Alla kategorier Bilförsäljning Skåne Lomma Stjärngaraget

Stjärngaraget

Industrigatan 9, 234 35 Lomma — Visa karta

Välkommen till Stjärngaraget - vi är din Mercedesspecialist i Lomma!

Vi köper, säljer, och byter bilar av märket Merdeces Benz, och dessutom tar vi också på oss försäljningsuppdrag. Vi erbjuder alla olika Mercedcesmodeller hos oss och har dessutom en helt egen Mercedesmekaniker.
För att kunna erbjuda det allra bästa till våra kunder samarbetar vi med Mercedes Benz och har dessutom en veteranavdelning. Vår egen Anders är besiktningsman för Mercedesklubben och utför kostnadsfria besiktningar på din veteranbil.

Varmt välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Stjärngaraget

• Jacob J
    Jacob J skrev om Stjärngaraget
    Köpte nyligen min första Mercedes-Benz här och mycket på grund av att Stjärngaraget och Anders fått så bra betyg. Var trött på oärliga handlare och dålig service. Redan vid första mötet var det en bra magkänsla och genom hela affären med inbytesbil och allt därtill. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Patrik A skrev om Stjärngaraget
    Trevlig och ärligt kändes det som Läs mer
  • Eduardo M
    Eduardo M skrev om Stjärngaraget
    Allt fungerade perfekt! Mycket trevligt bemötande, bra service. Läs mer
  • Åke M skrev om Stjärngaraget
    Trevlig upplevelse. Betydligt roligare att gå till en liten handlare. Kunden i fokus. Läs mer
  • Gert H skrev om Stjärngaraget
    Mycket bra bemötande! Ett stort tack till Anders. Läs mer
  • Sebastian S skrev om Stjärngaraget
    Hej köpte en bil utav dessa härliga killar kan inte mer än säga att jag är super nöjd! Redan i telefon va det fruktansvärt härligt bemötande! som man vill ha som kund! Kommer varmt rekommendera denna firma till andra! Läs mer
  • Utti E
    Utti E skrev om Stjärngaraget
    Bästa bemötandet, kunnig ägare med ett brinnande intresse för Mercedes. Vi har köpt bil här och rekommenderar också andra att göra det! Läs mer
  • Per H skrev om Stjärngaraget
    Mycket bra service och bemötande. Ärligt och raktfram. Köp två bilar redan och det lär bli fler. /Mvh Per Läs mer

Mässingsgatan 3, 27139, YSTAD