Thomas Thim

Thomas Thim

Thomas Thim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Thomas Thim har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Thomas Thim har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Thim har haft 30 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

132 omdömen om Thomas Thim

Sedan starten hos Reco 2016
Vilma L
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Vi är jättenöjda och har haft en bra och informativ kontakt från start till slut vid köp av hus.

Egon M
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Mycket bra bemötande och kunnig, känns erfaren i branschen. Drivande, meddelar fortlöpande vad som händer i affären. Enkelt att få kontakt med, även kväll/helg. Superbra! Fick tydliga tips på vad vi behöver göra, vilka renoveringar som sällan lönar sig eller ger något för försäljningen. Följer även upp vårt arbete inför försäljning. Mycket väl genomfört uppdrag!

Helén L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Brogården

Kände ett stort förtroende för Thomas redan vid första mötet och allt flöt på bra under hela försäljningen.

Julia L
Alingsås

Vi blev väldigt bra bemötta av Thomas och upplevde att han levde upp till alla våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda!

Karl L
Alingsås

Thomas var mycket trevlig under hela förloppet, tydlig och ärlig.

Mikael A
Alingsås

Thomas är saklig, trevlig och rolig. Ända från första kontakt var han förtroendeingivande och svarade behjälpligt och rakt på våra frågor, något vi inte alltid upplevt på andra visningar vi varit på.

Peter Ingvar F
Alingsås

Proffsigt bemötande och inga konstigheter. Rekommenderar Thomas Thim varmt till andra som vill både sälja och köpa bostad problemfritt.

Arne M
Alingsås

Han gör sitt jobb. Jag lyckades bara sporadiskt komma in på hemsidan om mitt hus. 👎

Per E
Alingsås

Trevlig och bra bemötande lätt att få kontakt med. Fix allt man behöver hjälp med vi en fastighetsaffärer.

Denis V
Alingsås

Förmodligen världens bästa människa som också valt att bli mäklare!