vi valde en bra städare.
    Hej Kerstin,
    Tack för ditt omdöme🌷 Toppen att du blev så nöjd. Rena och fina fönster är magiskt🌟 Mvh, Jenny på Städarna
  • Agnes L
    2022-10-11 Verifierad kund
    Den anställde på Hemänglarna var sååå proffsig och trevlig. Blev otroligt nöjda med resultatet och var så jädra skönt att ha det fint och städat.
    Hej Agnes! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-10-02 Verifierad kund
    Trevligt och rakt bemötande, tydlig återkoppling från ledare.
    Tack för ditt omdöme Mattias! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna Hemänglarna AB
  • Lennart K
    2022-09-26 Verifierad kund
    Jag har bara positiva saker att nämna
    Tack för ditt omdöme Lennart! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna Hemänglarna AB
    2022-09-08 Verifierad kund
    Det här är 2-delat.
    Städpersonalen är trevliga och utför ett bra jobb. Ibland dock så ligger det damm kvar under sängar och soffor. De passar tider och allt praktisk fungerar bra.

Ledningen: Inte bra alls. En olycka inträffade och förstörde ett dyrbart golv då städpersonal spillde ut badrumstvättkemikalier.
    Jag blir erbjuden en belopp på 5000 kr som ersättning, reparationen kostar 45 000 kr. Jag har anmält Städfirman till ARN.

Mvh Johan
    Hej Bo Johan,
    Tack för ditt omdöme🌷Kul att hör att du är nöjd med din städning. Mindre kul att höra att vi skadat ditt golv i samband med städningen. Jag förutsätter att mina kollegor har gjort en noggrann bedömning i ärendet - men vi har alltid som policy att följa rekommendationerna från ARN. Skulle de besluta annat så lyssnar vi självklart! Önskar dig en strålande dag🌟 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-29 Verifierad kund
    Flyttstädningen genomfördes effektivt och enligt den beskrivning jag fått. Bra utfört :-)
    Hej Eva! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-08-19 Verifierad kund
    Jag beställde en flyttstädning
    Trevligt bemötande, bra städat
    Hej Staffan! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-08-14 Verifierad kund
    Dom städar hos mig jätte duktiga tjejer och super nöjd
    Hej Catharina!
    Stort tack för ditt omdöme☀️ Härligt att höra att du trivs som kund hos oss! Ha en fin dag🌸 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-03 Verifierad kund
    Mycket positivt! Det är jag som krånglat jag har varit sjuk och är fortfarande!!
    Tack för ditt omdöme Lena! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Väldigt tråkigt att höra att du är sjuk, vi håller tummarna att du tillfrisknar snart! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna Hemänglarna AB
    2022-07-06 Verifierad kund
    Det var mycket positivt och de städade bra
    Hej Rebecca! Tack för ditt omdöme, så roligt att höra att du blev nöjd! Ha en fortsatt fin dag 🌸 Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna Hemänglarna AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Inga problem med någonting.
    Allt fungerade bra.
    Hej Peter! Vad roligt att höra, precis så ska det vara! Tack för ditt omdöme och ha en fortsatt fin dag 🌸 Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna Hemänglarna AB
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig städare, månadsstädning………………………………….xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Hej Elisabet! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
  • Francesca Mejrem K
    2022-06-14 Verifierad kund
    Jag blev bemött på bästa sätt alla som jag pratat med har varit otroligt trevliga
    Hej Francesca!
    Tack för ditt fina omdöme🌷 Väldigt roligt att höra - precis så som det ska vara! Önskar dig en toppendag! Mvh, Jenny på Städarna☀️
    2022-06-11 Verifierad kund
    Hej det var ett bra möte bra städning
    Hej Annika!
    Tack för ditt omdöme🌸 Vad roligt att du är nöjd! Önskar dig en toppendag🌿 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-06-08 Verifierad kund
    Jag tycker att företaget levererar det dem lovar, jag kommer att rekommendera andra att anlita dem.
    Hej Shorsh🌷
    Tack för ditt meddelande - väldigt roligt att höra! Du har väl inte missat vår värvningskampanj som pågår just nu? Tipsa om Städarna till en vän! När din vän blir hemstädskund hos oss får ni båda varsitt lyxigt gåvoset från Rituals. Läs mer här: https://www.stadarna.se/tjanster/kampanj/varvning/ . Önskar dig en fin dag☀️ Mvh, Jenny på Städarna
    2022-06-01 Verifierad kund
    Bemöte med min huvudman med respekt samt var mycket hjälpsamma och städningen till stor belåtenhet.
    Hej Torun🌟
    Tack för ditt omdöme, det värmer! Önskar dig en strålande dag🌷 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-05-30 Verifierad kund
    Så trevlig personal både i telefon och vid städningen. Den som städar hos oss gör rent på ställen jag aldrig tänkt på! Vi har städning två gånger i veckan men dragit ner till en gång i månaden eftersom vi har sommarstuga vi är i
    Hej Britt-Marie!
    Tack för dina fina ord och för ditt omdöme☀️ Härligt med nya ögon i städningen som ser saker man själv inte tänker på! Önskar dig en toppendag🌿 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-05-24 Verifierad kund
    Jättenöjd med putsningen men fakturan stämde inte överens med prisförslaget ja fick innan & fick en betydligt högre faktura, har både mailat( 2ggr) & ringt & får inge svar, första & sista gången ja anlita er.
    Hej Malin!
    Tack för ditt omdöme🌿 Vad tråkigt att du har upplevt brister i återkopplingen hos oss. Jag tar med detta vidare till mina kollegor och stämmer av så att du får den återkoppling du önskar (om du inte redan fått det per idag). Jag önskar dig en fin dag och ber återigen om ursäkt för den sena återkopplingen☀️ Mvh, Jenny på Städarna
  • Eva M
    2022-05-13 Verifierad kund
    Först vänligt bemött. När min mamma hade klagomål lyssnades det inte på. Utlovad städning har inte skötts enligt utlovat.

Städar inte ok. Och kontaktpersonen slutade och hänvisade inte till någon ny.

Bad om att få se ett kontrakt, men det nonchalerades.
    Företaget känns inte seriöst. Har alltid fått kontrakt där det ska framgå vad som ingår i tjänsten.

Min mamma, Britta, är 90 år och har svårt att uttrycka sig.

Med vänlig hälsning,
    Eva Malm
    Hej Eva!
    Stort tack för din feedback☀️ Väldigt beklagligt att du har upplevt det så i samband med din tjänst hos oss. Jag tar med mig din feedback till mina kollegor och stämmer av med dem för det låter inte som ett bra bemötande mot dig som kund. Önskar dig en toppendag! Mvh, Jenny på Städarna🌷
    2022-04-26 Verifierad kund
    Anmälde intresse för städning av 132 kvm bostad
    Fick snabbt svar med prisuppgift och omfattning av deras och vårt åtagande
    Har bara haft 4 besök hittills
    Det har funkat bra
    Hej Ryno🌟
    Stort tack för ditt omdöme och dina fina ord! Vad roligt att du är nöjd 🌷 Ha en superfin dag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande i telefon - och städningen i fritidshuset - toppen!
    Hej Kerstin!
    Stort tack för ditt omdöme☀️ Vad roligt att du är nöjd och att fritidshuset är rent och fint inför sommaren! Önskar dig en fin dag🌿 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-04-14 Verifierad kund
    Svårt få kontakt, tre olika representanter från er kontaktade mig, ställde samma frågor och skulle återkomma, sedan blev det tyst. Städarna var inte helt uppdaterade på vad de skulle göra. Vissa saker genomfördes inte medan annat som inte beställts blev gjort….Dålig samordning, städning en dag, fönsterputsning några dagar senare vilket betyder att golven nu är fläckiga. Dammsugning av innertak och övre delar på de höga väggarna är fortfarande inte utfört, oklart när det bli av
    Hej Inga Lena och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin måndag! ❄️ Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-04-08 Verifierad kund
    Vi förväntade oss att komma till ett rent hus och det gjorde vi verkligen….. skinande rent och väldoftande i hela huset! Ugnen såg ut som om den aldrig hade använts, fönsterna oklanderligt putsade. Rekommenderas!!!
    Hej Tuula! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mina förväntningar besvarades inte alls, kommer faktiskt inte att kasta bort pengar på en sk storstädning på 8 h mer som jag nu gjorde, elementen och flera platser som innersida av skåpdörrar iköket är inte avtorkade, finns ingen grundren känsla over all.

Trotts att jag var chockerande missnöjd med deras första försök till storstädning och var tvungen att klaga på denna totalt bristfälliga oprofessionella städning och de kom igen för att göra om och göra en ny storstädning, men inte mycket gjordes då heller. Det som var bra gjort var rengöring av ugn och spishäll under storstädning nummer 2.

Ledsen att behöva skriva att det var ingen proffesionell städning jag fick och känns som bortkastade pengar. Är väldigt missnöjd.

Det som verkligen var fantastiskt var deras underleverantör som lämnade proffesionellt rengjorda fönster. En eloge till dem.
    Hej Frida och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin måndag! ❄️ Mvh, Elin på Städarna Städarna Hemänglarna AB
    2022-03-07 Verifierad kund
    Perfekt rent, flexibla och pålittliga :)
    Tack för ett bra jobb!
    Hej Thomas! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna Hemänglarna AB
    2022-02-11 Verifierad kund
    Mycket hjälpsamma då jag beställde flyttstädning nära inpå och de ordnade det.
    Behändigt och smidigt bemötande. Rekommenderar gärna dom och hade blivit tipsad om dem från annan nöjd kund.
    Hej Erika!
    Tack för ditt fina omdöme - det värmer att höra🌸 Önskar dig en fantastisk fredag!
    Mvh, Jenny på Städarna💙
    2022-02-04 Verifierad kund
    Det var ett otroligt bra bemötande, hög serviceanda, snabbt och otroligt bra utfört arbete. Flyttstäd av en lght./Eva
    Hej Eva!
    Stort tack för ditt omdöme och dina fina ord🌸 Önskar dig en magisk dag!
    2022-01-31 Verifierad kund
    Enkelt att få kontakt, rimligt pris och godkänd kvalitet.
    Hej Anders!
    Tack för ditt fina omdöme🌸 Väldigt roligt att höra! Önskar dig en fin onsdag🌿
    2022-01-25 Verifierad kund
    Vi har använt Städarna Hemänglarna vid flera tillfällen, storstäd, fönsterputs mm…
    Super nöjda med allt från bemötande, service och utförande!!!
    Sedan känns vetskapen om att de anställda har bra villkor väldigt viktigt och positivt.
    Jag kan varmt rekommendera Städarna Hemänglarna
    Hej Sabina!
    Tack för ditt fina omdöme🌸Våra medarbetare är riktiga stjärnor och förtjänar det bästa! Önskar dig en fin dag🌟
    2022-01-21 Verifierad kund
    Städtjänst en gång var fjärde vecka. Har varit lite dåliga på att informera om byten av städare
    Hej Yvonne!
    Tack för ditt omdöme och din feedback🌸I svåra tider med mycket sjukfrånvaro så kan det ibland vara svårt att hinna med att upplysa om medarbetarbyten. Är det väldigt viktigt för dig så återkoppla gärna det till kontoret! Vårt mål är ju alltid att det ska vara samma personal som kommer till dig - men vi vill också att alla våra medarbetare ska ha utbildning och kunskap nog att kunna städa på ett bra sätt hos alla kunder då sjukdom och semestrar är oundvikligt💙 Önskar dig en fin dag!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Toppen, vi är så nöjda! Jätteskönt att få hjälp i flytten.
    Hej Annelie!
    Tack för ditt omdöme🌸 Är ju ofta mycket annat att tänka på mitt i en flytt så då kan det vara härligt med städhjälp! Önskar dig en fin eftermiddag🌟
    2021-12-25 Verifierad kund
    Köpte fönsterputs som utfördes till full belåtenhet. Fick dock ingen offert trots att jag fyllde i formulär för att få det. Lång svarstid på mejl, ett mejl missades helt. Lite slarv i information till mig. Lite för mycket administrativt strul eller så hade jag otur.
    Hej Åse!
    Tack för ditt omdöme och din feedback🌺 Tråkigt att höra att det blev så mycket struligt.i vår kontakt med dig. Roligt att höra att tjänsten blev väl utförd🌟 Önskar dig en fin tisdag!
    2021-12-23 Verifierad kund
    Jätte gulliga tjejer men allt blev inte gjort och det var fuskat på vissa områden
    Hej Lizzy!
    Tack för ditt omdöme🌟Tråkigt att du inte blivit nöjd med tjänsten. Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se och kan därmed inte heller se vad det är för tjänst du har köpt hos oss. Jag hoppas att du har varit i kontakt med mina kollegor gällande detta så att vi har kunnat åtgärda det som inte blev som förväntat🌺 Önskar dig en magisk tisdag!
    2021-12-22 Verifierad kund
    Det var inte dammsuget under sängarna. Inte heller under soffan. Jag fick inte heller någon checklista efter avslutad städning.
    Hej Madeleine!
    Tack för ditt omdöme🌷Beklagar att vi inte har utfört tjänsten som förväntat! För oss är det otroligt viktigt att du känner dig nöjd och jag hoppas att du har återkopplat till mina kollegor kring detta så att vi hade möjlighet att åtgärda det. Önskar dig en fin tisdag🌟
    2021-12-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och hög kvalitet på städningen
    Hög servicegrad även vid ombokning
    Hej Charlotte!
    Tack för ditt fina omdöme🎄Önskar dig en trevlig jul☃️
    2021-12-16 Verifierad kund
    Trevlig personal som gör ett gott jobb med stadniong av våra trapphus
    Hej Jan-Anders!
    Tack för ditt omdöme🌟Vad roligt att höra! Önskar dig en fin dag🌸
    2021-12-16 Verifierad kund
    Vi är supernöjda. Alltid bra bemötande, trevlig och proffsig personal, så skönt att komma hem till ett skinande hem.
    Hej Marcus och Ingela,
    Tack för ert omdöme! Era fina ord värmer🌸 Önskar er en fin tisdag!
    2021-12-14 Verifierad kund
    Väldigt fina och duktiga städare. Trevliga, noggranna och effektiva. Dessutom bra kundsupport som hittar lösningar när någon är sjuk och gör sitt bästa för att vi ska få bra service. Prisvärt dessutom!
    Hej Lena!
    Stort tack för ditt omdöme🎄Vad roligt att höra att allt fungerar kanon! Önskar dig en fantastisk julhelg🎅
    2021-12-11 Verifierad kund
    Emilia är så profesionell, nogrann och trevlig !!
    Hej Sven!
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord☃️ Ska förmedla detta vidare till Emilia! Önskar dig en magisk julhelg🤶
    2021-12-09 Verifierad kund
    Fick be om Mail med information och det kom samma dag som stöden var bokad. Dåligt städat
    Hej Sophie!
    Tack för ditt omdöme🎄Vad tråkigt att höra att det verkar ha blivit någon miss i kommunikationen! Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se, men jag hoppas att du har framfört detta till mina kollegor på kontoret i Karlstad så att vi fick möjlighet att åtgärda bristerna! Vi vill alltid se nöjda kunder☃️ Önskar dig en fin julhelg🎁
    2021-12-09 Verifierad kund
    Köpte flyttstäd och fönsterputs. Mycket trevlig, tillmötesgående och serviceinriktad personal och ett mycket bra resultat av städningen!
    Hej Pernilla!
    Tack för ditt omdöme och de fina orden🎄Önskar dig en fantastisk julhelg🎁