Thomas Thim
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Thomas Thim

• Ulla G köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-01

Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Thomas har ett trevligt lättsamt bemötande.

Mina förväntningar har införlivats.

Jag är hittills mycket nöjd med den kontakt jag haft med Thomas Thim. Läs mer
  • Eva-lisa H sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-29

Sålt bostadsrätt.

Professionell, tydlig, glad och trevlig.

Förväntningarna var att de jag blev bemött av dvs. professionell, tydlig, glad och trevlig förväntades under hela försäljningsperioden.

Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • Peter E sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-12-13

Vårgårda
    Sålt en villa, grymt bra affär. Proffsigt från början till slut. Läs mer
  • Jenni M sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-12-07

Västra Bodarna
    En mycket komplicerad försäljning av vår villa som Thomas löste galant pga sin långa erfarenhet och höga kompetens.
    Han var alltid tillgänglig för oss, hade alltid ett bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Björn S
    Björn S sålde en tomt med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-28

Älvsjö
    Jag har sålt en tomt.

Bra bemötande. Alltid tillgänglig.
    Det var problem med lantmäteri och inskrivningsmyndigheten. Thomas engagerade sig och löste problemen som uppstod. BRA!!
    Jätte bra bemötande.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-27 Thomas T svarar Björn S
    Tack Björn
    Detta var en resa med mängder av tålamod ))
    Roligt att vi till slut kunde få till det, på ett så pass bra sätt.
    Skall bli roligt att kunna få hjälpa er mera i framtiden.
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-14

Världsklass !

Har både sålt & köpt lägenhet genom Thomas Thim och det har fungerat Utmärkt.

T-revlig
    H-jälpsam
    I-nnovativ
    M-inutiös

Kommer definitivt anlita Thomas för framtida bostadsaffärer.

//Fredrik Läs mer
    2020-01-27 Thomas T svarar Fredrik L
    Tack Fredrik
    Det var en spännande feedback, jag ler )))))
    Roligt att få hjälpa er, det vara raka snabba besked genom hela processen.
  • Franck S sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-08

Nordostpassagen
    Thomas är mycket erfaren, men har varit lätt tillbakalutad under min försäljning. Det har tagit lång tid (inte bara hans skuld förstås), men han har inte hört av sig regelbundet, utan först när jag stött på och undrat.

Thomas är självklart en trevlig prick! Läs mer
    2020-01-27 Thomas T svarar Franck S
    Hej Franck
    Tack för din återkoppling,där vi tillslut lyckades finna en köpare i en rejält avvaktande marknad. Jag tar till mig feedbacken kring återkopplingen.
    Som du sa "även återkoppling om inget är bättre än tystnad"
  • Johan H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-28

Saxebäcken
    Jag har sålt ett fritidshus Saxebäcken . Tycker mäklaren har varit väldigt flexibel och tillmötesgående . Mycket bra . Förväntningarna var att det skulle bli ett större belopp , men marknaden var inte så just nu , eller de som var intresserade . men mäklaren kunden inte göra med än vad han gjorde ! Läs mer
    2020-01-27 Thomas T svarar Johan H
    Hej Johan
    Vi gjorde det maximala för att kunna få så bra betalt som möjligt. Roligt att du till trots marknadens reaktion med priset är nöjd. Vi gav verkligen bostaden maximal exponering med många visningar.
  • Yvonne L sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-11

Stadsskogen
    Köpt och sålt bostadsrätt i Alingsås. Okomplicerad procedur med professionell o glad mäklare, Läs mer
    2020-01-27 Thomas T svarar Yvonne L
    Tack Yvonne
    Vi kommer snart finna nästa boende åt er .
    Allid roligt att kunna hjälpa återkommande kunder
  • Susanne K köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-07

Stadsskogen
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.

Jag hade tidigare förklarat vilken typ av lägenhet jag önskade och när den dök upp kontaktade Thim mig och det var bra!

Känner dock att Thim förmedlade ett för högt bud som jag efteråt förstått inte var skäligt även om han då påtalade att det låg rätt.

Han blev mycket irriterad och otrevlig när han inte fick sälja mitt objekt, vilket han tydligen tagit för givet! (Jag hade skrivit ett avtal med en annan firma gällande försäljning)

Jag förväntar mig att en mäklare ska se till både säljarens och köpares intressen och vara professionell men så var tyvärr inte fallet. Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Susanne K
    Hej Susanne
    Tack för din återkoppling, att köpa på förhand är alltid en svår avvägning beträffande vilket pris som är rätt. Att verkligen veta är priset rätt?, vad hade priset blivet med en sk traditionell försäljning vilket man först kanske får svar på när man säljer.
    Vad synd att jag inte kunde leva upp till dina förväntningar.
    Min avsikt och mening var inte att framställa mig själv såsom du upplevde.Jag hoppas dock att du kommer trivas i din fina lägenhet
    Thomas

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås