Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 175 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

• Kastriot X

2019-05-19

Kastriot X skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har köpt en lägenhet , mäklaren var en stjärna !!! Mycket hjälpsam o trevlig :)! Läs mer
  • 2019-05-18

Lepa D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Kunnig , korrekt och trevlig.
    Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-05-15

Håkan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt hus. Vi är jättenöjda med mäklaren som hade om vårt hus.
    Har inget att anmärka på . Mäklaren gjorde ett kanonjobb. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-05-07

Catharina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt och sålt bostadsrätt . Mäklaren är professionell, trevlig,vänlig,flexibel. Levde upp till våra förväntningar. Snabba lyckade affärer. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catharina P
    Tack Catharina & Ulf för ett fint omdöme! Kul att kunna hjälpa er med både köp och försäljning utav er bostad. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • 2019-04-30

Marie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Försäljning av ett hus i Västra Bodarne.
    Rasmus är engagerad, kunnig och även sökt externa svar på våra frågor. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie W
    Tack Marie och Ingela för ett fint samarbete och för att jag fick förtroendet. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • 2019-04-21

Gun B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har sålt vårt älskade hus! Mäklaren motsvarade våra förväntningar. Bemötandet har varit allt igenom bra.
    Vi är helt klart jättenöjda. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun B
    Tack Gun! Verkligen kul att vårt samarbete fungerade helt perfekt. Att resultatet också blev som ni förväntade er känns bra. Verkligen ett fint hus som nu får en ny ägare som kommer att älska det./Med vänlig hälsning, Peter Jonsson.
  • 2019-04-20

Ahmed Ali Abdullah A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har köpt en bostadslägenhet. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Vi hade förväntat oss att bostaden skulle vara lika bra som den såg ut på bilderna och att mäklaren skulle svara på våra frågor vilket han gjorde. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ahmed Ali Abdullah A
    Hej,
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er nya fina bostad.
  • 2019-04-19

Klas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi sålde en bostadsrätt i Alingsås. Nicklas har varit proffsig och lyhörd för våra önskemål. Hela affären gick fort och smidigt med bra återkoppling under hela processen. Vi är mycket nöjda med Nicklas Blomstrand! Klas och Sarah Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klas K
    Hej Klas,
    Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen av er bostad och att resultatet blev lyckat!
  • 2019-04-18

Pontus T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag blev väldigt nöjd över mitt köp och tror jag kommer trivas väldigt bra också! Mäklaren var också mycket bra och trevlig! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus T
    Tack Pontus för fina ord. Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i din nya bostad och nya område. På återseende! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.

Joakim J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    ThomasThim på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Alingsås.
    Valet av mäklare gjorde jag för att de va densamme som jag köpte den av några år tidigare och redan då blev bra bemött.

Thomas var till en början försiktigt och ville inte ge mig för stora förhoppningar. Hans strategi va inte alls vad jag förväntade mig, men tillslut landade det i en affär som både jag och köpare blev nöjda med.

Thomas gjorde ett utomordentligt bra jobb. Det märks att han känner av potentiella köpare och kan bemöta dem på ett positivt sätt.
    Då jag ville ha en skyndsam försäljning så gjorde Thomas det bästa tänkbara av situationen.

Jag kan varmt rekommendera Thomas Thim och Svensk Fastighetsförmedling i Alingsås till andra som skall köpa eller sälja din bostad.

/Joakim Läs mer

Bill P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mkt proffsigt bemötande. Nicklas lyssnade mkt bra och kommunicerade bra. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bill P
    Tack Bill. Kul att du är nöjd med vårt samarbete. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.

Angelica L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har köpt ett hus och sålt en bostadsrätt, båda objekten av svensk fastighetsförmedling. Båda affärerna gjordes upp inom loppet på 5 dagar. Jag har genomgående fått ett mycket bra bemötande, trevligt, professionellt, snabbt, effektivt och flexibelt helt anpassade utifrån mina behov och önskemål. För min del var det viktigt att kunna genomföra båda affärerna med köp av hus och försäljning av bostadsrätt samtidigt. Tack vare mäklarnas flexibilitet och snabbhet fungerade detta optimalt. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica L
    Tack för din feedback. Väldigt roligt att vi fick möjlighet att optimera allt och att utfallet blev så bra som det blev!
    Mvh Nicklas Blomstrand och Thomas Thim
  • 2019-04-13

Sylvia P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi köpte en bostattsrättlägenhet med Nicklas hjälp. Han höll ord och hittade snabbt en liknande lägenhet efter vi inte lyckades med att köpa den första vi tittade på. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sylvia P
    Roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er med er nya bostad. Hoppas ni kommer trivas gott i Alingsås, välkomna! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-04-12

Helena M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mäklaren som fick i uppdrag att sälja vår tomt var expertis.
    Precis som man förväntar sig att en mäklare ska vara. Kommer anlita han igen. Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena M
    Tack Helena & Dennis. Har varit ett nöje att arbeta med er! Hoppas våra vägar korsas igen. / Mvh Anton Nilsson
  • 2019-04-08

Mija Linnea K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har sålt en bostadsrätt i Alingsås.
    Mäklarens bemötande var mycket trevligt, han gav bra inormation om förloppet både innan och under säljprocessen.
    Personlig och professionell! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mija Linnea K
    Hej, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning och att jag fick vara med om händelseförloppet kring din försäljning. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-04-05

Helena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett fantastiskt bra bemötande. Kan starkt rekommendera denna mäklaren! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena F
    Tack Helena! Känns väldigt roligt att kunna hjälpa dig med att hitta en ny bostad. Samtliga på kontoret önskar dig all lycka i framtiden! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2019-03-31

ProglasM1 Ab p skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    sålt industri fastighet . mäklarna fixade bättre betalt än förväntat Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar ProglasM1 Ab p
    Tack Christer för förtroendet! Kul att vi kunde genomföra en lyckad försäljning. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • 2019-03-30

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Intresserad och påläst, tog frågor och återkopplade. Vänlig och flexibel i sitt bemötande.
    Rekommenderar mäklaren Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin S
    Hej Martin, kul att jag fick möjligheten att hjälpa er med er nya bostad. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra!
  • 2019-03-19

Göran Enar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har köpt lägenhet i Alingsås
    Mäklaren har skött sig på ett berömvärt sätt. Ordnade en Andra visning på eget bevåg. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran Enar L
    Tack Göran. Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • 2019-03-16

Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Robin hjälpte mig när jag köpte min bostadsrätt för fem år sedan och nu när jag skulle sälja den. Både vid köpet och försäljningen kändes det väldigt tryggt att ha Robin som hjälp! Han är proffsig, kunnig och mån om kunderna. Jag är mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin L
    Tack Karin för ett fint samarbete under årens gång. Önskar dig all lycka/ Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • 2019-03-15

Martina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde vårt hus strax utanför Alingsås. Robin är en väldigt bra mäklare och ens förväntningar levde han upp till.
    Vi är jätte nöjda med all hjälp vi fick av honom. Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martina B
    Tack Martina för ett fint samarbete och för ert förtroende. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • 2019-03-10

Gabor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Hilay O

2019-02-28

Hilay O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Han är jättebra . Förklarat på bästa sät . Han är lojal . Alltid svarat på samtalet på ett bra sätt . Är väldigt nöjd med Robin . Trevligt social . Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hilay O
    Tack Hilay! Äntligen kunde vi hjälpa er att hitta en bostad som passade era behov. Önskar er all lycka! / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis
  • 2019-02-26

Stefan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt hus med lantligt läge.
    Mycket trevligt, engagerat och professionellt bemötande av mäklare.
    Jag hade höga förväntningar, med tanke på att mäklartjänsten kostar en del.
    Allt har flutit på mycket smidigt. Tillgänglighet till mäklaren vid i stort sett alla tider. Mäklaren hade stor erfarenhet av yrket, och försäljningen kändes trygg hela vägen. Det blev mycket fina foton, och tiden för fotografering anpassades efter vädret, för bästa omgivningsfoton. Läs mer
  • 2019-02-25

Nils N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpte ett hus för mig o min fru samt kommande barn.

Mäklaren var som det svenska vädret först allvarligt och seriöst men när man lärde känna honom lite bättre så var han som en klar sommardag.

Vi hade planerat att köpa ett hus under en 6 månaders period då bostads utbudet var skralt i just det pris segmentet så var det 2 hus som var kandidaterna. Huset som vi föll på var det bästa alternativet i alla kategorierna och vi tog tag i saken. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nils N
    Tack Nils. Det var en fin liknelse! Jag önska dig och din familj all lycka i ert nya boende. Ha det gott! / Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • 2019-02-18

Gerd S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Hej,
    Jag har via Svensk Fastighetsförmedling i Alingsås, Mikaela Thim, köpt en lägenhet i kvarteret Hill.
    Mikaela har varit engagerad och delaktig på ett proffsigt sätt.
    Hon är påläst och kompetent.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med mina kontakter med Svensk Fastigheteförmedling totalt, /Gerd Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gerd S
    Tack Gerd för ett fint omdöme! Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya fina bostad.
    / Med vänlig hälsning Mikaela Thim.
  • 2019-02-10

Rune B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    köpt Bondevägen 7 i Vårgårda, mycket väl bemött och genomgång av fastigheten är tydlig framförd vi är mycket nöjda Med vänlig hälsning Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Rune B
    Tack Rune & Ros-Marie för ett fint omdöme. Jag hoppas det ska bli bra för er och att ni ska trivas gott. / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • 2019-02-07

Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi var i kontakt med Nicklas Blomstrand i både vårt köp av vårt nya boende samt försäljningen av vårt befintliga. Mycket proffsigt bemötande med en öppen kommunikation och hög närvaro. Vi kommer vända oss till Nicklas även i framtida ärenden. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas J
    Tack för ett gott samarbete vid både ert köp samt kring försäljningen av din bostad. Lycka till framöver! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-01-31

Erik C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi köpte vårt Hus av Thomas, Allt fungerade bra och Thomas var väl påläst på vilka lagar och regler som gällde. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erik C
    Tack Eric & Lisa! Önskar er lycka till i ert nya boende. Ska bli spännande att på sikt se vad ni gör med bostaden. Allt gott! / Med vänlig hälsning, Thomas Thim
  • 2019-01-27

Gert R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Hej,nu har jag köpt en av Alingsås absolut finaste bostadsrätter.
    Jag blev fantastiskt bra bemött av mäklare Thomas Thim.
    Han är kunnig och väldigt lätt att få råd och hjälp av.
    Valet att flytta från villa till lägenhet är ju svårt, men med Thomas kunskaper kommer jag säkert bli riktigt nöjd.
    Många tack.
    Mvh Gert Ringwall Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gert R
    Tack Gert för ditt fina omdöme. Hoppas verkligen du kommer att trivas bra i din nya och fina bostad och med sjön som närmsta granne. Allt gott/ Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • 2019-01-24

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt villa i lantligt läge.
    Mycket trevligt bemötande och agerat mycket proffsigt under hela säljfasen.
    Rekommenderar gärna Nicklas Blomstrand till andra anda köpare/ säljare. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders E
    Tack Anders för fin feedback. tack till er för att jag fick möjligheten att hjälpa er samt ett gott samarbete. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-01-24

Jonatan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Niklas har varit tillgänglig och tillmötesgående genom hela processen. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonatan B
    Hej Jonatan, tack för feedback. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er nya villa och Alingsås. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-01-23

Viveka Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt hus. Mycket kunnig, trevlig och tillgänglig mäklare! Läs mer
  • 2019-01-20

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Trevligt bemötande genom hela affären. Kan starkt rekommendera Svensk fastighetsbyrån. Alingsås. Läs mer
  • 2019-01-17

Lisa M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi hat köpt en bostadsrätt och vi blev väl bemötta av mäklaren vid visningen av bostaden. Bra kontakt vid processen av budgivning och köp.
    Vi är nöjda! Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa M
    Tack Lisa! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning Rasmus Jonsson
  • 2019-01-17

Didrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt bostadsrätt i form av lägenhet.
    Blev bra bemött av mäklaren och har fått snabb feedback på tankar och idéer.
    Kändes som att mäklaren ville väl åt båda hållen.
    Allt som allt nöjd! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Didrik L
    Tack för din feedback, hoppas du kommer trivas bra i Alingsås. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-01-10

Johanna R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde ett hus. Thomas var effektiv och kunnig. Läs mer
    2019-03-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johanna R
    Tack Johanna.
    Det gick väldigt snabbt och smidigt tack vara att ni var så lyhörda under hela försäljnings processen. Lycka till i ert nya boende
  • 2019-01-09

Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har köpt bostad i Alingsås och är jättenöjd med bemötande och hjälp med frågor från en som inte är så van vid stora bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-01-09

Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Thomas Thim är en kung. Snabb återkoppling och alltid kunden i fokus. Läs mer
    2019-04-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan A
    Tack Johan & Carro för förtroendet! Önskar er all lycka i ert nya boende. Allt gott! / Thomas Thim
  • 2018-12-25

Lars M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag sålde ett radhus och anlita Robin Almanakis, vilket jag är glad att jag gjorde! Robin har varit en stabil mäklare att ha att göra med och han har även stöttat mig i köpet av ett nytt boende. Jag skulle välja Robin igen om jag skulle göra en ny bostadsaffär! Läs mer
  • 2018-12-18

Bengt M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Fått hjälp med att sälja våran Bostad. Blev bra bemött av mäklaren. Som hjälpte oss att lägga upp en plan och strategi ang försäljningen. Försäljningen gick lite trögt pga ändrade marknadsförhållande men mäkaren hjälpte oss att hålla modet uppe. Det jag skulle önska var att vi hade haft lite mer möten där vi kunde diskutera läget och tankar. Då vi var två som sålde fastigheten kan det vara svårt att förmedla allt till den andra parten och även få fram dennes frågor på korta och lite stressade samtal via telefonen. I övrigt är vi nöjda och glada att våran bostad blev såld till begärt pris. Och tycker mäklaren har tagit vårat ekonomiska möjligheter på alvar.
    Mvh Bengt. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt M
    Hej Bengt, tack för din feedback och att jag fick möjlighet att hjälpa er med förändringen av er bostadssituation. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2018-12-14

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt villa med utmärkt hjälp och service, utan honom hade vi troligtvis i rott i land. Alltid tillgänglig via sms, mail mm. kunnig och intresserad av oss som kunder på visning, men därefter blev det bara bättre och bättre. Affären sköttes sedan snyggt och han skapade god kontakt mellan alla berörda parter. Läs mer
    2018-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin S
    Tack Malin, roligt att ni är nöjda. Väldigt kul att jag fick vara med att hjälpa er med köp av ert nya boende. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2018-12-13

Heidi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt mammas hus ett dödsbo. Tycker bemötandet har varit jätte bra och mäklaren har gjort ett fantastisk arbete Läs mer
    2018-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Heidi S
    Tack Heidi för fint omdöme och samarbete. Allt gott! / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • 2018-12-12

Åsa Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi tycker att vår mäklare är mycket kompetent och proffesionell.
    Vi tycker att vi har fått väldigt bra hjälp och ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åsa Maria L
    Tack Åsa och Tony för förtroendet. Lycka till med nya boendet! / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • 2018-12-07

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra svar på alla mina frågor. Läs mer
  • 2018-12-05

Treuinvest Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Villaförsäljning, Robin är tydlig, kommunikativ & återkopplar på ett föredömligt sätt. Därtill är han arbetsam & ser det inte som ett problem att visa huset en extra gång vid behov. Står Ni i valet & kvalet om vilken Mäklare Ni skall anlita så är Robin ett bra val enligt mitt tycke. Läs mer
  • John A

2018-11-30

John A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde vårt hus på landet. Duktig och engagerad mäklare, la ner mycket tid och energi vilket vi såklart är mycket tacksamma för! Vänlig och förtroendeingivande! Läs mer
    2018-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar John A
    Tack till er för att jag fick möjlighet att jobba med ert trevliga hus och tack för ett bra samarbete. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2018-11-26

Adam J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    VI har köpt en villa på landet. Trots att det blev lite märkliga svängar i affären tycker vi att Nicklas har skött allt mycket proffsigt. Det var först lite oklart hur man skulle komma i kontakt med mäklare för att få till stånd en visning, men det löste sig också med en enkel fråga. Läs mer
    2018-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Adam J
    Hej Adam, roligt att ni är nöjda och att köpet kändes så bra som ni tycker att huset är! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2018-11-23

Camilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpte en ville i Norsesund och bemötandet av Robin var fantastiskt. Vi är supernöjda 😊 Läs mer
  • Fernando C

2018-11-21

Fernando C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi sålde vår villa och blev rekommenderat av ha Niklas som mäklare. Vi är 100% nöjda med tjänsten! Läs mer
    2018-12-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fernando C
    Hej Fernando. Tack för att jag fick möjlighet att jobba tillsammans med er. Hoppas ni ska trivas bra på den nya orten. Mvh Nicklas Blomstrand

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås