Nicklas Blomstrand

Nicklas Blomstrand

Nicklas Blomstrand är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Nicklas Blomstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 267 omdömen med ett betyg på 4.9. Nicklas Blomstrand har haft 38 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 267 Läs vad Nicklas Blomstrand

• köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2022-10-01 Verifierad kund
    Trevlig bemötande men samtidigt tydlig och avslappnad,
  • sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jag tycker att Nicklas har bemött oss på ett mycket vänligt sätt, trevlig och tillmötesgående. Aldrig varit några problem eller krångel.

Känslan efter första besöket med honom, var att han visste vad han höll på och upplevdes säker på sin sak som mäklare.
    Och det har han levt upp till..

Kan varmt rekommendera att sälja eller köpa via Svensk fastighetsförmedling och ha Nicklas som mäklare.
    • Östadkulle
    2022-09-28 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och strukturerad.
    Bra bemötande av min gamla mor som ägde fastigheten. Har bara positivt i alla delar och kan rekommendera Niclas till andra.
    • Centralt
    2022-09-28 Verifierad kund
    Bemötandet var professionellt från första stund med fokus på uppdraget. Det fanns en del praktiska svårigheter med fotografering och visning som löstes på ett bra sätt utan att det tog över hanteringen.
    Försäljningen var i trygga händer ifrån start till mål och hanterades lugnt och smidigt med den kontakt som behövdes för att komma framåt i försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Nolby
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag har haft Niklas som mäklare i flera affärer nu och varje gång har han varit exakt vad man hopas på av en mäklare. Proffsig och kunnig, bemöter en med förståelse och är inkännande i ens tankar och behov. En trygg och trevlig partner bostadsaffären, som ju är en av de största och svåraste processerna i livet.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Ärlig och öppen i diskussionerna.
  • Caroline F
    2022-08-25 Verifierad kund
    Vi kan varmt rekommendera Nicklas. Han har varit snabb på att återkoppla genom hela processen och är en engagerad mäklare som ger ett personligt intryck och är mycket professionell i sin roll.
    • Stadsskogen
    2022-07-11 Verifierad kund
    Niklas har hjälpt oss med vår försäljning på ett proffesionellt, smidigt och vänligt sätt. Vi ger Niklas de bästa rekommendationer!
    • Centrum
    2022-07-07 Verifierad kund
    Nicklas är proffsig, kunnig och alltid lätt att få tag på. Är mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kan varmt rekommendera honom.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Nicklas har visat stor känsla för hur man bedriver affärer. Vi har haft bra resonemang under processen, hans sätt att hålla kontakt och upprätthålla informationsflödet till mig har varit exemplariskt. Han har drivit försäljningen mot ett bra avslut.
    Det är första gången som jag uppplevt en mäklare vara så aktiv kring att få just min affär att gå i lås och det är min 8e fastighetsaffär i livet. Bra.

(Sedan mer generellt är det märkligt att arvoden som mäklarfirmor tar ut är så höga när risken aldrig under en försäljningsprocess ligger hos någon annan än köpare och säljare. Det är inte någon kritik jag vill belasta Nicklas med alls. Men arvodena är löjligt höga.)