Thomas Thim

Thomas Thim

Thomas Thim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Thomas Thim har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Thomas Thim har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 137 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Thim har haft 27 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

137 omdömen om Thomas Thim

Annette M
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Blev jättebra bemött. Alltid snabb återkoppling. Förväntningarna uppfylldes. Trevlig och proffesionell.

Robin L
Sollebrunn

Vi har blivit riktigt bra bemötta av Thomas under hela vår försäljningsperiod. Vi ansåg att det dippade lite efter 2-3 månader då vi fick komma med förslag på kommande aktiviteter, men det släppte sedan och Thomas blev på hugget och tog tag i all direkt. Det som jag gillat med Thomas är att han varit väldigt personlig längs med vägen och vi har hela tiden kunnat ha en öppen dialog med honom om allt. Kan varmt rekommendera Thomas som mäklare om man vill ha det lilla extra!

Ann J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Vi fick ett mycket trevligt bemötande, tydlig och klar information, upplevde honom kompetent och handlingskraftig.

Svar från Thomas Thim

Tack Ann Ja tydlighet är nog mitt signum )). Allt blir så mycket enklare om man bara förhåller sig till relevant fakta. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

Victoria G
Alingsås

Svarar med ett gott tålamod på alla samtal, frågor och funderingar, ställer upp och roddar i allt även under semestertider!

Svar från Thomas Thim

Tack Victoria Man har många strängar på sin lyra som mäklare, ibland är det lite fram och tillbaka. Viktigast är att slutresultatet blir så bra det kan bli. Att jobba nära sina kunder är avgörande oavsett vilken tid eller dag det är.

Eva B
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Thomas Thim var mycket hjälpsam, trevlig och tillmötesgående

Vilma L
Alingsås

Vi är jättenöjda och har haft en bra och informativ kontakt från start till slut vid köp av hus.

Egon M
Alingsås

Mycket bra bemötande och kunnig, känns erfaren i branschen. Drivande, meddelar fortlöpande vad som händer i affären. Enkelt att få kontakt med, även kväll/helg. Superbra! Fick tydliga tips på vad vi behöver göra, vilka renoveringar som sällan lönar sig eller ger något för försäljningen. Följer även upp vårt arbete inför försäljning. Mycket väl genomfört uppdrag!

Helén L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Brogården

Kände ett stort förtroende för Thomas redan vid första mötet och allt flöt på bra under hela försäljningen.

Julia L
Alingsås

Vi blev väldigt bra bemötta av Thomas och upplevde att han levde upp till alla våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda!

Karl L
Alingsås

Thomas var mycket trevlig under hela förloppet, tydlig och ärlig.