Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Norrmalm Sthlm Eye Center AB

Sthlm Eye Center AB

Norrlandsgatan 18, 111 43 Stockholm — Visa karta

På Stockholm Eye Center arbetar optiker, ögonläkare och ortoptist tillsammans för att kunna erbjuda bästa omhändertagandet av dina ögon och synproblem.
Ringvägen 63, 11861, STOCKHOLM
Karin V:
Mycke trevligt bemötande. Lugnt och utan stress. Mina funderingar fick jag svar på och mina problem löstes.

Optiker nära Sthlm Eye Center AB:

Linnégatan 21, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Klarsynt Östermalm! Vi hjälper dig hitta rätt glasögon och l... Läs mer ›
Claire B:
Jag har varit med Klarsynt Östermalm sedan jag kom till Sverige (2012) och under heldelen av den här tiden har jag haft utmärkt service gjor...

Ringvägen 63, STOCKHOLM
Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, båg... Läs mer ›
Karin V:

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Birgitta L:
Trevligt bemötande o proffsig syntest, jag är mycket nöjd. Birgitta Landin Carlsson

Läs vad 2 kunder tycker om Sthlm Eye Center AB

• Bertil
    Bertil skrev om Sthlm Eye Center AB
    Min bror fick sina första glasögon där och jag var med vid alla besöken och har inte varit med om något som helst konstigt eller avogt. Har självt haft glasögon i 20 år och testat optiker i flera olika länder och upplever EyeCenter som ett föredöme på många vis.

Det som Torbjörn skriver om låter lite fejk eftersom han inte ens nämnt vad det faktiskt är det "lurats" med.

Nej jag har väldigt goda erfarenheter av EyeCenter och anser det upp till var och en att gå dit och prata med personalen för att skaffa sig en egen bild.
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Sthlm Eye Center AB
    De må ha hur bra rykte som helst men mig försökte de lura för några år sen. Tack vara min nya optiker, Kungsholmens optik (rekommenderas!) kunde jag gå och ta strid för att få pengarna tillbaka. 1800 försökte de lura mig på. Först när jag låtsades ringa till min ögonläkare på Huddinge och pratade HÖGT om hur de betedde sig så alla andra besökare hörde, gav de med sig och betalade det de skulle.

Sen vet jag en arbetskamrat som så sent som i våras fick fel glas, men hon fick inte pengarna tillbaka.

USELT!
    Nikke L gillar detta