Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

• Victor B
    Victor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas har varit väldigt tillmötesgående och trevlig i affären. Känns väldigt seriös och proffsig, men ändå med glimten i ögat.
  • Linnéa Å
    Linnéa Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Otroligt tillmötesgående och hjälpsam i vår första husaffär. Enkel att hankatt göra med utan krusiduller! Väldigt nöjd!
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas är en mäklare som genuint anstränger sig för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda med affären!
  • Peter N
    Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    ........................................................................
  • Donald R
    Donald R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Lugn och förklarande. Svarar bra på alla frågor. Hade väldigt gott om tid för oss. Därför kunde vi slutföra affär redan 5 dagar efter första kontakten.
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Donald R
    Hej Donald, tack för er feedback. Väldigt roligt att få vara en del av ert bostadsbyte, välkomna till Alingsås!
    Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Victor C
    Victor C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Victor C
    Tack, för fina ord! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! / Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Christer A
    Christer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Väldigt förstående och inlyssnande.
    Gav tydlig information hela tiden.
    Kunde han inte ge svar så tog han reda på det.
    Ingav förtroende
    2017-11-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer A
    Tack för ett fint omdöme och ett gott samarbete! Det har vart kul att få vara med på hela eran resa med att hjälpa er att köpa ett bekvämare boende och även att sälja er bostad. Hoppas ni ska trivas bra! / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson & Peter Jonsson.
  • Lena Gunnel Inger J
    Lena Gunnel Inger J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag är mycket nöjd med min mäklare Leif Börjesons arbete.
    Tack
    Lena Johanson
    2017-11-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lena Gunnel Inger J
    Tack Lena för fina ord. Ha det gott! / Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Ingalil W
    Ingalil W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag är mycket nöjd med Niklas sätt att hantera försäljningen av min bostad, han är proffsig och sympatisk. Rekommenderar honom varmt.
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingalil W
    Roligt att läsa du är nöjd, kul att kunna hjälpa dig på vägen. Lycka till och hoppas du kommer trivas i Stockholm! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra och ärligt rakt igenom! Tack Nicklas!
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik L
    Tack för fina ord! Hoppas du ska trivas i din nya bostad. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bästa mäklaren! Har inget att klaga på. Allt jag förväntat mig.
    2017-10-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Charlotte L
    Tack för ett fint omdöme och ett bra samarbete! Lycka till med ditt nya boende. / Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Jessie S
    Jessie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Grymt nöjda!

Nicklas är otroligt proffsig och serviceminded!
    2017-10-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jessie S
    Tack för fina ord :) Roligt att jag kunde vara med och hjälpa er med ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    En lyhörd och personlig mäklare som såg till att vi fick köpa vårt första boende på ett smidigt sätt. Mikaela förstod var vi var ute efter & såg till att vi fick den informationen vi behövde. Har bara gott att säga.
    2017-10-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Michaela S
    Tack för dom fina orden :) Det har vart väldigt roligt att kunna hjälpa er längs vägen till ert nya boende. Tack för många skratt och ett fint samarbete! Jag hoppas ni kommer trivas bra. / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag är extremt nöjd med Mikaela Thim på svensk fast. Hon gav ett proffsigt intryck och skötte allt till 100% kunde inte fått en bättre mäklare. Kommer definitivt rekommendera henne till andra som ska sälja sina bostäder.
    2017-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel H
    Tack för förtroendet och för dom fina orden :) Det ska bli spännande och väldigt roligt att få följa ert husbygge.
    /Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas skötte vår försäljning utmärkt. Han var väldigt lyhörd och förstod vad som var viktigt för oss som säljare. Det kändes tryggt hela vägen. Om vi någon gång skulle sälja igen så skulle vi självklart använda oss av honom som mäklare.
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia B
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av er bostad. Tack till er för ett fint samarbete och för inspirerande samtal!
    Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Lyhörd på våra önskemål. Engagerad, dock inte lika mycket som förväntat. Kan dock bero på vissa omständigheter?!
    Kan definitivt rekommendera Svensk Fast till vänner!
    2017-09-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne E
    Tack för din rekomendation , men framförallt för er förståelse för vad som hände runt omkring mig när jag sålde eran bostad
  • Björn A
    Björn A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har mött Nicklas som både köpare och säljare. Han inger stort förtroende och skapar en trygghet för alla parter under hela processen. Alltid ett glatt humör och trevligt bemötande. Vi har varit väldigt nöjda och kan inte annat än varmt rekommendera Nicklas!
    2017-09-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn A
    Väldigt roligt för mig att läsa att ni är nöjda med allt. Jag hoppas att ni kommer trivas gott i er nya bostad!
    Tack för förtroendet jag fick att hjälpa er med försäljningen av er bostad. Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand.
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra bemötande och försäljningen gick bra
    Har inget att klaga på.
    2017-08-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo B
    Tack Bosse för ett bra samarbete, roligt att du är nöjd med allt. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Anita D
    Anita D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag blev väldigt bra bemött av Nicklas, kände mig trygg o jag kände stt jag kunde lita på honom fullt ut under hela försäljningsprocessen ! Mycket trevlig o han inger förtroende i sin personlighet! Kan verkligen rekommendera honom till andra som ska göra fastighetsaffärer ! 👍
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anita D
    Stort tack för dom fina orden och för förtroendet i samband med försäljningen. :) Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Utmärkt

Texten måste vara åtminstone 30 tecken:
    Varför det.??????
    2017-06-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Vad roligt att ni var nöjda Mikael och Birgitta! och stort tack för den fina gåvan. :) / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Jens S
    Jens S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Han gjorde ett jättebra bemötande och ordnade bra möten och sålde det bra. Han är en fantastiskt mäklare och jag kommer att rekommendera han för alla
  • Lars-Erik L
    Lars-Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Engagerad och mycket sakkunnig!!!!!
    2017-06-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars-Erik L
    Tack för förtroendet och fina ord. / Med vänlig Anders Andreen
  • Tony B
    Tony B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Fick ett bra och proffsigt bemötande och mäklaren levde väl upp till mina förväntningar. Känner mig oerhört nöjd.
    2017-04-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tony B
    Tack för din fina feedback, jätte roligt att höra att du är nöjd :) Hoppas att du kommer att trivas gott när du byter ut Alingsås mot Mönlycke. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Susanne P
    Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Över förväntan, glad, trevlig, lugn proffetionell. Bra kommunikation.
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne P
    Va kul, tack för fint omdöme och förtroendet i samband med er försäljning. Vi försöker alltid att överträffa kundens förväntningar. / Med vänlig hälsning Peter Jonsson.
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Många har rekommenderat Leif Börjeson. Han är målinriktad och riktigt lyhörd mäklare. Jobbade för att hitta bästa möjliga lösning. Vi rekommenderar honom varmt!
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Barbro B
    Stort tack för dom fina orden Barbro och tack för förtroendet i samband med försäljingen. :) Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Leif K
    Leif K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Väldigt bra. Snabb försäljning till bra pris.
  • Eva Marie S
    Eva Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    mycket bra bemötande ingenting verkade besvärligt, över förväntan.
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Marie S
    Hej Eva-Marie ! Vi försöker alltid att överträffa kundens förväntningar, Kul att du uppskattade det och tack för förtroendet.
    / Nicklas Blomstrand
  • Kent K
    Kent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    2016-09-07
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling Alingsås Robin Almanakis när vi sålde vårt hus.Robin hade ett personligt engagemang och var alltid tillgänglig när man hade frågor och skötte allt väldigt snabbt och proffsigt. Jag kan därför rekommendera honom med högsta betyg.
    Kent Kristiansson.
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kent K
    Va roligt, att vara personligt engagerad och alltid tillgänglig är några av mina ledord! Tack för förtroendet :)
    Robin Almanakis
  • Jan Erik A
    Jan Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vår mäklare var jättebra han var mycket kunnigi sitt jobb som mäklare.Han var lätt att kommunicera med.Var alltid tillgänlig och alltid på gott humör.
    MVH/Jan-Erik.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Engagerad och kunnig! Kan absolut rekommendera Nicklas
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag fick ett oerhört bra bemötande från första början. Nicklas var trevlig och tydlig med sin roll som mäklare och gav oss väldigt bra tips inför visning och försäljning. Jag rekommenderar varmt Nicklas till övriga kunder. Det är en mycket bra mäklare som var professionell i alla avseenden.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett bra bemötande god personkemi jag är mycket nöjd med min mäklare.
    2017-06-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kenneth A
    En bra säljare skapar en bra mäklare, allt blir så mycket enklare då.
    Det vor ytligt spännande att få ta del av alla dina upplevelser
  • Johan R
    Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Affärsmässig attityd och väldigt hög professionalism. Kände mig helt trygg med affären.
    2017-06-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan R
    Tack Johan
    Jag hoppas att funnit dig själv tillrätta i ditt nya boende, du vet att i Alingsås har vi många bra bostäder ifall du längtar tillbaka
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket bra försäljning. Mycket nöjd med mäklaren
  • Erik S
    Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mäklarens bemötande var utmärkt, Min förväntan blev bättre än vad jag trodde.
  • Björn E
    Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda