Hemfrid Gävle

Hemfrid Gävle

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • BadgeThreeYears
4.2

Välkommen till Hemfrid Gävle! I vår värld är det detaljerna som gör skillnaden. Oavsett om du har regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs kan du lita på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och utbildade medarbetare som är lika passionerade som de är skickliga....

191 omdömen om Hemfrid Gävle

Sedan starten hos Reco 2021

Alexandru Augustin V
Skrev om Hemfrid Gävle

Ganska bra. Jag tror de försöker att göra deras bästa. Men de måste jobba mer med städningen badrum.

Per Olov Thorbjörn K

Trevlig och serviceminded och ett väl utfört arbetet

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Per Olov Thorbjörn K 💧 Så roligt att du är nöjd med din ordinarie medarbetare, han är fantastisk med ett riktigt service mind 🌟 Tack för ditt fina omdöme, ha en fin dag. Mvh Wilma Städarna Hemfrid 🌸

Ingrid Annette K
Skrev om Hemfrid Gävle

Toppen - så fint och bra gjort. Köper ministäd för köket, badrummen och golv. Tycker det funkar toppen. Men hade gärna fått fakturan i Kivra. Svårt och krångligt att dela på appen när man ska logga in med bankId då vi är två som bor i hushållet.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Ingrid Anette K 💧 Vi är så glada att din upplevelse hos oss är 5/5. Så roligt att du är nöjd med din hemstäd minipaket, vi tar ditt fina omdöme vidare till berörd medarbetare 🌸 Under denna vecka så har vi nåtts av en nyhet gällande fakturor, framöver så kan du enkelt betala din faktura med swish.👍🏼 Fakturorna kommer i nuläget som standard att skickas ut på mail! Jättebra önskemål gällande Kivra, vi tar med det till fakturaavdelningen🌟 Det är endast den person i hushållet som är skriven på städningen som har tillgång...

Sara S
Skrev om Hemfrid Gävle

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Sara S 🌟 Tack för ditt fina omdöme till oss, vi är stolta över våra medarbetare som har kvalité på våra tjänster och ett fantastiskt bemötande. 💧Ha en fin dag, MVH Wilma Städarna Hemfrid 🌸

Bo J
Skrev om Hemfrid Gävle

Vi är mycket nöjda med Städarna i Gävle , både med personalen på kontoret och vår kille som städar hos oss.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Bo J 🌟 Vi är så nöjda att er upplevelse fortsätter att vara 5/5, vi kommer givetvis att ta vidare detta till berörd medarbetare 🌸 Tack för ett fint omdöme, MVH Wilma Städarna Hemfrid

Johan Patrik D
Skrev om Hemfrid Gävle

Väldigt varierad upplevelse. Beror helt och hållet på vilken personal som kommer hem och städar. Några är mycket duktiga andra inte alls. De duktiga fyller tiden och det känns rent när de är klara, andra säger att ”det var så lättstädat här, jag är klar nu” fast halva tiden är kvar. Och de har inte städat noga alls! När en duktig kommer blir vi glad! Då är det värt pengarna . Men tyvärr ofta är det tvärtom, som sagt det beror helt på VEM som städar.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Johan Patrik D🌟 Vi tar med oss att du upplever en varierad kvalité på tjänsterna! Din städning har bokats på vikarie under den period som din ordinarie medarbetare varit frånvarande. Det är verkligen tråkigt att städningen har blivit påverkad till det negativa pga detta, så ska det inte alls vara. 💧Som åtgärd på detta kommer vi att kontakta dig på telefon under veckans gång för att samtala om kommande städtillfällen och vad som fungerar med din hemstäd, samt vad som inte har fungerat med din hemstäd. Tack för ditt omdöme 🌸 Ha en fin dag MVH Wilma Städarna Hemfrid

Annika Margareta H
Skrev om Hemfrid Gävle

Trevlig kvinna som städar hos oss. Lite svårt att få svar när man ringer

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Annika Margareta H🌟 Så roligt att du är nöjd med din ordinarie medarbetare, som också varit ordinarie hos dig en längre period 🌸 Tack att du fortsätter att vara kund hos oss 💧 Vi tar självklart med oss din feedback gällande svarsfrekvens på samtal, vi har nyligen gått över till ett nytt telefonisystem och vi hoppas att det underlättar för dig som kund framöver 😊 Vi kan rekommendera att ladda ner vår app: Hemfrid, där kan du se dina kommande städtillfällen, komma i kontakt med oss och mycket mer. Vi finns också tillgängliga...

Susanne Birgitta J
Skrev om Hemfrid Gävle

Bra städat, bra bemötande Städning varannan vecka

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Susanne Birgitta J 🌸 Vi är så glad att du är nöjd med din hemstäd som löper på varannan vecka, och att du trivs med bemötandet från din ordinarie medarbetare 💧 Vi kommer självklart att ta detta vidare till berörd medarbetare. Tack att du fortsätter att vara kund hos oss. Ha en fortsatt trevlig onsdag. MVH Wilma Städarna Hemfrid 🌟

Rose-Charlotte A
Skrev om Hemfrid Gävle

jag tycker att det var bra bemötande jag är synskadad och kanske hade velat veta lite mer om vad som skulle göras och vad som blev gjort

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Rose-Charlotte A 💧 Vi är så stolta över våra medarbetare i deras bemötande och utförande av våra tjänster 😊 Om du upplever att det är otydligt i vilka städmoment som utförs under din hemstäd ska vi självklart hjälpa till att förtydliga det. Vi kommer att kontakta dig inom kort på telefon, så kan vi tillsammans gå igenom din hemstäd. 🌸 Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 😊 Ha en fin dag, MVH Wilma Städarna Hemfrid

Jonas P
Skrev om Hemfrid Gävle

Vi har haft detta städbolag mycket länge och det funkar bra överlag. Dom upplever våra förväntningar. Trevlig personal som alltid kommer i tid och är på plats när dom skall.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Jonas P 🌸 Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi strävar efter att ha trevliga medarbetare som sprider glädje och ser till att dammråttorna håller sig borta och alltid är på plats den tid som kund betalar för. Det är solklart ☀️ Vi är så glada att du har valt att vara kund hos oss i flera år🌟 Ha en fortsatt trevlig Tisdag, MVH Wilma på Städarna

Chia A
Skrev om Hemfrid Gävle

Otroligt bra bemötande. All personal är väldiga trevliga och hjälpsamma. Gällande städning kan tid och datum ändras snabbt samt håller lite olika kvaliteter från gång till gång.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Chia A🌸 Tusen tack för ditt fina omdöme, så roligt att du är nöjd med vår kundservice och våra superhjältar till medarbetare som gör allt och lite till för deras kunder 💧 Vi tar självklart med oss att du har blivit påverkad vid ombokning, tyvärr så har vi ibland sjuk personal och vikarie behöver bokas på kort varsel. När en vikarie är på plats så kan städningen variera i jämförelse med en ordinarie, om du har några specifika synpunkter som du vill att vi noterar i ditt kundkort så får du mer än gärna skicka in det till...

Rickard A
Skrev om Hemfrid Gävle

Alltid trevliga och gör ett bra jobb

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Rickard A 🌸 Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på Städarna, vi är så stolta över våra medarbetare och de fantastiska arbete dom gör ute hos våra kunder dagligen 🌟 Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! ☀️ Önskar dig en fortsatt fin tisdag! Mvh, Wilma på Städarna

Åke E
Skrev om Hemfrid Gävle

Vi har haft storstädning och en gång efter denna och är mycket belåtna med resultatet.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Åke E 🌟 Så kul att du är nöjd med din storstäd och även städningen som infallit därefter. 🌸 Tack för ditt trevliga bemötande och fina omdöme💧 Ha en fantastisk tisdag ☀️ MVH Wilma på Städarna

Lillie P
Skrev om Hemfrid Gävle

Anlitades till flyttstäd på villa..I stort sätt bra MEN när vi kom stod lamporna på , man hade ett fönster öppet. frånluftsväntilen i tvättstugan var inte avtorkad. De hade inte torkat golvet i vardagsrummet.Man hade torkat 2 av 17 fönsterkarmar utvändigt. Dessutom hade de glömt utrustning kvar på plats, fast de lämmnat nyckeln i brevlådan. Kändes som att de hade bråttom därifrån o glömde sista kontrollen. Jag åtgärdade själv eftersom vi skull lämna nyckel till köparna samma dag.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Lillie P 💧🌟Jag har stämt av med mina kollegor på kontoret och har nu fått bekräftat att vi har haft en dialog med dig efter utförd flyttstäd och tillsammans löst dessa punkter som du nämnt ovan 😊 Om något mot förmodan inte stämmer så är du mer än välkommen att kontakta oss 🌸Vi vill tacka för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. 💧 Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Wilma på Städarna

Jenny L
Skrev om Hemfrid Gävle

Trevligt bemötande och hjälpsamma av all personal som jag hade kontakt med. Köpte tjänsten flyttstäd. Är nöjd med allt.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Jenny L 🌸 Tusen tack att vi fick tilliten att flyttstäda din bostad, det glädjer oss att du är nöjd med din upplevelse från start till slut.💧 Vi önskar lycka till med inflytt till din nya bostad och en trevlig fredag.🌟 MVH Wilma på Städarna

Mirco Karl August T
Skrev om Hemfrid Gävle

Bra bemötande och utförande av städ ! Hela upplevelsen endast positivt .

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Micro Karl August T🌸 Härligt att du är nöjd med din flyttstäd. 💧 Vi vill att det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss, smidigt att genomföra en bokning och självklart garanterad kvalité på våra tjänster. Stort tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter 🌟 Trevlig fredag, MVH Wilma på Städarna

Mona Yvonne G
Skrev om Hemfrid Gävle

Bemötandet är trevligt och bra utförade av städ varannan vecka. Att man är noggrann och inte hoppar över något moment om man inte ser något annat som bör prioriteras vid tillfälle. Upplevelsen blev bara bättre med tiden. Förutom toalettenstol som bara blir brunare med tiden om jag inte gör den själv mellan varven. Skulle önska efftektivare städmedel samt att det skulle dofta mer rent.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Mona Yvonne G🌸 Fantastiskt att du är nöjd med oss och att din upplevelse förbättras med tiden💧Vi är så stolta över våra trevliga och noggranna medarbetare med känsla ut i fingertopparna 🌟 Vi kommer att kontakta dig gällande din toalettstol och självklart ta fram en åtgärd för bästa resultat även när vi inte är på plats. Tusen tack för ditt fina omdöme, ha en trevlig fredag 😊 MVH Wilma på Städarna

Anna Inger E
Skrev om Hemfrid Gävle

En av era städare motsvarar mina krav på hur man städar. Sommarersättarna skulle jag inte betala Samma ersättning som de ordinarie.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Anna Inger E 🌸 Så himla roligt att du är nöjd med kvalitén på våra tjänster och att vi har hittat en ordinarie medarbetare som lever upp till just dina förväntningar 🌟 Precis som att varje bostad skiljer sig åt och vardera kund har olika förväntningar på hemstäd så kan städningen skilja bland våra medarbetare. Just därför strävar vi efter att hitta den perfekta kombinationen med en medarbetare som passar in i din bostad och lever upp till dina förväntningar 💧 Vi tar självklart med oss din feedback gällande sommarvikarier och är så tacksam att du skickade in ett omdöme.😊 MVH Wilma på Städarna

Malin Elisabet M
Skrev om Hemfrid Gävle

Flyttstäd. Besiktningen av lägenheten blev godkänd och hyresvärden var nöjd med städningen. Jag upptäckte några småsaker som jag åtgärdade innan besiktningen. Lådan under ugnen, där plåtarna ligger hade glömts bort och det var damm på väggarna där det hade suttit lampa och hylla, så det fick jag ta bort med disktrasa, annars var det bra.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Malin Elisabet M 🌸 Så skönt att höra att städningen gått igenom besiktningen, självklart så är det tråkigt att vi missade att torka ur kökslådan under ugn och att dammtorka av väggen. 💧 Vi ser till att kontakta dig för att ta fram en lösning tillsammans 🌟 Vi önskar dig en fortsatt trevlig sommar, MVH Wilma på Städarna

Gunnar S
Skrev om Hemfrid Gävle

Jag har hemstädning var 14:e dag. Det fungerar utmärkt och jag är väldigt nöjd med arbetet som utförs.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Gunnar! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Astrid Birgitta M
Skrev om Hemfrid Gävle

Mycket trevliga och tillmötesgående. Dom gjorde ett mycket bra jobb, vi är väldigt nöjda.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Astrid Birgitta M🌸 Tusen tack för ditt fina omdöme, så roligt att du är nöjd med din storstäd 💧 Det ska vi självklart ta vidare till berörda medarbetare. Ha en fantastisk sommar, MVH Wilma på Städarna ☀️

Hatice A
Skrev om Hemfrid Gävle

Jag tyckte det var bra men när de gick då tittade jag det var inte mycket bra exempel glömde dammsuga och moppa på köket och kökets dörr

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Hatice A🌸 Så roligt att du är nöjd med din storstäd överlag 💧 Självklart så är det tråkigt att du inte blev nöjd med städ av golv i kök, samt att köksdörren missades. Vi hänvisar alla våra kunder att direkt kontakta oss vid eventuellt missnöje, du är välkommen att kontakta oss på 026-125525 så ser vi givetvis till att kompensera de städmoment som missats 🌟 Tack för ditt omdöme, vi önskar en fortsatt trevlig sommar. MVH Wilma på Städarna

Emelie Marianne V
Skrev om Hemfrid Gävle

Otroligt fint bemötande och, jag är väldigt nöjd med städet dessutom! Tack tack tack!!!

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Emelie Marianne V🌸 Så kul att du är nöjd med din flyttstäd, tusen tack för ditt fina bemötande och fina omdöme💧 Ha en fantastisk sommar ☀️ MVH Wilma på Städarna

Erik Torbjörn L
Skrev om Hemfrid Gävle

Funkar bra numer, tidigare var det olika personer som utförde städning vilket gav en liten otrygghetskänsla. Har hittills haft städning varannan vecka. Vilket utförts till belåtenhet, har även anlitat för fönsterputs och storstädning som oxå får godkännt.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Erik Torbjörn L 🌟 Vi blir oerhört glada att din upplevelse har förbättras sen din senaste feedback till oss 💧Vi strävar efter en nära kundkontakt där all feedback är viktig feedback 😊 Så kul att vi har hittat ett upplägg för din återkommande hemstäd som fungerar och att du har varit nöjd med våra övriga tjänster🌸 Tusen tack för ditt fina omdöme, ha en fortsatt trevlig sommar ☀️ MVH Wilma på Städarna

Ingela Margareta B
Skrev om Hemfrid Gävle

Har under flera år anlitat städarna och är mycket nöjd. Under senaste året har vi haft en ungdom som har varit otroligt bra. Trevlig, glad och som har varit mycket lyhörd för våra krav.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Ingela Margareta B 🌸 Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss.💧 Vi är väldigt stolta över våra fantastiska och trevliga medarbetare som gör bra intryck ute hos våra kunder. Ha en trevlig tisdag 🌟 MVH Wilma Städarna i Gävle

Sylvia S
Skrev om Hemfrid Gävle

Väl utförd städning av glada och vänliga städare

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Sylvia! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kjell H
Skrev om Hemfrid Gävle

Fönsterputs som genomfördes snabbt och med bra resultat. Trevligt bemötande av de som utförde jobbet.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Kjell! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Karl Ingvar Christer H

Trevligt bemötande och effektivt arbete

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Karl! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lola S
Skrev om Hemfrid Gävle

Bra bemött, tydlighet snabb återkoppling och de kan uppfylla våra önskemål. Städning av Kontor. Med vänlig hälsning Lola Sandberg

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Lola! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gunilla Britt-Marianne W

Storstäder. Blev trevligt bemött. Nöjd med städningen

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Gunilla Britt-Marianne W 🌸 Så fantastiskt roligt att du blev nöjd med din storstäd och att din upplevelse med oss är 5/5.💧 Tack för ditt fina omdöme! Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag, Mvh Wilma på Städarna ☀️

Petra L
Skrev om Hemfrid Gävle

Om det varit något problem så har Städarna varit snabba att lösa det. Rent & snyggt, prisvärt.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Petra L 💧 Vi är så glada att vi får hjälpa er att hålla det rent och snyggt i gymlokalerna, omklädningsrum etc. 🌸 Vi ser alltid till att åtgärda om det eventuellt dyker upp problem längst vägen. Tusen tack för ditt fina omdöme 🌟

Margareta Elisabeth O

Jättebra. Tjejen var duktig och jag fick rena fönster

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Margareta Elisabeth O 💧 Det är väl helt fantastiskt med rena fönster inför sommaren, det tycker vi också ☀️ Tusen tack för ditt fina omdöme, självklart ska berörd medarbetare få ta del utav din feedback. Ha en fin dag 🌸 MVH Wilma på Städarna

Git S
Skrev om Hemfrid Gävle

Ett bemötande i världsklass och alltid perfekt städat. Det är en lyx att komma hem till ett rent hem! Jag har en son med autism och han blev särskilt fint bemött vid det senaste städtillfället av den manliga medarbetaren. Tack!

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Git S 🌸 Det värmer oss något enormt att höra att ditt senaste städtillfälle passade hela familjen, vi ser endast människor💧 Så roligt att ni är nöjd och har varit nöjd med våra tjänster från start, vi hoppas på en minst lika bra fortsättning 🌟 Tack för ditt fina omdöme, ha en trevlig torsdag. MVH Wilma på Städarna

Grönberg A
Skrev om Hemfrid Gävle

Bra och snabb återkoppling vid funderingar. Smidigt med appen! Otroligt nöjd hittills, dock endast haft två besök men vår städkille Viktor är grym.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej LGrönberg A 🌟 Så roligt att du är nöjd med våra digitala tjänster och även såklart med våra städtjänster. Vi hoppas att ni är fortsatt nöjd med Viktor, precis som du säger så är han grym 💧 Tack för ditt fina omdöme. Ha en fortsatt trevlig dag! 🌸 MVH, Wilma på Städarna

Inger W
Skrev om Hemfrid Gävle

Vi har tjänsten " Trapphus- och tvättstugestädning". Bemötandet har varit perfekt. Våra förväntningar är helt uppfyllda. Med andra ord, så är vi mycket nöjda! Mvh Inger Westring, sekreterare I Brf Borgmästargården I Gävle

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Inger W 💧 Det är väldigt roligt att ni är så pass nöjda med oss redan från start! 🌟 Med tydlig dialog som vi tillsammans har haft från början och därifrån fått en förståelse på just er förväntan kring städningen av trapphus så kan våra medarbetare prestera och lämna kvalité därefter🌸 Vi är väldigt tacksamma att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Ha en fin dag!☀️ MVH Wilma på Städarna

Teresia E
Skrev om Hemfrid Gävle

Alltid nöjd, Elin gör ett kanonjobb hos oss! Sen är de också alltid snabba i respons när man behöver hjälp med att flytta tid eller liknande. Väldigt nöjd! Tess

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Teresia E, tusen tack för ditt fina omdöme🌟 Självklart så tar vi detta vidare till Elin som gör ett fantastiskt jobb dagligen hos sina kunder.💧 Vi gör alltid vårat bästa för att anpassa städningen efter kundens önskemål, och vi är väldigt glad att vi delar den upplevelsen med dig. Ha en fantastisk tisdag, MVH Wilma på Städarna

Susanna Hae Jin B
Skrev om Hemfrid Gävle

Lyhörda och bra bemötande. Nöjd med personalen som har städat Ibland har det inte varit 💯 men då har de varit lyhörda och åtgärdat

Svar från Hemfrid Gävle

Tack Susanna Hae Jin B 🌸 Roligt att du är nöjd med bemötande och tycker att vi är lyhörda 💧 Det är något vi prioriterar väldigt högt. Känn dig gärna bekväm att lämna feedback på dina städtillfällen om det är något du önskar lyfta, så tar vi det direkt med våra medarbetare. Via vår app är det superenkelt att kommunicera i samband med städ.🌟 Tusen tack för ditt omdöme, vi är så glad att du är nöjd med våra tjänster. ☀️Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Wilma på Städarna

Bernt Ingemar J
Skrev om Hemfrid Gävle

Trevligt och professionellt, glad och trevlig personal som alltid gör att mitt hem blir skinande rent.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Bernt Ingemar J 🌸 Tusen tack för ditt fina omdöme! Vi strävar efter att ha trevliga medarbetare som sprider glädje och ser till att dammråttorna håller sig borta. Vi är så glada att du har valt att vara kund hos oss i flera år🌟 Ha en fortsatt trevlig Onsdag, MVH Wilma på Städarna

David P
Skrev om Hemfrid Gävle

Städarna i Gävle är lätta att ha kontakt med, både via appen, mail och telefon. Aldrig långa telefonköer. Vi har beställt städning av delar av vårt hus och det har i stort fungerar bra. Kvalitén på städningarna kan variera från gång till gång men när vi har sagt till har de varit snabba på att åtgärda bristerna. Med små barn hemma har vi vid ett par tillfällen varit tvungna att flytta på en bokning med kort varsel. Det har alltid fungerat smärtfritt vilket är något som vi verkligen uppskattar. Att släppa in någon i sitt...

Svar från Hemfrid Gävle

Hej David P, tack för ditt fina omdöme 🌸 Så fantastiskt roligt att du är nöjd med både hemstäd och övrig kontakt. Vi arbetar ständigt för att vara tillgängliga och det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss, så kul att vi delar samma upplevelse.🌟 I vår App kan du skicka in betyg på dagens städtillfälle, där har du möjlighet att ge oss feedback ifall kvalitén inte stämmer överens med dina förväntningar🌷 Med tydlig dialog från våra kunder så kan vi mestadels anpassa städningen om något kommer emellan! Vi sätter ett högt...

Sven Olof A
Skrev om Hemfrid Gävle

Vi köper städning av företaget. Det har fungerat till full belåtenhet. Trevlig personal, bra bemötande och bra utfört arbetet. Det kan jag säga direkt utan enkät. Att jag dröjt med mitt omdöme har inte med företaget att göra. Jag är bara less på alla enkäter i tid och otid. Köper man en "struntsak" på nätet så skall man svara på en enkät om sin "upplevelse"! Det här är naturligtvis inte gratis och det är jag som konsument som får betala i slutändan.. Är jag inte nöjd med en köpt tjänst kan jag tala med säljaren direkt...

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Sven Olof A! Tack för ditt omdöme.🌸 Reco.se är endast till för våra befintliga kunder vilket resulterar i genuina omdömen och som kund kan du endast lämna ett omdöme per år.💧Vi blir så glad över att du är nöjd med våra tjänster, bemötande och personal. Din ordinarie medarbetare är en riktig stjärna och kommer självklart få ta del utav ditt fina omdöme 🌟 Vi ser fram emot nästa hemstäd och önskar en trevlig helg. Mvh Wilma på Städarna

Mauricio F
Skrev om Hemfrid Gävle

Jag är mycket nöjd med flyttstädningen som Städarna utförde. Mycket professionellt bemötande, väldigt flexibla och tillmötesgående. Kommer absolut anlita dem igen.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Mauricio F 🌸 Så fantastiskt roligt att du blev nöjd med din flyttstäd och att din upplevelse med oss är 5/5.💧 Tack för ditt fina omdöme! Önskar dig en fortsatt trevlig fredag, Mvh Wilma på Städarna ☀️

Linda Maria O
Skrev om Hemfrid Gävle

Har fortlöpande städning varannan vecka. Det fungerar bra när det är ordinarie person som kommer, då vi upplevt att det annars missats saker/rum. Det har vid några tillfällen gått sönder saker vilket ej meddelats till oss, uatn vi fått upptäcka detta och tagit ansvar för att ordna med att lösa detta. Jag anser att företaget borde ta mer ansvar i att se till att detta löses. Hade vid ett tillfälle storstädning och fyllde då i ett formulär om vad vi önskade få gjort. Dock oklart vad av detta som blev gjort och inte då det inte blev en dialog utan endast blev en "pappersprodukt".

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Linda Maria O🌸 Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi är väldigt glada att du är nöjd med din ordinarie medarbetare, han är helt fantastisk.🌟 För att inga städmoment ska missas vid behov av vikarie så behöver vi troligtvis förtydliga instruktionerna i ditt kundkort, du får jättegärna maila oss på gavle@stadarna.se så vi har koll på vad som ibland blir en miss. 💧 Vi har inte tagit emot någon skadeanmälan från dig, vi hänvisar att registrera skadan på länken. https://www.stadarna.se/skada/ Våra rutiner...

Signe Birgitta E
Skrev om Hemfrid Gävle

Helt OK enda besvikelsen var att ni ändrade tid- vecka utan att ni såg till att prata ned mig om det skulle vara OK. Fick mejl men hade mussat

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Signe Birgitta E! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 🌸 Vi är väldigt glad att du är nöjd med din hemstäd. Det var tyvärr en miss i kommunikationen från vårt håll och det ber vi återigen om ursäkt för. Vi är glad att det nuvarande upplägg för din hemstäd fungerar utmärkt. Ha en fin torsdag! ☀️ Mvh Wilma på Städarna i Gävle AB

Urban E
Skrev om Hemfrid Gävle

Städning av industrilokaler/ kontor. Jag är supernöjd med vår ordinarie städare. Hon är helt fantastisk, trevligt bemötande och det har aldig varit så rent här innan! :) Däremot har jag synpunkter då hon inte är på plats och det skickas ut någon annan. Jag upplever ett mkt dåligt bemötande ifrån främst en personal. Det är obefintlig introduktion när det kommer nya, och det städas då inte enligt överenskommelse. Annars har dialogen på ledningssidan blivit bättre, då vi hade rätt mycket inkörningsproblem i uppstarten.

Svar från Hemfrid Gävle

Tack Urban E för ditt omdöme 🌸 Vi blir så glada att ni är nöjda med er ordinarie medarbetare, vi är väl medvetna om att hon är fantastisk och sitter på enorm erfarenhet av städ i just industrilokaler. Detta kommer vi att framföra vidare. 🌟 Vid behov av vikarier strävar vi att skicka ut medarbetare som tidigare har varit på plats i era lokaler. Då det är väldigt stora ytor och många dörrar att ta sig igenom kan det vara svårt för vikarier att veta exakt vart vi ska städa om dom tidigare inte har varit på plats. Vi tar med...

Felicia P
Skrev om Hemfrid Gävle

Ordinarie personal gör alltid ett toppenbra jobb. Supertrevliga, lättsamma och märks knappt när de är här. När vikarier är här blir det ofta lite sämre. Vi köper företagsstäd varje vecka.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Felicia P 🌸 Tack för ditt omdöme, så härligt att städningen i era lokaler lever upp till förväntningarna💧 Vi är väldigt stolta över våra fantastiska och trevliga medarbetare som gör bra intryck ute hos våra kunder. Ha en trevlig tisdag 🌟 MVH Wilma Städarna i Gävle

Linn Christina J
Skrev om Hemfrid Gävle

Har hemstäd 2 gånger per månad & är supernöjd!

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Linn Christina J 🌟 Så roligt att du är nöjd med våra tjänster. Tack för ditt fina omdöme. Ha en fortsatt trevlig dag! 🌸 MVH, Wilma på Städarna

Johan Kristoffer B
Skrev om Hemfrid Gävle

Över lag är vi väldigt nöjda, vi har städning varannan vecka i 3 Tim. Det är så skönt att komma hem till ett rent hem! Ibland kan städningen i badrummen vara lite sämre, man kan se att toaletterna inte blivit rengjorda under vattenlinjen och ibland är golven inte helt rengjorda. Jag skulle hellre ha ett fläckfritt badrum än vardagsrum. Men som sagt över lag väldigt nöjda och vi kommer fortsätta köpa in tjänsten av er

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Johan Kristoffer B 🌷 Så roligt att du är nöjd med städningen överlag, självklart vill vi leva upp till just dina förväntningar. Du är mer än välkommen att kontakta oss i samband med ditt städtillfälle om det är något som inte känns 100%, vi kommer givetvis och åtgärdar det direkt. Vi tar vidare din feedback till ordinarie medarbetare och hoppas att alla städmoment lever upp till förväntningarna framöver. 🌟 Tack för ditt fina omdöme, 💧 Ha en magisk tisdag!

Ulrika Kristina L
Skrev om Hemfrid Gävle

Otroligt fint bemött av dem jag pratat med inför min städning, jag har städ varannan vecka och är super nöjd. Är superskönt att komma hem till ett välstädat hem efter jobbet så jag kan lägga tid på annat. Vid ombokning från antingen min eller företagets sida så har det skett galant och jag har ändå fått städ samma vecka. Super bra service, köpte även en otroligt bra dammsugare via dem!

Svar från Hemfrid Gävle

Vad roligt att höra att allt fungerar som det ska Ulrika Kristina L🌷Det är så roligt att du är nöjd med våra tjänster och ett extra + att du blev nöjd med dammsugaren 🌟 Ha en magisk tisdag!

Richard Kurt H
Skrev om Hemfrid Gävle

Jag är nöjd. Flickan gjorde ett bra arbete.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Richard Kurt H 🌸 Så roligt att höra att du är nöjd och att din bostad blev ordentligt städat, det är precis som det ska vara när man nyttjar våra tjänster. 💧 Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! ☀️ Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Wilma på Städarna

Ragnar Emmoth D
Skrev om Hemfrid Gävle

Var inte alls rent på vissa ställen. När jag sa det så var svaret att de hade haft ont om tid och skulle iväg till annat jobb. De måste ju ha vetat att de inte var klara och kunna sagt själv att de skulle komma tillbaka och göra färdigt och det hade ju varit helt ok. Nu kändes det som att de hoppades att det inte skulle märkas. Fick ändå bra bemötande.

Svar från Hemfrid Gävle

Hej Ragnar Emmoth D 🌟 Vi kontaktade dig efter utförd städ för att stämma av hur din upplevelse var av tjänsten. Tråkigt nog så var det några städmoment som vi fick komma ut och reklamera 💧 Det är inte alls kul när beräkningen av tid för ett uppdrag inte räcker till, och vi tar självklart med oss att vara snabbare på telefonen för att informera detta vidare till kund och eventuellt komplettera bokningen direkt.👍🏻 Jag ser att du nu i stunden har en pågående dialog över mail med min kollega som självklart kommer att hjälpa...