Svea Ingenjörsbyrå

Svea Ingenjörsbyrå

13 omdömen om Svea Ingenjörsbyrå

Karin Elina Smörblomma A
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Otroligt bra service och kunnighet. Fick konstruktionsutlåtande samma dag som jag skickade in ritningar. Rekommenderar starkt!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 68 omdömen 4.8 av 68 omdömen
BadgeThreeYears

Trevlig personal, bra service, jag är nöjd !!

Startmotor & G Startmotor & G
Malek K
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Svea Ingenjörsbyrå Hjälpte mig med A samt K ritningar in för taklyft på enplans hus med källare. Det funkade otroligt bra och allt flöt på som förväntat. Saif kom med flera förslag för avväxling med stålbalkskonstruktioner och även förstärkning av förankringar i markplattan. Rekommenderas verkligen.

Marie T
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Seif har gjort ett mycket bra jobb han är proffsig, tydlig och effektiv. Kan varmt rekommendera att anlita honom.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 484 omdömen 4.8 av 484 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Jalina E
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Svea Ingenjörsbyrå är duktiga, professionella och levererar med kvalitet.

Narek M
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Svea Ingenjörsbyrå gjorde ett fantastiskt jobb med att hjälpa mig att ta fram ritningar och utlåtande för att flytta köket i min lägenhet i Stockholms innerstad. Från början till slut var de otroligt professionella och lyhörda för mina önskemål och behov. Jag blev särskilt imponerad av hur snabba och flexibla de var genom hela processen. Inom kort tid hade de levererat detaljerade ritningar och utlåtande. Kommunikationen med dem var också utmärkt; de var alltid tillgängliga för att svara på mina frågor. Jag kan varmt...

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 77 omdömen 4.4 av 77 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Mikael H
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Väldigt proffsig och snabb service, mycket hjälpsam vid frågor och kreativ kring lösningar.

James Peter K
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Det var ett sant nöje att ha att göra med Svea Ingenjörsbyrå och i synnerhet Seif. Mycket serviceinriktad och hederlig. Vi skulle gärna få möjligheten att arbeta med dem i framtiden.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Frida Elisabet R
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Seif och gänget är toppen att jobba med! Snabba, serviceinriktade, flexibla och proffsiga. Rekommenderar varmt!

Oliver Z
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Rekomenderar starkt. Bra service, proffsiga och trevliga.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 126 omdömen 4.7 av 126 omdömen

therese b therese b
Viktor H
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Kan varmt rekommendera Svea ingenjörsbyrå. Seif är en varm person som verkligen brinner för sitt yrke och hans engagemang är ovärderlig. Använd denna firma!

Maria S
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Professionella ingenjörer med lång erfarenhet av stabila fastigheter. Rekommenderar starkt om ni letar efter bra konstruktörer.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Magnus T
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Jag har anlitat Seif och Svea Ingengörsbyrå vid flera tillfällen för konstruktionsritningar och arkitektritningar och får alltid bra lösningar och ritningsunderlag Seif är trevlig och lätt att arbeta med samt att han är lyhörd för våra behov och önskemål samt om vi behöver förändra någonting. Jag kan varmt rekommendera Seif och Svea Ingengörsbyrå!

Johan C
Skrev om Svea Ingenjörsbyrå

Mycket professionellt företag. Ordnar allt runt ett bygglov lyssnar in kundens behov och önskemål. Väldigt duktiga på att komunicera med bygglovshandläggare. Väl pålästa om det senaste i Plan och Bygglagen har även stor kundskap om Boverkets Byggregler. Vi har använt företaget i flertal projekt där de löst problem åt oss.

DM TAK
4.6/5 i betyg av 218 omdömen 4.6 av 218 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening