Hemfrid Eskilstuna

Hemfrid Eskilstuna

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • Badge2023
3.9

Välkommen till Hemfrid Eskilstuna! Hos oss är det de små detaljerna som verkligen gör skillnad. Oavsett om du väljer regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs, kan du vara säker på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och välutbildade medarbetare, vars passion...

240 omdömen om Hemfrid Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2021

Rolf F
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Det känns som om Hemfrid fungerar proffsigare än Städarna gjorde. Det väsentliga för oss är att Ivana fortsätter att vara vår städhjälp.

Tuula P

Trevliga flickor som städar bra o trevliga allmänt.Alla 5 tjärnar🌸🌸

Karl L
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Det fungerar bra. Det är trevliga tjejer som kommer. Lite svårt att prata med dem då vi inte är så duktiga på engelska

Margareta Ö
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Dåligt tvättade fönster, ett fönster inte tvättat alls.

Evy Birgitta T
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Undertecknad har alltid blivit bemött på ett korrekt sätt med full förståelse för min hörselnedsättning. De förväntningar jag hade på företaget har de helt levt upp till. De tjänster jag utnyttjat har varit storstädning, fönsterputs och framför allt veckostädning varannan veckla. Min ordinarie lokalvårdare är otroligt effektiv och noggrann och får högsta betyg. Att det inte blir lika perfekt, när vikarier ersätter, kan man ju förstå och får acceptera. MVH Birgitta Thibblion

Anna Kajsa Elisabeth L
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Bra och mycket trevligt bemötande och snabb städning! Inga anmärkningar.

Lars Eric B
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Ganska nonchalt vid kontakter. Byt av städare allt för ofta. Vi har begärt att man inte skall byta städare. Trots att städaren inte varit sjuk eller varit planerat ledig har vi fått en oerfaren städare som inte kan kommunicera på svenska eller inte kan engelska eller inte hittat till oss utan att vi måst ha mobilkontakt. Om detta fortgår planerar vi att byta städ bolag.

Sara R
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Bra städat och trevlig och kunnig personal.

Hanna J
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Varje gång det varit problem har det gått bra att kontakta städarna via sms eller mail. Snabbt svar. Alltid trevligt bemötande. Vi har bytt städerska några ggr genom åren och nu har vi den absolut bästa!! Jag hoppas hon kommer finnas tillgänglig jääämt! Vi är nöjda också att städningen avslutas med det lilla extra. Extra puffade kuddar, fint vikt toapapper osv. Det känns så härligt varje gång när man kommer hem efter en städning. Och jag ser framemot varje städtillfälle

Daniela P
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Vi har varit kunder hos Städarna i Eskilstuna sedan mars 2018. Vi tycker att städningen sköts bra och är nöjda med det. Däremot är vi mycket missnöjda med hur faktureringen har skötts. Vi har betalat våra fakturor varje månad sedan fem år tillbaka. Den mänskliga faktorn gjorde att vi i år missade en faktura som vi fått. Den hade hos oss hamnat i mappen av betalda fakturor innan den var behandlad. Vi fick ingen påminnelsefaktura, istället blev det ett Kronofogds-ärende som steg två. Vi är medvetna om att det inte är lag på...

Karin Margareta J
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

En sonhustru rekommenderade ”Städarna”. Var 4:e vecka blir min lägenhet städad av glada och trivsamma personer. Jag är helt nöjd med deras arbete! I höst har jag anlitat ”Städarna” till fönstertvätt en gång. Mycket väl utfört arbete av ung flicka. Vid kontakt med företaget har jag blivit trevligt bemött, även fått en ursäkt för felaktigt angivet klockslag.

Marie F
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

"Vår" städtjej är toppen! Alltid glad och positiv, noggrann och serviceminded. Personalen på kontoret är trevliga och återkommer alltid om man lämnar meddelande. Vi har haft otur någon gång med städpersonal som har vikarierat och slarvat, men då har man sett till att åtgärda bristerna.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Marie! Tack för ditt omdöme ⭐️ Det glädjer mig att höra att städningen i helhet håller en bra nivå och att kommunikationen fungerar bra. Däremot är det självklart jättetråkigt att höra att städningen inte uppfyllt era förväntningar när det har varit städhjältar som vikarierat, så vill vi självklart inte att det svara vara. Du har alltid 7 dagars kvalitétsgaranti och förstår jag dig rätt har ni sett till att meddela feedbacken direkt så vi har haft en chans att åtgärda bristerna. Har du någon mer feedback så tar vi tacksamt emot den! Jag önskar dig en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Cecilia J
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Väldigt personnumret med vem som kommer och städar

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Tack Cecilia för ditt omdöme 🌸 Det låter som du har haft otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig. I perioder med mycket frånvaro kan detta bli en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Ingrid W
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Städar enligt instruktion och är trevliga.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Ingrid! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Håkan A
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Det var lite igångkörningsproblem hittade inte alla yttre anläggningar. Saknades papper vid en del tvättställ. Känns som städarna inte fick någon riktig introduktion av arbetsledningen.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Håkan och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Inkörningsprocessen är en väldigt viktig del för att det löpande arbetet ska bli bra. Om det varit kommunikationsbrister som lett till en försämrad kvalité så ber vi verkligen, verkligen om ursäkt för detta. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret om du har med detaljerad feedback på vad vi kan göra bättre - din feedback är viktig för oss 🌸 Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna

Mara J
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Vi är riktigt nöjda med städningen på kontoret och er personal städar grundligt och noggrant. Då vi precis bytt till er så ser man verkligen stor skillnad.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Mara! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att ni är så nöjda! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Susanne C
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag är mycket nöjd med städningen, att kontoret alltid är lätt att få tag på och svarar snabbt. Det enda som gör att jag inte fortsätter att anlita Städarna är att jag inte tycker att personalen har bra arbetsvillkor; det räcker inte med kollektivavtal, man borde erbjuda tillsvidareanställningar på heltid i större utsträckning.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Tack för ditt omdöme Susanne! Vad roligt att du är så nöjd med kvalité och kundtjänst ⭐️ Gällande din feedback kring arbetsvillkor så vill jag först och främst tacka för att du ser seriöst på denna fråga och värnar om det viktigaste vi har - Våra medarbetare. Vi arbetar hårt för att säkerställa ett attraktivt medarbetarerbjudande och en så bra arbetsmiljö som möjligt, där högra anställningsgrader och trygga anställningsformer är en stor del av detta arbete. Vi arbetar ständigt med dessa frågor men även frågor och projekt...

Jan-Erik Magnus R
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Provat olika städare, tyvärr majoriteten är inget att ha Har sönder saker städar dåligt, Men dom har kate en tjej från Thailand utan henne hade jag avslutat mitt konto direkt. Hon gör städarna till det dom är i Eskilstuna. Har förklarat för hennes chefer om hon slutar så avslutar jag mitt konto direkt. Går ditt hon jobbar. Hon är guldvärd för dom

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Jan-Erik! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med vår städhjältes arbete! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till henne ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Birgitta S
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

För det mesta är det OK städat.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Birgitta! Tack för din ärliga recension. Jag är hemskt ledsen över att din upplevelse inte är 100%. Vi har alltid 7 dagars garanti som vi uppmanar att nyttja om du inte skulle vara nöjd med resultatet. Det är viktigt att vi får till oss feedbacken så vi kan bli bättre och säkerställa att missarna inte uppstår igen! Jag kan inte se dina kontaktuppgifter här via Reco men jag har självklart skickat vidare din recension till berörda personer som hanterar detta vidare. Jag önskar dig en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Lena-Karin G
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Bra och pålitliga! Ett minus dock är att man inte kan göra uppehåll under sommaren utan behöver betala ändå.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Lena-Karin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Gällande din feedback kring sommaruppehåll så tar jag med mig detta vidare. Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ingrid L

Trevligt bemött. Artigt o lyssnade på mig. Snabba att svara

Karin Margareta J
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Har städning var 4:e vecka. Var mycket nöjd efter första gången och bad att få samma städare, Emina och Bassem, i fortsättningen. Är lika nöjd nu med andra gången. En sonhustru rekommenderade företaget och hjälpte mig med kontakten.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Karin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Maud Viola L
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag har en varannan vecka prenumeration på vardagsstädning. Det är trevliga människor som kommer hem till mig. Jag förväntar mig att mitt hem ska vara rent när de lämnar mig, Och det är klart att de inte städar på samma sätt som mig men det blir bra ändå.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Maud! Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Joakim E
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag tycker att det var enkelt att boka fönsterputsningen hos en trevlig ordermottagare. Städaren som kom var trevlig, kunnig och snabb. Vi är nöjda!

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Joakim! Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att ni är så nöjda! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jannicke L
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Bra bemött och de är proffsiga i sin hantering av kunder samt att städningen är bra.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Jannicke! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Amy Marie Elisabet H
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Vi hade en flyttstädning. Det var bra kommunikation före och när det var färdigt fick vi samtal. Välstädat och fint när de var klara. Vi och köparna var mycket nöjda med städningen. Fönstren glänste och ugnsplåtarna såg ut som nya., för att ge några exempel.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Amy! Tack snälla för ditt fina omdöme, vad roligt att ni är så nöjda! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Maria Nina L
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Solid Service å Kvalitet Flyttstädning hus med avsopning av uteplatser, kattvindar å garage. Bästa pris jmf andra seriösa firmor. Flexibla, höll tider, förklarade förutsättningar innan, inga överraskande kostnader på fakturan jmf offerten.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Maria! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Pernilla Anita P
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag har blivit väl bemött, men städningen håller ojämn kvalitet, periodvis har de som städar också kommit väldigt sent. Ofta 5-10 minuter sent och några gånger så mycket som 15-20 minuter sent, tid som jag betalat och förlorar. ”En gång, ingen gång”, men när det upprepats har jag hört av mig till kontoret och då har det blivit bättre en tid. Jag uppfattar att det är kopplat till en av dem som städar, men jag kan ha fel. Jag har anlitat städarna eftersom jag har stora ytor, och arbetar mycket. Det är viktigt för mig att ha ett rent och snyggt hem och kunna ta emot gäster.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Pernilla! Tack för ditt omdöme och din feedback - den är värdefull för oss. Självklart är det viktigt att städtiden hålls, både sätt till klockslaget men även antalet städtimmar. Självklart ska du inte betala för tid där städning inte utförs. Vi ser seriöst på denna feedback och jag ser till att den landar hos rätt person så vi kan säkerställa ett mer hållbart schema för medarbetaren denna dag, så vi inte blir försenade till din städning. ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna N
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Svårigheter att ta in instruktioner om att golven ska rengöras med ytterst lite vatten.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback! Vi ser självklart till att meddela berörda personer gällande hantering av golvet, då det är av stor viktigt att vi handskas med känsligt material på rätt sätt ⭐️ Upplever du att det är svårt med kommunikationen på plats är du alltid välkommen att kontakta oss på kontoret så kan vi förtydliga instruktionerna på ditt kundkort 🌸 Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Andreas H
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Är mycket nöjd med kvaliteten på städningen. Tyvärr är det lite brist på information till mig som kund. Våran städtips har ändrats vid 2 tillfällen utan att vi informerats om det

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Andreas! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Gällande din feedback om bristen på information så tar jag detta självklart vidare! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ann-Margret R
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag har inte själv valt detta företag - det företag jag anlitade blev uppköpt av städarna. De personer som kommer till mig och städar är duktiga och det är samma personer som jag känner igen från det förra företaget. De kontakter jag haft med administrationen har inte varit de bästa. Jag upplever det som de har dålig kontakt med sina kunder. T.ex. har de ändrat min ordinarie städtid utan att kontakta mig och fråga om det är ok. Jag upptäckte det då jag kontaktade dem om att de behöver meddela om de ändrar en tid. De...

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Ann-Margret! Tack för ditt omdöme och din feedback 🌸 Det är självklart jätteviktigt med en fungerande kommunikation för att helhetsupplevelsen av tjänsten ska vara bra. Jag har tagit din feedback vidare till berörda personer så vi kan se till att säkerställa mer kvalitativ kommunikation framåt! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ann-Mari A
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Helt okej men ibland så ser man att de har missat visa ställen

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Ann-Mari! Tack för ditt omdöme! 🌸 Jag är tacksam att du delar din feedback så vi kan undersöka vad som har gått fel och förbättra tjänsten. Du har alltid 7 dagars nöjd-kund-garanti så skulle du uppleva att det är något som missas i städningen är du alltid varmt välkommen att ringa eller maila oss direkt så vi kan åtgärda det som inte blev helt bra direkt. Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anders O
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

dom är ok tycker jag anders det är lite svårt att prata med dom som iinte kan svenska

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Anders! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vi är väldigt glada att vara en arbetsgivare där vi kan ge alla chansen till ett jobb - oavsett språk. Självklart är kommunikationen jätteviktig och det finns många bra sätt att kommunicera på. Är det något som är klurigt i kommunikationen så är du varmt välkommen att höra av dig till kontoret så hjälper vi gärna till 🌸 Trevlig dag! Mvh, Alva på Städarna

Jimmy Karl Gunnar P
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Dom gör ett bra jobb, skönt att slippa en del av städningen.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Jimmy! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Katarina Elisabeth L
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Köpte paketet mini. Blev förvånad över hur rent och snyggt det blev efter varje städning. Jag är supernöjd och tacksam.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Katarina! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kicki Sonja Gertrud N
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Dom är trevliga och effektiva!

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Kicki! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ann E
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Toppenbra service. Noggranna och vänliga.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Ann! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Åsa Z
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Hej! Det har blivit sämre sen det blev Städarna med tanke på instruktioner till de anställda. De som kommer till oss är gulliga i sig men de har inte fått tillräckligt med information från er som arbetsledare om vad som ska göras, var nycklar finns, vart soprummet ligger m.m. En klar fördel om de även kan svenska. Jag har även efterlyst ett besök från er, en presentation på vilka ni är och vem det är vi har som kontaktperson, men tyvärr ingen direkt återkoppling från er.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Åsa 🌸 Tack för ditt omdöme! Vi tar verkligen åt oss av din feedback - den är viktig för oss. Jag ser till att din feedback når rätt personer så vi har en möjlighet att förbättra våra brister. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Per Olof A
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Vi valde inte Städerna. Vi hade ett annat städföretag som blev uppköpt av Städarna. Det städbolag som vi hade valt var mycket bra på att kommunicera om något hade förändrats i deras städschema. Ett exempel: När det blev nytt år fick vi inte något nytt schema oss tillskickat. På frågan till Städarna blev svaret att det låg på nätet- Inte särskilt tillmötesgående till oss som kund. Förändringar i schemat skickas som SMS. Vi uppskattar ett telefonsamtal som meddelar förändringen. Ett mycket opersonligt tillvägagångssätt. Vi...

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Gun 🌸 Tack för ditt omdöme! Vi tar verkligen åt oss av din feedback - den är viktig för oss. I ett förvärv kan det ibland vara en utmanande uppgift att hitta ett sätt att kommunicera som passar alla kunders behov från första stund. Kommunikation är en viktig del i kundupplevelsen och vi tar din feedback på största allvar! Jag är tacksam att du delar med dig och jag tar självklart detta vidare till rätt personer. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mikael S
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Funkar bra tycker jag Jag är numera pga pension också hemma varje gång städning sker

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Mikael! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kjell B
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Bra bemött vid beställning av tjänsten. Hade hoppats på en som städade, men vid de tre tillfällen de har varit här har det varit en ny varje gång, med en massa strul som följd. Har beställt städning var 14:e dag, men får mest reda ut massa frågor till de nya som kommer. Så väldigt dålig överlämning till ny personal!!

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Tack Kjell för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig. I perioder med mycket sjukdom eller under semesterperioden kan detta bli en utmaning för oss. Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är din ordinarie städhjälte eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig och tar den vidare till...

Mari R
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Trevligt bemötande och snabb etablering av städning. ”Vår” städerska Ivanka är en toppen tjej som städar så fint hos oss alltid med ett leende.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Mari! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jan R
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

De svarar ej på e-mails så hur får jag tag på dem?

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Jan! Tack för ditt omdöme 🌸 Jag skickar ditt meddelande vidare till kundsupport i Eskilstuna för att säkerställa att ni får kontakt. Ha en fin sommar! Mvh Alva, Städarna 💧

Ann-Catrine Elisabet H
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Bemötandet av företaget är det inget fel på men utförandet är jag inte alltid nöjd med. Det känns många gånger inte proffsigt gjort. Vi har 4 timmars städtid var annan vecka men jag tror inte att de gör den tiden en enda gång. Jag har flertalet gånger påpekat det då kan det bli bra en gång sen är det lika dant nästa gång. (Vi ser det för att vårt lås meddelar in och utgångar i dörren.) När jag har kommit hem en tid innan sluttid sitter de innanför dörren och väntar ut tiden. Jag har sagt att antingen får vi dra ner på...

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Ann-Catrine! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill självklart alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag har tagit din feedback vidare till berörda personer så vi kan upprätta en handlingsplan för att säkerställa kvalitén framåt! Tills dess önskar jag dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Erika E
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Martin har städat hos oss tidigare och alltid gjort det över förväntan bra så även denna gång

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Erika! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Marianne E
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Stor variation och ingen kontinuitet på personal trots löfte om det. Flera har vi fått introducera på plats eftersom de inte varit här tidigare. Har sällan en känsla av renstädat efter vår städning och kan alltid hitta något de missat.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Marianne! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill självklart alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag har tagit din feedback vidare till berörda personer så vi kan säkerställa kvalitén framåt! Tills dess önskar jag dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Anita Margaretha N
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Mitt betyg gäller de senaste månadernas städning eftersom tidigare erfarenheter av annan städpersonal hamnar mycket lägre. Nu har jag haft samma lokalvårdare med undantag av två veckors semester. Vikarien får också klart godkänt. Kommit på bestämd tid, varit vänliga och lyhörda och utfört sina arbetsuppgifter helt OK! Kontinuitet och ett bra förhållningssätt är viktigt för mig. Detaljer som t ex ”hotellvikning” av toalettpapper och egna initiativ är trivselbefrämjande. Desa och Madeleine är värda beröm. Var rädd om dem!...

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Anita! Tack för ditt omdöme och din feedback, det glädjer mig verkligen att du upplever att tjänsten är till belåtenhet. Kommunikation och feedback är jätteviktigt för oss - på så sätt kan vi bli bättre och se till att tillgodose just dina behov. Vi ser självklart till att framföra din feedback till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Carin E
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag värdesätter att det är samma person som kommer hit vid varje städtillfälle, det känns tryggt!

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Carin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du känner dig nöjd! Att du som kund ska känna dig trygg med vår tjänst är en av våra viktigaste prioriteringar. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare eller städteam som kommer hem till dig - men i perioder med sjukdom eller semester är det såklart en utmaning. Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske utan känna dig trygg hela tiden. Jag är tacksam att du delar din feedback - den är viktig för oss 🌷 Önskar dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna

Hellevi M
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Jag anmälde att under renoveringen av mitt hem 8 veckor,behövde jag inte städning och talade om vilket datum jag önskade nästa städning. Det kom inga städerskor! Vid två tillfällen,har jag fått höra att jag inte är kund hos dem. LÖGN! Jag har varit med sen dom tog över.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Hellevi! Tack för ditt omdöme 🌸 Det låter onekligen som att det blivit en brist i kommunikationen som vi behöver reda ut. Jag säkerställer att detta når rätt personer så vi kan reda ut vad som gått fel. Tills dess önskar jag dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jonas Walter A
Skrev om Hemfrid Eskilstuna

Upplever att det mesta har blivit sämre sedan Städarna tog över företaget. Sämre kommunikation, mer stressade städare och sämre slutresultat.

Svar från Hemfrid Eskilstuna

Hej Jonas! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen och kommunikationen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda! Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men ser självklart till att ta feedbacken vidare så vi kan reda ut vad som kan bli bättre. Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 🌸