Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 206 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

• 2019-09-13

Johan C skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt hus.
    Engagerad, profesionell. Korrekt och mycket kunnig.. hela tiden blivit glatt bemött. Alltid tagit sig tid att berätta o förklara när man behövt det. Har hela tiden hjälpt mig att fatta kloka beslut. Läs mer
    2019-09-17 Nicklas B svarar Johan C
    Hej Johan, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen och tack för feedbacken samt ett bra samarbete!
  • 2019-09-13

Frida B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde en bostadsrätt i centrala Alingsås. Försäljningen gick snabbt och enkelt. Bemötandet från mäklaren var proffesionellt och tryggt, och uppfyllde de förväntningar jag hade. Läs mer
    2019-09-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Frida B
    Tack Frida! Känns bra att allt löste sig så smidigt och att det blev en bra affär. Det är alltid lättare när samarbetet fungerar så bra som det gjorde med er.
  • Magnus C

2019-09-12

Magnus C skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt en villa,Nicklas var väldigt hjälpsam,flexibel,noggrann
    Och tydlig.jag har bara positiva saker att säga om honom.
    Jag rekommenderar honom till alla. Läs mer
    2019-09-17 Nicklas B svarar Magnus C
    Hej Magnus, Tack för din feedback och ett gott samarbete!
  • Patricia R

2019-09-12

Patricia R skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas var snabbt behjälplig med att ge mig en extra visning (då jag missat det mesta av huvudvisningen) vilket gjorde att jag kunde jag få möjlighet att buda hem mitt nya hem! Nicklas var väldigt proffsig, tillmötesgående och härligt lätt att ha å göra med under hela processen. Läs mer
    2019-09-17 Nicklas B svarar Patricia R
    Hej Patricia tack för din feedback. Ska blir kul att följa resan med ditt nya fina hus! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-09-11

Katarina F skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt mitt hus på Horla Byväg 4 som tidigare varit en kyrka . Utgångspriset sattes till 2 775000 kr och såldes för 2.850 000kr . Har under hela försäljningsprocessen haft Mikaela Thim som mäklare och har från första stund till avslut blivit otroligt väl omhändertagen . Mikaela har agerat lugnt ,metodiskt och proffesionellt . Jag har kunnat ställa frågor,som besvarats snabbt, jag har fått vägledning och känt mig delaktig på det vis jag önskat. Kan varmt rekommendera Mikaela till dig som kanske gör din livs största affär ,din husförsäljning mvh Katarina Ferkinghoff Läs mer
  • 2019-09-10

Gun Rose-Marie J skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Försäljning av en bostadsrätt i Alingsås.
    Jag blev utomordentligt bra bemött.
    Alla förväntningar jag hade inför försäljningen blev uppfyllda.
    En bättre mäklare kan man inte få. Läs mer
    2019-09-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun Rose-Marie J
    Tack
    För dina rekommendationer. Det är alltid lika roligt att att få hjälpa er på bostadsmarknaden.
    Hoppas att det snart blir dags igen
    Thomas
  • 2019-09-02

Alfred K skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har inget att skriva mer än att det var ett nöje. Trevlig och proffsig kille. Läs mer
    2019-09-03 Rasmus J svarar Alfred K
    Hej Alfred! Tack för dina fina ord och en smidig affär, hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Hans Marcus B

2019-09-02

Hans Marcus B skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi var riktigt nöjda med försäljningen av vårt radhus. Mikaela var engagerad, proffsig och hade en bra genomtänkt strategi för att skapa intresse för vårt hus. Vi är supernöjda över resultatet som översteg våra förväntningar. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Hans Marcus B
    Tack för er feedback Marcus och Sarah! Kul att vi tillsammans kunde hitta en så smidig försäljning som överträffade förväntningarna. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende när det väl är dags för er. Ha det fint så hörs vi av! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-09-02

Cristoffer M skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Snabbt lätt saklig mäklare, bara positiv upplevelse Läs mer
    2019-09-02 Anton N svarar Cristoffer M
    Tack för fina ord! Hoppas ni skall trivas i ert nya hus när dagen kommer! Mvh Anton
  • 2019-09-01

LINDA K skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har fått ett proffsigt intryck och otroligt bra bemötande av Rasmus Jonsson. På visningen tog han sig tid att i lugn och ro visa allt och besvara frågor utan att stressa på oss. Han är tydlig när han går igenom affären så att båda parter har förstått. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar LINDA K
    Hej Linda! Tack för dina fina ord. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya fina bostad.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • 2019-08-29

Anton P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Fantastiskt bra bemötande och bra kommunikation genom hela köpprocessen! Jag kommer att välja Svensk Fastighetsförmedling när det är dags att sälja :-) Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anton P
    Tack Anton för omdömet! Kul att höra att du är nöjd med mitt sätt att arbeta, Jag hoppas du ska trivas bra i din nya fina bostad. Vi hörs! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2019-08-29

Leonardt F skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt en villa, väldigt snabb process, samma dag som budgivningen var klar skulle det signeras, kl 19:00 på samma kväll. Läs mer
    2019-09-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leonardt F
    Hej Leonardt! Tack för din feedback, jag hoppas att ni kommer att trivas bra.
    Mvh. Rasmus och Peter
  • 2019-08-28

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas gjorde ett utmärkt jobb vid försäljningen av min villa i Alingsås. Han bemötte vänligt och tålmodigt alla mina frågor och funderingar. Nicklas framstod som kompetent och intresserad av mig som kund och min fastighet.
    Sammantaget är jag mycket nöjd! Läs mer
  • Lise N

2019-08-27

Lise N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas svarade ärligt och uppriktigt på alla våra frågor och var mycket hjälpsam. Han fick oss att känna oss trygga när både boendeform och kommun var nytt. Att han alltid är glad och trevligt är också uppskattat. Läs mer
  • 2019-08-27

Ingalill A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas har varit pålitlig, seriös och engagerad genom hela försäljningen av vår bostadsrätt. Stort tack för det!
    Ingalill o Peter Läs mer
  • 2019-08-15

Leif A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag är jättenöjd!

L. Aronsson Läs mer
  • 2019-07-19

gunnar m skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Nicklas
    Ulla, Marie och jag skulle vilja tacka dig för din fina och mycket vänliga hjälp vid Ulla´s husförsäljning. Det har gatt bade snabbt och smärtfritt och det har under denna korta tid varit ett sant nöje att träffa dig!

Vänliga hälsningar Ulla, Marie och Gunnar Läs mer
    2019-09-12 Nicklas B svarar gunnar m
    Hej, tack för förtroendet och ett bra samarbete. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2019-07-18

Peter F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt hus med Nicklas Blomstrand som mäklare. Bra på att lyssna in och ödmjukt invänta våra åsikter och beslut. Förmedlar bara det han vet och erkänner om han inte vet. Trevlig. Förefaller seriöst intresserad av att vi som kunder ska bli näjda. Läs mer
    2019-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter F
    Tack Peter för ett väldigt fint omdöme. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2019-07-16

Thilde E skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har sålt min fastighet i Alingsås omrdet
    Kan varmt rekommendera Anton Nilson på svensk fastighetsförmedling i Alingsås
    Super nöjd o tacksam för hans hjälp med försäljningen Läs mer
    2019-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thilde E
    Tack Thilde för ett gott samarbete och fina ord. / Med vänlig hälsning, Anton Nilsson
  • 2019-07-04

Marcus N skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Professionellt från början till slut. Bra annonsering i både lokalpress och på hemsida med video. Sålde nybyggd lägenhet.
    Mäklare Thomas Thim med mycket god lokalkännedom! Läs mer
    2019-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus N
    Tack Marcus.
    Alltid roligt att medverka till bra affärer för all inblandade
    // Thomas Thim
  • 2019-07-03

Razan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Bra och nöjd, sköter allt vilket är ....
    bra bemötande
    Snabb service
    Proffs
    Trevlig Läs mer
  • 2019-07-02

Peter E skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålde en bostadsrätt genom Mikaela Thim och är så otroligt nöjd med hur det hela hanterades.
    Från första kontakt till kontraktsskrivning. Var så proffsig, fanns det minsta tveksamhet så fick jag alltid svar på mina frågor och funderingar. Läs mer
    2019-08-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter E
    Tack Peter för ett fint omdöme. Kul att kunna hjälpa dig och dina bröder efter några försök med annan mäklare på marknaden. Ha det gott så ses vi! / med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • 2019-06-26

Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket bra för mej som säljare god uppföljning och stor medverkan under hela arbetet trevlig och engagerad Läs mer
  • 2019-06-25

Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt ett trevligt torp och blev mycket proffsigt och trevligt bemött. Mycket enkelt att kompromissa och sammarbeta med.
    Förväntade mig endast att mäklaren skulle rodda i det mesta vilket har gjorts utmärkt.
    Första mötet på visningen var mycket bra, mycket information och visat intresse för oss som köpare. Vid frågor som saknade information, kollades detta upp och vi fick klara svar.
    Snabb återkoppling.
    Rekommenderar starkt!
    Mvh Lisa och Nicklas Läs mer
  • 2019-06-25

Mari-Ann K skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Stort personligt engagemang, mycket proffsig.
    Allt sköttes mycket snabbt och vi fick den hjälp och de råd vi önskade. Absolut högsta betyg. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mari-Ann K
    Tack Mari-Ann! Alltid lättare när man har med sådana kunder som er att göra med.Samarbetet med dig och Johnny fungerade perfekt. Skönt att det löste sig snabbt och att ni nu kan njuta fullt ut av er nya fina bostad.
    Peter Jonsson Svensk Fastighetsförmedling
  • 2019-06-21

Niklas F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi sålde en bostadsrätt i östra Ängabo.
    Vår mäklare (som vi använt en gång tidigare) var mycket bra att ha att göra med.
    Han var rak och tydlig vad gällde de förutsättningar som var gällande på bostadsmarknaden i det läge vi sålde - och vad vi kunde förvänta oss av den tid vi hade framför oss.
    Sammanfattningsvis gick allting mycket bra, och i allt detta hade vår mäklare en viktig roll i att hitta rätt köpare vilket gjorde att vi blev mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-20

ÅSE A skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Då vi som köpare införskaffade vårt boende för ett antal år sedan av Svensk fasighetsförmedling och Thomas Thim var valet enkelt då det nu var dags att sälja. Thomas har generöst varit behjälplig och tillgänglig för alla olika frågor vi haft genom hela vår köp/sälj process, och guidat oss med erfarenhet. Kan varmt rekomendera Thomas Thim till er Läs mer
    2019-08-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar ÅSE A
    Tack Åse
    Roligt att ni till slut lyckades finna ett nytt boende. Nästa gång vi syns är väl när barnen flugit ut. Kan vara risk för att jag då gått i pension)), så det får bli nästa generations Thim som får hjälpa
  • 2019-06-19

Arben V skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej,
    Jag har köpt ett radhus i Alingsås och är jätte tacksam till Nicklas Blomstrand för allt som gjorde under köpprocessen. Nicklas gjorde ett proffsigt arbete och hela tiden hade ett trevligt bemötande. Det är säkert att jag komma samarbeta mera med honom i framtiden!

Vänligen Arben Vojvoda Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arben V
    Tack Arben för ditt fina omdöme gällande mitt sätt att arbeta. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende och i Alingsås. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Martin T

2019-06-02

Martin T skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en villa
    Grymt bra bemötande och hjälpa av Thomas
    Han bemötande är över förväntan
    Köpte gick smidigt och bra genomfört
    Högsta betyg Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin T
    Tack Martin! alltid lika smidigt och roligt att göra affärer med dig. Tack för ett gott samarbete! / Med vänlig, hälsning Thomas Thim
  • Marianne L

2019-05-20

Marianne L skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår villa och blev mycket professionellt bemött av vår mäklare. Trygg, kunnig, lugn och positiv är det sätt på vilket vi bäst skulle beskriva honom. Vi kan varmt rekommendera både mäklaren och Svensk Fastighetsförmedling/Alingsås. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marianne L
    Tack och Marianne & Bengt för era fina omdömen gällande mitt sätt att arbeta och för förtroendet att sälja ert hus. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Thomas Thim
  • Stefan S

2019-05-20

Stefan S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    jag och mina syskon har precis sålt en villa och tycker att min mäklare Peter skött detta exemplariskt! Läs mer
    2019-05-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Hej Stefan! Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er att sälja. Härligt att ni är nöjda med min hjälp. Det känns verkligen som om allt har flytet på som man hoppas. Bra samarbete där ni hade förberett allt på ett bra sätt och vi fick till en bra visning, många intressenter och en bra budgivning.
  • Kastriot X

2019-05-19

Kastriot X skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en lägenhet , mäklaren var en stjärna !!! Mycket hjälpsam o trevlig :)! Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kastriot X
    Tack Kastriot! Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2019-05-18

Lepa D skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Kunnig , korrekt och trevlig.
    Rekommenderas ! Läs mer
    2019-07-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lepa D
    Tack Lepa för dina ord och för förtroendet. Ha det gott!/ Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2019-05-15

Håkan H skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt hus. Vi är jättenöjda med mäklaren som hade om vårt hus.
    Har inget att anmärka på . Mäklaren gjorde ett kanonjobb. Rekommenderas verkligen. Läs mer
    2019-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan H
    Tack Håkan och Lena för era fina ord och för ett gott samarbete. Jag hoppas vi ses igen och att ni njuter av eran resa ni nu ska göra. / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim
  • 2019-05-07

Catharina P skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt och sålt bostadsrätt . Mäklaren är professionell, trevlig,vänlig,flexibel. Levde upp till våra förväntningar. Snabba lyckade affärer. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catharina P
    Tack Catharina & Ulf för ett fint omdöme! Kul att kunna hjälpa er med både köp och försäljning utav er bostad. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • 2019-04-30

Marie W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Försäljning av ett hus i Västra Bodarne.
    Rasmus är engagerad, kunnig och även sökt externa svar på våra frågor. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie W
    Tack Marie och Ingela för ett fint samarbete och för att jag fick förtroendet. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • 2019-04-21

Gun B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vårt älskade hus! Mäklaren motsvarade våra förväntningar. Bemötandet har varit allt igenom bra.
    Vi är helt klart jättenöjda. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gun B
    Tack Gun! Verkligen kul att vårt samarbete fungerade helt perfekt. Att resultatet också blev som ni förväntade er känns bra. Verkligen ett fint hus som nu får en ny ägare som kommer att älska det./Med vänlig hälsning, Peter Jonsson.
  • 2019-04-20

Ahmed Ali Abdullah A skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en bostadslägenhet. Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt. Vi hade förväntat oss att bostaden skulle vara lika bra som den såg ut på bilderna och att mäklaren skulle svara på våra frågor vilket han gjorde. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ahmed Ali Abdullah A
    Hej,
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er nya fina bostad.
  • 2019-04-19

Klas K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi sålde en bostadsrätt i Alingsås. Nicklas har varit proffsig och lyhörd för våra önskemål. Hela affären gick fort och smidigt med bra återkoppling under hela processen. Vi är mycket nöjda med Nicklas Blomstrand! Klas och Sarah Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Klas K
    Hej Klas,
    Tack för att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen av er bostad och att resultatet blev lyckat!
  • 2019-04-18

Pontus T skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag blev väldigt nöjd över mitt köp och tror jag kommer trivas väldigt bra också! Mäklaren var också mycket bra och trevlig! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pontus T
    Tack Pontus för fina ord. Jag är övertygad om att du kommer trivas bra i din nya bostad och nya område. På återseende! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.

Joakim J skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    ThomasThim på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Alingsås.
    Valet av mäklare gjorde jag för att de va densamme som jag köpte den av några år tidigare och redan då blev bra bemött.

Thomas var till en början försiktigt och ville inte ge mig för stora förhoppningar. Hans strategi va inte alls vad jag förväntade mig, men tillslut landade det i en affär som både jag och köpare blev nöjda med.

Thomas gjorde ett utomordentligt bra jobb. Det märks att han känner av potentiella köpare och kan bemöta dem på ett positivt sätt.
    Då jag ville ha en skyndsam försäljning så gjorde Thomas det bästa tänkbara av situationen.

Jag kan varmt rekommendera Thomas Thim och Svensk Fastighetsförmedling i Alingsås till andra som skall köpa eller sälja din bostad.

/Joakim Läs mer
  • 2019-04-15

Bill P skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mkt proffsigt bemötande. Nicklas lyssnade mkt bra och kommunicerade bra. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bill P
    Tack Bill. Kul att du är nöjd med vårt samarbete. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.

Angelica L skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt ett hus och sålt en bostadsrätt, båda objekten av svensk fastighetsförmedling. Båda affärerna gjordes upp inom loppet på 5 dagar. Jag har genomgående fått ett mycket bra bemötande, trevligt, professionellt, snabbt, effektivt och flexibelt helt anpassade utifrån mina behov och önskemål. För min del var det viktigt att kunna genomföra båda affärerna med köp av hus och försäljning av bostadsrätt samtidigt. Tack vare mäklarnas flexibilitet och snabbhet fungerade detta optimalt. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Angelica L
    Tack för din feedback. Väldigt roligt att vi fick möjlighet att optimera allt och att utfallet blev så bra som det blev!
    Mvh Nicklas Blomstrand och Thomas Thim
  • 2019-04-13

Sylvia P skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en bostattsrättlägenhet med Nicklas hjälp. Han höll ord och hittade snabbt en liknande lägenhet efter vi inte lyckades med att köpa den första vi tittade på. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sylvia P
    Roligt att jag fick möjlighet att hjälpa er med er nya bostad. Hoppas ni kommer trivas gott i Alingsås, välkomna! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-04-12

Helena M skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mäklaren som fick i uppdrag att sälja vår tomt var expertis.
    Precis som man förväntar sig att en mäklare ska vara. Kommer anlita han igen. Läs mer
    2019-04-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena M
    Tack Helena & Dennis. Har varit ett nöje att arbeta med er! Hoppas våra vägar korsas igen. / Mvh Anton Nilsson
  • 2019-04-08

Mija Linnea K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt en bostadsrätt i Alingsås.
    Mäklarens bemötande var mycket trevligt, han gav bra inormation om förloppet både innan och under säljprocessen.
    Personlig och professionell! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mija Linnea K
    Hej, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa dig med din försäljning och att jag fick vara med om händelseförloppet kring din försäljning. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-04-05

Helena F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ett fantastiskt bra bemötande. Kan starkt rekommendera denna mäklaren! Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena F
    Tack Helena! Känns väldigt roligt att kunna hjälpa dig med att hitta en ny bostad. Samtliga på kontoret önskar dig all lycka i framtiden! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2019-03-31

ProglasM1 Ab p skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    sålt industri fastighet . mäklarna fixade bättre betalt än förväntat Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar ProglasM1 Ab p
    Tack Christer för förtroendet! Kul att vi kunde genomföra en lyckad försäljning. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • 2019-03-30

Martin S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Intresserad och påläst, tog frågor och återkopplade. Vänlig och flexibel i sitt bemötande.
    Rekommenderar mäklaren Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Martin S
    Hej Martin, kul att jag fick möjligheten att hjälpa er med er nya bostad. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra!
  • 2019-03-19

Göran Enar L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt lägenhet i Alingsås
    Mäklaren har skött sig på ett berömvärt sätt. Ordnade en Andra visning på eget bevåg. Läs mer
    2019-04-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Göran Enar L
    Tack Göran. Hoppas du ska trivas bra i din nya bostad! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås