Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

Trädgårdsgatan 26, 172 38 Sundbyberg — Visa karta

4.8 i betyg av av 29 omdömen
Välkommen till Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB!

Hos oss på Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik hittar ni Lennart, Johanna och Rebecca som alla har utbildning från Naprapathögskolan. Vi erbjuder effektiv behandling med snabba resultat och inom en rad olika områden. Bland annat naprapati, massage, mammamageträning och personlig träning. Du kan även använda ditt friskvårdsbidrag hos oss då vi är anslutna till Wellnet, Min Friskvård, Hälsoresurs och Actiway. Vi behandlar skador som idrottsskador, axel-skulderskada, ischias, nackspärr, ryggskott.

Välkommen att boka tid hos oss här ovan eller läs om vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 29 kunder tycker om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB

• 2019-01-25

Linda H skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har gått till Sundbybergs Naprapat och Ryggklinik för ryggbesvär . Jag hade aldrig varit hos en naprapat tidigare och var nyfiken hur de jobbar jämfört med massör och kiropraktor. Lennart har otrolig kunskap och brinner för sitt arbete och sina kunder. Han är mån om att man ska må bra. Både tillmötesgående samt lätt att prata med och har glimten i ögat.
    Lägger mer mycket jobb på att sammanställa ryggövningar patienterna får med sig för att träna hemma. Läs mer
    Odenplans Ryggklinik
    4.7 / 5 i betyg — 200 omdömen
    Badge2018
    "Jag har haft stora problem med ben- och bakmuskler som inget tycktes bita på. Fick stor hjälp av naprapat Björn med behandling och övningar"
    Cecilia H
  • 2018-12-18

Judel M skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag fick behandling för ryggbesvär som jag fick under träningspasset.
    Behandlingen var till stor hjälp, och fick trevlig bemötande av personalen.
    Han kan sitt jobb väl. Vilket jag var tacksam för.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-12-04

Xin Y skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jättebra massage och trevlig känsla Läs mer
    Tverin Health
    4.9 / 5 i betyg — 94 omdömen
    Badge2019
    "Kiropraktor behandling, mycket trevligt bemötande och seriöst intryck. Jag är mycket nöjd med min behandling och kommer absolut boka honom i"
    Nicklas I
  • Mikael S

2018-12-03

Mikael S skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Varit där två gånger, båda för behandling av olika delar av ryggen. Behandlingen har båda gångerna givit märk bara förbättring. Bra bemötande och duktig på att hitta var jag behöver behandling och fixa det. Läs mer
  • 2018-12-02

Beddor A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag köpte massage kort .det var bra bemötande .hon hjälpte mig mycket .sedan jag började hade jag mycket ont i axeln med hennes hjälp känner stor jag skillnad .tack vare hennes hjälp som gör att min rörelse är bättre.
    Önskar jag er god Jul och gott nytt år Läs mer
    Agilokliniken - City
    4.7 / 5 i betyg — 419 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Är mycket nöjd efter första besök. Kommer att göra några besök till. Kan varmt rekommendera Markus som en bra naprapat, mindre snack mer job"

Ulf S skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har varit kund i många år och är alltid lika nöjd med behandlingarna. Både naprapati, massage och träning har varit toppen! Läs mer

Jonas G skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Naprapati 55 min. Väldigt bra bemötande. Förväntade mig att bli bättre såklart och utan Johanna & Lennart hade jag inte kunnat springa 2 mil utan knäproblem igen. 👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    Camilla Westling Leg Naprapat
    4.9 / 5 i betyg — 133 omdömen
    Badge2020
    "Fick min armbåge undersökt och behandlad med laser och massage. Två behandlingar räckte. Mycket trevligt bemötande. Kunnig."

Burim B skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag köpte massage hos Sundbybergs Naprapat&Ryggklinik och jag fick en jättebra och professionell service. Bemötandet var mycket bra. Jag är jättenöjd med servicen och jag är tacksam för det. Läs mer

Katarina R skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har alltid fått mycket bra och proffessionella behandlingar av Johanna Tell, både naprapati och massage. Kliniken kännetecknas av en god stämning, trevligt bemötande och hög kompetens. Läs mer
    Joylife Uppsala
    4.2 / 5 i betyg — 196 omdömen
    Badge2019
    "Otroligt kompetent personal. Ger ett professionellt intryck. Sätter kunden i fokus och sätter in rätt behandling och träning som passar ju"

Maria L skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag behövde hjälp med att hitta bakomliggande orsaken till mina rygg och höftproblem, dvs inte bara bli av med problemen för stunden utan för alltid.
    Nu är vi igång med en bra träningsplan för att träna bort problemen!
    Jag blir alltid trevligt bemött, möts av någon som lyssnar och som verkligen vill hjälpa till att hitta orsaken till mina problem. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Björne A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Frisk efter två gånger! Rekommenderar denna klinik! Grymt att slippa ha ont!👍 Läs mer
  • Reco tipsar!
    "Jag fick massage av Petter(tror jag det var). Supertrevligt bemötande och trygg service. De levde upp till mina förväntningar, mina döttra"
  • Sara C

2018-11-30

Sara C skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Tycker allt va mycket bra. Kände mig välkommen och trygg. Rebecca Burri är så duktig!! Läs mer
  • Davor V

2018-11-30

Davor V skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag vaknade med huvudvärk och det blev inte bättre utav medicin! Bokade massage samma dag via ”boka direkt” och blev masserad av Johanna! Hon är grym, har kunskap om musklerna och förklarar pedagogiskt tex vilka muskler i nacken kan ge huvudvärk! Toppen betyg! Läs mer
    Access Rehab - Sjöstaden
    4.7 / 5 i betyg — 903 omdömen
    Badge2020
    "Sökte för en smärtande Axel. Har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Har stora förhoppningar att de kommer att lösa mitt problem"

Christopher S skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Duktig, trevlig och kompetent personal. Rekommenderas! Läs mer

Tobias H skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Bokade tid akut för ryggsmärtor. Fick tid samma dag och behandlingen gjorde mig avsevärt mycket bättre direkt. Lennart var mycket professionell och trevlig. Läs mer
    Nacka Värmdö Kiropraktik
    4.9 / 5 i betyg — 120 omdömen
    Badge2018
    "Mycket professionellt bemötande av de två kiropraktorer jag fått träffa hittills (Bo och Patricia). Känner mig mycket väl omhändertagen och"
    Annette J

Janette A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Bra bemötande och professionell behandling. Lätt att boka och få tid. Rekommenderas varmt! Läs mer

Peter L skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har varit kund hos Lennart cirka 40 år. Varje gång jag varit där har jag fått hjälp och bli bemött på ett ypperligt sätt.
    Där har rekommenderat honom till arbetskamrater och vänner.
    Han är en naprapat av toppklass
    Peter Lundin Läs mer
    Agilokliniken - Södermalm
    4.7 / 5 i betyg — 491 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna."

Sofia L skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag kom för att få massage. Hon som behandlade mig var superbra; proffsig, trevlig och framförallt en väldigt skicklig massör. 5 av 5 till henne.
    Det som drar ner betyget är att hennes manliga kollega klampar in i rummet när jag ligger där halvnaken med huvudet ner i hålet. Han vill veta där -mitt i min behandling- hur jag tänkte betala. Jag kom ut ur den lugna, trygga atmosfär jag befunnit mig i och kände att någon jag inte ens hälsat på var i alldeles för nära mig i en sådan situation. Det tog lång tid innan jag kunde slappna av igen. Kändes väldigt obehagligt. Läs mer
    2018-11-29 Lennart H svarar Sofia L
    Jag ber om ursäkt, väldigt klumpigt. Jag ville bara veta om jag skulle göra dagsavlut för kassan. Ber om ursäkt för obehaget och jag tar till mig det. Ditt inlägg gör att jag skärper mig.
    Lennart

Kristina G skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Min erfarenhet av kliniken är att där råder hög yrkeskompetens och skicklighet, och utöver det blir jag alltid vänligt och trevligt bemött.
    Utan den behandling jag fått, är sannolikheten hög att jag hade tvingats till kirurgiska ingrepp. Läs mer
    Min Naprapatklinik AB
    4.6 / 5 i betyg — 457 omdömen
    Badge2019
    "Jag kontaktade Min Naprapatklinik i Sickla pga en skada i vänster axel. Väldigt trevligt mottagande från första kontakt och jag fick god hjä"
    Andreas D

Kerstin W skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Min värk i ländryggen blev lindrigare och känns tidvis inte alls efter massage och efter gjorda övningar hemma. Fick förklaringar av Lennart varför dessa övningar behövs för min rygg.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Ksenija D

2018-11-29

Ksenija D skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Väldigt bra! Har gått på flera behandlingar. Här märks det genuint intresse för att hjälpa men framför allt hjälpa att förebygga skador genom olika övningar och träningsprogram som är lätta att göra hemma så som på gymmet. Hög kunskaps och erfarenhetsnivå. Läs mer
    Idrottsskadespecialisterna City
    4.7 / 5 i betyg — 216 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Idrottsskadespecialisterna kan verkligen sitt jobb, rekommenderar stort för er som har idrottsskador."
    Cecilia C

Rickard A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Massage. Trevligt avslappnat bemötande. Fick hjälp med ryggmassage då jag haft lite problem. Kände mig mkt bättre när jag gick därifrån och återställd dagen därpå. Rekommenderas!

Kanske kan jobbas lite med mysigare belysning eller avslappnande musik. Men det är ju främst inget massagesställe utan naprapat och ryggklinik! Kanske kan kombineras lite.

Mkt bra, proffsig bemötande från Rebecca. Nöjd kund Läs mer

Ann A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Oj, jag hade skrivit fel mobilnummer. Det var inte bra! Ska skaffa mig en inloggning så ska det bli rätt i fortsättningen!
    Hälsningar
    Ann Läs mer
  • Reco tipsar!
    Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
    5.0 / 5 i betyg — 15 omdömen
    Badge2019
    "Fantastisk upplevelse. Proffsig hjälp och kommer alltid vara tacksam över den smärta jag blivit av med tack vare er!"
  • Barbro A

2018-11-29

Barbro A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Jag har fått hjälp med smärtor i rygg o nacke o domningar i händerna. Alltid mycket proffsigt bemötande o god effekt av behandlingarna. Stort förtroende för Lennart Hägglund (som är ”min” naprapat) o hans sätt att tackla problemen! Läs mer

Peter A skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    40 minuters massage
    Vänligt och trevligt bemötande
    Hög flexibilitet att möte mina behov och önskemål
    Helhetsintryck väldigt positivt
    Tips: kaffe vore inte helt fel i väntrummet 😊 Läs mer
    Performance Center Lindhagen
    4.9 / 5 i betyg — 159 omdömen
    Badge2019
    "Hege är en extremt kompetent och professionell naprapat som jag vid flera tillfällen har fått mycket god hjälp av. Tack vara den höga kompet"

Staffan R skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Här får jag den hjälp jag behöver! På kort sikt men framförallt på längre sikt. Hjälp att fixa ett ryggskott, låsning i nacken eller höft har alltid gjorts utmärkt! Just nu arbetar Lennart fram ett program för mig så att jag ska röra mig på ett bättre sätt. Redan efter första gången är det bättre! Det är det här som är skillnaden som gör skillnaden för mig i jämförelse med andra som jag gått hos. Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik tar det ett steg längre! Lyhörda och med en god portion humor och värme. Läs mer

Lars R skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Alltid bra service och hög kvalite Läs mer
    Joylife Solna
    4.6 / 5 i betyg — 208 omdömen
    Badge2019
    "Mysiga, nya lokaler och kunnig samt trevlig personal."
    Katariina G

Sara E skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Mitt första besök p.g.a. värk i nacke/rygg. Är jättenöjd med både behandling, råd och bemötande. Rekommenderar! Läs mer
  • 2018-11-03

Kenneth W skrev om Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB
    Mina problem orsakade av fel arbetsställning framför datorn löstes snabbt och enkelt av Lennart Hägglund. Efter en behandling och ett antal övningar att göra på egen hand är problemen bortblåsta. Tack Lennart. Läs mer
    Muskelcentrum Naprapat & Idrottsklinik - IFU Arena
    4.6 / 5 i betyg — 251 omdömen
    Badge2020
    "Riktigt kompetent personal och bra behandlingar. Jag har använt och återvänt till Muskelcentrum i snart tio år (med något års mellanrum ibla"

Bästa Naprapaterna nära Sundbybergs Naprapat & Ryggklinik AB:

Elvira S Elvira S tycker: