Stockholm Villa Puts

Stockholm Villa Puts

Stockholm Villa Puts är ett nystartat mur- & putsföretag som kan erbjuda duktiga murare med många års erfarenhet inom fasadputs och invändig puts. Vi utför även invändig puts, såsom badrum, underlag för plattsättning, m.m.

5 omdömen om Stockholm Villa Puts

Niklas B
Skrev om Stockholm Villa Puts

Allan och Kevin gjorde ett bra arbete när de putsade ett par väggar i vår källare. De var måna om att vi skulle bli nöjda med resultatet och vi hade en bra dialog under arbetets genomförande. //Niklas Blomqvist

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Hella D
Skrev om Stockholm Villa Puts

Bemötandet var mycket bra, och de levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill. Det är bra när man kan få hjälp och råd utan att känna det som om man får pekpinnar, utan man däremot möts med respekt. Stämningen var mycket bra, de dök upp i tid som vi bestämt. De städade undan efter sig, och servicen var mycket bra. De höll sig inom tids- och kostnadsramarna, så man fick inga obehagliga överraskningar. De är de första som jag ringer till när jag behöver hjälp av hantverkarer igen.

Mats & Katarina A
Skrev om Stockholm Villa Puts

Bemötandet var mycket bra. Trevlig personal som gjorde det som var avtalat inom den tid de sagt samt till ett bra pris. Jag rekommenderar gärna Stockholm Villa Puts till andra.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jonas S
Skrev om Stockholm Villa Puts

Duktiga och ansvarstagande grabbar med känsla för jobbet.

Okan C
Skrev om Stockholm Villa Puts

Som kund är jag jätte nöjd med jobbet och slutresultatet . De passar alla tider och har bra kommunikation och kundkontakt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen