Städarna i Gävle AB

Välkommen till Städarna i Gävle AB!

Städarna är Gävle är det kontor som ligger längst norrut av alla Städarna-kontor. Den personliga kontakten med dig som kund är något vi värdesätter då vi vet hur viktigt det kan vara att du får ett förtroende och förståelse för att du kan lita på oss.

Vi utför hemstädning, kontorsstäd, lokalvård, storstäd, flyttstäd och fönsterputsning. Vi tar emot kunder i Gävle med omnejd och Sandviken.

Vi lyssnar alltid på dina önskemål och kan skräddarsy en lösning som blir bäst för dig. Varmt välkomna att höra av er till oss på Städarna i Gävle.

Läs vad 122 kunder tycker om Städarna i Gävle AB 2

2022-09-27 Verifierad kund
    Otroligt bra service och väldigt väldigt trevliga personal! Allt va perfekt och väldigt proffsigt skött.
    Hej Abdikhalak Suleman N 🌟 Så roligt att du är nöjd med våra tjänster och det är så roligt för oss med nya kunder och nya möjligheter. Tack för ditt fina omdöme. Ha en fortsatt trevlig dag! 🌸MVH, Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Alltid bra service, mycket trevlig personal.
    Tack Rickard A 🌸 Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på Städarna. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! ☀️ Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-20 Verifierad kund
    Alltid bra bemötande.

Köpt tjänsten hemstädning 2 ggr/månad,
    Det som är negativt är att man bara dammar fria ytor , så jag som köpare måste röja undan samt damma t ex skålar

Annars Jätte nöjd.
    Tack för ditt omdöme Susanne! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-09-19 Verifierad kund
    Superbra service vid bokning! Flyttstädningen blev också superbra, tycker både vi och de nya personerna i boendet!
    Tack för ditt omdöme Edvin! Vad roligt att ni är nöjda med den flyttstäd som vi utförde och att det kändes bra för de nyinflyttade 🌟 Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag. Mvh Wilma på Städarna 💧 Städarna i Gävle AB
    2022-09-15 Verifierad kund
    Kommer det vikarie pga sjukdom eller semester blir det städat sämre men även ordinarie personal verkar vara trött på sitt jobb och känner inget behov att göra fint ifrån sig.

Vilka riktlinjer finns kring städning av tvättstuga? Om tvättstugan ser ut som köket med en bänk och en tvättho varför torkas inte av bänken och tvätthon rengörs? Är det bara golvet som skall städas i en tvättstuga? Vad gäller kring duschhörnan? Brukar badkaret i badrummet rengöras? Då skall även badkaret i tvättstugan rengöras alt duschhörnan
    Hej Gergana Pavlova H 🌸 Vi vill tacka för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi vill självklart hjälpa till att svara på dina frågor. En kollega kontaktar dig under kommande vecka! 💧Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-15 Verifierad kund
    Jag är nöjd med Städarna
    Vi har haft den sedan förra året
    Vi har städning av över våningen ej källarplanet
    Hej Ingalill 🌸 Så roligt att höra att du har en så bra upplevelse med oss på Städarna. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! ☀️ Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-14 Verifierad kund
    Bra kvalité och bra bemötande, lite för digital i kommunikationen för en gammal dam 😊
    Hej Hjördis Christine Lillemor P 🌸 Så roligt att höra att du är nöjd med den kvalité vi levererar och det är minst lika viktigt för oss att ha ett bemötande i galaxklass 🌟 Tusen tack för att du tog dig tiden att få till det med de digitala och lämna ett omdöme åt oss. Vi önskar en fortsatt trevlig dag 💧 Mvh Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    ….,,,,,,,,,,,,……..,,,,,,,,,,hjjjjjhjjjjjjjjjj
    Tack Petra Erika B för ditt omdöme 🌸 Vi önskar dig en fin dag 💧 Mvh, Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-14 Verifierad kund
    Fritextruta med multipla frågor? Nej, då får det vara!
    Hej Kjell Patrik F 🌸 Rutan med möjligheten att skriva fritt är till för att vi vill samla in så genuina omdömen som möjligt, men det går självklart bra att hålla sig kortfattad också. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss. Önskar dig en fortsatt fin dag 💧 Mvh, Wilma på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-14 Verifierad kund
    När vi beställde städ så uppsökte vi ert kontor i Gävle och fick ett trevligt bemötande. Vi förväntade oss att det vi beställde skulle utföras och det har det gjort på ett bra sätt så vi varit nöjda nästan varje gång. Det är viktigt för oss att få samma städare varje gång, då blir det jättebra. Hänt att vi någon gång fått någon tillfälligt och det varit dåligt. Men då har vi ringt och påtalat det. Även ringt när det vart kanon.
    Tack Bo J 🌸 Vi tar gärna emot besök på vårat kontor, det är så trevligt att få ett ansikte på varandra. Så roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster! Vi uppskattar alltid när våra kunder kontaktar oss med feedback 💧 Med Nöjd-Kund-Garantin så kommer vi alltid ut och åtgärdar våra missar.
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Önskar dig en fortsatt fin dag! ☀️ Mvh, Wilma på Städarna
    2022-09-14 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande, snabb kommunikation och alltid helt nöjd med städningen.
    Hej Anja! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-13 Verifierad kund
    Vi blev bemötta väl när Viktor kom hem till oss första gången.
    Vi tycket inte att förväntningarna var precis som vi önskade första städningen ,men då ringde vi bara och sa vad vi önskade ha utfört. Och sen dess tycker vi att det funkar bra.
    Och vi är jättenöjda med Våran Agneta. Hon gör ett kanon jobb tycker vi. Vi har städ tjänst varanan torsdag. Vi har också tagit fönstertvätt och med lika bra resultat.
    Tack för ditt omdöme Lotta! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-09-13 Verifierad kund
    Vi köper städning 1 ggr i veckan sedan många år tillbaka och det fungerar bra. Dom är duktiga och städar i tid varej gång.
    Tack för ditt omdöme Jonas! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    Städning varannan vecka.
    Bra genomförd städning.
    Bra information angående tidpunkt för städningen och tydlig information om flyttning av städ vid sjukdom.
    Tack för ditt omdöme Tina! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Trevlig personal och bra städning.
    Hej Maine! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Har haft hemstäd varannan vecka via städarna under flera år nu och är supernöjda. Det är underbart att komma hem till ett välstädat hus. Älskar när de gör det lilla extra genom att göra en figur av filten eller viker toalettpappret fint. Vi har oftast samma städare varje gång, vilket gör att man känner sig trygg och man vet vad man får! Bra kommunikation och bemötande från personalen på kontoret om man som kund behöver omboka/ändra/lägga till städning och man blir alltid informerad om de skulle behöva ändra dag/tid någon gång. Är det något, som mot förmodan, inte funkar som vi förväntat oss får vi alltid bra återkoppling och åtgärd.
    Hej Anna! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Pålitlig städning, bra service.
    Tack för ditt omdöme Sinikka! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Supertrevlig personal! Seriösa och noggranna och mina fönster blev som nya.
    /Peter
    Hej Peter! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar fönsterputs i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag har städning var 14:e dag och har allvarligt funderat på att säga upp min städning.
    - Om jag inte är hemma hela tiden så lämnar den som städar tidigare utan att meddela detta till mig eller städfirman, det händer oftast när det är någon som inte brukar städa hos mig.
    - Mitt hus består av 3 etage och en som städade mitt hus använde bara 2 golvtrasor och 3 torktrasor. Trots att det är kök, hall, vardagsrum, 3 sovrum, TV-rum, 2 badrum och tvättstuga.
    - Vid flera tillfällen så har jag fått veta att ingen kan komma när det bara är 1 timme kvar tills städningen ska påbörjas.
    - Man ändrar OFTA städtid och städare trots att jag sagt till att jag vill ha samma tid och samma städare varje gång.
    - Om det kommer en ny städare verkar som de har fått dålig information om vad som ska göras och hur det ska göras.
    Hej Anette! Tack för ditt omdöme och din feedback - den är viktig för oss 🌸 Vi är jätteglada att din ordinarie städhjälte fått möjligheten att bli arbetsledare men såklart mindre nöjda med att detta gått ut över ditt städschema! Vi hoppas att det nya upplägget vi kommit överens om tillsammans blir kanon framöver. Önskar din en fortsatt fin dag! 💙 Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna i Gävle AB
    Städning av butik/kontorslokal.
    En avstämning med jämna mellanrum skulle uppskattas. Kan vara något som ändrats eller att man önskar ändra på något.
    Hej Cecilia! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten och du kommer inom kort få en återkoppling från oss. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål då så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Gävle AB
    Bemötandet är bra.
    Leveransen av tjänsten har succesivt försämrats.
    Från att ha varit utmärkt så är den idag i trakterna kring att vi ser oss om efter andra alternativ
    Hej Emil! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Vi ser fram emot att tillsammans komma fram till ett upplägg som fungerar bättre framåt! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Mycket nöjd med städningen på det moment som gjordes
    Hej Adam! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-12 Verifierad kund
    Jag började med att beställa en storstädning av vårat hus och blev så nöjd! Så nu har vi haft städ varannan vecka sedan dess (lite över ett år) och är fortfarande jättenöjd! Det är så smidigt via deras app att ta kontakt med dom samt mycket annat, trevligt bemötande, kunniga, noggranna och prisvärda som inte kostar hela veckopengen (jämfört med vissa andra) och det är såååå skönt att komma hem till ett nystädat hem efter en arbetsdag kan verkligen rekommendera städarna!:)
    Hej Maria! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-09-06 Verifierad kund
    Trevlig personal och väldigt bra att göra med!
    Tack för ditt omdöme Chia! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra bemött när jag sökte tjänst, storstädning och fönsterputsning.
    Jag hade förväntningar på noggrannhet och kvalitet i deras proffesion.
    Fönsterputsen var bra på hälften av fönstren, men några fönster framförallt det stora i köket, slarvade dom att torka av på slutet, så högst upp på fönstret som är det 2-3 dm som är "smuts" kvar på efter hela listen. Borde ha stämt av det sista man gör innan man lämnar. Städningen var bra i många rum, men hade förväntan att man varit noga på kakel i badrum ex. Där fanns fortfarande en "hinna" kvar på några kakelplattor. Dom hann inte klart med det dom uppskattat dom skulle göra. Så en liten besvikelse.
    Hej Ingrid! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Gävle AB
    2022-09-02 Verifierad kund
    Fint bemötande av företaget. Dock slarviga missar på städningen och vi fick göra en reklamation. Hyresvärden var fortfarande inte nöjd efter att städarna varit där två gånger. Dock mycket petig hyresvärd.

Det var svårt att få tag på företaget efter städningen för att återfå våra mnycklarna.
    Hej Emma! 🌺 Tack för ditt omdöme och din feedback, vi tar absolut med oss den, speciellt gällande återlämning av nyckel och städningen i sig. Önskar dig trevlig fortsättning på veckan 🌸 Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna i Gävle AB
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bra bemötande. Rent å snyggt .personal är dock inte på plats tiden ut .alltså man betalar lite för mycket .
    Hej Maarit!
    Tack för ditt omdöme☀️ Våra städhjältar ska självklart stanna tiden ut! Tack för att du har återkopplat det till oss så att vi har kunnat spara den tiden i din timpott. Du går alltså inte miste om tiden och vi har pratat med berörd städhjälte🌷 Önskar dig en fin helg! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-25 Verifierad kund
    Beställde storstädning, nöjd med allt utom badrum. Blev inte bra, efter kontakt ska man åtgärda detta. Snabb återkoppling.
    Tack för ditt omdöme och din feedback Eva! Vad roligt att ni är nöjda med oss som bolag och håller tummarna att åtgärdandet av badrummet blir bra⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-08-24 Verifierad kund
    Hög kvalitet och bra bemötande
    Tack för ditt omdöme Kjell! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-08-23 Verifierad kund
    Vill gärna nästa gång ha samma person som kommer.
    Företaget via telefon har varit tillmötesgående.
    Vi ville under en tid ha städ å fönsterputs pga våra operationer.
    Vi återkommer gärna
    Hej Karin! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    trevlig bemottnagning.
    tvattning fonster. Mkt bra.
    Hej Jadwiga!
    Tack för ditt omdöme🌷 Vad roligt att höra! Önskar dig en toppendag! Mvh, Jenny på Städarna☀️
    2022-08-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, fönsterputsning var mycket bra men städning av badrummet var en katastrof, väggen torkades bara upp till ca 40cm under taket. Min reklamation godtogs inte pga tid men man kan inte skita ner så på ett par veckor 👎
    Hej Willy!
    Tack för ditt omdöme🌸 Vi mottog din reklamation 4 veckor efter utfört uppdrag. Vår reklamationstid ligger på 7 dagar vilket står i de villkor som du har fått i samband med att du bokade tjänsten☀️ Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-10 Verifierad kund
    Vänligt
    Proffsigt
    Stora förväntningar har provat 2 andra bolag innan
    Så nöjd med städningen och med killen
    Jag har städning var 4 vecka
    Hej Anna Inger! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-07-09 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med resultatet och flexabilitet! Om jag måste välja något som kunde varit bättre så är det den långa väntetiden, men utöver det så är jag mycket nöjd. :)
    Tack för ditt omdöme Elisia! Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten⭐️ Gällande din feedback kring väntetiden så tar jag med mig den - den är viktig för oss. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Elin på Städarna🌸 Städarna i Gävle AB
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra service vid strul.
    Mina förväntningar var häga och de levdes upp till!

Köpt tjänsen hemstäd
    Hej Carl! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Jag fick ett trevligt bemötande vid första mötet.
    Jag förväntade att få en effektiv och grundligt genomförd städning enligt överenskommelse. Mina förväntningar har blivit uppfyllda.
    Tjänsterna av städning av min bostad var annan vecka är oftast utförd med hög kvalité och noggrannhet.
    Hej Gunnar! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi har haft problem från början, från att inte få en timme för att komma igång med arbetet på 3 månader, att försöka samla på ett jobb som inte blev gjort och en medelstädning när vi bad om en mycket stor (och dyr).Jag hoppas att detta är anonymt, och om det inte är det, snälla dela inte mitt namn, jag säger det uttryckligen. Vi arbetar fortfarande med dem för det enkla faktum att vi gjorde ett åtagande, men vi är inte nöjda.
    Hej Lars!
    Tack för ditt omdöme🌟 På grund av olika anledningar som jag av respekt för dig som kund inte vill gå djupare in på här så blev starten tyvärr fördröjd. Omfattningen av städningen var större än vi hade uppskattat och det tar vi med oss att ett fysiskt besök skulle ha hjälpt oss att sätta rätt förväntningar för båda parter direkt! Hoppas att följande städtillfällen kan ge er en bättre upplevelse🌷Omdömen via Reco.se (extern omdömessajt) kan ej vara anonyma för att inte omdömena ska vara påhittade utan ge en korrekt bild av företaget - läs mer på Recos hemsida här: https://forum.reco.se/org/reco-sverige/d/gar-det-att-lamna-ett-anonymt-omdome/. Vi äger inte sidan och önskar du ta bort ditt omdöme så vår du maila in till kundtjanst@reco.se från den mailadress som du skickade in omdömet från så hjälper de dig☀️ Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-05-25 Verifierad kund
    Hemstädning 2 ggr i månaden.
    Godtagbart utförande dock av olika personer varje tillfälle samt att överenskommen tid ändras med mycket kort varsel.
    Överenskommen fönsterputs ej utförts.
    Hej Erik!
    Tack för ditt omdöme☀️ Även våra fina städhjältar blir ibland sjuka eller är på semester. Beklagar att det återkommande drabbat dig - men det är människor vi jobbar med 💙 De ska alla ha fått samma utbildning och förutsättningar för att göra ett bra jobb! Men upplever du brister så är det viktigt att du återkopplar till ditt lokala kontor så att vi kan reda ut vad som har blivit tokigt! Önskar dig en fin dag🌸 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig personal och bra städat. Men de sista två gångerna har tiderna flyttats med en dags varsel, vilket inte är bra. Vi reser ofta och detta vill jag inte se som en vana. Behöver jag flytta städdag ska det vara en vecka i förväg medan de själva ändrar dagen före. Min sista städdag i maj 31/5 går inte att flytta fram då vi reser bort 1/6.
    Tack Brith Anita B 🌸 Roligt att höra att du fått ett bra bemötande och ett bra utfört jobb i ert hem. Vi försöker alltid se till att komma ut på er satta återkommande städdag. Skulle något ske som gör att vi tvunget behöver meddela en förändring så gör vi det så fort vi fått den informationen. Detta görs för att ni alltid skall få informationen så fort som möjligt! Jag vill tacka för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och feedback! ☀️ Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-04-14 Verifierad kund
    *Blev bemött väldigt bra, väldigt trevlig personal!
    *Vi ville att de skulle göra sitt bästa; det var väldigt smutsigt så är imponerad över hur rent de lyckades få det på en dag.
    *Upplevesen var mycket bra och vi planerar att boka en ny städning när vi är färdigflyttade.

*Vi köpte en storstäd (170kvm)
    Tack Johanna Anna Felicia S 🌸 Otroligt roligt att höra att du är nöjd med vår service och den tjänsten vi levererar! Vi ska ta med den feedbacken till de som var på plats och gruppen då jag vet att det gör stor skillnad i vardagen! Vi ser fram emot att hjälpa till i ert hem framöver 🚀 Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Önskar dig en fortsatt fin onsdag! ☀️ Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-04-04 Verifierad kund
    De var duktiga och proffsiga. Just att de har kollektivavtal är det som fick oss att välja dem.
    Tack Pekka Tobias B 🌸 Roligt att höra att du fått en så bra upplevelse med oss på Städarna. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Kollektivavtal för oss är en självklarhet, vad kul att du ser på det på samma vis. Det är så otroligt viktigt!. ☀️
    Önskar dig en fortsatt fin dag!

Mvh, Viktor på Städarna
    2022-04-04 Verifierad kund
    Väldigt förstående och bra kundbemötande. Städningen och saneringen blev över förväntan och jag kommer absolut ta hjälp av städarna igen
    Tack Moa Elisabet K 🌸 Otroligt roligt att höra att du är nöjd med processen och det bemötande du fått från start till slut! Våra städhjältar är fantastiska på alla sätt och vis och gör sitt yttersta för att det ska bli så bra som möjligt! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! Önskar dig en fortsatt fin dag! ☀️ Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-03-10 Verifierad kund
    Skickade en intresseanmälan till Städarna o
    blev bra bemött av han som ringde upp.
    Beställde en storstädning o blev nöjd, förutom några småsaker (de hann inte med alla lister bla). Men det stora hela nöjd.
    Tack Maria för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺 Städarna i Gävle AB
    2022-03-02 Verifierad kund
    inga problem, bara haft kontakt med deras städpersonal som fick nycklar, resten via e-post/app, e-fakturan fungerar bra(även om första månaden betalade man via papper), men efter det gick jag över till e-faktura(bekvämare). annars dom som jag har träffat från dom har varit korrekt, duktiga och nöjd med deras städning i min lägenhet.
    Tack Rodrigo L 🌸 Tack för ett fint omdöme och för att du tog dig tiden att lämna ett! Roligt att höra att du var nöjd med servicen & städningen som vi levererat, alla våra städhjältar är fantastiska på de de gör! Vi önskar kunna beröra vid varje tillfälle! Önskar dig en fortsatt fin dag! ☀️ Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-02-20 Verifierad kund
    Hade bra kontakt och bemötande. Var förvånansvärt snabba och gjorde vad vi kom överens om.
    Tack Marie-Louise B 🌸 Roligt att höra att du fått ett bra bemötande och att du är nöjd med det utförda jobbet i ert hem. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! ☀️Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-02-13 Verifierad kund
    Personalen var fantastiska.
    Jag förväntade mig att det skulle vara städat , men det var bättre
    Dom kunde ta ett skåp
    Jag kan inte vara utan dom.
    Så välkommen igen .
    Vänligen.
    Anna Hilar Kling../
    Tack Hilari Anna Irene K 🌸 Otroligt roligt att höra att du är nöjd med vår service och den tjänsten vi levererar! Våra städhjältar är fantastiska på alla sätt och vis! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg! ☀️ Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-02-09 Verifierad kund
    en del av personalen städade utmärkt bra
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Anne-lie V 🌸 Ha en fin torsdag! ☀️ Mvh Viktor på Städarna i Gävle AB Städarna i Gävle AB
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra organiserat, får tydlig information, lite problem med appen tyvärr, ser inte fakturorna där.
    Rätt okej städat, ibland missas småsaker.
    Tack Chalene K 🌸 Otroligt roligt att höra att du är nöjd överlag! Ibland händer missar, men använd dig gärna av vår Nöjd-Kund-Garanti och ring in till oss meddela vad som blivit missat så ser vi till att åtgärda det. Vi vill att du ska få en så bra upplevelse så möjligt! Appen uppdateras ständigt och jag vet att IT-teamet jobbar på för fullt för att göra appen så smidig och användarvänlig som möjligt. Att se fakturor i appen tror jag absolut kan bli verklighet inom kort. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det uppskattas enormt! Önskar dig en fortsatt fin dag!☀️ Mvh, Viktor på Städarna Städarna i Gävle AB
    2022-02-09 Verifierad kund
    Städning varannan vecka. Bra. Men ändring av tid dagen före städning blir ibland problematiskt. Och vill inte ha tider före kl 10. 08.05 är alldeles för tidigt för pensionärer. Men tjejerna städar OK.
    Hej Signe Birgitta E! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 🌸 Ibland behöver vi ändra på en ordinarie städtid pga olika anledningar, skulle då den erbjudna tiden ej passa så får man självklart säga till så kikar vi på en annan lösning. Tack för att du meddelar vad som fungerar bäst för dig, tog en titt och såg att det ligger en anteckning i våra system om att vi ej kan dyka upp innan kl 10.
    Ha en fin onsdag! ☀️ Mvh Viktor på Städarna i Gävle AB
    2022-02-09 Verifierad kund
    Rent och snyggt, smidigt och diskret.
    Vad roligt att höra Johan F! Precis som det låter så skall det vara så smidigt som möjligt och underlätta för er i vardagen! Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 🌸 Ha en fin onsdag! ☀️ Mvh Viktor på Städarna i Gävle AB Städarna i Gävle AB