Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Södermalm Stockholm Autoservice AB

Stockholm Autoservice AB

Rutger Fuchsgatan 4, 116 67 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Stockholm Autoservice AB

• Charlie W
    Charlie W skrev om Stockholm Autoservice AB
    I särklass dåligt kundbemötande.
    Personen jag pratade med i telefon bara skriker, svarar inte på frågor om pris eller annat.
    Jag fick ett OK på att jag kunde lämna bilen över natten, senare på dagen får jag ett sms "du kan hämta bilen om en timme annars tillkommer parkeringskostnad" - så jag åker tidigt och bilen är inte klar. Mannen jag pratar med ljuger för mig och verkar nästan arg att jag kommit dit. Super otrevlig nästa gång också. Kommer aldrig anlita dem igen. Läs mer
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Stockholm Autoservice AB
    Jag har flera gånger anlitat Stockholm Autoservice för olika reparationer. Arbetet har alltid utförts till full belåtenhet.
    Kundmottagandet har varit mycket bra, hjälpsam personal. Läs mer
  • Johan
    Johan skrev om Stockholm Autoservice AB
    Tack för det grymt fina jobbet med rekonden av min bil. Kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • Inger H
    Inger H skrev om Stockholm Autoservice AB
    Helt oseriös verkstad !!!!Ingen offert, ingen klarhet, har betalat 2.290kr..
    Allmänna reklamations nämnden nästa.
    Håller med om att manager bara skriker, han verkar ha svårt för att föra en kommunikation med kvinnor.
    Jag kände mig hotad o storgrät vägen hem, riktigt läskig ,
    Dessutom kallade han mig ELAK. Läs mer
    Inger H gillar detta
  • K
    K skrev om Stockholm Autoservice AB
    Otroligt dålig service. Ringde och bokade tid för däckbyte samt koll av motorn. När jag kommer till utsatt tid säger de att de inte har tid med båda sakerna just nu (trots min bokade tid..?) - och vägrar också att ta hand om bilen och leta parkering i närheten (vilket inte är så lätt mitt på Söder bland alla små, enkelriktade gator). Stressad som jag är så hittar jag ingen annan parkering än en där jag egentligen inte får stå. Springer tillbaka till verkstaden med bilnyckeln och säger att de får ordna det nu - jag måste till jobbet. Ringer dit senare under dagen - men då har de glömt bort min bil. De slängde dessutom luren i örat på mig. På kvällen innan de stänger ringer jag igen då jag inte hört från dem - och managern säger att bilen är klar och jag kan hämta den (...så varför hade de inte ringt mig tidigare och informerat?). När jag kommer tillbaka dagen efter för att hämta den så möts jag av direkt av en utskällning från managern som är arg över att jag fått en p-bot dagen innan som han inte tänker betala. Han kallar mig för lögnare (jag hade tydligen inte alls bokat tid hos dem för de hade inte skrivit upp det i deras kalender) och han hävdar att jag inte sagt till hans anställda om felparkeringen. Han vill även veta min ålder mitt upp i bråket (som att det hörde till diskussionen?). Uppenbarligen klarar de inte av att en ung tjej säger ifrån när saker och ting sköts extremt osnyggt. Han vrålade på mig i ca 5 min innan jag bad om att få tillbaka mina vinterdäck och åkte direkt till en Mekonomen-bilverkstad istället. Åk till någon annan än Stockholm Autoservice om ni vill ha god service! Läs mer
    Inger H gillar detta

Bästa bilverkstäderna i Stockholm: