Läs vad 156 kunder tycker om Studio Golden Bangs 2

• 2021-01-25
    Är så glad att jag hittade Annah! Har nog aldrig gått nöjd från en frisörsalong innan och drog mig länge innan jag bokade en tid hos Annah. Men jag är så glad att jag gjorde det! Hon gjorde ett fantastiskt bra jobb och dessutom är hon den trevligaste frisören jag stött på. Ser fram emot nästa besök! Tack!! 😍😍
    ELSA S
  • 2021-01-10
    Annah uträttar mirakel varje gång! Har varit hos många frisörer under åren, men ingen kan fixa blont hår som Annah! Så glad att jag hittade henne, hon är verkligen en riktig stjärna! ⭐️👌🏻🔥
  • 2020-12-11
    Annah är helt otroligt skicklig och kunnig! Förstod med en gång varför mitt blonda hår hade blivit missfärgat. Hon färgade det helt perfekt!! Mitt hår är så snyggt nu!! Klippte och färgade min pojkväns hår också och det blev ursnyggt. Kommer att gå till Annah varje gång jag är i Göteborg!!!!
  • 2020-12-07
    Enda frisören som fått till mitt hår sådär perfekt blont man vill ha det. Och färgen tvättas inte ut efter två duschar. Så sjukt nöjd! Kommer aldrig någonsin gå till någon annan. Bästa Annah!
  • 2020-11-28
    Har gått till Annah två gånger nu och är så glad att jag hittade henne. Hon tar den tid det behövs, är noggrann och resultatet blir perfekt. Väldigt duktig på färg och hon vet hur man tar hand om sina kunder. När jag själv inte riktigt vetat vad jag vill göra med håret har hon kommit med förslag som passar mig och det har blivit rätt varje gång. Rekommenderar henne starkt!
  • 2020-11-28
    Underbar frisör och jättefin salong, vill du få ditt hår till just den färg och kvalite du vill ha så ska du verkligen gå hit! Detta va mitt första besök och det är definitivt INTE mitt sista! Rekommenderar starkt !
  • 2020-11-27
    Fantastisk frisör men en otroligt fin salong! Rekommenderar varmt!
  • 2020-11-26
    Frisör med magi för håret, finns det?
    SVAR: ja!
    Hade verkligen ett fruktansvärt hår innan , både i färg och kvalite. Var för första gången hos Annah för ca 2 veckor sedan.
    Hon bättrade på ALLT! Hade en före och en efter bild som jag visade för mina vänner. Dom frågade om det var jag på båda bilderna. Så fantastiskt resultat ordande Annah fram! Så glad att jag hittade till denna frisören!! Rekommenderas starkt!!
  • 2020-11-23
    Anna är den bästa frisören som finns 😍! Alltid så nöjd när jag varit hos henne och tänker fortsätta gå till golden bangs!
  • 2020-11-22
    Annah på Studio Golden Bangs är helt fantastisk! Jag fann henne på Instagram och efter att jag sett hennes bilder så bokade jag en tid direkt. Jag har aldrig mött en frisör som är så noggrann o bra på färg. Jag rekommenderar henne starkt och jag kommer aldrig att byta frisör!
  • 2020-11-10
    Har varit Annahs kund i flera år nu! En av den absolut trevligaste personen, jätte proffsigt, kreativt och noggrann ! Starkt rekommendation
    Rea D
  • 2020-10-24
    Jag är ingen person som besöker frisören allt för ofta pga att jag aldrig blivit nöjd!

Men efter jag gick ut från denna salong så kände jag mig sååå fin!

Annah är trevlig, rolig och otroligt proffsig i det hon gör.
    Äntligen har jag hittat en frisör som jag kan återkomma till!
    CAROLINE H
  • 2020-10-05
    Jag har varit kund hos Annah i över 2 år nu och kan bara säger: hon är bäst! Har aldrig varit så nöjd med en frisör i hela mitt liv - speciellt när det kommer till färgning.

Kan rekommendera varmt!
    ROMANA F
  • 2020-09-23
    Min sambo tog mig hit förra året, aldrig vart så noga med att klippa mig hos en och samma frisör innan men det ändrades efter mitt besök hos Annah. Hon klipper bra, är service inriktad och väldigt duktig på att färga håret.

Rekommenderar alla som vill fixa håret att göra det här.
    LUDVIG K
  • 2020-08-27
    Höjer denna gudinna till skyarna 🙌 Fantastisk på alla sätt och vis.. Min nya frisör 😍 och helt klart värt min kötid.. Rekommenderar henne alla dagar i veckan sikken pingla 😎👌
    NADJA F
  • 2020-08-19
    Annah är så otroligt duktig frisör. Ska man blondera håret finns ingen annan än henne man ska gå till i Göteborg. Hon är lyhörd och kunnig. Supernöjd efter mitt besök hos henne!
  • 2020-07-28
    Studio Golden Bangs (Annah) är helt klart min nya frisör! Jag har tjockt långt hår och gick från att ha ett trött *gult hår* med en utväxt på 15 cm till en perfekt blond nyans, känner mig som en ängel i håret! Sambon sa att det är den bästa färgningen jag haft!🥰

Är ni ute efter en proffsig frisör som har det lilla extra vad gäller allt, välj Annah! Det är värt väntetiden!✨✨
    LOUISE S
  • 2020-07-17
    Jag har gått hos Annah i ungefär 3 år nu, och har inte blivit besviken en enda gång!🙏🏼 Snarare tvärtom. Så otroligt professionell och förvånar varje gång med idéer och tankar. Hon är lyhörd och otroligt mån om att besöket ska bli så bra som möjligt! Mycket trevlig och social tjej, får inte tråkigt en sekund hos henne.
    Rekommenderar starkt att gå till henne💕
  • 2020-07-01
    Kan verkligen rekommendera Annah! Hon är grym på vad hon gör och jag är alltid supernöjd när jag lämnar salongen. Hon är lätt den bästa frisören jag haft!!😍😍
    Jasminka S
  • 2020-06-07
    Det är ingen snack om saken om att Annah är ett proffs i det hon gör. Otroligt grym frisör som skapar magi med ens hår!
    Supertrevlig och go tjej som skaffat sig ytterligare en till stammis💃🏼❤️
  • 2020-04-23
    Annah är helt otroligt skicklig på det hon gör och jag blir alltid lika nöjd! Den perfekta ljusblonda nyansen varje gång 👌 Superfräsch studio & Annah är världens härligaste tjej! Rekommenderas varmt ⭐️⭐️⭐️
  • 2020-04-22
    Annah är utan tvekan den bästa frisören jag haft. Hon har definitivt fått en ny stamkund. Rekommenderar henne stark! Som pricken över i:et, supertrevlig!
  • 2020-04-03
    Bästa frisören jag haft! Annah är otroligt duktig, noggrann, trevlig och lyhörd. Varit här 2 gånger nu och är supernöjd! Ser redan fram emot nästa besök, mig blir du inte av med ❤
    Julia Rebecca T
  • 2020-04-01
    Länge sedan jag var så nöjd, vilket bemötande, proffsighet ja allt. Ser redan fram till nästa besök 🌼
  • 2020-03-18
    Jag kan varmt rekommendera Anna!! Hon är en fantastisk frisör med en underbar personlighet. Man känner att man är i goda händer när man besöker salongen. Kunde inte varit nöjdare med färgresultatet, säger bara wow!! Hon lyckas skapa exakt den nyans som man vill ha. Lämnade salongen med ett stort leende på läpparna ❤️
  • 2020-03-10
    Jag är supernöjd! Jättefint och jämnt resultat, Annah är verkligen jätteduktig och väldigt trevlig! 5/5
    ANNA W
  • 2020-03-07
    Grymt proffsig och duktig frisör!! Annah är så grym och lyckas få precis den ton jag vill ha i håret som ingen annan lyckas med! Rekommenderar!!!
    Ella Felicia Q
  • 2020-02-18
    Kan varmt rekommendera Annah! Jätteduktig, lyhörd och proffsig frisör. Hon är inte rädd för att ge egna förslag, vilket uppskattas. I tillägg social och väldigt trevlig som person, vilket gör hela upplevelsen superbra! 🌟
    DANIEL S
  • 2020-02-04
    Kommer aldrig byta frisör igen!
    Annah är den mest fantastiska frisören jag haft. Proffsig, trevlig och gör underverk med håret. Man blir lika nöjd varje gång man går därifrån!
    NADIA T
  • 2020-01-21
    Så sjukt nöjd! Annah är grym!
    Så himla glad att jag gick till Annah, riktigt fint bemötande och hon fixade mitt hår exakt som jag önskade!
  • 2020-01-06
    Annah är BÄST!!!
    Jag är så himla glad över att jag ÄNTLIGEN har hittat en frisör som är sååå duktig med blonda färger 😍🥰
  • 2019-12-31
    Kanon frisör! Lägger verkligen tid på håret och ser till att man blir riktigt nöjd!
  • 2019-12-30
    Annah är världens härligaste frisör och resultatet är alltid enastående snyggt! Hon är duktig på att lyssna in önskemål och förstå hur man vill ha det!
  • 2019-12-25
    Fint bemötande och stort engagemang att få frisyren så som kunden önskar. Lyhörd.
  • 2019-12-23
    Duktig på att klippa o jätte bra bemötande.
  • 2019-12-20
    Jag är och har varit kund hos Annah i över 2 år. Jag är alltid supernöjd med resultatet och Annah har verkligen en unik talang att få till den perfekta färgen. Hon tar fram mina egna färger och det ser alltid naturligt ut, precis som jag vill ha det. Annah är både professionell och privat i sitt bemötande och jag har alltid känt mig trygg och sedd hos henne. Rekommenderar Annah starkt!
  • 2019-12-13
    Tack Annah för ännu ett lyckat besök! Så nöjd med att äntligen få bort det gula och nu bara en snygg ”kall” ljus färg. Ni tjejer förstår alltid vad man menar och när man kommer hem så ser man att det är som på bilden man visade upp tidigare. Stort tack 🙏 ses snart igen! 🤩😘
  • 2019-12-09
    Annah är supergrym!! Som person är hon social, vänlig, jättetrevlig. Det känns lättsamt och ledigt att vara hos henne. Hennes vovve som ofta är i salongen är söt som tusan också. Som frisör är Annah alltid noggrann och lyhörd till hur man vill ha håret. Man går alltid därifrån nöjd. Superduktig!
  • 2019-12-09
    Har testat så många frisörer här i Göteborg, men aldrig fått håret så riktigt blont som jag vill ha det. Har nu gått till Annah 3 gånger och aldrig någonsin varit nöjdare! Superduktig och proffsig frisör. ✨

Absolut bästa frisören om du frågar mig. Har aldrig mött en frisör som är så trevlig och gullig. ❤️ Man längtar efter nästa besök! Kommer aldrig gå till någon annan💕
  • 2019-11-12
    Annah på Studio Golden Bangs är FANTASTISK!❤️
    Hur duktig som helst på det hon gör och man går ju från salongen med 1000 gånger mer självförtroende då man känner sig så snygg efter besöket!
    Sedan så är hon super trevlig, aldrig mött en frisör som har så gott bemötande.
    10/10!!!
  • 2019-11-08
    Har tidigare färgat håret men aldrig varit nöjd för att resultatet inte har speglat det man har blivit lovad.
    Jag gjorde en balayage hos Annah och är mer än nöjd med resultatet.
    Annah är väldigt duktig på det hon gör, proffsig och super trevlig. Hon förklarar tydligt vad man kan förvänta sig och hur processen funkar.
    Jag hade höga förväntningar och resultatet blev bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig.
    kommer absolut gå tillbaka till Annah.
    Marica L
  • 2019-10-24
    Efter att jag trillat in på Annahs instagram av en slump så skrev jag till henne och bokade en tid. Jag har alltid velat ha mitt hår vitt/grått men aldrig hittat en frisör som lyckats med detta 100% så efter jag sett på instagram det resultat andra kunder fått så var jag bara tvungen att testa.

Jag hade höga förväntningar då jag gick dit - och resultatet blev ännu bättre än vad jag ens kunnat föreställa mig. Annah var otroligt proffsig, lättsam och framförallt duktig på det hon gör.

Jag älskar mitt nya hår & ser redan fram emot nästa besök som jag bokade på plats. Rekommenderar starkt!
    Hannah V
  • 2019-10-18
    Gjorde denna dag en ombre med mörkare botten.

Fick ett underbart bemötande och det klickade direkt med Annah, även om det var första mötet.
    En helt fantastisk varm person som är så fin på alla sätt.
    Hade mycket höga förväntningar på mitt besök och resultat och de levde upp till detta på alla sätt! Kommer inte gå någon annanstans än tillbaka för vidare kärlek till mitt hår.

Rekommenderas mycket varmt!!
    Tack för mitt besök hos er, jag kommer tillbaka❤
  • 2019-10-08
    Jag är så glad över att jag ÄNTLIGEN hittat en frisör som gör underverk med mitt hår!

Annah är otroligt duktig på det hon gör och hon är dessutom väldigt trevlig och får en att känna sig väldigt välkommen ❤️

Jag kommer aldrig någonsin att gå någon annanstans för att klippa och slinga mitt hår!!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • 2019-09-20
    Blev bättre i håret än vad jag tänkte mig sen innan!
  • 2019-09-19
    Klipp & helblekning gjordes av Anna. Resultatet och helhetsupplevelsen av besöket kunde jag inte varit nöjdare med!
  • 2019-09-19
    Mycket trevlig personal, förväntningarna blev precis så som jag ville ha det. Rekommenderar Studio golden bangs starkt!
  • 2019-08-07
    En väldig professionell frisörsalong. Jag kan personligen rekommendera Annah som alltid tar sig tid för sina kunder och är dessutom skicklig. Har varit kund ett bra tag och kommer att fortsätta att gå dit. Rekommenderas varmt!
  • 2019-07-29
    Annah är lyhörd kompetent och super duktig! Bästa frisör jag någonsin haft!
  • 2019-07-29
    Supernöjd!
    Efter att ha fått håret förstört hos Mazi räddade Annah mitt hår och gjorde det ljust (och jämt färgat) igen!
    Så tack, Golden bangs!