Städarna i Katrineholm AB

Städarna i Katrineholm AB

Välkommen till Städarna i Katrineholm AB!

På Videvägen 7A i Katrineholm hittar du Städarna i Katrineholm AB. Vi grundades 2016 och har sedan dess hjälp Katrineholm med omnejd att bli fritt från damm och smuts. Oavsett om det handlar om flyttstäd, storstädning, putsa fönster, golvvård, kontorsstäd eller all annan typ av städ så finns vi nära till hands.

Våra anställda är noga kontrollerade i brottsregistret och får vår gedigna utbildning Städarna Academy. På så vis kan vi säkerställa att kvaliteten på din städning blir i toppklass.

Varmt välkommen att höra av dig till oss eller besök oss på vårt kontor för att ta en kopp kaffe.

Läs vad 96 kunder tycker om Städarna i Katrineholm AB 2

2022-01-17
    Städarna är alltid trevliga. Lätta att kommunicera med. Helnöjd.
    2022-01-11
    Bra bemötande vid bokning. Väl städat!
    Hej Björn och tack för ditt omdöme⭐️Vad roligt att ni är nöjda med tjänsten vi levererat och oss som bolag. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna ❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2022-01-07
    Jag har haft jättebra kontakt med företaget och min kontaktperson och har alltid blivit trevligt bemött. Tyvärr så har städningen varit väldigt varierande beroende på den personal som städat och det har tyvärr varit många olika... Har tyvärr oftare varit missnöjd än nöjd med städningen och reklamerat flera gånger.
    Tack Maria för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Katrineholm AB
    2022-01-06
    Vi har blivit bra bemötta vi har bara haft städning två gånger så det är svårt att bedöma
    Tack för ditt omdöme Eva⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med den tjänst vi levererar, det glädjer oss! Ha en fin måndag! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2022-01-06
    Bra bemötande både i telefon och vid städtillfället.
    Hej Susanne och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag. Ha en fin start på veckan! ❄️Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-28
    Mycket trevligt bemötande. Hushållsstäd utan anmärkning.
    Hej Lena och tack för ditt fina omdöme ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag. God fortsättning! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-27
    Mycket bra. Var i kontakt med en hel del andra bolag som ej var etablerade på platsen men ingen kunde ta emot och lämna tillbaka nyckeln. Här gick allt hur lätt som helst och jag lämnade in nyckeln på kontoret och Städarna lämnade nyckel i brevinkastet.
    Bra städning och trevligt bemötande. Flyttstädning.
    Mvh Torvald
    Tack för ditt omdöme Torvald! Vad roligt att ni är nöjda med flyttstädningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag och god fortsättning! Mvh, Julia på Städarna❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-26
    Bra bemötande, svar i tid och offert inom utlovad tid. Offerten kunde vara mer detaljerad angående uppdraget.

Vår förväntningar på utfört arbetet införlivades och gjordes inom överenskommen tid. Föreningen har fått positiva kommentarer från våra medlemmar.

Vi köpte storstädning av våra trapphus i föreningen och är nöjda med arbetet.
    Tack för ditt omdöme Inger! Vad roligt att ni är nöjda med tjänsten⭐️ Gällande din feedback kring offerten så tar jag med mig den - den är viktig för oss. God fortsättning! Mvh, Julia på Städarna🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-26
    Vi har månads städning och är jätte nöjda.Trevlig personal och fint städat ❤️❤️
    Hej Ulla-Britt! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galax klass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag och god fortsättning! 🚀 Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-15
    Stad var 14:e dag
    Är mycket nöjd
    Under sommaren var väl inte alla lika noga. Då märktes det vem av våra ordinarie som lägger ribban
    Alltid väl bemött med önskemål om exempelvis extra städ eller fönstertvätt
    Aldrig några problem att få till det
    Tack så mycket
    Tack för ditt omdöme Susanne⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag, det glädjer oss att höra. Ha en fortsatt fin vecka! ☃️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
  • Karin Marie M
    skrev om Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-15
    Hemstäd efter checklista. Trevligt bemött i telefonen och av personen som skulle städa. Blev mer en nöjd med städningen. Kommer att rekommendera o anlita Städarna i Katrineholm igen.
    //Marie
    Hej Karin! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni tycker vi levererar en tjänst i galax klass🚀Ha en fin torsdag! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-14
    Var svårt få kontakt med arbetsledaren.
    Beställde städning av lägenhet.
    Utfördes väl. Önskar att det skulle vara möjligt få samma utförare varje gång. I stort sett nöjd.
    Tack för ditt omdöme Berit⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen vi levererar. Jag tar med mig din feedback kring kommunikationen - den är viktigt för oss. Ha en fin onsdag! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-13
    Bra service som jag fick av Städarna.
    Hej Thi! Tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd med tjänsten vi levererat och oss som bolag⭐️ Ha en fin tisdag! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-13
    proffsigt och bra bemötande. mina förväntningar vart uppfyllda och mer där till.
    Kvalitén var väldigt bra om jag jämför med tidigare företag som jag anlitat.
    Jag har anlitat Städarna för att utföra fönsterputs.
    Hej Monika! Tack för ditt omdöme och de fina orden❄️ Vad roligt att du är nöjd med fönsterputsningen. Jag önskar dig en fin måndag! 🎄 Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-10
    Jättebra att man får samma superduktiga tjej varje gång. jag vill inte byta. Jag köpte 3 timmars städning i kök ink ugnen som blev som ny. vilket toppen jobb hon gjorde.
    Tack för ditt omdöme Lise-lotte ⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med den tjänst vi levererar och oss som bolag, det glädjer oss att höra. Ha en fantastik måndag! 🎄 Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-09
    Jag beställde fönsterputs och resultatet blev som jag förväntat mig
    Tack för ditt omdöme Anneli! ⭐️ Vad roligt att du upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är precis så det ska vara🚀Ha en fin vinterdag och trevlig helg! ❄️Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-09
    Fönsterputsning, kanon, städning varierande resultat.
    Hej Barbro! Tack för ditt omdöme⭐️ Är det något speciellt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten är du varmt välkommen att ta kontakt med oss så våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem❄️ Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-09
    Dom gör sitt jobb. Är man missnöjd och ringer så ordnar dom upp så allt blir bra. Ingen är ju felfri så blir det några missförstånd så ordnar dom upp tills man blir nöjd. Jag är nöjd med det jobbiga arbete dom utför hos oss ’tjatiga tanterna”.
    🧑‍🎄
    Har vanlig städning och har nyss haft storstädning så jag är jätte nöjd.
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord Anita⭐️Vad roligt att du är nöjd med tjänsterna vi levererar och oss som bolag, det är precis så det ska vara! Ha en fin vintrig fredag och trevlig helg! ❄️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-12-01
    Vi har 3 timmars städning var 4:e vecka. Vi är mycket nöjda med kontakten med Städarna, med de som varit här och städat. De är flexibla om vi t ex vill ha fönster tvättade istället. Trevligt bemötande.
    Hej Eva! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin eftermiddag! 🚀 Mvh, Julia på Städarna❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-29
    De utför uppdraget bra, vi har aldrig haft något att klaga över. De underlättar vår vardag. ibland märks det där lilla extra, då blir vi extra glada och känner verkligen att det är lyxigt att komma hem till ett nystädat hem.
    Tack för ditt omdöme Magdalena! ⭐️ Vad roligt att vi kan hjälpa till i er vardag och att ni är nöjda med tjänsten vi levererar. Jag önskar dig en fortsatt fin måndag! ☃️ Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-29
    Är så nöjd med städningen varannan vecka. Smidigt att framföra om man vill ha något förändrat till nästkommande städtillfälle genom att fylla i blanketten. Har bara träffat trevliga tjejer. Bra med appen om man vill boka något extra, utnyttja ev timpott. Är supernöjd!!
    Hej Cecilia! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin eftermiddag! 🚀 Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-29
    Jag har varit kund i många år. Kvaliteten på städningen är så olika. I bland känns det som det är unga tjejer som tycker stt det är lätt förtjänade pengar. Det kanske glöms bort i bland att det är en kund som betalar rätt mycket pengar för att få en proffsig städning.
    Allt för mångsa gånger har jag varit missnöjd. I bland har hela huset behövts städas om
    I bland har det varit kanonbra !
    Det är så olika VEM som städar tyvärr
    Tack Catharina för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att du upplever brister i kvalitén på städningen, så ska det inte vara. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem.❄️ Önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-29
    Köpt Städ för företaget o vi är nöjda
    Hej Robert och tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen hos er. Jag önskar dig en fortsatt fin tisdag! Mvh, Julia på Städarna ❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-28
    Trevligt bemötande och väldigt flexibla vad gäller ev ändringar, sjukdomar, el annat trassel som gör att man kan behöva boka om.
    Jag har hemstädning varannan vecka och Städarna lämnar alltid trevliga meddelanden om vad som gjorts mm.
    Dock är kvalitén på städningen lite varierad, vissa gånger finns stora missar, andra gånger är det jättefint. Vi har haft flera olika som städat hos oss.
    Tack för ditt omdöme Johanna! ⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle vilket har varit och är en utmaning. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med den tjänst vi levererar och är det något ni funderar över är ni varmt välkomna att höra av er till oss på kontoret. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Jag önskar dig en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna ❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Vi upplever att vi inte får den tid vi betalar för.
    Många olika personer som städar vilket inte ger önskad överblick.
    Ibland görs inte ordinarie uppgifter trots att avtalad tid inte fullgörs…
    Tack för ditt omdöme Magnus! ⭐️Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd och att gå före avtalad tid är inte okej. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Julia på Städarna ❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Fint städat och gulliga tjejer
    Tack för ditt omdöme Rolf! ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med tjänsten vi levererar. Ha en fortsatt fin tisdag! Mvh, Julia på Städarna ❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    På nätet hittade jag er.
    Bra på alla sätt . Jag är nöjd med tidigare städerskorna och nöjd med senaste Frida .
    Fast samma personal kan vara en viktigt fakta för kund som effektivt städa och lättare för både sidor förstår varandra vad som gäller varje tillfälligt städa
    Tack för ditt omdöme Xiao! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Gällande din feedback kring personalbyte tar jag med mig den till mina kollegor. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Jag anlitar städerna för att få mer tid till mina barn. Men det är väldigt olika på kvalitet
    Hej Jessica! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att du upplever brister i kvalitén, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd. Är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna❄️ Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Vi har andra förväntningar på hur och var ni dammar, inte helt nöjda med resultatet. Detta trots påpekanden.
    Tack Per för ditt omdöme ⭐️Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem, samt att vi kan se över arbetsbeskrivningen i ert kundkort. Önskar dig en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Vi har anlitat städarna sen snart 5 år tillbaka,först en flyttstädning av en villa sen fönsterputs 2 ggr/ år. Proffsigt bemötta varje gång från bokning till slutresultat.
    Hej Lena! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar tjänster i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Trevligt bemötande. Städresultatet är helt okej.
    Hej Malin och tack för ditt omdöme⭐️ Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att vi kan prata med berörd städhjälte. Önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    De städar bra och vi är nöjda. Däremot har de en tendens att hoppa över en vecka utan städning och inte höra av sig om det. Det har hänt två gånger på kort tid nu. Sjukdomar eller inte så måste vi veta när de inte hinner med.
    Tack för ditt omdöme Göran ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen vi levererar. Självklart är det mindre bra att det finns brister i kommunikationen, jag tar med mig detta till mina kollegor. Ha en fin dag! Mvh, Julia på Städarna 🚀 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Trevlig personal Trodde damningen skulle vara lite bättre men det får vara ok
    Tack för ditt omdöme Dorthy! ⭐️ Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Julia på Städarna🌺 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Vi har dels städning i hemmet dels städning av vår verksamhet ridkurser och ridläger under året.
    Fungerar mycket bra efter vissa påpekanden om extra finess i kursverksamheten som innefattar övernattning.
    Kommer som planerat och tjejerna är mycket trevliga och effektiva. All heder till dem. Angelica som är vår kontaktperson är också otroligt tillmötesgående.
    Hej Anne! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni är 100% nöjda med tjänsterna vi levererar. Jag ska hälsa Angelica att hon gör ett strålande jobb🌸 Ha en fin dag! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-27
    Allt med städarna i Katrineholm är väldigt bra och jag rekommenderar dom starkt.
    Hej Linda! Tack för ditt omdöme och vad roligt att ni är nöjda med tjänsten och oss som bolag⭐️ Ha en fortsatt fin måndag! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-26
    Fungerar oftast bra. Lite för många ändringar av tider.
    Jag förstår att det är svårt när folk blir sjuka och liknande, men eftersom vi åker iväg under tiden det städas så vill vi ju kunna planera vår tid.
    Tack för ditt omdöme Gunnel! ⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen. Tack för din feedback gällande ändringar av städtider - den är viktig för oss och jag tar med mig detta till mina kollegor. Ha en fin tisdag! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-26
    Jag har alltid blivit trevlig bemött av städarna. För det allra mesta är det välstädat och de få gånger jag har haft klagomål har jag blivit lyssnad på. Jag har städning var fjortonde dag.
    Tack för ditt omdöme Hanna🌸Tack för de fina orden och vad roligt att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass🚀Ha en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-26
    Bra bemötande, de gör det vi ber om.
    Tack för ditt omdöme Elin!⭐️ Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten och oss som bolag, det glädjer oss. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-26
    Städarna är hos oss varannan vecka och städar och dessutom putsar dom våra fönster två gånger om året.
    Vi upplever att vi alltid får ett trevligt bemötande och vi är
    nöjda med städning och fönsterputs.
    Kan varmt rekommendera Städarna i Katrineholm!
    Hej Anders! Tack för ditt omdöme och de fina orden! ⭐️ Vad roligt att ni upplever att vi levererar tjänster i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar dig en fantastik helg!🚀Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-26
    Bra och proffsigt samt duktig personal
    Hej Jouni! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med städningen och tjänsten i helhet, det glädjer oss att höra. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-26
    Väldigt bra bemötande. Lite onödigt strul och eftersläpning med uppdatering i kundportal vid förändringar. Onödigt många kontaktpersoner som återkopplar. Finns en poäng med att en och samma kontaktperson håller oss små kunder med återkommande hemstäd uppdaterade.
    Fungerar väldigt bra vid städtillfällena. Era lokalvårdare har hört av sig och återkopplar på ett väldigt bra och personlinligt sätt via sms och telefon. Bra med den lilla lappen med hälsningen. De hör alltid av sig när de är på gång och när de är klara. Känns tryggt och bra.
    Hej Calle! Tack för ditt omdöme och fin feedback⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen. Gällande din feedback kring kommunikation och kontaktpersoner tar jag med mig den till mina kollegor - den är viktig för oss. Trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Bra bemötande, trevlig personal. Mina förväntningar är uppfyllda då jag kan lägga tid på annat än städning när jag väl är ledig.
    Tack för ditt omdöme Maria! ⭐️ Vad roligt att du är nöjd med städningen och tjänsten i helhet, det är en ära att kunna hjälpa till i er vardag. Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Jag har varit kund i flera år och alltid blivit bra bemött . Jag har städning var annan vecka och företaget uppfyller mina önskemål.
    Städarna är punktlig och flexibla.
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord Sigrid! ⭐️ Det glädjer oss att höra att du är 100% nöjd med städningen och oss som bolag, det är så det ska vara. Ha en fantastisk helg! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Oftast väldigt bra service. Kunde bli bättre på att kommunicera om dom kommer tidigare. Annars är dom noggranna.
    Tack för ditt omdöme Christofer och vad roligt att du är nöjd med städningen⭐️Gällande din feedback kring schema-ändringar tar jag med mig det till mina kollegor - den är viktig för oss. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Vårt samarbete fungerar utmärkt. Enkelt att kommunicera och när vi behöver assistans så finns dom alltid där.
    Hej Mats! Tack för ditt omdöme och dina fina ord, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen och tjänsten i helhet⭐️ Ha en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Professionella, drivna och duktiga städare och personal.
    Hej Sofien! Tack för ditt omdöme och dina fina ord⭐️ Det glädjer oss att höra att du är 100% nöjd med städningen och tjänsten i helhet. Trevlig eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna 🚀 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Skönt att slippa städningen. Men ser att kvaliteten skiftar beroende på vem som kommer och städar, likadant är det sällan de är kvar hela tiden som vi betalar för.
    Hej Jan-Erik och tack för ditt omdöme! ⭐️Vad tråkigt att höra att ni upplever brister i städningen och självklart är det inte okej att vi lämnar innan utsatt tid. Vi vill alltid att ni ska vara 100% nöjda och ni är varmt välkomna att höra av er till oss med era önskemål/synpunkter så vi kan prata med berörd städhjälte. Ha en fortsatt fin torsdag! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Katrineholm AB
  • Enium E
    skrev om Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Ordning och reda. Snyggt och prydligt!
    Tack för ditt omdöme Enium⭐️ Vad roligt att ni är 100% nöjda med städningen och tjänsten i helhet. Ha en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna 🚀 Städarna i Katrineholm AB
    Bra bemötande
    Bra service
    Trevligt personal
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord Gerard! ⭐️Det glädjer oss att höra att du är nöjd med oss som bolag. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Julia på Städarna 💧 Städarna i Katrineholm AB
    2021-11-25
    Allt är kanon. Trevliga. Kan städa.
    Hej Eva! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att höra att ni är 100% nöjda med tjänsten, det är så det ska vara. Ha en fin eftermiddag! Mvh, Julia på Städarna 🌸 Städarna i Katrineholm AB