Alla kategorier Naprapat Stockholms län Sundbyberg Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Trädgårdsgatan 26, 172 38 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB!

Hos oss på Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik hittar ni Lennart, Johanna och Rebecca som alla har utbildning från Naprapathögskolan. Vi erbjuder effektiv behandling med snabba resultat och inom en rad olika områden. Bland annat naprapati, massage, mammamageträning och personlig träning. Du kan även använda ditt friskvårdsbidrag hos oss då vi är anslutna till Wellnet, Min Friskvård, Hälsoresurs och Actiway. Vi behandlar skador som idrottsskador, axel-skulderskada, ischias, nackspärr, ryggskott.

Välkommen att boka tid hos oss här ovan eller läs om vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 29 kunder tycker om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

• 2019-01-25

Linda H skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har gått till Sundbybergs Naprapat och Ryggklinik för ryggbesvär . Jag hade aldrig varit hos en naprapat tidigare och var nyfiken hur de jobbar jämfört med massör och kiropraktor. Lennart har otrolig kunskap och brinner för sitt arbete och sina kunder. Han är mån om att man ska må bra. Både tillmötesgående samt lätt att prata med och har glimten i ögat.
    Lägger mer mycket jobb på att sammanställa ryggövningar patienterna får med sig för att träna hemma. Läs mer
  • 2018-12-18

Judel M skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag fick behandling för ryggbesvär som jag fick under träningspasset.
    Behandlingen var till stor hjälp, och fick trevlig bemötande av personalen.
    Han kan sitt jobb väl. Vilket jag var tacksam för.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-12-04

Xin Y skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jättebra massage och trevlig känsla Läs mer
  • Mikael S

2018-12-03

Mikael S skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Varit där två gånger, båda för behandling av olika delar av ryggen. Behandlingen har båda gångerna givit märk bara förbättring. Bra bemötande och duktig på att hitta var jag behöver behandling och fixa det. Läs mer
  • 2018-12-02

Beddor A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag köpte massage kort .det var bra bemötande .hon hjälpte mig mycket .sedan jag började hade jag mycket ont i axeln med hennes hjälp känner stor jag skillnad .tack vare hennes hjälp som gör att min rörelse är bättre.
    Önskar jag er god Jul och gott nytt år Läs mer

Ulf S skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har varit kund i många år och är alltid lika nöjd med behandlingarna. Både naprapati, massage och träning har varit toppen! Läs mer

Jonas G skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Naprapati 55 min. Väldigt bra bemötande. Förväntade mig att bli bättre såklart och utan Johanna & Lennart hade jag inte kunnat springa 2 mil utan knäproblem igen. 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer

Burim B skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag köpte massage hos Sundbybergs Naprapat&Ryggklinik och jag fick en jättebra och professionell service. Bemötandet var mycket bra. Jag är jättenöjd med servicen och jag är tacksam för det. Läs mer

Katarina R skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har alltid fått mycket bra och proffessionella behandlingar av Johanna Tell, både naprapati och massage. Kliniken kännetecknas av en god stämning, trevligt bemötande och hög kompetens. Läs mer

Maria L skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag behövde hjälp med att hitta bakomliggande orsaken till mina rygg och höftproblem, dvs inte bara bli av med problemen för stunden utan för alltid.
    Nu är vi igång med en bra träningsplan för att träna bort problemen!
    Jag blir alltid trevligt bemött, möts av någon som lyssnar och som verkligen vill hjälpa till att hitta orsaken till mina problem. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Björne A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Frisk efter två gånger! Rekommenderar denna klinik! Grymt att slippa ha ont!👍 Läs mer
  • Sara C

2018-11-30

Sara C skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Tycker allt va mycket bra. Kände mig välkommen och trygg. Rebecca Burri är så duktig!! Läs mer
  • Davor V

2018-11-30

Davor V skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag vaknade med huvudvärk och det blev inte bättre utav medicin! Bokade massage samma dag via ”boka direkt” och blev masserad av Johanna! Hon är grym, har kunskap om musklerna och förklarar pedagogiskt tex vilka muskler i nacken kan ge huvudvärk! Toppen betyg! Läs mer

Christopher S skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Duktig, trevlig och kompetent personal. Rekommenderas! Läs mer

Tobias H skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Bokade tid akut för ryggsmärtor. Fick tid samma dag och behandlingen gjorde mig avsevärt mycket bättre direkt. Lennart var mycket professionell och trevlig. Läs mer

Janette A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Bra bemötande och professionell behandling. Lätt att boka och få tid. Rekommenderas varmt! Läs mer

Peter L skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har varit kund hos Lennart cirka 40 år. Varje gång jag varit där har jag fått hjälp och bli bemött på ett ypperligt sätt.
    Där har rekommenderat honom till arbetskamrater och vänner.
    Han är en naprapat av toppklass
    Peter Lundin Läs mer

Sofia L skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag kom för att få massage. Hon som behandlade mig var superbra; proffsig, trevlig och framförallt en väldigt skicklig massör. 5 av 5 till henne.
    Det som drar ner betyget är att hennes manliga kollega klampar in i rummet när jag ligger där halvnaken med huvudet ner i hålet. Han vill veta där -mitt i min behandling- hur jag tänkte betala. Jag kom ut ur den lugna, trygga atmosfär jag befunnit mig i och kände att någon jag inte ens hälsat på var i alldeles för nära mig i en sådan situation. Det tog lång tid innan jag kunde slappna av igen. Kändes väldigt obehagligt. Läs mer
    2018-11-29 Lennart H svarar Sofia L
    Jag ber om ursäkt, väldigt klumpigt. Jag ville bara veta om jag skulle göra dagsavlut för kassan. Ber om ursäkt för obehaget och jag tar till mig det. Ditt inlägg gör att jag skärper mig.
    Lennart

Kristina G skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Min erfarenhet av kliniken är att där råder hög yrkeskompetens och skicklighet, och utöver det blir jag alltid vänligt och trevligt bemött.
    Utan den behandling jag fått, är sannolikheten hög att jag hade tvingats till kirurgiska ingrepp. Läs mer

Kerstin W skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Min värk i ländryggen blev lindrigare och känns tidvis inte alls efter massage och efter gjorda övningar hemma. Fick förklaringar av Lennart varför dessa övningar behövs för min rygg.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Ksenija D

2018-11-29

Ksenija D skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Väldigt bra! Har gått på flera behandlingar. Här märks det genuint intresse för att hjälpa men framför allt hjälpa att förebygga skador genom olika övningar och träningsprogram som är lätta att göra hemma så som på gymmet. Hög kunskaps och erfarenhetsnivå. Läs mer

Rickard A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Massage. Trevligt avslappnat bemötande. Fick hjälp med ryggmassage då jag haft lite problem. Kände mig mkt bättre när jag gick därifrån och återställd dagen därpå. Rekommenderas!

Kanske kan jobbas lite med mysigare belysning eller avslappnande musik. Men det är ju främst inget massagesställe utan naprapat och ryggklinik! Kanske kan kombineras lite.

Mkt bra, proffsig bemötande från Rebecca. Nöjd kund Läs mer

Ann A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Oj, jag hade skrivit fel mobilnummer. Det var inte bra! Ska skaffa mig en inloggning så ska det bli rätt i fortsättningen!
    Hälsningar
    Ann Läs mer
  • Barbro A

2018-11-29

Barbro A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har fått hjälp med smärtor i rygg o nacke o domningar i händerna. Alltid mycket proffsigt bemötande o god effekt av behandlingarna. Stort förtroende för Lennart Hägglund (som är ”min” naprapat) o hans sätt att tackla problemen! Läs mer

Peter A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    40 minuters massage
    Vänligt och trevligt bemötande
    Hög flexibilitet att möte mina behov och önskemål
    Helhetsintryck väldigt positivt
    Tips: kaffe vore inte helt fel i väntrummet 😊 Läs mer

Staffan R skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Här får jag den hjälp jag behöver! På kort sikt men framförallt på längre sikt. Hjälp att fixa ett ryggskott, låsning i nacken eller höft har alltid gjorts utmärkt! Just nu arbetar Lennart fram ett program för mig så att jag ska röra mig på ett bättre sätt. Redan efter första gången är det bättre! Det är det här som är skillnaden som gör skillnaden för mig i jämförelse med andra som jag gått hos. Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik tar det ett steg längre! Lyhörda och med en god portion humor och värme. Läs mer

Lars R skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Alltid bra service och hög kvalite Läs mer

Sara E skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Mitt första besök p.g.a. värk i nacke/rygg. Är jättenöjd med både behandling, råd och bemötande. Rekommenderar! Läs mer
  • 2018-11-03

Kenneth W skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Mina problem orsakade av fel arbetsställning framför datorn löstes snabbt och enkelt av Lennart Hägglund. Efter en behandling och ett antal övningar att göra på egen hand är problemen bortblåsta. Tack Lennart. Läs mer

Trädgårdsgatan 26, 172 38 Sundbyberg