Alla kategorier Fotograf Stockholms län Stockholm Östermalm Studio Apelsin AB

Karlavägen 6, 114 24 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Studio Apelsin AB

• Sören J
    Sören J skrev om Studio Apelsin AB
    Studion ligger centralt, de är väl förberedda och har god hand med barn (och vuxna :-). De har rutin, och kunden får fina tavlor som resultat. Normala priser. Kan rekommendera till alla. Tack från Sören och Lisa
  • Veronica K
    Veronica K skrev om Studio Apelsin AB
    Hej Jeanette! Tack igen, lillan frågar fortfarande efter "fåtografan", så lyckat det blev :-). Trevlig sommar, hälsan Veronica.
  • Torsten L
    Torsten L skrev om Studio Apelsin AB
    Tackar! Snabb service och en mycket trevlig fotosession :-) Vi ses i höst igen när familjen utökas! Mvh // Torsten
  • Sophie A
    Sophie A skrev om Studio Apelsin AB
    Hittar ingen prislista till studio apelsin? Det är för att de bara vill gå ut med priset för fotosessionen, som är överkomligt. När du sedan får se prislistan för utskrifter kommer du att sätta i halsen, det är nämligen vansinnigt dyrt (ca 1000 kr för EN enda liten fotoutskrift att ställa på hyllan). Lägg till detta arrogant bemötande från fotograf, som inte vill låta föräldrarna vara med och "skoja till det" för barnet då det stör dennes konstnärliga process (vilken i praktiken innebär sätta ännu en bebis på en luddig filt och låta lite kul). Vänta sedan i ca 4 månader på att dina bilder ska komma, och sedan måste du boka en tid i ett högst begränsat utbud av tider för att hämta dina bilder. Varje gång jag ser bilden på min son på väggen blir jag förbannad, rekommenderar inte min värsta fiende ett besök på Studio Apelsin
  • Anna
    Anna skrev om Studio Apelsin AB
    Detta är om Studio Apelsin på Karlavägen (som verkar ha fått för många kunder för sin kapacitet för att de marknadsför sig överallt där gravida rör sig, bl a mvc). Skulle aldrig anlita dem igen! Skyllde hela tiden på högsäsong som de verkar ha hela tiden. Tog lång tid från bildtagning till bildvisning (dvs fanns inte tider pga sommarstängt!) så att vi fick välja vilka bilder vi ville ha. Otydlig info om att alla bilder måste beställas med ramar! Har aldrig tidigare hört om en studio som inte framkallar endast bilder till sina kunder! Efter bildvisningen tog det 6 veckor innan beställningen var klar samt därefter ytterligare två veckor innan vi fick de digitala bilderna. Oförskämt dåligt!
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Studio Apelsin AB
    Duktiga, snabba och mycket rimliga priser.

Karlavägen 6, 114 24 Stockholm