Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Studio Golden Bangs

Studio Golden Bangs

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Studio Golden Bangs!

Vi är en nyöppnad frisörsalong som finns mitt i centrala Göteborg, i en lugn och avstressande miljö. Vi tar alltid den tid som behövs för varje behandling och vi ser varje kund som en VIP-kund. Här får du en mysig stund samtidigt som du blir väl omhändertagen och går härifrån helt nöjd med din nya frisyr. Vi klipper, färgar, slingar, gör behandlingar med Olaplex och fixar både löshår, ögonfransar och bryn.

Vi har även öppet på lördagar efter överenskommelse och bokningar.

Vill du ta med hunden på ditt frisörbesök? Inga problem. Här finns redan en Pomeranian och en Mexikansk Nakenhund.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 95 kunder tycker om Studio Golden Bangs

• Emelie K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket bra frisörer, trevliga och proffsiga. Blonderade och klippte mig av annah. Hur nöjd som helst! :D Läs mer
  • Lovisa C skrev om Studio Golden Bangs
    Klipp och sling.
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Både lyhörd men kom även med idéer och förslag. Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • Bille R
    Bille R skrev om Studio Golden Bangs
    Jag hade bokat tid för klipp och kreativ färg.
    Jag blev, som alltid, väldigt trevligt bemött och kände verkligen att jag blev lyssnad på. Läs mer
  • Anna A skrev om Studio Golden Bangs
    Jag klippte och färgade mitt hår hos Annah som var jätte gullig och jag blev mer än nöjd. Läs mer
  • Alexandra G skrev om Studio Golden Bangs
    Toppen tjejer!
    Grymma på hårfärg och härlig studio.
    10 av 10. Läs mer
  • Simone S skrev om Studio Golden Bangs
    Önskade en blondering samt lätt klippning till mitt hår. Resultatet blev fantastiskt! ✨ Personalen var trevliga och lätta att prata med vilket underlättade mycket. Jag hade små förhoppningar på samtal som kunde flyta på och det gjorde det, jämfört med andra frisörsalonger jag har varit på. Upplevelsen var värt sin tid och har aldrig varit såhär nöjd övet mitt hår. 🙏 Läs mer
  • Regina A skrev om Studio Golden Bangs
    Bästa frisörupplevelsen jag haft, både i bemötande, miljö och framförallt resultat ! Läs mer
  • Victor A skrev om Studio Golden Bangs
    Herr klippning, mycket bra resultat och trevligt bemötande, lättsamt! Läs mer
  • Louise A
    Louise A skrev om Studio Golden Bangs
    Klippte och slingade mitt hår. Det var jättebra - Anna var väldigt trevlig och duktig. Jag kände mig trygg och blev väldigt nöjd! Läs mer
  • Stina K skrev om Studio Golden Bangs
    Jättenöjd med bemötande och resultatet! Läs mer
  • Nelly J skrev om Studio Golden Bangs
    Jag var på studio golden bangs och klippte och färgade mitt hår. Jag blev jättetrevligt bemött och väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Charlotte E skrev om Studio Golden Bangs
    Jättegullig personal, lyssnar på vad du vill ha och bra resultat! Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Studio Golden Bangs
    Jag hade bokat klippning och färgning med skiftningar. Frisören var lyhörd och vänlig och brydde sig om mitt hår och gav råd för att inte skada håret i onödan. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Björkekärrshus K skrev om Studio Golden Bangs
    Filippa Världens bästa frisör! Helnöjd rekommenderas varmt.Hon måste vara Göteborgs bästa frissa helt klart. Läs mer
  • Erika E
    Erika E skrev om Studio Golden Bangs
    Första gången jag var där & gick ut med ett leende på läpparna. Annah är så härlig och underbar person, var inte stelt för fem öre. Sen är hon grym på det hon gör och är så sjukt nöjd med mitt hår!
    Rekommenderas starkt att gå hit!😍 Läs mer
  • Emelie L skrev om Studio Golden Bangs
    Jättenöjd med resultat och bemötande! Läs mer
  • Don L
    Don L skrev om Studio Golden Bangs
    Det var jättebra. Min flickväns kusin sa att frisyren var jättefin. Läs mer
  • Mikaela B skrev om Studio Golden Bangs
    Klippte och färgade mitt rödslitna hår hos Annah och jag kunde inte blivit mer nöjd! Hon lyssnade på mina idéer och kom med egna förslag. Superduktig frisör och dessutom grymt trevlig att tjöta med. Hittade salongen via Instagram och det var definitivt inte sista gången jag gick dit! Läs mer
  • Roosa M
    Roosa M skrev om Studio Golden Bangs
    Everything was perfect! My hair became exactly how I wanted and Annah was so kind and nice! Läs mer
  • Sanela M skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är verkligen hjärtligt rekommenderad, så himla duktig! Läs mer
  • Liv A skrev om Studio Golden Bangs
    Är supernöjd med finaste frisyren och trevligaste frisören. Läs mer
  • Sara Ö skrev om Studio Golden Bangs
    Proffsigt bemötande, ärliga frisörer och guld resultat. Läs mer
  • Emelie B skrev om Studio Golden Bangs
    Supernöjd med både färg och klipp, blev precis som jag ville! Läs mer
  • Hannah E
    Hannah E skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är sån otroligt duktig frisör och älskar sitt arbete! Så noga och tar tid på sig! Var första gången jag var där och lär inte bli den sista! Jätte nöjd! Läs mer
  • Veronica G skrev om Studio Golden Bangs
    Anna är grym och mitt hår blev skitsnyggt. Supernöjd med allt! Läs mer
  • Malin W skrev om Studio Golden Bangs
    Kom in till salongen och blev väl bemött med ett varmt välkomnande. Upplevde mina förväntningar för mitt första besök. Hade dock väldigt mycket färg kvar i ansiktet och som inte var ursköljt ordentligt då jag kliade mig i håret och fick färg under nageln. Allt annat var så bra! Dyrt men prisvärt någon gång då och då. Läs mer
  • Isabelle R skrev om Studio Golden Bangs
    Jag åkte i över fyra timmar för att komma till ”Studio Golden Bangs” allt var över förväntan, Annah världens goaste och underbaraste frisör! Fantastisk service samt blev helnöjd med min nya hårfärg. Värt vart enda krona och tid. Kommer alltid att åka tillbaka till Annah och Salongen. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Emma R skrev om Studio Golden Bangs
    Super bra bemötande, så trevliga!
    Fick verkligen hjälp med det jag behövde göra och blev supernöjd! Hos många frisörer är det ofta stelt och frisören vill bara få det gjort så den kan gå till nästa kund, här var det bara trevligt att vara och man gick därifrån super nöjd, längesen jag vart så nöjd med en frisör! Läs mer
  • Alexandra H skrev om Studio Golden Bangs
    5/5 Saxar!
    Nöjd med både bemötande och resultat! Läs mer
  • Amanda J skrev om Studio Golden Bangs
    Jättebra service och duktig frisör som förstår hur man vill ha det! :) Läs mer
  • Moa S skrev om Studio Golden Bangs
    Jag gjorde slingor. Jag blev bemött på ett väldigt trevligt sätt med bra service och en härlig pratstund med frisören. Jag var mycket nöjd med mitt resultat och med upplevelsen Läs mer
  • Åsa H skrev om Studio Golden Bangs
    Annah var mycket proffsig och kunnig, jätte nöjd! Läs mer
  • Sara B skrev om Studio Golden Bangs
    Efter att ha letar runt efter en salong utan någon som helst koll på Vad som fans valde jag att boka in mig hos Annah efter att ha läst dom gymma recensionerna. Hon ljusa de upp mitt blonda hår i en kallare ton, samtidigt lyfta upp min utväxt. Super nöjd, duktig och gullig tjej, rekomendationer start denna salong!
    😍 Läs mer
  • Sara K skrev om Studio Golden Bangs
    Jag har gått till många olika salonger, men hos Annah på Golden Bangs kände jag mig hemma direkt. Annah förstår precis hur jag vill ha det och levererar varje gång. Läs mer
  • Rebecca I skrev om Studio Golden Bangs
    Jag hade mitt första besök på studio golden bangs och fick hjälp utav Annah. Jag är jätte nöjd att jag valde att gå dit. Väldigt trevlig personal och jätte fint resultat! Ska verkligen gå tillbaka! Läs mer
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Studio Golden Bangs
    Fantastiskt duktig frisör, lyhörd och vågad! Numera återkommande kund! Läs mer
  • Vivianne T skrev om Studio Golden Bangs
    Jättenöjd ! Annah gjorde precis som jag hade tänkt mig ! Läs mer
  • Marika A skrev om Studio Golden Bangs
    Super bra bemötande. Resultatet blev som jag tänkt mig. Färgade håret från mörkt till halv ljust Läs mer
  • Gun S skrev om Studio Golden Bangs
    Trevligt bemötande. Professionella kunniga. Läs mer
  • Lina P skrev om Studio Golden Bangs
    Första gången jag var där och kände mej välkommen och väl omhändertagen.
    Annah klippte bra och kom med bra förslag. Väldigt nöjd och kommer gå tillbaka. :) Läs mer
  • Kristina D skrev om Studio Golden Bangs
    Så otroligt nöjd! Är så nöjd, precis så som jag alltid velat ha hårfärgen! Annah förstod precis. Hon är noggran och otroligt duktig på sitt jobb. Tack!! ♥️ Läs mer
  • Magnusson  E skrev om Studio Golden Bangs
    Superbra!!! Annah är så duktig! Läs mer
  • Björk  L skrev om Studio Golden Bangs
    Grymt bra bemötande utav Annah från början till slut. Hon lyssnade på min önskan och gjorde så gott hon kunde då jag kom in med en relativt svår utmaning inom balayage. Jag blev nöjd och kommer gå dit igen! Läs mer
  • Brodefors  E skrev om Studio Golden Bangs
    Bästa salongen, grymma och trevliga frisörer. Och mitt resultat blev bättre än förväntat Läs mer
  • Katarina S skrev om Studio Golden Bangs
    Efter att ha gått från min fd frisör ett halvår tidigare med en misslyckad färgning som slutade upp i beslutet att aldrig återkomma, så bokade jag in mig på Golden Bangs som jag hittade på en ’lista med 10 bästa frisörsalongerna i Göteborg’ efter ett Google sök.

Jag bemöttes professionellt och vänligt av Annah som klippte och gjorde en balaygefärgning. Annah gav mig intrycket att hon visste vad hon pratade om, hon pratar engagerat och tillitsgivande och därför kände jag mig helt trygg i att överlåta färgningen till henne utan större önskemål eller krav.

Färg, styling och klippning ser kanonbra ut, jag hade inte kunnat önska mig bättre! Annah har fått ytterligare en stammis Läs mer
  • Lina R skrev om Studio Golden Bangs
    Bemötandet hos Studio Golden Bangs är helt amazing. Är så nöjd! Kunniga frisörer som bryr sig om kundens bästa. Dit kommer jag fortsätta gå när frisyren behöver ett lyft. Bästa frisörupplevelsen jag vart med om ✨ / Lina Läs mer
  • Carolina A skrev om Studio Golden Bangs
    Färgade håret & klippning. Filippa är grymt duktig och trevlig. Kommer fortsätta gå till henne. Läs mer
  • Clara K skrev om Studio Golden Bangs
    Underbar personal och stilren salong 💗 Läs mer
  • Isabell L
    Isabell L skrev om Studio Golden Bangs
    Mitt besök på Studio Golden Bang var fantastiskt bra! Min frisör är mycket professionell och trevlig! Jag fick hjälp med kreativ färg och klipp och resultatet blev bättre än förväntat! Denna salong är verkligen utav kvalité! Återkommer mer än gärna. Läs mer
  • Madeleine K skrev om Studio Golden Bangs
    Supernöjd som vanligt hos Annah! Man känner sig verkligen omhändertagen och hon tar tid på sig. Salongen är jättemysig och lugn och detta är helt klart min favoritsalong! Läs mer

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg