Peter Jonsson

Peter Jonsson

Peter Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Peter Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 1989-11. Peter Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Jonsson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

89 omdömen om Peter Jonsson

Sedan starten hos Reco 2017
Lars J
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Kunnig hjälpsam fick bra information trevlig och bra bemötande

Svar från Peter Jonsson

Tack för de fina orden Lars. Vi har haft ett bra samarbete under en längre tid. Kul att vi nu närmar oss målet. Ha det fint och hälsa frugan!

Christer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centrum

Peter tog hand om oss inblandade på bästa möjliga sätt.Kändes oss trygga genom hela affären.Kan varmt rekommendera Peter.

Svar från Peter Jonsson

Tack Christer! Skönt att jag fick förtroendet att hjälpa dig igen. Alltid lika trevligt

Ingamaj O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Han var lyhörd för mina behov och önskemål. Min önskebostad blev min trots flera problem på vägen. Peter fick det att hända. Jag är så lycklig.

Svar från Peter Jonsson

Grattis Ingamaj och tack för de fina orden. Det är så trevligt att vara en del av din bostadsresa mot nya mål. Ha det fint!

Edina C
Centrum

En fantastisk mäklare! Professionell, lyhörd, engagerad och löser allt.

Svar från Peter Jonsson

Tack Edina! Så himla kul att ha fått vara med och hjälpa dig och Christer med era försäljningar och era köp. Härligt samarbete. Ni är härliga att ha att göra med.

Rolf Arne G
Stockslycke

Lätt att prata med. Svarar på alla frågor. Mycket kunnig. Mycket engagerad rörande allt inom försäljningen. Stort förtroende. Helnöjda. Fem stora stjärnor

Svar från Peter Jonsson

Tack för de fina orden. Kul att det blev sådan fart på försäljningen när vi väl startade. Verkligen trevligt att ha haft med er att göra.

Kevsera B
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Stockslycke

Jätte duktig mäklare. Man kan känna och se helt enkelt att han har jobbat som mäklare i så många år! Så så duktig! ☺️

Svar från Peter Jonsson

Tack Kevsera! Så kul att det blev ni som fick köpa huset. Där kommer ni att få många och fina år. Så glad för er skull.

Louise B
Hjälmared

Väldigt seriös och kunnig mäklare. Visningen var extra trevlig för det fanns det lilla extra med loka och lite godis. Men framförallt var Peter lagom närvarande under visningen. Han lät oss gå runt själva men mötte oss på ett bra sätt med information när vi behövde. Allt har känts väldigt proffsigt hela vägen till köp. Han har uppdaterat oss bra under budgivningen och kontraktskrivnigen var väldigt tydlig och informativ

Svar från Peter Jonsson

Tack Louise för de fina orden. Känns så kul att få hälpa er att hitta ert nya hem. Det kommer bli så bra. Verkligen ett fint hus. Grattis!

Clara N
Sörhaga

Snabb, proffessionell och korrekt. Precis som man vill ha det.

Petra E
Alingsås

Väldigt tacksam över hjälpen och coachningen genom de olika stegen som ledde fram till vårt köp.

Ingamaj O
Vårgårda

Han har hållit vad han "lovat" om att höra av sig i tid och med de besked som jag förväntat. Dessutom förtroendeingivande och skapar därmed en trygghet för den fortsatta processen i en ortygg värld.