Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sunnanbo Kiropraktik

Sunnanbo Kiropraktik

St Eriksgatan 50, 112 34 Stockholm — Visa karta

Sunnanbo Kiropraktik är en kiropraktorklinik vid Fridhemsplan på Kungsholmen. Vi behandlar många av de vanligaste besvären såsom nackspärr, ryggskott, arbetsskador och idrottsskador.

För alla patienter läggs en plan för att inte bara kortvarigt bli av med sina besvär, långsiktighet är ledordet!
Drottninggatan 101, 11360, STOCKHOLM
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Kiropraktorer nära Sunnanbo Kiropraktik:

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Per A:
Bra bemötande och kunnig personal. Jag har fått hjälp med något som jag trodde var hälsporre, men visade sig vara ett problem med hälsenefäs...

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Hantverkargatan 2D, STOCKHOLM
Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder! Läs mer ›
Lars-olof P:
Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Läs vad 64 kunder tycker om Sunnanbo Kiropraktik

• Göran S
    Göran S skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bra erfarenhet, extremt duktig, har fått hjälp i samband med både idrottsskador och översyn av träningsupplägg samt låsningar i ryggen.
  • Ava M
    Ava M skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Jätte bra o duktig kiropraktor
  • Per Olov O
    Per Olov O skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    I samband med akut behov av behandling för ryggskott, fick jag, med mycket kort väntetid, tid för besök hos Karin. Karin hittade "felet" och gav mig fantastiskt bra och effektiv behandling. Utöver detta fick jag fina tips för fortsatt egen träning. Bättre bemötande och behandling än så här kan man inte få.
  • Anna F
    Anna F skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Toppen! Karin är både erfaren, trevlig och väldigt kompetent.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Karin är verkligen superduktig. Här snackar vi magiska händer :) Hon har räddat och fixat både rygg och axlar på mig. Supergrym, supertrevlig och ruggigt kompetent.
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Mycket bra behandlingsform och bemötande hälsningar Tommy Blomster.
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Karin är mycket kunnig och har hjälp mig flera gånger att få bort värk samt stelhet i leder och muskler.
    Hon är även bra på att ge förebyggande tips och råd.
  • Linda L
    Linda L skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Riktigt riktigt bra, kunnig och väldigt duktig på det hon gör.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Mkt bra bemötande av Karin! Hon är kunnig, motiverande och seriös. Jag kommer fortsätta gå till henne.
  • Peter S
    Peter S skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bra service och bra tips varmt rekommendera
  • Helen L
    Helen L skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Supertrevlig och kunnig, direkt bättring i problemområden efter brsök😀
  • Björn F
    Björn F skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bra behandling. Axeln mycket bättre.Har fått tid gör magnetröntgen.
  • Camilla W
    Camilla W skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    En proffsig tjej som vet vad hon håller på med. Har även alltid ett leende på läpparna trots att hon "plågar" mig.
    Kan varmt rekommendera Karin.
  • Helena G
    Helena G skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Utmärkt bemötande vid ett förstagångsbesök. Jag fick förslag på övningar och planerar att boka in ett uppföljande besök. Karin är kunnig och inkännande.
  • Ann-cathrin J
    Ann-cathrin J skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Karin är otroligt kompetent och professionell. Tack vare Karin känner jag hopp igen och kommer att kunna springa. Med en helhetssyn på kropp, balans och rörelse och ett genuint intresse för mitt tillfrisknande har hon peppat mig att orka. Kan varmt rekommendera Karin!
  • Birgitta E
    Birgitta E skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Det var välkomnande
    Trevlig kiropraktor som lyssnade och gav råd om övningar man kan göra själv.Jag är mer än nöjd.Går dit igen om jag behöver
  • Maria J
    Maria J skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Trevligt, kunnigt bemötande! Hon hjälpte mig över förväntan :-)
  • Helena N
    Helena N skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Utmärkt både vad gäller kompetens fantasi inlevelse och träningsråd rekommenderas till alla diskbråcks patienter
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Uppföljande behandlingar vid behov. Alltid lätt att få tid relativt snabbt. Professionellt bemötande.
  • Ruth N
    Ruth N skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Mycket lyhörd och kunnig kiropraktor, rekommenderas varmt.
  • Evelyn N
    Evelyn N skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bästa! Tar bort all det onda!!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Jag är jättenöjd med Sunnanbo kiropraktik. Bemötandet är kunnigt och vänligt. Och framför allt funkar behandlingarna. Har under åren fått hjälp med både rygg, höft och fot. I samband med behandlingarna har jag också fått bra tips på övningar, som lindrar och motverkar fortsatta besvär. Det finns dessutom ofta gott om tider som man kan boka, vilket är viktigt för mig.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Sunnanbo Kiropraktik i allmänhet och Karin i synnerhet är en mycket positiv och inspirerande upplevelse. Ett fint bemötande och ett stort engangemang från Karins sida. Jag upplever henne som mycket kunnig.
  • Per C
    Per C skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bra bemötande
    Professionellt agerade
    Bra råd och hjälp
  • Göran O
    Göran O skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Väldigt trevligt bemötande!! Har fått hjälp med ond nacke och rygg
    proffesionellt och inget krångel!
  • Ulrika K
    Ulrika K skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Kan varmt rekommenderas.
    Lätt att boka tid och bra/professionellt bemötande av Karin.
    Fick hjälp att åtgärda ett ryggskott med mycket bra resultat.
  • Peter S
    Peter S skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Jag har varit på behandling en gång på grund av värk i ischiasnerven.
    Övningarna plus råden jag fick hjälpte mig bli av med värken, så efter två
    veckor var jag frisk. Jag har nu insett vikten av att röra på sig och promenerar
    numera dagligen.
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Karin är duktig och proffitionell. Man känner sig väl omhändertagen. Behandlingen gör ju dessutom att man mår bättre sen.
  • Egle V
    Egle V skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Karin är väldigt duktig och trevlig kiropraktor. Man känner sig väldigt välkommen och trygg.
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Mycket duktig kiropraktor, som förutom att behandla symtomen, även förklarar bakomliggande orsaker och eventuella åtgärder för dessa. Topp betyg!
  • Yngve S
    Yngve S skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Snabb och effektiv behandling av både rygg och axel problem.
    Fick också tydliga instruktioner för egna träningsövningar som verkligen hjälpte.
    Mer än nöjd och känner stort förtroende för hela behandlingen!
  • Petter E
    Petter E skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    En positiv och proffsig kiropraktor
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bra vet vad hon gör o ger bra rekommendationer
  • Karin K
    Karin K skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Under fler års tid fått behandling av Karin. Hade höftförskjutning och genomgått en cancerbehandling.
    Som kund har jag gått ca 1/2 årsvis. Har stort förtroende för henne, hon är kunnig och väldigt lyhörd kiropraktiker. Jag har anvisat till andra som visat sig vara lika nöjda som jag. Löser sig alltid med tider.
  • Katarina  K
    Katarina K skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Väldigt duktig! Lyhörd, engagerad och genomgående i behandlingarna.
  • Mia G
    Mia G skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Bästa någonsin!
    Har fått fantastisk hjälp och motivation från Karin som är högst professionell med allt hon gör!
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Lätt att Boka tid, Karin är kunnig och det känns tryckt att låta henne knäcka diverse knutar.
  • Christian E
    Christian E skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Mycket trevlig och professionell kiropraktor. Fick hjälp med låsningar i ryggen och lite andra "småfel".
  • Karin T
    Karin T skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Ytterst professionell och duktig synd bara att hon flyttade från Sankt eriksgatan
    2016-02-03 Karin S svarar Karin T
    Hej Karin! Jag finns fortfarande kvar på St Eriksgatan 50 men nu är det Nordic Wellness som har tagit över gymverksamheten där!
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Personligt bemötande, bra på att lyssna in vad patienten har för bekymmer. Framförallt väldigt bra behandlingar. Jag har gått dit med så ont i ryggen att jag inte kan gå utan smärta. Efter behandling blir ryggen alltid väsentligt mycket bättre för att sedan vara helt OK bara en eller två dagar senare.
  • Matti O
    Matti O skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Trevligt bemötande och kunnig personal!
  • Tim E
    Tim E skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Varmt och trevligt välkomnande stämning genom hela besöket. Karin lyssnar uppmärksamt på ens beskrivning av de besvär man har och avgör snabbt vad som troligen ligger bakom.
    Varje behandling förklaras innan de påbörjas, och under tiden vad dess positiva inverkan är som behandling i sig och hur det kommer hjälpa mot ens egna besvär.
    De övningar man får med sig hem är enkla men effektiva och där med finns en mindre risk för att man ska dra sig för att göra dem.
    Karin är den bästa kiropraktor jag träffat och jag kommer rekommendera henne varmt till alla jag känner.
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Världens bästa Karin som räddat min stackars rygg och nacke ett antal gånger! Rekommenderas varmt :)
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    En bra klinik, med en bra och jättetrevlig kiropraktor.
  • Helena N
    Helena N skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Proffsigt bemötande och bra behandling som verkligen fungerade från dag 1.
  • Joachim N
    Joachim N skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Riktigt bra kiropraktor, som har hjälpt mig att få ordning på rygg.
  • Erica B
    Erica B skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Flexibel, inlyssnande och mycket kompetent!
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Väldigt trevlig och kompetent! Kan verkligen rekommendera henne!
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Mycket trevlig, kunnig o effektiv kiropraktor.
  • Harriet R
    Harriet R skrev om Sunnanbo Kiropraktik
    Är mycket glad för behandlingen jag fick av Karin Sunnanbo. Den hjälpte mig.
    Det är synd att hon inte är kopplad till den allmänna sjukvården så vi patienter kan få högkostnadsskydd.

St Eriksgatan 50, 112 34 Stockholm