Hemfrid Kalmar

Hemfrid Kalmar

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • Badge2022
4.0

Välkommen till Hemfrid Kalmar! Hos oss är det de små detaljerna som verkligen gör skillnad. Oavsett om du väljer regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs, kan du vara säker på att vi strävar efter och levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt dedikerade team består av noggrant utvalda och välutbildade...

161 omdömen om Hemfrid Kalmar

Sedan starten hos Reco 2021

Marie-Louise M
Skrev om Hemfrid Kalmar

anlitade städarna för städning av sommarhus engångsstädning Mycket nöjd med den person Hannah som ni skickade till oss För övrigt trevligt bemötande från arbetsledare Marie-Louise sommaren 2023

Rita N
Skrev om Hemfrid Kalmar

De var bara 2 gånger hos oss. Lite svårt med språket.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Rita! ⭐️ Kommunikationen är såklart jätteviktig, det finns många olika sätt att kommunicera på. Är det något som är extra klurigt att förklara hjälper vi dig mer än gärna, du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret 💙 Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna

Bengt J
Skrev om Hemfrid Kalmar

Städningen har motsvarat våra förväntningar.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Bengt! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Catrine E
Skrev om Hemfrid Kalmar

Städtjänster levde inte upp till min förväntan. Kanske hade jag för höga förväntningar? Jag betalar extra för att det ska bäddas rent i sängen. Det genomfördes. Men dom smutsiga lakanen lämnades i en hög på golvet i sovrummet. Inte förrän jag kontaktade företaget blev det skrivet på mitt kundkort att jag ville ha dom smutsiga lakanen i tvättstugan. Ska man verkligen behöva påtala en sådan sak? Stod min mugg kvar på diskbänken efter frukost så blev inte diskbänken städad. Stod det ett par skor (1 par!) i hallen blev inte...

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Catrine! Tack för ditt omdöme och feedback - den är viktig för oss! 🌸 Det låter som om det kan ha blivit ett missförstånd gällande hur mycket som behöver vara undanplockat inför städningen. Självklart ska det kunna vara ett par skor i hallen för att vi ska kunna städa även där. Jag tar vidare din feedback till mina kollegor som säkerställer att medarbetaren har rätt information. Om jag förstår dig rätt så upplevs tjänsten bättre nu när Städarna i Kalmar har slagits ihop med Hemfrid, vilket glädjer mig - men jag förstår...

Marita N
Skrev om Hemfrid Kalmar

Trevlig personal (talar inte alltid varken svenska el engelska) men som gjorde förväntat. Har tyvärr blivit lite för dyrt för att anlita igen. Bara gott omdöme om Städarna i allt.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Marita! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Julia S
Skrev om Hemfrid Kalmar

Nöjd med allt! Bemötande och utförande!

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Julia! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ellen W
Skrev om Hemfrid Kalmar

Trevligt och bra bemötande, noggrant utfört arbete!

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Ellen! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anneli Margareta W
Skrev om Hemfrid Kalmar

Ett företag jag aldrig kommer anlita dig gen eller rekommendera till någon annan . Anlitade dom för att städa en etta på ca 30 kvm . Fyra gånger var dom där innan städningen blev godkänd. Jag har anlitat ett flertal städfirmor tidigare och aldrig varit med om ett som varit så slarviga .

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Anneli! Tack för ditt omdöme och feedback - den är viktig för oss! 🌸 Det låter onekligen som att det blivit en hel del brister, vilket jag verkligen vill be om ursäkt för. Vår ambition är alltid att kunden ska få en så positiv kundupplevelse som möjligt, från första kontakt till utförd tjänst. Jag förstod från min kollega att städningen tillslut blev godkänd, vilket såklart är viktigt - men jag förstår att bristerna påverkar din upplevelse och betyget på tjänsten. Jag kommer ta din feedback vidare till avdelningen för...

Mats H
Skrev om Hemfrid Kalmar

Bra service noggrant städning Är i tid Trevligt benmötade per telefon och personkontakt

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Mats! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mathilda Ingeborg O
Skrev om Hemfrid Kalmar

Vart ska jag börja.. använde mina produkter till allt istället för sina egna som det var sagt. Använde klorin i ugnen och ”missade” att städa halva hemmet ungefär. Osv osv osv.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Mathilda! Tack för ditt omdöme och feedbacken du lämnat! 🌸 Som jag förstår har du varit i kontakt med en kollega till mig på kontoret där vi erbjudit att komma tillbaka och åtgärda bristerna, men som du valde att tacka nej till. Vi vill alltid i första hand åtgärda de brister som uppkommit för att lämna ett så bra resultat som möjligt. Jag förstod sedan att vi kompenserade för bristerna genom ett avdrag på fakturan! Även om ärendet anses uppklarat så förstår jag verkligen din besvikelse över att utförandet inte blev...

Holst K
Skrev om Hemfrid Kalmar

Snabbt och rent! Trevliga tjejer.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Stefan L
Skrev om Hemfrid Kalmar

Trevliga. Ung man och ung ukrainsk kvinna. Mannen slarvig , hade ingen koll på vad som skulle göras trots att jag förklarade. kvinnan duktig men vågade inte ta plats eller ta lunch.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Stefan! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Lucas W

Jättenöjd med flyttstädningen!

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Lucas! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Annica J
Skrev om Hemfrid Kalmar

Trevlig och duktig personal. Kommer att anlita igen.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Annica! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Annie Lovisa J
Skrev om Hemfrid Kalmar

Väldigt tillmötesgående! Blev godkända på första besiktningen. Helt värt priset.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Lovisa! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulla H
Skrev om Hemfrid Kalmar

Mkt bra tycker jag om Städarna i Kalmar. Jag har alltid blivit trevligt bemött. Mkt nöjd med utfört arbete./Ulla

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Malin W
Skrev om Hemfrid Kalmar

Vi valde storstädning inför studentfirande och var mycket nöjda. Våra fönster verkar varit lite kluriga så tyvärr har det både runnit in vatten och kommit kondens emellan efter det att de putsats så om det är något som kan göras bättre till nästa gång är det att försäkra sig om att de är korrekt stängda efter puts. Tack vare ett i övrigt skinande väldoftande hus och trevligt bemötande kommer vi att välja Städarna i Kalmar vid fler tillfällen.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Malin! ⭐️ Vad roligt att städningen blev lyckas, hoppas studentfirandet likaså! Självklart tar vi med oss din feedback gällande fönsterputsningen - den är viktig för oss. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Per L
Skrev om Hemfrid Kalmar

Bra. Håller hittills vad dom lovar. Städar bra.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Per! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulla J
Skrev om Hemfrid Kalmar

Hade hemstädning 2 ggr per månad. Städningen var okej. Städningen blev inställt flera gånger på grund av vab. Fick ibland ingen information om att städningen var inställd eller flyttad.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att städningen inte utfördes till belåtenhet. Vårt mål är självklart att du som kund ska vara 100% nöjd. Det låter som att det blivit en brist i kommunikationen som vi behöver reda ut. Jag säkerställer att detta når rätt personer så vi kan reda ut vad som gått fel. Tills dess önskar jag dig en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gullvi Valborg Linnea S

Jag blev trevligt bemött och var själv i huvudsak nöjd. Men mina hyresgäster, som kom efteråt och hyrde mitt hus, var tyvärr missnöjda med städningen.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Gullvi! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Birthe P
Skrev om Hemfrid Kalmar

Ringde för komplicerad fönsterputs vilket de saknade tjänst för, men fixade genom underkonsult. Hjälpsamma, trevliga och återkopplade snabbt.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Birthe! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Anne K
Skrev om Hemfrid Kalmar

Lika nöjd efter varje städning. Verkligen en hög kvalitet varje gång.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Anne! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulla J
Skrev om Hemfrid Kalmar

Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Bra information.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med utförandet ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulf Jan Harry J
Skrev om Hemfrid Kalmar

Ni följde inte överenskommelse som vi gjorde.göra rent kök toalett damma göra rent golv.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Ulf! Tack för ditt omdöme 💧 Det verkar som att det blev ett missförstånd eftersom våra medarbetare inte blev insläppta väl på plats under din bokade tid. Vi har även försökt att nå dig men utan framgång. Har du fler synpunkter på tjänsten tar vi tacksamt emot detta via telefon eller mail! Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Susanne N
Skrev om Hemfrid Kalmar

Hade höga förväntningar. Men har haft många olika personer , svårt att kommunicera. Städningen känns slarvig med sista anställda som varit på plats . Uppenbart synligt smuts .

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Susanne! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Camilla F

Super bra .. Trevlig personal och väl utförda jibb .. Bara +++++

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Camilla! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Margareta F
Skrev om Hemfrid Kalmar

Mycket positivt bemötande och mycket nöjda med utförandet av fönsterputsning.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Margareta! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Maria A
Skrev om Hemfrid Kalmar

Baltic Offshore är nöjda. Vi tycker Städarna i Kalmar Ab är bra.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Maria! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Karin Mari-Ann L
Skrev om Hemfrid Kalmar

Perfekt, har inget att klaga på ..trevlig person som utförde jobbet.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Karin! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Pia E
Skrev om Hemfrid Kalmar

Får snabbt svar vid kontakt med Städarna. Bra dialog vid beställning av extratjänster.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Pia! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Solvig H
Skrev om Hemfrid Kalmar

Ganska mycket strul med den som ska komma och städa. Näst intill alltid något meddelande om förändring. Olika kvalitet på städningen. Alla städare är inte lika noggranna.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack Solvig för ditt omdöme🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig - men i perioder går det mycket sjukdom och då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske - men det är en tuff utmaning då man blir fäst vid sitt ordinarie team som lär sig ditt hem på ett bra sätt! Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Elin på Städarna

Britt-Marie H
Skrev om Hemfrid Kalmar

Det fungerar bra bortsettfrån att jag skulle få behålla samma person som städade och samma yid dvs varannan fredag 12 -14. De sms jag får ibland ger mig inte alltid korrekta besked.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Britt-Marie! ⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle vilket har varit och är en utmaning. Vi vill alltid att ni som kund ska känna er 100% nöjda med den tjänst vi levererar och är det något ni funderar över är ni varmt välkomna att höra av er till oss på kontoret. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Caroline H
Skrev om Hemfrid Kalmar

Vår lokalvårdare Anrica är mycket trevlig, lojal, nogrann och duktig. Hon ser vad som behöver göras och tar ytor som våra tidigare städare inte tänkte på. Företaget verkar ha en god personalvård och omtanke för sina kunder. Jag har blivit mycket trevligt bemött. Det enda som jag tycker kan bli bättre är snabbare svar vid mejlkorrespondens.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Caroline! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Inge P

Städpersonalen bra.kontorspersonalen sämre

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Inge och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! 🌸 Mvh, Elin på Städarna

Kjell Sture Theodor B

Helt ok trevligt bemötande på kontoret stämde vad man hört om städarna

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Kjell! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Sara L
Skrev om Hemfrid Kalmar

Tycker det var för många missar för att det ska vara värt det. Badrumsgolv var inte ren , fönsterhyllor var dammiga.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Sara och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller dina förväntningar, så ska det såklart inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörda personer. Ha en fin dag! ☀️ Mvh, Alva på Städarna

Gunbritt Anna Rosa Linnéa L

Flyttstädning Bra bemötande av personal

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Gunbritt! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Lise S
Skrev om Hemfrid Kalmar

Jag var nöjd med städningen, men inte hur administrationen fungerade. Tiderna ändrades så att min varannan veckas städning blev 3 veckor emellan. Då jag försökte få ersättning för detta så fick jag till svar att jag ju gick städning 2 gånger i månaden. Jag sa då upp mitt avtal och den näst distans städningen glyttades från ordinarie städdag och den dikta städningen ställdes in pga sjukdom. Jag skulle gå pengar tillbaka för den städningen och nu hade de även ändrat sig så att jag skulle få ersättning även för de förlängda...

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Lise och tack för ditt omdöme! Jag är hemskt ledsen över hur du upplevt tjänsten och att administrationen verkligen inte har fungerat i detta fall. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar, både sätt till städningen och kundtjänsten. Jag beklagar verkligen att detta blev din upplevelse av vår tjänst och självklart ska jag prata med berörda personer så detta inte uppstår igen. Ha en fin dag! ☀️ Mvh, Alva på Städarna

Lena-Maja L
Skrev om Hemfrid Kalmar

Vänligt bemötande. Väl prioriterad städning.

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Lena-Maja! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Sanna K
Skrev om Hemfrid Kalmar

Saknade kontinuitet. Städningen var slarvigt utfört.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Sanna och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller dina förväntningar, så ska det såklart inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörda personer. Ha en fin dag! ☀️ Mvh, Alva på Städarna

Gudrun P
Skrev om Hemfrid Kalmar

Jag är nöjd med både städning och fönsterputs har fungerat bra hitintills 👍mvh Gudrun

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Gudrun! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Michael A
Skrev om Hemfrid Kalmar

Flexibla, tillmötesgående, generösa, samarbetsvilliga, trevliga, duktiga, professionella,

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Michael! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Maj-Lis K
Skrev om Hemfrid Kalmar

Alldeles för tidigt att bedöma då vi har haft för få tillfällen av städarna! Ingen förändring då vi besöks av samma person som tidigare., som vi är nöjda med. Tvätta våra egna städmaterial är positivt. Priset höjdes, inget positivt. Ingen prishöjning ytterligare!

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Maj-Lis, Tack för ditt omdöme, även om det känns lite tidigt ✨ Vi tar med oss din feedback - den är viktig för oss! Jag vill önska dig en fortsatt fin vecka. Mvh, Alva på Städarna 💧

Jan-Olof H
Skrev om Hemfrid Kalmar

Bra stora förväntningar blev inte som jag tänkt mig lite strul första gångerna vill gärna få ett sms några dagar innan städning.Bra har bara beställt städning förväntar mig ett tent och snyggt hem och det har jag gått.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Jan-Olof! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Ingrid Gunvor P
Skrev om Hemfrid Kalmar

Städat var det jätte bra.Men ringde på morgonen undrade var nyckeln var, hade dagen innan varit och lämnat den. Kom över ett pris men det tillkomm 500kr.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Ingrid! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Hans Jöran M
Skrev om Hemfrid Kalmar

Trevligt bemött både vid beställning och fr a av fönsterputsare Jakob, som var här. Vi köpte fönsterputsning o gör det gärna igen (om Jakob kommer i a f)! Toppen kille!

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Hans! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Eva-Lis P
Skrev om Hemfrid Kalmar

Vi är så nöjda med Monika. Hon är ödmjuk och mycket noggrann.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Eva-Lis! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Sofie S
Skrev om Hemfrid Kalmar

Beställde flyttstäd. Mycket enkelt att kommunicera med dem o vi är nöjda med uppdraget!

Svar från Hemfrid Kalmar

Tack för ditt omdöme Sofie! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Karina T
Skrev om Hemfrid Kalmar

Är väldigt nöjd att vi att det kommer samma som städar vi vill inte ha någon annan som kommer.

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Karina! Tack för ditt omdöme och din feedback, självklart ska ni ha kvar samma städhjälte som tidigare ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kerstin L
Skrev om Hemfrid Kalmar

Eftersom vi fick ha kvar våra duktiga städerska från Ungdomsstäd så är vi nöjda med arbetet. Men företaget känns ” större och längre bort ” Skulle vilja få påminnelser i telefonen … Fånigt små tvättbaljor… Städmaterialet tar plats. Känns inte som om det är vårt.. Lyssnar ni på er personal med lång erfarenhet hur dom vill ha det? Det har blivit mycket dyrare.. Bra att ni snabbt hörde av er när jag hade en fråga Kanske ska man göra en plan för varje kund när det gäller förvaring och tvätt av materialet? Beroende...

Svar från Hemfrid Kalmar

Hej Kerstin, Tack för ditt omdöme! 🌸 Jag förstår din känsla och vi ska göra så gott vi bara kan för att du ska uppleva att vi står våra kunder nära och inte är mer än ett samtal bort. Gällande städmaterialet så levererar vi ett personligt städkit som förvaras och endast används i ditt hem. Microfiberdukarna och moppgarnen stannar hemma hos vardera kund för att inte blanda dessa mellan olika kunders hem och därmed sprida bakterier. Vi kan självklart hjälpa till att slå på en tvätt med dukarna när städningen är utförd om...