Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00

Trevlig till mötesgående Läs mer
  • 2020-11-13

Sophie B skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpare!
    Posetiv och engagerad mäklare som känns ärlig och genuin i sina åsikter.
    Utifrån de möjligheter som gavs för henne så åstakom hon ett fantastiskt arbete hela vägen till slutet. Läs mer
  • 2020-11-12

Anette N skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Thomas verkar vara toppen !
    Mycket mån om sina kunder , omtänksam, mycket trevligt bemötande och som kund känner jag att han hjälper till med allt ! Han är en klippa ! Läs mer
  • 2020-11-12

Niklas B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi är väldigt nöjda med Nicklas försäljning av vår lägenhet. Han såg till våra önskemål och behov hela vägen. Läs mer
  • 2020-11-10

Mattias W skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har nyss köpt en bostadsrättslägenhet genom Svensk fastighetsförmedling (Nicklas Blomstrand).

Nicklas grundlighet, proffsiga "lotsning" och erfarenhet gav mig en känsla av trygghet i en situation som jag inte är van vid. Läs mer
  • 2020-11-10

Conrad K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag tillsammans med Nicklas Blomstrand har sålt en bostadsrätt mitt i Alingsås Centrum efter att min pappa tyvärr gick bort i somras.
    Nicklas bemötte mig på bästa möjliga och tänkbara sätt.
    Förväntningarna jag hade på försäljningen var höga och dom levde Nicklas upp till utan problem, oerhört proffsigt och ett stort kunnande gjorde att försäljningen gick över förväntan.

Att ha en sådan trygg och kunnig mäklare som Nicklas gjorde att våran dialog gick utmärkt under hela processen.
    Vid nästa köp/försäljning så vet jag vart jag ska vända mig för bästa möjliga hjälp, tack Nicklas. Läs mer
  • 2020-11-05

Anders J skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Bra, professionell, snabbjobbad.

Klockrent! Läs mer
  • 2020-11-04

Tommy M skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas Blomstrand har sålt vår Skog/lantbruksfastighet.(Dödsbo)

Trots stridigheter mellan syskon har han alltid haft en opartisk och trevlig attityd mot alla på våra möten.
    Han har haft ett proffsig, trevligt och sakkunnigt uppträdande på
    visningarna.
    Jag är helnöjd och skulle gärna rekommendera Nicklas och Svensk Fastighetsförmedling för nya uppdrag.
    /Tommy Möller Läs mer

Håkan N skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Det är bara mycke gott mottagen .
    Har köpt en tomt.
    Bemötande var alldeles utmärkt .

//Håkan. Läs mer

Anders J skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt radhus centralt Alingsås.
    Blev trevligt bemött. Och proffsigt.
    Mäklaren levde mer än upp till förväntningar. Läs mer
  • 2020-11-02

Markus D skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt radhus (bostadsrätt). Trevlig bemötande och besvarade väl våra frågor på ett bra och trevligt sätt. Läs mer
    2020-11-23 Oscar W svarar Markus D
    Tack Markus!
    Alltid lika roligt att få hjälpa till och få ett fint omdöme. Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya boende. Vi ses snart igen!
  • 2020-11-02

Anna H skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde min bostadsrätt radhus smidigt och fort, Oscar har varit tillgänglig och bra kommunikation hela tiden. Nu var det ett lättsålt hus , men att ha en lugn och positiv mäklare med känns tryggt när man gör en såpass stor affär .👍🏼 Läs mer
    2020-11-23 Oscar W svarar Anna H
    Tack för omdömet och förtroendet Anna!
    Roligt att du är nöjd med affären. Önskar dig en fin vecka!
  • 2020-10-29

Lars K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    - Sålt villa.

- professionellt bemötande, uppriktigt och ärligt.

- Vi hade högre förväntningar i början än mäklaren, dock så lyckades han att uppfylla våra mål och knyta ihop affären på ett snyggt sätt.

- upplevelsen har varit nervös fram till visningen drog igång, så allt gick bra med budgivningen vilket gör den totala upplevelsen blev positiv. Läs mer
    2020-11-02 Nicklas B svarar Lars K
    Tack för förtroendet och en bra dialog Lars och Carola!
    Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2020-10-29

Anna Å skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en villa som Nicklas har sålt!
    Nicklas är mycket glad, vänlig och tillmötesgående!

Vidare ger Nicklas ett påläst och kunnigt intryck, med ett intresserat och brinnande engagemang för sitt jobb!

Skulle gladeligen rekommendera Nicklas som mäklare till vänner och bekanta! Läs mer
    2020-11-02 Nicklas B svarar Anna Å
    Hej Anna,
    Tack för den fina feedbacken, riktigt roligt att vara en del av ert hus köp och jag tror ni kommer trivas riktigt fint. Mvh Nicklas Blomstrand
  • Axel F

2020-10-29

Axel F skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Rasmus har bemött oss på ett strålande sätt (alltid glad och positiv) och gjort ett fantastiskt jobb med och förverkliga vårat köp utav lägenhet. Läs mer
    2020-11-02 Rasmus J svarar Axel F
    Hej Axel!
    Tack så mycket för din rekommendation, det var fantastiskt roligt att jag fick hjälpa dig och Emma att hitta er lägenhet.
    Ha det så bra så syns vi snart igen!
    Mvh. Rasmus
  • 2020-10-27

Stefan W skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Försäljning av radhus.

Thomas ingav förtroende från första stund och har varit mycket kompetent samt trovärdig.

Mina förväntningar var att få ut ett bra och rättvist pris vilket han utförde med bravur.

Sammanfattningsvis har Thomas visat ett bra engagemang och arbetat för kundens bästa. Läs mer
  • 2020-10-27

Jacob B skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde min lägenhet med hjälp av Mikaela. Grym service och trevligt bemötande hela vägen. Alltid tillgänglig för svar på frågor som dök upp. Läs mer
  • 2020-10-26

Stig H skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Allt har varit till belåtenhet än så länge...! Läs mer
  • 2020-10-23

Ola J skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte ett hus i Hol och var ensam budgivare.
    Överlag så har allt funkar bra, budgivningen gick segt med tillslut så kom vi överens om ett pris. Läs mer
  • 2020-10-22

Bolennarth S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag säljer en bostadsrätt.
    Upplever ett bra engagemang med en lite komplex försäljning. Läs mer
  • 2020-10-21

Natascha G skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har varit otroligt nöjda med vårt val av Peter Jonsson som mäklare.
    Peter är proffsig, erfaren, lyhörd och genuin. Från början till slut har vi kännt att Peter vill vårt bästa.
    Vi ville få sålt vårt hus snabbt och Peter visade och sålde vårt hus på 2 dagar. Och inte bara en snabb affär, utan med ett fantastiskt slutpris. Läs mer

Ramin N skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag köpte en radhus och mäklaren är fantastisk och väldigt tydligt att förklara allt. Läs mer
    2020-10-27 Oscar W svarar Ramin N
    Tack Ramin och grattis till ett bra köp!
    Nu lägger vi fokus på att din lägenhetsförsäljning ska bli minst lika lyckad.

Oscar

Mirzad K skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Oscar sålde min rådhus några dagar sedan. Sen första mötet Oscar var väldigt lätt att samarbeta med, lyhörd och gav relevanta tips hur jag skulle göra för att presentera huset på bästa sätt.
    När man säljer ett hus då har man alltid stora förväntningar och ännu större dos av stress, som Oscar kunde lätt lugna ner med sin sätt att kommunicera och hantera situationen.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar för andra som vill kunna sälja sitt hem med ett leende :)

Mirzad Kovacevic Läs mer
    2020-10-27 Oscar W svarar Mirzad K
    Tack för ett fint omdöme Mirzad och roligt att du blev nöjd med resultatet!
    Du gjorde ett enormt jobb och alltid lika roligt när det lönar sig.
    Önskar dig allt gott så hörs vi snart igen!

Oscar

Jacob B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande hela vägen! Läs mer
    2020-10-19 Peter J svarar Jacob B
    Hej Jacob. Härligt att ni fick köpa det fina huset. passar nog er perfekt. Kul att ni ä'r nöjda.-
  • 2020-10-16

Claes Å skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt tomt
    Bra bemötande
    Infriade våra förväntningar Läs mer
  • 2020-10-13

Maja F skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt Kungsgatan 41 A, Alingsås.

Mikaela har en bra blandning av att vara personlig och proffsig! Det tilltalar mig och många med mig! Det gör att jag alltid känt mig trygg för jag vet att hon kan vara mjuk där det behövs, sätta ner foten där det behövs och hon gör det genom fakta, kontakter och att hon tänker "utanför boxen". Man får förtroende för henne!

Det var ett tag då jag misströsta, att det skulle ta väldigt lång tid att få min lägenhet såld! Då har hon kommit med nya infallsvinklar, dragit i trådar som tillslut gav resultat!

Tack Mikaela! Läs mer
    2020-10-28 Mikaela T svarar Maja F
    Tack Maja för väldigt fina ord, vad glad jag blir!
    Jag hoppas att du en dag flyttar tillbaka till Alingsås så att jag kan hjälpa dig att hitta en ny bostad. Tack för givande samtal längs vägen Maja, det har varit en fröjd att få hjälpa dig att sälja din fina bostad!
    / Med vänlig hälsning, Mikaela
  • 2020-10-11

Fredrik B skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en lägenhet av Mikaela och har blivit väl bemöta genom hela affären Läs mer
    2020-10-21 Mikaela T svarar Fredrik B
    Tack Fredrik för dina ord och till era nya fina lägenhet! Hoppas ni ska trivas bra och välkomna till Alingsås! Vi ses, / Mikaela
    Fredrik B gillar detta
  • 2020-10-09

Henrik B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en villa.
    Tog kontakt med säljaren innan visning och därefter mäklaren. Tycker att vi fick ett bra och enkelt bemötande.
    Vi kom alla överens om att göra klart affären innan visning och det löste sig snabbt och smidigt.
    Känner oss mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-19 Peter J svarar Henrik B
    Tack för att ni är nöjda. Ni har köpt ett väldigt fint hus där ni kommer att trivas i många år framöver. Lycka till med boendet!
    Peter J gillar detta
  • Lasse G

2020-10-09

Lasse G skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostadsrätt, sålt villa.
    Vi blev bemötta på ett sakligt och ansvarsfullt sätt.

Vi hade höga förväntningar på kunskap och service och dom blev mer än väl tillgodosedda.

Sammanfattning: Professionellt. Läs mer
    2020-10-19 Peter J svarar Lasse G
    Tack Lasse för dina fina ord. Jätteroligt att få hjälpa er med både köpet och försäljningen. Allt gick ju dessutom snabbt och smidigt. Ni kommer garanterat trivas perfekt i den nya bostaden. Den passar er perfekt.
    Peter J gillar detta
  • Maja K

2020-10-07

Maja K skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en nybyggd liten villa från ett företag och Rasmus har hjälpt oss som köpare jättemycket under processen. Kontraktskrivningen drog ut på tiden då säljaren befann sig på annan ort vilket bidrog till viss oro för vår del men Rasmus har funnits där via telefon och smskontakt och svarat mycket skickligt och lugnande på våra frågor och funderingar. Ett riktigt proffsigt bemötande, verkligen! Läs mer
    2020-10-08 Rasmus J svarar Maja K
    Hej Maja!
    Tack så hemskt mycket för fina rekommendation och för en smidig affär. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya, fina bostad.
    Ha det så bra så syns vi snart igen!
    Maja K gillar detta

Lukas B skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Väldigt bra, snabb affär, inga konstigheter eller problem Läs mer
    2020-10-05 Rasmus J svarar Lukas B
    Hej Lukas!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med köpet av din nya, fina bostadsrätt.
    Vi ses snart igen!

Katarina S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Thomas har sålt vårt hus på ett föredömligt sätt. Han har visat engagemang på ett sätt som passat vårt behov. Läs mer

Linus B skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt villa i Östadkulle. Thomas lever upp till våra förväntningar. Engagerad och trevlig. Läs mer
  • 2020-10-04

Ulla F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt. Bra bemötande. Enkelt att ha bra dialog under försäljningsperioden. Tillgodosåg mina önskemål väl. Mycket nöjd som helhet. Läs mer
    2020-11-02 Nicklas B svarar Ulla F
    Hej Ulla tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning och en bra dialog.
    Mvh Nicklas Blomstrand

Albin S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sympatisk och trevlig man som bemöter än på varmt och ödmjukt. Lyssnar på en som köpare. Känner mig trygg med honom som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-02

Sven Olof Ö skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en bostadsrätt av en mycket trevlig och kunnig mäklare! Mina förväntningar på en bra mäklare levdes upp till 100%!

Hela affären genomfördes snabbt och med mycket kunnande i en lugn och trevlig anda! Läs mer
  • 2020-10-01

Bloms F skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte en tomt av Mikaela.

Tycker att hon är en mycket kompetent mäklare. Läs mer
    2020-10-21 Mikaela T svarar Bloms F
    Tack Kalle för ditt omdöme, Ska bli spännande och se när ni har sjösatt era planer för tomten och intill liggande fastigheter. / Med vänlig hälsning, Mikaela
  • 2020-09-30

Tina A skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Fixade en snabb extravisning och förmedlade kontakten med säljaren så att vi kunde avsluta affären på mindre än ett dygn. Toppen! Läs mer
  • 2020-09-26

Per L skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ett perfekt upplägg och korrekt avslut på vår lägenhets affär . Läs mer
    2020-10-02 Rasmus J svarar Per L
    Hej Per!
    Tack för ett gott samarbete och vad roligt att ni känner er nöjda med försäljningen.
    Ha det bra så ses vi snart igen!
  • 2020-09-22

Anna H skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag är så nöjd med bemötandet av Anton när han kom hem till mig första gången för att berätta om sin mäklartjänst. Det kändes jättebra. Riktigt stort förtroende och jag kände mig trygg med att detta skulle gå bra. Jag avbokade alla mäklare efter vårt möte och skrev kontrakt på plats med honom.

Jag berättade för Anton att jag redan hade köpt några dagar senare och då valde Anton ändå att att lägga ut lägenheten på "på gång". Detta är jag inte så nöjd med eftersom jag faktiskt redan hade köpt. Här hade jag önskat större lyhördhet och att Anton hade ändrat planerna när jag sa att jag redan hade köpt och lagt ut lägenheten direkt på Hemnet. Nu gick det en vecka där spekulanter visade ett svalt intresse. Detta stressade mig mycket. Här var Anton lite långsam att svara på mina mail vilket stärkte min oro ytterligare.

Kort efter att lägenheten lades ut på Hemnet (1 dag) kom första förfrågan från det som blev mina köpare. De ville komma samma dag. Då Anton inte kunde visa min lägenhet för dem med så kort varsel (fullt förståeligt) , visade jag den själv. Här hade vi ett bra samtal inför vad jag skulle tänka på. Jättebra!

Paret bestämde sig nästan på plats och detta kommunicerade jag till Anton. Han svarade direkt , trots att klockan var efter 20.00. Detta uppskattade jag mycket. Anton var dessutom mycket tillmötesgående med att boka kontraktskrivning nästa dag. Det är jag också mycket tacksam för.

Det var tack vare Anton som jag vågade säga det pris jag gjorde till köparna. Han hade givit mig den hinten att detta pris var vad jag skulle kunna få ut vid ett riktigt bra läge. Jag gick på hans ord och bad om det priset. Köparna godtog detta. Detta är jag mycket mycket tacksam för.

Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare. Frånsett den smärtsamma fördröjning som "på¨gång" var när jag redan hade köpt så anser jag att Anton är mycket skicklig. Jag skulle varmt rekommendera honom till en vän. Läs mer
  • 2020-09-16

Susanne Ö skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt ett fritidshus i Västra Bodarna och anlitade Nicklas Blomstrand. Vi fick ett professionellt och förtroendegivande bemötande från början till slut. Under säljprocessens gång blev vi hela tiden underrättade om vad som hände vilket vi uppskattade mycket och det kändes väldigt seriöst. Då vi också blev nöjda med slutresultatet kan vi å det varmaste rekommendera Nicklas Blomstrand! Läs mer
  • 2020-09-16

Karin M skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas sålde mitt hus. Jag kan varmt rekommendera honom. Lugn, professionell och gör sitt yttersta för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Så som en mäklare ska vara helt enkelt! Karin Läs mer
    2020-09-21 Nicklas B svarar Karin M
    Hej Karin,
    Tack för ett bra samarbete och en bra dialog, roligt att det försäljningen blev lyckad.
  • 2020-09-15

Elin F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt en villa utanför Alingsås. Jag upplever att vi fått ett professionellt men personligt bemötande och är mycket nöjda med Nicklas insats. Han har varit mycket hjälpsam, lätt att kommunicera med, flexibel och trevlig, dessutom visat stor hängivenhet! Läs mer
    2020-09-21 Nicklas B svarar Elin F
    Hej Elin och Olle
    Kul att ni är nöjda, tack till er för en bra dialog och för förtroendet att jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-09-14

Gustav C skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi var jättenöjda med Nicklas bemötande när vi köpte vår villa. Han var mycket hjälpsam med att fixa extra visningar av huset och med att svara på de frågor vi hade. Läs mer
    2020-09-21 Nicklas B svarar Gustav C
    Hej Gustav och Hanna,
    Tack för feedbacken och välkomna till Alingsås. Hoppas ni kommer trivas riktigt fint i ert nya fina hus!
  • 2020-09-10

Aleksandra Barbara K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Niklas var väldig hjälpsam, trevlig och kunning under hela processen att köpa hus, han informerade oss extensivt om allt, samt har själv verifierat detaljer som t.ex namn och telefon till husets byggare, ifall vi behövde hans hjälp vidare eller omdömme och information om skolor och förskolor i område.
    Han är snäll, respektfull, har bra kunskap om marknaden runt Alingsås och det visar sig att han inte tvekar att gå lite länge och ge lite mer för att affären är annu tryggare och smidigare. Rekommenderar varmt att anlita honom! Läs mer
    2020-09-21 Nicklas B svarar Aleksandra Barbara K
    Hej Anders och Aleksandra
    Tack för er feedback, jag hoppas ni skall trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
  • 2020-09-07

Berit Gunnel Margareta N skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Allting har gått väldigt smidigt från första mötet, vi har blivit väl bemötta och är nöjda
    med allting. Läs mer
    2020-09-08 Oscar W svarar Berit Gunnel Margareta N
    Tack för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
    Jag är övertygad om att de nya ägarna kommer stormtrivas och många härliga minnen skapas!
    Ta hand om er och återigen tack!
    Hälsning,
    Oscar Wängroth
    Svensk Fastighetsförmedling
  • Marcus R

2020-09-01

Marcus R skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Anton sålde en fastighet till mig där affären till slut blev av. Har visat engagemang och svarat på frågor! Läs mer
  • 2020-09-01

Elin M skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en villa i Vårgårda efter en förhandsvisning. Anton var väldigt lätt att prata med, väldigt kunnig om huset och lätt att få tag i på telefon. Affären avslutades samma dag som visningen och vi är mer än nöjda! Läs mer
    2020-09-10 Anton N svarar Elin M
    Tror och hoppas verkligen ni kommer att trivas när det väl blir dags!
    Ses snart för nyckelöverlämning! Tack!
    Mvh Anton
  • 2020-08-28

Karl Olov H skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en bostadsrätt och Anton har varit ett tryggt stöd som både sett till vårt och säljarens bästa.
    Trevlig och professionell mäklare som tillgodosett oss som kunder. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-09-01 Anton N svarar Karl Olov H
    Tack för fina ord! Hoppas och tror verkligen att ni kommer stor-trivas i er nya bostad! Ses på tillträdet! :)
    Mvh Anton
  • 2020-08-25

Erik L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas upplevde vi som mycket trevlig, påläst och hjälpsam att ta reda på mer! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte