Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Alingsås Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås — Visa karta

Välkommen till en av Alingsås mest anlitade mäklarfirmor!

Vi finns på många platser i landet, men varje kontor är lokalt och vi som arbetar på Svensk Fastighetsförmedling bor också i Alingsås. Därför har vi full koll på bostadsmarknaden här och vi har starka kontaktnät både när det gäller köpare och säljare.

Genom kvalitet och engagemang hoppas vi kunna lotsa dig tryggt och säkert genom bostadsaffären. Så, går du sälj- eller köptankar, undrar vad din fastighet kan vara värd eller har andra frågor kring fastigheter? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!
Mån-Tor: 08:00-17:00

Sålt Bostadsrätt Nu hyr ett Hus.Utmärkt bemött. Jag är helnöjd. Tack! Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt en bostadsrätt.

Rasmus Jonsson på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås var väldigt trevlig, positiv, kunnig och proffsig mot både oss som säljare och mot köparna när det skrevs kontrakt.

Vi kan varmt rekommendera Rasmus. Läs mer
  • Bert Erik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Snabb, trevlig och återkopplar.
    Sköter allt runt försäljning perfekt Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bert Erik R
    Tack Bert
    Alltid roligt när vårat arbete uppskattas, även om vi bara "gör vårat jobb"
    Tack för förtroendet att sälja eran lägenhet, vi hörs av när vi närmar oss tillträdet // Thomas o Mikaela
  • Olle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Vi hade mycket höga förväntningar, vilka infriades.
    Mycket proffsigt agerande. Slutresultatet över all förväntan. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Olle J
    Tack Olle för fina ord. Det var väldigt roligt att kunna hjälpa er att hitta den lösning som ni ville ha.Men framför allt att kunna överträffa den.// Thomas o Mikaela
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Fantastiskt trevliga mäklare, som tar väl hand om både säljare och köpare (mig). Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel S
    Tack Daniel för ett fint omdöme. Hoppas du ska trivas i nya bostaden. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Barbro Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har sålt en villa. Perfekt bemötande av mäklaren Thomas som tog sig an att gå igenom allt i detalj. Hade bra kontakt under hela tiden och villan såldes snabbt.
    Thomas har humor och är så positiv så man får ett stort förtroende för honom. De säljare/köpare som får honom som mäklare är bara att gratulera. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Barbro Marianne L
    Vilka underbara ord Barbro! Tusen tack. Det var ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen av er villa. Ett fantastiskt samarbete och ett gott humör hela vägen - det kan inte bli roligare då! Vi ses snart igen vid tillträdet. Allt gott! // Thomas Thim
  • Kerstin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt en bostadsrätt. Fick ett snabbt, vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin E
    Tack Kerstin! Hoppas ni ska trivas bra i ert nya fina boende. / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • Anders L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi sålde ett hus och anlitade Robin till att göra det för vi fick ett gott intryck av honom och han gjorde oss verkligen inte besvikna!
    Kunnig, tillgänglig och lätt att samarbeta med.
    Kort sagt en kanonmäklare som vi rekomenderar alla att kontakta vid ett bostadsköp/försäljning. Läs mer
  • Josefine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpte en bostadsrätt i Alingsås
    Blev jättebra bemött av mäklaren som sålde lägenheten. Han var väldigt hjälpsam och lättillgänglig. Läs mer
    2018-09-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josefine L
    Tack för fin feedback Josefine och Tobias! Hoppas ni ska trivas gott i ert nya boende och välkomna tillbaka till Alingsås. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • Lillemor M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har köpt ett litet radhus i Alingsås. Bra bemötande och sakinformation från början till slut. Smidigt samarbete, snabba svar på frågor och smidiga lösningar då det behövdes. Upplevde mäklaren pålitlig och sympatisk att ha att göra med. Rekommenderar mäklaren till Dig! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lillemor M
    Hej Lillemor, roligt att du är nöjd. Hoppas du kommer trivas gott i din nya bostad. Mvh Nicklas Blomstrand
  • Sylwia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket trevligt bemötande i samband med visningar, återkoppling under processen samt under och efter köpet av min nya bostad Läs mer
  • Lisa A
    Lisa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har köpt en lgh på Lendahlsgatan 2b. Vi anmälde oss visning och Niklas ringde upp direkt o erbjöd oss att kolla före visning då han fått ett bud. Niklas levde upp till våra förväntningar och har givit oss ett bra bemötande. Han har agerat snabbt Och proffsigt på våra frågor och önskemål. . Vi ör nöjda med affären och kan varmt rekommendera Niklas till andra som ska sälja/köpa bostad. Tack! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lisa A
    Hej Lisa roligt att ni är nöjda med processen, hoppas ni kommer trivas utmärkt i lägenheten.
  • Bengt M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt hus. Trevligt bemötande.
    Bristfällig information vid återkoppling.
    Bra var att vi fick svar både via telefon å mail. Detta hus såldes av två mäklare.
    Och det blev stundvis otydligt vem av dom som var mest insatt då dom bad mig ringa den ena lr den andra olika gånger. Så bättre å tydligare återkoppling. Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bengt M
    Hej Bengt och tack för dina synpunkter. Vi försöker alltid att göra vårt yttersta för att ni skall bli nöjda. Vi var 2 mäklare som hjälptes åt med försäljningen och det gör oftast att vi blir mer tillgängliga och kan ge bättre service. Vi tar åt oss av dins synpunkter och skall tänka på det i fortsättningen. Ha det gott! Peter och Rasmus
  • Jan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Niklas Blomstrand har på ett mycket seriöst och trevligt sätt hjälpt oss genom vår villaförsäljning. Jag kommer att varmt rekommendera honom för våra vänner.
    Janne Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan A
    Tack för fin feedback Janne och tack för att jag fick möjligheten hjälpa er med bostadsbytet.
  • Annika A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har sålt ett hus och fått det jag förväntade mig Läs mer
  • Simon F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Inga konstigheter. Var aldrig så mycket i kontakt med mäklaren under mitt köp, men det vi hördes fungerade problemfritt och han gjorde sitt jobb som förväntat. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Simon F
    Hoppas ni ska trivas gott i er nya bostad Simon!
  • Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi köpte en bostadsrätt där Robin var mäklare!

kort sagt så var Robin kanon!

tydlig, påläst och väldigt trevlig! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mikael S
    Tack Mikael & Malin! Jag hoppas att ni ska trivas bra i ert nya boende tillsammans. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Johan Peter Erik O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    En mycket smidig, professionell och trevlig upplevelse att sälja vårt hus med hjälp av Niclas Blomstrand. Inga som helst konstigheter, allt flöt på bra. Bra tillgänglighet, kommunikation och bemötande som man som kund önskar! Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan Peter Erik O
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen av er bostad! Mvh Nicklas Blomstrand
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde vårat hus i Alingsås, vi är supernöjda med allt 😁 Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas H
    Tack Andreas & Sara! Vi önskar er all lycka med husbygget i Lerum! / Med vänlig hälsning, Thomas Thim & Mikaela Thim.
  • Matilda R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bra och trevligt bemötande under visning. Mycket god kommunikation med mäklaren inför och under köper. Vi har fått all den information vi behöver längs vägen och ser fram emot att flytta in i vårt hus! Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Matilda R
    Tack för fin feedback. Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i huset!
  • Ulrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    - Sålt en bostadsrätt.
    - Bra bemötande, mycket bra svarsfrekvens.
    - Då vi planerade långt i förväg hann marknadens förutsättningar förändras en hel del, vilket gjorde det svårt att få sålt lägenhet till vårt önskade pris. Det hade egentligen inget med mäklaren i sig att göra, utan att utomstående faktorer (även faktorer utöver marknadens prisnedgång) "försvårade" försäljningen. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulrik S
    Hej Ulrik och Sissel. Tack för ett bra samarbete och att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen. Lycka till i er nya bostad!
  • Patricia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket hjälpsam mäklare. Snabba svar, trevlig. Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Patricia E
    Tack Patricia!
    Önskar er all lycka i ert nya fina boende. / Allt gott, Leif Börjeson.
  • Mona A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt bostadsrätt. Mäklaren Nicklas är en lättsam och trevlig person att ha att göra med. Han har varit tillmötesgående och verkar kunnig och påläst. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mona A
    Hej Mona, kul att se att du är nöjd med processen, hoppas du kommer trivas riktigt bra i Alingsås
  • Pernilla P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag upplevde mäklaren som lugn, professionell och trevlig. Han stöttade och gav goda råd genom hela processen från visning till köp.
    Kommer absolut rekomendera honom till andra! Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Pernilla P
    Hej Pernilla, roligt att läsa att du är nöjd! hoppas du kommer trivas gott i lägenheten.'
  • Katarina T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Ett mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling samt en professionell och smidig hantering. Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Katarina T
    Tack Katarina! Hoppas ni ska trivas fint i ert nya boende och välkomna till Alingsås. / Med vänlig hälsning, Peter Jonsson & Rasmus Jonsson.
  • Ralph Oskar Jonatan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Professionellt bemötande redan från start vid försäljningen av min lägenhet! Jag fick ut vad jag ville på lägenheten samt det blev en bra person som tar över den vilket också känns kul.
    Sammanfattningsvis är ja mycket nöjd med hela processen. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ralph Oskar Jonatan H
    Hej och tack till dig Jonathan för att jag möjligheten att hjälpa dig med din försäljning. Tack för en bra dialog!
  • Maj-Britt Linnéa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Har sålt en villa har blivit bra bemött av mäklaren allt har fungerat bra, återkoppling hela tiden och det har gått snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-10-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maj-Britt Linnéa O
    Roligt att se att ni är nöjda med processen. Lycka till med den nya bostaden!
  • Solveig N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Första gången för mej att ha kontakt med mäklare. Enbart en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Solveig N
    Tack Solveig. Kul att du är nöjd med mitt arbetssätt! Önskar dig all lycka i ditt nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Nicklas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Grym mäklare! Är nöjd från början till slut. Läs mer
    2018-09-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Nicklas K
    Tack Nicklas för omdömet! tack för ett trevligt samarbete. Jag hoppas du ska trivas bra i din nya "hemstad". / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim,
  • Leiny O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt bostadsrätt i alingsås.
    Bra bemötande o snabb återkoppling . Trevligt bra på alla sätt Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Leiny O
    Tack Leiny för fina ord. Jag hoppas du och Torbjörn ska trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Åke Lennart G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Trevligt bemötande och tydlig information, talets gåva var något som mäklaren troligen var född med. Läs mer
    2018-06-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Åke Lennart G
    Tack för ett fint omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • Helena G
    Helena G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bostadsrätt. Försäljningen blev bekymmerslös Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helena G
    Tack för förtroendet från dig och din bror samt ett gott samarbete! Ses i boxen. / Med vänlig hälsning, Thomas Thim.
  • Irene H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Seriös, kunnig, trevlig, levde upp till mina förväntningar. Han lyckases hitta en köpade till vårt hus trots att vår granne sålt ett exakt likadant hus bara veckan innan. Bra gjort, marknaden i Magra är inte stor. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Irene H
    Tack Irene! Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Rasmus Jonsson.
  • Arne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Såld: Bostadsrätt 83 m2
    Mäklare: Professionell, Goda rekommendationer, God dialog innan och under försäljning, Bra hjälp
    Ger intryck av kvalitet, goda kunskaper och ett korrekt bemötande både för mig som säljare samt även för köparen.
    Har fått allt jag förväntade mig samt ytterligare hjälp för att lösa mina behov. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Arne L
    Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen!
    Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Catharina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt Lövskogsgatan 26
    Har blivit väl bemött och fått en mäklare med erfarenhet och kunskap
    Förväntningar:
    Kunskap
    Bemötande
    "God försäljningsteknik"
    Allt infriades. uppskattade att när ett bud kom innan visning gav ändå mäklaren övriga som anmält sig för visning möjlighet att svara upp mot det och komma på tidigare visning Läs mer
    2018-06-04 Svensk Fastighetsförmedling svarar Catharina L
    Tack Catharina. Känns jättekul att jag fick chansen att hjälpa er och att resultatet blev så bra.
    Ha det gott!
    Hälsningar Peter
  • Margareta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt lägenhet .
    Bra o saklig information av mäklaren. Kunnig om objektet. Engagerad o mån om både säljare o köpare.
    Smidig affär. Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta S
    Hej Maggan, väldigt roligt att få möjlighet att hjälpa er med köpet av lägenhet.
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Christer S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Mycket nöjd med hanteringen av köpet Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Christer S
    Hej Christer, väldigt roligt att få möjlighet att hjälpa er med köpet av lägenhet.
    Hoppas ni kommer trivas riktigt bra! Med vänlig hälsning Nicklas Blomstrand
  • Svetislav V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålt Bostadsrätt
    Bra
    Bra
    jätte bra Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar Svetislav V
    Tack för ett gott samarbete. Lycka till med ert nya boende närmare familjen.
    Ha det gott!

Med vänlig hälsning. Rasmus Jonsson.
  • Birgitta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt en lantlig tomt i Alingsås Kommum och i samband med det fått god och proffsig hjälp av mäklaren Robin Almanakis. Kan varmt rekommendera mäklaren för hans vänliga, professionella och kunniga bemötande. Tillgängligheten långt över förväntningarna. Läs mer
    2018-10-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgitta B
    Tack Birgitta för ditt fina omdöme. Hoppas du snart får flytta in i ditt drömhus. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Alexander P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag och min sambo har köpt ett hus via Nicklas och är verkligen nöjda. Väldigt seriös och proffesionellt bemötande! Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander P
    Tack Alexander & Sara! Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Wivianne A
    Wivianne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Är mycket nöjd med min mäklare Robin som har ställt upp och varit tillgänglig både i tid och otid Efter ett antal månader fick vi sålt vårt hus och vi kan med varm hand rekommendera honom Stort Tack Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Wivianne A
    Tack för fint omdöme och trevliga samtal. Stort lycka till framöver. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • claes J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Radhus
    Bra bemötande.
    Tryggt Läs mer
    2018-06-25 Svensk Fastighetsförmedling svarar claes J
    Tack Claes! Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya boende. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Dan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Sålde en bostadsrätt och fick fantastisk service, engagemang och vilja. Bra jobbat! Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dan W
    Tack för förtroendet och ett fint omdöme Dan. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Anton N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    - Bostadsrätt
    - Trevligt och proffsigt bemötande från mäklaren.
    - Förväntningarna var att få hjälp med att känna sig trygg i att göra en bostadsaffär. Förväntningarna infriades.
    - Totalt sett väldigt nöjd. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anton N
    Tack Anton! Kul att vi kunde hjälpa dig att hitta ditt nya boende. Lycka till i nya bostaden. / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Mats W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har köpt ett radhus (bostadsrätt). Vi hade förhinder att gå på utsatt visning och fick en specialvisning fre em efter jobbet. Vi blev såklart mkt intresserade och några dgr senare hade vi köpt bostaden! Till detta ska sägas att vi letat i ca 1 års tid utan att känna riktigt för något objekt. Mäklarens bemötande var mkt bra, proffessionellt och engagerat. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mats W
    Tack Mats! Kul att ni är så nöjda. Jag önskar er all lycka i ert nya boende. Ha det fint! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Maria N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Köpt ett radhus! Nicklas Blomstrand är proffsig, kunnig och påläst och ställde upp extra för oss vid visning.

Är mycket nöjd med hans bemötande och hantering av vår affär. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria N
    Tack så mycket Maria! Lycka till i nya boendet. :) / med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Ulla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Vi har sålt en bostadsrätt i Nolby.
    Vår mäklare har från början visat intresse och engagemang för vår bostad och hela tiden hållit oss uppdaterade om hur försäljningen fortskred.
    Vi är mycket nöjda med Nicklas Blomstrands insats och tycker
    att han bemött oss på ett trevligt och professionellt sätt.

Vänliga hälsningar från
    Ulla och Kennet Elmeljung Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ulla E
    Stort tack Ulla & Kennet för förtroendet och fina ord. Ha det gott! / Med vänlig hälsning, Nicklas Blomstrand.
  • Susan S
    Susan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Jag har hela tiden fått ett fantastiskt fint bemötande. Jag har känt mig väldigt trygg med min mäklare. Hela försäljningen har gått väldigt bra, över förväntan. Kan inte bli bättre och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Susan S
    Tack Susan för ett fint omdöme och för förtroendet i samband med din försäljning. / Med vänlig hälsning, Robin Almanakis.
  • Gunilla k skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    Bostadsrätt.snabb och duktig personal. Läs mer
    2018-06-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Gunilla k
    Tack Gunilla för dina ord! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.
  • Ingemar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Alingsås & Vårgårda
    I det stora hela en duktig, kunnig och engagerad mäklare. Enkel att ha med att göra och ställde upp på våra önskningar. Läs mer
    2018-05-15 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ingemar H
    Tack Ingermar och Ingegärd för fint omdöme. Jag hoppas ni ska trivs bra i ert nya boende och i Alingsås! / Med vänlig hälsning, Mikaela Thim.

Kungsgatan 14, 441 30 Alingsås