Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 134 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

• Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt villa med utmärkt hjälp och service, utan honom hade vi troligtvis i rott i land. Alltid tillgänglig via sms, mail mm. kunnig och intresserad av oss som kunder på visning, men därefter blev det bara bättre och bättre. Affären sköttes sedan snyggt och han skapade god kontakt mellan alla berörda parter. Läs mer
  • Heidi S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt mammas hus ett dödsbo. Tycker bemötandet har varit jätte bra och mäklaren har gjort ett fantastisk arbete Läs mer
  • Åsa Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi tycker att vår mäklare är mycket kompetent och proffesionell.
    Vi tycker att vi har fått väldigt bra hjälp och ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra svar på alla mina frågor. Läs mer
  • Treuinvest Ab skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Villaförsäljning, Robin är tydlig, kommunikativ & återkopplar på ett föredömligt sätt. Därtill är han arbetsam & ser det inte som ett problem att visa huset en extra gång vid behov. Står Ni i valet & kvalet om vilken Mäklare Ni skall anlita så är Robin ett bra val enligt mitt tycke. Läs mer
  • John A
    John A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde vårt hus på landet. Duktig och engagerad mäklare, la ner mycket tid och energi vilket vi såklart är mycket tacksamma för! Vänlig och förtroendeingivande! Läs mer
  • Adam J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    VI har köpt en villa på landet. Trots att det blev lite märkliga svängar i affären tycker vi att Nicklas har skött allt mycket proffsigt. Det var först lite oklart hur man skulle komma i kontakt med mäklare för att få till stånd en visning, men det löste sig också med en enkel fråga. Läs mer
  • Camilla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpte en ville i Norsesund och bemötandet av Robin var fantastiskt. Vi är supernöjda 😊 Läs mer
  • Fernando C
    Fernando C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi sålde vår villa och blev rekommenderat av ha Niklas som mäklare. Vi är 100% nöjda med tjänsten! Läs mer
  • Andreas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi är mycket nöjda med mäklarens insats vid försäljningen av vårat hus och kan varmt rekommendera Nicklas Blomstrand och Svensk Fastighetsförmedling. En snabb och smidig försäljning med bra resultat. Vi upplevde Nicklas som trygg, kunnig och han gav ett mycket proffsigt bemötande hela vägen.
    Tack Nicklas! Läs mer
  • Marcus J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Fantastisk mäklare! Fantastiskt bemötande! Fredrik Eklund-klass! Det den mannen inte vet är inte värt att veta! Trevlig, begåvad och ödmjuk! Läs mer
  • Daniel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpare
    Mycket tillmötesgående, påläst men tog sig också tid med oss att besvara frågor, visningar etc Läs mer
  • Maria F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket proffsigt genomfört med allt från visning till kontraktsskrivning av Mäklare Nicklas Blomstrand. Trevligt bemötande, snabb återkoppling och väldigt bra att ha dialog med runt de frågor som uppkommit. Vi har tidigare mycket god erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling i Alingsås och även denna gång blev vi väldigt nöjda.
    Jag skulle varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Alingsås och mäklare Nicklas Blomstrand. Läs mer
  • Olof Andreas J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Superbra kommunikation och professionellt bemötande! Läs mer
  • Helena F
    Helena F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket bra bemötande.
    Trevlig, proffsig, smidigt!
    Inget negativt.
    Tack Niklas! Läs mer
  • S & skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Nicklas Blomstrand är den i särklass bästa mäklare vi haft att göra med i processen att köpa/sälja bostad. Han är lyhörd och klok. Agerar professionellt men med glimten i ögat. Vi har känt oss trygga genom processen som nu lett till köp av bostadsrätt. Kan inte annat än rekommendera. Läs mer
  • Denis A
    Denis A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har köpt en 2:a på 55kvm i Alingsås. Mäklaren tog emot oss på ett professionellt sätt på visningen och var väldigt öppen och ärlig med beskrivning och planer runt lägenheten och området. Eftersom det inte var så många på visningen så fick man mycket tid med honom för att ställa frågor.

Har verkligen inga invändningar och är över det hela helt nöjd med hela affären.

/D Läs mer
  • Ulla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra och trevlig mäklare, som gav oss en objektiv visning av det huset vi köpte. Läs mer
  • Saeed A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Saklig, informativ och trevlig. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket professionellt arbete. Peter Jonsson arrangerade snabbt fotografering och produktion av broschyrer, två visningar och snabb budgivning och avslut.
    Pris enligt prognos. Läs mer
    2018-10-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lars A
    Tack Lars! Härligt att du är nöjd och att vårt samarbete fungerade så bra. Känns som om alla parter är nöjda och det är ju alltid roligt.
  • Mattias A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde lägenhet. Nicklas har bra koll på marknaden, var tillgänglig för mina frågor och informerade på ett bra sätt under hela processen. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Anna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt Bostadsrätt Nu hyr ett Hus.Utmärkt bemött. Jag är helnöjd. Tack! Läs mer
    2018-10-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna J
    Tack Anna för omdömet och förtroendet att få sälja din fina lägenhet. / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt en bostadsrätt.

Rasmus Jonsson på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås var väldigt trevlig, positiv, kunnig och proffsig mot både oss som säljare och mot köparna när det skrevs kontrakt.

Vi kan varmt rekommendera Rasmus. Läs mer
  • Bert Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Snabb, trevlig och återkopplar.
    Sköter allt runt försäljning perfekt Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bert Erik R
    Tack Bert
    Alltid roligt när vårat arbete uppskattas, även om vi bara "gör vårat jobb"
    Tack för förtroendet att sälja eran lägenhet, vi hörs av när vi närmar oss tillträdet // Thomas o Mikaela
  • Olle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Vi hade mycket höga förväntningar, vilka infriades.
    Mycket proffsigt agerande. Slutresultatet över all förväntan. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olle J
    Tack Olle för fina ord. Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er att hitta den lösning som ni ville ha.Men framför allt att kunna överträffa den.// Thomas o Mikaela
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Fantastiskt trevliga mäklare, som tar väl hand om både säljare och köpare (mig). Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Tack Daniel för ett fint omdöme. Hoppas du ska trivas i nya bostaden. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Barbro Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har sålt en villa. Perfekt bemötande av mäklaren Thomas som tog sig an att gå igenom allt i detalj. Hade bra kontakt under hela tiden och villan såldes snabbt.
    Thomas har humor och är så positiv så man får ett stort förtroende för honom. De säljare/köpare som får honom som mäklare är bara att gratulera. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Barbro Marianne L
    Vilka underbara ord Barbro! Tusen tack. Det var ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av er villa. Ett fantastiskt samarbete och ett gott humör hela vägen - det kan inte bli roligare då! Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott! // Thomas Thim
  • Kerstin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt en bostadsrätt. Fick ett snabbt, vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin E
    Tack Kerstin! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina boende. / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi sålde ett hus och anlitade Robin till att göra det för vi fick ett gott intryck av honom och han gjorde oss verkligen inte besvikna!
    Kunnig, tillgänglig och lätt att samarbeta med.
    Kort sagt en kanonmäklare som vi rekomenderar alla att kontakta vid ett bostadsköp/försäljning. Läs mer
  • Josefine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpte en bostadsrätt i Alingsås
    Blev jättebra bemött av mäklaren som sålde lägenheten. Han var väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Läs mer
    2018-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine L
    Tack för fin feedback Josefine och Tobias! Hoppas ni ska trivas gott i ert nya boende och välkomna tillbaka till Alingsås. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • Lillemor M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har köpt ett litet radhus i Alingsås. Bra bemötande och sakinformation från början till slut. Smidigt samarbete, snabba svar på frågor och smidiga lösningar då det behövdes. Upplevde mäklaren pålitlig och sympatisk att ha att göra med. Rekommenderar mäklaren till Dig! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lillemor M
    Hej Lillemor, roligt att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas gott i din nya bostad. Mvh Nicklas Blomstrand
  • Sylwia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket trevligt bemötande i samband med visningar, återkoppling under processen samt under och efter köpet av min nya bostad Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har köpt en lgh på Lendahlsgatan 2b. Vi anmälde oss visning och Niklas ringde upp direkt o erbjöd oss att kolla före visning då han fått ett bud. Niklas levde upp till våra förväntningar och har givit oss ett bra bemötande. Han har agerat snabbt Och proffsigt på våra frågor och önskemål. . Vi ör nöjda med affären och kan varmt rekommendera Niklas till andra som ska sälja/köpa bostad. Tack! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa A
    Hej Lisa roligt att ni är nöjda med processen, hoppas ni kommer trivas utmärkt i lägenheten.
  • Bengt M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt hus. Trevligt bemötande.
    Bristfällig information vid återkoppling.
    Bra var att vi fick svar både via telefon å mail. Detta hus såldes av två mäklare.
    Och det blev stundvis otydligt vem av dom som var mest insatt då dom bad mig ringa den ena lr den andra olika gånger. Så bättre å tydligare återkoppling. Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt M
    Hej Bengt och tack för dina synpunkter. Vi försöker alltid att göra vårt yttersta för att ni skall bli nöjda. Vi var 2 mäklare som hjälptes åt med försäljningen och det gör oftast att vi blir mer tillgängliga och kan ge bättre service. Vi tar åt oss av dins synpunkter och skall tänka på det i fortsättningen. Ha det gott! Peter och Rasmus
  • Jan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Niklas Blomstrand har på ett mycket seriöst och trevligt sätt hjälpt oss genom vår villaförsäljning. Jag kommer att varmt rekommendera honom för våra vänner.
    Janne Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan A
    Tack för fin feedback Janne och tack för att jag fick möjligheten hjälpa er med bostadsbytet.
  • Annika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har sålt ett hus och fått det jag förväntade mig Läs mer
  • Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Inga konstigheter. Var aldrig så mycket i kontakt med mäklaren under mitt köp, men det vi hördes fungerade problemfritt och han gjorde sitt jobb som förväntat. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon F
    Hoppas ni ska trivas gott i er nya bostad Simon!
  • Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi köpte en bostadsrätt där Robin var mäklare!

kort sagt så var Robin kanon!

tydlig, påläst och väldigt trevlig! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Tack Mikael & Malin! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende tillsammans. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Johan Peter Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    En mycket smidig, professionell och trevlig upplevelse att sälja vårt hus med hjälp av Niclas Blomstrand. Inga som helst konstigheter, allt flöt på bra. Bra tillgänglighet, kommunikation och bemötande som man som kund önskar! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan Peter Erik O
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er bostad! Mvh Nicklas Blomstrand
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde vårat hus i Alingsås, vi är supernöjda med allt 😁 Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas H
    Tack Andreas & Sara! Vi önskar er all lycka med husbygget i Lerum! / Med vänlig hälsning, Thomas Thim & Mikaela Thim.
  • Matilda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra och trevligt bemötande under visning. Mycket god kommunikation med mäklaren inför och under köper. Vi har fått all den information vi behöver längs vägen och ser fram emot att flytta in i vårt hus! Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Matilda R
    Tack för fin feedback. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i huset!
  • Ulrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    - Sålt en bostadsrätt.
    - Bra bemötande, mycket bra svarsfrekvens.
    - Då vi planerade långt i förväg hann marknadens förutsättningar förändras en hel del, vilket gjorde det svårt att få sålt lägenhet till vårt önskade pris. Det hade egentligen inget med mäklaren i sig att göra, utan att utomstående faktorer (även faktorer utöver marknadens prisnedgång) "försvårade" försäljningen. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrik S
    Hej Ulrik och Sissel. Tack för ett bra samarbete och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Lycka till i er nya bostad!
  • Patricia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket hjälpsam mäklare. Snabba svar, trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patricia E
    Tack Patricia!
    Önskar er all lycka i ert nya fina boende. / Allt gott, Leif Börjeson.
  • Mona A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren Nicklas är en lättsam och trevlig person att ha att göra med. Han har varit tillmötesgående och verkar kunnig och påläst. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mona A
    Hej Mona, kul att se att du är nöjd med processen, hoppas du kommer trivas riktigt bra i Alingsås
  • Pernilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag upplevde mäklaren som lugn, professionell och trevlig. Han stöttade och gav goda råd genom hela processen från visning till köp.
    Kommer absolut rekomendera honom till andra! Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla P
    Hej Pernilla, roligt att läsa att du är nöjd! hoppas du kommer trivas gott i lägenheten.'
  • Katarina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling samt en professionell och smidig hantering. Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina T
    Tack Katarina! Hoppas ni ska trivas fint i ert nya boende och välkomna till Alingsås. / Med vänlig hälsning, Peter Jonsson & Rasmus Jonsson.
  • Ralph Oskar Jonatan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Professionellt bemötande redan från start vid försäljningen av min lägenhet! Jag fick ut vad jag ville på lägenheten samt det blev en bra person som tar över den vilket också känns kul.
    Sammanfattningsvis är ja mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ralph Oskar Jonatan H
    Hej och tack till dig Jonathan för att jag möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Tack för en bra dialog!
  • Maj-Britt Linnéa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har sålt en villa har blivit bra bemött av mäklaren allt har fungerat bra, återkoppling hela tiden och det har gått snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maj-Britt Linnéa O
    Roligt att se att ni är nöjda med processen. Lycka till med den nya bostaden!
  • Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Första gången för mej att ha kontakt med mäklare. Enbart en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig N
    Tack Solveig. Kul att du är nöjd med mitt arbetssätt! Önskar dig all lycka i ditt nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Nicklas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Grym mäklare! Är nöjd från början till slut. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicklas K
    Tack Nicklas för omdömet! tack för ett trevligt samarbete. Jag hoppas du ska trivas bra i din nya "hemstad". / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim,

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås