Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 348 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

• 2020-04-01

Ulla G skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Thomas har ett trevligt lättsamt bemötande.

Mina förväntningar har införlivats.

Jag är hittills mycket nöjd med den kontakt jag haft med Thomas Thim. Läs mer
  • 2020-03-29

Eva B skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en bostadsrätt genom Mikaela. Hon bemötte oss på ett bra sätt, och svarade på de frågor som vi hade. De förväntningar vi hade tyckte vi att hon levde upp till, så vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • 2020-03-28

Magnus C skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Ambitiös och proaktiv.
    Hon gjorde helt enkelt ett mycket bra jobb! Läs mer
  • 2020-03-24

Eva B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi sålde vår villa genom Nicklas. Vi blev bemötta på ett mycket trevligt och lättsamt sätt, han var lätt att prata och samarbeta med och var lyhörd för våra önskemål. Därför vill vi varmt rekommendera Nicklas som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-23

Linus A skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket trevligt och professionellt bemötande av Anton. Lätt att nå och svarar snabbt på både sms och telefon.
    Förväntningarna man har på en mäklare har överträffats, och vi kände oss trygga i affären. Läs mer
    2020-04-02 Anton N svarar Linus A
    Tack för dina fina ord Linus!
    Tror och hoppas att ni kommer trivas fantastiskt bra i huset!
    Allt gott / Anton
  • 2020-03-23

Thord S skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket engagerad och kompetent mäklare Läs mer
    2020-04-02 Anton N svarar Thord S
    Tack för de fina orden! Har varit ett nöje att hjälpa dig från ett läge till ett annat!
    / Anton
  • 2020-03-21

Maryam H skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    På läst på jobbet som han gör , bra bemötande. Läs mer
  • 2020-03-12

Martin Å skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Riktigt proffsig och trevlig.
    Han förstod mina behov som säljare och medlade mellan parterna på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-03-10

Mathias R skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas hjälpte mig sälja min lägenhet i Alingsås. Han har varit väldigt lätt att bolla idéer med och jag har fått den hjälp jag behövde.

Han sålde in lägenheten på visningen så det blev en budgivning med ett väldigt bra slutpris.

Sammanfattningsvis så gjorde han ett väldigt bra jobb från början till slut. Läs mer
  • 2020-03-08

Gun P skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en lägenhet.
    Mikaela är positiv, ger råd och säger vad vi ska tänka på. Svarar på våra frågor och arbetar snabbt. Läs mer
  • 2020-03-07

Inger J skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår mammas lägenhet.
    Vi har blivit väl bemötta och informationen har varit väldigt god. Förväntningarna har infriats.
    Hittills är vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Inger J
    Tack Inger för din feedback, och tack för förtroendet att sälja eran mammas lägenhet. Vi syns :) / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • 2020-03-07

Haris C skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jätteduktig och trevlig person! Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Haris C
    Tack Haris! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya fina bostad :) Lycka till! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • 2020-03-05

Lisa A skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Otroligt kunnig och ärlig och hjälper till oavsett vad problemet tycks vara! Läs mer
    2020-03-27 Mikaela T svarar Lisa A
    Tack Lisa & Robin för eran feedback gällande mitt sätt att arbeta, kul att vi kunde genomföra en såpass smidig och bra försäljning. :) / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • 2020-03-03

Göran L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostad
    Bra bemötande av Nicklas Blomstrand
    Nicklas levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-03-03

Stefan L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har sålt hus i Alingsås. Mycket bra och proffsigt bemötande från vår mäklare Nicklas hela vägen. Vi har fått hjälp med det vi önskar, Nicklas har hela tiden varit saklig. Han har varit lättvattenreaktor nås och ringt upp snabbt när vi sökt honom. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-03-01

Gry S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt Bostadsrätt.
    Vänligt, proffsigt , Kunnig, flexibel, mycket bra.
    Alla förväntningar uppfylldes.

Mycket positiv Läs mer
  • 2020-02-28

Sven V skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Objekt Björkgatan 4 a Vårgårda.
    Rasmus har givit ett gott intryck och handlagt vår affär på ett mycket bra sätt. Vi kan ge honom det bästa betyg. Läs mer
    2020-03-03 Rasmus J svarar Sven V
    Hej Sven!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min insats. Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i ert nya boende och i Vårgårda.
  • 2020-02-27

Johan Samir L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt ett hus!

Mäklaren har varit snabb på att svara, ordnat allt smidigt och gjort att man känner sig trygg i sitt köp. Läs mer
    2020-03-02 Nicklas B svarar Johan Samir L
    Tack för din feedback Js hoppas du kommer trivas bra! Med vänlig hälsning, Nicklas
  • 2020-02-27

Jenny B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi anlitade Nicklas när vi hade bestämt oss för att sälja vårt hus. Han har varit öppen, lyhörd och professionell genom hela processen, vilket vi uppskattar mycket. Vi kan varmt rekommendera Nicklas. Läs mer
    2020-03-02 Nicklas B svarar Jenny B
    Hej Jenny, tack för er rekommendation och tack för att jag fick möjligheten att jobba ihop med er. Med vänlig hälsning, Nicklas
  • 2020-02-27

Sarah E skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag och min sambo sålde en bostadsrätt. Nicklas har varit toppen. Trevlig och lätt att ha och göra med. Vi anlitar gärna honom nästa gång det är dags för att sälja eller köpa bostad!! Läs mer
    2020-03-02 Nicklas B svarar Sarah E
    Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och tack för en lättsam och bra dialog. Med vänlig hälsning, Nicklas
  • 2020-02-26

Pär J skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hjälpte till att fixa en snabb och smidig affär. Läs mer
    2020-03-02 Nicklas B svarar Pär J
    Tack för feedback Pär, hoppas ni skall trivas fint! Med vänlig hälsning, Nicklas
  • 2020-02-24

Ulf U skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte Kvarnbacken 52. Snabba beslut av oss efter ett endaste besök på plats. Rasmus (mäklaren) ingav ett stort förtroende.
    Har nu skrivit kontrakt - och även under denna process gav Rasmus ett gediget och proffsigt intryck! Läs mer
    2020-02-25 Rasmus J svarar Ulf U
    Hej Ulf och Solweig!
    Väldigt roligt att ni känt er nöjd med min insats och stort tack för er rekommendation. Jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Vi ses här framöver.
  • 2020-02-21

Filip F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    VI köpte en bostad via Niklas och är nöjda med med hans bemötande och hjälp. Kanske lite långsam budgivning men det kan bero på andra faktorer än mäklaren. Läs mer
  • 2020-02-16

Alexandra F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tack vare honom blev det ett köp av en enkel liten liten gård. Bankerna ville ej låna ut då bostaden saknar indraget vatten och avlopp. Även om jag inte vill ha de bekvämligheterna så räknades det med som att det var en av renoveringarna som skulle utföras för att det skulle finnas ett värde i huset.

Men efter hur många vändor som helst med div olika banker så löste det sig. Så tack för att du höll i trådarna och kämpade för att få det sålt. Läs mer
    2020-02-17 Nicklas B svarar Alexandra F
    Tack för feedback Alexandra, hoppas du trivs bra i ditt nya boende!'
  • 2020-02-16

Victoria B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte radhus och sålde vår lägenhet med hjälp av Nicklas. Det kändes tryggt att göra affär med hjälp av honom. Trevligt bemötande och tillgänglig. Allt igenom en bra upplevelse. Läs mer
    2020-02-17 Nicklas B svarar Victoria B
    Tack för feedbacken Victoria, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra!
  • 2020-02-13

Peter A skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt en takvåning i BRF Hasseln.

Bra och korrekt bemötande med avslappnad inställning. Skapar trovärdighet på ett mkt bra sätt!

Tycker att han överträffar förväntningarna. Läs mer
    2020-02-17 Nicklas B svarar Peter A
    Hej Peter,

Tack för er feedback och tack till er för ett bra samarbete i processen. Hopas ni kommer trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet!
  • 2020-02-12

Alexandra S skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Vårgårda

Blev bemött jättebra, han var alltid tillgänglig och engagerad. Svarade på de frågor man hade. Läs mer
    2020-02-12 Anton N svarar Alexandra S
    Tack för att du tog dig tid Alexandra!
    Nu hoppas vi bara att vi kan finna ett nytt boende till dig i Alingsås :)
  • 2020-02-12

Bertil L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas har fått jobba mycket med försäljningen av vår lgh men han har gjort det på ett professionellt sätt utan att knota och resultatet blev utmärkt. All heder åt honom! Läs mer
    2020-02-17 Nicklas B svarar Bertil L
    Tack till er för att jag fick möjlighet att jobba tillsammans med er och er fina lägenhet, tack för feedbacken.

Magnus S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt en bostadsrätt av en mycket saklig och proffsig mäklare.
    Hjälpsam, anträffbar och ett mycket bra bollplank kring affären i stort.
    Uppskattar den noggranna genomgången tillsammans med mäklare, säljare och köpare där bådas sidor hanteras på ett väldigt bra sätt.
    Tack Peter, rekommenderas till andra. Läs mer
    2020-02-24 Peter J svarar Magnus S
    Tack Magnus för dina fina ord. Kul att du är nöjd och jag hoppas och tror att lägenheten kommer att passa perfekt. Ha det gott så ses vi vid tillträdet.
  • 2020-02-08

Andreas R skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde en 3 rok lägenhet.
    Bemötandet var ypperligt bra.
    Förväntningarna var höga och jag hoppades på väldigt bra resultat och mäklaren levde upp till de och även en bit över.

Jag är jättenöjd. Läs mer
    2020-02-17 Nicklas B svarar Andreas R
    Tack Andreas för feedbacken och tack för förtroendet att jag fick vara med att hjälpa er med försäljningen. Kul att det blev lyckat!
  • 2020-02-06

Mikael C skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Niklas gjorde med en gång ett väldigt bra intryck,snabb info och väldigt trevligt bemötande på visningen.Hanterade sedan kontakt väldigt proffsigt.Avslutade affären på ett snabbt och proffsigt sätt. Läs mer
    2020-02-08 Nicklas B svarar Mikael C
    Kul att få möjligheten att hjälpa dig med ditt nästa boende Mikael. Tack för feedbacken! Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2020-02-03

Siv S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Han har sålt två hus som jag haft delaktighet i och gjort det på ett strålande sätt båda gångerna. Slutresultatet var över förväntan i båda försäljningarna så jag kan rekommendera Peter alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-02-12 Peter J svarar Siv S
    Hej och tack för era fina ord. Nöjet har varit på min sida att få hjälpa er. Det blir alltid bra när man har med positiva människor att göra och där man samarbetar på ett bra sätt.
  • 2020-01-31

Niclas M skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mikaela hjälpte mig att sälja min bostadsrätt.

För mig som första gångs säljare har hon varit väldigt hjälpsam och förklarat hur allt fungerar på ett väldigt bra sätt.

Mikaela har varit väldigt trevlig och tillmötesgående när jag har haft kontakt med henne.

Min uppfattning är att hon skött försäljningen på bästa sätt möjligt. Läs mer
    2020-02-20 Mikaela T svarar Niclas M
    Tack Niclas för att jag fick förtroendet att förmedla dina fina bostad, och tack för dina fina ord gällande mitt arbetssätt. Hoppas du ska trivas bra i din nya hemstad. :) Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • 2020-01-29

Eva-lisa H skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt bostadsrätt.

Professionell, tydlig, glad och trevlig.

Förväntningarna var att de jag blev bemött av dvs. professionell, tydlig, glad och trevlig förväntades under hela försäljningsperioden.

Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • 2020-01-23

Cecilia H skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en hästgård efter en förhandsvisning och har fått ett väldigt bra bemötande av Rasmus. Han är trevlig och upplevs som mycket kunnig. Läs mer
    2020-01-27 Rasmus J svarar Cecilia H
    Hej Cecilia!
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas bra på er nya gård.
    Ha det så bra så ses vi här framöver!
  • 2020-01-23

Lars J skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt Bergstena Hönsetorp 1. Rasmus uppträdde extremt proffesionellt. Allt har känts riktigt, riktigt bra. Läs mer
    2020-01-27 Rasmus J svarar Lars J
    Hej Lars!
    Tack för din rekommendation och dina fin ord. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra på er nya gård.
    Ha det så gott!
  • 2020-01-21

Martin T skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte en villa utanför Alingsås.
    Nicklas har varit ett fantastiskt bra stöd genom hela vårat första bostadsköp.

Han har glädjeligen svarat på alla våra frågor och har alltid varit tillgänglig.
    Han förklarade hela processen på ett sätt som vi förstod, och det var aldrig några tveksamheter.

Kort och gott är vi jättenöjda med Nicklas.
    Vi kommer definitivt kontakta dig vid framtida försäljningar. Läs mer
    2020-02-08 Nicklas B svarar Martin T
    Tack för den feedbacken Martin. Kul att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fina hus. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2020-01-19

Sandra B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Lätt tillgänglig, bra kommunikation.
    Snabb och smidig affär. Engagerad och mycket proffsig mäklare. Rekommenderas stark👌🏻 Läs mer
    2020-02-08 Nicklas B svarar Sandra B
    Tack för förtroendet att hjälpa till med er försäljning, kul att det blev lyckat!
    Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2020-01-14

Lena Z skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår hästgård med mycket god hjälp av Nicklas Blomstrand.
    På Nicklas inrådan annonserade vi fastigheten precis före Jul vilket blev väldigt lyckat, smart drag då många har ledigt och tid.
    Nicklas är väldigt bra i sin kommunikation och planerade om och genomförde tidigarelagda visningar och samtal med alla helgdag som vardag då intresset blev väldigt och oväntat stort.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    Tack Nicklas för väl utförd försäljning och nedlagt arbete!
    Vänligen Lena & Magnus Zedén Läs mer
    2020-01-17 Nicklas B svarar Lena Z
    Tack för er rekommendation Magnus och Lena, tack för förtroendet att få jobba tillsammans med er och er fantastiskt fina gård. Tack för en bra dialog! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2020-01-13

August W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Proffsig från början till slut! Stenkoll på alla frågor man ställde och snabba svar, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-13 Rasmus J svarar August W
    Hej August!
    Tack för din rekommendation och för en smidig affär. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostadsrätt.
  • 2020-01-12

Carina J skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tycker hela sammanhanget har varit bra, både bemötandet och hanteringen av bostaden vi köpt. Hade inga förväntningar utan tycker att allt har varit smidigt. Läs mer
    2020-02-03 Peter J svarar Carina J
    Hej Carina! Härligt att du tycker att allt har gått bra. Ni har verkligen köpt ett fint hus och kommer att få många fina år där. Vi ses!
  • 2020-01-10

Fethi B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Bra bemötande och tillgänglighet. Läs mer
    2020-02-03 Peter J svarar Fethi B
    Hej Fethi! Kul att du är nöjd med den hjälpen du fått. Grattis också till ett fint hus som ni har köpt. Vi ses snart igen.
  • 2019-12-23

Andreas P skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Lugn,trevlig,saklig,förtroendeingivande och förklarade så vi förstod. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Andreas P
    Tack Andreas för ditt omdöme, jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya fina hus. På återseende! / Mikaela
  • 2019-12-13

Peter E skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en villa, grymt bra affär. Proffsigt från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-09

Lennart H skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår villa, med hjälp av Nicklas som är en engagerad och proffsig mäklare. Försäljningen gick väldigt smidigt både för oss som säljare och för köparna. Tack för ett varmt och bra bemötande Läs mer
  • 2019-12-08

Zandra W skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte ett hus i Ingared. Efter en mejlkontakt med Niklas ordnade han snabbt en förhandsvisning och därefter blev det snabbt en bra affär där både vi och säljarna var nöjda.
    Mycket bra bemötande under visningen, tog fint hand om våran 2 åring, så vi kunde titta i lugn och ro :) Läs mer
  • 2019-12-07

Jenni M skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    En mycket komplicerad försäljning av vår villa som Thomas löste galant pga sin långa erfarenhet och höga kompetens.
    Han var alltid tillgänglig för oss, hade alltid ett bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-12-07

Lisa M skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag och min sambo har sålt vårt hus på 58kvm utanför Alingsås.
    Vi valde Rasmus för hans positiva inställning och hans driv. Vi tvekade först och jämförde med andra mäklare och byråer då detta var vår första husförsäljning och vi inte riktigt hängde med i allt men när vi bad Rasmus att förklara detaljerna så kändes det även tryggt och han blev vårat självklara val.
    Han har levt upp till våra förväntningar och överträffat dom genom att vara väldigt tillgänglig, proffsig i bemötandet och dessutom fick han till en bra och snabb affär som vi alla blev väldigt nöjda med. Läs mer
    2020-01-08 Rasmus J svarar Lisa M
    Hej Lisa och Hans!
    Tack för er rekommendation och era fina ord. Är så glad att ni är nöjda med försäljningen och att allt gick så smidigt.
    Ha det nu så bra!
  • 2019-12-04

Maria L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt Villa i Alingsås kommun

Trevlig, tillmötesgående genom hela processen

Levde upp till förväntningarna

Professionell. Tillgänglig under hela tiden. Läs mer
    2019-12-05 Nicklas B svarar Maria L
    Hej Maria,
    Tack för feedbacken, kul att ni skall bli Alingsåsare. Välkomna!
  • 2019-11-28

JENS P skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket trevlig, sympatisk och kompetent mäklare. Vi köpte ett hus i Vårgårda via honom. Köpet gick väldigt smidigt till och han var väldigt alert med att kolla upp alla som var intresserade av huset. Läs mer
    2019-12-05 Rasmus J svarar JENS P
    Hej Jens!
    Tack för din fina rekommendation. Jag är övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya bostad.
    Ha det nu så bra!
    JENS P gillar detta