Läs vad 171 Läs vad Nicklas Blomstrand

• 2021-01-20
    Jag rekommenderar varmt Niclas Blomsstrsnd. Han sköter sina ärenden på ett mycket bra sätt och är service minded till 100%.
    Martin S
    Martin S
    • 144.0 m²
    • Kvarnbacken
    sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2021-01-18
    Vi anlitade Nicklas när vi skulle sälja vårat hus.
    Vi blev superbra bemött av honom, han var kunnig, vänlig, hjälpsam, lyhörd, charmig, han tog sig tid att förklara det vi inte förstod. Han gav oss trygghet, jag kände mig trygg m honom.

Vi hade stora förväntningar på honom, att han skulle hjälpa oss att navigera igenom denna husförsäljning, och han gjorde oss inte besvikna. Och samtidigt sälja huset till ett bra pris..

Tycker att vi valde rätt mäklare för att sälja huset och jag rekommenderar Nicklas till 100% för hans engagemang..
    Han sätter ribban högt och han levererar..
    Alexandra S
    Alexandra S
    • 144.0 m²
    • Kvarnbacken
  • 2020-12-30
    Vi har sålt en villa med Niklas B som mäklare. Han har skött detta uppdrag på ett alldeles utomordentligt sätt.
    Vi kan därför rekommendera honom för de personer som tänker sälja eller köpa fastigheter i Alingsås med omnejd.
    Staffan Kihlberg
    Staffan K
    • 178.0 m²
    • Kullingsberg
  • 2020-12-30
    Köpt en villa i Alingsås där Nicklas förmedlade bostaden. Han är trevlig, professionell, förtroendegivande och snabb i återkopplingen. Kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare!
    Josefine L
    • 178.0 m²
    • Kullingsberg
    köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-11-12
    Vi är väldigt nöjda med Nicklas försäljning av vår lägenhet. Han såg till våra önskemål och behov hela vägen.
    Niklas B
    • 2:a
    • 74.5 m²
    • Alingsås
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Niklas och Amanda Tack för fin feedback och tack till er för förtroendet och den utmärkta dialogen! Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand

• 2020-11-10
    Har nyss köpt en bostadsrättslägenhet genom Svensk fastighetsförmedling (Nicklas Blomstrand).

Nicklas grundlighet, proffsiga "lotsning" och erfarenhet gav mig en känsla av trygghet i en situation som jag inte är van vid.
    Mattias W
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Alingsås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Mattias, tack för feedback! Jag är övertygad om att du kommer trivas väldigt fint i din nya fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand

• 2020-11-10
    Jag tillsammans med Nicklas Blomstrand har sålt en bostadsrätt mitt i Alingsås Centrum efter att min pappa tyvärr gick bort i somras.
    Nicklas bemötte mig på bästa möjliga och tänkbara sätt.
    Förväntningarna jag hade på försäljningen var höga och dom levde Nicklas upp till utan problem, oerhört proffsigt och ett stort kunnande gjorde att försäljningen gick över förväntan.

Att ha en sådan trygg och kunnig mäklare som Nicklas gjorde att våran dialog gick utmärkt under hela processen.
    Vid nästa köp/försäljning så vet jag vart jag ska vända mig för bästa möjliga hjälp, tack Nicklas.
    Conrad K
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Alingsås
    Hej conrad, tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand

• 2020-11-04
    Nicklas Blomstrand har sålt vår Skog/lantbruksfastighet.(Dödsbo)

Trots stridigheter mellan syskon har han alltid haft en opartisk och trevlig attityd mot alla på våra möten.
    Han har haft ett proffsig, trevligt och sakkunnigt uppträdande på
    visningarna.
    Jag är helnöjd och skulle gärna rekommendera Nicklas och Svensk Fastighetsförmedling för nya uppdrag.
    /Tommy Möller
    Tommy M
    • Sollebrunn
    sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för förtroendet Tommy och roligt att resultatet blev lyckat!

• 2020-10-29
    - Sålt villa.

- professionellt bemötande, uppriktigt och ärligt.

- Vi hade högre förväntningar i början än mäklaren, dock så lyckades han att uppfylla våra mål och knyta ihop affären på ett snyggt sätt.

- upplevelsen har varit nervös fram till visningen drog igång, så allt gick bra med budgivningen vilket gör den totala upplevelsen blev positiv.
    Lars K
    • 196.0 m²
    • Tegelbruket
    Tack för förtroendet och en bra dialog Lars och Carola! Mvh Nicklas Blomstrand

• 2020-10-29
    Vi har köpt en villa som Nicklas har sålt!
    Nicklas är mycket glad, vänlig och tillmötesgående!

Vidare ger Nicklas ett påläst och kunnigt intryck, med ett intresserat och brinnande engagemang för sitt jobb!

Skulle gladeligen rekommendera Nicklas som mäklare till vänner och bekanta!
    Anna Å
    • 196.0 m²
    • Tegelbruket
    Hej Anna, Tack för den fina feedbacken, riktigt roligt att vara en del av ert hus köp och jag tror ni kommer trivas riktigt fint. Mvh Nicklas Blomstrand

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte