Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Farsta Tallkrogen Stockholm Villa Puts

Stockholm Villa Puts

Kulstötarvägen 45, 122 40 Enskede — Visa karta

Stockholm Villa Puts är ett nystartat mur- & putsföretag som kan erbjuda duktiga murare med många års erfarenhet inom fasadputs och invändig puts.

Vi utför även invändig puts, såsom badrum, underlag för plattsättning, m.m.

Läs vad 5 kunder tycker om Stockholm Villa Puts

• Niklas B
    Niklas B skrev om Stockholm Villa Puts
    Allan och Kevin gjorde ett bra arbete när de putsade ett par väggar i vår källare. De var måna om att vi skulle bli nöjda med resultatet och vi hade en bra dialog under arbetets genomförande.

//Niklas Blomqvist Läs mer
  • Hella D
    Hella D skrev om Stockholm Villa Puts
    Bemötandet var mycket bra, och de levde verkligen upp till mina förväntningar och mer därtill. Det är bra när man kan få hjälp och råd utan att känna det som om man får pekpinnar, utan man däremot möts med respekt.
    Stämningen var mycket bra, de dök upp i tid som vi bestämt. De städade undan efter sig, och servicen var mycket bra.
    De höll sig inom tids- och kostnadsramarna, så man fick inga obehagliga överraskningar.
    De är de första som jag ringer till när jag behöver hjälp av hantverkarer igen. Läs mer
  • Mats & Katarina A
    Mats & Katarina A skrev om Stockholm Villa Puts
    Bemötandet var mycket bra. Trevlig personal som gjorde det som var avtalat inom den tid de sagt samt till ett bra pris.
    Jag rekommenderar gärna Stockholm Villa Puts till andra. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Stockholm Villa Puts
    Duktiga och ansvarstagande grabbar med känsla för jobbet. Läs mer
  • Okan C
    Okan C skrev om Stockholm Villa Puts
    Som kund är jag jätte nöjd med jobbet och slutresultatet . De passar alla tider och har bra kommunikation och kundkontakt. Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Erik W Erik W tycker:
“Fick ett väldigt proffsigt bem...” Läs mer

Box 110 30, 16111, BROMMA