Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

• Susanne P
    Susanne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Över förväntan, glad, trevlig, lugn proffetionell. Bra kommunikation.
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susanne P
    Va kul, tack för fint omdöme och förtroendet i samband med er försäljning. Vi försöker alltid att överträffa kundens förväntningar. / Med vänlig hälsning Peter Jonsson.
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Många har rekommenderat Leif Börjeson. Han är målinriktad och riktigt lyhörd mäklare. Jobbade för att hitta bästa möjliga lösning. Vi rekommenderar honom varmt!
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Barbro B
    Stort tack för dom fina orden Barbro och tack för förtroendet i samband med försäljingen. :) Med vänlig hälsning, Leif Börjeson.
  • Leif K
    Leif K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Väldigt bra. Snabb försäljning till bra pris.
  • Eva Marie S
    Eva Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    mycket bra bemötande ingenting verkade besvärligt, över förväntan.
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva Marie S
    Hej Eva-Marie ! Vi försöker alltid att överträffa kundens förväntningar, Kul att du uppskattade det och tack för förtroendet.
    / Nicklas Blomstrand
  • Kent K
    Kent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    2016-09-07
    Vi anlitade Svensk Fastighetsförmedling Alingsås Robin Almanakis när vi sålde vårt hus.Robin hade ett personligt engagemang och var alltid tillgänglig när man hade frågor och skötte allt väldigt snabbt och proffsigt. Jag kan därför rekommendera honom med högsta betyg.
    Kent Kristiansson.
    2017-03-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kent K
    Va roligt, att vara personligt engagerad och alltid tillgänglig är några av mina ledord! Tack för förtroendet :)
    Robin Almanakis
  • Jan Erik A
    Jan Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vår mäklare var jättebra han var mycket kunnigi sitt jobb som mäklare.Han var lätt att kommunicera med.Var alltid tillgänlig och alltid på gott humör.
    MVH/Jan-Erik.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Engagerad och kunnig! Kan absolut rekommendera Nicklas
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag fick ett oerhört bra bemötande från första början. Nicklas var trevlig och tydlig med sin roll som mäklare och gav oss väldigt bra tips inför visning och försäljning. Jag rekommenderar varmt Nicklas till övriga kunder. Det är en mycket bra mäklare som var professionell i alla avseenden.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett bra bemötande god personkemi jag är mycket nöjd med min mäklare.
  • Johan R
    Johan R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Affärsmässig attityd och väldigt hög professionalism. Kände mig helt trygg med affären.
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket bra försäljning. Mycket nöjd med mäklaren
  • Erik S
    Erik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mäklarens bemötande var utmärkt, Min förväntan blev bättre än vad jag trodde.
  • Björn E
    Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda