Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 406 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

• 2020-07-24

Helene E skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Lyhörd gentemot mina önskemål och snabb i kommunikationen. Läs mer
  • 2020-07-24

Birger G skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket kunnig mäklare. Allt till belåtenhet Läs mer
  • Tomas R

2020-07-24

Tomas R skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en bostad.
    Fantastiskt bra bemötande av Rasmus som både är kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-07-23

Therese S skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en bostad. Mina förväntningar var relativt låga för jag hade inte en jättebra upplevelse med mäklaren som sålde vårt. Men Rasmus var till otroligt stor hjälp och extremt trevlig! Tog sin tid för att svara på våra frågor och hjälpte oss trots att han var på semester. Mycket nöjd och jag önskar att alla mäklare kunde vara som Rasmus! Läs mer
  • 2020-07-23

Markus D skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Mikaela agerade proffsigt och förtroendeingivande. Som ny på bostadsmarknaden kändes detta tryggt. Framförallt uppskattade jag att hon fanns tillgänglig alla dagar i veckan då frågor och osäkerheten lätt dyker upp på obekväma tider. :)

Jag är väldigt nöjd och tvekar inte att rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-07-21

Robin R skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Väldigt trevlig och extremt hjälpsam med alla våra frågor! Läs mer
  • 2020-07-21

Stift Apotekaren F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Obebyggda fastigheter. Bra bemötande och väldigt bra utfall. Läs mer
  • 2020-07-17

Gunilla C skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi håller på att sälja vårt parhus för att istället köpa en lägenhet.
    Första bemötandet var helt okej och det märkets att han kunde sitt jobb.
    Ja han uppfyllde de förväntningarna och var duktig på att redo göra för allt som ingå i en husförsäljning. Läs mer
  • 2020-07-14

Emelie K skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt ett parhus som Thomas har förmedlat. Kontakten har fungerat utmärkt! En mäklare som är lätt att få tag i vid eventuella frågor och med stor förmåga att hjälpa till med allt under bostadsaffärens gång. Läs mer
  • 2020-07-05

Monica P skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt lägenhet. Bra och trevlig. Mina förväntningar uppfylldes. Skönt att vara själva med mäklaren. Läs mer
  • 2020-07-03

Anders R skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag både köpte min nya och sålde min gamla bostad genom Nicklas. Har känt mig trygg och bekväm igenom bägge processerna. Nicklas har skött dem båda otroligt bra.
    Vid köpet så blev det en rätt lång utdragen historia men Nicklas skötte affären väldigt professionellt. Kände mig trygg och bekväm som sagt genom hela affären så när jag skulle sälja så blev valet av mäklare mycket enkelt. Försäljningen gick väldigt bra och Nicklas gjorde ett kanonjobb. Väldigt trevlig och med ett korrekt bemötande så kan jag inte tänka mig en bättre mäklare en Nicklas Läs mer
  • 2020-07-02

Johanna J skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt villa

Trevligt bemötande

Negativ till att utvärdera mäklaren. Utleds på allt o alla som” ska förbättra sig” Läs mer
  • Ehsan R

2020-07-02

Ehsan R skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt en lägenhet i Alingsås. Är nöjd med köpet och bemötandet från Rasmus.
    En hjälpsam och kontaktar mäklare. Läs mer
  • 2020-06-30

Pontus S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte ett hus med hjälp av Thomas, han var väldigt professionell och hälpte oss med alla frågor vi hade som husköpare för första gången. Han har god lokalkännedom och full koll på allt som har med husförsäljning att göra.
    Kommer anlita Thomas om/när vi behöver sälja i Alingsås. Läs mer
  • 2020-06-18

Jonny A skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt vårt föräldrahem. Mäklaren var mycket trevlig och positiv. När det gäller själva försäljningsprocessen så genomfördes den bra och med moderna grepp. Dock missade vi utgångspriset med 10% inte så bra. Lite för optimistisk värdering. Läs mer
    2020-07-02 Anton N svarar Jonny A
    Tack för förtroendet! Var väldigt trevligt att kunna hjälpa er med försäljningen. Ha en fin sommar!
  • 2020-06-17

Petter H skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag köpte en lägenhet på Knektegårdsgatan 59C. Det var min första bostadsaffär, och jag tyckte Mikaela var grym. Kunnig och proffsig, så jag kände mig väldigt trygg och nöjd Läs mer
    2020-07-01 Mikaela T svarar Petter H
    Tack Petter för din Feedback, Kul att du är nöjd med min arbetsinsats och att hela den processen kring ditt första bostadsköp kändes bra och tryggt. Hoppas du ska trivas fint i din nya bostad / Mikaela
  • 2020-06-13

Sofie P skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Det var vårt första bostadsköp och Anton hjälpte oss hela vägen. Han svarade på alla våra dumma frågor, han var tillgänglig snabbt i telefon och var hela tiden glad och positiv (även om vi själva tex dröjde med besked). Stort tack Anton för att du fick vårt första bostadsköp att kännas riktigt bra! Läs mer
    2020-07-02 Anton N svarar Sofie P
    Tack för de fina orden Sofie! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hem! Välkomna till Alingsås :)
  • 2020-06-12

Dag E skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har sålt bostadsrätt 2:a på 67,5 m2.
    Ett kvalificerat och trevligt bemötande.
    Överträffade min förväntningar med råge, en person som bryr sig om kunden
    Bra information och vänligt bemötande under hela processen.
    Rekommenderar varmt Mikaela Thim när du ska genomföra dina fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-07-01 Mikaela T svarar Dag E
    Tack Dag för dina fina ord gällande mitt sätt att arbeta från ett första möte till genomförd affär, det gör mig glad!
    Jag hoppas du ska trivas bra i din nya hemstad nu när du lämnar Alingsås. Ha det fint så hörs vi! / Mikaela
  • 2020-06-11

Emil G skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte en bostadsrätt som Nicklas förmedlade. Supertrevlig och kunnig! Var alltid enkelt att få tag på om man hade frågor. Nicklas gjorde mitt första bostadsköp till en smidig affär. Rekommenderar! Läs mer
    2020-07-01 Nicklas B svarar Emil G
    Hej Emil, kul att läsa att du är nöjd och att ditt första köp kändes bra. Hoppas du skall trivas gott! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2020-06-11

Rose-marie L skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevlig, bra bemötande och alltid lätt att få tag på. Läs mer
    Anton N gillar detta

Anton N skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mikaela är trevlig, kompetent och har ett stort engagemang! Läs mer
    2020-06-15 Mikaela T svarar Anton N
    Tack Anton för dina ord, kul att vi kunde få till en sådan snabb affär där båda parter är nöjda. :) / Mikaela
    Mikaela T gillar detta
  • 2020-06-09

Tanja W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Såld bostadsrätt parhus
    Bra bemötande
    Bedömningen vi fick i början höll, mycket nöjd med priset
    Trygg affär, rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-08

Carina H skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en bostadsrätt med hjälp av Mikaela.
    Hon agerar snabbt, är engagerad, kunnig, glad och ställer upp och hjälper sina klienter i tid och otid. Hon ger det där lilla extra! Läs mer
    2020-06-10 Mikaela T svarar Carina H
    Tack Carina för dina fina ord gällande mitt sätt att arbeta, jag hoppas ni ska trivas bra i er nya fina bostad och att ni får många sköna soltimmar på den generösa terrassen! Allt gott, :) / Mikaela
  • 2020-06-04

Jenny K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en bostadsrätt. Jättebra bemötande av mäklaren och är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer

Gunilla C skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en bostadsrätt på Drottninggatan.
    Skrev kontrakt igår och allt fungerade utmärkt med
    bra bemötande och kunnig Läs mer

Ove S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår bostadsrätt där han var snabb smidig och professionell och vi fick vad vi förväntade oss. Läs mer
    2020-06-04 Peter J svarar Ove S
    Hej och tack för ditt omdöme. Bra samarbete ger bra resultat och er lägenhet var så himla fin så den var extra rolig att arbeta med. Vi hörs och syns.
  • 2020-06-03

Liza S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Smidig och snabb försäljning av vår lägenhet tack vare Nicklas. Genom att vara lyhörd och ha bra kommunikation gjorde det allt lättare. Inget krångel! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Liza S
    Tack för förtroendet Liza och Niclas. Kul att få vara med att hjälpa er med både köp för några års sedan samt nu med försäljningen.

• 2020-06-01

Maria A skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt min mammas lägenhet, fick intrycket av att han hade en kundstock med intressenter men så var nog inte fallet.

Försäljningen gick helt okey för att vara i dessa tider. Läs mer
  • 2020-05-28

Viktor P skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt mina allra första bostadsrätt. En lägenhet med två rum.

Jag fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av honom. Jag har varit på visningar förut och inte alls fått samma bra intryck och bemötande som jag fick av honom.

Jag hade inga förväntningar alls. Jag slog ett samtal till honom lite sådär impulsivt när jag såg annonsen. Att lösa en visning på så kort varsel som han gjorde är jag imponerad av. Läs mer
    2020-05-28 Rasmus J svarar Viktor P
    Hej Viktor!
    Stort tack för din rekommendation och för att vi kunde få till en smidig affär där du kände dig nöjd.
    Ha det så bra så ses vi snart igen!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • 2020-05-26

Alexander B skrev om Oscar Wängroth en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevlig och seriös kille. Bra bemötande och informativ. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-05-26 Oscar W svarar Alexander B
    Tack för det fina omdömet Alexander och att jag fick förtroendet att sälja för er.
    Lycka till med husbygget så hörs vi!
  • 2020-05-22

Jessica L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt hus av Niklas och kan verkligen rekommendera att anlita honom!
    Niklas är kunnig i sin yrkesroll, ärlig, tillmötesgående, glad, drivande och man får ett stort förtroende direkt vilket iallafall jag uppskattar att få! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Jessica L
    Hej Jessica,
    Tack för fina ord, roligt att få vara del av köpet av er nya bostad. Jag är övertygad av det kommer bli bra för er där.

• 2020-05-21

Ann-Louise O skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sympatisk person lugn och behaglig. Gjorde vad han kunde. Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Ann-Louise O
    Hej Ann-Louise. Tack för din feedback och tack till dig för tålamod och en bra dialog. jag önskar såklart att processen för dig hade gått ännu smidigare än vad den till slut gjorde men gott att vi fick ihop det till slut. Hoppas du kommer trivas fint i din nya bostad.

• 2020-05-18

Rune Reinhold B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Nicklas B har sålt vårat radhus. Vi blev väl bemötta av Nicklas. Han visade hög proffesionalism i sitt agerande. Han kunde sin sak. Försäljningen gick snabbt trots "Coronapandemin". Vår förhoppning var att vi skulle få sålt radhuset innan sommaren vilket också blev fallet. Nicklas har uppfyllt våra förväntningar om ett avslut innan sommaren samt bidrog till att vi fick ett bra pris för vårat radhus. Hittills är min fru och jag mycket nöjda med hela processen. Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Rune Reinhold B
    Hej Rune, tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Roligt att ni är nöjda, tack för en bra dialog!

• Birgitta Charlotte A

2020-05-14

Birgitta Charlotte A skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevlig, påläst tjej. Gick väldigt snabbt att sälja vår fastighet. Läs mer
    2020-06-01 Mikaela T svarar Birgitta Charlotte A
    Tack Birgitta för ditt omdöme, Kul att vi kunde genomföra en snabb och smidig affär! Önskar er lycka till med era nya grannar. / Mikaela
  • 2020-05-12

Hannah W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Rasmus är förtroendeingivande, saklig och alltid tillgänglig. Ger honom mina starkaste rekommendationer. Läs mer
    2020-05-12 Rasmus J svarar Hannah W
    Hej Hannah!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med mig. Jag är helt övertygade om att ni kommer trivas bra i er fina villa ni har köpt.
    Vi ses snart igen, hälsa Gustav!
    Mvh. Rasmus
  • 2020-05-11

Susan T skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    En trygg visning och affär på bostadsrätt. Ett proffsigt bemötande och snabba, lättförståeliga svar på samtidigt av våra frågor. Läs mer
    2020-05-11 Peter J svarar Susan T
    Hej Susan! Tack för dina fina ord. Tror att det är en lägenhet som kommer att passa dig helt perfekt. Vi ses framöver.
  • 2020-05-11

Marie L skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vårt bostadshus och vi fick ett otroligt proffsigt och vänligt bemötande.
    Rasmus har hela tiden hållit oss uppdaterade om processen. Vi har inte en enda gång hunnit ringa honom utan har har alltid varit först på bollen.
    Trots rådande tider gick försäljningen fort.
    När vi ska sälja någon bostad nästa gång är det lätt att veta vem vi kontaktar! Läs mer
    2020-05-11 Rasmus J svarar Marie L
    Hej Marie!
    Tack för din fina rekommendation. Vad roligt att ni känner er nöjda med min insats. Det var ett nöje att hjälpa dig och Henrik.
    Ha det bra så ses vi snart igen!
    Mvh. Rasmus
  • 2020-05-09

Manfred Erich B skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    När vi träffade Mikaela första gången fick genast förtroende för henne.
    Under hela säljprocessen att hon var drivande, tillmötesgående, professionell..
    Vi kan varmt rekommendera Mikaela för alla som planerar att köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
    2020-05-14 Mikaela T svarar Manfred Erich B
    Tack Manfred & Marine för förtroendet med att sälja ert fina hus och för fina samtal längs vägen. Jag önskar er lycka till i Varberg framöver. Ha det gott! / Mikaela
  • 2020-05-08

Henrik O skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Som första gångs köpare av en villa blev jag och min sambo väldigt bra bemötta och guidade av Mikaela genom hela processen.
    Hon hade ett lugnt bemötande och var lyhörd för våra frågor och önskemål.

Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Mikaela som mäklare Läs mer
    2020-05-11 Mikaela T svarar Henrik O
    Tack Henrik & Sandra för ert omdöme gällande mitt sätt att arbeta, det glädjer mig att höra att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya och fina hus när det är dags för inflyttning. Välkommen tillbaka till Alingsås! / Mikaela
  • 2020-05-07

Fredrikh E skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Det blir en femma pga att Lotta i receptionen va så trevlig! :-) Läs mer
    2020-05-07 Peter J svarar Fredrikh E
    Fredrikh.......var det bara hon som var trevlig :) ? Men tack för 5:an. Lotta är oväderlig.
  • 2020-05-06

Erik M skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt min bostad i Alingsås, blev bemött på ett väldigt positivt och uppriktigt sätt. Mina förväntningar var att mäklaren verkligen skulle uppfylla mina behov och mål av försäljningen.
    Det lyckades Thomas thim utmärkt.
    Med bra professionell approach Läs mer
    2020-05-14 Thomas T svarar Erik M
    Tack Erik
    Vad roligt att vi fick till en sådan bra affär för såväl dig som för din köpare. Det är ju alltid svårt att bedöma försäljningen av nyproducerade lägenheter med hur mycket priset har ökat. Men att jobba som kommande visa sig väldigt framgångsrikt.
    Lycka till i ditt nya boende i Göteborg
    Hälsningar
    Thomas Thim
  • Agneta B

2020-05-06

Agneta B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en lägenhet på Säterigatan. Vi har fått bra bemötande hela vägen. En sak att tänka på i dessa coronatider är att ordna lite mera utrymme mellan personerna vid kontraktskrivningen. Det blev inte sagt något om det just då, men man har ju så mycket i huvudet vid detta tillfälle. Det blev lite väl nära, när vi satt o skrev, mitt emot varandra. Annars är vi nöjda! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Agneta B
    Hej, välkomna till Alingsås, hoppas ni kommer trivas riktigt fint.

Agneta B gillar detta
  • 2020-05-04

Pär-magnus L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi sålde vår villa med hjälp av Nickas. Han skötte kontakter och förmedlade "allt" som krävs lugnt och professionellt. Våra förväntningar uppfylldes och överträffades! Nickas rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Pär-magnus L
    Hej, tack för förtroendet att få hjälpa er. Tack för er insats och en bra dialog i denna processen.

• 2020-05-04

Mikael B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Borragatan 9, Ingared.

Blev bemött med proffesionalism i alla steg.
    Nicklas inger fötroende och är lätt och trevlig att prata med.

Skulle gärna rekommendera Nicklas till andra. Läs mer
    2020-06-03 Nicklas B svarar Mikael B
    Hej Mikael, tack för feedback. Hoppas du kommer trivas riktigt bra!
  • 2020-04-30

Lena F skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt en villa som mamma har ägt sedan 1984.
    Niklas hade träffat mina föräldrar för några år sedan och när jag nu tog kontakt med honom kom han väl ihåg båda två och det gjorde att jag och min syster fick ett stort förtroende för Niklas.
    Han har uppträtt på ett sätt som känts personligt med inte privat. Haft stor förståelse för att detta har varit en ledsam situation för oss alla att sälja vårt barndomshem.
    Vi tycker att han har levt upp till våra förväntningar på ett bra sätt.
    Han har kunnat guida oss på ett bra sätt i en snabb budgivning och försäljning.
    Med vänlig hälsning, Angelica Dotter till Lena. Läs mer
    2020-05-04 Nicklas B svarar Lena F
    Hej Angelica. Väldigt kul att få fullfölja uppdraget som påbörjades för flera års sedan. Tack för en bra dialog och för förtroendet! Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Per-Erik W

2020-04-28

Per-Erik W skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mikaela var mycket behjälplig i förvärvandet av min nya bostad i Vårgårda. Hon var korrekt och kunnig och hade glimten i ögat. Läs mer
    2020-05-08 Mikaela T svarar Per-Erik W
    Tack Perra! Jag är övertygad om att Hans kommer att stortrivas i sitt nya hus och med er på ett närmare avstånd. Ha det gott så hörs vi av. / Mikaela
  • 2020-04-25

Teresia S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket bra bemött.
    Nicklas lever upp till alla förväntningar man kan ha på en mäklare, mycket duktig och erfaren. Läs mer
    2020-05-04 Nicklas B svarar Teresia S
    Hej, tack för de orden. Kul att få hjälpa till med köpet av er kommande kanonlägenhet. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2020-04-23

Gittan K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Bra bemötande, balanserade råd och bred service i samband med försäljning av lägenhet i centrala Alingsås. Ev skulle ni kunna återkoppla och specificera bokade annonser och fotografer lite tydligare, som det var nu fick vi meddelande direkt från dessa utan att ha full kontroll på vad det handlade om. Ni rekommenderade även en städfirma som inte ville/kunde ta jobbet, det är ju tyvärr inte heller någon positiv upplevelse. Man skall också nämna att allt hände mitt värsta virus tider, så mycket är ju inte helt normalt. Läs mer
    2020-05-04 Nicklas B svarar Gittan K
    Tack för feedback och för förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • 2020-04-21

Will H skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ett äldre men välhållet hus ute på en åker såg Anton potentialen i och sade ett pris. Vi trodde att det går väl aldrig. Men Anton satte priset exakt på kronan. Bra gjort .
    Doldafel-försäkringen måste väl troligen vara marknadens bästa då man aldrig mer behöver bli inblandad i ditt gamla hus utan kan fokusera på det nya. Läs mer
    2020-04-23 Anton N svarar Will H
    Tack för de fina orden!
    Var en fröjd att träffa samt hjälpa er!
    All lycka framöver / Anton
  • 2020-04-20

James S skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Purchased a beautiful 3 bed apartment in the Alingsås area. Peter's warmth shines through from the moment he greets you at the property. His professionalism, knowledge and expertise in managing both parties through the process in an honest and transparent manner is second to none. He called when he said he would call, did what he said he would do and kept me honestly informed throughout the whole process (good news or bad). As a buyer, you could not ask for more. Expert job. Läs mer
    2020-05-07 Peter J svarar James S
    James! Thanks for the nice words. You will move to a really nice apartment. There you will enjoy yourself. See you soon.

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås