Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Stockholm Villa Puts

Stockholm Villa Puts

Kulstötarvägen 45, 122 40 Enskede — Visa karta

Stockholm Villa Puts är ett nystartat mur- & putsföretag som kan erbjuda duktiga murare med många års erfarenhet inom fasadputs och invändig puts.

Vi utför även invändig puts, såsom badrum, underlag för plattsättning, m.m.
Nynäsvägen 371, 12234, ENSKEDE
Maria K:
Mycket positiv! Utmärkt kommunikation. Arbetet gick snabbt och smidigt utan onödig dröjsmål. Bra pris och gott resultat!

Byggföretag nära Stockholm Villa Puts:

Hasselstigen 2, SOLNA
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Eivi H:
Vi har renoverat vårt badrum och är mycket nöjda. Mycket lätt att kommunicera med arbetsledaren, mycket effektivt utfört arbete, mycket bra...

Nynäsvägen 371, ENSKEDE
Kontakta oss gärna! Läs mer ›
Maria K:

Lysviksgatan 83, FARSTA
Hör av er för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Anna Märta A:
Trevligt bemötande och väl utfört målningsarbete, ett företag jag verkligen kan rekommendera.

Hammarbybacken 43, JOHANNESHOV
Varmt välkomna! Läs mer ›
Puts & Fasadtvätt:
Alltid bra bemötande av personalen och chefer

Läs vad 5 kunder tycker om Stockholm Villa Puts

• Niklas B
    Niklas B skrev om Stockholm Villa Puts
    Allan och Kevin gjorde ett bra arbete när de putsade ett par väggar i vår källare. De var måna om att vi skulle bli nöjda med resultatet och vi hade en bra dialog under arbetets genomförande.

//Niklas Blomqvist
  • Hella D
    Hella D skrev om Stockholm Villa Puts
    Bemötandet var mycket bra, och de levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill. Det är bra när man kan få hjälp och råd utan att känna det som om man får pekpinnar, utan man däremot möts med respekt.
    Stämningen var mycket bra, de dök upp i tid som vi bestämt. De städade undan efter sig, och servicen var mycket bra.
    De höll sig inom tids- och kostnadsramarna, så man fick inga obehagliga överraskningar.
    De är de första som jag ringer till när jag behöver hjälp av hantverkarer igen.
  • Mats & Katarina A
    Mats & Katarina A skrev om Stockholm Villa Puts
    Bemötandet var mycket bra. Trevlig personal som gjorde det som var avtalat inom den tid de sagt samt till ett bra pris.
    Jag rekommenderar gärna Stockholm Villa Puts till andra.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Stockholm Villa Puts
    Duktiga och ansvarstagande grabbar med känsla för jobbet.
  • Okan C
    Okan C skrev om Stockholm Villa Puts
    Som kund är jag jätte nöjd med jobbet och slutresultatet . De passar alla tider och har bra kommunikation och kundkontakt.

Kulstötarvägen 45, 122 40 Enskede