Städarna i Kalmar AB

Städarna i Kalmar AB

Välkommen till Städarna i Kalmar AB!

På Slöjdaregatan 2 i Kalmar hittar du Städarna i Kalmar AB. Vi tar hand om din städning i Kalmar med omnejd. Oavsett om det handlar om att du behöver städhjälp i ditt hem eller kontor så kan vi hjälpa dig. Du kanske är trött på att städa efter dina kollegor på kontoret och känner att det är dags att anlita professionell hjälp? Eller behöver du avlastning vad det gäller hemstädning? Det finns många saker som är roligare än att städa. Låt oss därför någon som både är bra på det och gillar yrket ta hand om allt från flyttstädning, storstädning, fönsterputsning, golvvård, kontorsstäd och mycket mer.

Vi på Städarna i Kalmar AB har över 150 kunder i månaden. Tillsammans med dem har vi skräddarsytt lösningar för att de ska bli så nöjda som möjligt. Vill även du bli en av våra nöjda kunder så är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

Läs vad 59 kunder tycker om Städarna i Kalmar AB 2

2022-05-24 Verifierad kund
    Positivt mottagande ifrån kundservice. Svarade snabbt på min förfrågan till skillnad från andra företag som än idag inte svarat. Personen som kom var snabb och effektiv. Vi är nöjda med resultatet.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, fönster puts, trevlig kille, fixade dessa... Kommer att återkomma tack
    2022-05-15 Verifierad kund
    Dom gjorde inte som vi kom överens om
    2022-05-12 Verifierad kund
    När jag berättade för städerskan om vad jag och företaget kommit överens om vad som skulle göras så fick jag till svars att "du har bara bokat för två timmar, jag gör det jag hinner". Vilket jag inte förväntade mig. För det första var det inte jag som anpassade städtiden och borde då inte få dåligt samvete för hon tycker det blir stressigt och för det andra så hade vi kommit överens om specifika saker som skulle göras, nu tror jag ju att hon hann med så gott som allt så är okej. Något annat som jag la märke till var att golvet kändes extremt kladdigt/slirigt, vet inte om det var att det användes för mycket såpa men annars var allt bra! :)
    2022-05-10 Verifierad kund
    Allt var riktigt bra trevlig personal🙋‍♂️👏
    Allt är nu rent och fint Tack!

Benny Arvefalk
    2022-05-04 Verifierad kund
    bar och snabb uppkoppling, fint jobb utfört, dock ett fönster glömt på insidan, men inget problem att fixa för oss :-)
    2022-05-03 Verifierad kund
    Blir bemött bra , dock långa ledtider med återkoppling oavsett fråga.

Har veckostädning.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Gör ett bra jobb, är trevliga, lyhörda, arbetar effektivt.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jag beställde en flyttstäd av bostadsrätt på 111 kvm. Fick pris vilket jag efter avdrag jag tyckte var gynnsamt för mej. Efter städningen som tog 2 dagar kollade jag resultatet vilket bedömdes som mycket bra utfört. Jag kan rekommendera detta till vem som helst med gott samvete.
    Hälsningar en nöjd kund.
    Göte Bäckstedt
    Hej Göte! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-04-02 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Albin och Emma på Städarna Kalmar!
    Hej Felix! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-03-30 Verifierad kund
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan om hemstädning varannan vecka. Trevlig bemötande från personal både på mail och i telefon. Lite diskussioner runt tidsåtgången för städningen samt vad som skall göras har förekommit men har alltid bemötts med respekt och förståelse. Snabba återkopplingar.
    Tack för ditt omdöme Börje! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Kalmar AB
    2022-03-23 Verifierad kund
    Anlitade Städarna för fönsterputs. Jättenöjd med bemötande, trevlig personal och fönstren blev jättefina.
    Hej Marianne! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-03-23 Verifierad kund
    Första städuppdraget blev jag missnöjd, fick vänta flera veckor innan jag kunde säga upp städuppdraget, andra gången blev jag nöjd och det blev jätte fint. Uppskattar inte att de blev bättre när jag väl sa upp städuppdraget hade önskat att jag skulle blivit super nöjd första gången.
    Hej Kajsa och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! ❄️ Mvh, Elin på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-03-20 Verifierad kund
    Noggranna och proffsiga!

Haft dom i sex månader och kan bara rekommendera.
    Hej Henrik! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-03-07 Verifierad kund
    Snabbt och enkelt att beställa och ett glasklart resultat.
    Kan bara bli 5 i betyg.
    Extra nöjd var stora grabben som var hemma, av att slutsatsen gick och sjöng för full hals här inne.
    Hej Mattias! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-03-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Är supernöjd!
    Hej Irene! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna i Kalmar AB
    2022-02-17 Verifierad kund
    Blev bra bemött och det funkade perfekt
    Hejsan Margareta - och tusen tack för din feedback! Härligt att du känner att det funkade perfekt, det är så vi vill ha det! 😄 Önskar dig en fin dag! Mvh Hilda på Städarna. Städarna i Kalmar AB
    2022-02-03 Verifierad kund
    Blev bemött bra. Kändes seriöst! Flyttstädningen blev suverän, skinande rent 🙂
    Hej Annebelle! Fantastiskt att du känner dig nöjd med oss på Städarna! Det gör oss verkligen så glada!😄 Hoppas du haren magisk dag! Mvh Hilda på Städarna. Städarna i Kalmar AB
    2022-01-28 Verifierad kund
    Så härligt att komma hem till ett nystädat hem bra bemötande
    Hej Susanne! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2022-01-26 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabbt och effektivt arbete
    Hej Siv Anna Lena! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 🚀 Städarna i Kalmar AB
    2022-01-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande som ingav förtroende.
    Hej Lise! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är nöjd med städningen och vårt bemötande⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 💧 Städarna i Kalmar AB
    2022-01-11 Verifierad kund
    Själva städningen ok men företagets ledning hopplöst i kontakten. De byter dagar och tider utan att ta kontakt med kund. Detta har inte förbättrats trots ett flertal påpekanden.
    Hej Mårten! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Kalmar AB
  • JOHANNA J
    skrev om Städarna i Kalmar AB
    2022-01-04 Spontant omdöme
    Flyttstädningen gick utmärkt, väldigt nöjd!
    Hej Johanna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 💧 Städarna i Kalmar AB
    2021-12-25 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och framför allt noggranna
    Hej Gösta! Tack för ditt omdöme⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2021-12-21 Verifierad kund
    Trevlig kille som tvättade fönstren! Bra resultat!
    Tack för ditt omdöme Lars-Erik! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Kalmar AB
    2021-12-13 Verifierad kund
    Bra städ överlag, har haft dom tidigare och blivit nöjd. Denna gång hade de missat att dra ut spisen och städa men detta åtgärdade de inom 2 timmar.
    Hej Hampus - tack för ditt omdöme om oss!❄️ Vad glada vi blir att du har känt dig nöjd med oss och så vill vi självklart att det ska fortsätta vara. Du kan alltid höra av dig till oss om det är något du har funderingar kring så hjälper vi dig! 😊 Jag önskar dig en fortsatt fin start på veckan! Mvh Hilda på Städarna. Städarna i Kalmar AB
    2021-12-11 Verifierad kund
    Tycker mycket bra om staden.fliick. jätteduktiga, gör vad man ber om.
    Hej Maj-Britt och tack för din feedback! ⭐️ Vi blir så otroligt glada att du känner dig nöjd och hörd med oss som leverantör - det är det viktiga för oss! Jag önskar dig en fortsatt fantastisk tisdag!❄️ Mvh Hilda på Städarna. Städarna i Kalmar AB
    2021-12-10 Verifierad kund
    Avbokar ofta med kort varsel. Svåra att ha kommunikation med.
    Hej Tanja! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att kommunikationen inte uppfyller dina förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss så vi hittar en lösning som du känner dig nöjd med! Ha en fin tisdag! Mvh, Hilda på Städarna ❄️ Städarna i Kalmar AB
    2021-11-29 Verifierad kund
    det funkar bra för det mesta, men ibland så missar ni att höra av er om att tiden inte blir ssom det är bestämt, har varit svårt att få kontakt med er .
    Hej Ingemo och tack för ditt omdöme! ⭐️ Vi blir ås glada att du känner dig nöjd med städningen. Självklart ska du bli informerad om dina städtider ändras, det är viktigt för oss att du som kund känner dig sedd. Vi tar verkligen åt oss din feedback och är det något mer får du gärna skriva till kontoret så vi kan hjälpa dig. 🌸 Jag önskar dig en fortsatt fantastisk tisdag i kylan! Mvh Hilda N på Städarna. Städarna i Kalmar AB
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jag tog kontakt i maj för en uppstart m städning i augusti.
    Fick ett snabbt svar där jag fick inf om att jag skulle bli kontaktad inom en kort tid.
    Detta gjorde mina förväntningar var höga. Men inget hände.
    Till slut tog jag kontakt igen och ifrågasatte detta. Förklaringen kom. Många nyanställningar och introduktion.
    Jag köpte städning var annan vecka, onsdagar, mitt på dagen. Start i slutet av augusti.
    Blev kontaktad på telefon av arbetsledare. Trevlig o kommunikativ. Vi pratade igen det mesta inför starten.
    Städpersonalen är trevlig och sköter jobbet bra, vår kommunikation fungerar bra
    Hej Ingrid, tack för din feedback! ⭐️ Vi är verkligen ledsna över att din start hos oss på Städarna drog ut på tiden - självklart skulle vi ha återkopplat till dig direkt. Men som förklaringen var handlade det om många nyanställda då vi växte och vi vill se till att våra städhjältar får den introduktion/utbildning som de behöver! Vi är så glada att du känner dig nöjd med din städning och kommunikationen nu - det är det viktiga för oss!🌺 Önskar dig en fin måndag! Städarna i Kalmar AB
    2021-11-28 Verifierad kund
    Slarviga utfört arbete. Ej värt pengarna.
    Har inte lyssnat på kundens önskemål om prioriteringar.
    Tack Karolina för din feedback 🌸 Mycket tråkigt att din upplevelse hos oss inte har varit tillfredställande! Vi är självklart här för dig som kund och vill verkligen att du ska känna dig nöjd. Jag förstår att du är upprörd och du har helt rätt till din egen upplevelse. Jag kan garantera att vi inte menat något ont. Är det något mer du vill kommunicera med oss så får du gärna gå in på www.stadarna.se/kundide och återkoppla om hur vi kan bli bättre för dig som kund. Jag önskar dig en fortsatt fin måndag🌟 Mvh, Hilda på Städarna Städarna i Kalmar AB
    2021-11-27 Verifierad kund
    Ok, snabb kontakt, kommer oftast när de är inbokade. Skulle ibland vilja ha direkt kontakt men de städar hos mina föräldrar så jag kan inte vara där.
    Hej Iris Evy Maria! Tack för din feedback ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten hos dina föräldrar så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra fantastiska medarbetare får veta vad som är viktigt för just dom i deras hem. Önskar dig en fin måndag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Kalmar AB
    2021-11-27 Verifierad kund
    Gott bemötande men ibland långsamma på att svara!
    Oftast bra leverans och väl utfört arbete men senast hade inte alla punkter i hemstädningen utförts!
    Ganska stor omsättning på personal.
    Hej Anne och tack för ditt omdöme⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att vi kan prata med berörd städhjälte samt att vi kan se över arbetsbeskrivningen i ert kundkort. Önskar dig en fin start på veckan! Mvh, Hilda på Städarna🌺 Städarna i Kalmar AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med, flexibel och väldig trevlig och kompetent personal. Mycket nöjd!
    Hej Anja! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med städningen⭐️ Tack för din feedback kring personal och bemötande - den är viktig för oss och jag tar med mig den. Ha en fin måndag! Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Kalmar AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Dom har varit suveräna att ha och göra med! Dom har hört av sig i tid när planer ändrats vilket är ett stort plus!

Städarna gör ett riktigt bra jobb och är alltid trevliga.
    Tack för ditt omdöme Oscar⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och oss som bolag. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh, Hilda på Städarna 🌸 Städarna i Kalmar AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Vänligt bemötande men svåra att få tag i och dröjer med svar ibland.
    Hej Jennie! Tack för din feedback och dina synpunkter på återkopplingen. Efter de tider som varit har det varit högt tryck på kontoret och vi är tacksamma för all förståelse i detta. Självklart ska återkopplingen leva upp till dina förväntningar - vi tar med oss detta!⭐️ Mvh Hilda N Städarna i Kalmar AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Städningen är det inget att klaga på. Men backoffice har senaste månaderna slarvat med återkoppling och besked. Appen är för övrigt rätt meningslös då en del funktioner inte funkar.
    Hej Hanna! Så härligt att du känner dig nöjd med städningen - det är verkligen viktigt för oss! Senaste tiden med de restriktioner och omständigheter som varit har vi gjort det vi kunnat för att ge återkopplingar. Självklart ska tidsramen för dom leva upp till dina förväntningar - tack för din feedback⭐️ Ha det fint! /Hilda N Städarna i Kalmar AB
  • Anders C
    skrev om Städarna i Kalmar AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Albin på städarna i Kalmar har varit fantastisk, återkopplar snabbt, städningen har varit utan anmärkning varje gång, mkt nöjd
    Hej Anders! Det ska jag lyfta till Albin, tack för din feedback! För oss är det otroligt viktigt att du känner dig nöjd. Jag önskar dig en fin helg⭐️ Mvh Hilda N Städarna i Kalmar AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Alltid trevlig städpersonal. Väldigt sällan vi inte är nöjda med utfört arbete, är det något ät det bara någon småsak.
    Vi valde Städarna för att det var en stort rikstäckande bolag med de fördelar det innebär.
    Hej Johan! Vi blir så glada över din feedback, att du är nöjd är precis hur vi vill att det ska vara!⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin fredag, Mvh Hilda. Städarna i Kalmar AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Lätta att ha och göra med , alltid tillmötesgående. Städarna kommer till vårt kontor varje måndag och det funkar mycket bra .
    Vi har även anlitat Städarna i våra ärende, exempelvis till dödsbon.
    Hej Towe! Så härligt att du känner dig nöjd med oss som leverantörer - för oss är det otroligt viktigt. ÄR det något du har funderingar kring eller önskar ge förslag på kan du alltid höra av dig till kontoret så hjälper vi dig. Jag önskar dig en fortsatt fin fredag! Mvh Hilda N Städarna i Kalmar AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Enkelt, bra kommunikation vid sena ändringar
    Bra resultat, det blir rent 👍
    prisvärt
    Hej Oscar! Vi blir så glada över att få läsa din feedback, det är viktigt för oss att du känner dig nöjd! Du är alltid välkommen om du behöver hjälp av oss! ⭐️ Hoppas du får en fortsatt fin fredag, Mvh Hilda. Städarna i Kalmar AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Städning var katastrofal de första gångerna. Till en början inte heller så bra bemötande.
    Nu har jag fått en annan som städar & gör det bra. Liksom bemötandet som också har blivit mkt bättre. så den totala upplevelsen blir ett medelbetyg, 3👍🏻
    Hej Cajsa och tack för din feedback! För oss är det viktiga att du känner dig nöjd och så bra att det löste sig med städningen! Du är alltid välkommen att höra av dig om det är något du önskar hjälp med. Varma hälsningar Hilda på Städarna! Städarna i Kalmar AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Höll inte överenskommen tid men själva städningen helt ok.
    Hej Peter! Tack för din feedback, vi strävar efter att du ska känna dig så nöjd som möjligt med både tid och städning. Du får gärna höra av dig till vårt kontor så vi kan hjälpa dig möta dina förväntningar gällande din städning. Jag kan tyvärr inte se mer av dina uppgifter här på Reco men vi på kontoret tar gärna emot dina önskemål så du kan få känna dig helt nöjd! Jag önskar dig en fortsatt fin onsdag! MvH Hilda Städarna i Kalmar AB
    2021-11-23 Verifierad kund
    Alltid samma tjej här! Snabb och trevlig. Kunde varit LITE mer noggrann men har bra initiativ på städ. Alltid positiv. Trivs bra ihop?!
    Hej Marita! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med oss på Städarna - det är precis så det ska vara! Du är välkommen att höra av dig till oss på kontoret med önskemål kring din städning så du kan känna dig helt nöjd! Jag önskar dig en fortsatt fin vecka! ⭐️ Mvh Hilda N Städarna i Kalmar AB
    2021-11-23 Verifierad kund
    Bra bemötande. Uppskattar att företaget tog ansvaret för helheten efter att vi tömt huset på saker, så att vi bara kunde fokusera på det nya boendet. Så snabba, enkla kommunikationsvägar och en väl genomförd städning.
    Hej Eleonor! Härligt att du känner dig nöjd med oss som bolag - det är precis så det ska vara hos oss på Städarna! ⭐️ Ha en fortsatt fin onsdag, varma hälsningar Hilda N Städarna i Kalmar AB
    2021-11-19 Verifierad kund
    Väl bemött. Lätt att ha att göra med. Goda resultat. Mycket nöjd.
    Hej Jan! Tack för din feedback. Är det något särskilt du önskar att vi kan förbättra så du kan känna dig helt nöjd med oss som leverantörer? ⭐️ Jag önskar dig en fin onsdag i kylan! ❄️ Mvh Hilda N Städarna i Kalmar AB
    2021-11-16 Verifierad kund
    De som städar är genomgående trevliga, professionella och noggranna på något enstaka undantag när.
    Företagets planering och administration framstår som rörig.
    Vi köper in städning i vårt hem var fjortonde dag.
    Hej Torgny! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vad härligt att du känner dig nöjd med städhjältarna som är hos dig! Med de tider vi gått igenom med restriktioner och pandemin har det varit en del byten och mycket jobb hos kontoret. Vi är tacksamma för din förståelse i detta och är glada över att ha dig som kund hos oss. Jag önskar dig en fortsatt fin tisdag! Mvh Hilda N🌸 Städarna i Kalmar AB
    2021-11-15 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande.
    Kan ibland uppleva själva städningen lite slarvig på vissa ställen.
    Hej Karin! Tack för din feedback. Vi blir verkligen glada att du känner att bemötandet lever upp till dina förväntningar och självklart vill vi att städningen också ska göra det. Jag kan tyvärr endast se ditt namn här på Reco så du får gärna maila kontoret om det är något du önskar lyfta och få hjälp med så du kan bli 100% nöjd! ⭐️ Ha det fint. Mvh Hilda N. Städarna i Kalmar AB
    2021-11-13 Verifierad kund
    Trevliga! Punktliga! Noggranna! Flitiga!
    Hej Herman! Stort tack för din fina feedback, det är otroligt viktigt för oss att höra att du är nöjd. Hoppas du får en fin dag i kylan ⭐️ Mvh Hilda N. Städarna i Kalmar AB
    2021-11-12 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med och vi är alltid nöjda!
    Hej Pia! Vad glada vi blir att ni är nöjda - det är så det ska vara! ⭐️ Hoppas du får en fantastisk måndag! Mvh Hilda N Städarna i Kalmar AB