Mikaela Thim
Registrerad mäklare sedan 2017-05-31
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 41 Läs vad Mikaela Thim

• Petter H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-17

Brogården
    Jag köpte en lägenhet på Knektegårdsgatan 59C. Det var min första bostadsaffär, och jag tyckte Mikaela var grym. Kunnig och proffsig, så jag kände mig väldigt trygg och nöjd Läs mer
    2020-07-01 Mikaela T svarar Petter H
    Tack Petter för din Feedback, Kul att du är nöjd med min arbetsinsats och att hela den processen kring ditt första bostadsköp kändes bra och tryggt. Hoppas du ska trivas fint i din nya bostad / Mikaela
  • Dag E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-12

Brogården
    Har sålt bostadsrätt 2:a på 67,5 m2.
    Ett kvalificerat och trevligt bemötande.
    Överträffade min förväntningar med råge, en person som bryr sig om kunden
    Bra information och vänligt bemötande under hela processen.
    Rekommenderar varmt Mikaela Thim när du ska genomföra dina fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-07-01 Mikaela T svarar Dag E
    Tack Dag för dina fina ord gällande mitt sätt att arbeta från ett första möte till genomförd affär, det gör mig glad!
    Jag hoppas du ska trivas bra i din nya hemstad nu när du lämnar Alingsås. Ha det fint så hörs vi! / Mikaela
  • Anton N sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-11

Alingsås
    Mikaela är trevlig, kompetent och har ett stort engagemang! Läs mer
    2020-06-15 Mikaela T svarar Anton N
    Tack Anton för dina ord, kul att vi kunde få till en sådan snabb affär där båda parter är nöjda. :) / Mikaela
    Mikaela T gillar detta
  • Carina H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-08

4:a
    Kvarnbacken
    Har köpt en bostadsrätt med hjälp av Mikaela.
    Hon agerar snabbt, är engagerad, kunnig, glad och ställer upp och hjälper sina klienter i tid och otid. Hon ger det där lilla extra! Läs mer
    2020-06-10 Mikaela T svarar Carina H
    Tack Carina för dina fina ord gällande mitt sätt att arbeta, jag hoppas ni ska trivas bra i er nya fina bostad och att ni får många sköna soltimmar på den generösa terrassen! Allt gott, :) / Mikaela
  • Birgitta Charlotte A
    Birgitta Charlotte A sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-14

Vårgårda
    Trevlig, påläst tjej. Gick väldigt snabbt att sälja vår fastighet. Läs mer
    2020-06-01 Mikaela T svarar Birgitta Charlotte A
    Tack Birgitta för ditt omdöme, Kul att vi kunde genomföra en snabb och smidig affär! Önskar er lycka till med era nya grannar. / Mikaela
  • Manfred Erich B sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-09

Enehagen
    När vi träffade Mikaela första gången fick genast förtroende för henne.
    Under hela säljprocessen att hon var drivande, tillmötesgående, professionell..
    Vi kan varmt rekommendera Mikaela för alla som planerar att köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
    2020-05-14 Mikaela T svarar Manfred Erich B
    Tack Manfred & Marine för förtroendet med att sälja ert fina hus och för fina samtal längs vägen. Jag önskar er lycka till i Varberg framöver. Ha det gott! / Mikaela
  • Henrik O köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-08

Enehagen
    Som första gångs köpare av en villa blev jag och min sambo väldigt bra bemötta och guidade av Mikaela genom hela processen.
    Hon hade ett lugnt bemötande och var lyhörd för våra frågor och önskemål.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Mikaela som mäklare Läs mer
    2020-05-11 Mikaela T svarar Henrik O
    Tack Henrik & Sandra för ert omdöme gällande mitt sätt att arbeta, det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya och fina hus när det är dags för inflyttning. Välkommen tillbaka till Alingsås! / Mikaela
  • Per-Erik W köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-28

Vårgårda
    Mikaela var mycket behjälplig i förvärvandet av min nya bostad i Vårgårda. Hon var korrekt och kunnig och hade glimten i ögat. Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Per-Erik W
    Tack Perra! Jag är övertygad om att Hans kommer att stortrivas i sitt nya hus och med er på ett närmare avstånd. Ha det gott så hörs vi av. / Mikaela
  • Eva B köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-29

3:a
    Kvarnbacken
    Vi köpte en bostadsrätt genom Mikaela. Hon bemötte oss på ett bra sätt, och svarade på de frågor som vi hade. De förväntningar vi hade tyckte vi att hon levde upp till, så vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Eva B
    Tack Eva och Per-Anders för erat omdöme, det är en kanon fin lägenhet ni kommer att flytta till! Jag önskar er lycka till framöver. / Med vänlig hälsning, Mikaela
  • Magnus C sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-28

3:a
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Ambitiös och proaktiv.
    Hon gjorde helt enkelt ett mycket bra jobb! Läs mer
    2020-04-28 Mikaela T svarar Magnus C
    Tack Magnus för ett gott samarbete längs vägen, kul att det blev en sådan lyckad försäljning. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Mikaela

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand