Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Studio Hud & Spa

Studio Hud & Spa

Fleminggatan 59, 112 32 Stockholm — Visa karta

Kom in till oss på Studio Hud & Spa och bekanta dig med det absolut senaste inom hudvård.
Drottninggatan 33, 11151, STOCKHOLM
Laser & Estetik Stockholm
Aysel A:
Jag kände mig trygg både under operationen och 10 dagar efter operationen för all uppvaktningen Men efteråt fick jag altid olika rekomme...

Hudvårdsalonger nära Studio Hud & Spa:

Wargentinsgatan 7, STOCKHOLM
Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen! Läs mer ›
Alexandra C:
Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättre. Man möts av profe...

Flemmingatan 99, STOCKHOLM
För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna ... Läs mer ›
Elisabeth A:
Fått utomordentlig service och intressant samtal med utövaren. Skulle vilja gå oftare men ekonomin tillåter ej det dessvärre

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Marie B:
Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d...

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen. Läs mer ›
Eva B:
Jag var där och gjorde en Alkaline wash och fick ett väldigt bra bemötande. Har tidigare gjort detta på annan salong och fick problem efter ...

Läs vad 37 kunder tycker om Studio Hud & Spa

• Leila M
    Leila M skrev om Studio Hud & Spa
    Jag hade fler behandlingar diathermi (borttagning av oönskat hår med el) en behandling som kostar minst 700kr per tim. Och måste upprepas flera gånger med 3 veckor mellanrum. Jag fick vänta varje gång jag var där på bokad tid, under pågående behandling gick therapesten ifrån för att serva andra kunder och jag blev alltid debiterad för en påbörjad 5 min även om det bara gick en minut över!!! Jag var inte upplyst om att skydda huden för solen i några veckor efter behandling så jag har nu mörka prickar på överläppen :)
    2016-09-21 Studio Hud & Spa svarar Leila M
    Hej Leila!
    Vi ber om ursäkt om du har fått vänta på din bokade tid när du varit här. Vi har alltid som ambition att självklart vara i tid men ibland blir det förseningar. Alla har vi olika hårväxt och behöver upprepa behandlingen olika antal gånger.
    Startavgiften är 285 kr för 15 min och därefter 50 kr per 5.e minut. Vi klockar alltid tiden och tar betalt för den faktiska behandlingstiden och om terapeuten någon gång behövt lämna en stund så självklart har vi då dragit av den tiden.
    Information ang solning ger vi alltid vid första behandlingstillfället och vikten av hög solskyddsfaktor. Tråkigt om det uppstått missförstånd kring det.
    Återkom gärna till oss om du har några funderingar kring detta.
    Vänligen Anna-Karin/Studio Hud & spa
  • Stina H
    Stina H skrev om Studio Hud & Spa
    Snabb, effektiv, vänlig och trevligt!
  • Ann-sofie W
    Ann-sofie W skrev om Studio Hud & Spa
    Bra behandlingar till ett bra pris och man blir alltid proffsigt bemött. Helt enkelt ett toppen ställe!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Studio Hud & Spa
    Jättetrevlig och gullig personal och sköna behandlingar
  • Celine H
    Celine H skrev om Studio Hud & Spa
    Trevlig personal! De arbetar på ett professionellt sätt. Rekommenderar stället
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Studio Hud & Spa
    Bra salong! Trevlig personal synd att dom har slutat bara!
  • Korina S
    Korina S skrev om Studio Hud & Spa
    Jätteduktiga, professionella hudterapeuter
  • Britt-marie C
    Britt-marie C skrev om Studio Hud & Spa
    Lugn och trevlig atmosfär alltid trevligt bemötande
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Studio Hud & Spa
    Jag har alltid blivit vänligt och professionellt bemött och fått fina behandlingar. Bra rådgivning.
  • Maria J
    Maria J skrev om Studio Hud & Spa
    Proffsigt trevligt bemötande. Bra att kunna boka tider online.
  • Katharina G
    Katharina G skrev om Studio Hud & Spa
    Behagligt omhändertagande.
    Proffsig behandling.
  • Helena S
    Helena S skrev om Studio Hud & Spa
    Alltid underbart bemötande och strålande resultat!
  • Malin B
    Malin B skrev om Studio Hud & Spa
    Dom är bäst! Trevliga och personliga! Bra priser dessutom!
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Studio Hud & Spa
    Världsbäst!!! Fantastisk terapeuter och behandlingar
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Studio Hud & Spa
    Nöjd med behandling och service
  • Lina B
    Lina B skrev om Studio Hud & Spa
    Väldigt nöjd, Anna-Karin är duktig med många års erfarenhet. Jag har vart hos henne många ggr.
  • Fatema H
    Fatema H skrev om Studio Hud & Spa
    Rekommenderar inte denna salong för diatermi. Har aldrig fått så dåligt resultat som på denna klinik, misstänker starkt att de noppade håret istället för att ta bort det riktigt med diatermi. Rekommenderas inte!!
    2016-09-01 Studio Hud & Spa svarar Fatema H
    Hej Fatema!
    Tack för att du ger oss feedback på din diatermibehandling. Ledsen att du inte fick en positiv upplevelse och vi önskar följa upp detta så att du känner att du blir nöjd. Jag kan inte hitta din bokning hos oss så jag undrar vilket datum du var hos oss så jag kan följa upp detta?
    Vänligen Anna-karin/Studio hud & spa
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Studio Hud & Spa
    Man blir alltid trevligt bemött!
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Studio Hud & Spa
    Trevligt bemötande, proffsig personal och flexibla i tidsbokning (även vid ombokningar) Rekommenderas varmt av mig!
  • Carolina W
    Carolina W skrev om Studio Hud & Spa
    Helt ok, men inget extra. Beror naturligtvis på vem som utför behandlingen.
  • Marcella C
    Marcella C skrev om Studio Hud & Spa
    Jag blev väldigt nöjd med behandlingen! Kan varmt rekommedera ett besök.
  • Ida D
    Ida D skrev om Studio Hud & Spa
    Proffsig personal som ger grymma tips!
  • Erika B
    Erika B skrev om Studio Hud & Spa
    Kan varmt rekommendera Studio Hud & Spa, kundorienterade, proffsiga och inkännande. Bra bredd av produkter och behandlingar.
  • Mia N
    Mia N skrev om Studio Hud & Spa
    Känner mig alltid nöjd efter mina behandlingar som nu har blivit många.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Studio Hud & Spa
    På Studio Hud & Spa där blir du väl omhändertagen av trevlig, kunnig personal och kommer därifrån vacker som en nyponros
  • Petra K
    Petra K skrev om Studio Hud & Spa
    Alltid mycket trevligt bemötande och mysig miljö
  • Eva D
    Eva D skrev om Studio Hud & Spa
    Otroligt bra ställe . Kan varmt rekommenderas
  • Marianne B
    Marianne B skrev om Studio Hud & Spa
    Trevligt och mycket duktiga
    Har mest gjort fransar och vaxning av ben.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Studio Hud & Spa
    Proffsig och vänlig personal.
  • Ylva C
    Ylva C skrev om Studio Hud & Spa
    Trevlig och bra service. Noggrant genomförd behandling. Personligt bemötande. Relevant rådgivning.
  • Anna T
    Anna T skrev om Studio Hud & Spa
    På studio Hud & Spa får jag alltid förstklassig support, både behandlingar och försäljning av produkter. Resultatet är en fin och jämn hy utan rynkor :D
  • Natasha A
    Natasha A skrev om Studio Hud & Spa
    Är själv trogen kund.
    Salongen har professionell personal som bemöter kunderna på ett fint sätt.
    Rekommenderar starkt::--))
  • Ann-maria W
    Ann-maria W skrev om Studio Hud & Spa
    Kunniga, proffsiga, välkomnande, omtänksamma och glada! Har varit kund i 7 år. Har flyttat från Kungsholmen men lämnar aldrig Hud & Spa.
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Studio Hud & Spa
    Den här studion tar hand om var person som unik.
    En lugn och behaglig atmosfär som skapar harmoni i en rofylld miljö. Det är en njutning att få komma dit och efter vart besök längtar jag tillbaka.

Anna-Karin som driver verksamheten är en underbar person, bred och djup kunskap samt säkerställer att behandlingen blir utifrån individens önskningar och hennes rekommendationer.

De personer som jobbar i studion med henne har anställts efter noga kontroller av behandling och personlighet. Det är viktigt för en liten studio att de som anställs förstår det koncept och den känsla Anna-Karin har gett och vill fortsätta ge sina kunder.

Betyg?
    Full pott - alla dagar i veckan.

/ Patrik
  • Tina H
    Tina H skrev om Studio Hud & Spa
    Har varit kund i 25 år! Alltid bra behandlingar och rekommendationer på rätt produkter till mig. Vill varmt rekommendera Studio Hud & Spa!
  • Eva A
    Eva A skrev om Studio Hud & Spa
    Professionell behandling och trevligt bemötande. Pålitligt intryck, vilket är viktigt för mig.
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Studio Hud & Spa
    Alltid väl mottagen och inte fokus på säljande av en massa produkter. Utgår istället för resp kunds välmående och behov. Flexibla med tider etc o lätta att ha att göra med i alla typer av kontakter

Fleminggatan 59, 112 32 Stockholm