Anton Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2018-03-06
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 15 Läs vad Anton Nilsson

• Jonny A sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-18

Herrljunga
    Sålt vårt föräldrahem. Mäklaren var mycket trevlig och positiv. När det gäller själva försäljningsprocessen så genomfördes den bra och med moderna grepp. Dock missade vi utgångspriset med 10% inte så bra. Lite för optimistisk värdering. Läs mer
    2020-07-02 Anton N svarar Jonny A
    Tack för förtroendet! Var väldigt trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar!
  • Sofie P köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-13

4:a
    Ingared
    Det var vårt första bostadsköp och Anton hjälpte oss hela vägen. Han svarade på alla våra dumma frågor, han var tillgänglig snabbt i telefon och var hela tiden glad och positiv (även om vi själva tex dröjde med besked). Stort tack Anton för att du fick vårt första bostadsköp att kännas riktigt bra! Läs mer
    2020-07-02 Anton N svarar Sofie P
    Tack för de fina orden Sofie! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hem! Välkomna till Alingsås :)
  • Rose-marie L köpte sin bostad med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-11

Vårgårda
    Trevlig, bra bemötande och alltid lätt att få tag på. Läs mer
    Anton N gillar detta
  • Will H sålde sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-21

Sollebrunn
    Ett äldre men välhållet hus ute på en åker såg Anton potentialen i och sade ett pris. Vi trodde att det går väl aldrig. Men Anton satte priset exakt på kronan. Bra gjort .
    Doldafel-försäkringen måste väl troligen vara marknadens bästa då man aldrig mer behöver bli inblandad i ditt gamla hus utan kan fokusera på det nya. Läs mer
    2020-04-23 Anton N svarar Will H
    Tack för de fina orden!
    Var en fröjd att träffa samt hjälpa er!
    All lycka framöver / Anton
  • Linus A köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-23

Vårgårda
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Anton. Lätt att nå och svarar snabbt på både sms och telefon.
    Förväntningarna man har på en mäklare har överträffats, och vi kände oss trygga i affären. Läs mer
    2020-04-02 Anton N svarar Linus A
    Tack för dina fina ord Linus!
    Tror och hoppas att ni kommer trivas fantastiskt bra i huset!
    Allt gott / Anton
  • Thord S köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-23

Vårgårda
    Mycket engagerad och kompetent mäklare Läs mer
    2020-04-02 Anton N svarar Thord S
    Tack för de fina orden! Har varit ett nöje att hjälpa dig från ett läge till ett annat!
    / Anton
  • Alexandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-12

2:a
    Vårgårda Centralt
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Vårgårda

Blev bemött jättebra, han var alltid tillgänglig och engagerad. Svarade på de frågor man hade. Läs mer
    2020-02-12 Anton N svarar Alexandra S
    Tack för att du tog dig tid Alexandra!
    Nu hoppas vi bara att vi kan finna ett nytt boende till dig i Alingsås :)
  • Jesper S köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-10

4:a
    Alingsås
    Ringde för att kolla om man kunde få en visning tidigare än var som var planerat, och fick kolla på bostaden dagen efter, upplevde Anton som ärlig och genuin. Läs mer
    2019-12-16 Anton N svarar Jesper S
    Tack för fin feedback. Hoppas verkligen att ni trivs bra i ert nya hem :)
  • Jonathan A köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-07

Alingsås
    Köpt en villa
    Trevligt bemötande, avslappnat och hade god kommunikation och svarade snabbt på frågor via mail och sms.
    Mäklaren kändes genuint intresserad av vad som var viktigt för oss och såg till att möta oss i de frågor vi hade. Läs mer
    2019-10-07 Anton N svarar Jonathan A
    Tack Jonathan och Emma! Kul att ni uppskattade min insats. Hoppas våra vägar korsas igen framöver, och att ni får en mysig vinter i Ödenäs! / Anton
  • John A
    John A köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-05

Anten
    Köpte en tomt, engagerad och tillmötesgående mäklare! Perfekt! Läs mer
    2019-10-07 Anton N svarar John A
    Tack för de fina orden John. Hoppas på att få komma förbi en sväng sedan och se vad ni åstadkommit! Lycka till / Anton

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand