Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 310 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

• 2020-01-14

Lena Z skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår hästgård med mycket god hjälp av Nicklas Blomstrand.
    På Nicklas inrådan annonserade vi fastigheten precis före Jul vilket blev väldigt lyckat, smart drag då många har ledigt och tid.
    Nicklas är väldigt bra i sin kommunikation och planerade om och genomförde tidigarelagda visningar och samtal med alla helgdag som vardag då intresset blev väldigt och oväntat stort.
    Vi kan varmt rekommendera honom.
    Tack Nicklas för väl utförd försäljning och nedlagt arbete!
    Vänligen Lena & Magnus Zedén Läs mer
    2020-01-17 Nicklas B svarar Lena Z
    Tack för er rekommendation Magnus och Lena, tack för förtroendet att få jobba tillsammans med er och er fantastiskt fina gård. Tack för en bra dialog! Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2020-01-13

August W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Proffsig från början till slut! Stenkoll på alla frågor man ställde och snabba svar, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-13 Rasmus J svarar August W
    Hej August!
    Tack för din rekommendation och för en smidig affär. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostadsrätt.
    Ha det så bra!
  • 2020-01-12

Carina J skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tycker hela sammanhanget har varit bra, både bemötandet och hanteringen av bostaden vi köpt. Hade inga förväntningar utan tycker att allt har varit smidigt. Läs mer
  • 2020-01-10

Fethi B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Bra bemötande och tillgänglighet. Läs mer
  • 2019-12-23

Andreas P skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Lugn,trevlig,saklig,förtroendeingivande och förklarade så vi förstod. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Andreas P
    Tack Andreas för ditt omdöme, jag hoppas du ska trivas bra i ditt nya fina hus. På återseende! / Mikaela
  • 2019-12-13

Peter E skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en villa, grymt bra affär. Proffsigt från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-09

Lennart H skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår villa, med hjälp av Nicklas som är en engagerad och proffsig mäklare. Försäljningen gick väldigt smidigt både för oss som säljare och för köparna. Tack för ett varmt och bra bemötande Läs mer
  • 2019-12-08

Zandra W skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte ett hus i Ingared. Efter en mejlkontakt med Niklas ordnade han snabbt en förhandsvisning och därefter blev det snabbt en bra affär där både vi och säljarna var nöjda.
    Mycket bra bemötande under visningen, tog fint hand om våran 2 åring, så vi kunde titta i lugn och ro :) Läs mer
  • 2019-12-07

Jenni M skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    En mycket komplicerad försäljning av vår villa som Thomas löste galant pga sin långa erfarenhet och höga kompetens.
    Han var alltid tillgänglig för oss, hade alltid ett bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-12-07

Lisa M skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag och min sambo har sålt vårt hus på 58kvm utanför Alingsås.
    Vi valde Rasmus för hans positiva inställning och hans driv. Vi tvekade först och jämförde med andra mäklare och byråer då detta var vår första husförsäljning och vi inte riktigt hängde med i allt men när vi bad Rasmus att förklara detaljerna så kändes det även tryggt och han blev vårat självklara val.
    Han har levt upp till våra förväntningar och överträffat dom genom att vara väldigt tillgänglig, proffsig i bemötandet och dessutom fick han till en bra och snabb affär som vi alla blev väldigt nöjda med. Läs mer
    2020-01-08 Rasmus J svarar Lisa M
    Hej Lisa och Hans!
    Tack för er rekommendation och era fina ord. Är så glad att ni är nöjda med försäljningen och att allt gick så smidigt.
    Ha det nu så bra!
  • 2019-12-04

Maria L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt Villa i Alingsås kommun

Trevlig, tillmötesgående genom hela processen

Levde upp till förväntningarna

Professionell. Tillgänglig under hela tiden. Läs mer
    2019-12-05 Nicklas B svarar Maria L
    Hej Maria,
    Tack för feedbacken, kul att ni skall bli Alingsåsare. Välkomna!
  • 2019-11-28

JENS P skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket trevlig, sympatisk och kompetent mäklare. Vi köpte ett hus i Vårgårda via honom. Köpet gick väldigt smidigt till och han var väldigt alert med att kolla upp alla som var intresserade av huset. Läs mer
    2019-12-05 Rasmus J svarar JENS P
    Hej Jens!
    Tack för din fina rekommendation. Jag är övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya bostad.
    Ha det nu så bra!
    JENS P gillar detta
  • Björn S

2019-11-28

Björn S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt en tomt.

Bra bemötande. Alltid tillgänglig.
    Det var problem med lantmäteri och inskrivningsmyndigheten. Thomas engagerade sig och löste problemen som uppstod. BRA!!
    Jätte bra bemötande.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-27

Irene Britt Margareta K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt min föräldrafastighet. Jag ger mäklaren högsta betyg avseende bemötande och genomförande av försäljningen. Jag upplevde honom som mycket proffesionell och kunnig. Han har väglett mej på ett bra sätt så här långt. Jag kommer att rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-12-05 Nicklas B svarar Irene Britt Margareta K
    Hej Irene,
    Tack för de orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er.
  • 2019-11-25

Ulla Viktoria L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt en bostadsrätt ett radhus.
    Bemötandet var utmärkt och han lyssnade på oss.
    Han hjälpte oss att få ut mer än vad det begärda priset var.
    Vi är nöjda på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2019-11-25

Charlotte A skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt en tomt .
    På ett bra sätt. Tog kontakt och ville boka tid när vi bestämt oss.
    Kunde ju tänka att säljaren skulle vara med på möte men det var inget som han nämnde vid kontakt tidigare.
    Pedagogisk och noga genomfört möte med säljaren. Läs mer
    2019-12-05 Rasmus J svarar Charlotte A
    Hej Charlotte och Hannes!
    Ser fram emot att få se ert fina hus när det står färdigt.
  • 2019-11-16

Anders S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt vår villa utanför Vårgårda.
    Har fått bra och professionellt bemötande av en engagerad mäklare. Läs mer
    2019-12-05 Nicklas B svarar Anders S
    Hej Anders,
    Tack för rekommendationen och tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er med både köp och sälj. Välkomna till Alingsås!
  • 2019-11-15

Rasmus T skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en villa och blev mycket väl bemött av Nicklas. Snabb och smidig kontakt med mäklaren. Läs mer
    2019-12-05 Nicklas B svarar Rasmus T
    Hej Rasmus, roligt att jag fick möjlighet att hjälpa till med er nästa bostad. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-11-14

Anna-Karin O skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har köpt en bostadsrätt. Det har gått otroligt smidigt med det här köpet tack vare Mikaela. Hon har varit väldigt lätt att få tag på och svarat snabbt på alla frågor. Hon har förklarat allt runt omkring köpet och jag har känt mig väldigt trygg med henne. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Anna-Karin O
    Tack Anna-Karin för dina fina ord gällande hela processen och mitt sätt att arbeta. Jag hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad framöver! :) / Mikaela
  • 2019-11-14

Fredrik L skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Världsklass !

Har både sålt & köpt lägenhet genom Thomas Thim och det har fungerat Utmärkt.

T-revlig
    H-jälpsam
    I-nnovativ
    M-inutiös

Kommer definitivt anlita Thomas för framtida bostadsaffärer.

//Fredrik Läs mer
  • 2019-11-11

Clara N skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Fick jobbet gjort.
    Skrev kontrakt för skårsvägen 104 Alingsås. Peters försäljning Läs mer
    2019-12-16 Peter J svarar Clara N
    Härligt att kunna hjälpa dig med båda dina försäljningar. Skönt att allt löste sig och att ni kan sikta vidare på er nya bostad och på att få vara lite mer i Spanien.
  • 2019-11-11

Emmy A skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har köpt en fristående villa. Känner stort förtroende för Rasmus. Är påläst med gott bemötande. Ger ett ärlig intryck. Läs mer
    2019-11-19 Rasmus J svarar Emmy A
    Hej Emmy!
    Tack för ditt fina ord och din rekommendation. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya, fina bostad.

Franck S skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Thomas är mycket erfaren, men har varit lätt tillbakalutad under min försäljning. Det har tagit lång tid (inte bara hans skuld förstås), men han har inte hört av sig regelbundet, utan först när jag stött på och undrat.

Thomas är självklart en trevlig prick! Läs mer

Ann W skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    På grund av en framtida flytt har jag sålt mitt fritidshus. Jag blev trevligt bemött och fick en proffsig och saklig hantering av ärendet. Det rekommenderade utgångspriset hade rätt nivå.
    Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-11-08 Rasmus J svarar Ann W
    Hej Ann!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vi lyckades få till en bra försäljning av ditt härliga fritidshus.
  • 2019-11-08

Frida E skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt ett kedjehus i Alingsås och vi är mycket nöjda med Nicklas. En sympatisk och trevlig person som är duktig på att återkoppla och hålla en löpande dialog. Han har visat ett stort engagemang och vi hade inte kunnat önska något mer. Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita Nicklas. Läs mer
    2019-12-05 Nicklas B svarar Frida E
    Hej Frida, tack för de orden och tack för ett bra samarbete. Det var ett nöje att jobba tillsammans med er!
  • 2019-11-07

Marie S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Proffessionel mäklare som gjorde att första köpet av bostad kändes tryggt. Läs mer
    2019-11-13 Nicklas B svarar Marie S
    Hej Marie,
    Kul att jag fick vara med att hjälpa till med er första bostad, roligt att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Peter B

2019-11-06

Peter B skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Förstklassig mäklarinsats att finna vårat nya boende i form av en villa. Tålmodig och lyhörd mäklare som tar sig tiden att lyssna kring tankar och funderingar.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt, vi blev väldigt nöjda med allt.

Stort tack för din insats. Läs mer
    2019-11-07 Nicklas B svarar Peter B
    Hej, tack för förtroendet! kul att vi lyckades få ihop både köp och sälj med två bra processer.
  • 2019-11-05

Zinwar A skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostad.
    Ett gott och professionellt bemötande av mäklaren.

Mäklaren tog över försäljningen av bostaden efter sin kollega.Tog tag i försäljningen väldigt bra så allting flyte på snabbt och ordentligt! Läs mer
  • 2019-11-04

Petter L skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    sålt en bostadsrätt med Niklas som mäklare. Bra saklig och förtroendeingivande.Nicklas gjorde en bra försäljning där både köpare och säljare var nöjda Läs mer
    2019-11-13 Nicklas B svarar Petter L
    Hej Petter, tack för förtroendet!
    Väldigt kul att jobba tillsammans med er och eran fantastiska lägenhet, roligt att processen blev bra.
  • 2019-11-03

Magnus Z skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har köpt en mycket fin bostadsrätt.
    Bemötandet från Nicklas kan bara beskrivas som utmärkt. Han är trevlig, hjälpsam och positiv.
    Vi deltog i en sk förhandsvisning där processen gick mycket fort. Även om fort kan vara bra var detta lite väl snabbt framförallt för att den broschyr om objektet inte var klar.
    Min förväntning var att få en sådan även om det var en förhandsvisning. Jag hade velat ha mera fakta med mig hem.
    Att budgivningen sedan går fort är bara bra.
    Nicklas var saklig och tydlig vid kontraktsskrivningen.
    /Magnus Zedén Läs mer
    2019-11-13 Nicklas B svarar Magnus Z
    Hej Magnus,
    Tack för din feedback och väldigt roligt att jag fick vara med att hjälpa er till eran nästa bostad som är fantastisk.
  • 2019-11-01

Annika K skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi sålde vår villa snabbt och smidigt. Nicklas skötte det hela mycket professionellt och med bra återkoppling.
    Jag kan rekommendera honom till dig som önskar sälja din bostad. Läs mer
  • 2019-10-31

Michael H skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ung o ambitiös pedagogisk och mycket lyhörd för våra anspråk.
    Kan rekommenderas till andra köpare/säljare. Läs mer
    2020-01-02 Mikaela T svarar Michael H
    Tack Michael och Carola! Så bra att vi fick till en smidig försäljning som motsvarade era förväntningar. Nu återstår kapitalvinsten, innan ni lämnar ifrån er huset :) Gott nytt år på er! / Mikaela Thim
  • 2019-10-31

Melissa S skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag köpte ett radhus. Mycket trevlig och professionen men samtidigt personlig på ett smakfullt sätt. Jag kände mig sedd och välbemöt. Kan varmt rekommendera Michaela till fler Läs mer
    2019-11-13 Mikaela T svarar Melissa S
    Tack Melissa för dina fina ord! Jag hoppas att du och din dotter ska trivas bra i ert nya fina radhus. Ska bli spännande att se hur ni gör det till ert när dagen väl är kommen. Ha det fint så hörs vi! / Mikaela Thim

Emil K skrev om Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Blev mycket väl bemött av både mäklaren och hans assistent. De kontaktade mej och skötte hela processen från början till slut. Trodde först lägenheten blev värderad för högt men det visade sej stämma i slutändan. Skulle absolut rekommendera Rasmus och svensk fastighetsförmedling! Läs mer
    2019-10-31 Rasmus J svarar Emil K
    Hej Emil!
    Tack för din fina rekommendation. Roligt att jag lyckades överträffa dina förväntningar och vi fick till en smidig affär.
    Ha det gott!
  • 2019-10-29

Karolina H skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Tillmötesgående och enkel att nå. Bra kommunikation. Läs mer
    2020-01-02 Peter J svarar Karolina H
    Tack för ditt omdöme. Känns kul att allt har löst sig och att du kan flytta in i lugn och ro i din nya bostad. Vi ses och hörs!

Bill B skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt en villa centralt belägen i Alingsås.

Bra bemötande.

Både våra förväntningar och de förväntningar som mäklaren förmedlade var helt ok, liksom genomförandet.

Sammanfattningsvis så är vi mycket nöjda med hela biten från ax till limpa. Läs mer
    2019-10-29 Peter J svarar Bill B
    Hej Bill! Kul att ni är nöjda. Vårt samarbete blev ju toppen och det känns som om allt gått som på räls. Härligt. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya bostad.
  • Christer S

2019-10-29

Christer S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Trevlig Uppmärksam Bra mot kund
    Påläst
    Intresserad av objektet På G

Svårt med en sammanfattning eftersom han kom in för en annan mäklare Läs mer
  • 2019-10-28

Johan H skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Jag har sålt ett fritidshus Saxebäcken . Tycker mäklaren har varit väldigt flexibel och tillmötesgående . Mycket bra . Förväntningarna var att det skulle bli ett större belopp , men marknaden var inte så just nu , eller de som var intresserade . men mäklaren kunden inte göra med än vad han gjorde ! Läs mer
  • 2019-10-21

Alexander D skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Sålt bostadsrätt i Stadsskogen, Alingsås.

Mycket professionellt bemötande och smidig resa ifrån första kontakt till kontraktsskrivning. Han lyssnade på våra önskemål kring försäljningen och anpassade processen efter detta.

Nicklas var under hela processen lättillgänglig och återkopplade snabbt om vi hade några frågor. Vi hade förväntningar på att försäljningen av vår lägenhet skulle bli smidig och det löste Nicklas utan problem.

Vi kan varmt rekommendera Nicklas ! Läs mer
    2019-10-24 Nicklas B svarar Alexander D
    Hej, tack så mycket för fortsatt förtroende kring dina/era bostäder och för ett bra samarbete.

Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand
  • Ludvig M

2019-10-21

Ludvig M skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpte bostadsrätt i Alingsås. Varmt bemötande från mäklaren, bra visning och smidig kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-10-19

Malin L skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt radhus. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Hon var tydlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-11-05 Mikaela T svarar Malin L
    Tack Malin för fina ord. Välkomna till Alingsås! Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya fina bostad och i området. / Mikaela Thim
  • 2019-10-18

Britt-Mari J skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi har sålt huset. Snabbt och smidig försäljning. Läs mer
    2019-10-24 Nicklas B svarar Britt-Mari J
    Hej,
    Ja det blev ett väldigt smidigt förlopp. Roligt att ni är nöjda!
    Med vänlig hälsning, nicklas blomstrand
  • Guillermo D

2019-10-18

Guillermo D skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Mycket hjälpsam för att vi skulle lycka sälja bostadsrätten snabbt och med bästa priset. Hon är trevlig och proffsig och gjorde att vi alltid kunde känna oss trygga. Läs mer
    2019-11-05 Mikaela T svarar Guillermo D
    Tack Gulliermo! Det har varit en spännande och rolig gång att få följa ert nya husbygge och nu att även att hjälpa er med försäljningen utav eran nuvarande bostad. Nu återstår deklarationen innan vi är helt i hamn. Tack för förtroendet! / Mikaela Thim
  • Kristina S

2019-10-17

Kristina S skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt villa.
    Bra och trevligt bemötande. Mycket lyhörd för de behov vår familj har haft i letandet av ny bostad. Läs mer
    2019-10-18 Nicklas B svarar Kristina S
    Hej Kristina,
    Tack för ett bra samarbete. Det kommer bli hur bra som helst för er med Alingsås.
  • 2019-10-17

Camilla C skrev om Nicklas Blomstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Har precis köpt en superfin bostadsrätt.

Mäklare Nicklas är den mest seriösa och tydliga mäklare jag mött under det senaste halvårets sökande efter "rätt" bostad för mig.

Hade normala förväntningar även på denna mäklarkontakt men Nicklas överraskade stort med sitt professionella och otroligt servicemindade sätt.

Nicklas har förmågan att få både köpare och säljare att känna sig som vinnare, det är en mycket viktig egenskap. Läs mer
    2019-10-18 Nicklas B svarar Camilla C
    Hej Camilla, tack för fina ord. Väldigt roligt att jag fick möjligheten att hjälpa dig med den fina lägenheten. Tack för en bra kontakt. Mvh Nicklas Blomstrand
  • 2019-10-17

Margareta Elisabet H skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Kunnig, saklig, korrekt och trevlig Läs mer
    2019-10-17 Peter J svarar Margareta Elisabet H
    Tack Margareta för dina fina ord. Ja allt känns som om det gick på ett smidigt sätt. Vi ses framöver.
    Hälsningar Peter
  • 2019-10-16

Bengt A skrev om Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt bostadsrätt (nyproduktion)

Väl bemötta.

Behövdes inte så mycket kontakt innan kontraktsskrivning,
    allt löstes enkelt. Läs mer
    2019-10-29 Peter J svarar Bengt A
    Tack Bengt! Allt kommer nog att bli toppen i er nya bostad. Det kommer att bli ett jättefint område. Ha det gott så hörs vi framöver.
  • 2019-10-12

Harald S skrev om Mikaela Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Vi köpte en villa, bemötande var vänligt och man känna sig omhändertagen. Läs mer
  • 2019-10-11

Yvonne L skrev om Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Köpt och sålt bostadsrätt i Alingsås. Okomplicerad procedur med professionell o glad mäklare, Läs mer
  • 2019-10-10

Jesper S skrev om Anton Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Ringde för att kolla om man kunde få en visning tidigare än var som var planerat, och fick kolla på bostaden dagen efter, upplevde Anton som ärlig och genuin. Läs mer
    2019-12-16 Anton N svarar Jesper S
    Tack för fin feedback. Hoppas verkligen att ni trivs bra i ert nya hem :)

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås