Hemfrid Örebro

Hemfrid Örebro

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
3.8

Välkommen till Hemfrid Örebro - din pålitliga partner för professionell och skräddarsydd hemservice! Vi förstår att detaljerna gör skillnaden, och hos oss kan du vara säker på att vi strävar efter och levererar högsta möjliga kvalitet, oavsett om du väljer regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs....

180 omdömen om Hemfrid Örebro

Sedan starten hos Reco 2020

Leif P

Allt ok. Jättenöjd. Bra,duktiga medarbetare o trevliga. Mvh Leif

Tomas E
Skrev om Hemfrid Örebro

Vi har blivit bemötta av Hemfrid på ett mycket positivt sätt. I början hade vi olika städare men blandad kvalitet. Men numera har vi Titiana som vår städare och hon är jätteduktig, så vi vill absolut inte byta. Tjänsten vi köper är städning av vår trerumsradhus varannan vecka. Vi har ibland även bytet någon veckostädning med föntertvätt. Ca. 2 gånger om året.

Niclas J
Skrev om Hemfrid Örebro

Min mor gick bort i september så skicka inga fler Mail tack.

Katarina E
Skrev om Hemfrid Örebro

Positivt , nöjd med städningen jag fick har tyvärr bara hunnit få en städning. Bra att man får ett schema att gå efter speciellt för mig som är hjärntrött.

David Thomas M
Skrev om Hemfrid Örebro

Väldigt missnöjd! De som städade hade ingen aning vad som ingick i paketet man köpt. Det slarvades också nått otroligt med städningen efter varje tillfälle! Vi valde att avbryta kontraktet efter ca en månad och byta företag!

Lars Hugo Ö
Skrev om Hemfrid Örebro

Bra bemötande, städning 1gång/mån och det fungerar jättebra.

Björn H
Skrev om Hemfrid Örebro

Mycket bra service, duktig personal. Välstädat och prisvärt. Moderna med en bra mobilapp för bokningar och ändringar av uppgifter. Rekommenderas starkt!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Björn! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna Sandra Karoline A
Skrev om Hemfrid Örebro

Städarna är ett företag som ger snabb återkoppling, professionellt bemötande och levererar den tjänst som vi är behov av. De var lätta att kommunicera med vid starten och lyssnade in vad vi ville ha och sedan har de varit flexibla och kunnat justera tid, tjänsten allteftersom våra behov förändrats. Jag rekommenderar varmt Städarna!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar och personal på kontoret ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Elzbieta J
Skrev om Hemfrid Örebro

Ganska snabba och trevliga tjejer. Dem har alla grejer med sig. Nöjd med resultatet.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Elzbieta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Eva Kristina T
Skrev om Hemfrid Örebro

Hej! Jag har haft Städarna så kort tid så jag tycker det är svårt att bedöma dem rättvist, jag har inte heller haft något annat städbolag och har därför inget att jämföra med.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback ⭐️ Jag förstår och håller med om att det kan vara svårt att betygsätta en tjänst som man inte haft tillräckligt länge. Det glädjer mig att du trots detta har lämnat ett så pass högt betyg! Jag hoppas att du fortsatt kommer vara nöjd med städningen. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sonja Elisabet Ö
Skrev om Hemfrid Örebro

Mycket bra städat, fräscht missade ett par småsaker som besiktningen från Öbo kommenterade men det lilla kunde jag fixa själv

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Sonja! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du generellt sett är nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mariana Ingrid Victoria S

Toppenbra städhjälp, rekommenderas varmt!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Mariana! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Caroline W
Skrev om Hemfrid Örebro

Jag är väldigt nöjd med den städningen, ordentligt o noggrant.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Caroline! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Daniel R
Skrev om Hemfrid Örebro

På det stora hela är vi nöjda. Lite mera fokus på detaljerna så blir det ännu bättre

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Daniel! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Dela gärna feedback direkt efter din nästa städning i appen, så ser vi till att notera detta för att bli ännu, ännu bättre! Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Elisabeth M
Skrev om Hemfrid Örebro

helt ok städning men önskar att samma person kommer varje gång

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Elisabeth! Tack för ditt omdöme och din feedback! Vi tar gärna emot feedback på vad vi kan göra bättre för att du ska uppleva att städningen är 5 av 5 stjärnor ⭐️ Kontakta oss gärna via telefon eller mail så ser vi till att ta emot din feedback och bli ännu, ännu bättre! Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sara M
Skrev om Hemfrid Örebro

+ Snabb återkoppling gällande fakturafrågor + Snabb återkoppling när vi haft synpunkter på städningen - Vi inledde med en storstädning som vi var väldigt nöjda med, nu har vi haft "vanlig" städning två gånger och noggrannheten har markant minskat. Finns ytor som (skrivbord, bänkar) som fortfarande är dammiga även efter påpekande efter första städtillfället. Mina förväntningar möttes och med marginal i storstädningen men tyvärr inte fullt ut på vår vanliga Mellanstädning. Sammanfattningsvis bra men lite för slarvigt just med personen vi har nu, ska få den vi önskat nästa gång.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Sara! 🌸 Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten, så jag tar med mig denna feedback till berörda personer så vi kan bli ännu bättre! Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Henrik S
Skrev om Hemfrid Örebro

Bra kontakt och fin servicekänsla

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Henrik! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Sara S
Skrev om Hemfrid Örebro

Blev bra bemött, en del sa inte just ngt åkte bara fast jag satt i trädgården, städningen var inget fel på.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Sara! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med utförandet! Vi tar med oss din feedback gällande kommunikationen. Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Marita R
Skrev om Hemfrid Örebro

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Marita! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Karl Markus Vidar O
Skrev om Hemfrid Örebro

Vänlig bemötande. Punktliga..Bra genomfört.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Karl! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

SP
Skrev om Hemfrid Örebro

Beror helt på vilken personal som städar.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar alla gånger. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Anna Linnéa Pernilla Ö

Jätteproffsiga! Blev så rent och fint. Anlitade dem för flyttstädning och kan verkligen rekommendera Städarna i Örebro AB.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Pernilla! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Pirjo Ö
Skrev om Hemfrid Örebro

Mycket välskött och trevlig personal.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Pirjo! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Inger Cecilia Claesdotter L

Proffsigt o bra utförd städning och bra kontakt för att lösa detaljer

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Inger! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Jens L
Skrev om Hemfrid Örebro

Städar bra, lite kommunikations missar ibland. Gällande tider. Missas tyvärr påfyllning av dispenser ibland

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Jens! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du generellt är nöjd! ⭐️ Gällande din feedback på kommunikationen och påfyllning av dispenser så ser vi självklart till att detta når berörda personer så vi kan förbättra oss. Vi strävar alltid efter att du som kund ska vara 100% nöjd! Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Karin Eva Josefin Å
Skrev om Hemfrid Örebro

Jag anlitade Städarna i Örebro AB för flyttstäd och hade inga anmärkningar på något och det hade inte heller de nya ägarna. Enda som drog ner betyget var att de glömde taklampor på som sen stod och lyste i flera dagar.

Svar från Hemfrid Örebro

Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att både du och de nya ägarna är nöjda med resultatet ⭐️ Gällande taklamporna så är det verkligen olyckligt... Vi tar med oss denna feedback framåt och säkerställer självklart våra rutiner ytterligare. Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gun T
Skrev om Hemfrid Örebro

Jag har städning varannan vecka och på slutet har det varit riktigt dåligt

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Gun! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Jag har skickat vidare din feedback till berörda personer. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🚀

Amela C
Skrev om Hemfrid Örebro

Generellt bra. Jag har lite anmärkningar på är att de inte dammade nästan någonstans. Varken uppe ovanpå köksskåpen, fönsterbrädor, byråer. Allt sånt upptäckte jag efter att de hade gått. De erbjöd att skicka någon flera timmar senare, som skulle åtgärda detta, men jag avböjde. Då hade jag redan hunnit göra det själv. Det blev inte något billigare heller för det. Jag hade önskat att de var lite noggrannare vid dammsugningen.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Amela! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten, så det är väldigt tråkigt att vi brustit i damningen under tillfället. Vi har alltid garanti på städning upp till 7 dagar just för att vi ska kunna göra om och rätt om något inte blir riktigt bra. Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du vill framföra ytterligare feedback. Tills dess önskar jag dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🚀

Matilda I
Skrev om Hemfrid Örebro

Väldigt trevliga och bra service. Städarna är också trevliga.

Svar från Hemfrid Örebro

Tack för ditt omdöme Matilda! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Marianne D
Skrev om Hemfrid Örebro

Tveksamt att de hann det de skulle göra på 30 min. Jag gick ett ärende upp på vinden och när jag kom ner igen var de redan klara. Jag ångrar mig att jag inte stannade hemma för att kolla att de tog alla fönster emellan. Det är ganska dyr timpenning för en pensionär trots Rut-avdrag.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Marianne! Tack för ditt omdöme och din feedback! Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸

Amelia Viola Gertrud A
Skrev om Hemfrid Örebro

Städarna levererar kvalité! Trevliga medarbetare som märks att dem trivs på jobbet. Även kollat upp och sett att dem har kollektivavtal och bra förmåner som anställda. Städbranschen har många skit företag men Städarna är definitivt inte ett av dem. Känns tryggt och bra i hjärtat!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Amelia! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Kayla Camilla Annika M

Jättenöjd med flyttstädet!!! 😍

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Kayla! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Carl Thomas B
Skrev om Hemfrid Örebro

Köpte en Storstädning. Två pers kom på rätt tid kl 0800 och jobbade till 1400 med en rimlig kaffepaus. Väl utfört jobb till min belåtenhet. Två mindre brister. Jag är nöjd. Thomas Bergman

Svar från Hemfrid Örebro

Tack för ditt omdöme Thomas! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Jonas E
Skrev om Hemfrid Örebro

Helt ok men inte som vi skulle städa själva.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Jonas! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Ruth Anneli S
Skrev om Hemfrid Örebro

Det var så otroligt bra städat. Har inget att klaga på där. Det var dock lite irriterande att jag stod där vid rätt tidpunkt och de som skulle städa dök upp 20-25 minuter senare. Visserligen meddelade Städar’n det men då var kag ju redan på plats. Men som sagt, toppenbra städat. Hoppas de som städar har en bra lön!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Ruth! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧

Erica Louise N
Skrev om Hemfrid Örebro

Behövdes komplettering av städningen och det gjordes en komplettering. Men var en del som missades som vi själva fick åtgärda.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Erica! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Emma H
Skrev om Hemfrid Örebro

Mycket bra kommunikation med företaget, snabb respons på det vi flaggat för, t.ex. lite slarvig städning enstaka fall.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Emma! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med mer specifik feedback vad vi kan göra bättre för att höja din kundnöjdhet. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 🚀

Asimina D
Skrev om Hemfrid Örebro

Toppenfint bemötande. Ni kunde komma med kort varsel och gjorde ett fint jobb!

Svar från Hemfrid Örebro

Tack för ditt omdöme Asimina! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Karin Annika Birgitta O

Städtjänst som varit mycket bra! Släktingar som också har hjälp med bra betyg!

Svar från Hemfrid Örebro

Tack för ditt omdöme Karin! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Monika R
Skrev om Hemfrid Örebro

Ingen direkt kontakt med andra än min städare. Där fungerar allt bra.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Monika, Vad roligt att höra att du är nöjd! Vi ser såklart till att framföra din recension till berörd städhjälte! Jag önskar dig en fin fredag och därefter en trevlig helg! Mvh, Alva på Städarna 💧

Gun Solveig F

Utmärkt. JAG har Städhjälp och handling av en mycket trevlig snäll ung Kvinna

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Gun! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin fredag och trevlig helg! Mvh, Alva på Städarna 💧

Patrik I
Skrev om Hemfrid Örebro

Trevligt bemötande och hög servicegrad. Väldigt nöjda med arbetet med att hålla vårt kontor rent och fräscht!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Patrik! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att ni är så nöjda med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Carina T
Skrev om Hemfrid Örebro

Helt ok, men ibland känns det som det går lite för fort.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Carina! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra om din upplevelse, vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men jag har skickat vidare detta till mina kollegor om återkommer till dig! Mvh, Alva på Städarna 🌸

Margareta S
Skrev om Hemfrid Örebro

Alla är väldigt bra på bemötande och servicevilja! 🌹 Vi har alltid fått gehör för ändringar mm Har städning varannan vecka, 3 timmar

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Margareta! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Per Christer H
Skrev om Hemfrid Örebro

De gör ett bra jobb och har trevlig personal.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Per! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! ⭐️ Trevlig helg! Mvh, Alva på Städarna 💧

Lars L
Skrev om Hemfrid Örebro

Bra bemötande. Utför enligt överenskommelse vid städning.

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Lars! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin helg! Mvh, Alva på Städarna 💧

Maya S
Skrev om Hemfrid Örebro

fortfarande lite smuts på golvet ibland, toalett stolen blir inte ordentlig städat

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Maya! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Charlotte B
Skrev om Hemfrid Örebro

Städning var 14:e dag. I början var de två som städade. Vi tycker städningen blev bättre då. Nu är det olika och en som städar hela tiden och det är stor skillnad på städningen beroende på vem som städar. Det är jobbigt med olika som städar hela tiden. Städningen har blivit inställd många gånger så man är alltid osäker på om det kommer någon.

Svar från Hemfrid Örebro

Tack Chalotte för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig och i perioder går det mycket sjukdom vilket då blir detta en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag! Mvh, Alva på Städarna

Hanne Elin Sand C
Skrev om Hemfrid Örebro

Trevligt bemötande av de som utför städningen. Önskar ökad kommunikation innan ändringar genomförs, Tex har vi fått ändrad tid på dagen utan info i förväg.

Svar från Hemfrid Örebro

Tack för ditt omdöme Hanne! Vad roligt att du är nöjd med tjänsten ⭐️ Gällande din feedback kring kommunikation så tar jag med mig den - den är viktig för oss. Självklart ska ni bli informerade vid tidsbyten! Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Alva på Städarna🌸

Maria N
Skrev om Hemfrid Örebro

Toppen att de har teckenspråkig städpersonal då vi är teckenspråkiga på vårt företag!

Svar från Hemfrid Örebro

Hej Maria! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd och uppskattar att vi har teckenspråkiga medarbetare! ⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧