Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Studio Golden Bangs

Studio Golden Bangs

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Studio Golden Bangs!

Vi är en nyöppnad frisörsalong som finns mitt i centrala Göteborg, i en lugn och avstressande miljö. Vi tar alltid den tid som behövs för varje behandling och vi ser varje kund som en VIP-kund. Här får du en mysig stund samtidigt som du blir väl omhändertagen och går härifrån helt nöjd med din nya frisyr. Vi klipper, färgar, slingar, gör behandlingar med Olaplex och fixar både löshår, ögonfransar och bryn.

Vi har även öppet på lördagar efter överenskommelse och bokningar.

Vill du ta med hunden på ditt frisörbesök? Inga problem. Här finns redan en Pomeranian och en Mexikansk Nakenhund.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 42 kunder tycker om Studio Golden Bangs

• Rebecca H
    Rebecca H skrev om Studio Golden Bangs
    Jag var på praktik i två dagar. Alla var snälla och trevliga. Jag fick se lite hur de jobbade och hjälpa till med att städa, tvätta och plockade i ordning.
  • Therese S
    Therese S skrev om Studio Golden Bangs
    Fantastiskt kunnig och professionell personal ! Proffsigt bemötande och man blir verkligen väl omhändertagen. Kom hit med ett hemmafärgat svart hår sen flera år tillbaka som jag ville förvandla till en blond bayalage.
    Hade inte så höga förväntningar då jag vet hur svårt det är. Har varit här två gånger och varit så oerhört nöjd båda gångerna ! Efter besök nummer två är jag nästintill vid det jag eftersträvar utan att håret har förstörts trots blekningar.
    En salong som verkligen lägger ner tid och engagemang på att få ett bra resultat ! Världsklass .
  • Linda A
    Linda A skrev om Studio Golden Bangs
    Filippa gör alltid ett bra jobb. Har bara varit där två gånger själv men min kompis har varit där fler. Hon är mer än nöjd varje gång. Trevlig miljö och man få ha vovven med sig vilket är ett enormt plus.
  • Kenneth O
    Kenneth O skrev om Studio Golden Bangs
    Alltid trevligt bemötande och bra resultat
  • Johan R
    Johan R skrev om Studio Golden Bangs
    Proffsiga frissörer. Väldigt duktiga på att fixa det som man vill ha!
  • Marianne G
    Marianne G skrev om Studio Golden Bangs
    Bästa salongen och trevligt bemötande . Blir alltid lika nöjd med håret !
  • Frida J
    Frida J skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket nöjd med mitt besök hos Annah på golden bangs. Resultatet blev mycket bättre än jag trodde. Kommer definitivt gå tillbaka.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Studio Golden Bangs
    Blev väldigt nöjd med min klippning! Duktig och lyhörd frisör, kommer fortsätta att klippa mig hos Studio Golden Bangs!
  • Petra O
    Petra O skrev om Studio Golden Bangs
    Jag har fått jättebra hjälp med hårklippning och slingor, och min upplevelse av hårfärgning har förändrats drastiskt efter att dom introducerar mig till OlaPlex! De använder bara bra produkter som de vet passar ens hårtyp, och ger bra tips på vilken färg som kan passa en. Salongen är även fräsch, spelar grym musik, har gosiga hundar och overall en trevlig atmosfär. Personalen får en alltid att känna sig välkommen, och jag är alltid nöjd med min frisyr efter jag varit där! Även fast jag flyttat 45 min från stan åker jag gärna fortfarnade till Golden Bangs, så nöjd är jag med dom!
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Studio Golden Bangs
    Mitt första besök på Studio Golden Bangs var toppen! Bra bemötande och riktigt nöjd med resultatet. Jag skulle rekommendera alla mina vänner att klippa sig här.
  • Malin A
    Malin A skrev om Studio Golden Bangs
    Alltid supernöjd med klipp och färg hos härliga Annah, bästa stället och bästa frisören 😍
    Rekommenderas varmt!
  • Daniella P
    Daniella P skrev om Studio Golden Bangs
    Jag fick jättebra bemötande från Annah på studio golden bangs. Hon tog till sig mina önskemål om hur jag önskade bli klippt och kändes väldigt professionell i sitt utförande. Väldigt trevlig och lätt att prata med, man kände sig verkligen välkommen på salongen. Min upplevelse på studio golden bangs levde verkligen up till mina förväntningar och lite därtill :) rekommenderar salongen varmt!!
  • Ann-kristin P
    Ann-kristin P skrev om Studio Golden Bangs
    Välkomnande personal, som gör att du känner dig vara i centrum. Personalen känner on dig som person. De försöker alltid att ge dig det bästa. Samt är de naturligtvis duktiga frisörer.
  • Johan M
    Johan M skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket trevliga och skickliga frisörer, är alltid jättenöjd med resultatet när jag klippt mig där!
  • Johan B
    Johan B skrev om Studio Golden Bangs
    Otroligt fint, rent och proffsigt bemötande. Ett nytänkande ställe som är otrolig fräscht renoverat. Fina och Goa tjejer som ger resultatet man vill ha. Har man hund så är det välkommet att ta med. Under väntetid bjuds det på tilltugg och dryck.
    5 av 5
  • Jennifer K
    Jennifer K skrev om Studio Golden Bangs
    Jättefint bemötande och jättebra resultat! Har redan rekommenderat Studio Golden Bangs till vänner och bekanta :)
  • Linda B
    Linda B skrev om Studio Golden Bangs
    Duktiga o professionella med hög service o lyhörda för kunden
    Alltid nöjd när jag går där ifrån
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är väldigt nöjd med bemötande och service , även nöjd med tjänsten och kommer att rekommendera salongen.
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Studio Golden Bangs
    Helt klart bästa frisören Ever!
  • Katrin P
    Katrin P skrev om Studio Golden Bangs
    Trevlig bemötande o kunnig o duktig fisör, Anna. Jag klipper o färgar håret. Har även köpt shampoo nån gång.
  • Frida A
    Frida A skrev om Studio Golden Bangs
    Jag får alltid bästa upplevelsen när jag går till er med ett grymt bemötande. Jag blir alltid super nöjd med resultatet & det resultatet blir allt bättre än tänkt.
  • Emma S
    Emma S skrev om Studio Golden Bangs
    Har senaste 7 åren alltid klippt mig hos Annah. Hon har gjorts stora förändringar med mitt hår och jag har alltid gått därifrån jättenöjd! Rekommenderas starkt att boka en tid hos henne!
  • Enya K
    Enya K skrev om Studio Golden Bangs
    Filippa på Studio Golden bangs har räddar mitt hår!! Hon är guldvärd och jag är alltid 100% nöjd med resultatet! Mycket lyhörd frisör som lyssnar på din önskemål och gör underverk!!
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om Studio Golden Bangs
    Trevligt bemötande kände mig hemma Philippa kommer ihåg hur jag vill ha det. Blev bra, kommer snart igen!
  • Stina K
    Stina K skrev om Studio Golden Bangs
    Prosessionellt och hög nivå på serrvicen.
  • Peter E
    Peter E skrev om Studio Golden Bangs
    Toppensalong. Ngt dyrt kanske för en vanlig klippning men kommer inte att byta till ngn annan👍
  • Kia H
    Kia H skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är supernöjd både med klippningar och bemötande. Lite dyrt men värt det tycker jag.
  • Petra B
    Petra B skrev om Studio Golden Bangs
    Annah e så bra på alla sätt 👌
  • Jason K
    Jason K skrev om Studio Golden Bangs
    En mycket professionellt och trevlig bemötande. Man känner sig som en omtyckt kund och att personalen uppskattar verkligen att man välja att klippa sig och köper varor på Golden Bangs. En klippning blir en trevlig stund på veckan.
  • Rebecca P
    Rebecca P skrev om Studio Golden Bangs
    Fantastisk och duktig personal!
  • Alvin L
    Alvin L skrev om Studio Golden Bangs
    Det var bra. Jag klippte mig och köpte vax.
  • Ida A
    Ida A skrev om Studio Golden Bangs
    Mysig salong. Bra bemötande och produktrekommendationer. Tyvärr inte helt nöjd med klippning/färgning senaste besöket.
  • Carina G
    Carina G skrev om Studio Golden Bangs
    Tack Annah! Alltid supernöjd när jag går därifrån! Annah skapa magi i ett annars livlöst hår!
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Studio Golden Bangs
    Trevligt bemötande och personal som verkligen lyssnar, ger tips utan att försöka övertala. Jag färgade slingor och klippte mig. Mycket nöjd!
  • Martina D
    Martina D skrev om Studio Golden Bangs
    Jag har varit kund hos Golden Bangs flera gånger och alltid fått ett väldigt bra bemötande. Frisörerna är lyhörda för önskemål men kommer också med egna idéer, vilket jag upplever som positivt. Alltid känt mig trygg och nöjd med deras jobb. Resultatet har varit jättebra, trots i mitt fall långa sittningar med avancerad klippning och färgning.
  • Linda F
    Linda F skrev om Studio Golden Bangs
    Fantastisk service fin salong och personalen är kanon kan inte önska sig bättre service. Alltid nöjd när man går därifrån
  • Roland F
    Roland F skrev om Studio Golden Bangs
    Kan varmt rekommendera Golden Bangs!
    Ett trevligt bemötande och ett bra resultat är min upplevelse dom åren jag har varit kund
  • Linn S
    Linn S skrev om Studio Golden Bangs
    Bättre frisör och service kan man inte få!
  • Ancki J
    Ancki J skrev om Studio Golden Bangs
    Klipp o färg och slingor!
    Jenny är en superfrissa. Kan allt inom hårvård och ser till att kunden trivs och alltid blir nöjd!!
    Hon har kompetens utöver det vanliga inom hårvård o social kompetens inte att förglömma!
    Jag har aldrig blivit missnöjd under mina 10-12 år hos Jenny.
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Studio Golden Bangs
    Har alltid blivit bra bemött och lyssnad på av de som jobbar där, till skillnad från hos många andra frisörer. Kommer alltid tillbaka dit
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Studio Golden Bangs
    Är jättenöjd med mitt första besök hos Anna för färg och klipp, från konsultation till slutresultat. Kommer absolut tillbaka!
  • Linn P
    Linn P skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är verkligen jättenöjd med mitt hår! Har dragit mig för att besöka en frisör länge men blev tipsad om det här stället och bestämde mig för att ge det en chans! Trevliga och moderna frisörer!

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg