Stenslottet Bygg AB

Stenslottet Bygg AB

Välkommen till Stenslottet Bygg!

Med många års erfarenhet inom branschen hjälper vi dig att bygga altan, renovera badrummet, fixa köket eller totalrenovera din bostad. Vi skräddarsyr den bästa lösningen för dig med en tydlig kommunikation mellan båda parter.

Tjänster: Allt inom bygg samt mark- och stensättning.

Vi vill vara det självklara valet när du ska renovera. Varmt välkommen att kontakta oss eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 11 kunder tycker om Stenslottet Bygg AB 2

2021-11-17
    Byte av träpanel på mitt förråd. Bra utfört arbete. Snabbt och effektivt. Nöjd med arbetet.
    2021-09-21
    Great tiling in the bathroom.
    Many thanks!
    2021-09-15
    Jag har anlitat Stenslottet tidigare till badrum och tvättstuga och de fick nu hjälpa mig med att byta klinker i min hall.
    Jag är mycket nöjd med deras noggrannhet och känsla för detaljer samt problemlösning i samråd med mig som kund.
    2021-08-10
    Supertrevligt gäng som jobbade strukturerat och snabbt!
    2021-07-21
    Vårt nya kök blev precis som vi hade tänkt oss och det tack vare bra hantverkare med stor yrkesskicklighet.
    2021-05-07
    Bemöttande utmärkt, jätte duktiga och trevliga killar.Överträffade alla förväntningar , dom renoverade köket men ställde upp att bytta golvet i hela nedre våningen av huset.
    Dom kan jag rekomendera .
    2021-04-29
    STenslottet fixade vår källare med bravur! Oisolerad källare bilades ur, isolerades, det drogs vattenburen golvvärme, ett helt nytt badrum och framdragning av vatten/avlopp för ett kök. Plötsligt har vi en 45 kvm gästlägenhet med skönt inomhusklimat. Smidig process utan förseningar och goda tips på lösningar längs vägen. Vi är mycket nöjda!
    2021-04-15
    Stenslottet satte nytt innertak, målade & spacklade. Mycket fräscht & snyggt gjort!
    2021-04-15
    Helrenovering av vardagsrum, sänka tak inbyggda spottar, byte av trägolv, helspackling av väggar
    2021-04-13
    Stenslottet Bygg AB har gjort ett lysande arbete hos oss. Vi anser att företaget är yrkesmässigt skickligt. Det är också ett pålitligt och ansvarsfullt företag. Vi har haft en trevlig, rolig och lättsam kontakt med varandra under arbetet. Vi är mycket glada över slutresultatet.
    2021-04-13
    Proffsiga, enkla och smidiga!