Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 294 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

• 2019-11-16

Anders S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår villa utanför Vårgårda.
    Har fått bra och professionellt bemötande av en engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-11-15

Rasmus T skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en villa och blev mycket väl bemött av Nicklas. Snabb och smidig kontakt med mäklaren. Läs mer
  • 2019-11-14

Anna-Karin O skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det har gått otroligt smidigt med det här köpet tack vare Mikaela. Hon har varit väldigt lätt att få tag på och svarat snabbt på alla frågor. Hon har förklarat allt runt omkring köpet och jag har känt mig väldigt trygg med henne. Läs mer
  • 2019-11-14

Fredrik L skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Världsklass !

Har både sålt & köpt lägenhet genom Thomas Thim och det har fungerat Utmärkt.

T-revlig
    H-jälpsam
    I-nnovativ
    M-inutiös

Kommer definitivt anlita Thomas för framtida bostadsaffärer.

//Fredrik Läs mer
  • 2019-11-11

Clara N skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Fick jobbet gjort.
    Skrev kontrakt för skårsvägen 104 Alingsås. Peters försäljning Läs mer
  • 2019-11-11

Emmy A skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en fristående villa. Känner stort förtroende för Rasmus. Är påläst med gott bemötande. Ger ett ärlig intryck. Läs mer

Franck S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Thomas är mycket erfaren, men har varit lätt tillbakalutad under min försäljning. Det har tagit lång tid (inte bara hans skuld förstås), men han har inte hört av sig regelbundet, utan först när jag stött på och undrat.

Thomas är självklart en trevlig prick! Läs mer

Ann W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    På grund av en framtida flytt har jag sålt mitt fritidshus. Jag blev trevligt bemött och fick en proffsig och saklig hantering av ärendet. Det rekommenderade utgångspriset hade rätt nivå.
    Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-11-08 Rasmus J svarar Ann W
    Hej Ann!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vi lyckades få till en bra försäljning av ditt härliga fritidshus.
    Ha det bra så ses vi snart igen!
  • 2019-11-08

Frida E skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt ett kedjehus i Alingsås och vi är mycket nöjda med Nicklas. En sympatisk och trevlig person som är duktig på att återkoppla och hålla en löpande dialog. Han har visat ett stort engagemang och vi hade inte kunnat önska något mer. Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita Nicklas. Läs mer
  • 2019-11-07

Marie S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Proffessionel mäklare som gjorde att första köpet av bostad kändes tryggt. Läs mer
    2019-11-13 Nicklas B svarar Marie S
    Hej Marie,
    Kul att jag fick vara med att hjälpa till med er första bostad, roligt att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Peter B

2019-11-06

Peter B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Förstklassig mäklarinsats att finna vårat nya boende i form av en villa. Tålmodig och lyhörd mäklare som tar sig tiden att lyssna kring tankar och funderingar.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, vi blev väldigt nöjda med allt.

Stort tack för din insats. Läs mer
    2019-11-07 Nicklas B svarar Peter B
    Hej, tack för förtroendet! kul att vi lyckades få ihop både köp och sälj med två bra processer.
  • 2019-11-05

Zinwar A skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostad.
    Ett gott och professionellt bemötande av mäklaren.

Mäklaren tog över försäljningen av bostaden efter sin kollega.Tog tag i försäljningen väldigt bra så allting flyte på snabbt och ordentligt! Läs mer
  • 2019-11-04

Petter L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    sålt en bostadsrätt med Niklas som mäklare. Bra saklig och förtroendeingivande.Nicklas gjorde en bra försäljning där både köpare och säljare var nöjda Läs mer
    2019-11-13 Nicklas B svarar Petter L
    Hej Petter, tack för förtroendet!
    Väldigt kul att jobba tillsammans med er och eran fantastiska lägenhet, roligt att processen blev bra.
  • 2019-11-03

Magnus Z skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en mycket fin bostadsrätt.
    Bemötandet från Nicklas kan bara beskrivas som utmärkt. Han är trevlig, hjälpsam och positiv.
    Vi deltog i en sk förhandsvisning där processen gick mycket fort. Även om fort kan vara bra var detta lite väl snabbt framförallt för att den broschyr om objektet inte var klar.
    Min förväntning var att få en sådan även om det var en förhandsvisning. Jag hade velat ha mera fakta med mig hem.
    Att budgivningen sedan går fort är bara bra.
    Nicklas var saklig och tydlig vid kontraktsskrivningen.
    /Magnus Zedén Läs mer
    2019-11-13 Nicklas B svarar Magnus Z
    Hej Magnus,
    Tack för din feedback och väldigt roligt att jag fick vara med att hjälpa er till eran nästa bostad som är fantastisk.
  • 2019-11-01

Annika K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi sålde vår villa snabbt och smidigt. Nicklas skötte det hela mycket professionellt och med bra återkoppling.
    Jag kan rekommendera honom till dig som önskar sälja din bostad. Läs mer
  • 2019-10-31

Michael H skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ung o ambitiös pedagogisk och mycket lyhörd för våra anspråk.
    Kan rekommenderas till andra köpare/säljare. Läs mer
  • 2019-10-31

Melissa S skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag köpte ett radhus. Mycket trevlig och professionen men samtidigt personlig på ett smakfullt sätt. Jag kände mig sedd och välbemöt. Kan varmt rekommendera Michaela till fler Läs mer
    2019-11-13 Mikaela T svarar Melissa S
    Tack Melissa för dina fina ord! Jag hoppas att du och din dotter ska trivas bra i ert nya fina radhus. Ska bli spännande att se hur ni gör det till ert när dagen väl är kommen. Ha det fint så hörs vi! / Mikaela Thim

Emil K skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Blev mycket väl bemött av både mäklaren och hans assistent. De kontaktade mej och skötte hela processen från början till slut. Trodde först lägenheten blev värderad för högt men det visade sej stämma i slutändan. Skulle absolut rekommendera Rasmus och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-10-31 Rasmus J svarar Emil K
    Hej Emil!
    Tack för din fina rekommendation. Roligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar och vi fick till en smidig affär.
    Ha det gott!
  • 2019-10-29

Karolina H skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tillmötesgående och enkel att nå. Bra kommunikation. Läs mer

Bill B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en villa centralt belägen i Alingsås.

Bra bemötande.

Både våra förväntningar och de förväntningar som mäklaren förmedlade var helt ok, liksom genomförandet.

Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med hela biten från ax till limpa. Läs mer
    2019-10-29 Peter J svarar Bill B
    Hej Bill! Kul att ni är nöjda. Vårt samarbete blev ju toppen och det känns som om allt gått som på räls. Härligt. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad.
  • Christer S

2019-10-29

Christer S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevlig Uppmärksam Bra mot kund
    Påläst
    Intresserad av objektet På G

Svårt med en sammanfattning eftersom han kom in för en annan mäklare Läs mer
  • 2019-10-28

Johan H skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt ett fritidshus Saxebäcken . Tycker mäklaren har varit väldigt flexibel och tillmötesgående . Mycket bra . Förväntningarna var att det skulle bli ett större belopp , men marknaden var inte så just nu , eller de som var intresserade . men mäklaren kunden inte göra med än vad han gjorde ! Läs mer
  • 2019-10-21

Alexander D skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt bostadsrätt i Stadsskogen, Alingsås.

Mycket professionellt bemötande och smidig resa ifrån första kontakt till kontraktsskrivning. Han lyssnade på våra önskemål kring försäljningen och anpassade processen efter detta.

Nicklas var under hela processen lättillgänglig och återkopplade snabbt om vi hade några frågor. Vi hade förväntningar på att försäljningen av vår lägenhet skulle bli smidig och det löste Nicklas utan problem.

Vi kan varmt rekommendera Nicklas ! Läs mer
    2019-10-24 Nicklas B svarar Alexander D
    Hej, tack så mycket för fortsatt förtroende kring dina/era bostäder och för ett bra samarbete.

Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Ludvig M

2019-10-21

Ludvig M skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte bostadsrätt i Alingsås. Varmt bemötande från mäklaren, bra visning och smidig kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-10-19

Malin L skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt radhus. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Hon var tydlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-11-05 Mikaela T svarar Malin L
    Tack Malin för fina ord. Välkomna till Alingsås! Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya fina bostad och i området. / Mikaela Thim
  • 2019-10-18

Britt-Mari J skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt huset. Snabbt och smidig försäljning. Läs mer
    2019-10-24 Nicklas B svarar Britt-Mari J
    Hej,
    Ja det blev ett väldigt smidigt förlopp. Roligt att ni är nöjda!
    Med vänlig hälsning, nicklas blomstrand
  • Guillermo D

2019-10-18

Guillermo D skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket hjälpsam för att vi skulle lycka sälja bostadsrätten snabbt och med bästa priset. Hon är trevlig och proffsig och gjorde att vi alltid kunde känna oss trygga. Läs mer
    2019-11-05 Mikaela T svarar Guillermo D
    Tack Gulliermo! Det har varit en spännande och rolig gång att få följa ert nya husbygge och nu att även att hjälpa er med försäljningen utav eran nuvarande bostad. Nu återstår deklarationen innan vi är helt i hamn. Tack för förtroendet! / Mikaela Thim
  • Kristina S

2019-10-17

Kristina S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt villa.
    Bra och trevligt bemötande. Mycket lyhörd för de behov vår familj har haft i letandet av ny bostad. Läs mer
    2019-10-18 Nicklas B svarar Kristina S
    Hej Kristina,
    Tack för ett bra samarbete. Det kommer bli hur bra som helst för er med Alingsås.
  • 2019-10-17

Camilla C skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har precis köpt en superfin bostadsrätt.

Mäklare Nicklas är den mest seriösa och tydliga mäklare jag mött under det senaste halvårets sökande efter "rätt" bostad för mig.

Hade normala förväntningar även på denna mäklarkontakt men Nicklas överraskade stort med sitt professionella och otroligt servicemindade sätt.

Nicklas har förmågan att få både köpare och säljare att känna sig som vinnare, det är en mycket viktig egenskap. Läs mer
    2019-10-18 Nicklas B svarar Camilla C
    Hej Camilla, tack för fina ord. Väldigt roligt att jag fick möjligheten att hjälpa dig med den fina lägenheten. Tack för en bra kontakt. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-10-17

Margareta Elisabet H skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Kunnig, saklig, korrekt och trevlig Läs mer
    2019-10-17 Peter J svarar Margareta Elisabet H
    Tack Margareta för dina fina ord. Ja allt känns som om det gick på ett smidigt sätt. Vi ses framöver.
    Hälsningar Peter
  • 2019-10-16

Bengt A skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostadsrätt (nyproduktion)

Väl bemötta.

Behövdes inte så mycket kontakt innan kontraktsskrivning,
    allt löstes enkelt. Läs mer
    2019-10-29 Peter J svarar Bengt A
    Tack Bengt! Allt kommer nog att bli toppen i er nya bostad. Det kommer att bli ett jättefint område. Ha det gott så hörs vi framöver.
  • 2019-10-12

Harald S skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en villa, bemötande var vänligt och man känna sig omhändertagen. Läs mer
  • 2019-10-11

Yvonne L skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt och sålt bostadsrätt i Alingsås. Okomplicerad procedur med professionell o glad mäklare, Läs mer
  • 2019-10-10

Jesper S skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ringde för att kolla om man kunde få en visning tidigare än var som var planerat, och fick kolla på bostaden dagen efter, upplevde Anton som ärlig och genuin. Läs mer
  • 2019-10-10

Ann-Louise O skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    So far so good! Köpt b-rätt och ska sälja villan Läs mer
    2019-10-10 Peter J svarar Ann-Louise O
    Hej Ann-Louise! Kul med din fina nya bostad som du har köpt. Det kommer att bli toppen. När det gäller din gamla villa så kommer vi att lösa det på bästa sätt. Den är verkligen fin och ligger bra till. Vi hörs!
  • 2019-10-09

Gabor B skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Proffsigt bemötande och mycket trevlig. Läs mer
    2019-10-10 Rasmus J svarar Gabor B
    Hej Gabor!
    Tack för din rekommendation och fina ord. Hoppas du trivs bra i din fantastiskt fina lägenhet du köpte.
    Ha det så gott!
  • 2019-10-08

Gerd S skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevligt bemötande, snabba svar.
    Jag fick all tänkbar service när jag köpte mitt nya boende i Alingsås Läs mer
    2019-10-18 Mikaela T svarar Gerd S
    Tack Gerd för ditt omdöme! Hoppas jag kan hjälpa dig nästa gång du ska byta bostad. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim

Susanne K skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet.

Jag hade tidigare förklarat vilken typ av lägenhet jag önskade och när den dök upp kontaktade Thim mig och det var bra!

Känner dock att Thim förmedlade ett för högt bud som jag efteråt förstått inte var skäligt även om han då påtalade att det låg rätt.

Han blev mycket irriterad och otrevlig när han inte fick sälja mitt objekt, vilket han tydligen tagit för givet! (Jag hade skrivit ett avtal med en annan firma gällande försäljning)

Jag förväntar mig att en mäklare ska se till både säljarens och köpares intressen och vara professionell men så var tyvärr inte fallet. Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Susanne K
    Hej Susanne
    Tack för din återkoppling, att köpa på förhand är alltid en svår avvägning beträffande vilket pris som är rätt. Att verkligen veta är priset rätt?, vad hade priset blivet med en sk traditionell försäljning vilket man först kanske får svar på när man säljer.
    Vad synd att jag inte kunde leva upp till dina förväntningar.
    Min avsikt och mening var inte att framställa mig själv såsom du upplevde.Jag hoppas dock att du kommer trivas i din fina lägenhet

Siv Ingegerd Karolina F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt min mors gamla bostad. Allt har fungerat bra och vi har fått den hjälp vi alla önskat. Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Siv Ingegerd Karolina F
    Vad bra att det kändes bra, där vi fick en köpare som är kunnig och förstående. Nu har vi bara kapitalvinst beräkningen kvar.
  • 2019-10-07

Jonathan A skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt en villa
    Trevligt bemötande, avslappnat och hade god kommunikation och svarade snabbt på frågor via mail och sms.
    Mäklaren kändes genuint intresserad av vad som var viktigt för oss och såg till att möta oss i de frågor vi hade. Läs mer
    2019-10-07 Anton N svarar Jonathan A
    Tack Jonathan och Emma! Kul att ni uppskattade min insats. Hoppas våra vägar korsas igen framöver, och att ni får en mysig vinter i Ödenäs! / Anton

Claes B skrev om Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Lyhörd, lösningsorienterad och serviceinriktad Läs mer
    2019-10-07 Leif B svarar Claes B
    Halloj Claes,
    Vi har ju gjort några fastighetsaffärer nu och fler lär väl komma då vi arbetar efter samma devis. Leverera det som kunden förväntar sig ... och gärna lite till! Allt blir ju så mycket roligare då.

Ha det gott!
    Leif
  • 2019-10-07

Gun Solveig T skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en lägenhet, kan inte annat än rekommendera Thomas. Tar sig tid lyssnar på våra önskemål, återkopplar, förklarar.
    Den var skönt för oss att ha den hjälpen vi fick Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Gun Solveig T
    Hej
    Tillslut fick vi ett lyckligt slut på affären och en bra köpare. som kommer trivas i många år framöver. Men framför allt att ni för ett enklare bekvämare boende.
  • 2019-10-07

Eivy J skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en lägenhet.

Vi hade turen att träffa en mäklare som var precis vad man önskar när man inte köpt någon ny bostad på många år och det är många frågor som behöver få svar under processens gång.

Vår bedömning/upplevelse är:

Rådgivande.
    Pedagogisk.
    Social kompetens
    Återkopplade hela tiden.
    Bra tålamod med alla frågor

Skulle med glädje anlitat honom som mäklare när det gäller att sälja ett objekt och varmt rekommendera honom om det skulle komma något sådant tillfälle för någon annan att sälja/köpa.

Sammanfattningsvis:
    Mycket nöjda med Nicklas Blomstrand! Läs mer
    2019-10-07 Nicklas B svarar Eivy J
    Hej Eivy
    Tack för en bra dialog och fin feedback, kul att jag fick möjlighet att vara med att välkomna er till Alingsås.
  • 2019-10-06

Sara C skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde mitt hus. Rasmus ar trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-10-10 Rasmus J svarar Sara C
    Hej Sara!
    Vad roligt att du var nöjd med mig och försäljningen. Tack för ett gott samarbete och en smidig försäljning.
    Ha det så bra!
  • 2019-10-06

Christoffer Ivan L skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Lägenhet, Han skulle höra av sig till säljaren då personen innan inte kunde flytta ut de datumet,
    Vi gick med på de på ett vilkor, att han skulle lämna utemöbler. Mäklaren sa att han skulle meddela detta.

Det sket han i rakt av och sa att han ”glömde” det. Läs mer

Rolf S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår fastighet. Jag har blivit bra bemött av en glad och pratsam mäklare. Hade förväntat ett högre försäljningspris . Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Rolf S
    Tack Rolf
    Hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad och att ni får plats med alla era saker.
    Vi hade höga ambitioner med priset som vi inte nådde upp till hela vägen.
    Men till slut fann vi en köpare som verkligen uppskattade er bostad, som kommer fortsätta förvalta det ni skapat.

Kerstin E skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde vår äldre två fam.-villa, under våren, som totalrenoverades 1989. Initialt gick mäklaren ut med ett pris på 5 275 000 kr under kommande köpläge. Slutgiltigt pris landade på 4 300 000 kr. Tveksamt om kommande köpläge var lyckosamt i detta sammanhang.
    Februari 2019 fick vi tillgång till 3-rumslgh, i en 10-årig brf, som vi köpt i ett attraktivt område i Alingsås. Priset som vi betalade var 3 500 000 kr som också var utgångspriset.

Tomas Thim var lättsam och trevlig. Han var mycket tillgänglig då vi hade många frågor under hela köpeprocessen. Vi fick verkligen stor hjälp med att sammanställa vad som gjorts på villa under åren.
    Eftersom vi sålde huset och köpte lgh genom samma mäklare blev det ”känsligt” läge då vi upplevde att vi kanske betalat något onödigt mycket för vår lgh. Kanske 100 000 kr. Som Tomas svarade är det fortfarande en hypotetisk fråga.
    Denna ”hypotetiska fråga” ställde vi till Tomas i ett långt förklarande brev först när hela försäljningen och köpet var avklarat. Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Kerstin E
    Hej Kerstin
    Hoppas ni har kommit tillrätta med det nya boendet och att ni verkligen kommer kunna trivas lika bra som ni gjorde i er gamla bostad. Ambitionen med prissättningen nådde vi inte fram till med facit i hand , ibland är bostadsmarknaden väldigt nyckfull. Att ni köpte av samma mäklarkontor och mina kollegor skall givetvis inte uppleves på något annat sätt än att det skall vara tryggt och kännas bra. Det är just det som är vår styrka att kunna arbeta tillsammans.

Gustav J skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevligt bemötande men slarvig i detaljerna och svår att få tag på. Viss vilseledande information i annons. Nöjd med affären men inte med mäklarinsatsen. Läs mer
    2019-10-07 Peter J svarar Gustav J
    Hej Gustav! Tack för ditt svar som jag fick via mail också. Tråkigt att du inte är helt nöjd med mäklarinsatsen men härligt att du är glad över huset och affären totalt som du skrev i mailet till mig. Skönt att det överväger det negativa som du upplevde. Jag är övertygad att ni har köpt ett väldigt bra hus där ni kommer att få många fina år. Vi hörs och ses framöver om inte förr så när affären skall göras upp. Ha det gott!

Joakim S skrev om Leif Börjeson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt radhus, snabbt och enkelt. Bra bemötande. Läs mer
    2019-10-05 Leif B svarar Joakim S
    👍 Joakim! Helt rätt! Lika bra att göra det enkelt för alla parter. Hoppas ni trivs gott!

// Leif Börjeson

Far Tial D skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostad, bra bemötande från mäklare men stressad! Läs mer
    2019-10-07 Thomas T svarar Far Tial D
    Hej
    Jag det var en stressigt innan tillträdet, då vi skulle hinna hjälpa er att byta bank, men med god från banken lyckades vi få till det i sista minuten. Men nu kan vi koppla av och hoppas du kommer trivas bra i vackra Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås