Läs vad 23 Läs vad Anton Nilsson

• 2020-12-24
    Köpte ett radhus i Alingsås med Antons hjälp. Informativ och höll mig uppdaterad!
    Jonathan E
    • 64.0 m²
    • Alingsås
    köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-12-15
    Best experience with Anton for liftime purchase, quick answers and very efficient thank you Anton Nilsson
    Fatmir A
    • 163.0 m²
    • Vårgårda
  • 2020-12-04
    Vi fick möjligheten till en förhandsvisning när vi köpte vårt parhus vilket var mycket uppskattad då känslan blev mer personlig, lugn och avslappnad. Mycket bra bemötande av kunnig mäklare!
    Emilia J
    • 111.0 m²
    • Alingsås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för fina ord Emilia! Tror och hoppas att ni kommer stortrivas i ert nya hem :) /Anton

• 2020-09-22
    Jag är så nöjd med bemötandet av Anton när han kom hem till mig första gången för att berätta om sin mäklartjänst. Det kändes jättebra. Riktigt stort förtroende och jag kände mig trygg med att detta skulle gå bra. Jag avbokade alla mäklare efter vårt möte och skrev kontrakt på plats med honom.

Jag berättade för Anton att jag redan hade köpt några dagar senare och då valde Anton ändå att att lägga ut lägenheten på "på gång". Detta är jag inte så nöjd med eftersom jag faktiskt redan hade köpt. Här hade jag önskat större lyhördhet och att Anton hade ändrat planerna när jag sa att jag redan hade köpt och lagt ut lägenheten direkt på Hemnet. Nu gick det en vecka där spekulanter visade ett svalt intresse. Detta stressade mig mycket. Här var Anton lite långsam att svara på mina mail vilket stärkte min oro ytterligare.

Kort efter att lägenheten lades ut på Hemnet (1 dag) kom första förfrågan från det som blev mina köpare. De ville komma samma dag. Då Anton inte kunde visa min lägenhet för dem med så kort varsel (fullt förståeligt) , visade jag den själv. Här hade vi ett bra samtal inför vad jag skulle tänka på. Jättebra!

Paret bestämde sig nästan på plats och detta kommunicerade jag till Anton. Han svarade direkt , trots att klockan var efter 20.00. Detta uppskattade jag mycket. Anton var dessutom mycket tillmötesgående med att boka kontraktskrivning nästa dag. Det är jag också mycket tacksam för.

Det var tack vare Anton som jag vågade säga det pris jag gjorde till köparna. Han hade givit mig den hinten att detta pris var vad jag skulle kunna få ut vid ett riktigt bra läge. Jag gick på hans ord och bad om det priset. Köparna godtog detta. Detta är jag mycket mycket tacksam för.

Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare. Frånsett den smärtsamma fördröjning som "på¨gång" var när jag redan hade köpt så anser jag att Anton är mycket skicklig. Jag skulle varmt rekommendera honom till en vän.
    Anna H
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Ingared
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack Anna! Så glad att jag kunde hjälpa till ett snabbt och smidigt frånträde:) Hoppas du kommer trivas gott på din nya ort! Slutresultatet blev mycket bra, men jag är fullt förstående med att fördröjningar kan upplevas frustrerande. Det var glädjande att jobba med dig! Önskar dig allt gott! / Anton

• 2020-09-01
    Anton sålde en fastighet till mig där affären till slut blev av. Har visat engagemang och svarat på frågor!
    Marcus R
    Marcus R
    • 128.0 m²
  • 2020-09-01
    Vi köpte en villa i Vårgårda efter en förhandsvisning. Anton var väldigt lätt att prata med, väldigt kunnig om huset och lätt att få tag i på telefon. Affären avslutades samma dag som visningen och vi är mer än nöjda!
    Elin M
    • 126.0 m²
    • Vårgårda
    Tror och hoppas verkligen ni kommer att trivas när det väl blir dags! Ses snart för nyckelöverlämning! Tack! Mvh Anton

• 2020-08-28
    Vi har köpt en bostadsrätt och Anton har varit ett tryggt stöd som både sett till vårt och säljarens bästa.
    Trevlig och professionell mäklare som tillgodosett oss som kunder. Kan varmt rekommenderas.
    Karl Olov H
    • 101.0 m²
    • Noltorp
    Tack för fina ord! Hoppas och tror verkligen att ni kommer stor-trivas i er nya bostad! Ses på tillträdet! :) Mvh Anton

• 2020-08-23
    Jag har sålt min bostadsrätt och köpt en villa, och i båda fallen var Anton mäklare. Han har skött allt på absolut bästa sätt, har lyssnat på mina önskemål och genomfört affärerna på ett vänligt och effektivt sätt. Han har hela tiden varit lyhörd för hur jag föredrog att affärerna genomfördes, och har säkret ett pris som alla varit nöjda med.
    Orla V
    • 101.0 m²
    • Noltorp
    Tack för dina fina ord Orla, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

• 2020-06-18
    Sålt vårt föräldrahem. Mäklaren var mycket trevlig och positiv. När det gäller själva försäljningsprocessen så genomfördes den bra och med moderna grepp. Dock missade vi utgångspriset med 10% inte så bra. Lite för optimistisk värdering.
    Jonny A
    • 148.0 m²
    • Herrljunga
    sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för förtroendet! Var väldigt trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar!

• 2020-06-13
    Det var vårt första bostadsköp och Anton hjälpte oss hela vägen. Han svarade på alla våra dumma frågor, han var tillgänglig snabbt i telefon och var hela tiden glad och positiv (även om vi själva tex dröjde med besked). Stort tack Anton för att du fick vårt första bostadsköp att kännas riktigt bra!
    Sofie P
    • 120.0 m²
    • Ingared
    Tack för de fina orden Sofie! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hem! Välkomna till Alingsås :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte