Läs vad 480 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås 2

• 2021-01-18
    Vi anlitade Nicklas när vi skulle sälja vårat hus.
    Vi blev superbra bemött av honom, han var kunnig, vänlig, hjälpsam, lyhörd, charmig, han tog sig tid att förklara det vi inte förstod. Han gav oss trygghet, jag kände mig trygg m honom.

Vi hade stora förväntningar på honom, att han skulle hjälpa oss att navigera igenom denna husförsäljning, och han gjorde oss inte besvikna. Och samtidigt sälja huset till ett bra pris..

Tycker att vi valde rätt mäklare för att sälja huset och jag rekommenderar Nicklas till 100% för hans engagemang..
    Han sätter ribban högt och han levererar..
    Alexandra S
    Alexandra S
    • 144.0 m²
    • Kvarnbacken
    sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2021-01-15
    Vi har både köpt vår lägenhet och även sålt den utav Thomas med anledning att vi behöver större boende. Thomas är lyhörd, trevlig och har tillgodosett vårt behov utav bostadssituation.
    Kommer med största sannolikhet att anlita Thomas vid nästa försäljning.
    Madeléine H
    • 59.0 m²
    • Västra Bodarna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2021-01-13
    En trevlig mäklare som var lätt att ha att göra med. Hade svar på frågor och var lätt att få tag i. Vi är väldigt nöjda med vårat köp och bemötande av Rasmus. Vi köpte lägenhet i stadsskogen.
    Anton F
    • 72.0 m²
    • Stadsskogen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Anton! Tack så mycket för din fina rekommendation och för en smidig affär. Ha det bra och hälsa Moa så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-13
    Jag har sålt mina bostadsrätt via Rasmus Och vi är väldigt nöjda med en snabb och välskött affär!
    Linus B
    • 72.0 m²
    • Stadsskogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Linus! Tack för din rekommendation och att du och Julia känner er nöjda med affären. Må gott så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-13
    Sålt en bostadsrätt. Blivit otroligt proffsigt bemött. Vänlig, trevlig, kunnig. Förväntningarna var stora, men en stor oro finns alltid att ingen vill köpa. Mikaela överträffade alla förväntningar. Trevlig, rolig och en mycket positiv försäljning.
    Siv E
    • 1.5:a
    • 48.0 m²
    • Alingsås
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2021-01-10
    Väldigt bra och proffesionellt mottagande av mäklaren. Mycket nöjd med allt. Världsklass.
    Felix H
    • Alingsås
    Hej Felix! Tack för din fina rekommendation och för en smidig affär. Ha det gott så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-07
    Vi har köpt radhus och Mikaela var väldigt hjälpsam.
    Leyla J
    • 116.0 m²
    • Ingared
    köpte sitt hus med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2021-01-06
    Bra service och bra bemötande vid försäljning av min lägenhet.
    Kristin T
    • Alingsås
    Hej Kristin! Vad skönt att du känner dig nöjd med försäljningen trots att försäljningen drog ut lite på tiden. Ha det bra så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-04
    Jag heter Dejan och jag köpte en lägenhet i Vårgårda. Detta är mitt första köp av en lägenhet i Sverige, jag är mycket tacksam mot Oscar Vängroth för all hjälp och information om köpet.
    Oscar som mäklare motiverade mina förväntningar eftersom han trots min dåliga svenska försökte ge mig all information.
    Vänliga hälsningar
    Dejan O
    Dejan O
    • 46.0 m²
    • Vårgårda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack Dejan för ett fint omdöme, jag är säker på att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad och i Vårgårda! Vi syns snart, ha det gott så länge!

• 2020-12-30
    Vi har sålt en villa med Niklas B som mäklare. Han har skött detta uppdrag på ett alldeles utomordentligt sätt.
    Vi kan därför rekommendera honom för de personer som tänker sälja eller köpa fastigheter i Alingsås med omnejd.
    Staffan Kihlberg
    Staffan K
    • 178.0 m²
    • Kullingsberg
  • 2020-12-30
    Köpt en villa i Alingsås där Nicklas förmedlade bostaden. Han är trevlig, professionell, förtroendegivande och snabb i återkopplingen. Kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare!
    Josefine L
    • 178.0 m²
    • Kullingsberg
    köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-12-24
    Köpte ett radhus i Alingsås med Antons hjälp. Informativ och höll mig uppdaterad!
    Jonathan E
    • 64.0 m²
    • Alingsås
    köpte sitt hus med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-12-21
    Oscar Wängroth har sålt min bostadsrätt i stadsskogen. Driven,trevlig och väldigt hjälpsam mäklare. Inga konstigheter alls, kan varmt rekommendera Oscar!
    Tobias K
    Tobias K
    • 55.0 m²
    • Alingsås
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för en fin rekommendation och ett smidigt samarbete! Nu lägger vi fokus på att hitta en bostad som faller dig i smaken. Önskar dig ett Gott nytt år!

• 2020-12-15
    Best experience with Anton for liftime purchase, quick answers and very efficient thank you Anton Nilsson
    Fatmir A
    • 163.0 m²
  • 2020-12-07
    Har köpt ett flerfamiljshus.
    Blev bemött på ett professionellt sätt av mäklaren Rasmus, alltid tillmötesgående gällande frågor o funderingar. Han har uppfyllt alla förväntningar jag kunnat ha om en mäklare. :)
    Anna S
    • 323.0 m²
    • Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Anna! Tack så jättemycket för dina fina ord och för en smidig affär. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya, fina bostad. Ha nu en fin jul så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-12-04
    Vi fick möjligheten till en förhandsvisning när vi köpte vårt parhus vilket var mycket uppskattad då känslan blev mer personlig, lugn och avslappnad. Mycket bra bemötande av kunnig mäklare!
    Emilia J
    • 4:a
    • 111.0 m²
    • Alingsås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för fina ord Emilia! Tror och hoppas att ni kommer stortrivas i ert nya hem :) /Anton
    Anton Nilsson

Anton Nilsson

• 2020-12-02
    Det har varit bra info hela tiden.
    Magdalena W
    • 82.5 m²
    • Noltorp
    Tack Magdalena och Gunilla för samarbetet och för förtroendet, nu väntar tillträde och deklaration. / Med vänlig hälsning, Mikaela

• 2020-11-14
    Trevlig till mötesgående
    Anita H
    • 122.0 m²
    • Vårgårda Centralt
    sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-11-13
    Köpare!
    Posetiv och engagerad mäklare som känns ärlig och genuin i sina åsikter.
    Utifrån de möjligheter som gavs för henne så åstakom hon ett fantastiskt arbete hela vägen till slutet.
    Sophie B
    • 91.0 m²
    • Vårgårda
    Tack Sophie för fina ord och för förståelsen. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus och varmt välkomna till Vårgårda! :) / Med vänlig hälsning, Mikaela

• 2020-11-12
    Thomas verkar vara toppen !
    Mycket mån om sina kunder , omtänksam, mycket trevligt bemötande och som kund känner jag att han hjälper till med allt ! Han är en klippa !
    Anette N
    • 133.0 m²
    • Östadkulle
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-11-12
    Vi är väldigt nöjda med Nicklas försäljning av vår lägenhet. Han såg till våra önskemål och behov hela vägen.
    Niklas B
    • 74.5 m²
    • Alingsås
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Niklas och Amanda Tack för fin feedback och tack till er för förtroendet och den utmärkta dialogen! Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand

• 2020-11-10
    Har nyss köpt en bostadsrättslägenhet genom Svensk fastighetsförmedling (Nicklas Blomstrand).

Nicklas grundlighet, proffsiga "lotsning" och erfarenhet gav mig en känsla av trygghet i en situation som jag inte är van vid.
    Mattias W
    • 67.0 m²
    • Alingsås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Mattias, tack för feedback! Jag är övertygad om att du kommer trivas väldigt fint i din nya fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand

• 2020-11-10
    Jag tillsammans med Nicklas Blomstrand har sålt en bostadsrätt mitt i Alingsås Centrum efter att min pappa tyvärr gick bort i somras.
    Nicklas bemötte mig på bästa möjliga och tänkbara sätt.
    Förväntningarna jag hade på försäljningen var höga och dom levde Nicklas upp till utan problem, oerhört proffsigt och ett stort kunnande gjorde att försäljningen gick över förväntan.

Att ha en sådan trygg och kunnig mäklare som Nicklas gjorde att våran dialog gick utmärkt under hela processen.
    Vid nästa köp/försäljning så vet jag vart jag ska vända mig för bästa möjliga hjälp, tack Nicklas.
    Conrad K
    • 67.0 m²
    • Alingsås
    Hej conrad, tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand

• 2020-11-05
    Bra, professionell, snabbjobbad.

Klockrent!
    Anders J
    • 83.5 m²
    • Kvarnbacken
    Hej Anders! Tack för din rekommendation och ett bra samarbete genom hela försäljningsprocessen. Ha en fin jul så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-11-04
    Nicklas Blomstrand har sålt vår Skog/lantbruksfastighet.(Dödsbo)

Trots stridigheter mellan syskon har han alltid haft en opartisk och trevlig attityd mot alla på våra möten.
    Han har haft ett proffsig, trevligt och sakkunnigt uppträdande på
    visningarna.
    Jag är helnöjd och skulle gärna rekommendera Nicklas och Svensk Fastighetsförmedling för nya uppdrag.
    /Tommy Möller
    Tommy M
    • Sollebrunn
    sålde sin bostad med hjälp av Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för förtroendet Tommy och roligt att resultatet blev lyckat!

• 2020-11-04
    Det är bara mycke gott mottagen .
    Har köpt en tomt.
    Bemötande var alldeles utmärkt .

//Håkan.
    Håkan N
    • 133.0 m²
  • 2020-11-04
    Sålt radhus centralt Alingsås.
    Blev trevligt bemött. Och proffsigt.
    Mäklaren levde mer än upp till förväntningar.
    Anders J
    • 134.0 m²
    • Centrum
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Anders! Himla roligt att du och Ingrid känner er nöjda med försäljningen och min insats. Ha nu en riktigt fin jul så ses vi! Mvh. Rasmus

• 2020-11-02
    Köpt radhus (bostadsrätt). Trevlig bemötande och besvarade väl våra frågor på ett bra och trevligt sätt.
    skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack Markus! Alltid lika roligt att få hjälpa till och få ett fint omdöme. Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya boende. Vi ses snart igen!

• 2020-11-02
    Sålde min bostadsrätt radhus smidigt och fort, Oscar har varit tillgänglig och bra kommunikation hela tiden. Nu var det ett lättsålt hus , men att ha en lugn och positiv mäklare med känns tryggt när man gör en såpass stor affär .👍🏼
    Anna H
    • 5:a
    • 113.0 m²
    • Nolby
    Tack för omdömet och förtroendet Anna! Roligt att du är nöjd med affären. Önskar dig en fin vecka!

- Sålt villa.

- professionellt bemötande, uppriktigt och ärligt.

- Vi hade högre förväntningar i början än mäklaren, dock så lyckades han att uppfylla våra mål och knyta ihop affären på ett snyggt sätt.

- upplevelsen har varit nervös fram till visningen drog igång, så allt gick bra med budgivningen vilket gör den totala upplevelsen blev positiv.
    Lars K
    • 196.0 m²
    • Tegelbruket
    Tack för förtroendet och en bra dialog Lars och Carola! Mvh Nicklas Blomstrand

• 2020-10-29
    Vi har köpt en villa som Nicklas har sålt!
    Nicklas är mycket glad, vänlig och tillmötesgående!

Vidare ger Nicklas ett påläst och kunnigt intryck, med ett intresserat och brinnande engagemang för sitt jobb!

Skulle gladeligen rekommendera Nicklas som mäklare till vänner och bekanta!
    Anna Å
    • 196.0 m²
    • Tegelbruket
    Hej Anna, Tack för den fina feedbacken, riktigt roligt att vara en del av ert hus köp och jag tror ni kommer trivas riktigt fint. Mvh Nicklas Blomstrand

• 2020-10-29
    Rasmus har bemött oss på ett strålande sätt (alltid glad och positiv) och gjort ett fantastiskt jobb med och förverkliga vårat köp utav lägenhet.
    Axel F
    Axel F
    • 76.5 m²
    • Centrum
    Hej Axel! Tack så mycket för din rekommendation, det var fantastiskt roligt att jag fick hjälpa dig och Emma att hitta er lägenhet. Ha det så bra så syns vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-10-27
    Försäljning av radhus.

Thomas ingav förtroende från första stund och har varit mycket kompetent samt trovärdig.

Mina förväntningar var att få ut ett bra och rättvist pris vilket han utförde med bravur.

Sammanfattningsvis har Thomas visat ett bra engagemang och arbetat för kundens bästa.
    Stefan W
    • 124.0 m²
    • Västra Ängabo
  • 2020-10-27
    Sålde min lägenhet med hjälp av Mikaela. Grym service och trevligt bemötande hela vägen. Alltid tillgänglig för svar på frågor som dök upp.
    Jacob B
    • 55.0 m²
    • Stadsskogen
    Tack Jacob för fina ord och för förtroendet :) Jag hoppas ni ska trivas fint i ert nya hus hela familjen! kul att få vara med i "hela" kedjan gällande köp och försäljning. / Med vänlig hälsning Mikaela

• 2020-10-26
    Allt har varit till belåtenhet än så länge...!
    Stig H
    • 210.0 m²
    • Sörhaga
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-23
    Köpte ett hus i Hol och var ensam budgivare.
    Överlag så har allt funkar bra, budgivningen gick segt med tillslut så kom vi överens om ett pris.
    Ola J
    • 158.0 m²
    • Alingsås
    Tack Ola & Malin! Jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya hus och det ska bli spännande att se vad ni kommer att göra med huset på sikt. Önskar er all lycka till! / Med vänlig hälsning, Mikaela

• 2020-10-22
    Jag säljer en bostadsrätt.
    Upplever ett bra engagemang med en lite komplex försäljning.
    Bolennarth S
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Stadsskogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-21
    Vi har varit otroligt nöjda med vårt val av Peter Jonsson som mäklare.
    Peter är proffsig, erfaren, lyhörd och genuin. Från början till slut har vi kännt att Peter vill vårt bästa.
    Vi ville få sålt vårt hus snabbt och Peter visade och sålde vårt hus på 2 dagar. Och inte bara en snabb affär, utan med ett fantastiskt slutpris.
    Natascha G
    • 132.0 m²
    • Kvarnbacken
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-19
    Jag köpte en radhus och mäklaren är fantastisk och väldigt tydligt att förklara allt.
    Ramin N
    • 90.0 m²
    • Centrum
    Tack Ramin och grattis till ett bra köp! Nu lägger vi fokus på att din lägenhetsförsäljning ska bli minst lika lyckad. Oscar

• 2020-10-19
    Oscar sålde min rådhus några dagar sedan. Sen första mötet Oscar var väldigt lätt att samarbeta med, lyhörd och gav relevanta tips hur jag skulle göra för att presentera huset på bästa sätt.
    När man säljer ett hus då har man alltid stora förväntningar och ännu större dos av stress, som Oscar kunde lätt lugna ner med sin sätt att kommunicera och hantera situationen.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar för andra som vill kunna sälja sitt hem med ett leende :)

Mirzad Kovacevic
    Mirzad K
    • 105.0 m²
    • Noltorp
    sålde sitt hus med hjälp av Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack för ett fint omdöme Mirzad och roligt att du blev nöjd med resultatet! Du gjorde ett enormt jobb och alltid lika roligt när det lönar sig. Önskar dig allt gott så hörs vi snart igen! Oscar

• 2020-10-19
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande hela vägen!
    Jacob B
    • 132.0 m²
    • Kvarnbacken
    Hej Jacob. Härligt att ni fick köpa det fina huset. passar nog er perfekt. Kul att ni ä'r nöjda.-

• 2020-10-16
    Köpt tomt
    Bra bemötande
    Infriade våra förväntningar
    Claes Å
    • Brastad
    köpte en tomt med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-13
    Jag har sålt Kungsgatan 41 A, Alingsås.

Mikaela har en bra blandning av att vara personlig och proffsig! Det tilltalar mig och många med mig! Det gör att jag alltid känt mig trygg för jag vet att hon kan vara mjuk där det behövs, sätta ner foten där det behövs och hon gör det genom fakta, kontakter och att hon tänker "utanför boxen". Man får förtroende för henne!

Det var ett tag då jag misströsta, att det skulle ta väldigt lång tid att få min lägenhet såld! Då har hon kommit med nya infallsvinklar, dragit i trådar som tillslut gav resultat!

Tack Mikaela!
    Maja F
    • 68.0 m²
    • Alingsås
    Tack Maja för väldigt fina ord, vad glad jag blir! Jag hoppas att du en dag flyttar tillbaka till Alingsås så att jag kan hjälpa dig att hitta en ny bostad. Tack för givande samtal längs vägen Maja, det har varit en fröjd att få hjälpa dig att sälja din fina bostad! / Med vänlig hälsning, Mikaela

• 2020-10-11
    Vi köpte en lägenhet av Mikaela och har blivit väl bemöta genom hela affären
    Fredrik B
    • 68.0 m²
    • Alingsås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack Fredrik för dina ord och till era nya fina lägenhet! Hoppas ni ska trivas bra och välkomna till Alingsås! Vi ses, / Mikaela

• 2020-10-09
    Vi har köpt en villa.
    Tog kontakt med säljaren innan visning och därefter mäklaren. Tycker att vi fick ett bra och enkelt bemötande.
    Vi kom alla överens om att göra klart affären innan visning och det löste sig snabbt och smidigt.
    Känner oss mycket nöjda.
    Henrik B
    • 139.0 m²
    • Vårgårda Lantligt
    Tack för att ni är nöjda. Ni har köpt ett väldigt fint hus där ni kommer att trivas i många år framöver. Lycka till med boendet!

• 2020-10-09
    Köpt bostadsrätt, sålt villa.
    Vi blev bemötta på ett sakligt och ansvarsfullt sätt.

Vi hade höga förväntningar på kunskap och service och dom blev mer än väl tillgodosedda.

Sammanfattning: Professionellt.
    Lasse G
    Lasse G
    • 139.0 m²
    • Vårgårda Lantligt
    Tack Lasse för dina fina ord. Jätteroligt att få hjälpa er med både köpet och försäljningen. Allt gick ju dessutom snabbt och smidigt. Ni kommer garanterat trivas perfekt i den nya bostaden. Den passar er perfekt.

• 2020-10-07
    Vi har köpt en nybyggd liten villa från ett företag och Rasmus har hjälpt oss som köpare jättemycket under processen. Kontraktskrivningen drog ut på tiden då säljaren befann sig på annan ort vilket bidrog till viss oro för vår del men Rasmus har funnits där via telefon och smskontakt och svarat mycket skickligt och lugnande på våra frågor och funderingar. Ett riktigt proffsigt bemötande, verkligen!
    Maja K
    Maja K
    • 122.0 m²
    • Ingared
    Hej Maja! Tack så hemskt mycket för fina rekommendation och för en smidig affär. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya, fina bostad. Ha det så bra så syns vi snart igen! Mvh. Rasmus Jonsson

• 2020-10-04
    Väldigt bra, snabb affär, inga konstigheter eller problem
    Lukas B
    • 2.5:a
    • Alingsås
    Hej Lukas! Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med köpet av din nya, fina bostadsrätt. Vi ses snart igen! Mvh. Rasmus Jonsson

• 2020-10-04
    Thomas har sålt vårt hus på ett föredömligt sätt. Han har visat engagemang på ett sätt som passat vårt behov.
    Katarina S
    • 120.0 m²
  • 2020-10-04
    Sålt villa i Östadkulle. Thomas lever upp till våra förväntningar. Engagerad och trevlig.
    Linus B
    • 120.0 m²
    • Östadkulle

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte