Peter Jonsson
Registrerad mäklare sedan 1989-11-14
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 30 Läs vad Peter Jonsson

• Gunilla C köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-04

Alingsås
    Har köpt en bostadsrätt på Drottninggatan.
    Skrev kontrakt igår och allt fungerade utmärkt med
    bra bemötande och kunnig Läs mer
  • Ove S sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-04

Alingsås
    Vi har sålt vår bostadsrätt där han var snabb smidig och professionell och vi fick vad vi förväntade oss. Läs mer
    2020-06-04 Peter J svarar Ove S
    Hej och tack för ditt omdöme. Bra samarbete ger bra resultat och er lägenhet var så himla fin så den var extra rolig att arbeta med. Vi hörs och syns.
  • Susan T köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-11

Holmalund
    En trygg visning och affär på bostadsrätt. Ett proffsigt bemötande och snabba, lättförståeliga svar på samtidigt av våra frågor. Läs mer
    2020-05-11 Peter J svarar Susan T
    Hej Susan! Tack för dina fina ord. Tror att det är en lägenhet som kommer att passa dig helt perfekt. Vi ses framöver.
  • Fredrikh E sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-07

Vårgårda Centralt
    Det blir en femma pga att Lotta i receptionen va så trevlig! :-) Läs mer
    2020-05-07 Peter J svarar Fredrikh E
    Fredrikh.......var det bara hon som var trevlig :) ? Men tack för 5:an. Lotta är oväderlig.
  • James S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-20

4:a
    Västra Bodarna
    Purchased a beautiful 3 bed apartment in the Alingsås area. Peter's warmth shines through from the moment he greets you at the property. His professionalism, knowledge and expertise in managing both parties through the process in an honest and transparent manner is second to none. He called when he said he would call, did what he said he would do and kept me honestly informed throughout the whole process (good news or bad). As a buyer, you could not ask for more. Expert job. Läs mer
    2020-05-07 Peter J svarar James S
    James! Thanks for the nice words. You will move to a really nice apartment. There you will enjoy yourself. See you soon.
  • Pia S sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-04-18

4:a
    Västra Bodarna
    Har sålt en bostadsrätt i Västra Bodarna och Peter är alltid både korrekt och varm. Påläst och kunnig, finns alltid bara ett telefonsamtal bort. Läs mer
    2020-05-07 Peter J svarar Pia S
    Hej Pia! Tack för de fina orden. Ni är alltid lika lätta att ha att göra med och då blir samarbetet alltid mycket bättre.
  • Gry S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-03-01

Centrum
    Köpt Bostadsrätt.
    Vänligt, proffsigt , Kunnig, flexibel, mycket bra.
    Alla förväntningar uppfylldes.

Mycket positiv Läs mer
  • Magnus S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-12

2:a
    Alingsås
    Köpt en bostadsrätt av en mycket saklig och proffsig mäklare.
    Hjälpsam, anträffbar och ett mycket bra bollplank kring affären i stort.
    Uppskattar den noggranna genomgången tillsammans med mäklare, säljare och köpare där bådas sidor hanteras på ett väldigt bra sätt.
    Tack Peter, rekommenderas till andra. Läs mer
    2020-02-24 Peter J svarar Magnus S
    Tack Magnus för dina fina ord. Kul att du är nöjd och jag hoppas och tror att lägenheten kommer att passa perfekt. Ha det gott så ses vi vid tillträdet.
  • Siv S sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-03

Vårgårda Tätort
    Han har sålt två hus som jag haft delaktighet i och gjort det på ett strålande sätt båda gångerna. Slutresultatet var över förväntan i båda försäljningarna så jag kan rekommendera Peter alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-02-12 Peter J svarar Siv S
    Hej och tack för era fina ord. Nöjet har varit på min sida att få hjälpa er. Det blir alltid bra när man har med positiva människor att göra och där man samarbetar på ett bra sätt.
  • Carina J köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-12

Vårgårda Tätort
    Tycker hela sammanhanget har varit bra, både bemötandet och hanteringen av bostaden vi köpt. Hade inga förväntningar utan tycker att allt har varit smidigt. Läs mer
    2020-02-03 Peter J svarar Carina J
    Hej Carina! Härligt att du tycker att allt har gått bra. Ni har verkligen köpt ett fint hus och kommer att få många fina år där. Vi ses!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand