Stjärngaraget

Stjärngaraget

Llama 073-230 03 09 www.stjarngaraget.se

About company

Välkommen till Stjärngaraget - vi är din Mercedesspecialist i Lomma! Vi köper, säljer, och byter bilar av märket Merdeces Benz, och dessutom tar vi också på oss försäljningsuppdrag. Vi erbjuder alla olika Mercedcesmodeller hos oss och har dessutom en helt egen Mercedesmekaniker. För att kunna erbjuda det allra bästa till våra...

9 omdömen om Stjärngaraget

DAN A
Escribió sobre Stjärngaraget

Nja, inte så rejält som dom vill göra gällande. Köpte en bil via Stjärngaraget och bilen var inte alls i det skick, som den beskrevs. Mycket missnöjd med denna firma!!

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 414 omdömen 4.7 av 414 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Jacob J
Escribió sobre Stjärngaraget

Köpte nyligen min första Mercedes-Benz här och mycket på grund av att Stjärngaraget och Anders fått så bra betyg. Var trött på oärliga handlare och dålig service. Redan vid första mötet var det en bra magkänsla och genom hela affären med inbytesbil och allt därtill. Rekommenderas varmt!

Patrik A
Escribió sobre Stjärngaraget

Trevlig och ärligt kändes det som

Eduardo M
Escribió sobre Stjärngaraget

Allt fungerade perfekt! Mycket trevligt bemötande, bra service.

Åke M
Escribió sobre Stjärngaraget

Trevlig upplevelse. Betydligt roligare att gå till en liten handlare. Kunden i fokus.

Gert H
Escribió sobre Stjärngaraget

Mycket bra bemötande! Ett stort tack till Anders.

Sebastian S
Escribió sobre Stjärngaraget

Hej köpte en bil utav dessa härliga killar kan inte mer än säga att jag är super nöjd! Redan i telefon va det fruktansvärt härligt bemötande! som man vill ha som kund! Kommer varmt rekommendera denna firma till andra!

Utti E
Escribió sobre Stjärngaraget

Bästa bemötandet, kunnig ägare med ett brinnande intresse för Mercedes. Vi har köpt bil här och rekommenderar också andra att göra det!

Per H
Escribió sobre Stjärngaraget

Mycket bra service och bemötande. Ärligt och raktfram. Köp två bilar redan och det lär bli fler. /Mvh Per