Nicklas Blomstrand
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 133 Läs vad Nicklas Blomstrand

• Kristoffer K sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-05

Sålt en lägenhet.
    Jag blev bemött bra och är mycket nöjd med Nicklas arbete.
    Jag tycker att Nicklas levt upp till min förväntningar.
    En bra försäljning och jag är nöjd med resultatet.
    Skulle rekommendera Nicklas till andra personer så går i sälj tankar. Läs mer
  • Caroline W köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-03

Centrum
    Köpt en bostadsrätts lägenhet.

Bemötandet var jättebra av mäklaren.
    Snabb och bra återkoppling och kommunikation. Läs mer
  • Eva B sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-24

Hjälmared
    Vi sålde vår villa genom Nicklas. Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och lättsamt sätt, han var lätt att prata och samarbeta med och var lyhörd för våra önskemål. Därför vill vi varmt rekommendera Nicklas som mäklare. Läs mer
  • Maryam H köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-21

Hjälmared
    På läst på jobbet som han gör , bra bemötande. Läs mer
  • Martin Å sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-12

Alingsås
    Riktigt proffsig och trevlig.
    Han förstod mina behov som säljare och medlade mellan parterna på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Mathias R sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-10

Alingsås
    Nicklas hjälpte mig sälja min lägenhet i Alingsås. Han har varit väldigt lätt att bolla idéer med och jag har fått den hjälp jag behövde.

Han sålde in lägenheten på visningen så det blev en budgivning med ett väldigt bra slutpris.

Sammanfattningsvis så gjorde han ett väldigt bra jobb från början till slut. Läs mer
  • Göran L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-03

Köpt bostad
    Bra bemötande av Nicklas Blomstrand
    Nicklas levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-03

Holmalund
    Har sålt hus i Alingsås. Mycket bra och proffsigt bemötande från vår mäklare Nicklas hela vägen. Vi har fått hjälp med det vi önskar, Nicklas har hela tiden varit saklig. Han har varit lättvattenreaktor nås och ringt upp snabbt när vi sökt honom. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Johan Samir L köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-27

Köpt ett hus!

Mäklaren har varit snabb på att svara, ordnat allt smidigt och gjort att man känner sig trygg i sitt köp. Läs mer
    2020-03-02 Nicklas B svarar Johan Samir L
    Tack för din feedback Js hoppas du kommer trivas bra! Med vänlig hälsning, Nicklas
  • Jenny B sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-27

Alingsås
    Vi anlitade Nicklas när vi hade bestämt oss för att sälja vårt hus. Han har varit öppen, lyhörd och professionell genom hela processen, vilket vi uppskattar mycket. Vi kan varmt rekommendera Nicklas. Läs mer
    2020-03-02 Nicklas B svarar Jenny B
    Hej Jenny, tack för er rekommendation och tack för att jag fick möjligheten att jobba ihop med er. Med vänlig hälsning, Nicklas

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand