Anton Nilsson

Anton Nilsson

Anton Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Anton Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Anton Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.8. Anton Nilsson har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 28 Läs vad Anton Nilsson

• sålde sin bostad med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Vårgårda Lantligt
    2021-06-20
    Bra och proffsigt bemötande.
    Glad positiv, drivande i sin sak.
    Informativ och kunnig.
    Över förväntan i sin helhet.
    Helt enkelt lysande.
  • köpte sin bostad med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-05-04
    Anton genomförde affären på ett bra och proffsigt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-04-13
    Riktigt bra mäklare som är med hela vägen och besvarar på alla tankar och funderingar, lägenheten såldes smidigt redan när den låg ute på kommande försäljning.
  • köpte en tomt med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-03-01
    Vi köpte en tomt.
    Anton var trevlig och förklarade alla steg på ett bra och enkelt sätt.
    Tack så mycket! Ser fram emot en färdig produkt :) Mvh Anton Anton Nilsson
    2021-02-26
    Sålt en villa/jordbruksfastighet. Alltid trevligt bemötande och förväntningarna infriades. Även om han gärna hade sett en prissänkning från vår sida. Vilket inte var av intresse för oss då vi inte behövde sälja inom viss tid.
    På det stora hela gjorde Anton ett toppen jobb.
    Tack så mycket! Uthållighet belönas! Glad att jag kunde tillfredsställa era förväntningar :) Mvh Anton Anton Nilsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-12-24
    Köpte ett radhus i Alingsås med Antons hjälp. Informativ och höll mig uppdaterad!
    Tack! Hoppas ni skall trivas när ni väl fått i ordning det som ni vill :) Lycka till! Mvh Anton Anton Nilsson
    • Vårgårda
    2020-12-15
    Best experience with Anton for liftime purchase, quick answers and very efficient thank you Anton Nilsson
    Thank you! I really hope you will enjoy your new home. Welcome to Vårgårda! Mvh Anton Anton Nilsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-12-04
    Vi fick möjligheten till en förhandsvisning när vi köpte vårt parhus vilket var mycket uppskattad då känslan blev mer personlig, lugn och avslappnad. Mycket bra bemötande av kunnig mäklare!
    Tack för fina ord Emilia! Tror och hoppas att ni kommer stortrivas i ert nya hem :) /Anton Anton Nilsson
    • Ingared
    2020-09-22
    Jag är så nöjd med bemötandet av Anton när han kom hem till mig första gången för att berätta om sin mäklartjänst. Det kändes jättebra. Riktigt stort förtroende och jag kände mig trygg med att detta skulle gå bra. Jag avbokade alla mäklare efter vårt möte och skrev kontrakt på plats med honom.

Jag berättade för Anton att jag redan hade köpt några dagar senare och då valde Anton ändå att att lägga ut lägenheten på "på gång". Detta är jag inte så nöjd med eftersom jag faktiskt redan hade köpt. Här hade jag önskat större lyhördhet och att Anton hade ändrat planerna när jag sa att jag redan hade köpt och lagt ut lägenheten direkt på Hemnet. Nu gick det en vecka där spekulanter visade ett svalt intresse. Detta stressade mig mycket. Här var Anton lite långsam att svara på mina mail vilket stärkte min oro ytterligare.

Kort efter att lägenheten lades ut på Hemnet (1 dag) kom första förfrågan från det som blev mina köpare. De ville komma samma dag. Då Anton inte kunde visa min lägenhet för dem med så kort varsel (fullt förståeligt) , visade jag den själv. Här hade vi ett bra samtal inför vad jag skulle tänka på. Jättebra!

Paret bestämde sig nästan på plats och detta kommunicerade jag till Anton. Han svarade direkt , trots att klockan var efter 20.00. Detta uppskattade jag mycket. Anton var dessutom mycket tillmötesgående med att boka kontraktskrivning nästa dag. Det är jag också mycket tacksam för.

Det var tack vare Anton som jag vågade säga det pris jag gjorde till köparna. Han hade givit mig den hinten att detta pris var vad jag skulle kunna få ut vid ett riktigt bra läge. Jag gick på hans ord och bad om det priset. Köparna godtog detta. Detta är jag mycket mycket tacksam för.

Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare. Frånsett den smärtsamma fördröjning som "på¨gång" var när jag redan hade köpt så anser jag att Anton är mycket skicklig. Jag skulle varmt rekommendera honom till en vän.
    Tack Anna! Så glad att jag kunde hjälpa till ett snabbt och smidigt frånträde:) Hoppas du kommer trivas gott på din nya ort! Slutresultatet blev mycket bra, men jag är fullt förstående med att fördröjningar kan upplevas frustrerande. Det var glädjande att jobba med dig! Önskar dig allt gott! / Anton Anton Nilsson
  • Marcus R
    2020-09-01
    Anton sålde en fastighet till mig där affären till slut blev av. Har visat engagemang och svarat på frågor!