Registrerad mäklare sedan 2006-07-06
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 53 Läs vad Thomas Thim

• Gunilla C sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-17

Ingared
    Vi håller på att sälja vårt parhus för att istället köpa en lägenhet.
    Första bemötandet var helt okej och det märkets att han kunde sitt jobb.
    Ja han uppfyllde de förväntningarna och var duktig på att redo göra för allt som ingå i en husförsäljning. Läs mer
  • Emelie K köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-14

Ingared
    Vi har köpt ett parhus som Thomas har förmedlat. Kontakten har fungerat utmärkt! En mäklare som är lätt att få tag i vid eventuella frågor och med stor förmåga att hjälpa till med allt under bostadsaffärens gång. Läs mer
  • Pontus S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-30

Edsås
    Vi köpte ett hus med hjälp av Thomas, han var väldigt professionell och hälpte oss med alla frågor vi hade som husköpare för första gången. Han har god lokalkännedom och full koll på allt som har med husförsäljning att göra.
    Kommer anlita Thomas om/när vi behöver sälja i Alingsås. Läs mer
  • Erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-06

2:a
    Nordostpassagen
    Sålt min bostad i Alingsås, blev bemött på ett väldigt positivt och uppriktigt sätt. Mina förväntningar var att mäklaren verkligen skulle uppfylla mina behov och mål av försäljningen.
    Det lyckades Thomas thim utmärkt.
    Med bra professionell approach Läs mer
    2020-05-14 Thomas T svarar Erik M
    Tack Erik
    Vad roligt att vi fick till en sådan bra affär för såväl dig som för din köpare. Det är ju alltid svårt att bedöma försäljningen av nyproducerade lägenheter med hur mycket priset har ökat. Men att jobba som kommande visa sig väldigt framgångsrikt.
    Lycka till i ditt nya boende i Göteborg
    Thomas Thim
  • Benny A sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-17

Alingsås
    Han har sålt våran villa och varit mycket hjälpsam med vårat köp av gård Läs mer
    2020-05-14 Thomas T svarar Benny A
    Tack för ett spännande försäljning.
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet i er nya bostad.
    Men framförallt att era köpare kommer stor trivas i ert fina hem ni byggt upp.
  • Gunilla A sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-13

4:a
    Alingsås
    Thomas har varit strålande och hans bemötande likaså.Vi fick omedelbart fin kontakt och ett professionellt hanterande i en tuff tid. Jag kan rekommendera Thomas som dessutom har hjärtat på rätta stället. Läs mer
    2020-05-14 Thomas T svarar Gunilla A
    Hej Gunilla
    Himmel och pannkaka vad många skratt det har blivet. Vissa försäljningar blir alltid roligt när både köpare och säljare är nöja.
    Lycka nu till i din nya fina lägenhet.
    Ps Du vet var honungen finns när du behöver fylla på Ds
    Thomas Thim
  • Ulla G köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-01

3:a
    Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Thomas har ett trevligt lättsamt bemötande.

Mina förväntningar har införlivats.

Jag är hittills mycket nöjd med den kontakt jag haft med Thomas Thim. Läs mer
    2020-05-06 Thomas T svarar Ulla G
    Hej Ulla
    Tänk att vi tillslut skulle finna den perfekta bostaden till dig, jag är övertygad om att du kommer trivas som fisken i vattnet.
    Vi kommer ju säkert stöta på varandra ett flertal gånger Västra Bodarna är ju inte så stort )
    Thomas Thim
  • Eva-lisa H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-29

3:a
    Sålt bostadsrätt.

Professionell, tydlig, glad och trevlig.

Förväntningarna var att de jag blev bemött av dvs. professionell, tydlig, glad och trevlig förväntades under hela försäljningsperioden.

Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
    2020-05-06 Thomas T svarar Eva-lisa H
    Tack Eva-Lisa
    Det var många skratt och en hel del tokigheter, alltid spännande att kunna få till en så pass bra försäljning.
    Ni skapade verkligen de bästa förutsättningarna för att få bra betalt .
    Thomas Thim
  • Peter E sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-12-13

Vårgårda
    Sålt en villa, grymt bra affär. Proffsigt från början till slut. Läs mer
    2020-05-06 Thomas T svarar Peter E
    Tack Peter !
    Det var en rolig resa tillsammans med många små spännande vändningar. Men tillslut fick vi till det riktigt riktigt bra.
    Lycka till i er nästa bostad.
    Thomas Thim
  • Jenni M sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-12-07

Västra Bodarna
    En mycket komplicerad försäljning av vår villa som Thomas löste galant pga sin långa erfarenhet och höga kompetens.
    Han var alltid tillgänglig för oss, hade alltid ett bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-05-06 Thomas T svarar Jenni M
    Tack Jenni
    Roligt att kunna hjälpa er genom hela processen.Den här affären kommer jag bära med mig i resten av mitt mäklarliv, den var helt klart något utöver det vanliga. Tänk att man aldrig blir fullärd. Lycka till i erat nya boende
    Thomas Thim.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås