Peter Jonsson

Peter Jonsson

Peter Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Peter Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 1989-11. Peter Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Jonsson har haft 16 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-09

82 omdömen om Peter Jonsson

Sedan starten hos Reco 2017
Clara N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Sörhaga

Snabb, proffessionell och korrekt. Precis som man vill ha det.

Petra E
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Väldigt tacksam över hjälpen och coachningen genom de olika stegen som ledde fram till vårt köp.

Ingamaj O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Han har hållit vad han "lovat" om att höra av sig i tid och med de besked som jag förväntat. Dessutom förtroendeingivande och skapar därmed en trygghet för den fortsatta processen i en ortygg värld.

Maj-Britt D
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Blev bra bemött Det var väldigt bra hela vägen

David H
Centrum

Peter hade ett väldigt varmt och proffesionellt bemötande. Han var alltid tillgänglig för frågor och lyckades hålla oss lugna när vi var som mest stressade. Peter höll oss uppdaterade hela tiden under försäljningsprocessen och vi fick även sålt lägenheten till ett bra pris. Rekommenderas starkt!😊

Svar från Peter Jonsson

Tack David för de fina orden och ditt omdöme. Det har varit ett nöje att samarbeta med er och det känns extra roligt nu när det är klart och att ni snart skall flytta in i er nya fina lägenhet i Sörhaga. Trevlig helg!

Hans T
Östra Ängabo

Mycket bra och ett proffsigt bemötande redan vid första kontakten å fram till den slutliga försäljningen.

Svar från Peter Jonsson

Hej Hans och tack för dina fina ord. Härligt med nöjda kunder. Löste sig bra både för köpare och säljare.

Marjatta D
Edsås

Jag älskar Peter, proffs i alla lägen!!

Svar från Peter Jonsson

Tack Marjatta för de fina orden. Skoj att kunna hjälpa dig med ditt fina hus och att du är så nöjd. 🤗

Hans G
Köpte sin bostad med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Hjälmared

Bästa Mäklaren ***************************************************

Svar från Peter Jonsson

Tack Hans för de fina orden. Extra kul att höra det från dig. Hoppas verkligen att du lyckas väl mwd att utveckla fadtigheten.

Håkan J
Västra Bodarna

Peter är trevlig och professionell och han kan sitt sak. Vi är väldigt nöjda med hans insatts för oss.

Svar från Peter Jonsson

Tack Håkan. Härligt att få förtroendet att sälja ert fina hus. Extra rokigt att du är nöjd och att du är en återkommande kund. Också grattis till ditt köp.

Ingela J
Västra Bodarna

Proffsigt, säker på det han gjorde , kunnig , trevlig, engagerad Mina förväntningar va det som står överst och det fick vi Bra

Svar från Peter Jonsson

Hej Ingela och tack för dina fina ord. Rokugt att jag motsvarade dina förväntningar. Skönt med nöjda kunder. Välkommen att höra av dig när det böir dX för deklaration.