Städarna i Gävle AB

Städarna i Gävle AB

Välkommen till Städarna i Gävle AB
Vi utför hemstädning, kontorsstäd, lokalvård, storstäd, flyttstäd och fönsterputsning. Vi tar emot kunder i Gävle med omnejd och Sandviken.

Varmt välkomna att höra av er till oss på Städarna i Gävle.

Läs vad 42 kunder tycker om Städarna i Gävle AB 2

2021-09-23
    Vi har bara precis börjat använda dem.
    Tack Vanja Cecilia för ett fint betyg 🌸 Vi hoppas att ni framöver fortsätter vara nöjda med den tjänsten vi levererar hos er! Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2021-09-13
    Bra städning oftast, och när det inte har varit bra har de lyssnat. Kanske lite oflexibla i att försöka hjälpa till att lösa schemapriblem...
    Tack Karin för ditt omdöme🌸 Det är en fin gräns mellan att vara tillmötesgående för dig som kund samtidigt som vi vill värna om våra medarbetare - men jag kan garantera att vi alltid försöker hitta en bra lösning och ger inte upp i första taget💪🏻 Önskar dig en fantastisk måndag! Mvh, Jenny på Städarna🌟 Städarna i Gävle AB
    2021-09-09
    Slarviga. Gör inte allt som står på listan. Olika personal.
    Tack Linda för ditt omdöme🌸 Vi har aldrig fått återkoppling från dig gällande dina städtillfällen och det är superviktigt så att vi kan åtgärda de problem eller missar som har uppstått! Vi strävar alltid efter att det ska vara samma personal som kommer hem till dig - men då även våra fina städhjältar blir sjuka eller behöver semester så kan vi tyvärr inte alltid garantera det. Vi ber om ursäkt ifall kommunikationen har varit otydlig, men vi checkar i det i listan som vi hinner med under tiden hemma hos dig. Du är mer än välkommen att höra av dig om du har önskemål så att vi kan möta dina specifika förväntningar! Önskar dig en magisk dag💐Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Gävle AB
    2021-09-08
    Trevliga och noggrann bra pris
    Tack Jan för ett fin omdöme🌸 Önskar dig en fin start på veckan! Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Gävle AB
    2021-09-02
    Alltid vänliga när de kommer. Lätt att få kontakt med. Kan dock ofta göra ändringar på kort varsel. Städningen har olika kvalitet från gång till gång trots "formulär".
    Tack Sara för ditt omdöme🌸 Oftast upplevs det bättre då ordinarie städhjältar är hemma hos dig då de lär sig dina rutiner - det är därför vi strävar efter att det ska vara samma team som kommer hem till dig! Önskar dig en fin tisdag⭐️ Mvh, Jenny på Städarna Städarna i Gävle AB
    2021-09-02
    Helt ok städning, har varit utmärkt periodvis. Det delade betyget beror på att det är högst personberoende. En del gillar verkligen att städa, det märks i att de gör det där lilla extra, de är effektiva och noggranna. Andra gör det de måste (efter listan) och ibland dessutom slarvigt.
    Tack Lena för din feedback🌸 Återkom gärna till oss när du upplever brister i städningen så att vi kan hjälpa våra städhjältar att utvecklas! Ha en fin torsdag🌼 Städarna i Gävle AB
    2021-09-01
    Företaget som sådant är jag INTE nöjd med.
    Svårt att få svar i tid.
    Dåliga på att meddela vem som kommer och städar.
    Fyrkantiga i kontakten, inte kundvänliga.

MEN hon som städar hos mig, Ingela är jag jättenöjd med!
    Hon är superduktig.
    Tack Marie-Louise för ditt omdöme🌸 Tråkigt att du har den upplevelsen i kontakten med oss. Har du förlag på vad vi kan göra för att du som kund ska få en bättre upplevelse hos oss så får du gärna lämna en kommentar här: www.stadarna.se/kundide . Önskar dig en magisk torsdag🌼 Städarna i Gävle AB
    2021-08-31
    Är otroligt nöjd över den servicen jag fick när jag önskade byta städerska. Var otroligt lyhörda över mina önskemål.
    Vad roligt att du är nöjd Anna🌸 Självklart vill vi alltid hjälpa till så att vi kan leverera den tjänst du förväntar dig! Ha en fin onsdag🌻 Städarna i Gävle AB
    2021-08-31
    Vi har haft städning varannan vecka i snart tre års tid genom Städarna i Gävle. Vi är jättenöjda med städningen, och vill framhålla tryggheten med att ha haft en och samma städare alla tre åren! Vi kan varmt rekommendera Städarna i Gävle till andra familjer som vill frigöra mer tid i vardagen!
    Tack för ett fint omdöme Johanna🌸 Vi är glada att vi kan underlätta vardagen för er! Önskar dig en fin onsdag🌼 Städarna i Gävle AB
    2021-08-31
    Är nöjd med utförande och bemötande.
    Kul att höra Sinikka🌼 Ha en fin eftermiddag! Städarna i Gävle AB
    Enkla att kontakta
    Oftast samba person som kommer
    Tack Annika för ditt omdöme🌸 Önskar dig en fin dag! Städarna i Gävle AB
    Bra bemötande,
    Problem med bokningar fixas.
    Toppen att ha samma person som utför jobbet
    Mycket nöjd med utfört arbete, städning 1 ggn/mån
    Vad roligt att höra Carina! Tack för ditt omdöme🌸 Ha en fin tisdag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-31
    Bra kommunikation och lätt tillgänglig kontakt med företaget. Trygghet av att få samma person som kommer och städar. Nöjd med städningen. Städningen görs till mina förväntningar.
    Får städning i hela huset förutom källare, detta var mitt val.
    Tiden respekteras. Trevlig personal, respektfull bemöttelse.
    Jag har varit mindre nöjd när personalen byttes (händer sällan ändå), då var städningen inte enl. vanligt leverering.
    Tack för ditt fina omdöme Adriana🌸 Det är vanligt att leveransen skiljer sig från den du är van vid då det kommer vikarier - det är därför vi alltid strävar efter att det ska vara samma person som kommer hem till dig🌟 Önskar dig en fantastisk tisdag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-31
    Jag har fått jättebra bemötande redan från början och tydliga svar på mina frågor. Jag har köpt en tjänst städning varannan vecka och det känns jättebra att komma hem när det är städat. Dom gör det lilla extra tex bäddar sängen och viker ihop filtarna på soffan osv. Jag kommer absolut fortsätta med dom och städarna över lag är mycket prisvärda och har alltid ett trevligt bemötande både när man träffat dom och även i tel.
    Vad roligt att höra Maria! Det är verkligen magiskt att komma hem till ett städat hem🌸 Önskar dig en fin tisdag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-31
    Snabb och bra respons när flyttstädningen inte blev riktigt genomförd första gången, så de fick åka ut en gång till och åtgärda en del saker.
    Tack för ditt omdöme Victoria🌸 Härligt att höra att det kunde lösa sig trots missar vid första tillfället! Ha en fin tisdag☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-30
    Trevlig personal och lyssnar på kundens önskningar.
    Super att det är oftast samma personal som städar vår lägenhet.
    Alltid lika trevligt att komma hem på torsdagarna alltid så fint städat och piffat :)
    Tack Lotta för ett fint omdöme🌷 Visst är det en härlig känsla! Önskar dig en fin tisdag☀️ Städarna i Gävle AB
    Bra bemötande , bra städning ,noggrannhet
    Kul att höra Susanne Birgitta🌷Önskar dig en fortsatt fin måndag🌟 Städarna i Gävle AB
    Riktigt dåligt.
    Hade hemstäd var fjärde vecka. Slarvigt städat vid varje tillfälle. Hade sönder saker som dom inte stod för.
    Höll ej tider.
    Tack Tove för din feedback🌸 Vi är så ledsna för din situation hos oss. Vi är väldigt tacksamma för en bra dialog under tiden och att du var väldigt tålmodig. Tyvärr fick du en medarbetare hos dig som inte delade vår värdegrund och inte tog sin roll på allvar. Det är lätt att tro att alla kan städa - men det krävs att man brinner för service! Denna medarbetare arbetar idag inte längre kvar hos oss. Ber om ursäkt för missen gällande skadan. Självklart ska vi ersätta den! 💐 Önskar dig en fin dag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-30
    Trevlig personal, bra utförda arbeten, enkelt att kontakta administrationen.
    Tack för ett fint omdöme Matilda🌟 Ha en fantastisk start på veckan! Städarna i Gävle AB
    2021-08-29
    Vi är glada nu när vi fått Ingela, Nogrann, duktig och trevlig
    Härligt att höra Johan Patrik☀️ Ingela är en riktig pärla! Önskar dig en fortsatt fin dag🌹 Städarna i Gävle AB
    2021-08-29
    Tillmötesgående och väl utförda stödinsatser. Lite negativt med alla tidbyten på fast abonnemang
    Tack för din feedback Ann Jennika🌷 Oturligt att du har fått många tidbyten. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se så jag kan tyvärr inte se vad det beror på, men är det något som fortsätter och gör det rörigt för dig som kund så får du gärna återkomma till oss så vi kan se över den fasta tid du har i nuläget och om det är någon justering som kan behöva göras. Ha en fortsatt fin måndag🌼 Städarna i Gävle AB
    2021-08-29
    Lätt att kontakta och uttrycka särskilda önskemål. Har man ett önskemål så fixar det.
    Tack för ditt omdöme Mikael🌸 Självklart vill vi hjälpa dig som kund med dina önskemål - vi finns här för dig🌹 Önskar dig en toppenbra start på veckan! Städarna i Gävle AB
    2021-08-29
    Bemötandet har varit bra. Mycket nöjd med städningen i badrum och kök. Då tiden inte räckte till hann inte städaren ta hela huset vilket jag tycker är helt okej dock var det ifyllt att vissa ytor var tagna som inte var det vilket blev missvisande. Tänker man på hur de lyckats få bort fläckar vi kämpat med länge så är vi ändå mycket nöjda och kommer fortsätta.
    Tack för toppenfeedback Sandra💐 Många städhjältar vill ofta hinna mer än de gör och fyller då tyvärr i hela listan i hopp om att du som kund ska bli mer nöjd. Det är en utmaning vi ibland möter så bra att du påtalar detta då det verkligen blir en miss i kommunikationen! Kul att fläckarna är borta och att ni är nöjda i övrigt🤩 Önskar dig en fin start på veckan! Städarna i Gävle AB
    2021-08-29
    Jag har beställt hemstädning som utförs var 14:e dag. Arbetet utförs med hög kvalitét och noggrannhet. Personalen är alltid trevlig och serviceinriktad. Jag är fullt nöjd med Städarnas tjänster och service.
    Vad roligt att höra Alf, tack för ett fint omdöme🌻 Önskar dig en magisk start på veckan! Städarna i Gävle AB
    2021-08-29
    Trevliga utförare! Resultatet är ok men inte mer och jag får inte all tid jag betalar för.
    Tack Helen för din feedback🌸 Det är inte okej att våra städhjältar lämnar tidigare - tack för att du upplyser om det. Det hade ju kunnat ge ett resultat då som var betydligt mer än ok! Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se, men är det här ett återkommande problem som du har stött på så får du gärna återkoppla till oss på gavle@stadarna.se så att vi kan reda ut det! Önskar dig en fin måndag☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-27
    Utmärkt, trevligt, snabbt och fint
    Så nöjd men vår städare Ahmad
    Ett bra företag som vi kan lita på
    Tack för ett fint omdöme Ingalill🌺 Ahmad är en stjärna! Jag tar med mig den fina feedbacken till honom🌷 Ha en fin helg! Städarna i Gävle AB
    2021-08-27
    Personalen har alltid ett mycket trevligt bemötande. De har ett bra, planerat upplägg av sin städning men är också tillmötesgående och flexibla när det behövs. Jag uppskattar att det oftast är samma personal som städar hos oss eftersom en förväntning är att få liknande utförande efter varje tillfälle. Personalen är punktliga och håller tider. Vi köper hemstäd varje månad av Städarna i Gävle AB
    Vad roligt att höra att allt fungerar som det ska Malin🌷Vi strävar alltid efter att det är samma medarbetare som kommer hem till dig🌟 Ha en magisk fredag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-26
    Första städtillfället var jättebra, upplevde att man var noggrann. Därefter slutade städarna städa på vissa ställen och man fick ställa sig in på att städa efter så att det blev lika bra som första gången.

Ett tips till företaget är att ha samma personer på städtillfällena, och om det avviker på grund av olika anledningar så meddelas det i den mån det går. Det är obekvämt när det är olika personer varje gång. Tar självklart hänsyn till Corona, men info via appen vore toppen.

Jag har städ varannan vecka 4h.
    Stort tack för bra feedback Dina🌸 Tråkigt att du upplever det så. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se, men har du inte varit i kontakt med oss gällande detta så ber jag dig kontakta oss så att vi kan reda ut vilka missar som har gjorts så att vi kan lägga in det i din städrutin så att även vikarier vet vad som förväntas hemma hos dig! Önskar dig en fin torsdag☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-25
    Mycket bra bemötande och information av Wilma och Viktor tex vid ändringar pga akut sjukdom men inte lika bra kvalitet när det gäller den utförda städningen, känns att personalen inte brinner för yrket och för att leverera hög kvalitet utan det är löpande bands principen
    Tack Gergana för ditt omdöme🌷 Du har rätt till din upplevelse, men det får nog stå för individen och inte alla kollegor. Vi vill att alla i vår Städarnafamilj ska trivas här och jobbar starkt med att ha en arbetsmiljö och en arbetsplats som de kan trivas med! Men precis som med alla yrken så passar det inte alla! Vårens medarbetarundersökning såg bra ut och under hösten kommer en uppföljning så att vi alltid kan följa upp kring de brister som vi ser hos oss för att göra det bästa för våra medarbetare!🌸 Önskar dig en fin torsdag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-25
    - Ledningen har försökt lösa de problem som uppstått på senare tid. I början blev jag inte ens meddelad när städ uteblev. I kontakten med vår "städerska" fungerar det superbra. Bästa tänkbara bemötande.
    -Jag förväntar mig en professionell städning som ska vara vassare än när jag gör det själv. Ordinarie städ lever alltid upp till det och där är jag supernöjd. Inhoppare har det varit sisådär med. Nästan alltid något som inte blir utfört, t ex töms inte sopor, personen sovit över etc.
    - Som sagt när ordinarie städ vid vår hemstäd är jag alltid mer än nöjd men inte med vikarier, det blir väl ok men jag får själv utföra viss städ efteråt som t ex slänga sopor torka av damm från bänk eller lister. Skulle ordinarie städ sluta avslutar jag min tjänst hos Städarna.
    Tack för din feedback Anne Maria🌸 Det blir ofta snäppet vassare när ordinarie personal kommer då de kan ditt hem och dina specifika önskemål. Det är en utmaning vi är medvetna om och arbetar hårt med att förekomma💪🏻 All input är viktig så tveka inte att höra av dig till oss när det är något som inte fungerar som förväntat! Önskar dig en magisk torsdag☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-25
    Vi är mycket nöjda med Olivia och vill absolut inte byta till annan.
    Bra information när städtillfället flyttas/försenas.
    Vad roligt att höra Eva Maria🌸 Olivia är en stjärna! Ha en fin torsdag🌟 Städarna i Gävle AB
    2021-08-23
    Snabba svar vid kontakt, vänligt bemötande och fin städning.
    Kul att höra att allt är som det ska vara Anja🌸 Ha en strålande vecka! Städarna i Gävle AB
    2021-08-23
    Mycket bra bemötande. Trevlig personal som är hos oss och städar.

Bra att man kan samla timpirr.

Vi har veckostäd varannan vecka
    Ja timpotten är kanon! Kanske perfekt med en storstädning nu efter sommaren om det finns timmar över?!🤩 Tack för ditt fina omdöme Erika och ha en strålande måndag☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-23
    Mycket trevliga städare och dom gör alltid ett bra jobb. Kommer var 14 dag. Är mycket nöjd
    Så roligt att höra Bernt🌹Har du några förslag på vad vi kan göra för att du som kund ska bli ännu mer nöjd så kika gärna in här och lämna en kommentar: www.stadarna.se/kundide. Önskar dig en fin start på veckan☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-23
    Mycket trevlig vd! Han verkar komma ihåg sina kunder. Mycket proffsigt bemötande.
    Har städning var 14 dag av ett radhus.
    Tack Ingela för ett fint omdöme🌹 Det ska jag hälsa till Viktor! Ha en fin start på veckan☀️ Städarna i Gävle AB
    2021-08-23
    Fungerar bra mot företag. Har trapphusstäd hos Amasten Fastighets i Gävle.
    Strålande Magnus🌟 Tack för ditt omdöme och ha en bra start på veckan! Städarna i Gävle AB
    2021-08-23
    De städar bra och effektivt, nästan alltid samma personal. Absolut inget att klaga på
    Kul att höra Rickard, tack för ett fint omdöme! Önskar dig en magisk start på veckan🌸 Städarna i Gävle AB
    2021-08-22
    Trevliga städare som kommer och städar
    Ja, våra stjädhjältar är fantastiska🌸Har du några förslag på vad vi kan göra för att du som kund ska bli ännu mer nöjd så kika gärna in här och lämna en kommentar: www.stadarna.se/kundide. Ha en fin start på veckan!😊 Städarna i Gävle AB
    2021-08-22
    Trevliga och bra bemötande över telefon, dyrt för det lilla arbete de gör och arbetet är sällan ordentligt i alla moment, har de dammsugit ordentligt har de t.ex inte skurat golven och om de dammtorkat ligger det dammråttor under sängen…
    Tack Sara för din feedback! Så vill vi inte att du ska känna gällande städningen såklart. Jag tar med mig detta till mina kollegor🌸 Önskar dig en fin start på veckan! Städarna i Gävle AB
    2021-08-21
    Funkar jättebra.
    De aviserar alltid när de kommer !
    Vad rolig Erik att höra!🌸 Vi vill såklart att du ska känna att vi är så bra vi kan bli. Har du några förslag på vad vi kan göra för att bli ännu bättre så kom gärna med förslag här: www.stadarna.se/kundide. Ha en fantastisk start på veckan!😊 Städarna i Gävle AB
    2021-08-19
    Ger detta betyg endast för att Ingela Larsson städar hos oss. Hade jag betygsatt endast företaget hade jag gett ett betydligt lägre betyg. Detta då Ingela har semester eller är sjuk så uteblir oftast städningen eller så blir den inte utförd tillfredställande. Ingela har aldrig gjort oss besvikna utan gör alltid ett fantastiskt jobb! Hade vi inte haft Ingela som städar hos oss så hade vi inte haft hemstädning.
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med Ingela!🌸 Alla våra medarbetare är stjärnor på sitt sätt och många gånger blir det bättre då den ordinarie medarbetaren är på plats som känner till dina rutiner bäst (det är därför vi strävar efter att alltid ha samma medarbetare som återkommer till dig) - men även städhjältar bli sjuka eller behöver semester ibland😅 Jag tar detta vidare till mina kollegor så kanske vi kan uppdatera i din rutin så att den blir tydligare även för vikarier framöver ☀️Tack för feedback Ulrika och ha en magisk fredag! Städarna i Gävle AB
    2021-08-19
    Är sammanfattningsvis väldigt nöjd! Detta från första kontaken med företaget gällande bokning och service, vilket uppskattades, till slutligen den utförda flyttstädningen. Under städningen besökte jag min lägenhet en kort stund där två städare mötte mig med lyhördhet och engagemang på mina önskemål, dels då jag själv inte varit så noga med städningen innan, dels för hur köksenheten är strukturerad.
    Stort tack! Besiktningen efteråt gick utmärkt!
    //Bergsgatan 104
    Härligt att höra att flyttstädningen blev bra Karl! Jag hälsar detta vidare till mina kollegor🌹 Önskar dig lycka till i allt med flytten! Ha en fin helg☀️ Städarna i Gävle AB