Mikaela Thim
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 32 Läs vad Mikaela Thim

• Magnus C sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-28

Kvarnbacken
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Ambitiös och proaktiv.
    Hon gjorde helt enkelt ett mycket bra jobb! Läs mer
  • Gun P sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-08

Sålt en lägenhet.
    Mikaela är positiv, ger råd och säger vad vi ska tänka på. Svarar på våra frågor och arbetar snabbt. Läs mer
  • Inger J sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-07

Östlyckan
    Vi har sålt vår mammas lägenhet.
    Vi har blivit väl bemötta och informationen har varit väldigt god. Förväntningarna har infriats.
    Hittills är vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Inger J
    Tack Inger för din feedback, och tack för förtroendet att sälja eran mammas lägenhet. Vi syns :) / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • Haris C köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-07

Östlyckan
    Jätteduktig och trevlig person! Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Haris C
    Tack Haris! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya fina bostad :) Lycka till! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Lisa A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-05

Noltorp
    Otroligt kunnig och ärlig och hjälper till oavsett vad problemet tycks vara! Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Lisa A
    Tack Lisa & Robin för eran feedback gällande mitt sätt att arbeta, kul att vi kunde genomföra en såpass smidig och bra försäljning. :) / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • Niclas M sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-31

Brogården
    Mikaela hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

För mig som första gångs säljare har hon varit väldigt hjälpsam och förklarat hur allt fungerar på ett väldigt bra sätt.

Mikaela har varit väldigt trevlig och tillmötesgående när jag har haft kontakt med henne.

Min uppfattning är att hon skött försäljningen på bästa sätt möjligt. Läs mer
    2020-02-20 Mikaela T svarar Niclas M
    Tack Niclas för att jag fick förtroendet att förmedla dina fina bostad, och tack för dina fina ord gällande mitt arbetssätt. Hoppas du ska trivas bra i din nya hemstad. :) Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Andreas P köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-12-23

Sollebrunn
    Lugn,trevlig,saklig,förtroendeingivande och förklarade så vi förstod. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Andreas P
    Tack Andreas för ditt omdöme, jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya fina hus. På återseende! / Mikaela
  • Anna-Karin O köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-14

Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det har gått otroligt smidigt med det här köpet tack vare Mikaela. Hon har varit väldigt lätt att få tag på och svarat snabbt på alla frågor. Hon har förklarat allt runt omkring köpet och jag har känt mig väldigt trygg med henne. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Anna-Karin O
    Tack Anna-Karin för dina fina ord gällande hela processen och mitt sätt att arbeta. Jag hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad framöver! :) / Mikaela
  • Michael H sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-31

Vårgårda
    Ung o ambitiös pedagogisk och mycket lyhörd för våra anspråk.
    Kan rekommenderas till andra köpare/säljare. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Michael H
    Tack Michael och Carola! Så bra att vi fick till en smidig försäljning som motsvarade era förväntningar. Nu återstår kapitalvinsten, innan ni lämnar ifrån er huset :) Gott nytt år på er! / Mikaela Thim
  • Melissa S köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-10-31

Vårgårda
    Jag köpte ett radhus. Mycket trevlig och professionen men samtidigt personlig på ett smakfullt sätt. Jag kände mig sedd och välbemöt. Kan varmt rekommendera Michaela till fler Läs mer
    2019-11-13 Mikaela T svarar Melissa S
    Tack Melissa för dina fina ord! Jag hoppas att du och din dotter ska trivas bra i ert nya fina radhus. Ska bli spännande att se hur ni gör det till ert när dagen väl är kommen. Ha det fint så hörs vi! / Mikaela Thim

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand