Stenslottet Bygg AB

Välkommen till Stenslottet Bygg!

Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att bygga altan, renovera badrummet, fixa köket eller totalrenovera din bostad. Vi skräddarsyr den bästa lösningen för dig med en tydlig kommunikation mellan båda parter.

Tjänster: Allt inom bygg samt mark- och stensättning.

Vi vill vara det självklara valet när du ska renovera. Varmt välkommen att kontakta oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 14 kunder tycker om Stenslottet Bygg AB 2

2022-10-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Jobbet blev snabbt utfört.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Vår hussockel fick en stenfasad. Ett uppdrag som var nytt för företaget. Med gott tålamod, engagemang och lösningsorienterad personal blev resultatet strålande.
    2022-02-04 Verifierad kund
    De jobbar snabbt och jätte bra! Och de rekommenderade också vilken material är bra att ha, tusen tack för det!
    2021-11-17 Verifierad kund
    Byte av träpanel på mitt förråd. Bra utfört arbete. Snabbt och effektivt. Nöjd med arbetet.
    Tack Leif, det glädjer mig att höra!
    Johan
    2021-09-21 Verifierad kund
    Great tiling in the bathroom.
    Many thanks!
    Thanks mate for your kind words! Stenslottet Bygg AB
    2021-09-15 Verifierad kund
    Jag har anlitat Stenslottet tidigare till badrum och tvättstuga och de fick nu hjälpa mig med att byta klinker i min hall.
    Jag är mycket nöjd med deras noggrannhet och känsla för detaljer samt problemlösning i samråd med mig som kund.
    Tack för dina värmande ord Andreas och vi ser fram mot att få samarbeta med dig igen snart!
    Johan
    2021-08-10 Verifierad kund
    Supertrevligt gäng som jobbade strukturerat och snabbt!
    Tack Matilda, hoppas att du blev lika nöjd med vårt senaste projekt hos dig!
    Mvh Johan
    2021-07-21 Verifierad kund
    Vårt nya kök blev precis som vi hade tänkt oss och det tack vare bra hantverkare med stor yrkesskicklighet.
    2021-05-07 Verifierad kund
    Bemöttande utmärkt, jätte duktiga och trevliga killar.Överträffade alla förväntningar , dom renoverade köket men ställde upp att bytta golvet i hela nedre våningen av huset.
    Dom kan jag rekomendera .
    2021-04-29 Verifierad kund
    STenslottet fixade vår källare med bravur! Oisolerad källare bilades ur, isolerades, det drogs vattenburen golvvärme, ett helt nytt badrum och framdragning av vatten/avlopp för ett kök. Plötsligt har vi en 45 kvm gästlägenhet med skönt inomhusklimat. Smidig process utan förseningar och goda tips på lösningar längs vägen. Vi är mycket nöjda!
    2021-04-15 Spontant omdöme
    Stenslottet satte nytt innertak, målade & spacklade. Mycket fräscht & snyggt gjort!
    2021-04-15 Verifierad kund
    Helrenovering av vardagsrum, sänka tak inbyggda spottar, byte av trägolv, helspackling av väggar
    2021-04-13 Spontant omdöme
    Stenslottet Bygg AB har gjort ett lysande arbete hos oss. Vi anser att företaget är yrkesmässigt skickligt. Det är också ett pålitligt och ansvarsfullt företag. Vi har haft en trevlig, rolig och lättsam kontakt med varandra under arbetet. Vi är mycket glada över slutresultatet.
    2021-04-13 Spontant omdöme
    Proffsiga, enkla och smidiga!