Läs vad 63 Läs vad Thomas Thim

• 2021-01-15
    Vi har både köpt vår lägenhet och även sålt den utav Thomas med anledning att vi behöver större boende. Thomas är lyhörd, trevlig och har tillgodosett vårt behov utav bostadssituation.
    Kommer med största sannolikhet att anlita Thomas vid nästa försäljning.
    Madeléine H
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Västra Bodarna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Roligt att få hjälpa er med "alla Bostäder", nu hoppas jag att ni kommer trivas i er nya bostad. Vem vet vi kanske hittar ngt nytt snabbare än ni tror )))) Tack för bra samarbete Thomas Thim

• 2020-11-14
    Trevlig till mötesgående
    Anita H
    • 122.0 m²
    • Vårgårda Centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Alltid roligt med lyckliga slut. Du kommer också trivas som fisken i vattnet i din nya fina bostad. Jag kommer snart och värderar den efter din inflyttning // Thomas Thim

• 2020-11-12
    Thomas verkar vara toppen !
    Mycket mån om sina kunder , omtänksam, mycket trevligt bemötande och som kund känner jag att han hjälper till med allt ! Han är en klippa !
    Anette N
    • 133.0 m²
    • Östadkulle
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack Anette Det är alltid extra roligt när alla pusselbitar faller på plats samtidigt, ibland får man tänka lite annorlunda för att få ett annat resultat. Jag är övertygad om att ni kommer älska er nya boplats. Vi syns snart // Thomas Thim

• 2020-11-04
    Det är bara mycke gott mottagen .
    Har köpt en tomt.
    Bemötande var alldeles utmärkt .

//Håkan.
    Håkan N
    • 133.0 m²
  • 2020-10-27
    Försäljning av radhus.

Thomas ingav förtroende från första stund och har varit mycket kompetent samt trovärdig.

Mina förväntningar var att få ut ett bra och rättvist pris vilket han utförde med bravur.

Sammanfattningsvis har Thomas visat ett bra engagemang och arbetat för kundens bästa.
    Stefan W
    Bra bemötande
    Infriade våra förväntningar
    Claes Å
    • Brastad
    köpte en tomt med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-04
    Thomas har sålt vårt hus på ett föredömligt sätt. Han har visat engagemang på ett sätt som passat vårt behov.
    Katarina S
    • 120.0 m²
  • 2020-10-04
    Sålt villa i Östadkulle. Thomas lever upp till våra förväntningar. Engagerad och trevlig.
    Linus B
    • 120.0 m²
  • 2020-10-04
    Sympatisk och trevlig man som bemöter än på varmt och ödmjukt. Lyssnar på en som köpare. Känner mig trygg med honom som mäklare.
    Albin S
    • 183.0 m²
    • Klinten
  • 2020-10-02
    Har köpt en bostadsrätt av en mycket trevlig och kunnig mäklare! Mina förväntningar på en bra mäklare levdes upp till 100%!

Hela affären genomfördes snabbt och med mycket kunnande i en lugn och trevlig anda!
    Sven Olof Ö
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Kvarnbacken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås