Nicklas Blomstrand
Registrerad mäklare sedan 2012-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 149 Läs vad Nicklas Blomstrand

• Stift Apotekaren F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-21

Obebyggda fastigheter. Bra bemötande och väldigt bra utfall. Läs mer
  • Anders R sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-03

Ornunga
    Jag både köpte min nya och sålde min gamla bostad genom Nicklas. Har känt mig trygg och bekväm igenom bägge processerna. Nicklas har skött dem båda otroligt bra.
    Vid köpet så blev det en rätt lång utdragen historia men Nicklas skötte affären väldigt professionellt. Kände mig trygg och bekväm som sagt genom hela affären så när jag skulle sälja så blev valet av mäklare mycket enkelt. Försäljningen gick väldigt bra och Nicklas gjorde ett kanonjobb. Väldigt trevlig och med ett korrekt bemötande så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare en Nicklas Läs mer
  • Johanna J köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-02

Ornunga
    Köpt villa

Trevligt bemötande

Negativ till att utvärdera mäklaren. Utleds på allt o alla som” ska förbättra sig” Läs mer
  • Emil G köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-11

2:a
    Östlyckan
    Köpte en bostadsrätt som Nicklas förmedlade. Supertrevlig och kunnig! Var alltid enkelt att få tag på om man hade frågor. Nicklas gjorde mitt första bostadsköp till en smidig affär. Rekommenderar! Läs mer
    2020-07-01 Nicklas B svarar Emil G
    Hej Emil, kul att läsa att du är nöjd och att ditt första köp kändes bra. Hoppas du skall trivas gott! Mvh Nicklas Blomstrand
  • Jenny K sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-04

3:a
    Östra Ängabo
    Sålt en bostadsrätt. Jättebra bemötande av mäklaren och är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Liza S sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-03

2:a
    Östlyckan
    Smidig och snabb försäljning av vår lägenhet tack vare Nicklas. Genom att vara lyhörd och ha bra kommunikation gjorde det allt lättare. Inget krångel! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Liza S
    Tack för förtroendet Liza och Niclas. Kul att få vara med att hjälpa er med både köp för några års sedan samt nu med försäljningen.

Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Jessica L köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-22

Vårgårda
    Köpt hus av Niklas och kan verkligen rekommendera att anlita honom!
    Niklas är kunnig i sin yrkesroll, ärlig, tillmötesgående, glad, drivande och man får ett stort förtroende direkt vilket iallafall jag uppskattar att få! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Jessica L
    Hej Jessica,
    Tack för fina ord, roligt att få vara del av köpet av er nya bostad. Jag är övertygad av det kommer bli bra för er där.

Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Ann-Louise O sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-21

Vårgårda
    Sympatisk person lugn och behaglig. Gjorde vad han kunde. Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Ann-Louise O
    Hej Ann-Louise. Tack för din feedback och tack till dig för tålamod och en bra dialog. jag önskar såklart att processen för dig hade gått ännu smidigare än vad den till slut gjorde men gott att vi fick ihop det till slut. Hoppas du kommer trivas fint i din nya bostad.

Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Rune Reinhold B sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-18

Alingsås
    Nicklas B har sålt vårat radhus. Vi blev väl bemötta av Nicklas. Han visade hög proffesionalism i sitt agerande. Han kunde sin sak. Försäljningen gick snabbt trots "Coronapandemin". Vår förhoppning var att vi skulle få sålt radhuset innan sommaren vilket också blev fallet. Nicklas har uppfyllt våra förväntningar om ett avslut innan sommaren samt bidrog till att vi fick ett bra pris för vårat radhus. Hittills är min fru och jag mycket nöjda med hela processen. Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Rune Reinhold B
    Hej Rune, tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Roligt att ni är nöjda, tack för en bra dialog!

• Agneta B
    Agneta B köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-06

4:a
    Noltorp
    Vi har köpt en lägenhet på Säterigatan. Vi har fått bra bemötande hela vägen. En sak att tänka på i dessa coronatider är att ordna lite mera utrymme mellan personerna vid kontraktskrivningen. Det blev inte sagt något om det just då, men man har ju så mycket i huvudet vid detta tillfälle. Det blev lite väl nära, när vi satt o skrev, mitt emot varandra. Annars är vi nöjda! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Agneta B
    Hej, välkomna till Alingsås, hoppas ni kommer trivas riktigt fint.

Agneta B gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås