Hemfrid Nyköping

Hemfrid Nyköping

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • Badge2021
4.0

Välkommen till Hemfrid Nyköping! I vår värld är det detaljerna som gör skillnaden. Oavsett om du önskar regelbunden hemstädning, bokar en fönsterputs eller en flyttstädning kan du lita på att vi levererar högsta möjliga kvalitet. Våra team består av noggrant utvalda och utbildade medarbetare som är lika passionerade som de...

212 omdömen om Hemfrid Nyköping

Sedan starten hos Reco 2021

Simon K
Skrev om Hemfrid Nyköping

Jag har anlitat Hemfrid några månader nu och efter två sena avbokningar i rad har jag sagt upp tjänsten.

Karin L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Att anlita Städarna för en flyttstädning är det största misstaget vi gjort. Det slutförde inte städningen, men skulle ändå ha betalt plus att vi fick ersätta köparna för utebliven städning. Fruktansvärt dåligt bemötande och ingen vilja att lyssna och försöka lösa situationen.

Per S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Efter viss inkörning fungerar nu trappstädning i vår fastighet utmärkt. De kontakter vi haft med personal och arbetsledning fungerar bra. Efter konsolidering av Städarna in i Hemfrid har möjligheterna till att lämna feedback utvecklats och även märks skillnad i tjänsteleveransen som "snäppats upp".

Monika A

Arbetet blev bra utfört. Köpte fönsterputs. Synd med dålig svenska

Ulla De Neergaard S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Vi fick våra fönster tvättade, rutor med spröjs. En trevlig ung man från Städarna. Utmärkt utfört!

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Ulla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva Therese G
Skrev om Hemfrid Nyköping

Otroligt proffsigt på alla plan!

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fredag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Kristina L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Hej! Köpte fönsterputs inklusive avtorkning av träytor runt fönstret. En trevlig, men deppig eller trött putsare glömde lite ytor här och där. Intrycket var att livet och jobbet var tungt. Putsaren frågade inte när enstaka fönster var krångliga utan hoppade över. Skulle kunna acceptera detta om priset varit lägre. Tyckte lite synd om denne man.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Kristina! Tack för ditt omdöme och feedback - den är viktig för oss! 🌸 Detta låter självklart inte bra, vi är väldigt måna om att våra städhjältar ska må bra på jobbet. Jag tar din upplevelse vidare till vår personalavdelning, så vi får bena ut vad som har hänt. Vi erbjuder alltid 7 dagars garanti på arbetet, så är du inte nöjd med resultatet uppmanar jag dig att kontakta oss direkt! Återigen, tack för ditt omdöme! Ha en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Björn Jan B
Skrev om Hemfrid Nyköping

Bokade dom i början av månaden för min fars flyttstäd. Dom var tvungen att städa om lägenheten 3 gånger innan det vart godkänt. Och när ham försökte kontakta dom för att deadlinen (sista dagen på måmaden) var bara några dagar bort för stt fråga när dom ska komma och fixa lägenheten (den 3 gången) då svarade ingen och var svårt att få kontakt med dom.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Björn och tack för ditt omdöme! Jag är hemskt ledsen över hur ni upplevt tjänsten och att både kvalité samt administration inte varit till belåtenhet. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar, det gäller såväl städning och kundtjänst. Jag beklagar återigen att detta blev just din upplevelse av vår tjänst och självklart ska jag prata med berörda personer så detta inte uppstår igen. Ha en fin dag! 💧 Mvh, Alva på Städarna

Laila Elisabeth E
Skrev om Hemfrid Nyköping

Fönstertvätt till stor belåtenhet. Trevligt bemötande från både killen som gjorde jobbet och företaget.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Laila! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönstertvätten ⭐️ Vi hälsar självklart detta vidare till berörd städhjälte! Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Katarina Elisabet K
Skrev om Hemfrid Nyköping

Första besöket , då kom städerskan över 1 timme sent, undermålig städning, jag har påtalat att städningen var usel i samband med att jag sa ifrån fortsatt tjänst, inget om kompensation el något alls. Andra tillfället var det bra städat inget att klaga på!

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme 🌟 Jag beklagar verkligen att upplevelsen av den första städningen var undermålig. Vi strävar självklart alltid efter 100% nöjdhet! Det glädjer mig att höra att städning nummer två var bra men vi undersöker självklart vad som gick fel första gången, så detta inte uppstår igen! Återigen, tack för din feedback! Jag önskar dig en fortsatt fin dag! 🌸 Mvh Alva, Städarna 💧

Gunborg Kristina Elisabet H

Tyvärr svårt med kommunikation Men vänliga och tillmötesgående när man väl fick tag i dem Städningen bra. Jag har en standard per månad

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för ditt omdöme! ⭐️ Kommunikationen är såklart en jätteviktig del av kundupplevelsen. Det går alltid bra att skicka in ett ärende i appen eller via kundportalen om det inte är brådskande. Annars går det självklart bra att kontakta oss per telefon och har vi inte möjlighet att svara i stunden kopplas du vidare till våra kollegor på växeln för att lämna ett meddelande. Jag är tacksam för feedbacken och ska ta med mig detta framåt! 🌸 Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna

Maud N
Skrev om Hemfrid Nyköping

Städningen var bra. Det är bara en sak som inte är okej och det är uppgifterna som ni lämnat till Skattemyndigheten.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Maud! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men jag önskar att du kontaktar oss gällande din feedback på utlämnade uppgifter till Skatteverket. Dela gärna din feedback med oss via info@stadarna.se eller ring 0771-480 480 🌸 Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Emelie K
Skrev om Hemfrid Nyköping

Fin kundservice med snabb återkoppling. Däremot var städningen inte enligt förväntan och fick göras om, då områden hade städats slarvigt eller inte alls.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Emelie! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vad tråkigt att höra att städningen inte utfördes korrekt, vi vill självklart att våra kunder ska vara 100% nöjda! Jag är glad att du nyttjade kundgarantin. Skulle det vara några missar framåt så kontakta oss gärna direkt, så ser vi till att åtgärda detta! Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulla Elisabet M
Skrev om Hemfrid Nyköping

Tack för trevligt bemötande och förståelse av lokalkontoret i Nyköping. Åldern tar ut sin rätt men tack vare fantastiska Engla( som hjälpt oss varje gång) m fl så har vi fått änglar, som hjälper oss varannan vecka med det tyngsta. Vi hoppas på god fortsättning med Hemfrid!

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Ulla! Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gunnel L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Städarna i Nyköping har skött sitt uppdrag utan anmärkning. Vi är helt nöjda med det sätt städningen har utförts.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Gunnal! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Elsa Barbro B
Skrev om Hemfrid Nyköping

Trevligt bemött i telefon. Bra personal som utförde städningen

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Elsa! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lena H
Skrev om Hemfrid Nyköping

Gick lätt att boka tid för fönsterputsning. Kom två killar, en pratade inte svenska och putsade alla fönster i hus och gäststuga, även runt fönster. Fick dock påpeka att de slarvade med att tvätta/göra rent runt fönstren, efter det såg det bättre ut. Fick även visa hur man skulle öppna vissa fönster så de kunde tvätta mellan fönsterna. För övrigt var jag nöjd med deras arbete.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Lena! Tack för att du visade medarbetarna hur dina fönster skulle öppnas, det är inte är självklart alla gånger, så det underlättar såklart med lite hänvisning. Jag kommer ta med din feedback vidare till verksamheten för att säkerställa att samtliga fönsterputsare är informerade vad som inkluderas i rengöringen i och runt ett fönster. Det glädjer mig att du blev nöjd med resultatet i slutändan, det ser vi självklart till att framföra till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Fredrik Å
Skrev om Hemfrid Nyköping

Bra kommunikation vid initial kontakt. Smidigt att bestämma tid. OK jobb med själva städningen, men missade vissa bitar. Negativa aspekter var att de kom två timmar för sent och vi tvingades ringa och fråga var de var. Dessutom när städarna var klara så åkte de bara iväg utan att prata med oss fast vi befann oss på tomten.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme och din feedback. Jag förstår att er upplevelse inte riktigt blev en fullpott ur flera aspekter. Ni har alltid 7 dagars nöjd-kund-garanti om kvalitén inte skulle vara till belåtenhet. Jag ser till att er feedback når rätt personer så vi kan säkerställa en bättre leverans framgent ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Thais S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Hej, Städarna kom hem till mig 3 gånger. Den första och den tredje var vi super nöjda. Den andra gången kom en person ensam och hon städade extremt superficiellt, det var flera delar av golvet som var inte alls städat. Så, om vi kunde va på samma nivå som sista gången det skulle vara perfekt för oss. //Thaís

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Thais! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du generellt är nöjd! Upplever du att det brister i kvalitén igen så vill jag verkligen uppmana att meddela oss så fort som möjligt, så har vi möjlighet att komma tillbaka och åtgärda bristen. Du akn enkelt betygsätta din städning och lämna feedback i appen! Vi ser självklart till att framföra dina ord om första och sista städningen till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Patrik L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Smidig kontakt. Trots frånvarande personal så löstes det snabbt. Bra pris och resultat.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Patrik! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anne B
Skrev om Hemfrid Nyköping

Perfekt fönsterputs!Nu senast !

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Anne! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jessica Anna Helena S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Fönsterputs. Otroligt trevlig och duktig man som utförde arbetet.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Jessica! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna Britt Ingalill S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Utmärkt jobb. Mohammed var snabb och effektiv. Det var rent och snyggt när han var klar. Jag rekommenderar varmt era tjänster.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Barbro Kristina S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Fönsterputsaren kom ca 1 och en 1/2 timme försent. Ingen från företaget meddelade detta. Jag fick själv ringa. Fönsterputsaren alldeles för oerfaren för att tvätta inglasad balkong. Hade inte med sig rätt utrustning. Ingen skugga ska falla över honom. Han gjorde så gott han kunde.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Barbro 🌸 Tack för ditt omdöme! Jag är hemskt ledsen över hur din upplevelse av fönsterputsen blev. Det låter onekligen som att det blivit en brist i kommunikationen gällande tiden och utrustningen som medarbetaren skulle tagit med sig. Jag ser självklart till att förmedla din feedback till rätt personer för att reda ut vad som har hänt och säkerställa att detta inte händer igen. Jag önskar dig en fortsatt fin sommar! Mvh Alva, Städarna 💧

Eva Marianne O
Skrev om Hemfrid Nyköping

Fönstertvätt. Snabb o noggrann.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva A
Skrev om Hemfrid Nyköping

Jag har anlitat Städarna flera gånger för fönsterputsning och är mycket nöjd med alla som putsat fönster hos oss.

Maria Elisabet E
Skrev om Hemfrid Nyköping

Trevlig personal som alltid gör skinande rent! Vi är så nöjda.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Maria! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Emma W
Skrev om Hemfrid Nyköping

Vi är så nöjda, de ser vad som behöver göras och gör alltid det lilla extra. Vi får alltid komma hem till ett superfint och välstädat hem. Bästa städfirman vi testat. Dessutom alltid väldigt trevligt bemötande från de som städar.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Emma! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Leif Gunnar L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Hittills bara positivt alltid trevliga och tillmötesgående

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Leif! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ulrika L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Bra städning, men slarvstädad ugn, inte tagit bakom underskåp eller under badkar på storstädning. Samt tagit sönder en pall med min sons namn på utan att meddela! Så inte speciellt nöjd denna gång!

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Ulrika! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyllt era förväntningar. Vi vill självklart alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda med resultatet. Du har alltid 7 dagars kvalitétsgaranti och vi uppmanar alltid att nyttja detta för att vara tillfredsställd med resultatet. Det är beklagligt att en olyckshändelse skett under tillfället och detta ska enligt rutin alltid meddelas kund. Jag undersöker självklart vad som skett och varför rutinen frångåtts. Jag säkerställer att din feedback når...

Ingvar L
Skrev om Hemfrid Nyköping

Bra arbete utfört på tid som vi kommit överens om. Det var andra gången vi anlitade firman.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Ingvar! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jenny R
Skrev om Hemfrid Nyköping

Bra att ha och göra med, vi är nöjda med städningen.

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för ditt omdöme Jenny! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Sonja Lisa Birgitta T
Skrev om Hemfrid Nyköping

Levde verkligen upp till mina förväntningar. Förutom att det var skinande rent så luktade det väldigt gott när jag kom hem !

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Sonja! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Harriet Kristina N
Skrev om Hemfrid Nyköping

Mcket nöjjd proffsigt!! Har beställt varannan vecka. God blick för vad som skall göras.de verkar ha en bra utbildning i bemötandet av olika personer. .ingenting verkar vara omöjligt. Harefan rekomderst dem till andra.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Harriet! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd ⭐️ Vi ser till att framföra dina ord till våra städhjältar. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sofia T
Skrev om Hemfrid Nyköping

Fint putsade fönster men tyvärr var fönsterbrädorna super smutsiga efteråt!

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för ditt omdöme Sofia! Vad roligt att du är nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Gällande din feedback kring fönsterbrädorna så ska det självklart inte vara smutsiga efter vårt besök. Jag är tacksam att du nämnde detta så vi kan prata med berörd städhjälte! Ha en fortsatt fin fredag! Mvh, Alva på Städarna🌸

Maj-Britt N
Skrev om Hemfrid Nyköping

Jag är nöjd med städarna har anlitat dem flera år.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Maj-Britt! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Annika A
Skrev om Hemfrid Nyköping

Trevligt bemötande, flexibla, noggranna, positiva

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Annika! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sven Anders A
Skrev om Hemfrid Nyköping

Kom i utsatt tid. Vi har anlitat dem tidigare och varit nöjda. De kom och tvättade fönsterna.

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med fönsterputsningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Susanne F
Skrev om Hemfrid Nyköping

De fick komma och städa om till de nya som flyttat in, tycker att man borde göra en besiktning när arbetet är slutfört.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Susanne och tack för ditt omdöme ⭐️ Jag beklagar verkligen att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det såklart inte vara. Vi vill alltid att du som kund och den nyinflyttade ska vara 100% nöjd med både utförandet och servicen. Denna gång har det brustit och jag är tacksam att du kontaktades oss för att påpeka bristerna så att vi kunde göra om och rätt. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret om du har ytterligare feedback kring tjänsten - den är viktig för oss. 🌸 Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna

Eva S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Jätte missnöjd med både bemötande och utfärdandet

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Eva och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte var till belåtenhet. Jag förstår att du har varit i kontakt med det lokala kontoret och blivit erbjuden en ny städtid några dagar senare, men valt att tackat nej till detta. Finns det något mer vi kan göra för dig är du varmt välkommen att kontakta oss på nytt igen. Jag önskar dig en fin dag! 🌸 Mvh, Alva på Städarna

Annette Margareta G
Skrev om Hemfrid Nyköping

Rent blev det och trevliga var dom.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Annette! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Yvonne G
Skrev om Hemfrid Nyköping

Trevligt bemött när jag beställde tid för fönsterputs och av fönsterputsaren Det blev rena fönster med glans Har bara haft fönsterputs.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Yvonne! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd fönsterputsningen! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ejvor Margareta M
Skrev om Hemfrid Nyköping

Dessvärre har jag inte varit i mammas lägenhet sedan hon gick bort! Men eftersom jag inte har hört något från Myntan, så drar jag slutsatsen att de var nöjda! 😊

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Ejvor! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Håkan T

Trevlig personal. Varför inte 5? Inte städat under/ bakom soffa och TV-bänk

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för ditt omdöme och feedback Håkan! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Sofia Elisabet S

Super nöjd. Skinade rent.😁😁😁👌👌👌👌

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Sofia! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Ingrid Agneta B
Skrev om Hemfrid Nyköping

Trevligt bemötande Bra städning Lätta att få kontakt med Har förtroende att kunna lämna hemmet Fyller absolut mina förväntningar Agneta

Svar från Hemfrid Nyköping

Tack för ditt omdöme Ingrid! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Yvonne H
Skrev om Hemfrid Nyköping

Städarna var jättebra men vi blev tveksamma till administrationen som gett oss en tid kl. 8.00 på morgonen men inte informerat om ändrad tid. De kom kl 10.00. Då hade vi tänkt ringa en annan firma faktiskt. Vet ej hur vi gör nästa år. Jag blir ledsen över dålig respekt.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Yvonne! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Anna Ulrika Elisabet F
Skrev om Hemfrid Nyköping

Först missförstånd vilket hus som skulle städas men det sköttes och klarades upp galant. Huset som pga ålder nog inte var det Lättaste att städa blev rent och fint, både jag och hyresvärd var mycket nöjda..

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Gun Helena Kristina Cecilia G

Finns inga som putsar fönster som Städarna. Fantastisk bra! Anlitar dom två gånger om året från och med nu.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Gun! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Sven Torbjörn S
Skrev om Hemfrid Nyköping

Kom i tid.förstod dock ej svenska,men hygglig kontakt. Arbetade metodiskt och säkert trots stora utåtgående fönster. Slog inte sönder någonting .Putsresultatet 8 stjärnor av 10 (Svårjobbat.) Fick varsin apelsin som avslut.

Svar från Hemfrid Nyköping

Hej Sven! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧