Studio Golden Bangs

Studio Golden Bangs

Välkommen till mig på Studio Golden Bangs!

Din frisörsalong mitt i centrala Göteborg, i en lugn och avstressande miljö. Jag som jobbar här heter Annah och tar alltid den tid som behövs för varje behandling och ser varje kund som en VIP-kund. Här får du en mysig stund samtidigt som du blir väl omhändertagen och går härifrån helt nöjd med din nya frisyr. Jag klipper, färgar, slingar, gör behandlingar med Olaplex och fixar löshår.

Läs vad 171 kunder tycker om Studio Golden Bangs 2

• 2021-09-07
    Annah är en fantastisk frisör! Jag är så lycklig att jag hittade henne. Kan verkligen rekommenderara henne till 100%.
    2021-08-18
    Är så nöjd !! Du är en grymt bra frisör och jag kommer komma tillbaks snart igen 👍😊
  • ANETTE G
    2021-08-11
    Är sååå nöjd, Annah är en grymt duktig frisör! 👍🏼⭐️
    2021-07-22
    Fina annah gav mig den resultat som ingen annan frisör kunnat ge mig blev bättre än förväntat och finare än bilden jag visade på ett ungefär som jag ville ha definitivt blir det MÅNGA fler besök när man har hittat rätt frisör som ger en det man vill ha för pengarna ❤️❤️❤️❤️
    2021-06-29
    Aldrig varit så nöjd någonsin vid ett frisör besök. Håret blev finare än vad jag hade kunnat tänka mig. Väldigt trevlig frisör också. Kommer definitivt aldrig gå till en annan frisör igen.
  • 2021-06-29
    Så otroligt fint resultat. Riktigt duktig på färg. Hade själv inte kunnat tänka ut ett så fint resultat som jag fick.
    2021-05-29
    Fantastiskt resultat !
    Från helt grått och vitt hår med mörk botten till en drömmig beach blond look

Fick mitt liv tillbaka

Annah tog dessutom hänsyn till allergier som jag har och gav mig en trygg behandling

Super nöjd och rekommenderas till alla
    💗🙏🌿🌹
  • YLVA B
    2021-05-27
    Annah är bokstavligt talat världens bästa frisör, hon är oerhört noga med att man är nöjd innan man går och är extremt duktig, älskar att ge henne fria händer och blir som absolut nöjdast då. Rekommenderar starkt!
  • CANSU O
    2021-05-13
    Annah är superduktig och talangfull i sitt arbete! Hon lyssnade på mina behov och förstod exakt vad jag ville ha. Hon tog sig verkligen tiden och var mån om att jag gick därifrån nöjd. Helt fantastisk frisör och jag fick mitt drömhår! Rekommenderar henne starkt! ❤️
    2021-04-28
    Är såååå nöjd med besöket hos Annah. Hon skapade den perfekta blonda nyansen för mig. Mycket proffsigt och supertrevligt bemötande.
  • ANNA B
    2021-04-19
    Annah har hjälpt mig att förverkliga min dröm: från svart till blond på några sittningar utan att skada håret.
    Dessutom är hon väldigt smart och skön att umgås med. 😊 Så glad jag hittade henne. 🌹🤎
    2021-03-16
    Jag har väldigt mörkt hår och ingen annan frisör har lyckats ge mig så ljust och fint hår som Annah ger mig. Alltid supernöjd med resultatet!!!
  • JULIA A
    2021-03-14
    Jättebra!

Hittade salongen via Instagram (kolla före/efter bilder) och undrade om det kan verkligen bli så fin blond nyans på mig.
    Är supernöjd! Och jag brukar nästan aldrig bli nöjd efter ett frisörbesök.
    Frisören Annah är jätte trevlig.
    2021-03-10
    Jag hittade Annah för några år sedan och bokade en tid. Sedan dess är jag fast! Har aldrig varit hos en bättre frisör, hon tar ALLTID den tiden som behövs, inget stress inför nästa kund. Har gått var tredje månad i flera år och inte en enda gång har jag gått därifrån annat än SÅ nöjd. Hon är även expert på att komma med förslag på vad som passar just ditt hår om du själv är osäker. Jag har varit mörkhårig hela mitt liv men tack vare bra produkter och en varsam frisör har jag nu i flera år kunnat vara blond utan att allt hår har gått av. Jag vet att många ofta tvekar innan man väljer en ny frisör, men jag intygar att ni inte kommer ångra er. Tack för all hår-magi du alltid skapar!
  • ROBERT A
    2021-02-03
    Annah började klippa mig för ca 5 -6 år sedan och gör mig lika nöjd varje gång. Underbart att gå från sin frisörska med ett leende på läpparna. En alltid lika glad och sympatisk tjej för att inte glömma nämna hur duktig hon är. Ser fram mot nästa klippning varje gång.
  • ELSA S
    2021-01-25
    Är så glad att jag hittade Annah! Har nog aldrig gått nöjd från en frisörsalong innan och drog mig länge innan jag bokade en tid hos Annah. Men jag är så glad att jag gjorde det! Hon gjorde ett fantastiskt bra jobb och dessutom är hon den trevligaste frisören jag stött på. Ser fram emot nästa besök! Tack!! 😍😍
    2021-01-10
    Annah uträttar mirakel varje gång! Har varit hos många frisörer under åren, men ingen kan fixa blont hår som Annah! Så glad att jag hittade henne, hon är verkligen en riktig stjärna! ⭐️👌🏻🔥
  • 2020-12-11
    Annah är helt otroligt skicklig och kunnig! Förstod med en gång varför mitt blonda hår hade blivit missfärgat. Hon färgade det helt perfekt!! Mitt hår är så snyggt nu!! Klippte och färgade min pojkväns hår också och det blev ursnyggt. Kommer att gå till Annah varje gång jag är i Göteborg!!!!
  • 2020-12-07
    Enda frisören som fått till mitt hår sådär perfekt blont man vill ha det. Och färgen tvättas inte ut efter två duschar. Så sjukt nöjd! Kommer aldrig någonsin gå till någon annan. Bästa Annah!
    2020-11-28
    Har gått till Annah två gånger nu och är så glad att jag hittade henne. Hon tar den tid det behövs, är noggrann och resultatet blir perfekt. Väldigt duktig på färg och hon vet hur man tar hand om sina kunder. När jag själv inte riktigt vetat vad jag vill göra med håret har hon kommit med förslag som passar mig och det har blivit rätt varje gång. Rekommenderar henne starkt!
    2020-11-28
    Underbar frisör och jättefin salong, vill du få ditt hår till just den färg och kvalite du vill ha så ska du verkligen gå hit! Detta va mitt första besök och det är definitivt INTE mitt sista! Rekommenderar starkt !
  • 2020-11-27
    Fantastisk frisör men en otroligt fin salong! Rekommenderar varmt!
    2020-11-26
    Frisör med magi för håret, finns det?
    SVAR: ja!
    Hade verkligen ett fruktansvärt hår innan , både i färg och kvalite. Var för första gången hos Annah för ca 2 veckor sedan.
    Hon bättrade på ALLT! Hade en före och en efter bild som jag visade för mina vänner. Dom frågade om det var jag på båda bilderna. Så fantastiskt resultat ordande Annah fram! Så glad att jag hittade till denna frisören!! Rekommenderas starkt!!
    2020-11-23
    Anna är den bästa frisören som finns 😍! Alltid så nöjd när jag varit hos henne och tänker fortsätta gå till golden bangs!
  • 2020-11-22
    Annah på Studio Golden Bangs är helt fantastisk! Jag fann henne på Instagram och efter att jag sett hennes bilder så bokade jag en tid direkt. Jag har aldrig mött en frisör som är så noggrann o bra på färg. Jag rekommenderar henne starkt och jag kommer aldrig att byta frisör!
  • Rea D
    2020-11-10
    Har varit Annahs kund i flera år nu! En av den absolut trevligaste personen, jätte proffsigt, kreativt och noggrann ! Starkt rekommendation
  • CAROLINE H
    2020-10-24
    Jag är ingen person som besöker frisören allt för ofta pga att jag aldrig blivit nöjd!

Men efter jag gick ut från denna salong så kände jag mig sååå fin!

Annah är trevlig, rolig och otroligt proffsig i det hon gör.
    Äntligen har jag hittat en frisör som jag kan återkomma till!
  • ROMANA F
    2020-10-05
    Jag har varit kund hos Annah i över 2 år nu och kan bara säger: hon är bäst! Har aldrig varit så nöjd med en frisör i hela mitt liv - speciellt när det kommer till färgning.

Kan rekommendera varmt!
  • LUDVIG K
    2020-09-23
    Min sambo tog mig hit förra året, aldrig vart så noga med att klippa mig hos en och samma frisör innan men det ändrades efter mitt besök hos Annah. Hon klipper bra, är service inriktad och väldigt duktig på att färga håret.

Rekommenderar alla som vill fixa håret att göra det här.
  • NADJA F
    2020-08-27
    Höjer denna gudinna till skyarna 🙌 Fantastisk på alla sätt och vis.. Min nya frisör 😍 och helt klart värt min kötid.. Rekommenderar henne alla dagar i veckan sikken pingla 😎👌
    2020-08-19
    Annah är så otroligt duktig frisör. Ska man blondera håret finns ingen annan än henne man ska gå till i Göteborg. Hon är lyhörd och kunnig. Supernöjd efter mitt besök hos henne!
  • LOUISE S
    2020-07-28
    Studio Golden Bangs (Annah) är helt klart min nya frisör! Jag har tjockt långt hår och gick från att ha ett trött *gult hår* med en utväxt på 15 cm till en perfekt blond nyans, känner mig som en ängel i håret! Sambon sa att det är den bästa färgningen jag haft!🥰

Är ni ute efter en proffsig frisör som har det lilla extra vad gäller allt, välj Annah! Det är värt väntetiden!✨✨
  • 2020-07-17
    Jag har gått hos Annah i ungefär 3 år nu, och har inte blivit besviken en enda gång!🙏🏼 Snarare tvärtom. Så otroligt professionell och förvånar varje gång med idéer och tankar. Hon är lyhörd och otroligt mån om att besöket ska bli så bra som möjligt! Mycket trevlig och social tjej, får inte tråkigt en sekund hos henne.
    Rekommenderar starkt att gå till henne💕
  • Jasminka S
    2020-07-01
    Kan verkligen rekommendera Annah! Hon är grym på vad hon gör och jag är alltid supernöjd när jag lämnar salongen. Hon är lätt den bästa frisören jag haft!!😍😍
    2020-06-07
    Det är ingen snack om saken om att Annah är ett proffs i det hon gör. Otroligt grym frisör som skapar magi med ens hår!
    Supertrevlig och go tjej som skaffat sig ytterligare en till stammis💃🏼❤️
    2020-04-23
    Annah är helt otroligt skicklig på det hon gör och jag blir alltid lika nöjd! Den perfekta ljusblonda nyansen varje gång 👌 Superfräsch studio & Annah är världens härligaste tjej! Rekommenderas varmt ⭐️⭐️⭐️
  • 2020-04-22
    Annah är utan tvekan den bästa frisören jag haft. Hon har definitivt fått en ny stamkund. Rekommenderar henne stark! Som pricken över i:et, supertrevlig!
  • Julia Rebecca T
    2020-04-03
    Bästa frisören jag haft! Annah är otroligt duktig, noggrann, trevlig och lyhörd. Varit här 2 gånger nu och är supernöjd! Ser redan fram emot nästa besök, mig blir du inte av med ❤
    2020-04-01
    Länge sedan jag var så nöjd, vilket bemötande, proffsighet ja allt. Ser redan fram till nästa besök 🌼
  • 2020-03-18
    Jag kan varmt rekommendera Anna!! Hon är en fantastisk frisör med en underbar personlighet. Man känner att man är i goda händer när man besöker salongen. Kunde inte varit nöjdare med färgresultatet, säger bara wow!! Hon lyckas skapa exakt den nyans som man vill ha. Lämnade salongen med ett stort leende på läpparna ❤️
  • ANNA W
    2020-03-10
    Jag är supernöjd! Jättefint och jämnt resultat, Annah är verkligen jätteduktig och väldigt trevlig! 5/5
  • Ella Felicia Q
    2020-03-07
    Grymt proffsig och duktig frisör!! Annah är så grym och lyckas få precis den ton jag vill ha i håret som ingen annan lyckas med! Rekommenderar!!!
  • DANIEL S
    2020-02-18
    Kan varmt rekommendera Annah! Jätteduktig, lyhörd och proffsig frisör. Hon är inte rädd för att ge egna förslag, vilket uppskattas. I tillägg social och väldigt trevlig som person, vilket gör hela upplevelsen superbra! 🌟
  • NADIA T
    2020-02-04
    Kommer aldrig byta frisör igen!
    Annah är den mest fantastiska frisören jag haft. Proffsig, trevlig och gör underverk med håret. Man blir lika nöjd varje gång man går därifrån!
    2020-01-21
    Så sjukt nöjd! Annah är grym!
    Så himla glad att jag gick till Annah, riktigt fint bemötande och hon fixade mitt hår exakt som jag önskade!
    2020-01-06
    Annah är BÄST!!!
    Jag är så himla glad över att jag ÄNTLIGEN har hittat en frisör som är sååå duktig med blonda färger 😍🥰
    2019-12-31
    Kanon frisör! Lägger verkligen tid på håret och ser till att man blir riktigt nöjd!
  • 2019-12-30
    Annah är världens härligaste frisör och resultatet är alltid enastående snyggt! Hon är duktig på att lyssna in önskemål och förstå hur man vill ha det!
    2019-12-25
    Fint bemötande och stort engagemang att få frisyren så som kunden önskar. Lyhörd.
    2019-12-23
    Duktig på att klippa o jätte bra bemötande.