Mikaela Thim

Mikaela Thim

Mikaela Thim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Mikaela Thim har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 48 omdömen sedan 2017-10-02. Mikaela Thim har haft 29 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

48 omdömen om Mikaela Thim

• Jag har sålt Kungsgatan 41 A, Alingsås. Mikaela har en bra blandning av att vara personlig och proffsig! Det tilltalar mig och många med mig! Det gör att jag alltid känt mig trygg för jag vet att hon kan vara mjuk där det behövs, sätta ner foten där det behövs och hon gör det genom fakta, kontakter och att hon tänker "utanför boxen". Man får förtroende för henne! Det var ett tag då jag misströsta, att det skulle ta väldigt lång tid att få min lägenhet såld! Då har hon kommit med nya infallsvinklar, dragit i trådar som tillslut gav resultat! Tack Mikaela!
    Maja F sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-10-13
    2020-10-13
  • Vi köpte en lägenhet av Mikaela och har blivit väl bemöta genom hela affären
    Fredrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-10-11
    2020-10-11
  • Köpte en tomt av Mikaela. Tycker att hon är en mycket kompetent mäklare.
    Bloms F köpte en tomt med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-10-01
    • Vårgårda
    2020-10-01
  • Radhus Vänligt och professionellt bemötande vid visning och efterföljande samtal. Uppmärksammade mig om rekommenderade åtgärder som anmärkts i besiktningsprotokoll, och att jag förstår innebörden av dessa. Tydlighet vid kontrakt vad som förväntas av respektive part. Kändes förtroendeingivande och bestod inte av säljsnack utan snarare att samtliga parter ska vara nöjda. Haft bra och trevlig dialog om kvarstående frågor, känns inte krystat på något sätt. Ser fram emot fortsatt samarbete till övertagande.
    Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-08-25
    • 124.0 m²
    2020-08-25
  • Mycket kunnig mäklare. Allt till belåtenhet
    Birger G skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-07-24
    2020-07-24
    Tack Birger & Barbro för ett gott samarbete och era ord. Ha det så gott så hörs vi av när ni ska förvara ett nytt boende igen. :) / Mikaela

Mikaela T

• Jag har köpt en bostadsrätt. Mikaela agerade proffsigt och förtroendeingivande. Som ny på bostadsmarknaden kändes detta tryggt. Framförallt uppskattade jag att hon fanns tillgänglig alla dagar i veckan då frågor och osäkerheten lätt dyker upp på obekväma tider. :) Jag är väldigt nöjd och tvekar inte att rekommendera henne till andra.
    Markus D köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-07-23
    • 62.0 m²
    2020-07-23
  • Vi har köpt lägenhet. Bra och trevlig. Mina förväntningar uppfylldes. Skönt att vara själva med mäklaren.
    Monica P köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-07-05
    • Ingared
    2020-07-05
    Tack Monica för ert omdöme! Jag hoppas ni ska trivas bra i er nya bostad. / Med vänlig hälsning, Mikaela

Mikaela T

• Jag köpte en lägenhet på Knektegårdsgatan 59C. Det var min första bostadsaffär, och jag tyckte Mikaela var grym. Kunnig och proffsig, så jag kände mig väldigt trygg och nöjd
    Petter H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-06-17
    • Brogården
    2020-06-17
    Tack Petter för din Feedback, Kul att du är nöjd med min arbetsinsats och att hela den processen kring ditt första bostadsköp kändes bra och tryggt. Hoppas du ska trivas fint i din nya bostad / Mikaela

Mikaela T

• Har sålt bostadsrätt 2:a på 67,5 m2. Ett kvalificerat och trevligt bemötande. Överträffade min förväntningar med råge, en person som bryr sig om kunden Bra information och vänligt bemötande under hela processen. Rekommenderar varmt Mikaela Thim när du ska genomföra dina fastighetsaffärer.
    Dag E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-06-12
    • Brogården
    2020-06-12
    Tack Dag för dina fina ord gällande mitt sätt att arbeta från ett första möte till genomförd affär, det gör mig glad! Jag hoppas du ska trivas bra i din nya hemstad nu när du lämnar Alingsås. Ha det fint så hörs vi! / Mikaela

Mikaela T

• Mikaela är trevlig, kompetent och har ett stort engagemang!
    Anton N köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2020-06-11
    • 55.0 m²
    2020-06-11
    Tack Anton för dina ord, kul att vi kunde få till en sådan snabb affär där båda parter är nöjda. :) / Mikaela

Senaste försäljningarna

Kungsgatan