Anton Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Anton Nilsson

• Linus A köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-23

Vårgårda
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Anton. Lätt att nå och svarar snabbt på både sms och telefon.
    Förväntningarna man har på en mäklare har överträffats, och vi kände oss trygga i affären. Läs mer
    2020-04-02 Anton N svarar Linus A
    Tack för dina fina ord Linus!
    Tror och hoppas att ni kommer trivas fantastiskt bra i huset!
    Allt gott / Anton
  • Thord S köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-23

Vårgårda
    Mycket engagerad och kompetent mäklare Läs mer
    2020-04-02 Anton N svarar Thord S
    Tack för de fina orden! Har varit ett nöje att hjälpa dig från ett läge till ett annat!
    / Anton
  • Alexandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-12

Vårgårda Centralt
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Vårgårda

Blev bemött jättebra, han var alltid tillgänglig och engagerad. Svarade på de frågor man hade. Läs mer
    2020-02-12 Anton N svarar Alexandra S
    Tack för att du tog dig tid Alexandra!
    Nu hoppas vi bara att vi kan finna ett nytt boende till dig i Alingsås :)
  • Jesper S köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-10

Alingsås
    Ringde för att kolla om man kunde få en visning tidigare än var som var planerat, och fick kolla på bostaden dagen efter, upplevde Anton som ärlig och genuin. Läs mer
    2019-12-16 Anton N svarar Jesper S
    Tack för fin feedback. Hoppas verkligen att ni trivs bra i ert nya hem :)
  • Jonathan A köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-07

Köpt en villa
    Trevligt bemötande, avslappnat och hade god kommunikation och svarade snabbt på frågor via mail och sms.
    Mäklaren kändes genuint intresserad av vad som var viktigt för oss och såg till att möta oss i de frågor vi hade. Läs mer
    2019-10-07 Anton N svarar Jonathan A
    Tack Jonathan och Emma! Kul att ni uppskattade min insats. Hoppas våra vägar korsas igen framöver, och att ni får en mysig vinter i Ödenäs! / Anton
  • John A
    John A köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-05

Anten
    Köpte en tomt, engagerad och tillmötesgående mäklare! Perfekt! Läs mer
    2019-10-07 Anton N svarar John A
    Tack för de fina orden John. Hoppas på att få komma förbi en sväng sedan och se vad ni åstadkommit! Lycka till / Anton
  • Ingela B sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-03

Sollebrunn
    Mycket bra hjälp noggrann och hjälpsam god uppföljning i det hela. Sålt liten villa i bostadområde Läs mer
    2019-10-03 Anton N svarar Ingela B
    Tack för fina ord Ingela! Hoppas våra vägar korsas igen! :) /Anton
  • daniel h köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-09-30

Alingsås
    Trevlig å väldigt tillmötesgående snabb kontakt vid frågor som jag ställde vid köp av store tränsvägen 24 Läs mer
    2019-09-30 Anton N svarar daniel h
    Tack Daniel!
    Finns med hela vägen, hoppas verkligen du ni kommer att trivas :) Mvh Anton
  • Cristoffer M köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-09-02

Alingsås
    Snabbt lätt saklig mäklare, bara positiv upplevelse Läs mer
    2019-09-02 Anton N svarar Cristoffer M
    Tack för fina ord! Hoppas ni skall trivas i ert nya hus när dagen kommer! Mvh Anton
  • Thilde E skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-07-16

Har sålt min fastighet i Alingsås omrdet
    Kan varmt rekommendera Anton Nilson på svensk fastighetsförmedling i Alingsås
    Super nöjd o tacksam för hans hjälp med försäljningen Läs mer
    2019-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thilde E
    Tack Thilde för ett gott samarbete och fina ord. / Med vänlig hälsning, Anton Nilsson

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand