Läs vad 39 Läs vad Peter Jonsson

• 2021-01-19
    Vänligt, sakligt och metodiskt möte och handläggande av bostadsköp Hovslagaregatan 24 i Alingsås.
    Peter levde upp till de högt ställda förväntningarna som jag hade. Det handlade kanske om min livs största affär och då är det skönt att som nu vara i trygga, kunniga händer.
    Rekommenderar Peter Jonsson å det varmaste.
    Gunnar K
    • 99.0 m²
    • Bolltorp
    köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2021-01-19
    Mäklaren har gjort ett fantastiskt jobb! Han har ett proffsigt och ödmjukt bemötande vilket gör oss som säljare väldigt trygga.
    Han levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Vår totala upplevelse består endast av superlativ
    Kim W
    • 130.0 m²
    • Kullingsberg
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-26
    Allt har varit till belåtenhet än så länge...!
    Stig H
    • 210.0 m²
    • Sörhaga
  • 2020-10-22
    Jag säljer en bostadsrätt.
    Upplever ett bra engagemang med en lite komplex försäljning.
    Bolennarth S
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Stadsskogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
  • 2020-10-21
    Vi har varit otroligt nöjda med vårt val av Peter Jonsson som mäklare.
    Peter är proffsig, erfaren, lyhörd och genuin. Från början till slut har vi kännt att Peter vill vårt bästa.
    Vi ville få sålt vårt hus snabbt och Peter visade och sålde vårt hus på 2 dagar. Och inte bara en snabb affär, utan med ett fantastiskt slutpris.
    Natascha G
    • 132.0 m²
    • Kvarnbacken
  • 2020-10-19
    Fick ett trevligt och proffsigt bemötande hela vägen!
    Jacob B
    • 132.0 m²
    • Kvarnbacken
    Hej Jacob. Härligt att ni fick köpa det fina huset. passar nog er perfekt. Kul att ni ä'r nöjda.-

• 2020-10-09
    Vi har köpt en villa.
    Tog kontakt med säljaren innan visning och därefter mäklaren. Tycker att vi fick ett bra och enkelt bemötande.
    Vi kom alla överens om att göra klart affären innan visning och det löste sig snabbt och smidigt.
    Känner oss mycket nöjda.
    Henrik B
    • 139.0 m²
    • Vårgårda Lantligt
    Tack för att ni är nöjda. Ni har köpt ett väldigt fint hus där ni kommer att trivas i många år framöver. Lycka till med boendet!

• 2020-10-09
    Köpt bostadsrätt, sålt villa.
    Vi blev bemötta på ett sakligt och ansvarsfullt sätt.

Vi hade höga förväntningar på kunskap och service och dom blev mer än väl tillgodosedda.

Sammanfattning: Professionellt.
    Lasse G
    Lasse G
    • 139.0 m²
    • Vårgårda Lantligt
    Tack Lasse för dina fina ord. Jätteroligt att få hjälpa er med både köpet och försäljningen. Allt gick ju dessutom snabbt och smidigt. Ni kommer garanterat trivas perfekt i den nya bostaden. Den passar er perfekt.

• 2020-08-24
    Vi har sålt en rel. ny fastighet i Alingsås och eftersom vi tidigare sålt med hjälp av Peter var vi säkra på att han skulle hjälpa oss även denna gång. Peter har ett väldigt fint bemötande både mot säljare och köpare samt besitter en kunskap inte bara inom fastighetsbranschen generellt, utan även en lokal kännedom med stort kontaktnät vilket står högt i kurs hos oss.
    Helene E
    • 149.0 m²
    • Stadsskogen
  • 2020-06-04
    Har köpt en bostadsrätt på Drottninggatan.
    Skrev kontrakt igår och allt fungerade utmärkt med
    bra bemötande och kunnig
    Gunilla C
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Alingsås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte