Läs vad 31 kunder tycker om Städarna i Eskilstuna AB 2

2021-09-10
    Inte mycket att klaga på. Bra service i det stora hela.

Förbättringspotential:
    - Har haft olika personer nästan varje gång (sex tillfällen). Alla städar lite olika.
    - Nån gång lite sen ankomst och tidigt avslut.
    Tack Thomas för din feedback🌸 Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, så jag vet inte vad dina oturliga byten beror på. Väldigt tråkigt att det har blivit så, då vi strävar efter att det ska vara samma städhjälte som återkommer till dig. Fortsätter det så får du gärna återkoppla till oss. Samma gäller även om medarbetare inte är på plats under den tiden som förväntas - det är värdefull feedback för oss! Önskar dig en magisk start på veckan🌼 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Eskilstuna AB
    2021-09-08
    En noggrann och seriös kvinna som städade
    Tack för ditt omdöme Bengt🌷Önskar dig en fin helg! Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Eskilstuna AB
    2021-09-08
    I stort sätt nöjd, lite missnöjd med att det slarvas lite, speciellt i badrum
    Tack Alberto för din feedback🌸 Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men är det något du upplever återkommande så hör av dig till oss så att vi kan åtgärda det🌟 Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Eskilstuna AB
    2021-09-01
    Mycket dåligt och stroppigt bemötande från företagsledningen. Som kund var jag till för dem och inte företaget för kunden. Jag klagade på att jag fick efterstäda speciellt i badrummet men fick då till svar att jag skulle höra av mig direkt. Då hade jag redan mejlat ett par gånger om att företagets rengöringsmedel inte gjorde rent. Jag fick då till svar att det gjorde de visst. Det hände att städpersonalen hade med sig egna rengöringsmedel då de menade att Städarnas inte var effektiva.
    En städare lämnade TV-skärmen grimmig och smutsig efter att uppenbarligen ha tvättat med en smutsig trasa. Jag hade kontrakt på 2 timmars städning var 4:e vecka men en del städare hade svårt att fylla tiden. Trots det ville företaget från början att det skulle städas två timmar varannan vecka. Jag förstår att det handlade om att få företagets budget att gå ihop, inte mina städbehov.
    Företaget vill också från början att jag skulle lämna ifrån mig nyckeln till lägenheten så att de kunde komma och gå när det passade dem. Jag är glad att jag nekade bl a med tanke på att de flesta städare såg jag bara en gång.
    Jag hade också gått med på att träffa städare som inte kunde svenska men engelska. Flera kunde varken svenska eller engelska varför det inte gick särskilt bra att kommunicera.
    Tack Mariann för din feedback 🌸 Mycket tråkigt att din upplevelse hos oss inte har varit tillfredställande! Vi är självklart här för dig som kund och du ska verkligen inte behöva städa själv så därför hade vi önskat att du kontaktat oss direkt så att vi kunnat komma och åtgärda det som inte blev enligt förväntan. Samt att vi hade kunnat återkoppla till medarbetaren så att de inte gör om samma misstag fortsättningsvis😊 Jag förstår att du är upprörd och du har helt rätt till din egen upplevelse. Jag har läst igenom din mailkonversation med oss och det finns absolut en del formuleringar från vår sida som kunde ha varit bättre - men jag kan garantera att vi inte menat något ont och att det som skulle förmedlas var att våra kem fungerar bra, men det kräver att man doserar rätt. Något jag tar med mig internt för att förbättra kunskapen hos våra medarbetare kring dosering! Är det något mer du vill kommunicera med oss så får du gärna gå in på www.stadarna.se/kundide och återkoppla om hur vi kan bli bättre för dig som kund. Jag önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg🌟 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Eskilstuna AB
    Det var ok
    Tjänsten beror på vilken arbetare kommer men det i helhet det var ok
    Tack Abderrahman för ditt omdöme🌸 Det är därför vi alltid strävar efter att du ska ha samma medarbetare som kommer till ditt hem då de lär sig dina rutiner! Ha en fantastisk onsdag🌺 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-31
    Rekommenderat företag av bekantskap och jag är nöjd.
    Vad härligt att det blev en bra rekommendation🌸 Önskar dig en fin tisdagseftermiddag! Städarna i Eskilstuna AB
    Fungerar bra
    Har lägenhetsstädning var 14;e dag
    Tack Anette för ditt omdöme✨ Önskar dig en fin tisdag!🌸 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-30
    Ok städning dock görs inte allt det som utlovats. Lister mm har inte tagits. Dammningen är sisådär, inte tipptopp tyvärr men fina golv, diskbänk och handfat.
    Tack Linda-Mari för ditt omdöme🌷 Tråkigt att höra att utförandet inte har mött dina förväntningar. Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men återkoppla gärna till oss så att vi kan reda ut det tillsammans så att framtida städtillfällen levereras i den toppklass vi vill att du som kund ska få🌟 Önskar dig en magisk dag! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-30
    Vi har hemstädning 2 ggr/mån. Överlag bra utförd städning av trevlig personal, men vissa lite grövre missar drar ner betyget. Trevligt bemötande vid telefonkontakt.

Löftet om att samma person skulle komma har inte stämt utan det har varit sex olika personer av åtta städtillfällen hittills. Detta innebär att någon av oss behöver vara hemma för att se vem som kommer in i vårt hem. Språkproblem går att lösa men alla har inte kunnat läsa det som vi skrivit bör åtgärdas vid nästa städning, så det behöver förklaras muntligt. En personal har sagt att hen vill komma till samma ställe p.g.a. det är lättare att utföra ett bra jobb när hen känner till hemmet. Hen sade att det är framfört till företaget men att det inte blir så. Som kund skulle vi uppskatta om det går att leva upp till detta, det är trots allt vårt hem.
    Tack för din input Marie🌸 Självklart strävar vi alltid efter att det ska vara samma personal som kommer hem till dig - det underlättar för alla och skapar en mycket jämnare kvalitet hos dig som kund. Precis som vår städhjälte beskriver så känner hen till hemmet och rutinen efter ett par gånger! Dock blir även våra städhjältar sjuka och med en pandemi som gjort att vi haft strikta restriktioner hos oss gällande sjukdom så ökar frånvaron och det blir mer pusslande i våra scheman. Tråkigt att du har blivit drabbad så många gånger och är det fortsatt så framöver så får du gärna kontakta oss på eskilstuna@stadarna.se så vi kan föra en dialog kring detta och hitta en lösning så att det blir så bra som möjligt för dig som kund hos oss🌸 Det kan exempelvis handla om att göra uppdateringar i din städrutin så att vikarier får en tydligare bild av vad som är viktigt hemma hos just dig🌟 Önskar dig en fin måndag! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-29
    Har alltid blivit mött på ett fint sätt vid kontakt med företaget.
    Jag har köpt städning varannan vecka.
    Men jag skulle uppskatta att få samma städhjälp varje gång,
    Jag har förståelse svårigheten på semestertider,
    Tack Paula för din feedback🌸 Vi strävar alltid efter att det är samma personal som kommer hem till dig - men precis som du säger så blir tyvärr våra fantastiska städhjältar sjuka ibland eller behöver semester. Önskar dig en härlig start på veckan🌼 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-29
    Allt har fungerat till belåtenhet. Bra städning och på utsatt tid utom en gång pga sjukdom
    Härligt att höra Anders🌟 Bra att allt fungerar som det ska! Önskar dig en fin måndag🌸 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-29
    Bra bemötande av kundtjänst. Ett fint och glänsande hem.
    Tack Anna för ditt omdöme🌷 Visst är det en härlig känsla med ett nystädat hem? Ha en fin måndag⭐️ Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-29
    Bra bemötande pålitligt fungerande vikarier under semestern bra att ha samma städare som kommer två gånger per månad
    Tack Mads för ditt omdöme! Vad kul att höra att allt har fungerat som det ska🌸 Önskar dig en fin start på veckan! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-29
    All kontakt har varit positiv och tillmötesgående
    Tack Emma för ditt omdöme! Kul att höra att kontakten med oss har varit bra🌸 Har du några förslag på hur vi kan bli bättre så lämna gärna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Önskar dig en bra start på veckan🌺 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-27
    Vänligt bemötande inget att klaga på.
    Tack Sören för ett fint omdöme, kul att höra! Ha en fin start på veckan🌸 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-27
    Lätt att kommunicera med företaget.
    Trevliga medarbetare.
    Strålande Caroline, tack för ett fint omdöme🌷 Önskar dig en fin fredag! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-25
    Bra bemötande och kommunikation.
    Tack Kajsa för ett fint omdöme! Önskar dig en magisk torsdag🌸 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-25
    Jag har 4 tim städning var 14 dag. Det är problem sedan de har bytt till att bara en städare kommer. Både att de är här väldigt lång tid samt att när den ordinarie ej kan så vet inte de tillfälliga vad som ska göras, var saker är osv.
    Tack Lena för din feedback🌸 Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se men kontakta oss gärna på eskilstuna@stadarna.se så kan vi se över din städinstruktion ifall den behöver uppdateras så att även vikarier vet vad du förväntar dig! Ha en fortsatt fin torsdag☀️ Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-25
    Nöjda med städning och användning av material. Synd att vi inte, som i början , får två som kommer och städar.
    Tack Maria för ditt omdöme🌸 Det är en fin balansgång det där med en eller två medarbetare. Ofta blir det lättare för oss att vara flexibla för dig som kund då städhjältarna är ute på uppdrag själva - samtidigt som deras scheman blir mindre stressiga och de mår bättre! Uppskattar din input och tar det med mig för utvärdering i vårt arbetssätt🌷 Ha en fin torsdag! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-25
    Trevligt bemötande när man ingick i avtalet
    Upplevelse sänktes när det blev svårt att få passande städ tiden
    Beroende på den personen som städar kan det var otroligt fint utförd städning eller slarvigt , dessutom ska man anmäla det väldigt snabbt och inte när du uppmärksammat
    T ex fönstertvätt så lade jag märke flera dagar senare när solen sken att städarna inte alls öppnade mellanförsterglasen, alltså inte rengjord mellan och det fick jag göra själv
    Missade flera fönster i huset
    Lämnade smutsiga försterram i flera fönster och inte lämnat beskrivning på utförande så att jag kunde snabbt åtgärda det de inte utfört
    Tack Galina för ditt omdöme🌸 Jag pratade med mina kollegor och har förstått att ni har löst detta nu och att vi kommer och åtgärdar missarna hos dig! Superviktigt att vi får sånt återkopplat till oss - men tur att du skrev här så att vi kunde uppmärksamma det! Önskar dig en fin helg🌺 Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-25
    Är väldigt nöjd med företaget. Får alltid ett trevligt bemötande och de försöker alltid tillmötesgå mina önskemål. Bra med timpott ( när jag vill hoppa över en gång) som jag kan utnyttja vid annat tillfälle. Kan omvandla den lätt till fönsterputs eller strykhjäp. Alltid punktliga.
    Så roligt att höra Eleonor! Timpotten är kanon. Bra att du utnyttjar den så du kan få ut hela upplevelsen som kund hos oss🌸 Önskar dig en fin dag!☀️ Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-25
    Dåligt utfört arbete av spesifik Persson
    2021-08-23
    Jag gillar inte ”abonnemangsformen” dvs att man betalar samma summa varje månad och timpotten. Jag vill betala för det jag får utfört. Min ordinarie städare är jättebra, men ganska ofta kommer vikarier och de håller ofta inte måttet och tummar på tiderna. Otroligt irriterande att känna att man måste ha koll på när de kommer och när de går och inte kunna lita på att de stanna hela den tid jag betalar för. Men som sagt , när min ordinarie kommer är jag alltid jättenöjd.
    Tack Caroline för din input🌹 Tråkigt att du tycker så, men jag kan se att du utnyttjar din timpott och det är ju kanon! Att det ofta upplevs som bättre då ordinarie personal har varit på plats är väldigt vanligt då de lär sig ditt hem. Vi är medvetna om detta och arbetar för att hitta en lösning där man som kund inte ska behöva bli lika påverkad vid medarbetarbyten. Att de inte är på plats under hela tiden är inte okej, och det uppskattas verkligen att vi får detta till oss! Ha en fortsatt fin vecka🌸 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-23
    Man är alltid säker på att någon kommer och generellt god kvalitet på utförande med endast ett undantag.
    För full pott skulle krävas att det var samma person varje gång. Lite trist att behöva introducera nya hela tiden.
    Tack för ditt fina omdöme Håkan🌸 Tyvärr blir även våra fina städhjältar sjuka eller behöver semester ibland. Vi jobbat dock hårt för att hitta en lösning så att du som kund inte ska bli påverkad när det sker medarbetarbyten! Ha en bra start på veckan!☀️ Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-23
    Bra leverans, trevligt bemötande. Vi har kontorsstädning 2 ggr/vecka och det löper på utan större problem.
    Härligt att höra Peter🌺 Önskar dig en fin måndag! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-23
    Jag är nöjd med företaget och personalen.
    Kul att höra Herbert! Vi kan bli bättre ser jag, så har du förslag på hur vi kan bli magsikt bra för dig som kund så lämna gärna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Ha en fin måndag🌸 Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-19
    Väldigt trevliga i bemötande. Lite slarviga hemma, många tavlor som hänger på sniskan och så. Tar en stund att rätta till saker hemma efter en städning.
    Tack Catharina för värdefull feedback! Vi vill inte skapa merarbete för dig som kund, så detta tar jag med mig till teamet så vi kan öka vårt förtroende hos dig🌸 Ha en fin helg!

Ps. Har du fler tankar om hur vi kan bli bättre så får du gärna lämna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide 💡
    2021-08-19
    Bra bemötande och de är lyhörda för våra önskemål. Vi har städning 3 timmar varannan vecka och det fungerar jättebra. Så skönt att komma hem på fredagen till ett nystädat hus och kuddar och filtar ligger fint i soffan. Bra service med det där lilla extra piffet.
    Tack Sara för ett så fint omdöme🌷 Visst är det en härlig känsla att komma hem till ett nystädat hem! Era önskemål är viktiga för oss så att förväntningarna möts på ett bra sätt🌸 Ha en strålande helg med förhoppningsvis en massa solsken! Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-19
    Nu fungerar allting bra och vi är nöjda med Marie som hjälper oss var fjortonde dag.
    Tack för ditt omdöme Birgitta🌸 Vad roligt att allt fungerar bra med vår fina städhjälte Marie! Har du några tips till oss för att göra din upplevelse som kund ännu mer magisk så får du gärna lämna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Ha en fantastisk helg!☀️ Städarna i Eskilstuna AB
    Vänliga och korrekta.
    Gör ett bra jobb på den städtjänst vi beställt.
    Kul att höra att du är nöjd Kent! Ett gott bemötande är en stor del av vår värdegrund🌸 Ha en trevlig helg! Städarna i Eskilstuna AB
  • Robert W
    skrev om Städarna i Eskilstuna AB
    2021-08-19
    Det fungerar för det mesta som det ska. Inget att klaga på.
    Tack Robert för din feedback! Vi strävar alltid efter att bli bättre så har du några tips om hur vi kan underlätta för dig som kund hos oss så kika gärna in här: www.stadarna.se/kundide . Ha en strålande helg! ☀️ Städarna i Eskilstuna AB