Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 93 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

• Ulrik S
    Ulrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    - Sålt en bostadsrätt.
    - Bra bemötande, mycket bra svarsfrekvens.
    - Då vi planerade långt i förväg hann marknadens förutsättningar förändras en hel del, vilket gjorde det svårt att få sålt lägenhet till vårt önskade pris. Det hade egentligen inget med mäklaren i sig att göra, utan att utomstående faktorer (även faktorer utöver marknadens prisnedgång) "försvårade" försäljningen. Läs mer
  • Patricia E
    Patricia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket hjälpsam mäklare. Snabba svar, trevlig. Läs mer
  • Mona A
    Mona A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren Nicklas är en lättsam och trevlig person att ha att göra med. Han har varit tillmötesgående och verkar kunnig och påläst. Läs mer
  • Pernilla P
    Pernilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag upplevde mäklaren som lugn, professionell och trevlig. Han stöttade och gav goda råd genom hela processen från visning till köp.
    Kommer absolut rekomendera honom till andra! Läs mer
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling samt en professionell och smidig hantering. Läs mer
  • Ralph Oskar Jonatan H
    Ralph Oskar Jonatan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Professionellt bemötande redan från start vid försäljningen av min lägenhet! Jag fick ut vad jag ville på lägenheten samt det blev en bra person som tar över den vilket också känns kul.
    Sammanfattningsvis är ja mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • Maj-Britt Linnéa O
    Maj-Britt Linnéa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har sålt en villa har blivit bra bemött av mäklaren allt har fungerat bra, återkoppling hela tiden och det har gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • Solveig N
    Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Första gången för mej att ha kontakt med mäklare. Enbart en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig N
    Tack Solveig. Kul att du är nöjd med mitt arbetssätt! Önskar dig all lycka i ditt nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Nicklas K
    Nicklas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Grym mäklare! Är nöjd från början till slut. Läs mer
  • Leiny O
    Leiny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt bostadsrätt i alingsås.
    Bra bemötande o snabb återkoppling . Trevligt bra på alla sätt Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leiny O
    Tack Leiny för fina ord. Jag hoppas du och Torbjörn ska trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Åke Lennart G
    Åke Lennart G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Trevligt bemötande och tydlig information, talets gåva var något som mäklaren troligen var född med. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åke Lennart G
    Tack för ett fint omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • Helena G
    Helena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bostadsrätt. Försäljningen blev bekymmerslös Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena G
    Tack för förtroendet från dig och din bror samt ett gott samarbete! Ses i boxen. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • Irene H
    Irene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Seriös, kunnig, trevlig, levde upp till mina förväntningar. Han lyckases hitta en köpade till vårt hus trots att vår granne sålt ett exakt likadant hus bara veckan innan. Bra gjort, marknaden i Magra är inte stor. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Irene H
    Tack Irene! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • Arne L
    Arne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Såld: Bostadsrätt 83 m2
    Mäklare: Professionell, Goda rekommendationer, God dialog innan och under försäljning, Bra hjälp
    Ger intryck av kvalitet, goda kunskaper och ett korrekt bemötande både för mig som säljare samt även för köparen.
    Har fått allt jag förväntade mig samt ytterligare hjälp för att lösa mina behov. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne L
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen!
  • Catharina L
    Catharina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt Lövskogsgatan 26
    Har blivit väl bemött och fått en mäklare med erfarenhet och kunskap
    Förväntningar:
    Kunskap
    Bemötande
    "God försäljningsteknik"
    Allt infriades. uppskattade att när ett bud kom innan visning gav ändå mäklaren övriga som anmält sig för visning möjlighet att svara upp mot det och komma på tidigare visning Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catharina L
    Tack Catharina. Känns jättekul att jag fick chansen att hjälpa er och att resultatet blev så bra.
    Ha det gott!
    Hälsningar Peter
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt lägenhet .
    Bra o saklig information av mäklaren. Kunnig om objektet. Engagerad o mån om både säljare o köpare.
    Smidig affär. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta S
    Hej Maggan, väldigt roligt att få möjlighet att hjälpa er med köpet av lägenhet.
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Christer S
    Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket nöjd med hanteringen av köpet Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer S
    Hej Christer, väldigt roligt att få möjlighet att hjälpa er med köpet av lägenhet.
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Svetislav V
    Svetislav V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt Bostadsrätt
    Bra
    Bra
    jätte bra Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Svetislav V
    Tack för ett gott samarbete. Lycka till med ert nya boende närmare familjen.
    Ha det gott!

Med vänlig hälsning. Rasmus Jonsson.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt en lantlig tomt i Alingsås Kommum och i samband med det fått god och proffsig hjälp av mäklaren Robin Almanakis. Kan varmt rekommendera mäklaren för hans vänliga, professionella och kunniga bemötande. Tillgängligheten långt över förväntningarna. Läs mer
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag och min sambo har köpt ett hus via Nicklas och är verkligen nöjda. Väldigt seriös och proffesionellt bemötande! Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander P
    Tack Alexander & Sara! Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Wivianne A
    Wivianne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Är mycket nöjd med min mäklare Robin som har ställt upp och varit tillgänglig både i tid och otid Efter ett antal månader fick vi sålt vårt hus och vi kan med varm hand rekommendera honom Stort Tack Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Wivianne A
    Tack för fint omdöme och trevliga samtal. Stort lycka till framöver. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • claes J
    claes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Radhus
    Bra bemötande.
    Tryggt Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar claes J
    Tack Claes! Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Dan W
    Dan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde en bostadsrätt och fick fantastisk service, engagemang och vilja. Bra jobbat! Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan W
    Tack för förtroendet och ett fint omdöme Dan. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Anton N
    Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    - Bostadsrätt
    - Trevligt och proffsigt bemötande från mäklaren.
    - Förväntningarna var att få hjälp med att känna sig trygg i att göra en bostadsaffär. Förväntningarna infriades.
    - Totalt sett väldigt nöjd. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anton N
    Tack Anton! Kul att vi kunde hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Lycka till i nya bostaden. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Mats W
    Mats W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har köpt ett radhus (bostadsrätt). Vi hade förhinder att gå på utsatt visning och fick en specialvisning fre em efter jobbet. Vi blev såklart mkt intresserade och några dgr senare hade vi köpt bostaden! Till detta ska sägas att vi letat i ca 1 års tid utan att känna riktigt för något objekt. Mäklarens bemötande var mkt bra, proffessionellt och engagerat. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats W
    Tack Mats! Kul att ni är så nöjda. Jag önskar er all lycka i ert nya boende. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Maria N
    Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt ett radhus! Nicklas Blomstrand är proffsig, kunnig och påläst och ställde upp extra för oss vid visning.

Är mycket nöjd med hans bemötande och hantering av vår affär. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria N
    Tack så mycket Maria! Lycka till i nya boendet. :) / med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har sålt en bostadsrätt i Nolby.
    Vår mäklare har från början visat intresse och engagemang för vår bostad och hela tiden hållit oss uppdaterade om hur försäljningen fortskred.
    Vi är mycket nöjda med Nicklas Blomstrands insats och tycker
    att han bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt.

Vänliga hälsningar från
    Ulla och Kennet Elmeljung Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulla E
    Stort tack Ulla & Kennet för förtroendet och fina ord. Ha det gott! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Susan S
    Susan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Jag har hela tiden fått ett fantastiskt fint bemötande. Jag har känt mig väldigt trygg med min mäklare. Hela försäljningen har gått väldigt bra, över förväntan. Kan inte bli bättre och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susan S
    Tack Susan för ett fint omdöme och för förtroendet i samband med din försäljning. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Gunilla k
    Gunilla k skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bostadsrätt.snabb och duktig personal. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla k
    Tack Gunilla för dina ord! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    I det stora hela en duktig, kunnig och engagerad mäklare. Enkel att ha med att göra och ställde upp på våra önskningar. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingemar H
    Tack Ingermar och Ingegärd för fint omdöme. Jag hoppas ni ska trivs bra i ert nya boende och i Alingsås! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • David S
    David S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas är erfaren och kompetent samt har ett gott bemötande, vidare är han engagerad och flexibel. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar David S
    Tack David! Hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Sture H
    Sture H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas gjorde ett utomordentligt jobb och var mycket engagerad. Var också mycket flexibel med att möta kunder när de hade önskemål om visning. Kan varmt rekommendera Nicklas om ni har tankar att sälja ert boende.
    Med vänlig hälsning,
    Sture Hansson Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sture H
    Tack Sture, super roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Lars L
    Lars L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Leif Börjeson är en kunnig och professionell mäklare, trevlig att ha att göra med
    /Lars o Lena Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars L
    Tack så mycket för orden. Ha det gott/ Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas Blomstrand hjälpte oss med försäljningen utav våran bostad och vi är mycket nöjda.

Vi önskade en försäljning utanför den öppna marknaden och Nicklas lyssnade på våra önskemål och anpassade upplägget efter detta.

Vi har hela tiden känt oss väldigt trygga och delaktiga i försäljningen då vi har blivit informerade om vad som sker och vad som kommer att ske framöver i processen.

Med mycket engagemang nådde också Nicklas ett bra resultat som vi är väldigt nöjda med.

Vårt val av mäklare hade inte kunnat bli bättre. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Niklas R
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljningen! Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Elsa A
    Elsa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Väldigt nöjda med Nicklas Blomstrand som nyligen dålt en 3:a i Alingsås!

Gott bemötande och väldigt serviceminded. Beskrev processen tydligt och anpassade detaljnivån så att även äldre, som inte sålt bostad tidigare förstår och fick förtroende för Nicklas.

Möjligen gick vi in med fel förväntningar baserat på värderingen som gjordes några månader tidigare, men det är såklart svårt utan spåkula och jag vill inte lasta Nicklas för detta.

Nicklas har varit väldigt engagerad och rådgivande i processen och dessutom väldigt informativ, vilket uppskattats mycket.

Är det något jag vill anmärka på så är det ovanan vid nyckelhanteringen, som jag tycker att Svensk Fastighetsförmedling enkelt borde kunna standardisera. Inte heller detta orsakade dock några problem för oss denna gång.

Jag kan varmt rekommendera Nicklas Blomstrand på Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Elsa A
    Tack Elsa & Roger för att jag fick möjlighet att hjälpa till med er försäljning. Tack för ett bra samarbete, hoppas du kommer trivas gott i din nya lägenhet. Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Johan M
    Johan M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag köpte en 3a på Knektegårdsgatan. Mäklaren var trevlig och hade svar på mina frågor. Vid ett tillfälle fick jag ringa upp och se om mitt bud fortfarande var intressant. Annars gick processen väldigt bra och med ett snabbt avslut när det väl var klart. Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan M
    Tack Johan! Lycka till med nya boendet och varmt välkomna till Alingsås. Jag hoppas du ska trivas bra! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Sture H
    Sture H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Robin ställde upp med kort varsel och fick till en affär på en dag.
    han var engagerad och påläst på objektet. Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sture H
    Tack Sture! Jag hoppas ni ska trivas gott i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • bagaren8 B
    bagaren8 B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Leif Börjesson köpte jag hus av i vårgårda.
    Mycket ambitiös och trevlig mäklare!
    Den dagen jag ska sälja ett hus kommer jag att kontakta Leif! Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar bagaren8 B
    Tack för ett bra omdöme. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus. / Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Noomi Birgitta L
    Noomi Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mikaela Thim var min mäklare! Hon har gjort ett utmärkt jobb! Ständig kontakt och bra information om händelseutveckling under försäljningsperioden. Kunde inte önskat mig en bättre mäklare! Jag rekommenderar Mikaela Thim som mäklare och skulle med glädje anlita henne igen! Läs mer
    2018-04-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Noomi Birgitta L
    Tack Noomi för fina ord och ett fint omdöme. Hoppas semestern var fin och att du ska trivas bra i ditt nya boende! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Inger A
    Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket trevligt bemötande. Allt tlll belåtenhet.
    Kunde inte varit bättre Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Inger A
    Tack Inger! Kul att få hjälpa med överlåtelsen av din bostad och att hjälpa dig hitta ditt nya boende. Jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende framöver. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Malin L
    Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi är mycket nöjda med engagerat, personligt och samtidigt professionellt bemötande. Läs mer
  • Roger J
    Roger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Proffsig mäklarföretag som vet vad som sysslar med.
    Även om priset kanske inte riktigt nådde upp till det man önskade, så är jag väldigt nöjd att kunna gå vidare i livet.
    Tack alla. Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Roger J
    Tack för förtroendet Roger! Vi önskar dig all lycka i framtiden. Så ses vi snart! Ha det gött / Med vänlig hälsning, Peter och Rasmus Jonsson.
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Trevligt och professionellt bemötande från mäklaren Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kjell J
    Tack för förtroendet i samband med er försäljning Kjell och Anita! Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende sedan. / Med vänlig hälsning, Peter Jonsson.
  • Oscar W
    Oscar W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande från första mötet, som resulterat i en snabb och smidig försäljning. Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Oscar W
    Tack Oscar för omdömet! Kul att du är nöjd. / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • Maja Margareta Emilia F
    Maja Margareta Emilia F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mikaela Thin, Svensk Fastighetsförmedling Alingsås, tog emot alla spekulanter på visningen med en positiv attityd, inte alls konstlad utan mer personlig. Hon hade koll på alla spekulanter utan att vara påträngande. Hon hade kunskap om lägenheten och kunde svara på de frågor hon fick. Hon förskönade inte sanningen utan sa som det var.
    Hon är proffsig på ett personligt sätt!
    Både före och efter visning och budgivning så har hon alltid varit snabb att återkoppla och då på telefon. Det uppskattade jag väldigt mycket! Jag kunde bolla mina tankar med henne, hon gav tips men styrde mig aldrig.
    = en mycket kompetent, personlig mäklare! Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maja Margareta Emilia F
    Stort tack Maja för det fina omdömet, vad glad jag blir att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta :) Jag är övertygad om att du kommer trivas utmärkt i din nya bostad! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Han är hjälpsam och bryr sig om sina kunder. Rak på sak och väldigt tydligt med all information . Hög rekommenderad till bekanta . Träffat andra mäklare, men Nicklas är bäst . Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tack för fina ord och tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er vid bostadsbytet. Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Frida N
    Frida N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi är väldigt nöjda med Nicklas Blomstrand som mäklare! Proffsigt och enkelt har det varit längs med hela processen. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida N
    Hej Frida och Magnus, jag tackar för förtroendet ni gav mig i samband med ert bostadsbyte och tack för fin feedback.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    En utmärkt mäklare med bra kommunikation och känsla för både köpare och säljare! Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Magnus J
    Hej Magnus, tack för förtroendet som jag fick i samband med försäljning av din fina bostad och tack för ett bra samarbete!
  • Fredrik Ä
    Fredrik Ä skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Niclas B är en engagerad, driven och serviceinriktad mäklaren. Klar 5:a i betyg! Läs mer
    2018-02-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik Ä
    Tack Fredrik för omdömet! Jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya boende och i området. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Anette J
    Anette J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Både köpte bostad och tog hjälp av Robin att sälja den gamla bostaden i början av 2018 . Robin var trygg,, väl tillgänglig och mycket engagerad utan att vara påträngande. Båda affärerna gick väldigt smidigt. Läs mer
    2018-02-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anette J
    Stort tack Anette för förtroendet i samband med försäljningen. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende!

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås