Studio Golden Bangs

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg — Visa karta

Välkommen till mig på Studio Golden Bangs!

Din frisörsalong mitt i centrala Göteborg, i en lugn och avstressande miljö. Jag som jobbar här heter Anna och tar alltid den tid som behövs för varje behandling och ser varje kund som en VIP-kund. Här får du en mysig stund samtidigt som du blir väl omhändertagen och går härifrån helt nöjd med din nya frisyr. Jag klipper, färgar, slingar, gör behandlingar med Olaplex och fixar både löshår, ögonfransar och bryn.

Jag har även öppet på lördagar efter överenskommelse och bokningar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 143 kunder tycker om Studio Golden Bangs

• LUDVIG K

2020-09-23

LUDVIG K skrev om Studio Golden Bangs
    Min sambo tog mig hit förra året, aldrig vart så noga med att klippa mig hos en och samma frisör innan men det ändrades efter mitt besök hos Annah. Hon klipper bra, är service inriktad och väldigt duktig på att färga håret.

Rekommenderar alla som vill fixa håret att göra det här. Läs mer
  • NADJA F

2020-08-27

NADJA F skrev om Studio Golden Bangs
    Höjer denna gudinna till skyarna 🙌 Fantastisk på alla sätt och vis.. Min nya frisör 😍 och helt klart värt min kötid.. Rekommenderar henne alla dagar i veckan sikken pingla 😎👌 Läs mer
  • 2020-08-19

FANNY H skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är så otroligt duktig frisör. Ska man blondera håret finns ingen annan än henne man ska gå till i Göteborg. Hon är lyhörd och kunnig. Supernöjd efter mitt besök hos henne! Läs mer
  • LOUISE S

2020-07-28

LOUISE S skrev om Studio Golden Bangs
    Studio Golden Bangs (Annah) är helt klart min nya frisör! Jag har tjockt långt hår och gick från att ha ett trött *gult hår* med en utväxt på 15 cm till en perfekt blond nyans, känner mig som en ängel i håret! Sambon sa att det är den bästa färgningen jag haft!🥰

Är ni ute efter en proffsig frisör som har det lilla extra vad gäller allt, välj Annah! Det är värt väntetiden!✨✨ Läs mer
  • Kerry Ashley Fiona A

2020-07-17

Kerry Ashley Fiona A skrev om Studio Golden Bangs
    Jag har gått hos Annah i ungefär 3 år nu, och har inte blivit besviken en enda gång!🙏🏼 Snarare tvärtom. Så otroligt professionell och förvånar varje gång med idéer och tankar. Hon är lyhörd och otroligt mån om att besöket ska bli så bra som möjligt! Mycket trevlig och social tjej, får inte tråkigt en sekund hos henne.
    Rekommenderar starkt att gå till henne💕 Läs mer
  • Jasminka S

2020-07-01

Jasminka S skrev om Studio Golden Bangs
    Kan verkligen rekommendera Annah! Hon är grym på vad hon gör och jag är alltid supernöjd när jag lämnar salongen. Hon är lätt den bästa frisören jag haft!!😍😍 Läs mer
  • 2020-06-07

AISA F skrev om Studio Golden Bangs
    Det är ingen snack om saken om att Annah är ett proffs i det hon gör. Otroligt grym frisör som skapar magi med ens hår!
    Supertrevlig och go tjej som skaffat sig ytterligare en till stammis💃🏼❤️ Läs mer
  • 2020-04-23

MADELENE L skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är helt otroligt skicklig på det hon gör och jag blir alltid lika nöjd! Den perfekta ljusblonda nyansen varje gång 👌 Superfräsch studio & Annah är världens härligaste tjej! Rekommenderas varmt ⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Louise Jennifer W

2020-04-22

Louise Jennifer W skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är utan tvekan den bästa frisören jag haft. Hon har definitivt fått en ny stamkund. Rekommenderar henne stark! Som pricken över i:et, supertrevlig! Läs mer
  • Julia Rebecca T

2020-04-03

Julia Rebecca T skrev om Studio Golden Bangs
    Bästa frisören jag haft! Annah är otroligt duktig, noggrann, trevlig och lyhörd. Varit här 2 gånger nu och är supernöjd! Ser redan fram emot nästa besök, mig blir du inte av med ❤ Läs mer
  • 2020-04-01

PATRICIA W skrev om Studio Golden Bangs
    Länge sedan jag var så nöjd, vilket bemötande, proffsighet ja allt. Ser redan fram till nästa besök 🌼 Läs mer
  • Maja Tera Emilia P

2020-03-18

Maja Tera Emilia P skrev om Studio Golden Bangs
    Jag kan varmt rekommendera Anna!! Hon är en fantastisk frisör med en underbar personlighet. Man känner att man är i goda händer när man besöker salongen. Kunde inte varit nöjdare med färgresultatet, säger bara wow!! Hon lyckas skapa exakt den nyans som man vill ha. Lämnade salongen med ett stort leende på läpparna ❤️ Läs mer
  • ANNA W

2020-03-10

ANNA W skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är supernöjd! Jättefint och jämnt resultat, Annah är verkligen jätteduktig och väldigt trevlig! 5/5 Läs mer
  • Ella Felicia Q

2020-03-07

Ella Felicia Q skrev om Studio Golden Bangs
    Grymt proffsig och duktig frisör!! Annah är så grym och lyckas få precis den ton jag vill ha i håret som ingen annan lyckas med! Rekommenderar!!! Läs mer
  • DANIEL S

2020-02-18

DANIEL S skrev om Studio Golden Bangs
    Kan varmt rekommendera Annah! Jätteduktig, lyhörd och proffsig frisör. Hon är inte rädd för att ge egna förslag, vilket uppskattas. I tillägg social och väldigt trevlig som person, vilket gör hela upplevelsen superbra! 🌟 Läs mer
  • NADIA T

2020-02-04

NADIA T skrev om Studio Golden Bangs
    Kommer aldrig byta frisör igen!
    Annah är den mest fantastiska frisören jag haft. Proffsig, trevlig och gör underverk med håret. Man blir lika nöjd varje gång man går därifrån! Läs mer
  • 2020-01-21

LIV W skrev om Studio Golden Bangs
    Så sjukt nöjd! Annah är grym!
    Så himla glad att jag gick till Annah, riktigt fint bemötande och hon fixade mitt hår exakt som jag önskade! Läs mer
  • 2020-01-06

CAROLINE C skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är BÄST!!!
    Jag är så himla glad över att jag ÄNTLIGEN har hittat en frisör som är sååå duktig med blonda färger 😍🥰 Läs mer
  • 2019-12-31

Nina L skrev om Studio Golden Bangs
    Kanon frisör! Lägger verkligen tid på håret och ser till att man blir riktigt nöjd! Läs mer
  • Erik Karl-Johan P

2019-12-30

Erik Karl-Johan P skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är världens härligaste frisör och resultatet är alltid enastående snyggt! Hon är duktig på att lyssna in önskemål och förstå hur man vill ha det! Läs mer
  • 2019-12-25

Yvonne Å skrev om Studio Golden Bangs
    Fint bemötande och stort engagemang att få frisyren så som kunden önskar. Lyhörd. Läs mer
  • 2019-12-23

Yvonne J skrev om Studio Golden Bangs
    Duktig på att klippa o jätte bra bemötande. Läs mer
  • 2019-12-20

EMELIE J skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är och har varit kund hos Annah i över 2 år. Jag är alltid supernöjd med resultatet och Annah har verkligen en unik talang att få till den perfekta färgen. Hon tar fram mina egna färger och det ser alltid naturligt ut, precis som jag vill ha det. Annah är både professionell och privat i sitt bemötande och jag har alltid känt mig trygg och sedd hos henne. Rekommenderar Annah starkt! Läs mer
  • 2019-12-13

HELENA R skrev om Studio Golden Bangs
    Tack Annah för ännu ett lyckat besök! Så nöjd med att äntligen få bort det gula och nu bara en snygg ”kall” ljus färg. Ni tjejer förstår alltid vad man menar och när man kommer hem så ser man att det är som på bilden man visade upp tidigare. Stort tack 🙏 ses snart igen! 🤩😘 Läs mer
  • 2019-12-09

CHRISTIAN E skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är supergrym!! Som person är hon social, vänlig, jättetrevlig. Det känns lättsamt och ledigt att vara hos henne. Hennes vovve som ofta är i salongen är söt som tusan också. Som frisör är Annah alltid noggrann och lyhörd till hur man vill ha håret. Man går alltid därifrån nöjd. Superduktig! Läs mer
  • 2019-12-09

KAJSA H skrev om Studio Golden Bangs
    Har testat så många frisörer här i Göteborg, men aldrig fått håret så riktigt blont som jag vill ha det. Har nu gått till Annah 3 gånger och aldrig någonsin varit nöjdare! Superduktig och proffsig frisör. ✨

Absolut bästa frisören om du frågar mig. Har aldrig mött en frisör som är så trevlig och gullig. ❤️ Man längtar efter nästa besök! Kommer aldrig gå till någon annan💕 Läs mer
  • 2019-11-12

SANNA ERIKA A skrev om Studio Golden Bangs
    Annah på Studio Golden Bangs är FANTASTISK!❤️
    Hur duktig som helst på det hon gör och man går ju från salongen med 1000 gånger mer självförtroende då man känner sig så snygg efter besöket!
    Sedan så är hon super trevlig, aldrig mött en frisör som har så gott bemötande.
    10/10!!! Läs mer
  • Marica L

2019-11-08

Marica L skrev om Studio Golden Bangs
    Har tidigare färgat håret men aldrig varit nöjd för att resultatet inte har speglat det man har blivit lovad.
    Jag gjorde en balayage hos Annah och är mer än nöjd med resultatet.
    Annah är väldigt duktig på det hon gör, proffsig och super trevlig. Hon förklarar tydligt vad man kan förvänta sig och hur processen funkar.
    Jag hade höga förväntningar och resultatet blev bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig.
    kommer absolut gå tillbaka till Annah. Läs mer
  • Hannah V

2019-10-24

Hannah V skrev om Studio Golden Bangs
    Efter att jag trillat in på Annahs instagram av en slump så skrev jag till henne och bokade en tid. Jag har alltid velat ha mitt hår vitt/grått men aldrig hittat en frisör som lyckats med detta 100% så efter jag sett på instagram det resultat andra kunder fått så var jag bara tvungen att testa.

Jag hade höga förväntningar då jag gick dit - och resultatet blev ännu bättre än vad jag ens kunnat föreställa mig. Annah var otroligt proffsig, lättsam och framförallt duktig på det hon gör.

Jag älskar mitt nya hår & ser redan fram emot nästa besök som jag bokade på plats. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-18

Louise O skrev om Studio Golden Bangs
    Gjorde denna dag en ombre med mörkare botten.

Fick ett underbart bemötande och det klickade direkt med Annah, även om det var första mötet.
    En helt fantastisk varm person som är så fin på alla sätt.
    Hade mycket höga förväntningar på mitt besök och resultat och de levde upp till detta på alla sätt! Kommer inte gå någon annanstans än tillbaka för vidare kärlek till mitt hår.

Rekommenderas mycket varmt!!
    Tack för mitt besök hos er, jag kommer tillbaka❤ Läs mer
  • 2019-10-08

Jenni Marie M skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är så glad över att jag ÄNTLIGEN hittat en frisör som gör underverk med mitt hår!

Annah är otroligt duktig på det hon gör och hon är dessutom väldigt trevlig och får en att känna sig väldigt välkommen ❤️

Jag kommer aldrig någonsin att gå någon annanstans för att klippa och slinga mitt hår!!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-09-20

Hanna M skrev om Studio Golden Bangs
    Blev bättre i håret än vad jag tänkte mig sen innan! Läs mer
  • 2019-09-19

Linnea A skrev om Studio Golden Bangs
    Klipp & helblekning gjordes av Anna. Resultatet och helhetsupplevelsen av besöket kunde jag inte varit nöjdare med! Läs mer
  • 2019-09-19

Sebina K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket trevlig personal, förväntningarna blev precis så som jag ville ha det. Rekommenderar Studio golden bangs starkt! Läs mer
  • 2019-08-07

Arash R skrev om Studio Golden Bangs
    En väldig professionell frisörsalong. Jag kan personligen rekommendera Annah som alltid tar sig tid för sina kunder och är dessutom skicklig. Har varit kund ett bra tag och kommer att fortsätta att gå dit. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-29

Anna L skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är lyhörd kompetent och super duktig! Bästa frisör jag någonsin haft! Läs mer
  • 2019-07-29

Emma H skrev om Studio Golden Bangs
    Supernöjd!
    Efter att ha fått håret förstört hos Mazi räddade Annah mitt hår och gjorde det ljust (och jämt färgat) igen!
    Så tack, Golden bangs! Läs mer
  • 2019-05-10

Anna K skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är en fantastisk person som skapar magi! ✨ Aldrig varit så nöjd med mitt hår tidigare! Rekommenderar alla att gå till studio Golden Bangs! 😍💕 Läs mer
  • 2019-05-10

Johanna H skrev om Studio Golden Bangs
    Wow, Annah är så otroligt duktig på det hon gör, man märker att hon gör allt helhjärtat. Gick ifrån salongen med exakt det resultat jag förväntat mig, kan absolut rekommendera att gå hit och boka tid hos Annah! Läs mer
  • 2019-05-03

Beatrice C skrev om Studio Golden Bangs
    Anna är bäst! Så säker, noggrann och gör underverk. Läs mer
  • Julia G

2019-04-09

Julia G skrev om Studio Golden Bangs
    Går hos Annah och äntligen hittat en Grym frisör. Otroligt noggrann och gör allt för att få kunden nöjd. Mysig salong med ett varmt välkomnande och bra stämning. Annah är toppen-duktig och du kommer gå därifrån nöjd som aldrig tidigare. Rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • 2019-04-08

Johan D skrev om Studio Golden Bangs
    Klipper mig cirka en gång i månaden hos Annah och är alltid lika nöjd. Skönt att veta att det blir perfekt och exakt som man vill ha det! Boka i tid! Läs mer
  • 2019-03-24

Camilla H skrev om Studio Golden Bangs
    Trevligt bemötande, och jag .blev väldigt nöjd med min slingorna o klippning Läs mer
  • 2019-03-20

Petronellla A skrev om Studio Golden Bangs
    Gjorde blonda slingor och nyansering hos Anna. Aldrig varit så nöjd efter jag gått från frisören, så otroligt proffsiga!! Så nöjd. Läs mer
  • 2019-01-25

Jens Orro skrev om Studio Golden Bangs
    Superbra! http://www.studiogoldenbangs.se/ Läs mer
  • 2019-01-16

Emma L skrev om Studio Golden Bangs
    Klippte mig hos Anna, vi hade en bra diskussion om vad jag ha för färg och klippning där hon gav förslag och förklarade vad som skulle bli bra eller mindre bra. Jag är väldigt nöjd med resultat och kommer gå tillbaks. Läs mer
  • 2019-01-11

Helena L skrev om Studio Golden Bangs
    Duktig, kreativ, pratglad, fint resultat! Läs mer
  • 2019-01-02

Anki K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket trevligt bemötande. Supernöjd med klippningen som Anna gjorde. Kommer definitivt tillbaka 💕 Läs mer
  • 2018-12-11

Emelie K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket bra frisörer, trevliga och proffsiga. Blonderade och klippte mig av annah. Hur nöjd som helst! :D Läs mer
  • 2018-11-26

Lovisa C skrev om Studio Golden Bangs
    Klipp och sling.
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Både lyhörd men kom även med idéer och förslag. Mycket nöjd med resultatet! Läs mer

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg