Studio Golden Bangs

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Studio Golden Bangs!

Vi är en nyöppnad frisörsalong som finns mitt i centrala Göteborg, i en lugn och avstressande miljö. Vi tar alltid den tid som behövs för varje behandling och vi ser varje kund som en VIP-kund. Här får du en mysig stund samtidigt som du blir väl omhändertagen och går härifrån helt nöjd med din nya frisyr. Vi klipper, färgar, slingar, gör behandlingar med Olaplex och fixar både löshår, ögonfransar och bryn.

Vi har även öppet på lördagar efter överenskommelse och bokningar.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 116 kunder tycker om Studio Golden Bangs

• MARICA L

2019-11-08

MARICA L skrev om Studio Golden Bangs
    Har tidigare färgat håret men aldrig varit nöjd för att resultatet inte har speglat det man har blivit lovad.
    Jag gjorde en balayage hos Annah och är mer än nöjd med resultatet.
    Annah är väldigt duktig på det hon gör, proffsig och super trevlig. Hon förklarar tydligt vad man kan förvänta sig och hur processen funkar.
    Jag hade höga förväntningar och resultatet blev bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig.
    kommer absolut gå tillbaka till Annah. Läs mer
  • HANNAH V

2019-10-24

HANNAH V skrev om Studio Golden Bangs
    Efter att jag trillat in på Annahs instagram av en slump så skrev jag till henne och bokade en tid. Jag har alltid velat ha mitt hår vitt/grått men aldrig hittat en frisör som lyckats med detta 100% så efter jag sett på instagram det resultat andra kunder fått så var jag bara tvungen att testa.

Jag hade höga förväntningar då jag gick dit - och resultatet blev ännu bättre än vad jag ens kunnat föreställa mig. Annah var otroligt proffsig, lättsam och framförallt duktig på det hon gör.

Jag älskar mitt nya hår & ser redan fram emot nästa besök som jag bokade på plats. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-18

Louise O skrev om Studio Golden Bangs
    Gjorde denna dag en ombre med mörkare botten.

Fick ett underbart bemötande och det klickade direkt med Annah, även om det var första mötet.
    En helt fantastisk varm person som är så fin på alla sätt.
    Hade mycket höga förväntningar på mitt besök och resultat och de levde upp till detta på alla sätt! Kommer inte gå någon annanstans än tillbaka för vidare kärlek till mitt hår.

Rekommenderas mycket varmt!!
    Tack för mitt besök hos er, jag kommer tillbaka❤ Läs mer
  • 2019-10-08

Jenni Marie M skrev om Studio Golden Bangs
    Jag är så glad över att jag ÄNTLIGEN hittat en frisör som gör underverk med mitt hår!

Annah är otroligt duktig på det hon gör och hon är dessutom väldigt trevlig och får en att känna sig väldigt välkommen ❤️

Jag kommer aldrig någonsin att gå någon annanstans för att klippa och slinga mitt hår!!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-09-20

Hanna M skrev om Studio Golden Bangs
    Blev bättre i håret än vad jag tänkte mig sen innan! Läs mer
  • 2019-09-19

Linnea A skrev om Studio Golden Bangs
    Klipp & helblekning gjordes av Anna. Resultatet och helhetsupplevelsen av besöket kunde jag inte varit nöjdare med! Läs mer
  • 2019-09-19

Sebina K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket trevlig personal, förväntningarna blev precis så som jag ville ha det. Rekommenderar Studio golden bangs starkt! Läs mer
  • 2019-08-07

ARASH R skrev om Studio Golden Bangs
    En väldig professionell frisörsalong. Jag kan personligen rekommendera Annah som alltid tar sig tid för sina kunder och är dessutom skicklig. Har varit kund ett bra tag och kommer att fortsätta att gå dit. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-29

Anna L skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är lyhörd kompetent och super duktig! Bästa frisör jag någonsin haft! Läs mer
  • 2019-07-29

Emma H skrev om Studio Golden Bangs
    Supernöjd!
    Efter att ha fått håret förstört hos Mazi räddade Annah mitt hår och gjorde det ljust (och jämt färgat) igen!
    Så tack, Golden bangs! Läs mer
  • 2019-05-10

Anna K skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är en fantastisk person som skapar magi! ✨ Aldrig varit så nöjd med mitt hår tidigare! Rekommenderar alla att gå till studio Golden Bangs! 😍💕 Läs mer
  • 2019-05-10

Johanna H skrev om Studio Golden Bangs
    Wow, Annah är så otroligt duktig på det hon gör, man märker att hon gör allt helhjärtat. Gick ifrån salongen med exakt det resultat jag förväntat mig, kan absolut rekommendera att gå hit och boka tid hos Annah! Läs mer
  • 2019-05-03

BEATRICE C skrev om Studio Golden Bangs
    Anna är bäst! Så säker, noggrann och gör underverk. Läs mer
  • JULIA G

2019-04-09

JULIA G skrev om Studio Golden Bangs
    Går hos Annah och äntligen hittat en Grym frisör. Otroligt noggrann och gör allt för att få kunden nöjd. Mysig salong med ett varmt välkomnande och bra stämning. Annah är toppen-duktig och du kommer gå därifrån nöjd som aldrig tidigare. Rekommenderar starkt!!! Läs mer
  • 2019-04-08

JOHAN D skrev om Studio Golden Bangs
    Klipper mig cirka en gång i månaden hos Annah och är alltid lika nöjd. Skönt att veta att det blir perfekt och exakt som man vill ha det! Boka i tid! Läs mer
  • 2019-03-24

Camilla H skrev om Studio Golden Bangs
    Trevligt bemötande, och jag .blev väldigt nöjd med min slingorna o klippning Läs mer
  • 2019-03-20

Petronellla A skrev om Studio Golden Bangs
    Gjorde blonda slingor och nyansering hos Anna. Aldrig varit så nöjd efter jag gått från frisören, så otroligt proffsiga!! Så nöjd. Läs mer
  • 2019-01-25

Jens Orro skrev om Studio Golden Bangs
    Superbra! http://www.studiogoldenbangs.se/ Läs mer
  • 2019-01-16

Emma L skrev om Studio Golden Bangs
    Klippte mig hos Anna, vi hade en bra diskussion om vad jag ha för färg och klippning där hon gav förslag och förklarade vad som skulle bli bra eller mindre bra. Jag är väldigt nöjd med resultat och kommer gå tillbaks. Läs mer
  • 2019-01-11

Helena L skrev om Studio Golden Bangs
    Duktig, kreativ, pratglad, fint resultat! Läs mer
  • 2019-01-02

Anki K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket trevligt bemötande. Supernöjd med klippningen som Anna gjorde. Kommer definitivt tillbaka 💕 Läs mer
  • 2018-12-11

Emelie K skrev om Studio Golden Bangs
    Mycket bra frisörer, trevliga och proffsiga. Blonderade och klippte mig av annah. Hur nöjd som helst! :D Läs mer
  • 2018-11-26

Lovisa C skrev om Studio Golden Bangs
    Klipp och sling.
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Både lyhörd men kom även med idéer och förslag. Mycket nöjd med resultatet! Läs mer
  • Bille R

2018-11-21

Bille R skrev om Studio Golden Bangs
    Jag hade bokat tid för klipp och kreativ färg.
    Jag blev, som alltid, väldigt trevligt bemött och kände verkligen att jag blev lyssnad på. Läs mer
  • 2018-11-16

Anna A skrev om Studio Golden Bangs
    Jag klippte och färgade mitt hår hos Annah som var jätte gullig och jag blev mer än nöjd. Läs mer
  • 2018-11-05

Alexandra G skrev om Studio Golden Bangs
    Toppen tjejer!
    Grymma på hårfärg och härlig studio.
    10 av 10. Läs mer
  • 2018-11-05

Simone S skrev om Studio Golden Bangs
    Önskade en blondering samt lätt klippning till mitt hår. Resultatet blev fantastiskt! ✨ Personalen var trevliga och lätta att prata med vilket underlättade mycket. Jag hade små förhoppningar på samtal som kunde flyta på och det gjorde det, jämfört med andra frisörsalonger jag har varit på. Upplevelsen var värt sin tid och har aldrig varit såhär nöjd övet mitt hår. 🙏 Läs mer
  • 2018-10-30

Regina A skrev om Studio Golden Bangs
    Bästa frisörupplevelsen jag haft, både i bemötande, miljö och framförallt resultat ! Läs mer
  • 2018-10-30

Victor A skrev om Studio Golden Bangs
    Herr klippning, mycket bra resultat och trevligt bemötande, lättsamt! Läs mer
  • Louise A

2018-10-10

Louise A skrev om Studio Golden Bangs
    Klippte och slingade mitt hår. Det var jättebra - Anna var väldigt trevlig och duktig. Jag kände mig trygg och blev väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-10-08

Stina K skrev om Studio Golden Bangs
    Jättenöjd med bemötande och resultatet! Läs mer
  • 2018-10-03

Nelly J skrev om Studio Golden Bangs
    Jag var på studio golden bangs och klippte och färgade mitt hår. Jag blev jättetrevligt bemött och väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2018-10-01

Charlotte E skrev om Studio Golden Bangs
    Jättegullig personal, lyssnar på vad du vill ha och bra resultat! Läs mer
  • Johanna L

2018-09-18

Johanna L skrev om Studio Golden Bangs
    Jag hade bokat klippning och färgning med skiftningar. Frisören var lyhörd och vänlig och brydde sig om mitt hår och gav råd för att inte skada håret i onödan. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-09-15

Björkekärrshus K skrev om Studio Golden Bangs
    Filippa Världens bästa frisör! Helnöjd rekommenderas varmt.Hon måste vara Göteborgs bästa frissa helt klart. Läs mer
  • Erika E

2018-08-29

Erika E skrev om Studio Golden Bangs
    Första gången jag var där & gick ut med ett leende på läpparna. Annah är så härlig och underbar person, var inte stelt för fem öre. Sen är hon grym på det hon gör och är så sjukt nöjd med mitt hår!
    Rekommenderas starkt att gå hit!😍 Läs mer
  • 2018-08-10

Emelie L skrev om Studio Golden Bangs
    Jättenöjd med resultat och bemötande! Läs mer
  • Don L

2018-08-08

Don L skrev om Studio Golden Bangs
    Det var jättebra. Min flickväns kusin sa att frisyren var jättefin. Läs mer
  • 2018-08-03

Mikaela B skrev om Studio Golden Bangs
    Klippte och färgade mitt rödslitna hår hos Annah och jag kunde inte blivit mer nöjd! Hon lyssnade på mina idéer och kom med egna förslag. Superduktig frisör och dessutom grymt trevlig att tjöta med. Hittade salongen via Instagram och det var definitivt inte sista gången jag gick dit! Läs mer
  • Roosa M

2018-08-03

Roosa M skrev om Studio Golden Bangs
    Everything was perfect! My hair became exactly how I wanted and Annah was so kind and nice! Läs mer
  • 2018-06-27

Sanela M skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är verkligen hjärtligt rekommenderad, så himla duktig! Läs mer
  • 2018-05-08

Liv A skrev om Studio Golden Bangs
    Är supernöjd med finaste frisyren och trevligaste frisören. Läs mer
  • 2018-05-04

Sara Ö skrev om Studio Golden Bangs
    Proffsigt bemötande, ärliga frisörer och guld resultat. Läs mer
  • 2018-05-04

Emelie B skrev om Studio Golden Bangs
    Supernöjd med både färg och klipp, blev precis som jag ville! Läs mer
  • Hannah E

2018-04-23

Hannah E skrev om Studio Golden Bangs
    Annah är sån otroligt duktig frisör och älskar sitt arbete! Så noga och tar tid på sig! Var första gången jag var där och lär inte bli den sista! Jätte nöjd! Läs mer

Veronica G skrev om Studio Golden Bangs
    Anna är grym och mitt hår blev skitsnyggt. Supernöjd med allt! Läs mer

Malin W skrev om Studio Golden Bangs
    Kom in till salongen och blev väl bemött med ett varmt välkomnande. Upplevde mina förväntningar för mitt första besök. Hade dock väldigt mycket färg kvar i ansiktet och som inte var ursköljt ordentligt då jag kliade mig i håret och fick färg under nageln. Allt annat var så bra! Dyrt men prisvärt någon gång då och då. Läs mer

Isabelle R skrev om Studio Golden Bangs
    Jag åkte i över fyra timmar för att komma till ”Studio Golden Bangs” allt var över förväntan, Annah världens goaste och underbaraste frisör! Fantastisk service samt blev helnöjd med min nya hårfärg. Värt vart enda krona och tid. Kommer alltid att åka tillbaka till Annah och Salongen. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • 2018-04-05

Emma R skrev om Studio Golden Bangs
    Super bra bemötande, så trevliga!
    Fick verkligen hjälp med det jag behövde göra och blev supernöjd! Hos många frisörer är det ofta stelt och frisören vill bara få det gjort så den kan gå till nästa kund, här var det bara trevligt att vara och man gick därifrån super nöjd, längesen jag vart så nöjd med en frisör! Läs mer
  • 2018-04-05

Alexandra H skrev om Studio Golden Bangs
    5/5 Saxar!
    Nöjd med både bemötande och resultat! Läs mer

Ekelundsgatan 9, 411 18 Göteborg