Studio 8

Studio 8

Ring 0485-316 00

97 omdömen om Studio 8

Helene J

Trevligt bemötande Lite mer lyhörd för mina önskningar på hur jag ville ha håret klippt

Headlines Kalmar
4.9/5 i betyg av 758 omdömen 4.9 av 758 omdömen
BadgeThreeYears

Jättetrevlig, kunnig och fantastisk hårbottenmassage!

Peter A

Enkelt att boka tid då hon alltid svarar i telefonen. Hade vaga önskemål om att ändra frisyren , hon förstår precis och omsätter idéerna till en fin frisyr. Vi har en långvarig kund frisör relation.

Sanna E

Linn var noggrann, lyssnade och gjorde ett bra resultat både gällande klipp och färgning. Rekommenderas!

Berit A

Stor Erfarenhet mycket Kunnig i Sitt Yrke klipp o Färg Mycket Trevlig Som Person Pigg Glad o Tillmötesgående

Göran P

Jag blev bra bemött och är nöjd. Återkommer!

Anna A

Väldigt pigg och glad, förstår hur jag vill ha mitt hår. Kommer med förslag.

Inger L

Håret blev perfekt klippt - jag är riktigt nöjd

Kerstin M

Linn var väldigt professionell,hon lyssnade på hur jag ville ha det och var väldigt trevlig.Jag kommer att fortsätta att gå till henne.

Conny A

Linn är noggrann och lyssnar av hur man vill bli klippt. Man blir alltid trevligt bemött.

Sanna E

Min dotter var jättenöjd med insatsen från Linda under hela besöket :)

Lars E

Bra mottagande! Proffsig klippning/Frissa! Lite dyrt! Kanske någon pensionärsrabatt skulle uppskattas?Klippa mig offtate i så fall ! Pensionär med låg lön🤔

Monicka B

Linn var ny frisör för mig. Vi pratade igenom hur jag ville bli klippt. Jag är nöjd med hur hon klippte mig. Hon hade ett trevligt bemötande.

Saga L

Jag fortsätter att gå dit. Det är ett bra betyg. Helheten är bra.

Elly H

Jättetrevligt ❤️🥰 bra bemötande glad välkomnande

Gunvor H

Jag tycker mycket bra om Jennifer väl doft duktig jag har aldrig varit så nöjd som jag är nu

Emilia A

Super duktig och trevlig förstår vad man menar och vad man vill ha hjälp med, hjälpsam och förstående, vill alltid hjälpa till lyckas alltid klämma in en:)))

Bo O

Supertrevlig t bemötande o försöker alltid ordna en tid som passar herrklippning

Britta M

Pigg och glad tillmötesgående och duktig på sitt hantverk.

Camilla M

Mycket bra Trevlig och tillmötesgående.

Carola B

Har gått hos Linn flera gånger nu och är nöjd med detta.

Eva B

Alltid lika trevligt att komma till henne. Nöjd med klippningen blir man också, 🌷

Maggan A

Känner mig alltid välkommen, och är nöjd när jag går därifrån. Linn gör ett proffsigt jobb, och jag trivs med henne.

Lisa O

Toppen, trevligt bemötande och bra förståelse för kundönskemål

Gunilla P

Bemött på bra sätt. Jag ville bli klippt o få en riktig frisyr. Jag blev nöjd.

Gun-Britt N

Duktig och glad..Trivs bra med hennes klippning.En skön och rolig stund i stolen.

Rosmarie B

Jennifer är lyhörd och förstår snabbt hur jag vill ha det. Samt att det är en liten och trevlig salong.

Anita G

Trevligt bemötande, känns bra att ha Linn som frisör.

Olof A

Mycket bra bemött bra utfört arbete kan verklig En rekommendera henne

Linda M

Jag blir alltid bra bemött av Linn och hon känner av hur jag vill bli klippt. Jag har både köpt vanlig standardklippning och slingor och är alltid nöjd.

Karoline E

Alltid blivit bra bemött och fått bra rådgivning gällande hår och hårprodukter när jag varit där och klippt mej. Det blir en avslappnande stund att gå till frisören. Gillar att gå till en mindre frisörsalong.

Helena K

Jag har varit hos Jennifer flera gånger för att jag är nöjd. Det är smidigt, enkelt, trevligt & blir bra!

Pernilla Q

En duktig frisör som är väldigt noggrann, trevlig och omhändertagande. Så nöjd !

Åke A

Vänligt o personligt bemötande. Mycket nöjd med klippningen.

Martin G

Alltid lika nöjd efter ett besök hos Jennifer, trevligt bemötande och goda kunskaper inom yrket.

Eva F

Välkomnande och lyhört bemötande. Jag färgade botten samt klippte mig. Blev så nöjd med mitt hår. Dessutom skönt avslappnande och trevligt samtal .

Birgitta A

Fantastisk frisör. Alltid lika nöjd.

Ingrid V

Sammanfattningsvis allt mkt bra !

Micke I

Bra bemötande o duktig frisör. Bra öppettider

Ann-Sofie A

Trevligt bemötande. Känner mig alltid välkommen. Känner mig 10 år yngre när jag går hem. Klippning och slingor. Toppen

Annelie B

Duktig och serviceinriktad frisör.

Sara J

Jag var hos Jennifer för att slinga och klippa håret. Jennifer bemöter en alltid med ett leende och är väldigt inlyssnande för vad jag har för önskemål men ger också väldigt bra råd för att jag ska få bästa resultat.

Gullan J

Driven tjej har koll på vad hon gör trevlig, pratsam skön miljö. Jag blev klippt o ögonbryn noppning tyvärr var köp av schampo ej något för min plånbok denna gång

Astrid A

Mycket bra Mycket bra klippning ,en god lyssnare .

Ingegärd N

Blev trevligt bemött av Linn. Jag gjorde en permanent. Tyckte att håret blev gör kort, men det växer ju ut. Skönt med massagestolen.

Lena A

Mycket noggrann, trevlig och artig men långsam. Varje månad ment tig lång tid.

Ulla A

Min man blev helnöjd med klippningen.

Inger Ö

Duktig frisör och lyssnar på kundens önskemål och utför sitt jobb proffsigt. Som kund så upplever man besöket som mycket trevligt och man känner sig väl omhändertagen.

Chrille W

Alltid glad och trevlig. Hon vet vilken frisyr jag vill ha och det blir alltid bra. Köpte bearded monkey hår paste.

Sören A

Alltid trevligt hos Linn och samtidigt bli fin i håret.

Ann-Magret B

Jag har blivit möt av glädje från alla första klippningen. Jag hade bara goda förväntningar. Allt är positivt och jag har köpt forma höjd.