Sthlm Eye Center AB

Sthlm Eye Center AB

Ring 08-557 714 82 www.eyecenter.se
3.0

På Stockholm Eye Center arbetar optiker, ögonläkare och ortoptist tillsammans för att kunna erbjuda bästa omhändertagandet av dina ögon och synproblem.

2 omdömen om Sthlm Eye Center AB

Bertil
Skrev om Sthlm Eye Center AB

Min bror fick sina första glasögon där och jag var med vid alla besöken och har inte varit med om något som helst konstigt eller avogt. Har självt haft glasögon i 20 år och testat optiker i flera olika länder och upplever EyeCenter som ett föredöme på många vis. Det som Torbjörn skriver om låter lite fejk eftersom han inte ens nämnt vad det faktiskt är det "lurats" med. Nej jag har väldigt goda erfarenheter av EyeCenter och anser det upp till var och en att gå dit och prata med personalen för att skaffa sig en egen bild.

KlarSynt Östermalm
4.8/5 i betyg av 533 omdömen 4.8 av 533 omdömen

Professional och Bra service

Luciano B Luciano B
Torbjörn J
Skrev om Sthlm Eye Center AB

De må ha hur bra rykte som helst men mig försökte de lura för några år sen. Tack vara min nya optiker, Kungsholmens optik (rekommenderas!) kunde jag gå och ta strid för att få pengarna tillbaka. 1800 försökte de lura mig på. Först när jag låtsades ringa till min ögonläkare på Huddinge och pratade HÖGT om hur de betedde sig så alla andra besökare hörde, gav de med sig och betalade det de skulle. Sen vet jag en arbetskamrat som så sent som i våras fick fel glas, men hon fick inte pengarna tillbaka. USELT!

Nikke L gillar detta