Hemfrid Katrineholm

Hemfrid Katrineholm

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • BadgeThreeYears
4.2

Välkommen till Hemfrid Katrineholm! Hos oss är det de små detaljerna som verkligen gör skillnad. Oavsett om du behöver regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller fönsterputs, så kommer vi alltid att sträva efter och leverera högsta möjliga kvalitet. Vårt team består av noggrant utvalda och välutbildade medarbetare,...

275 omdömen om Hemfrid Katrineholm

Sedan starten hos Reco 2021

Camilla R
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Toppen bra bemötande och fantastiska på sitt sitt jobb. Hemmet blev skinande rent. Rekommenderar.

Carin Margareta G
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Alltid blivit bra bemött. Att de som kommer är väl pålästa var städningen skall utföras, samt att de kan och pratar svenska Detta har alltså hänt, vilket jag har rapporterat . Att den beställda stor städningen blir utförd och inte åker hem och då är två rum inte storstädade vilket de själva har noterat. för att de inte hann. Vilket de hann föregående år. Vi har städning var fjärde vecka. Förslag När ni kommer ut vid första tillfället skriver upp vilka rumskompis skall städas, Tex Kök, och vad som görs iköket...

Eva K
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Jag har alltid haft god kontakt med städledaren på kontoret. Hon har hjälpt till med vad jag önskat. Bra där! Veckostädning, två gånger per vecka. Tänkte jag skulle bli perfekt med riktigt bra service. På senare tid tycker jag mig märka ett lite sämre resultat.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Eva! Tack för din recension! 🌸 Jag är hemskt ledsen över att din upplevelse inte är 100%. Vi har alltid 7 dagars garanti som vi uppmanar att nyttja om du inte skulle vara nöjd med resultatet. Det är viktigt att vi får till oss feedbacken så vi kan bli bättre och säkerställa att missarna inte uppstår igen! Jag kan inte se dina kontaktuppgifter här via Reco men jag har självklart skickat vidare din recension till berörda personer som hanterar detta vidare. Jag önskar dig en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Mona K
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Jag behövde hjälp med att städa mitt kök. Jag blev trevligt och proffsigt bemött i telefon, fick en tid ganska snart, personen som sen kom var både kunnig och inte minst väldigt trevlig. Jag är väldigt nöjd. Mona Klasson.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Mona! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fredag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Maria K
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Trevligt bemött när uppdraget bokades. Flera missar vid städningen, som fick göras om och då blev vi någorlunda nöjda.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Maria och tack för ditt omdöme! 🌸 Jag är hemskt ledsen över hur ni upplevt tjänsten och att kvalitén inte varit till belåtenhet. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar och denna gång har vi tyvärr misslyckats.Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 💧

Anders L
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Rent och snyggt! Ingen negativ aspekt.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Anders! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Evy L
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Bra och trevliga. Fick klaga en gång på städningen och det åtgärdades.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Evy! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Även om vi självklart önskar att resultatet skulle vara 100% varje gång så blir det ibland brister. Självklart ser vi till att åtgärda detta så snart vi får information! Tack för att du sa till så vi hade en möjlighet att rätta till de som gick snett just den gången. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Birgitta T
Skrev om Hemfrid Katrineholm

I början för mycket olika städare inget större fel på städningen

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack Birgitta för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten till en början. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig. I perioder med mycket frånvaro kan detta bli en utmaning för oss! Det glädjer mig att du trots otur med byten upplever att städningen ändå har fungerat bra. Finns det något som kan förbättras så tar vi mer än gärna emot den feedbacken! 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Benny A
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Possessiva trevliga människor som städar bra!

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Benny! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna-Karin S
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Jättetrevliga! Och resultatet blev strålande!

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Anna-Karin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Cecilia G
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Skönt att komma hem till ett rent hem.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Cecilia! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva W
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Vi anlitade städarna att putsa våra fönster, vi är mycket nöjda och kommer att anlita dom igen

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Birgitta F
Skrev om Hemfrid Katrineholm

De kom för att putsafönster straxt innan utsatt tid. Var snabba och gjorde ett bra jobb. Kommer absolut att ringa dem igen.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Birgitta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mikael L
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Beställde flyttstäd och det var förvånansvärt bra städat. Bra jobbat!

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Mikael! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Isabelle M
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Beställde flyttstäd. Otroligt dåligt städat, syntes knappt att ni varit där. Fläckar, damm och smuts fanns i samtliga rum

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Isabelle! Tack för ditt omdöme och din feedback 🌸 Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag förstod från min kollega att ni hade varit i kontakt med varandra gällande bristerna samt att vi säkerställt att städningen är godkänd av de nya ägarna av bostaden. Har du några vidare frågor eller funderingar gällande flyttstädningen så är du alltid välkommen att kontakta oss! Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Jasmine J
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Bra bemött. Men riktig dålig städning, som jag själv fick åtgärda.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Jasmine! Tack för ditt omdöme och din feedback 🌸 Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar, vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag förstod från min kollega Alma att ni hade varit i kontakt med varandra gällande bristerna. Har du några vidare frågor eller funderingar gällande flyttstädningen så är du alltid välkommen att kontakta oss! Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Ing-Marie P
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Köpte flyttstäd av villa med inglasad uteplats . Blev väl bemött av personal på kontoret allt flöt på bra ända till slutet med bra resultat

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Ing-Marie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Peter S
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Flyttstädning utförd, fanns åtgärdspunkter från värden som Städarna sedan åtgärdade tills det blev bra. Vänlig kommunikation! Kan varmt rekommendera detta professionella företag!

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Peter! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sofie Elisabet B
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Städningen fungerar för det mesta alldeles utmärkt och det är aldrig några problem att byta dagar om det behövs. Ibland kan det ha missats en del men det är aldrig några sura miner om man skriver till de och undrar. Riktigt bra kommunikation från företagets sida samt bra städning på det stora hela.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Sofie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gunilla G
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Allt var bra ,trevliga och duktiga.😁

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna F

Visningstädning , jättenöjd Rekommenderas

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Rakel K
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Hej Mkt bra städning! Jag är väldigt nöjd.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Rakel! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Dödsbo Karl Arne P
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Bra bemötande, bra städat, Fick hjälp med flyttstädning

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Liza-Marie E
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Överlag är vi väldigt nöjda men det har tyvärr hänt ett par gånger att badrummet inte känts helt städat framförallt golvet.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Liza-Marie! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad roligt att höra att du överlag är väldigt nöjd med utförandet! Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Louise N
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Utmärkt bemötande vid bokning. Mkt väl genomfört arbete. Fönsterputs. Trevlig personal. Återkommer kommer nästa år.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Louise! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Margot H
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Trevlig och tillmötesgående personal. Jag hade specifika krav som andra företag inte velat hjälpa till med. Ett par saker missades men då jag påpekade det erbjöd man sig att komma tillbaka men vi enades om ett prisavdrag istället då jag gjorde det själv.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Margot! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fortsatt din sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sanna H

Super nöjd med fönsterputs! 😊

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Sanna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt din sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ingjaldur A
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Jag har varit kund hos er i över två år. Jag har haft samma individ hela tiden som utför städningen på min lägenhet en ggr i månaden. Det är så professionellt och bra utfört varje gång att jag upplever att lägenheten har förändrats från övernattningsställe till ett vackert hem genom hennes insats. Tusen tack för mig //Ingo

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Ingo! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Anneth O
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Mycket bra återkoppling via Mail, har haft Städarna Katrineholm tidigare och var nöjd med deras jobb utförande, bokade fönsterputs och hen som utförde jobbet var väldigt noga och det blev så bra och jag som kund kommer anlita dom fler gånger när det är aktuellt.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Anneth! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med tjänsten ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Tord N
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Ett jättebra sätt! Trevligt bemötande i telefon och jättefina personer som kom och städade.Toppen.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Tord! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kickan F
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Har nyss skrivit några rader, tryckte sen på ”spars” få det inte fanns nåt ”skicka” eller liknande

Hej Kickan! Tack för ditt omdöme! ⭐️ Mvh, Alva på Städarna 💧

Per F
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Bra arbetsledning som är lyhörd för kundens behov. Med bra återkoppling. Men utförandet har en del att önska, då utförarna på uppdragsplatserna inte verkar vara lika lyhörda för sin arbetsledning. Bristfälligt utförda städ uppgifter trots flertalet påpekningar aven från oss som kund.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Per! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vad roligt att du är nöjd med den support som arbetsledningen ger dig som kund. Vi vill alltid att du ska känna dig 100% nöjd med tjänsten, så självklart behöver vi reda i vad som inte fungerar som det ska med städningen. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Christina H
Skrev om Hemfrid Katrineholm

På det stora hela,blev jag nöjd. Men upptäckte på än gång att de inte dammsugit sofforna ordentligt,fick reducerat pris för detta. Sen upptäckte jag några fler saker.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Christina! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du har alltid 7 dagars reklamationsrätt på städningen och det är viktigt för oss att ta del av de brister du upplevt och säkerställa att kvalitén blir som den ska. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🚀

Peter S
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Mycket bra personal. Hade jobbat natt och då erbjöd man sig att prioritera sovrummet först så jag kunde sova direkt efteråt och jag kom också med sena önskemål som dom ordnade. Ska sägas att man inte förde oväsen heller och jobbet blev 5plus i kvalitet också!

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Peter! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är nöjd med städningen och tjänsten ⭐️ Jag lovar att framföra det till berörda personer. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lars Axel K
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Blev mycket trevligt bemött när vi ringde er om städningen och de som kom var mycket trevliga och lyssnande samt duktiga. Det var en fröjd att se resultatet.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Lars! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mikael G
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Väldigt bra kundservice snabba på att svara. Jobbet var perfekt gjort, slutstädning av lägenhet.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Mikael! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lise-Lotte S
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Beställde fönsterputs av fönster på den inglasade balkongen. Mailkonversationen var lätt och smidig, de svarade snabbt på de mail jag skickade och innehöll alltid en glad "ton". Personalen som kom var trevliga. Jobbet gick snabbt och fönstrena blev rena och fina . Kan varmt rekommendera företaget.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Lise-Lotte! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Roine H
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Helt ok. Höll tiderna. Trevliga. Jag bjöd på kaffe och hembakt bulle. Valde Städarna för att företaget har kollektivavtal. Fortsätt så!!

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack för ditt omdöme Roine! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Ingela H
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Väldigt bra städat, super rent.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Ingela! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Ingvar F
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Pålitligt och proffsigt utfört.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack för ditt omdöme Ingvar! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Helena E
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Mycket bra städat. Dock lite svårt att komma i kontakt med städfiman i Vingåker. När jag väl fått kontakt så funkade det brsa

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Helena! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧

Inger L
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Snabbt svar Positivt bemötande Lätt att boka på önskad tid. Prisvärt Be utfört arbete

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack för ditt omdöme Inger! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Pia A
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Varannan vecka städning. Duktig personal, punktlig, trevlig. Bra bemötande på kontoret också.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack för ditt omdöme Pia! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Ewa-marie W

Fungerar väldigt bra . Helt nöjd

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Ewa-Marie! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Linda-sue L
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Bara trevliga bemötanden av alla kontakter; vid bokning och vid städning. Städningen har varit bra. Jag har beställt både storstädning, fönstertvätt och vanliga städning och alla har varit till belåtenhet.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Linda-sue! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Gunilla L
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Jag kommer inte att anlita städarna dom fuskar

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Gunilla och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! ❄️ Mvh, Elin på Städarna

Katarina J
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Enkelt att kontakta, trevligt och informativt första samtal! Så bra städat, mer än nöjd, rekommenderas! Prisvärt.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Katarina! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Jennie F
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Otroligt nöjd. Samma person varje gång som jag känner mig trygg med. Inga avbokningar och i tid.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Hej Jennie! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Christina S
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Väl bemött! Bra! Trevligt bemötande, vet inte vad det menas med "köp" ?

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack för ditt omdöme Christina! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Kjell M
Skrev om Hemfrid Katrineholm

Bemötande är bra men skulle vilja ha mindre personalomsättning. Hemstäd.

Svar från Hemfrid Katrineholm

Tack för ditt omdöme Kjell! ⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle vilket har varit och är en utmaning. Vi vill alltid att ni som kund ska känna er 100% nöjda med den tjänst vi levererar och är det något ni funderar över är ni varmt välkomna att höra av er till oss på kontoret. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸