Mikaela Thim

Mikaela Thim

Mikaela Thim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Mikaela Thim har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Mikaela Thim har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Mikaela Thim har haft 34 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 66 Läs vad Mikaela Thim

• Thomas G
    • Västra Ängabo
    2021-05-03
    Jag köpte en bostadsrätt av Mikaela. Mikaela levde upp till förväntningarna och följde upp hela affären bra. Mikaela kan mer en väl rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-04-08
    Vi har sålt ett parhus och har fått professionellt bemötande genom hela processen. Mikaela är en engagerad mäklare som alltid finns där med svar på stora som små frågor. Vi kunde inte känt oss tryggare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Kvarnbacken
    2021-04-08
    Har sålt en tvårummare genom förhandsbud.
    Har träffat mäklaren flera gånger under ett par års tid och tycker hon är klar och tydlig vid våra möten.
    Så alltihop väldigt bra, även om kostnaden var något högre än hos lika trevlig konkurrent.
    2021-04-08
    Fantastiskt bra försäljning. Stenkoll på allt och på alla frågor som dök upp. Toppen försäljning!
  • Britt-Marie S
    2021-02-28
    Jag köpte en lägenhet, 3 r.o.k. i Alingsås. Mäklaren Mikaela var kunnig och trevlig och skötte både visningen och hela köpprocessen mycket bra. Tydlig, lugn och professionell. Rekommenderar henne varmt!
    Tack Britt-Marie för dina fina ord, vad glad jag blir! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas bra i din nya fina bostad. Vi ses och hörs. / Mikaela Mikaela Thim
  • Sune L
    • Östra Ängabo
    2021-02-27
    Vi köpte buregatan 58.
    Både jag och min sambo är mycket nöjda med Mikaela. Hon är jordnära och vi känner att vi har ett stort förtroende till henne. 10/10 från både mig och min sambo :)
    2021-02-26
    Mikaela sålde min bostadsrätt och gjorde ett jättebra jobb. Hon höll mig uppdaterad om vad som hände under hela säljprocessen. Hon känns seriös, ärlig och väldigt mån om att det skulle kännas rätt både för mig och köparen!
    Karin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Östra Ängabo
    2021-02-25
    • jag och min sambo har köpt en bostadsrätt. Vårt första insatsboende.
    • på ett väldigt positivt sätt! Hon var proffesionell i sin yrkesroll, hade bra och tät kontakt angående objektet, flexibel, hjälpsam och oerhört trevlig!
    • Mikaela bemötte oss på ett sätt som var över min förväntan. Allt var bättre än förväntat och av erfarenheter vi har fått under året vi har letat objekt, så kommer jag rekommendera Mikaela till familj och bekanta när de ska sälja/köpa objekt i framtiden.
    • från första kontakttillfället så har vi fått bra uppdatering genom Mikaela både från säljarnas perspektiv men också vårt perskeptkv till säljarna. Hon har alltid varit kontaktbar och verkar väldig engagerad i sitt yrke oavsett tid på dygnet.

Vi är väldigt nöjda med Mikaela och hon ska ha stor eloge och tack för hennes insats och engagemang, som har lett oss till vårt första boende på marknaden!
    Tusen tack Therese, för otroligt fina ord gällande mitt arbetssätt, vad glad jag blir att läsa om eran upplevelse. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas kanon bra i er nya fina bostad när tillträdet väl äger rum. Tills dess ha det fint så ses och hörs vi snart! :) Mikaela Thim
  • Sten-inge H
    • Vårgårda
    2021-02-24
    Himla trevlig mäklare. Mikaela hade visning på min fars hus på Onsdag sålt på mindre än 1 vecka.
    Tack Sten-Inge för ditt förtroende med försäljningen, kul att vi kunde få till en smidig försäljning. Allt gott / Mikaela Mikaela Thim
    2021-01-30
    Försäljning av hus (morsarv). Mycket bra bemött, trevlig, kompetent och professionell. Mycket god känsla. Mikaela levde upp till mina förväntningar fullt ut.

Hälsningar
    Jonas Heiker
    Tack Jonas för ditt omdöme gällande mitt arbetssätt, och tack för förtroendet i samband med med försäljningen av ditt barndomshem. Det är en riktig kulturhistorisk pärla! Det har din pappa verkligen lyckats med när han ritade huset. Allt gott! / Mikaela Mikaela Thim